Knap shot btw. Huldequote:Op zaterdag 10 december 2005 00:28 schreef Foreverblue het volgende:
Ik zie dat er aardig wat stof is opgewaaid over de cap van Nathalie die ik gemaakt heb vanmiddag... en inderdaad... ze had geen slip aan toen![]()
Heb je die close-up nog gezienquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:28 schreef Foreverblue het volgende:
Ik zie dat er aardig wat stof is opgewaaid over de cap van Nathalie die ik gemaakt heb vanmiddag... en inderdaad... ze had geen slip aan toen![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:29 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hij probeert te relativeren maar dat gaat lastig met krokodillen-tranen
Daarom moet iemand hem ff een positieve spiegel voor houden. Kijk ook eens naar de leuke dingen!quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:29 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hij probeert te relativeren maar dat gaat lastig met verdriet
Kom op zeg, Nathalie ligt duidelijk te vingeren. Je ploft niet neer met een vinger in je poesje.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
zegt helemaal niks nath staat al maanden onderaan en zij zit nog steeds in het huis.
we spreken zondag wel verder na de foute top40 zuippartij van morgenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:31 schreef melke het volgende:
[..]
Daarom moet iemand hem ff een positieve spiegel voor houden. Kijk ook eens naar de leuke dingen!
Volgens mij is dat geen vingerquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:31 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Kom op zeg, Nathalie ligt duidelijk te vingeren. Je ploft niet neer met een vinger in je poesje.
quote:
Zijn er nog meer beelden van?quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:28 schreef Foreverblue het volgende:
Ik vraag me af waar jij die vinger ziet, maar we kunnen het aan de maker vragen wat er gebeurde.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:31 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Kom op zeg, Nathalie ligt duidelijk te vingeren. Je ploft niet neer met een vinger in je poesje.
Daarom is hij één van mijn winnaarsquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:26 schreef melke het volgende:
[..]
Joost is ook zeker weten het toppunt van attent zijn! Goede eigenschap
Ja... heb je die van mijn cap afgehaald of zelf gemaakt?quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heb je die close-up nog gezien
Tip: ga opzoek naar een leven!quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:31 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
2.00 om 2.15 we gaan het zienquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:34 schreef Morwen het volgende:
En ik zat even niet op te letten, massage![]()
Dus, Bartoli, 2.15![]()
Nee, ze zat niet te vingeren toen... lag alleen op bed. Zie foto's hierboven.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:31 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Ik ben altijd onder de indruk van jou, wupquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:34 schreef Wup het volgende:
[..]
ik had wel geklaagd maar FB was nul onder de indruk;)
Dank voor de ophelderingquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, ze zat niet te vingeren toen... lag alleen op bed. Zie foto's hierboven.
lekker brutaal geweest van jouw capquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja... heb je die van mijn cap afgehaald of zelf gemaakt?
Aha. Compliment voor de pics. Kan me niet voorstellen dat we deze serie nog een ranziger plaatje gaan zien.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, ze zat niet te vingeren toen... lag alleen op bed. Zie foto's hierboven.
Da's best nog lang eigenlijk, maar Roel kennende(met peuken)quote:
Dat denk ik ook niet nee... was een lucky shot... en we laten het hier maar bijquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:37 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Aha. Compliment voor de pics. Kan me niet voorstellen dat we deze serie nog een ranziger plaatje gaan zien.
zeg nooit nooit deze BB is nog niet afgelopen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:37 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Aha. Compliment voor de pics. Kan me niet voorstellen dat we deze serie nog een ranziger plaatje gaan zien.
Brutaal mannetje ben je ook hèquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
lekker brutaal geweest van jouw cap![]()
![]()
![]()
Mee eens en er komt steeds meer bloot op de streams dus wie weet wat we nog krijgenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
zeg nooit nooit deze BB is nog niet afgelopen.
Zo'n lucky shot wil ik nog maken van Lieske maken de tijd dringt en de regie werkt niet mee.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet nee... was een lucky shot... en we laten het hier maar bij
Het is nog steeds minimaal als je het vergelijkt met andere landen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Mee eens en er komt steeds meer bloot op de streams dus wie weet wat we nog krijgen![]()
Lieske met haar rubber duckyquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zo'n lucky shot wil ik nog maken van Lieske maken de tijd dringt en de regie werkt niet mee.
Lieske gaat er echt niet zo bij liggenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zo'n lucky shot wil ik nog maken van Lieske maken de tijd dringt en de regie werkt niet mee.
haha, verder ben ik altijd erg gecharmeerd van je caps hoorquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:38 schreef Foreverblue het volgende:
Dat denk ik ook niet nee... was een lucky shot... en we laten het hier maar bij
onderschat Joost niet, hij is ook altijd wel in voor een flinke dosis ranzigheid.....quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:41 schreef Morwen het volgende:
Lieske gaat er echt niet zo bij liggenNaat had beter na moeten denken, maar ik vind haar zowiezo vrij ranzig
![]()
Daar ben ik blij om wup... daar doe ik het voorquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:41 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, verder ben ik altijd erg gecharmeerd van je caps hoor
Ach het is een leuke hobbyquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is nog steeds minimaal als je het vergelijkt met andere landen.
Maar goed dit maakt het wel veel leuker
Gewoon een nette foto van haar geheel naakte lichaam meer nietquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lieske gaat er echt niet zo bij liggenNaat had beter na moeten denken, maar ik vind haar zowiezo vrij ranzig
![]()
Ik zag laatst een link hier voorbij komen van bb uit ik dacht Tjechie... dat ging er heet aan toe.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar die houdt zijn broek wel aan hoor. En Roel kan naakt door het huis lopen, maar dan zie je door dat kleine piemeltje en die enorme bos schaamhaar toch niets. En Ingrid hebben we ook nog niet van onderen gezien.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:41 schreef Wup het volgende:
[..]
onderschat Joost niet, hij is ook altijd wel in voor een flinke dosis ranzigheid.....
Daar heb je er al een paar van gepost... dus dat is niks nieuwsquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
Gewoon een nette foto van haar geheel naakte lichaam meer niet
Maar zij willen zo in beeld. Natte Lie wil dit niet, dús is het een leukere pic.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zag laatst een link hier voorbij komen van bb uit ik dacht Tjechie... dat ging er heet aan toe.
Dat zou ze nooit in het BB huis doen alleen op haar studentenflat.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lieske met haar rubber ducky
Niet van onderen nee... maar daar zit ik ook niet op te wachten hoor. Als je dat wil zien huur je maar een leuke film met dat soort beelden.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:43 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Maar die houdt zijn broek wel aan hoor. En Roel kan naakt door het huis lopen, maar dan zie je door dat kleine piemeltje en die enorme bos schaamhaar toch niets. En Ingrid hebben we ook nog niet van onderen gezien.
hier in Nederland zijn we eenmaal iets gecensureerder daarin wat soms ook maar goed is. Zo'n vrijpartije is leuk voor de kijkcijfers dat wel maar je kan er ook zo een rechtzaak mee aan je kont hebben. Dat is in andere landen vooral het oostblok en buiten europa veel minderquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nogal erg veel, ook Lieske helemaal naakt. Maar inderdaad niet zo'n inkijkfoto.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Daar heb je er al een paar van gepost... dus dat is niks nieuws
Dat hoeft van mij ook niet hoorquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:43 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
En Ingrid hebben we ook nog niet van onderen gezien.
die lesbische scenequote:Op zaterdag 10 december 2005 00:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zag laatst een link hier voorbij komen van bb uit ik dacht Tjechie... dat ging er heet aan toe.
Nee... een man en vrouw...quote:
Het is inderdaad een leuke hobby, maar de anti-lieske fans denken dat het voor mij een op sessie is.quote:
Stond ergens in een SC... vraag me alleen niet meer welke.quote:
Ik ken het ik ben ♀ maar doe ongelooflijk mijn best om aparte shots te pakken. Is gewoon leuk.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is inderdaad een leuke hobby, maar de anti-lieske fans denken dat het voor mij een op sessie is.
Maar dat is het niet het is meer de lol om de regie voor de zijn.
Huh? Wat is de aanklacht dan?quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:45 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hier in Nederland zijn we eenmaal iets gecensureerder daarin wat soms ook maar goed is. Zo'n vrijpartije is leuk voor de kijkcijfers dat wel maar je kan er ook zo een rechtzaak mee aan je kont hebben. Dat is in andere landen vooral het oostblok en buiten europa veel minder
Het is wel jammer voor jouw dat er geen echte mannen in het huis zitten.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:49 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik ken het ik ben ♀ maar doe ongelooflijk mijn best om aparte shots te pakken. Is gewoon leuk.![]()
ligt er aan wat er in het contract staat.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:49 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Huh? Wat is de aanklacht dan?
er is geen aanklacht maar het had eventueel wel gebeuren als ze die hele vrijpartij tussen roel en dido toen in de "verwenkamer" uitgezonden haddenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:49 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Huh? Wat is de aanklacht dan?
Is het zeker maar het valt me wel op dat ze bij de mannen sneller wegdraaien dan bij de vrouwen, krijg niet meer dan blote kont te zienquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is wel jammer voor jouw dat er geen echte mannen in het huis zitten.
Omdat er ws. mss meer mannen werken bij de regie en de camera'squote:Op zaterdag 10 december 2005 00:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Is het zeker maar het valt me wel op dat ze bij de mannen sneller wegdraaien dan bij de vrouwen, krijg niet meer dan blote kont te zien![]()
Het zijn ook cameraMANNEN he... die denken... wij hoeven dat niet te zienquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Is het zeker maar het valt me wel op dat ze bij de mannen sneller wegdraaien dan bij de vrouwen, krijg niet meer dan blote kont te zien![]()
een beetje raar je gaat het BB huis 24/7 camera's en dan laten ze niet alles zien.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:51 schreef Bartoli het volgende:
[..]
er is geen aanklacht maar het had eventueel wel gebeuren als ze die hele vrijpartij tussen roel en dido toen in de "verwenkamer" uitgezonden hadden![]()
Het is zelden mooi of de moeite waard vind ik, zowel bij mannen als bij vrouwen. Het geeft genot, dat wel, maar er met vol licht naar staren is weer iets andersquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
gewoon uit interesse zou ik het wel eens willen zien.
Het is mistig misschien zijn ze de weg kwijtquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:53 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
De Hagenezen zijn laat vanavond. Normaal staan ze al over het hek te roepen
Exactly my point of discussie enzoquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het zijn ook cameraMANNEN he... die denken... wij hoeven dat niet te zien
In het begin van bb waren de dames er ook van overtuigt dat beelden van de badkamer niet zouden worden uitgezonden.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
een beetje raar je gaat het BB huis 24/7 camera's en dan laten ze niet alles zien.
Dan wordt het hoog tijd voor ATV voor die Mannen, en een zooitje dames achter de knoppen en lenzenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het zijn ook cameraMANNEN he... die denken... wij hoeven dat niet te zien
Ja snap ik dat je het theoretisch bedoelde, maar dan nog: wie zou wat moet aanklagen? (bij roel's 3e hand voor Dido deed de regie zelfs het geluid harder)quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:51 schreef Bartoli het volgende:
[..]
er is geen aanklacht maar het had eventueel wel gebeuren als ze die hele vrijpartij tussen roel en dido toen in de "verwenkamer" uitgezonden hadden![]()
ja idd vooral als ze alles gaan censurerenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
een beetje raar je gaat het BB huis 24/7 camera's en dan laten ze niet alles zien.
Het is inderdaad zo dat de mannen sneller worden weggedraaid dan de vrouwen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is mistig misschien zijn ze de weg kwijt
dat doen de meeste vaste cappers hier m.i. ook.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:49 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Ik ken het ik ben ♀ maar doe ongelooflijk mijn best om aparte shots te pakken. Is gewoon leuk.![]()
ja ok maar ze hebben ook vaak genoeg dan de streams in die slaapkamer gelocktquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:54 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Ja snap ik dat je het theoretisch bedoelde, maar dan nog: wie zou wat moet aanklagen? (bij roel's 3e hand voor Dido deed de regie zelfs het geluid harder)
verdwaald in de mistquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:53 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
De Hagenezen zijn laat vanavond. Normaal staan ze al over het hek te roepen
Voor de mooie en/of apparte caps ga ik ja... maar de nathalie smoelencaps laat ik aan Muerte en Gert over... die zijn daar veel beter in.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:55 schreef Wup het volgende:
[..]
dat doen de meeste vaste cappers hier m.i. ook.
zijn meestal of leuke momenten of mooie shots.
maar een Nathalie smoelentopic obsessie daar kan ik dan wel weer iets bij voorstellen:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |