En dat uit jouw mondquote:Op woensdag 13 april 2005 21:47 schreef tong80 het volgende:
Mijn god ik wilde zeggen je bent er wel vroeg bij.
Dat wel, maar ik zit al helemaal in de sfeer van dit toernooi en ik denk dat er genoeg te melden valt om dit topic niet te laten verwateren.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:47 schreef tong80 het volgende:
Mijn god ik wilde zeggen je bent er wel vroeg bij.
Maar deze OP is geweldig
Ik kan mij ook niet herinneren dat Cruijff de wereldbeker heeft gewonnen, want toen was ik nog niet geboren. Maar in 1972 heeft hij dat wel gedaan.quote:Op vrijdag 15 april 2005 05:11 schreef klootje het volgende:
Wat doet die Cruyff tussen de legendarische spelers?Ik kan me niet herinneren dat ie ooit een wereldbeker heeft gewonnen?
Ja er stonden vorige wedstrijd idd weer zoveel Ajacieden in de basis bij Oranje.quote:Op vrijdag 15 april 2005 05:33 schreef klootje het volgende:
In Amsterdam noemen ze alles de wereldbeker,die zgn."godenzonen'' leren het nooit!Ik zou weleens willen dat NL wereldkampioen wordt,ik denk dat dat echt niet mogelijk is met ajaxspelers,altijd dat gezeik van"ik ben de beste"Ze hebben het al genoeg verneukt in het verleden.Nu heb je van Basten weer die ajax miepen opstelt omdat het godenzonen zijn?Het zijn altijd jarenlang de grootste talenten,een stelletje over het paard getilde homo's zijn het!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |