Ik ken het ik ben ♀ maar doe ongelooflijk mijn best om aparte shots te pakken. Is gewoon leuk.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is inderdaad een leuke hobby, maar de anti-lieske fans denken dat het voor mij een op sessie is.
Maar dat is het niet het is meer de lol om de regie voor de zijn.
Huh? Wat is de aanklacht dan?quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:45 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hier in Nederland zijn we eenmaal iets gecensureerder daarin wat soms ook maar goed is. Zo'n vrijpartije is leuk voor de kijkcijfers dat wel maar je kan er ook zo een rechtzaak mee aan je kont hebben. Dat is in andere landen vooral het oostblok en buiten europa veel minder
Het is wel jammer voor jouw dat er geen echte mannen in het huis zitten.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:49 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik ken het ik ben ♀ maar doe ongelooflijk mijn best om aparte shots te pakken. Is gewoon leuk.![]()
ligt er aan wat er in het contract staat.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:49 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Huh? Wat is de aanklacht dan?
er is geen aanklacht maar het had eventueel wel gebeuren als ze die hele vrijpartij tussen roel en dido toen in de "verwenkamer" uitgezonden haddenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:49 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Huh? Wat is de aanklacht dan?
Is het zeker maar het valt me wel op dat ze bij de mannen sneller wegdraaien dan bij de vrouwen, krijg niet meer dan blote kont te zienquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is wel jammer voor jouw dat er geen echte mannen in het huis zitten.
Omdat er ws. mss meer mannen werken bij de regie en de camera'squote:Op zaterdag 10 december 2005 00:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Is het zeker maar het valt me wel op dat ze bij de mannen sneller wegdraaien dan bij de vrouwen, krijg niet meer dan blote kont te zien![]()
Het zijn ook cameraMANNEN he... die denken... wij hoeven dat niet te zienquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Is het zeker maar het valt me wel op dat ze bij de mannen sneller wegdraaien dan bij de vrouwen, krijg niet meer dan blote kont te zien![]()
een beetje raar je gaat het BB huis 24/7 camera's en dan laten ze niet alles zien.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:51 schreef Bartoli het volgende:
[..]
er is geen aanklacht maar het had eventueel wel gebeuren als ze die hele vrijpartij tussen roel en dido toen in de "verwenkamer" uitgezonden hadden![]()
Het is zelden mooi of de moeite waard vind ik, zowel bij mannen als bij vrouwen. Het geeft genot, dat wel, maar er met vol licht naar staren is weer iets andersquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
gewoon uit interesse zou ik het wel eens willen zien.
Het is mistig misschien zijn ze de weg kwijtquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:53 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
De Hagenezen zijn laat vanavond. Normaal staan ze al over het hek te roepen
Exactly my point of discussie enzoquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het zijn ook cameraMANNEN he... die denken... wij hoeven dat niet te zien
In het begin van bb waren de dames er ook van overtuigt dat beelden van de badkamer niet zouden worden uitgezonden.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
een beetje raar je gaat het BB huis 24/7 camera's en dan laten ze niet alles zien.
Dan wordt het hoog tijd voor ATV voor die Mannen, en een zooitje dames achter de knoppen en lenzenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het zijn ook cameraMANNEN he... die denken... wij hoeven dat niet te zien
Ja snap ik dat je het theoretisch bedoelde, maar dan nog: wie zou wat moet aanklagen? (bij roel's 3e hand voor Dido deed de regie zelfs het geluid harder)quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:51 schreef Bartoli het volgende:
[..]
er is geen aanklacht maar het had eventueel wel gebeuren als ze die hele vrijpartij tussen roel en dido toen in de "verwenkamer" uitgezonden hadden![]()
ja idd vooral als ze alles gaan censurerenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
een beetje raar je gaat het BB huis 24/7 camera's en dan laten ze niet alles zien.
Het is inderdaad zo dat de mannen sneller worden weggedraaid dan de vrouwen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is mistig misschien zijn ze de weg kwijt
dat doen de meeste vaste cappers hier m.i. ook.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:49 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Ik ken het ik ben ♀ maar doe ongelooflijk mijn best om aparte shots te pakken. Is gewoon leuk.![]()
ja ok maar ze hebben ook vaak genoeg dan de streams in die slaapkamer gelocktquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:54 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Ja snap ik dat je het theoretisch bedoelde, maar dan nog: wie zou wat moet aanklagen? (bij roel's 3e hand voor Dido deed de regie zelfs het geluid harder)
verdwaald in de mistquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:53 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
De Hagenezen zijn laat vanavond. Normaal staan ze al over het hek te roepen
Voor de mooie en/of apparte caps ga ik ja... maar de nathalie smoelencaps laat ik aan Muerte en Gert over... die zijn daar veel beter in.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:55 schreef Wup het volgende:
[..]
dat doen de meeste vaste cappers hier m.i. ook.
zijn meestal of leuke momenten of mooie shots.
maar een Nathalie smoelentopic obsessie daar kan ik dan wel weer iets bij voorstellen:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |