Dan mag Joost opschietenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Frans de Slager zit fout, bij 00.22 heb ik nog steeds gewonnenDichtst bij enzo
![]()
Jah ?? LOLquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Natuurlijk
Ik was er al nét voor BB en besides that, ik post zo nu en dan ook buiten BB, check mn MyAt maar
Het lijkt er anders op dat Josti nog ff gaat bubbelen, hij heeft zijn zwembroek aanquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Frans de Slager zit fout, bij 00.22 heb ik nog steeds gewonnenDichtst bij enzo
![]()
En schenk een kopjequote:Op zaterdag 10 december 2005 00:20 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Het lijkt er anders op dat Josti nog ff gaat bubbelen, hij heeft zijn zwembroek aan![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:20 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Het lijkt er anders op dat Josti nog ff gaat bubbelen, hij heeft zijn zwembroek aan![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Voor Roel en zichzelf. Wat een goedzak![]()
Zekerquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:24 schreef melke het volgende:
Aaaah leuk dat Joost Roel wat wil opvrolijken. Dat is echt wel lief
Nou, veelbesproken is ze zeker.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
rtl 4. 20:30 uur maandag.
DE 10 meest besproken personen van 2005.
Amusementsprogramma, waarin te zien is welke bekende nationale en internationale persoonlijkheden?? het afgelopen jaar de meeste indruk hebben gemaakt.
Aldus de Veronica gids![]()
1.45, laat ik eens achter jou gaan zittenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:23 schreef Bartoli het volgende:
Josti alleen in de jacuzzi dan ga ik het dus ook niet winnen met 00.30![]()
dus Morwen nieuwe ronde, nieuwe kansen![]()
Ik schat 1:30
-edit- alhoewel met Roel maak er maar 2u van![]()
Het is tenslotte vrijdagavond dan hoor je eigenlijk aan een borrel te zitten.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:25 schreef yellowfirst het volgende:
Dat vindt Roel wel cool, een bakkie thee op de late avond.![]()
hebben nog geen alcoholquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Het is tenslotte vrijdagavond dan hoor je eigenlijk aan een borrel te zitten.
Fuck the roels![]()
hij probeert te relativeren maar dat gaat lastig met verdrietquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:28 schreef melke het volgende:
Roel moet toch wel leren relativeren. Nog maar 13 dagen. Geniet nog van die laatste dagen relaxen daar
Je zult mij niet horen klagenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:28 schreef Foreverblue het volgende:
Ik zie dat er aardig wat stof is opgewaaid over de cap van Nathalie die ik gemaakt heb vanmiddag... en inderdaad... ze had geen slip aan toen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |