Welke streamgates gebruik je dan?quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:10 schreef Minouishere het volgende:
Hoop dat de streams het morgen beter doen, ze bufferen hier al de hele dag.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:07 schreef BONG4002 het volgende:
Morwen gaat het winnen, dat is opzeker denk ik
Dat zeker weten als Fok down is ga meestal iets anders doen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Had ik dat getal maar in ¤uros
Maargoed, heb het ook met plezier gedaan moet ik zeggen
Zonder FOK geen BB wmb![]()
Nog 4 minuten en joost is niet zo snel het gaat er om spannen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Als ie tenminste nu naar bed gaat. Nou hoor....slofslofslof door dat huis![]()
Dankjequote:Op zaterdag 10 december 2005 00:10 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Jawel .... absoluut maar een getalletjemaar een trouwe fokker mag je je met zo'n status wel noemen.
BTW vind ik van mijzelf ook (qua lezen) ben alleen een beroerde poster![]()
van Joeri Sijtsma......doen het altijd perfect alleen vandaag niet.....quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Welke streamgates gebruik je dan?
http://streams.versatel.nl/streamgate23 t/m 26 doen het hier goed
Het is anders vrij duidelijk te zien dat ze dat niet aan het doen is maar op bed neerploft of zoquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:10 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Toch eigenaardig hoor, dat je zo obceen jezelf gaat liggen vingeren. Doe het dan onder de dekens, je wéét dat mensen je kunnen zien.
Eerst keek ik BB zonder FOK (toen ik het nog niet kende) maar nu ik het wél ken zou ik niet meer zonder kunnenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het hoort bij elkaar Fok en de BB stream.![]()
Ik heb een speling van 7 minuten, het is wie er het dichtst bijzit hehquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nog 4 minuten en joost is niet zo snel het gaat er om spannen.
Ja die indruk had ik ook alquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:13 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Het is anders vrij duidelijk te zien dat ze dat niet aan het doen is maar op bed neerploft of zo![]()
daar was ik al bang voor.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:13 schreef melke het volgende:
Roel is volgens de Talpa poll weer erg populair
Maar voor hoelang ? Morgen zal 'ie het wel weer verpesten, ik verheug me er nu al opquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:13 schreef melke het volgende:
Roel is volgens de Talpa poll weer erg populair
Het is bij mij een verslaving geworden.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Eerst keek ik BB zonder FOK (toen ik het nog niet kende) maar nu ik het wél ken zou ik niet meer zonder kunnen![]()
I hope so to, ligt er ook aan hoe zijn dronk is maar ik heb redelijke verwachtingenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:16 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Maar voor hoelang ? Morgen zal 'ie het wel weer verpesten, ik verheug me er nu al op![]()
Idemquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Eerst keek ik BB zonder FOK (toen ik het nog niet kende) maar nu ik het wél ken zou ik niet meer zonder kunnen![]()
Mijn ookquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is bij mij een verslaving geworden.
Frans de Slager zit fout, bij 00.22 heb ik nog steeds gewonnenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:15 schreef BONG4002 het volgende:
0:15
[Francois Boulanger modus]
En dát was de tijd
[/Francois Boulanger modus]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |