Hulde.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Deze kan gewoon open blijven. Men is vrij pouletopics aan te maken. De OP's zullen nog wel geweizigd/aangevuld worden.
Primaquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Deze kan gewoon open blijven. Men is vrij pouletopics aan te maken. De OP's zullen nog wel geweizigd/aangevuld worden.
Ga fietsenquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:13 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[centraal] WK 2006 Duitsland #2
Daar mogen jullie verder.
gastslot
Laten we die Ivorianen gewoon vragen of ze die Argentijnen de tering in willen schoppen in ruil voor voedselhulp.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:16 schreef pinkplatinum het volgende:
Ik vind het wel weer duidelijk dat wij nooit echt geluk hebben met dit soort dingen, maar het is haalbaar ja
Het was ook een gastslotquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hulde.
V&A is een andere kant op, scorpion
quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:17 schreef timmeeeh het volgende:
ontopic: kezman is een kankerlijer.
Sodemieter toch op man vuil hoerejochquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:17 schreef timmeeeh het volgende:
Vaduz, je studeert Journalistiek. Leer verdomme fatsoenlijk Nederlands!
Doe eens normaal.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:17 schreef timmeeeh het volgende:
redden we wel.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:06 schreef MeneerTim het volgende:
Wie heeft Argentinië? Riquelme? Messi? Welke vedettes nog meer?
Servie is Joegoslavie light.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:19 schreef MeneerTim het volgende:
Servië vegen we natuurlijk van de mat af, hoeveel was het ook alweer de laatste keer tegen Joegoslavië? ;').
Met zweet op het voorhoofd maak ik speciaal een sticky aan in VBL waar de loting live bijgehouden wordt en dan krijg je ditquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:18 schreef pekel het volgende:
Vaduz
Optieve Scorpion
Moeilijk, maar haalbaar.
Alleen is het Joegoslavië van 2006 stukken beter dan dat van 6 jaar geleden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:19 schreef MeneerTim het volgende:
Servië vegen we natuurlijk van de mat af, hoeveel was het ook alweer de laatste keer tegen Joegoslavië? ;').
scherpe analysequote:Op vrijdag 9 december 2005 22:14 schreef addictivebeat het volgende:
ivoorkust is sterk, sterke aanval, nederland matige verdediging
argentinie wordt derop of deronder,
zit veel risico in deze wedstrijden, nederland kan er net zo goed uitvliegen
Dat niet, maar het had makkelijker gekund.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:21 schreef SoA-Holic het volgende:
1e 2 potten win je, dan is die tegen argentinie alleen voor de statistieken. Kom op mensen, servie en ivoorkust. Dat is toch geen wereldtop.
Sorry, door de drukte is deze flater er bij ingeschoten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:17 schreef timmeeeh het volgende:
Slecht voor m'n hart...quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:20 schreef versteegrob het volgende:
Geef mij maar weer zon goal die Bergkamp maakt in de laatste minuut tegen Argentinie.
Zo wat een wedstrijd was dat zeg.
Laat dat dan lekker over aan een VBL-mod. Takenverdeling heet dat.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:20 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Met zweet op het voorhoofd maak ik speciaal een sticky aan in VBL waar de loting live bijgehouden wordt en dan krijg je dit
geweldig dat we bij Ivoorkust in de poule staanquote:
en al helemaal als Kalou zijn geboorteland eruit kan schietenquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:23 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
geweldig dat we bij Ivoorkust in de poule staan
Dat had ik nu even nog niet willen weten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:23 schreef alex4allofyou het volgende:
Wat ook klote is: als we doorgaan moeten we tegen een tegenstander uit groep 4 (de andere group of death).
En als we dat halen is Brazilie ook nog eens een mogelijkheid.
Maar ja, als we wereldkampioen willen worden, moeten we alles kunnen winnen.
Geen van de VBL mods was aanwezig. En takenverdeling klinkt alsof we aan het werk zijn (nofi)quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:23 schreef pekel het volgende:
[..]
Laat dat dan lekker over aan een VBL-mod. Takenverdeling heet dat.
Maar 't is goed nu, ontopic.
Tegen welke poule moeten de moffen als ze doorgaan?quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:23 schreef alex4allofyou het volgende:
Echt balen dit, ik dacht nog bij mezelf ' niet de groep met Argentinie & Ivoorkust' en ja hoor, daar kwam ie.![]()
![]()
![]()
Wordt erg moeilijk, van de andere kant kun je ook zeggen dat het wel goed is dat NL meteen uit de startblokken moet komen (meestal duurt t 2 wedstrijden).
Wat ook klote is: als we doorgaan moeten we tegen een tegenstander uit groep 4 (de andere group of death).
En als we dat halen is Brazilie ook nog eens een mogelijkheid.
Maar ja, als we wereldkampioen willen worden, moeten we alles kunnen winnen.
Getverdemme, en dat noem jij ideaalquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:28 schreef Terreros85 het volgende:
tijden zijn wel ideaal trouwens, zondag om drie uur, vrijdag om zes uur en woensdag om vier uur
Vind je?quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:28 schreef Terreros85 het volgende:
tijden zijn wel ideaal trouwens, zondag om drie uur, vrijdag om zes uur en woensdag om vier uur
Ik ga ook voor optimisme.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
2 maken we afArgentinie wordt een mooie wedstrijd.
Andere groep des doods? Je maakt een grapje zeker...quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:23 schreef alex4allofyou het volgende:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:23 schreef jimjim1983 het volgende:
het is wel weer heerlijk om erbij te zijn
voor mij wel ideaal ja, waarschijnlijk werk ik dan weer in de horeca en dat is bijna altijd 's avonds. Zo heb ik een heel vorig ek gemistquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Getverdemme, en dat noem jij ideaal
1: Argentiniequote:Op vrijdag 9 december 2005 22:29 schreef renz0r het volgende:
1: Argentinie
2: Nederland
3: Ivoorkust
4: Servie
Dat zal niet gaan lukken hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:33 schreef dvdfreak het volgende:
2: Ivoorkust/Servie
Groep D (Mexico, Portugal, Angola, Iran).quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:34 schreef 2Drix het volgende:
Met welke groep is groep C gekoppeld, en wie zitten erin![]()
Johquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Het lijkt trouwens wel dat deze loting is samengesteld door een Braziliaan en een Duitser.
Ook met de wetenschap dat deze elkaar pas in de halve finale kunnen treffen.
mooiquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Groep D (Mexico, Portugal, Angola, Iran).
Dat is dan positief. Had er niet aan moeten denken dat je dan weer een kutpot had gekregenquote:
Volkomen mee eens.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:34 schreef SCH het volgende:
Voetbal overdag is geen voetbal
servie is eigenlijk een zekerheidje, rest ons ivoorkust nog, is eigenlijk ook wel te doen als onze verdediging het maar houdt, tegen kone, kalou/kalou en drogba is het gewoon een risico. maar het kan wel, ik weet niet hoe sterk de verdediging van ivoorkust is, maar als robben en van persie in vorm komen dan moeten we meer scoren als hun.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:28 schreef SCH het volgende:
Wat een gezeik zeg. Waar zijn jullie nou met je grote bek over Oranje? Zijn we ineens toch niet meer zo goed dat we in de problemen zouden komen tegen Ivoorkust en Servie?
Jeemig zeg, als je iets wilt dan rol je die teams op en gaat het tegen Argentinie al nergens meer over en oefen je vast voor de finale
Ik hoef toch niet tegen Argentinië te spelen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe je het nou ineens dun in de broek?
damn spelen die gasten nog steeds voor servie?? die was ik effe vergetenquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:39 schreef cultheld het volgende:
Over Argentinië hoeven we het niet te hebben.
Ivoorkust: Kalou, Kalou ?, Drogba, Koné, Aruna, Akalé, Né (dat wordt een grote), Touré, Eboué etc.
Servië: Stankovic, Kezman, Mihajlovic, Milosevic en dus een erg goede voorhoede en een behoorlijk middenveld.
Dat zijn Engelse tijden hequote:Op vrijdag 9 december 2005 22:39 schreef JaWi het volgende:
* JaWi agenda pakt
SUNDAY 11 JUNE
Group C
Serbia & Montenegro v Holland
1400, Leipzig
FRIDAY 16 JUNE
Group C
Holland v Ivory Coast
1700, Stuttgart
Group C
Holland v Argentina
1500, Frankfurt
Waarom?quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:40 schreef DrDentz het volgende:
echt wel.. zonder Davids zijn ze tegen de Argentijnen al zo kansloos
Wat een tijden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:39 schreef JaWi het volgende:
* JaWi agenda pakt
Group C
Holland v Argentina
1500, Frankfurt
Dat Riquelme niet goed genoeg was voor Barca was de mening van ene mr. van Gaal!!Hij is ondertussen wel de spelverdeler van Argentinië......quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:41 schreef BB-King het volgende:
[..]
Waarom?
Zelfs Engeland kon laatst van Argentinië winnen.
En die Riquelme waar iedereen zo lyrisch over is.
Waar was hij toen AZ vorig jaar Villareal uit de UEFA-cup donderde.
En niet eens goed genoeg voor Barcelona.
ik lach me dood van welquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:34 schreef Terreros85 het volgende:
liggen die weken trouwens niet precies in de eindexamens
Goeie tip.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:41 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Dat zijn Engelse tijden heDus wel 1 uur erbij rekenen
Anders doe je wel erg vroeg je tv aan
Zou Dennis dan niet over te halen zijn om...quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:38 schreef Ixnay het volgende:
Minmaal 7 punten.
En Jack van Gelder mag het commentaar doen bij Argentinië - Nederland.
Tief op man, van alledrie de teams valt te winnen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:44 schreef Bullpit het volgende:
Wat een ongelovelijke kutloting , we zijn verloren![]()
Pleeg zelfmoord.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:20 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Met zweet op het voorhoofd maak ik speciaal een sticky aan in VBL waar de loting live bijgehouden wordt en dan krijg je dit
Nee, volgens mij is het 2 weken erna. Ik bid er iig wel voorquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:45 schreef WEST het volgende:
[..]
ik lach me dood van wel![]()
laat er maar wat examens tijdens nederland spelen. de eerste wedstrijd kan niet maar de 2e en 3e wel![]()
Of Iran en Angolaquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:44 schreef pekel het volgende:
Mexico en Portugal kunnen we dus treffen in de achtste finale.
weet ik toch, en doen we ook welquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:45 schreef pekel het volgende:
[..]
Tief op man, van alledrie de teams valt te winnen.
15.00 is wel op een zondagquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:47 schreef addictivebeat het volgende:
waarom zulke vervelende tijden? waarom niet gewoon 18:00 en 20:30?
Nee NL en Servie gaan doorquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:33 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
2: Ivoorkust/Servie
3: Nederland![]()
![]()
En van alle 3 de teams valt ook te verliezen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:45 schreef pekel het volgende:
[..]
Tief op man, van alledrie de teams valt te winnen.
Alsof Rita haar beleid moet wijzigen door een WK-loting. Dream on.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:51 schreef Saekerhett het volgende:
OMG, als die Rita Verdonk Salomon Kalou nu NOG geen Nederlands paspoort geeft...
Gaat hij gewoon spelen voor Ivoorkust en TEGEN Nederland ipv MET
Dus jij vindt dat ze gewoon door moet gaan met haar standpunt?quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Alsof Rita haar beleid moet wijzigen door een WK-loting. Dream on.
Met Davids als stand-in zou ik zeggenquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Van Bommel heb je echt nodig ja anders red je het echt niet
Tuurlijk moet ze doorgaan. Wat boeit het als Kalou scoort voor Ivoorkust?quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat ze gewoon door moet gaan met haar standpunt?
Ik zie het al voor me:
Nederland 0-1 Ivoorkust
'90 + '1 Kalou (Salomon)
quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Tuurlijk moet ze doorgaan. Wat boeit het als Kalou scoort voor Ivoorkust?
Weet je wat pas raar zou zijn?quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat ze gewoon door moet gaan met haar standpunt?
Ik zie het al voor me:
Nederland 0-1 Ivoorkust
'90 + '1 Kalou (Salomon)
quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Van Bommel heb je echt nodig ja anders red je het echt niet
Niks bankzitter.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:57 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]dan weet je gelijk hoe het gesteld is met het niveau van Oranje. Een bankzitter van Barca moet de kwaliteit omhoog krikken
Tegen Argentinie wordt dik verloren, dat is zo klaar als wat.
Voor de 2de plek geef ik servie en oranje evenveel kans. Ivoorkust is natuurlijk 1 grote grap![]()
Het was toen 50/50, al denk ik wel dat het argentijnse team van nu iets zwakker is...quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:58 schreef Shreyas het volgende:
Vooral in 1998, toen Argentinië met Ortega, Batistuta, Claudio Lopez, Veron en Crespo minstens zo sterk was als het nu is.
Je hebt ze zeker nooit langer dan 2 minuten achter elkaar zien voetballenquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:57 schreef Notoire_Gek het volgende:
Ivoorkust is natuurlijk 1 grote grap![]()
Uit de krant.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:00 schreef s0k het volgende:
Waar haal je die posters waarop je de poule kan invullen en uitslagen enzo?
voor boven je bed enzo
Dat zou heel triest zijn. Als Nederland met figuren als Kalou gaat spelen dan hoop ik dat ze stijf onderaan eindigen in deze poule.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Weet je wat pas raar zou zijn?
Nederland 1-0 Ivoorkust
'90 + '1 Kalou (Salomon).
Dan kan Nederland al inpakken, want van zowel Portugal als Mexico winnen ze niet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:01 schreef Freezor het volgende:
Als we doorgaan naar de 2e ronde moeten we tegen de nummer 1 of 2 uit poule D.
Dus: Mexico, Portugal, Angola of Iran
tijdschriften in de weken voor het beginnen van het wk in de gaten houden, vooral die buitenlandse...quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:00 schreef s0k het volgende:
Waar haal je die posters waarop je de poule kan invullen en uitslagen enzo?
voor boven je bed enzo
Dat denk ik zeker niet, ze hebben alleen wat minder vedettes bij de aansprekende clubs, want Villareal is geen Real Madrid natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:00 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Het was toen 50/50, al denk ik wel dat het argentijnse team van nu iets zwakker is...
Als ze al niet van Portugal en Mexico kunnen winnen dan komen ze sowieso niet uit de poulefasequote:Op vrijdag 9 december 2005 23:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan kan Nederland al inpakken, want van zowel Portugal als Mexico winnen ze niet.
De FIFA heeft het schema voor de eerste ronde ook geupdate: http://fifaworldcup.yahoo.com/06/en/w/schedule.htmlquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:33 schreef Terreros85 het volgende:
http://news.bbc.co.uk/spo(...)schedule/default.stm
Portugal en Mexico zijn echt wel sterker dan Ivoorkust en Servië-Montenegro. Mexico is een ploeg die er wordt onderschat.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:05 schreef neilpad het volgende:
[..]
Als ze al niet van Portugal en Mexico kunnen winnen dan komen ze sowieso niet uit de poulefase![]()
Als ze er eenmaal door zijn dan zie ik Portugal/Mexico als een opluchting eerlijk gezegd.
Oh ja, dus als ze winnen van Argentinie en Ivoorkust dan kunnen ze inpakken tegen een Mexico..quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan kan Nederland al inpakken, want van zowel Portugal als Mexico winnen ze niet.
De meeste Nederlanders werken, studeren of hebben op een doordeweekse woensdag andere bezigheden. Wat is je puntquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:07 schreef JeroenV het volgende:
Ja hoor, 21 juni tegen Argentinie. En natuurlijk moet ik dan werken.
Ik heb het niet over Argentinië. Ik heb het over Servië en Ivoorkust. Die ploegen zijn minder dan Mexico. Ivoorkust kan best eens met 0 punten naar huis gaan. Zwaar overschat die ploeg.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:09 schreef NiNi het volgende:
[..]
Oh ja, dus als ze winnen van Argentinie en Ivoorkust dan kunnen ze inpakken tegen een Mexico..
Nou waarom dan uberhaupt gaan zou ik zeggen.
Nee hoor, die zitten dan echt wel in de kroegquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:10 schreef JaWi het volgende:
[..]
De meeste Nederlanders werken, studeren of hebben op een doordeweekse woensdag andere bezigheden. Wat is je punt?
Je vergeet Sar. Heel belangrijk. Ervaring, talent, werkers. We hebben ze allemaal!quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:12 schreef Saekerhett het volgende:
Maar wij hebben ook kwaliteit hoor:
Technisch goed: Van der Vaart, Van Persie, Sneijder, Robben, Kalou (als ie meegaat)
Afmakers: Van Nistelrooij, Kuijt, Makaay
Het blok: Van Bommel, Boulahrouz, Davids (als ie meegaat)
Spelverdeler: Cocu
Ik ook. Maar meneer doet of hij de enige nederlander is met bezighedenquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee hoor, die zitten dan echt wel in de kroeg
We vergeten Aissati?quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:12 schreef Saekerhett het volgende:
Maar wij hebben ook kwaliteit hoor:
Technisch goed: Van der Vaart, Van Persie, Sneijder, Robben, Kalou (als ie meegaat)
Afmakers: Van Nistelrooij, Kuijt, Makaay, Vennegoor
Het blok: Van Bommel, Boulahrouz, Davids (als ie meegaat)
Spelverdeler: Cocu
En anders gewoon verhuispapiertje, doktersafspraak, tandartstruken....quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:16 schreef Saekerhett het volgende:
Jongens, maak je allemaal niet zo druk. Iedereen die de wedstrijd WIL zien, KAN dat ook. Er kan heus wel geregeld worden dat je een tv op je werk hebt, dat je een uur eerder naar huis gaat, dat je een dag snippert, of in het laatste geval: ziekmeldt
Bovendien is de eerste wedstrijd op zondagmiddag, moet voor velen sowieso geen probleem zijn.
Ja kweenie, hij speelt heel goed bij PSV, maar zou ie niet nog iets te jong zijn met zijn 17 jaar? Van mij mag ie mee, tuurlijk, maar ben benieuwd of dat misschien net geen overkill is.quote:
Ik ben maar een simpel scholiertjequote:Op vrijdag 9 december 2005 23:10 schreef JaWi het volgende:
[..]
De meeste Nederlanders werken, studeren of hebben op een doordeweekse woensdag andere bezigheden. Wat is je punt?
Als je er van uitgaat dat Portugal en Mexico doorgaan kan dat nog heel lastig worden,quote:
Jij liever dan ikquote:
Messi gaat toch ook mee met Argentinië? Ik zeg ook niet dat Aissati een basisplaats moet hebben, maar hij zou een meer dan nuttige invaller kunnen zijn, die de wedstrijd maar zo kan doen kantelen. Zekerheidjes tijdens deze poule in de basis van Oranje lijken mij Boulahrouz, Cocu, Sar, Van Bommel, Davids, Robben (mits fit, Van Persie, Van Nistelrooy en Van der Vaart.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja kweenie, hij speelt heel goed bij PSV, maar zou ie niet nog iets te jong zijn met zijn 17 jaar? Van mij mag ie mee, tuurlijk, maar ben benieuwd of dat misschien net geen overkill is.
weet je wat pas leuk zou zijn?quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nederland 1-0 Ivoorkust
Weetje wat pas leuk zou zijn?quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:20 schreef mikerw het volgende:
[..]
weet je wat pas leuk zou zijn?
Nederland 1-0 Ivoorkust
'90 + '1 Kalou (Salomon)(e.d.).
Argentijnen bang?quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:50 schreef Jajong het volgende:
Ach, zie t zo: Er zijn niet veel Ivorianen en Serviers die hun land veel kans geven om door te gaan.. En de Argentijnen zijn bang.
Iedereen is bang voor onsquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:51 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Argentijnen bang?
Volgens mij zijn die gasten nooit bang. Op Thatcher na.
Ik hoorde toen de naam Netherlands viel een zucht van verlichting bij veel bondscoaches in de zaalquote:
azijnpisser, ik wil jou wel eens horen als nederland in de halve finale staatquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
we hebben ook zo'n aansprekend elftal, op Cocu naquote:
ik heb al afgesproken dat ik op momenten van nederland vrij ben en dat haal ik dan later wel inquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:25 schreef Saekerhett het volgende:
Woensdagmiddag 15:30:
Ja baas, ik peer hem
- Hoezo, je werkt toch tot vijf uur des middags?
Vandaag niet
- Waarom niet?
Er zijn geen tv's te vinden hier Ik heb een tandartsafspraak
- Je gaat toch niet weg om Nederland te kijken he?
Nee hoor. Bovendien heb ik het vorige week al aangekondigd. En het was geen probleem volgens Truus "ik-ben-een-demente-oude-baliemedewerker" Gasfornuus.
- Ok, dan zal het wel goed zijn. Tot morgen.
Ja later!!![]()
Zondagmiddag om 15:00 uur, vrijdagmiddag om 18:00 uur en woensdagmiddag om 16:00 uur dacht ik.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:57 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
zijn er smiddags wedstrijden dan?
ned - servie = zondag 11-6 om 15:00quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:57 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
zijn er smiddags wedstrijden dan?
Zo lukt het nooit nee, er vanuit gaan dat je tweede wordt.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:29 schreef renz0r het volgende:
2: Nederland
3: Ivoorkust
4: Servie
Dat had toch leuker geweest op de avond.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:00 schreef WEST het volgende:
ned - maxima = woensdag om 16:00
idd, met de complimenten van de mediatrainingquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:29 schreef Boomstam het volgende:
hieronder de reacties van coaches enzo.
met daaronder wat ik eruit vertaald heb
GROUP C REACTION
Ivory Coast coach Henri Michel: "I think this is the toughest one. It's extremely difficult but it will do us good as we will see some great soccer."
we zijn zo goed als verloren
Holland coach Marco van Basten: "They are all countries with a rich history and technically skilled players."
wij hebben de beste spelers
Argentina assistant Hugo Tocalli: "We are not afraid. We have a lot of confidence, we have no fear."
Dit gaat zwaar tegenvallen![]()
Serbia coach Illija Petkovic: "Easy groups do not exist at the World Cup. We must work hard to get results."
Kut groep, we mogen blij zijn met een 1 puntje
ja zegquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:00 schreef WEST het volgende:
[..]
ned - servie = zondag 11-6 om 15:00
ned - ivoorkust = vrijdag 19-6 18:00
ned - maxima = woensdag om 16:00
Van Basten mag ook wel een cursus geschiedenis volgen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:29 schreef Boomstam het volgende:
Holland coach Marco van Basten: "They are all countries with a rich history and technically skilled players."
haha lolquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:40 schreef Steijn het volgende:
[..]
Van Basten mag ook wel een cursus geschiedenis volgen.Servie-Montenegro bestaat pas een jaar of 5.
We hadden toen dan ook wel een 10 keer beter team....quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:27 schreef Saekerhett het volgende:
Op het EK 2000 hadden we ook de poule des doods, met Frankrijk, Tsjechië en Denemarken. Toen wonnen we ook alle drie de wedstrijden. Heb er gewoon vertrouwen in, en nu nog niet te veel over piekeren, anders word je gek
Ach, in de uitzending in Studio Sport werd er ook de hele tijd naar verwezen als Joegoslavie.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:40 schreef Steijn het volgende:
[..]
Van Basten mag ook wel een cursus geschiedenis volgen.Servie-Montenegro bestaat pas een jaar of 5.
ja, maar Flevoland heeft ook niet echt een rijke cultuur!quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:47 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Ach, in de uitzending in Studio Sport werd er ook de hele tijd naar verwezen als Joegoslavie.
Had je daar die loting dan voor nodig?quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:57 schreef MrAli het volgende:
Simpel, wij zijn min of meer al wereldkampioen.
Goed he .... de laatste 2 in elke groep werden getrokken door een Braziliaan en een Duitser, zegt genoeg hequote:
ja zag de loting en op laatst volgde er steeds een luide vloekquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Goed he .... de laatste 2 in elke groep werden getrokken door een Braziliaan en een Duitser, zegt genoeg he
2 van de 3 graagquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:31 schreef Greetings het volgende:
Erg lullig voor Argentinie, Ivoorkust en Servie Montenegro
quote:Op zaterdag 10 december 2005 03:28 schreef star_gazer het volgende:
We zijn genaaidIk hoop dat kalou Nederland uitschakelt, dan krijgen we een nieuw kabinet
Salomon Kalou wil tegen Ivoorkust heel graag in de verdediging van Oranje spelen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nederland 1-0 Ivoorkust
Dat is begrijpelijk.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:30 schreef dramslag het volgende:
[..]
Ik hoorde toen de naam Netherlands viel een zucht van verlichting bij veel bondscoaches in de zaal![]()
En Club Brugge en Anderlecht hadden een aartsmoeilijke loting in de Champions League dit jaar (net zoals de jaren daarvoor, wat Anderlecht betreft in ieder geval). Dat zal ik dan hopelijk ook maar aan fraude mogen toeschrijven, gezien de loting die Ajax had dit jaar?quote:Op zaterdag 10 december 2005 04:10 schreef alex4allofyou het volgende:
Vinden jullie t trouwens ook niet raar dat DLD en BRA zo'n makkelijke poule hebben & NL (aartsrivaal hostnation) zo'n moeilijke? Toevallig?
Club en Anderlecht een moeilijke lotingquote:Op zaterdag 10 december 2005 06:32 schreef Clourhide het volgende:
[..]
En Club Brugge en Anderlecht hadden een aartsmoeilijke loting in de Champions League dit jaar (net zoals de jaren daarvoor, wat Anderlecht betreft in ieder geval). Dat zal ik dan hopelijk ook maar aan fraude mogen toeschrijven, gezien de loting die Ajax had dit jaar?
als het over Nederland gaat, mag je plots paranoïde worden hé?
Bron Telegraaf.quote:
LEIPZIG, zaterdag
Het Nederlands elftal is op het WK voetbal ingedeeld in de loodzware groep C. Argentinië, Ivoorkust en Servië & Montenegro zijn volgend jaar de tegenstanders in Duitsland. Deze groep kan worden beschouwd als de ’groep des doods’ van het WK.
Het Trinidad & Tobago van Leo Beenhakker heeft geloot tegen Engeland, Paraguay en Zweden. Guus Hiddink speelt met Australië tegen Brazilië, Kroatië en Japan. De Zuid-Koreanen treffen onder leiding van Dick Advocaat de Fransen, de Zwitsers en Togo.
Oranje heeft een bewogen WK-geschiedenis tegen Argentinië. Op het WK’78 werd de finale verloren van het Zuid-Amerikaanse land. Robbie Rensenbrink zag een schot, dat winnend zou zijn geweest, in de slotminuut op de paal belanden. Op het WK’98 versloeg Oranje de Argentijnen in de kwartfinale met 2-1 door een fantastisch doelpunt van Dennis Bergkamp kort voor tijd.
De koppeling aan Ivoorkust is saillant, gezien de pogingen van de Ivoriaan Salomon Kalou om als Nederlander deel te nemen aan het WK. Het Ivoriaanse voetbal is sterk in opkomst. Blikvangers zijn Didier Drogba (Chelsea), Arouna Koné (PSV) en oud-Feyenoorder Bonaventure Kalou (Paris Saint-Germain).
Goalgetter
Ook bij Servië & Montenegro treffen de Nederlanders een oude bekende. Voormalig PSV’er Mateja Kezman is als goalgetter goed op schot geweest in de WK-kwalificatie.
• Alsof bondscoach Marco van Basten en Johan Cruyff het op de vooravond al zagen aankomen: de loting voor het WK voetbal 2006 is loodzwaar. In groep C treft Oranje Argentinië, Ivoorkust en Servië & Montenegro. Cruyff zei dat Oranje zwaar maar goed heeft geloot. „Als we ons kwalificeren voor de volgende ronde kunnen we ver komen. Dan stuiten we namelijk op Mexico of Duitsland.” Van Basten relativeerde de kracht van groep C. „Wat is nu een zware poule? Ik spreek liever over een interessante loting.”
De mannen van Marco van Basten spelen hun eerste wedstrijd op 11 juni in Leipzig tegen Servië & Montenegro. Vervolgens komt de confrontatie met Ivoorkust, die wordt gespeeld op 16 juni in Stuttgart. De slotwedstrijd van de poule is die tegen Argentinië op 21 juni in Frankfurt.
Oranje speelde twee keer eerder een groot toernooi in Duitsland. Op het WK in 1974 verbaasde Oranje de wereld met het totaalvoetbal, maar verloor de finale tegen WestDuitsland. In 1988 werd Nederland Europees kampioen.
Dat vind ik dan weer geen graadmeter. Ivoorkust heeft gewoon een leuk team en Servië is ook niet de minste. Je kunt zwakkere landen treffen, en dan ook nog met de nummers drie en vier van de wereld, de best gekwalificeerden van Zuid-Amerika en Europa.quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Poule des doods... er zit geen land bij dat bij de laatste 16 zat van het vorige WK.
Servië amper gepasseerd in de kwalificatiereeks, echt geen zwakke ploeg. En dus wel de zwaarste uit die pot. Je had ook T & T kunnen hebben bijvoorbeeld of Iran.quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Iedereen in zich alvast aan het indekken door te spreken over de poule des doods.Kom op zeg. Servië-Montenegro is een Europese middenmoter en Ivoorkust is een matig team.
Dat klopt, maar Servië is ook geen topper in Europa. Ze zaten ook in een niet al te sterke kwalificatiepoule. Teams als Bosnië, België en Litouwen zijn toch echt matige teams, terwijl Spanje een van de mindere is van de landen die op papier tot de toppers gerekend mogen worden.quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Servië amper gepasseerd in de kwalificatiereeks, echt geen zwakke ploeg. En dus wel de zwaarste uit die pot. Je had ook T & T kunnen hebben bijvoorbeeld of Iran.
Volgens mij kunnen alle 31 teams op een goede dag van Oranje winnen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:03 schreef methodmich het volgende:
Okee, maar het is wel een ploeg die op goede dagen zomaar van Oranje kan winnen, wat ik bij andere teams niet zie.
In elk geval kunnen ze op een goede dag van een slap Oranje punten pakken. Alle 31.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen alle 31 teams op een goede dag van Oranje winnen.
Nou, dat ook weer niet. Servië heeft daar dan ook niet, zoals anderen wellicht wel, een slechte dag van Oranje bij nodig.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen alle 31 teams op een goede dag van Oranje winnen.
quote:Microsoft-portaal MSN contracteert zeven internationale voetbalsterren om op weblogdienst MSN Spaces een internetdagboek bij te houden.
Gedurende het WK Voetbal in Duitsland, in juni en juli 2006, gaan zeven topvoetballers op hun eigen MSN-pagina een weblog bijhouden. Sinds begin dit jaar onderhandelde Microsoft met de sporters. MSN contracteerde naast de Nederlander Edgar Davids, ook Ronaldinho, Michael Owen, Gianluigi Buffon, Xabi Alonso, Claude Makelele en Kevin Kuranyi.
De spelers hebben zelf toegang tot hun weblogs, maar zullen ook bijgestaan worden door redacteuren die MSN hen ter beschikking stelt. Emerce meldt dat de spelers niet per se zelf zullen schrijven en hun berichten mogelijk gewoon door zullen bellen of mailen.
MSN is van zins om met voetbalcontracten haar profielensite MSN Spaces meer onder de aandacht van het brede publiek te brengen. Onbekend is hoeveel ze de spelers betaalt. De bloggende topvoetballers zullen MSN Spaces extra bezoekers op MSN Spaces brengen, wat tot meer actieve particuliere gebruikers moet leiden.
Sinds de lancering van MSN Spaces op 1 december 2004 is de dienst in gebruikersaantallen gegroeid tot bleek dat MSN Spaces tot de top tien populaire nieuwssites hoort in Nederland.
Internationaal groeit het gebruik van MSN Spaces nog aanzienlijk. In oktober hielden wereldwijd achttien miljoen internetters een weblog bij op MSN Spaces. Dat getal groeide, volgens Search Engine Journal, in een maand tijd tot 27 miljoen. Ruim een vierde van de MSN Spaces-gebruikers onderhoudt zijn weblog actief.
Owja, Tsjechie is kattepis.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
in poule E alleen Italie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |