abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 december 2005 @ 01:18:15 #241
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_32961766
's middags al lekker aan het bier dus .
  zaterdag 10 december 2005 @ 01:22:39 #242
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_32961880
Na wat bezinning zeg ik: Ivoorkust te doen, Servie ook. Die 2e ronde is absoluut haalbaar. En toch blijft het de zwaarste poule
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  zaterdag 10 december 2005 @ 01:29:59 #243
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_32962048
hieronder de reacties van coaches enzo.
met daaronder wat ik eruit vertaald heb

GROUP C REACTION
Ivory Coast coach Henri Michel: "I think this is the toughest one. It's extremely difficult but it will do us good as we will see some great soccer."
we zijn zo goed als verloren

Holland coach Marco van Basten: "They are all countries with a rich history and technically skilled players."
wij hebben de beste spelers

Argentina assistant Hugo Tocalli: "We are not afraid. We have a lot of confidence, we have no fear."
Dit gaat zwaar tegenvallen

Serbia coach Illija Petkovic: "Easy groups do not exist at the World Cup. We must work hard to get results."
Kut groep, we mogen blij zijn met een 1 puntje
pi_32962191
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 01:29 schreef Boomstam het volgende:
hieronder de reacties van coaches enzo.
met daaronder wat ik eruit vertaald heb

GROUP C REACTION
Ivory Coast coach Henri Michel: "I think this is the toughest one. It's extremely difficult but it will do us good as we will see some great soccer."
we zijn zo goed als verloren

Holland coach Marco van Basten: "They are all countries with a rich history and technically skilled players."
wij hebben de beste spelers

Argentina assistant Hugo Tocalli: "We are not afraid. We have a lot of confidence, we have no fear."
Dit gaat zwaar tegenvallen

Serbia coach Illija Petkovic: "Easy groups do not exist at the World Cup. We must work hard to get results."
Kut groep, we mogen blij zijn met een 1 puntje
idd, met de complimenten van de mediatraining
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_32962214
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 01:00 schreef WEST het volgende:

[..]

ned - servie = zondag 11-6 om 15:00
ned - ivoorkust = vrijdag 19-6 18:00
ned - maxima = woensdag om 16:00
ja zeg wat ontzettende kuttijden
dan ben ik nog lang niet zat

en je kunt de kroeg niet in...ja kan wel, maar daar geef ik smiddags niks om

balen dit
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_32962228
mag blij zijn als ik op tijd wakker ben
pi_32962247
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 01:29 schreef Boomstam het volgende:
Van Basten mag ook wel een cursus geschiedenis volgen. Servie-Montenegro bestaat pas een jaar of 5.
pi_32962343
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 01:40 schreef Steijn het volgende:

[..]

Van Basten mag ook wel een cursus geschiedenis volgen. Servie-Montenegro bestaat pas een jaar of 5.
haha lol scherp!
ik snapte het pas na 3 keer lezen....beetje stoned

ook marco moet zijn mediatraining niet al te serieus nemen
pi_32962371
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 00:27 schreef Saekerhett het volgende:
Op het EK 2000 hadden we ook de poule des doods, met Frankrijk, Tsjechië en Denemarken. Toen wonnen we ook alle drie de wedstrijden. Heb er gewoon vertrouwen in, en nu nog niet te veel over piekeren, anders word je gek
We hadden toen dan ook wel een 10 keer beter team....
  zaterdag 10 december 2005 @ 01:47:40 #250
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_32962378
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 01:40 schreef Steijn het volgende:

[..]

Ach, in de uitzending in Studio Sport werd er ook de hele tijd naar verwezen als Joegoslavie.
pi_32962414
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 01:47 schreef Kang-He het volgende:

[..]

Ach, in de uitzending in Studio Sport werd er ook de hele tijd naar verwezen als Joegoslavie.
ja, maar Flevoland heeft ook niet echt een rijke cultuur!

pi_32962473
leuke poule
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  zaterdag 10 december 2005 @ 01:57:57 #253
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_32962555
Simpel, wij zijn min of meer al wereldkampioen.
# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
# "Winnen is belangrijker dan meedoen!"
# "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!"
# Hendrik Johannes Cruijff
pi_32962596
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 01:57 schreef MrAli het volgende:
Simpel, wij zijn min of meer al wereldkampioen.
Had je daar die loting dan voor nodig?
pi_32962640
poule maakt niks uit...cliche hoor, maar je moet toch van iedereen winnen..
hoewel het natuurlijk wel leuker is om ver te komen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 10 december 2005 @ 02:01:35 #256
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32962645
lekkere loting
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zaterdag 10 december 2005 @ 02:03:24 #257
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_32962691
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 02:01 schreef rubbereend het volgende:
lekkere loting
Goed he .... de laatste 2 in elke groep werden getrokken door een Braziliaan en een Duitser, zegt genoeg he
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 10 december 2005 @ 02:05:45 #258
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32962751
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 02:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Goed he .... de laatste 2 in elke groep werden getrokken door een Braziliaan en een Duitser, zegt genoeg he
ja zag de loting en op laatst volgde er steeds een luide vloek
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32962916
"loting"
pi_32963282
Erg lullig voor Argentinie, Ivoorkust en Servie Montenegro
pi_32963356
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 02:31 schreef Greetings het volgende:
Erg lullig voor Argentinie, Ivoorkust en Servie Montenegro
2 van de 3 graag
  zaterdag 10 december 2005 @ 03:28:40 #262
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_32964022
We zijn genaaid Ik hoop dat kalou Nederland uitschakelt, dan krijgen we een nieuw kabinet
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_32964340
Ik had een foutje gemaakt bij mn vorige post. Ik haalde Poule D door elkaar met Poule E (Italie, Tsjechie & USA). DAT is na onze poule de zwaarste (hoewel ik m bijna gelijk acht).

Achteraf bezien is deze poule wel een mogelijkheid om ons aanvallende spel te laten zien en er 'n(in potentie) geweldig tournooi van te maken. Alleen is het vervelend dat NL vaak wat laat op gang komt, dit maakte voorheen niet zoveel uit omdat we tegen zwakke ploegen speelden. Nu is het dus anders, we moeten meteen scherp zijn. Mocht dit lukken dan kunnen we misschien wel zeer snel groeien in het tournooi & zijn de overige rondes niet meer zo 'eng'.

Ook leuk is het vooruitzicht dat we onze revenge op WK90 kunnen halen; we kunnen namelijk in de kwart tegen DLD spelen. Zou geweldig zijn (met name als je m wint).

Vinden jullie t trouwens ook niet raar dat DLD en BRA zo'n makkelijke poule hebben & NL (aartsrivaal hostnation) zo'n moeilijke? Toevallig?
pi_32964496
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 03:28 schreef star_gazer het volgende:
We zijn genaaid Ik hoop dat kalou Nederland uitschakelt, dan krijgen we een nieuw kabinet
pi_32964659
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 22:57 schreef Suijk het volgende:

[..]

Weet je wat pas raar zou zijn?
Nederland 1-0 Ivoorkust
'90 + '1 Kalou (Salomon).
Salomon Kalou wil tegen Ivoorkust heel graag in de verdediging van Oranje spelen.
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
  zaterdag 10 december 2005 @ 05:42:59 #266
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_32964790
Ik snap het gemekker van velen niet.

De Argentijnen zijn goed, zeer goed zelfs maar da's juist een wedstrijd die je wilt zien, niks mooiers dan zo'n knaller.

De Serven: Tja, mooi weer voetballers die niks kunnen als het even tegen zit.

Overschat dus.

En als je niet van Ivoorkust kunt winnen wat doe je dan op een WK notabene

Nederland dus door naar ronde twee, makkie.

Er zijn groepen die op het eerste gezicht wat makkelijker zijn, jammer voor die groepen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_32964834
Het kan nu al niet meer misgaan. 1e in de poule, met 9 uit 3. Dan Portugal in de 8e finales. Revanche op EK 2004. Dan kwartfinale finale tegen D'land, heerlijk moment om de Duitsers in rouw te dompelen. Halve finale Engeland, schitterende strijd met een kansloos Engeland. En dan de finale natuurlijk, het toetje tegen het dodelijk vermoeide Brazilie dat geen bal meer raakt.

Proficiat NL met de beker. Je hebt dan alleen maar DE toppers gehad in de hele WK reeks. Argentinie kansloos verslagen in de poule. Tsjechie gemold in de kwalificatie. Outsiders Portugal en Engeland afgeslacht. En topfavoriet Brazilie vernedert. Met recht de echte WK-titelhouder.

* gooit alvast zijn woonboten op marktplaats in de verkoop
  zaterdag 10 december 2005 @ 06:27:26 #268
78918 SeLang
Black swans matter
pi_32964853
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 00:30 schreef dramslag het volgende:

[..]

Ik hoorde toen de naam Netherlands viel een zucht van verlichting bij veel bondscoaches in de zaal
Dat is begrijpelijk.
Nederland is een dwerg op voetbal gebied.
In de hele geschiedenis alleen één keertje een EK gewonnen en verder niets.
Op voetbal gebied zijn we dus vergelijkbaar met een land als Griekenland
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 10 december 2005 @ 06:32:29 #269
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32964857
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 04:10 schreef alex4allofyou het volgende:
Vinden jullie t trouwens ook niet raar dat DLD en BRA zo'n makkelijke poule hebben & NL (aartsrivaal hostnation) zo'n moeilijke? Toevallig?
En Club Brugge en Anderlecht hadden een aartsmoeilijke loting in de Champions League dit jaar (net zoals de jaren daarvoor, wat Anderlecht betreft in ieder geval). Dat zal ik dan hopelijk ook maar aan fraude mogen toeschrijven, gezien de loting die Ajax had dit jaar?

als het over Nederland gaat, mag je plots paranoïde worden hé?
---verdwijnt---
pi_32964860
Sterk staaltje psychologie van Marco en Cruijff trouwens, totaal niet onder de indruk van de tegenstand en dat naar buiten toe uitdragen in de interviews. Die Cocu zit meteen te jammeren in zijn reactie, die heeft het spel duidelijk nog niet begrepen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')