Welke streamgates gebruik je dan?quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:10 schreef Minouishere het volgende:
Hoop dat de streams het morgen beter doen, ze bufferen hier al de hele dag.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:07 schreef BONG4002 het volgende:
Morwen gaat het winnen, dat is opzeker denk ik
Dat zeker weten als Fok down is ga meestal iets anders doen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Had ik dat getal maar in ¤uros
Maargoed, heb het ook met plezier gedaan moet ik zeggen
Zonder FOK geen BB wmb![]()
Nog 4 minuten en joost is niet zo snel het gaat er om spannen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Als ie tenminste nu naar bed gaat. Nou hoor....slofslofslof door dat huis![]()
Dankjequote:Op zaterdag 10 december 2005 00:10 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Jawel .... absoluut maar een getalletjemaar een trouwe fokker mag je je met zo'n status wel noemen.
BTW vind ik van mijzelf ook (qua lezen) ben alleen een beroerde poster![]()
van Joeri Sijtsma......doen het altijd perfect alleen vandaag niet.....quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Welke streamgates gebruik je dan?
http://streams.versatel.nl/streamgate23 t/m 26 doen het hier goed
Het is anders vrij duidelijk te zien dat ze dat niet aan het doen is maar op bed neerploft of zoquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:10 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Toch eigenaardig hoor, dat je zo obceen jezelf gaat liggen vingeren. Doe het dan onder de dekens, je wéét dat mensen je kunnen zien.
Eerst keek ik BB zonder FOK (toen ik het nog niet kende) maar nu ik het wél ken zou ik niet meer zonder kunnenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het hoort bij elkaar Fok en de BB stream.![]()
Ik heb een speling van 7 minuten, het is wie er het dichtst bijzit hehquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nog 4 minuten en joost is niet zo snel het gaat er om spannen.
Ja die indruk had ik ook alquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:13 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Het is anders vrij duidelijk te zien dat ze dat niet aan het doen is maar op bed neerploft of zo![]()
daar was ik al bang voor.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:13 schreef melke het volgende:
Roel is volgens de Talpa poll weer erg populair
Maar voor hoelang ? Morgen zal 'ie het wel weer verpesten, ik verheug me er nu al opquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:13 schreef melke het volgende:
Roel is volgens de Talpa poll weer erg populair
Het is bij mij een verslaving geworden.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Eerst keek ik BB zonder FOK (toen ik het nog niet kende) maar nu ik het wél ken zou ik niet meer zonder kunnen![]()
I hope so to, ligt er ook aan hoe zijn dronk is maar ik heb redelijke verwachtingenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:16 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Maar voor hoelang ? Morgen zal 'ie het wel weer verpesten, ik verheug me er nu al op![]()
Idemquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Eerst keek ik BB zonder FOK (toen ik het nog niet kende) maar nu ik het wél ken zou ik niet meer zonder kunnen![]()
Mijn ookquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is bij mij een verslaving geworden.
Frans de Slager zit fout, bij 00.22 heb ik nog steeds gewonnenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:15 schreef BONG4002 het volgende:
0:15
[Francois Boulanger modus]
En dát was de tijd
[/Francois Boulanger modus]
Dan mag Joost opschietenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Frans de Slager zit fout, bij 00.22 heb ik nog steeds gewonnenDichtst bij enzo
![]()
Jah ?? LOLquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Natuurlijk
Ik was er al nét voor BB en besides that, ik post zo nu en dan ook buiten BB, check mn MyAt maar
Het lijkt er anders op dat Josti nog ff gaat bubbelen, hij heeft zijn zwembroek aanquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Frans de Slager zit fout, bij 00.22 heb ik nog steeds gewonnenDichtst bij enzo
![]()
En schenk een kopjequote:Op zaterdag 10 december 2005 00:20 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Het lijkt er anders op dat Josti nog ff gaat bubbelen, hij heeft zijn zwembroek aan![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:20 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Het lijkt er anders op dat Josti nog ff gaat bubbelen, hij heeft zijn zwembroek aan![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Voor Roel en zichzelf. Wat een goedzak![]()
Zekerquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:24 schreef melke het volgende:
Aaaah leuk dat Joost Roel wat wil opvrolijken. Dat is echt wel lief
Nou, veelbesproken is ze zeker.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
rtl 4. 20:30 uur maandag.
DE 10 meest besproken personen van 2005.
Amusementsprogramma, waarin te zien is welke bekende nationale en internationale persoonlijkheden?? het afgelopen jaar de meeste indruk hebben gemaakt.
Aldus de Veronica gids![]()
1.45, laat ik eens achter jou gaan zittenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:23 schreef Bartoli het volgende:
Josti alleen in de jacuzzi dan ga ik het dus ook niet winnen met 00.30![]()
dus Morwen nieuwe ronde, nieuwe kansen![]()
Ik schat 1:30
-edit- alhoewel met Roel maak er maar 2u van![]()
Het is tenslotte vrijdagavond dan hoor je eigenlijk aan een borrel te zitten.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:25 schreef yellowfirst het volgende:
Dat vindt Roel wel cool, een bakkie thee op de late avond.![]()
hebben nog geen alcoholquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Het is tenslotte vrijdagavond dan hoor je eigenlijk aan een borrel te zitten.
Fuck the roels![]()
hij probeert te relativeren maar dat gaat lastig met verdrietquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:28 schreef melke het volgende:
Roel moet toch wel leren relativeren. Nog maar 13 dagen. Geniet nog van die laatste dagen relaxen daar
Je zult mij niet horen klagenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:28 schreef Foreverblue het volgende:
Ik zie dat er aardig wat stof is opgewaaid over de cap van Nathalie die ik gemaakt heb vanmiddag... en inderdaad... ze had geen slip aan toen![]()
Knap shot btw. Huldequote:Op zaterdag 10 december 2005 00:28 schreef Foreverblue het volgende:
Ik zie dat er aardig wat stof is opgewaaid over de cap van Nathalie die ik gemaakt heb vanmiddag... en inderdaad... ze had geen slip aan toen![]()
Heb je die close-up nog gezienquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:28 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:29 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hij probeert te relativeren maar dat gaat lastig met krokodillen-tranen
Daarom moet iemand hem ff een positieve spiegel voor houden. Kijk ook eens naar de leuke dingen!quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:29 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hij probeert te relativeren maar dat gaat lastig met verdriet
Kom op zeg, Nathalie ligt duidelijk te vingeren. Je ploft niet neer met een vinger in je poesje.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
zegt helemaal niks nath staat al maanden onderaan en zij zit nog steeds in het huis.
we spreken zondag wel verder na de foute top40 zuippartij van morgenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:31 schreef melke het volgende:
[..]
Daarom moet iemand hem ff een positieve spiegel voor houden. Kijk ook eens naar de leuke dingen!
Volgens mij is dat geen vingerquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:31 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Kom op zeg, Nathalie ligt duidelijk te vingeren. Je ploft niet neer met een vinger in je poesje.
quote:
Zijn er nog meer beelden van?quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:28 schreef Foreverblue het volgende:
Ik vraag me af waar jij die vinger ziet, maar we kunnen het aan de maker vragen wat er gebeurde.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:31 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Kom op zeg, Nathalie ligt duidelijk te vingeren. Je ploft niet neer met een vinger in je poesje.
Daarom is hij één van mijn winnaarsquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:26 schreef melke het volgende:
[..]
Joost is ook zeker weten het toppunt van attent zijn! Goede eigenschap
Ja... heb je die van mijn cap afgehaald of zelf gemaakt?quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heb je die close-up nog gezien
Tip: ga opzoek naar een leven!quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:31 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
2.00 om 2.15 we gaan het zienquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:34 schreef Morwen het volgende:
En ik zat even niet op te letten, massage![]()
Dus, Bartoli, 2.15![]()
Nee, ze zat niet te vingeren toen... lag alleen op bed. Zie foto's hierboven.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:31 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Ik ben altijd onder de indruk van jou, wupquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:34 schreef Wup het volgende:
[..]
ik had wel geklaagd maar FB was nul onder de indruk;)
Dank voor de ophelderingquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, ze zat niet te vingeren toen... lag alleen op bed. Zie foto's hierboven.
lekker brutaal geweest van jouw capquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja... heb je die van mijn cap afgehaald of zelf gemaakt?
Aha. Compliment voor de pics. Kan me niet voorstellen dat we deze serie nog een ranziger plaatje gaan zien.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, ze zat niet te vingeren toen... lag alleen op bed. Zie foto's hierboven.
Da's best nog lang eigenlijk, maar Roel kennende(met peuken)quote:
Dat denk ik ook niet nee... was een lucky shot... en we laten het hier maar bijquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:37 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Aha. Compliment voor de pics. Kan me niet voorstellen dat we deze serie nog een ranziger plaatje gaan zien.
zeg nooit nooit deze BB is nog niet afgelopen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:37 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Aha. Compliment voor de pics. Kan me niet voorstellen dat we deze serie nog een ranziger plaatje gaan zien.
Brutaal mannetje ben je ook hèquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
lekker brutaal geweest van jouw cap![]()
![]()
![]()
Mee eens en er komt steeds meer bloot op de streams dus wie weet wat we nog krijgenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
zeg nooit nooit deze BB is nog niet afgelopen.
Zo'n lucky shot wil ik nog maken van Lieske maken de tijd dringt en de regie werkt niet mee.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet nee... was een lucky shot... en we laten het hier maar bij
Het is nog steeds minimaal als je het vergelijkt met andere landen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Mee eens en er komt steeds meer bloot op de streams dus wie weet wat we nog krijgen![]()
Lieske met haar rubber duckyquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zo'n lucky shot wil ik nog maken van Lieske maken de tijd dringt en de regie werkt niet mee.
Lieske gaat er echt niet zo bij liggenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zo'n lucky shot wil ik nog maken van Lieske maken de tijd dringt en de regie werkt niet mee.
haha, verder ben ik altijd erg gecharmeerd van je caps hoorquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:38 schreef Foreverblue het volgende:
Dat denk ik ook niet nee... was een lucky shot... en we laten het hier maar bij
onderschat Joost niet, hij is ook altijd wel in voor een flinke dosis ranzigheid.....quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:41 schreef Morwen het volgende:
Lieske gaat er echt niet zo bij liggenNaat had beter na moeten denken, maar ik vind haar zowiezo vrij ranzig
![]()
Daar ben ik blij om wup... daar doe ik het voorquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:41 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, verder ben ik altijd erg gecharmeerd van je caps hoor
Ach het is een leuke hobbyquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is nog steeds minimaal als je het vergelijkt met andere landen.
Maar goed dit maakt het wel veel leuker
Gewoon een nette foto van haar geheel naakte lichaam meer nietquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lieske gaat er echt niet zo bij liggenNaat had beter na moeten denken, maar ik vind haar zowiezo vrij ranzig
![]()
Ik zag laatst een link hier voorbij komen van bb uit ik dacht Tjechie... dat ging er heet aan toe.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar die houdt zijn broek wel aan hoor. En Roel kan naakt door het huis lopen, maar dan zie je door dat kleine piemeltje en die enorme bos schaamhaar toch niets. En Ingrid hebben we ook nog niet van onderen gezien.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:41 schreef Wup het volgende:
[..]
onderschat Joost niet, hij is ook altijd wel in voor een flinke dosis ranzigheid.....
Daar heb je er al een paar van gepost... dus dat is niks nieuwsquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
Gewoon een nette foto van haar geheel naakte lichaam meer niet
Maar zij willen zo in beeld. Natte Lie wil dit niet, dús is het een leukere pic.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zag laatst een link hier voorbij komen van bb uit ik dacht Tjechie... dat ging er heet aan toe.
Dat zou ze nooit in het BB huis doen alleen op haar studentenflat.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lieske met haar rubber ducky
Niet van onderen nee... maar daar zit ik ook niet op te wachten hoor. Als je dat wil zien huur je maar een leuke film met dat soort beelden.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:43 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Maar die houdt zijn broek wel aan hoor. En Roel kan naakt door het huis lopen, maar dan zie je door dat kleine piemeltje en die enorme bos schaamhaar toch niets. En Ingrid hebben we ook nog niet van onderen gezien.
hier in Nederland zijn we eenmaal iets gecensureerder daarin wat soms ook maar goed is. Zo'n vrijpartije is leuk voor de kijkcijfers dat wel maar je kan er ook zo een rechtzaak mee aan je kont hebben. Dat is in andere landen vooral het oostblok en buiten europa veel minderquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nogal erg veel, ook Lieske helemaal naakt. Maar inderdaad niet zo'n inkijkfoto.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Daar heb je er al een paar van gepost... dus dat is niks nieuws
Dat hoeft van mij ook niet hoorquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:43 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
En Ingrid hebben we ook nog niet van onderen gezien.
die lesbische scenequote:Op zaterdag 10 december 2005 00:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zag laatst een link hier voorbij komen van bb uit ik dacht Tjechie... dat ging er heet aan toe.
Nee... een man en vrouw...quote:
Het is inderdaad een leuke hobby, maar de anti-lieske fans denken dat het voor mij een op sessie is.quote:
Stond ergens in een SC... vraag me alleen niet meer welke.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |