quote:Engine Type: Volvo D6-310 I
Engine Type: Inboard
Crankshaft kw/hp 272 (370)
Propshaft kW/hp 267 (363)
Rated RPM 3500
Displacement litres/cui 5.5 (336)
No of cylinders 6
Bore / Stroke (mm.) 103/110
Bore / Stroke (in.) 4.05/4.33
Compresion ratio 17.5:1
Weight (kg. / lbs.) 677/1493
Je bent er weer!quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:35 schreef BoJo het volgende:
goh, ik zit weer in de op zie ik.
A blast from the pastquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:35 schreef BoJo het volgende:
goh, ik zit weer in de op zie ik.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:32 schreef ook_gek het volgende:
Oke maar de volgende mensen willen mee op wintersport![]()
Hugster
Sjoewe
Hermandeperman
En wie wilt er nog meer mee. LET OP tussen willen en mogen zit een groot verschil. Of iemand wel of niet mee mag word door de heren hier boven en mij bepaald
je vroeg er zelf omquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
viel me op dat alleen jij en Sandra me gemist hebben![]()
![]()
Iemand zou wel gek zijn om mee te gaan, 3 alcohol en 2 drugs verslaafden op ski vakantiequote:Op vrijdag 9 december 2005 20:32 schreef ook_gek het volgende:
Oke maar de volgende mensen willen mee op wintersport![]()
Hugster
Sjoewe
Hermandeperman
En wie wilt er nog meer mee. LET OP tussen willen en mogen zit een groot verschil. Of iemand wel of niet mee mag word door de heren hier boven en mij bepaald
Mongoolquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iemand zou wel gek zijn om mee te gaan, 3 alcohol en 2 drugs verslaafden op ski vakantie![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iemand zou wel gek zijn om mee te gaan, 3 alcohol en 2 drugs verslaafden op ski vakantie![]()
![]()
![]()
dat viel mij ook op ja....quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
viel me op dat alleen jij en Sandra me gemist hebben![]()
![]()
simpel kankerjongquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij wilt maar al te graag mee. Maar jij denkt dat je niet door de selectie heen komtquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat viel mij ook op ja....weer een of ander complot of zo?
jij snapt het helemaalquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij wilt maar al te graag mee. Maar jij denkt dat je niet door de selectie heen komt
quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:47 schreef Alexxxxx het volgende:
PeuRac is ook weer lekker bezig
Straks opent Peu nog een R&P topic dat we allemaal voor m moeten bidden, omdat ie anders zn mattenset verkoopt hoor :[w niet zo gemeen tegen die jongen
ik heb op wat kleine pikkies getrapt denk ikquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat viel mij ook op ja....weer een of ander complot of zo?
Helegaar niet, ik vond het alleen niet zo geweldig grappigquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb op wat kleine pikkies getrapt denk ik![]()
ik meen ook toegegeven te hebben dat het een matige grap was, beetje jammer dat er over door gejankt word.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Helegaar niet, ik vond het alleen niet zo geweldig grappig
Met jou op vakantie is wel oke, maar die anderenquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij wilt maar al te graag mee. Maar jij denkt dat je niet door de selectie heen komt
en zijn vermoedens kloppen nog ookquote:
Ik heb nog geen traan erom doorgejankt.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik meen ook toegegeven te hebben dat het een matige grap was, beetje jammer dat er over door gejankt word.
het FBG bashen was een grap toch?quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met jou op vakantie is wel oke, maar die anderen![]()
je hoeft niet hoor, gewoon doen waar je zelf zin in hebt.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb nog geen traan erom doorgejankt.
Jij begon er zelf over dat je weer in de OP stond
In iedergeval: Hoi Bo
Heb je al weer een nieuw crosshok op het oog?
FBG bashen viel slecht omdat naar het schijnt de FBG heilig is en geen grappen over gemaakt mag worden want ohjeej dan zijn ze er gelijk van onderste boven.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het FBG bashen was een grap toch?![]()
Of zouden we vanavond een echte rel krijgen?de gemoederen zijn in ieder geval aardig verhit
quote:
Whehehehe zielepootquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met jou op vakantie is wel oke, maar die anderen![]()
ik betaal alles zelf kerelquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]heel laag iemand uitschelden voor kankerjong, en ik werk tenminste voor mn geld ipv mn handje op te houden bij papa
![]()
Ik had zin in deze vraagquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
je hoeft niet hoor, gewoon doen waar je zelf zin in hebt.
Doe mij eens aan jou msn toevoegen svpquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het FBG bashen was een grap toch?![]()
Of zouden we vanavond een echte rel krijgen?de gemoederen zijn in ieder geval aardig verhit
quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
FBG bashen viel slecht omdat naar het schijnt de FBG heilig is en geen grappen over gemaakt mag worden want ohjeej dan zijn ze er gelijk van onderste boven.
ja, en dan wweer 10 polen en 30 vrachtwagenrukkers aan mn kop te zeikenquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe mij eens aan jou msn toevoegen svp
Sandra wou geen chips kopen, omdat ik ziek was, maar dat was nu wel van pas gekomenquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:58 schreef ThaFreak het volgende:
aaah eindelijk een keer een beetje gerel terwijl ik er ben......
bier pakt![]()
Er is iemand die er WEL om door heeft gejankt, diegene met de grooste bek heeft dus duidelijk grote tenen en een klein hartjequote:Op vrijdag 9 december 2005 20:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb nog geen traan erom doorgejankt.
Jij begon er zelf over dat je weer in de OP stond
In iedergeval: Hoi Bo
Heb je al weer een nieuw crosshok op het oog?
der komt niets van volgens mijquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sandra wou geen chips kopen, omdat ik ziek was, maar dat was nu wel van pas gekomen
Wees nou eens een vent en noem gewoon namenquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er is iemand die er WEL om door heeft gejankt, diegene met de grooste bek heeft dus duidelijk grote tenen en een klein hartje![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er is iemand die er WEL om door heeft gejankt, diegene met de grooste bek heeft dus duidelijk grote tenen en een klein hartje![]()
hij gaat "net" wegquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wees nou eens een vent en noem gewoon namen
Ga je weer uithuilen bij je mammie zoals de vorige keer? Toen BoJo je goed op je plek zette, of ben je er nog steeds niet overheen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:02 schreef Hugster het volgende:
Ik zou graag willen blijven maar moet nu toch echt weg
Ik heb vrienden en geld te besteden, ik ga me vermaken,quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga je weer uithuilen bij je mammie zoals de vorige keer? Toen BoJo je goed op je plek zette, of ben je er nog steeds niet overheen?
Whehe even iets rechtzetten, ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik heb echt helemaal niks op je tegen, ik vond de grap geen succes, maar ik heb er verder geen minuut mee gezeten. Zelfde dus ik hoop niet dat je denkt dat ik nu opeens een hekel aan je heb oidquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
nu we toch op de gemaakte toer zijn, is het nog wat geworden met je uiteenzetting over pim?
Lekker zwak dat je weer aan het blowen bent gegaan, tenminste dat suggereer je met dat plaatje, nog kanslozer is dat je blijkbaar stoned moet zijn om met je vrienden om te kunnen gaan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb vrienden en geld te besteden, ik ga me vermaken,
[afbeelding]
Later!
ROFLquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
geplaatst![]()
Drie uren nadat ik m gesubmit had
Whehe, je snapt er echt geen zak van eh?quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lekker zwak dat je weer aan het blowen bent gegaan, tenminste dat suggereer je met dat plaatje, nog kanslozer is dat je blijkbaar stoned moet zijn om met je vrienden om te kunnen gaan.
Veel plezier![]()
![]()
om dan maar even gelijk iets recht te zetten over wat mij wel dwars zit :quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe even iets rechtzetten, ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik heb echt helemaal niks op je tegen, ik vond de grap geen succes, maar ik heb er verder geen minuut mee gezeten. Zelfde dus ik hoop niet dat je denkt dat ik nu opeens een hekel aan je heb oid
En mn betoog over pim ging prima![]()
en niet gaan janken over het posten van logs/mails weet ik veel wat als je ff terug kijkt in dat matige grap topic daar stond mijn mail naar hem toe ook.quote:From: BoJo
Sent: dinsdag 6 december 2005 19:53
To: Hugster
Subject: Re: geintjuh
Hey meer als m’n excuses aanbieden kan ik niet dus get over it… of niet. En dat is helemaal jouw keuze. Beetje jammer.
--------------------------------------------------------------------------------
From: Hugster
Sent: dinsdag 6 december 2005 19:50
To: BoJo
Subject: Re: geintjuh
het is een ERG smakeloze grap kerel voor als je iemand al zo aardig lang en goed kent.
in elk geintje/grap zit een kern van waarheid, het was me meer om te doen om mijn vermoeden van hierboven te bevestigen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:14 schreef ook_gek het volgende:
cool dus de rel van BoJo was niet helemaal onterecht en er zat dus een kern van waarheid in?
Hugster Sjoewe en hermandeperman worden gezien als een groepje van 3 die zich beter voelen dan de rest?
Gast dit is nog beter dan GTST. Het enige verschil is dat nog niet iedereen, iedereen 3X geneukt heeft zoals in GTST. Maar wat niet is kan nog komen![]()
Hey Swa! Doe jij de wasmachine zo ff uit en hang je mn kleren even te drogen? Dan ga ik nu in je bed liggen!quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ROFLIk ken wel verhalev van inbrekers die uit zenuwen midden in de woonkamer schijten, maar deze maakt het wel heel bont
het was dus een echte nep rel oidquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
in elk geintje/grap zit een kern van waarheid, het was me meer om te doen om mijn vermoeden van hierboven te bevestigen.
Ik denk dat ik het beter snap als jij, volgens mij moet je Bo's post maar eens goed lezen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe, je snapt er echt geen zak van eh?
gangbangmeetquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:14 schreef ook_gek het volgende:
cool dus de rel van BoJo was niet helemaal onterecht en er zat dus een kern van waarheid in?
Hugster Sjoewe en hermandeperman worden gezien als een groepje van 3 die zich beter voelen dan de rest?
Gast dit is nog beter dan GTST. Het enige verschil is dat nog niet iedereen, iedereen 3X geneukt heeft zoals in GTST. Maar wat niet is kan nog komen![]()
die is zn tanden aan zn oma aan het showenquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:16 schreef ThaFreak het volgende:
en waarom is die permbaner nou weer niet
![]()
Maar het grootste deel is toch iets tussen jouw en Hugo? Daar heb ik toch geen flikker mee te maken. Kennelijk raakt het het hem wel wat je gezegd hebt. Ik ga niet voor hem spreken, maar toen wij hier onze mini-biermeet haden heb ik Hugo alleen maar positief over je gehoord, en dan kan ik me best voorstellen dat je dat niet grappig vind.quote:[b]Op vrijdag 9 december 2005 21:13
-
m'n bedoeling was niet een echte ruzie te maken maar voor mezelf vooral te bevestigen hoe verneukt de SC geworden is door kliek vorming. En die vermoeden is voor mij met 100% bevestigd.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
het was dus een echte nep rel oid![]()
Mutz afwezigheid mis je qua geilheid niks aan, er zijn een boel mannen welke vrouwelijker uitzienquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gangbangmeetwel jammer dat MutZ geen SC-er meer is als die meet er komt
als je zo'n lang verhaal typt, zit er altijd wel ergens iets van waarheidquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:22 schreef ook_gek het volgende:
Tering gek dat ik zo serieus kan zijn
En er is vast iemand in de slowchat die mij gelijk gaat geven
Dat is het mooiste van het verhaal![]()
geloof me als ik zeg dat ik net zo verbaasd was op hugo zijn reactie als hij dat was op mijn uitlokking matige grap, ik heb niks tegen jullie individueel maar als groepje kan ik het absoluut niet uitstaan hoe er gereageerd word.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar het grootste deel is toch iets tussen jouw en Hugo? Daar heb ik toch geen flikker mee te maken. Kennelijk raakt het het hem wel wat je gezegd hebt. Ik ga niet voor hem spreken, maar toen wij hier onze mini-biermeet haden heb ik Hugo alleen maar positief over je gehoord, en dan kan ik me best voorstellen dat je dat niet grappig vind.
En voor dat onaantastbare, komop dat is een en al sarcastische humor, ik hoop dat men daar tochwel doorheen kan prikken. Ik neem mezelf niet al te serieus en het enige waar ik niet tegenkan is mensen die zichels wel overdreven serieus nemen. Daar ga ik tegen in. Meer niet.
Vandaar dequote:Op vrijdag 9 december 2005 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mutz afwezigheid mis je qua geilheid niks aan, er zijn een boel mannen welke vrouwelijker uitzien
anders trekt niemand z'n bek open, ik heb mijn ontevredenheid met bewijs getoond.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:22 schreef ook_gek het volgende:
Oke maar goed laat ik dan even een keer niet rellen en serieus doen.....
1 BoJo is niet zo blij met 3 mensen. Dat had hij naar mijn mening beter anders kunnen zeggen. Hij heeft daar bij BV Hugster niet zo vrolijk gemaakt. ( een betere omschrijving weet ik niet ) Gekwetst is denk ik net iets te overdreven. Eerder teleur gesteld dan.
2 Peu is het een beetje zat om de laatste tijd de pis paal te zijn?
3 Sjoewe Hugster en Hermandeperman hebben geen hekel aan BoJo wat ik begrepen heb.
4 Bojo heeft kennelijk sorry tegen Hugster gezegt en geeft toe dat de grap niet helemaa goed gegaan is?
Oke naar mijn idee zeg ik dan van. MENSEN FUCK IT en doe normaal tegen elkaar. Het is nou gewoon zo dat niet iedereen elkaar aardig vind of een leuk persoon vind. Dat is normaal in het leven. Ga dat nou niet uit testen door middel van een matige grap. Daar bij komt dat als iedereen evne eerlijk is wij nooit normaal in deze slowchat doen. Wat dat betreft zijn wij kei en kei hard tegen elkaar betreft opmerkingen. Dus daarom zeg ik ook van, laten we er nou niet te zwaar aan tillen. Iedereen trekt zijn/haar conslussie er van uit en laat het daar bij.
Laten we lekker tegen elkaar harde opmerkingen maken maar ga daar in niet te ver
Hmm, alleen vind Hugo zichzelf wel eens te grappig en krijgen wij het gevoel dat jij een beetje met em mee hobbelt. Die sarcastische humor is niet zo grappig meer op het moment.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar het grootste deel is toch iets tussen jouw en Hugo? Daar heb ik toch geen flikker mee te maken. Kennelijk raakt het het hem wel wat je gezegd hebt. Ik ga niet voor hem spreken, maar toen wij hier onze mini-biermeet haden heb ik Hugo alleen maar positief over je gehoord, en dan kan ik me best voorstellen dat je dat niet grappig vind.
En voor dat onaantastbare, komop dat is een en al sarcastische humor, ik hoop dat men daar tochwel doorheen kan prikken. Ik neem mezelf niet al te serieus en het enige waar ik niet tegenkan is mensen die zichels wel overdreven serieus nemen. Daar ga ik tegen in. Meer niet.
Het is mijn soort humor dus je hebt er maar mee te leven.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, alleen vind Hugo zichzelf wel eens te grappig en krijgen wij het gevoel dat jij een beetje met em mee hobbelt. Die sarcastische humor is niet zo grappig meer op het moment.
en dan wordt de rest niet eens uitgenodigdquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:27 schreef Sjoewe het volgende:
Ik kan het gewoon goed vinden met Herman en Hugo. Daarom gaan we eens in de zoveel tijd met z'n allen wat zuipen en een beetje hangen. We hebben gewoon dezelfde soort humor en hebben zodoende gewoon een hoop lol. Nu worden we opeens afgeschilderd als een soort samenzwering tegen een aantal mensen in de SC door ons drieën.
Tja maar of dit nou de juiste manier was om dat te doen? Maar he het is gebeurd dus niet meer terug te draaien. Maar had dan even gezegt van jongens dit was een matige grap. En had dan gewoon even gezegt waarom je het zo gedaan hebt en wat je mening er over is. Ik denk dat je dan net even iets meer mee bereikt?quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
anders trekt niemand z\'n bek open, ik heb mijn ontevredenheid met bewijs getoond.
Ga dan eens niet altijd mee in die flauwe grappen, verzin zelf eens iets leuks.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:27 schreef Sjoewe het volgende:
Ik kan het gewoon goed vinden met Herman en Hugo. Daarom gaan we eens in de zoveel tijd met z'n allen wat zuipen en een beetje hangen. We hebben gewoon dezelfde soort humor en hebben zodoende gewoon een hoop lol. Nu worden we opeens afgeschilderd als een soort samenzwering tegen een aantal mensen in de SC door ons drieën.
Wat noem je me de hele tijd een meeloper? Serieus, het slaat echt totaal nergens opquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga dan eens niet altijd mee in die flauwe grappen, verzin zelf eens iets leuks.
als hij die "flauwe" grappen nou leuk vind danquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga dan eens niet altijd mee in die flauwe grappen, verzin zelf eens iets leuks.
dat zie je inderdaad verkeerd, het gaat mij om het feit dat ik vind dat niemand hier boven een ander staat. sarcasme en geintjes prima maar zoals ik al zei in elk geintje zit een kern van waarheid, na een tijdje zijn het geen geintjes meer maar aanvallen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tja maar of dit nou de juiste manier was om dat te doen? Maar he het is gebeurd dus niet meer terug te draaien. Maar had dan even gezegt van jongens dit was een matige grap. En had dan gewoon even gezegt waarom je het zo gedaan hebt en wat je mening er over is. Ik denk dat je dan net even iets meer mee bereikt?
En dan even voor een aantal mensen hier dus niet tegen jou BoJo.
Maar als ik zo de reacties lees krijg ik opeens het idee dat een aantal mensen het niet leuk vinden dat ze bij het groepje morgen horen?
Ik mag toch hopen dat ik dit TOTAAL verkeerd zie.
Geen probleem, verzin dan alleen wel je eigen grappen de volgende keer, ipv die van anderen te hergebruiken, begint saai en voorspelbaar te worden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het is mijn soort humor dus je hebt er maar mee te leven.![]()
hoppa gooi die frustraties er maar uit, mooi. Begrijp je misschien ook waarom ik het doe.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:37 schreef Sjoewe het volgende:
Whehe, nee weet je wat:
Ik ga wel de hele tijd over dingen van andere mensen praten. Hoe ik heb gereden in een auto van vrienden van kennissen. Hoe ik illegaal over de vluchtstrook scheur in een 'dikke benz' met nep politie lichten, wat voor auto's ik allemaal wel niet zie, hoe ik enerzijds een zwangerschap bestempel als een probleempje en anderzijds me opeens compleet inleef als het leven van eeen geboren kind op het spel staat.
Ik heb het gehad voor vanavond
jullie komen altijd met exact dezelfde grappen, ik weet niet wie ze verzint, maar ze beginnen te verslijten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat noem je me de hele tijd een meeloper? Serieus, het slaat echt totaal nergens op
Ah jo dit is weer eens iets andersquote:
Lekker boeiend toch? Ik ga niet achter iemands rug tegen anderen janken dat een bepaald persoon me niet aanstaatquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:37 schreef Sjoewe het volgende:
Whehe, nee weet je wat:
Ik ga wel de hele tijd over dingen van andere mensen praten. Hoe ik heb gereden in een auto van vrienden van kennissen. Hoe ik illegaal over de vluchtstrook scheur in een 'dikke benz' met nep politie lichten, wat voor auto's ik allemaal wel niet zie, hoe ik enerzijds een zwangerschap bestempel als een probleempje en anderzijds me opeens compleet inleef als het leven van eeen geboren kind op het spel staat.
Ik heb het gehad voor vanavond
die campina vla meuk, best raar dat ze precies de vla en yoghurt gescheiden van elkaar EN een lijntje siroop er tussen zo uit kunnen gieten in een kommetje.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:38 schreef Fugie het volgende:
pff jullie lijken wel een stel wijven, gaat vanzelf wel over die grappen. Je kan trouwens zelf ook wel ff zeggen dat je er genoeg van hebt tegen iemand (email/msn). Dit is gewoon van een mug een olifant maken![]()
Maar mark en ik vinden het best, wij zitten lekker met chips mee te genieten
Bij gebrek aan chips heb ik er maar een Côte d'Or bij gepaktquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:38 schreef Fugie het volgende:
pff jullie lijken wel een stel wijven, gaat vanzelf wel over die grappen. Je kan trouwens zelf ook wel ff zeggen dat je er genoeg van hebt tegen iemand (email/msn). Dit is gewoon van een mug een olifant maken![]()
doe ik dagelijksquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lekker boeiend toch? Ik ga niet achter iemands rug tegen anderen janken dat een bepaald persoon me niet aanstaatveel plezier met je neukende huisgenoot
![]()
daar heb ik ook over nagedacht, maar volgesn mij drukken ze de spuitmonden in de fabriek tot de bodem van het pak, en dan langzaam omhoog, wat wel een langere productietijd tot gevolg heeft, wat dan direct weer het grote verschil met éénkleurige vla verklaart. Maar in een zuivelproductenfabriek ben ik nooit geweest, dus ik zou het niet wetenquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
die campina vla meuk, best raar dat ze precies de vla en yoghurt gescheiden van elkaar EN een lijntje siroop er tussen zo uit kunnen gieten in een kommetje.
beetje vreemd, maar wel lekkerquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
die campina vla meuk, best raar dat ze precies de vla en yoghurt gescheiden van elkaar EN een lijntje siroop er tussen zo uit kunnen gieten in een kommetje.
nee dat achter de rug om ouwehoeren over iemandquote:
ik probeer net als bruce almighty die zooi te scheiden en dan siroop ertussen te gieten, maar ik heb dan handen te weinigquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dit werkt beter. Nu 1 scherm ipv al die kut msn schermpjes. Is mijn beeld net 1 groot kerstboom met flikkerende lampjes aan de onderkantquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:38 schreef Fugie het volgende:
Ik wil best in je gezicht zeggen dat ik je een hypocriete lul vind hoorquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lekker boeiend toch? Ik ga niet achter iemands rug tegen anderen janken dat een bepaald persoon me niet aanstaatveel plezier met je neukende huisgenoot
![]()
gewoon MSn niet opstartenquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dit werkt beter. Nu 1 scherm ipv al die kut msn schermpjes. Is mijn beeld net 1 groot kerstboom met flikkerende lampjes aan de onderkant
en kan iedereen meegenietenquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dit werkt beter. Nu 1 scherm ipv al die kut msn schermpjes. Is mijn beeld net 1 groot kerstboom met flikkerende lampjes aan de onderkant
Maar het blijft iets omn over na te denken !quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:47 schreef BoJo het volgende:
dat van die vla was alleen maar om aan te duiden wat een onzin post ik het vond van Fugie![]()
alsof ik geen gelijk hebquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:47 schreef BoJo het volgende:
dat van die vla was alleen maar om aan te duiden wat een onzin post ik het vond van Fugie![]()
ja maar ik wel. Dan kan je toch wel speciaal voor mij sip shit regelen?quote:
Mag je mij ff zeggen waarom? Als je dat kind gedoe bedoelt? Dan zal ik het je heel simpel uitleggen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik wil best in je gezicht zeggen dat ik je een hypocriete lul vind hoor![]()
knojflooksaus jah, geheijm recjeptquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja maar ik wel. Dan kan je toch wel speciaal voor mij sip shit regelen?
druist abortus niet in tegen je religie?quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mag je mij ff zeggen waarom? Als je dat kind gedoe bedoelt? Dan zal ik het je heel simpel uitleggen.
Ik vertrouw mn ex niet, ik geloof niet dat ze zwanger was en abortus heeft laten plegen omdat ze over andere dingen tegen me heeft gelogen. Daarom was een 'probleempje' opgelost, want volgens mij is er nooit een probleem geweest. Dat ik wel zo betrokken ben bij dat 8mdn oude jochie is omdat het goede vrienden zijn en ik gek ben op hem, en niemand zoiets gun.
Dat hoor ik vaker bij dingen die ik doe, maar mijn religie bepaalt niet wat ik wel en niet mag doen, ze schrijven dingen voor, maar ik bepaal altijd nog zelf welke regels ik voor mezelf op houd. Abortus is iets wat ik normaliter niet zou willen doen, maar er zijn andere dingen welke meespelen, zelfs buiten het feit of ze wel of niet de waarheid sprak. Maar die gooi ik niet op een forum.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
druist abortus niet in tegen je religie?
sorryquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe krijgen ze Campina VlaFlip zo mooi in het pak?
Anders blijf ik er vannacht weer uren over nadenken
daar gaan je weetikhet hoeveel maagdenquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker bij dingen die ik doe, maar mijn religie bepaalt niet wat ik wel en niet mag doen, ze schrijven dingen voor, maar ik bepaal altijd nog zelf welke regels ik voor mezelf op houd. Abortus is iets wat ik normaliter niet zou willen doen, maar er zijn andere dingen welke meespelen, zelfs buiten het feit of ze wel of niet de waarheid sprak. Maar die gooi ik niet op een forum.
Al die ongeboren baby's, die in de hemel komen.. dat zijn ook maagdenquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
daar gaan je weetikhet hoeveel maagden![]()
Ik heb liever geen maagd, weet je hoe saai en onmogelijk die zijn in bedquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
daar gaan je weetikhet hoeveel maagden![]()
hey zullen we hier de FBAR155 kliek gaan starten met z'n 2en?quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb liever geen maagd, weet je hoe saai en onmogelijk die zijn in bedik heb ze liever ingereden
![]()
Neeh, Alfa rijders vormen geen kliekjes, weet je nog. De Alfa 155 club staat open voor alles en iedereen, of je nu Alfa, Opel, of Mercedes rijdt.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
hey zullen we hier de FBAR155 kliek gaan starten met z'n 2en?
ohjaquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neeh, Alfa rijders vormen geen kliekjes, weet je nog. De Alfa 155 club staat open voor alles en iedereen, of je nu Alfa, Opel, of Mercedes rijdt.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
hey zullen we hier de FBAR155 kliek gaan starten met z'n 2en?
erm als de tegen partij aftaaid dan is het gauw gebeurd jaquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:03 schreef ThaFreak het volgende:
tsjeees dit was het.........gaat toch echt nergens over
![]()
miereneukers![]()
vroeger kwamen er nog wel eens doodsverwensingen aan te pasquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:03 schreef ThaFreak het volgende:
tsjeees dit was het.........gaat toch echt nergens over
![]()
miereneukers![]()
oh ja het slimme mensen kliekjequote:Op vrijdag 9 december 2005 22:04 schreef Fugie het volgende:
tf mark en ik zijn de enige slimme mensen hier![]()
![]()
Tegenwoordig is de crew strenger en ik ken MutZ persoonlijk, dus een ban hoefde ik nooit bang voor te zijnquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vroeger kwamen er nog wel eens doodsverwensingen aan te pas
quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:07 schreef Fugie het volgende:
nederland heeft argentinie, ivoorkust en servie montenegro geloot
wordt een leuk wk bojo
ik denk dat het 1-0 wordt en tegen ivoorkust 2-1 en verliezen van argentinie met 1-2quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:11 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
![]()
als het maar niet weer zo'n schandalige 6-1 ofzo word zoals aantal jaar terug![]()
![]()
heb overigens noooit gesnapt waarom iemand zich daar nou druk om kan maken......quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vroeger kwamen er nog wel eens doodsverwensingen aan te pas
het moet wel heel ver komen en heel erg diep zakken voordat je iemand de dood toe wenst op een forumquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heb overigens noooit gesnapt waarom iemand zich daar nou druk om kan maken......
boehoeee iemand zegt STERF tegen mij op internet![]()
holland en s en m door vind ik een mooier planquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik denk dat het 1-0 wordt en tegen ivoorkust 2-1 en verliezen van argentinie met 1-2
dus we gaan gewoon door naar de 2de ronde
voor zover de scores voor het wk in juni 2006, dit was chris uit zeeland.
peace en out
vroeger kon ik me er nog druk om maken.. maar een paar uur geleden nog een topic gemaakt waarin ik 98,5% van de fokkers verkapt een bijl in hun kop toewensquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heb overigens noooit gesnapt waarom iemand zich daar nou druk om kan maken......
boehoeee iemand zegt STERF tegen mij op internet![]()
hoor ik TF daar met Pon bellen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:16 schreef PeuRac het volgende:
als ik ooit in een Carrera GT mag sturen een dag, ongelimiteerd, dan mogen ze me daarna afschieten
Je moet het ff in perspectief zien, op het moment gaat alles wat ik doe fout, dus voel ik me zwaar klote. Niet dat ik suicidaal word, dat heb ik in mn omgeving al een paar keer gezien, dus die fout ga ik niet maken. Maar ik kan wel weer eens een hoogtepuntje gebruiken.quote:
ik ken het geveol wel geloof ikquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moet het ff in perspectief zien, op het moment gaat alles wat ik doe fout, dus voel ik me zwaar klote. Niet dat ik suicidaal word, dat heb ik in mn omgeving al een paar keer gezien, dus die fout ga ik niet maken. Maar ik kan wel weer eens een hoogtepuntje gebruiken.
Serieus?quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:36 schreef Alexxxxx het volgende:
geniaal die EO helpdesk ja...
op 1 keer na, toen was het:
'ik heb kanker' (meisje van 12, helamaal onder de chemo)
EO-presentator: 'ja, dat komt omdat je niet christelijk bent'![]()
Noujaquote:
de intolerantie van sommige figuren is inderdaad niet te bevattenquote:
lijkt me nu echt iets voor jou om te beleln en een of ander verhaal op te hanegn wat dus ECHT niet door de christelijke beugel kan.. dat je met je buurjochie zn piemeltje hebt gespeeld, dat hij het lekkr vond en jij ook, maar dat je er toch wle mee zit of zoquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:43 schreef ook_gek het volgende:
het is werkelijk kansloos dat programma
Tja maar goed de terminologie die wordt gebruikt is ook mislijdend, want een fundementalist is niet per definitie militant natuurlijk. Maar kwa gedachtengoed heb je wel gelijk. Maar dan nog zijn de echte die-hard SGPérs maar een klein groepje.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de intolerantie van sommige figuren is inderdaad niet te bevatteniedereen zit wel te zeuren over moslim fundamentalisten, hier in Nedelrnadn zijn veel meer christen fundamentalisten, en echt niet alleen in Urk en Staphorst...
Tja dat is ook de reden dat de SGP inmiddels geen staatsteun meer ontvangt, omdat hun punten in strijd met de grondwet zijn. En dat vind ik een prima zaakquote:hier in friesland is nu een rel, omdat de christenunie en SGP in een gemeenteraad zijn gefusserd, nu wil een christenunievrouw zichzelf verkisbaar stelen, alle SGP-ers over de zeik, want een vrouw hoort zich niet met de politiek te bemoeien
Over erger nog; dat je een droom hebt gehad waarin Jezus tegen je zei dat je dat moest doenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
lijkt me nu echt iets voor jou om te beleln en een of ander verhaal op te hanegn wat dus ECHT niet door de christelijke beugel kan.. dat je met je buurjochie zn piemeltje hebt gespeeld, dat hij het lekkr vond en jij ook, maar dat je er toch wle mee zit of zo
Live TV met inbellers is OK
inderdaad.. ikzelf ben voor het geheel afkoppeeln van kerk en staat, dus een verbod op deze partij, de CU, de CDA en andere politiek geörienteerde partijen, zoals ook eventuele moslimpartijen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja dat is ook de reden dat de SGP inmiddels geen staatsteun meer ontvangt, omdat hun punten in strijd met de grondwet zijn. En dat vind ik een prima zaak![]()
"ik heb mezlef afgetrokken bij het kruisbeeld in de huiskamer "quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Over erger nog; dat je een droom hebt gehad waarin Jezus tegen je zei dat je dat moest doen
Daar ga je toch de fout in. Strict gezien is de SGP gescheiden kerk/staat partij (seculier), maar de partij punten zijn geinspireerd op hun gereformeerde waarden en normen-stelsel.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
inderdaad.. ikzelf ben voor het geheel afkoppeeln van kerk en staat, dus een verbod op deze partij, de CU, de CDA en andere politiek geörienteerde partijen, zoals ook eventuele moslimpartijen.
strikt genomen is de LPF ook een christeoljke partij, want gebouwd rond hget gedachtegeod van Pim, een katholiek.
Whehehequote:Op zaterdag 10 december 2005 00:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"ik heb mezlef afgetrokken bij het kruisbeeld in de huiskamer "
ja, als jij er bij was geweest was het ten minste hard tegen hard gegaanquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:54 schreef hermandeperman het volgende:
't was een ietwat matig relletje...
Whehehehe.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, als jij er bij was geweest was het ten minste hard tegen hard gegaan
Fietsenrek van mequote:Op zaterdag 10 december 2005 00:54 schreef hermandeperman het volgende:
't was een ietwat matig relletje...
Katten die alle pakjes zakdoeken in huis oppakken en in de kattenbak gooien ook nietquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:03 schreef Alexxxxx het volgende:
katten die die aluminium bakjes van waxinelichtjes mee naar boven nemen om vervolgens van de trap af te smijten, keer op keer op keer
zijn nooit grappig
dat is me bij een ander topic vanavond al overkomen, zonder te NSB-enquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:04 schreef Sjoewe het volgende:
druk je toch op [afbeelding] dat knopje en vraag je om een TT wijziging
wees blij dat het zakdoekjes zijn.. ik heb ooit een badhanddoek uit de kattenbak moeten vissenquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Katten die alle pakjes zakdoeken in huis oppakken en in de kattenbak gooien ook niet
echte reltijgersquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wees blij dat het zakdoekjes zijn.. ik heb ooit een badhanddoek uit de kattenbak moeten vissen
ik wist niet eens dat Volvo zulke kleine prutsmotortjes maakte!quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:15 schreef hermandeperman het volgende:
Best een leuk motortje btw in de OP! [afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:15 schreef hermandeperman het volgende:
Best een leuk motortje btw in de OP! [afbeelding]
Kijk eens naar de D1 en de D2 danquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat Volvo zulke kleine prutsmotortjes maakte!
D16quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kijk eens naar de D1 en de D2 dan
zegt de humorloze grappenrecyclende mensenafkrakerquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat mankeer jij godverdomme nou weer? Arrogante, humorloze meeloper
Een scheet begravenquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:20 schreef Alexxxxx het volgende:
gotver, nu loopt er hier een kat scheten te laten, die ze vervolgens probeert te begraven
Drugsverslaafdequote:Op zaterdag 10 december 2005 01:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
zegt de humorloze grappenrecyclende mensenafkraker
ik heb haar maar even mn kamer uitgezetquote:
Alcoholistquote:
Nee idd, katten hebben een gavequote:Op zaterdag 10 december 2005 01:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Maar op zo'n beest kun je niet lang boos blijven
mja ok, maar als ie echt de weg kwijt isquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:39 schreef Alexxxxx het volgende:
de vorige keer ging ie ook uit zichzelf weer weg
Kat aan komen lopen (omg. Leeuwarden-Stiens)
volgens mij is ie van iemadn hier uit de buurt... hij komt ook alleen hier overnachten als het rotweer isquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
mja ok, maar als ie echt de weg kwijt is
Ik bel daar altijd een vriend van een vriendin van een kennis van me voor die werkt bij een bedrijf waar ze op bestelling grappen maken, hebben ze echt kasten vol staan met de beste grappen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:43 schreef ook_gek het volgende:
wie verzind jullie grapjes sjoewe en hermandeperman? Want ik vind ze leuk en wilt er ook gebruik van maken
Een gezonde hollandse kat zo te horenquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
volgens mij is ie van iemadn hier uit de buurt... hij komt ook alleen hier overnachten als het rotweer is
cool doe mij dat nummer ook? Maar dan moeten we ook elkaar bellen he anders dan gebruiken we de zelfde grap en dat kan natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik bel daar altijd een vriend van een vriendin van een kennis van me voor die werkt bij een bedrijf waar ze op bestelling grappen maken, hebben ze echt kasten vol staan met de beste grappen.![]()
alleen m'n creditcard rekening loopt wel hoog op met die lollige avondenquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik bel daar altijd een vriend van een vriendin van een kennis van me voor die werkt bij een bedrijf waar ze op bestelling grappen maken, hebben ze echt kasten vol staan met de beste grappen.![]()
Ze houden dat bij joh, om de kwaliteit van de grap te garanderen verstrekken ze in 3 maanden nooit dezelfdequote:Op zaterdag 10 december 2005 01:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
cool doe mij dat nummer ook? Maar dan moeten we ook elkaar bellen he anders dan gebruiken we de zelfde grap en dat kan natuurlijk niet.
Je moet er wel bij zeggen dat je een vriend van een vriend van een vriendin van een kennis bent die bij het bedrijfwerkt dat kunnen ze af en toe wat ritselen vaan jequote:Op zaterdag 10 december 2005 01:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
alleen m'n creditcard rekening loopt wel hoog op met die lollige avonden
RODL WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Dat opblazen kereltjequote:Op zaterdag 10 december 2005 01:48 schreef Alexxxxx het volgende:
herman, waarom heb je ons nooit als over je zangcarrière in je jonge jaren verteld?
(openen in IE)
Zeik niet, want je pa betaald allesquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
alleen m'n creditcard rekening loopt wel hoog op met die lollige avonden
Ik zag hem al in de krant staan vandaag, Thomas Berge XXXXL zonder talent en een gouden ring in z'n orenquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:48 schreef Alexxxxx het volgende:
herman, waarom heb je ons nooit als over je zangcarrière in je jonge jaren verteld?
(openen in IE)
Klopt, het gaat me dan ook om de teleurgestelde blik van m'n pa en het bestraffende vingertje als hij m'n rekeningen weer zit te betalenquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zeik niet, want je pa betaald alles
bedankt voor de grap sjoewe
die wangen puilen mega uit. Het vet kan geen kant meer opquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:54 schreef Sjoewe het volgende:
"Hooooooooop dat jij mij ziet staaaaaaaaaan" Nou dat zal niet zo moeilijk zijn
[afbeelding]
in schiedam, bij bob thuisquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:57 schreef Sjoewe het volgende:
Wilt u Bob boeken voor een meer dan spetterend optreden dan belt u met:
06 207 697 68
Ik zeg zanger BOb op de volgende PTA-meet
Dan hoeft peu ook eens niet het pispaaltje te zijn
quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:57 schreef Hugster het volgende:
Ik wil z'n ouders echt niet zien [afbeelding]
Komt voor elkaarquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:57 schreef ook_gek het volgende:
trusten iedereen
Hugster, sjoewe mail me even alle grapjes door die jullie gebruikt hebben terwijl ik er niet ben. Dan weet ik welke ik wel en niet kan gebruiken morgen.
Jack osbornequote:Op zaterdag 10 december 2005 02:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Over dikke mensen gesproken: julie raden nooit wie dit is:
[afbeelding](en dan niet stiekem naar de URL kijken....)
Teringquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:02 schreef Alexxxxx het volgende:
inderdaad
45 kilo afgevallen sinds de lente
quote:Nicotine, valium, vicodin, marijuana, ecstasy and alcohol.
Cocaine.
jaquote:
fundementalistquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:28 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben bezig met een mega-OP voor het Fryslân adoratie topic
je moet gewoon met me meelachenquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ja
Vertel eens een grap want dan kan ik die gebruiken
klopt. dit is wat ik tot nu toe heb:quote:
weet ik, maar zo zie ik de foutjes die er in zitten wat eerderquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:34 schreef Hugster het volgende:
ik hoef hier geen previews te zien eigenlijk
geef maar een link als hij af is
Tis dat je het zelf zegtquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:36 schreef Alexxxxx het volgende:
OMFFG!!!!![]()
![]()
wat zag ik er uit
[afbeelding]
Tegenwoordig heb je nog meer haar?quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:38 schreef Alexxxxx het volgende:
even voor de duidleijkheid: dat is dus meer dan 2 jaar geleden he?
ik wou bijna zeggen: ik had een muts op moeten doen.. maar toen kwam ik de volgende foto tegenquote:
tegenwooridg kan het goddank in een staartquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je nog meer haar?
Where's Waldoquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wou bijna zeggen: ik had een muts op moeten doen.. maar toen kwam ik de volgende foto tegen
[afbeelding]
Eén patat met Tjakka-saus en een op belopen kolen gebakken frikandel alstublieftquote:
Het was een andere songtext die me inspireerde mn haar te laten groeienquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:50 schreef Hugster het volgende:
Iiiiiiiiiiiiik wil niet naar de kaaapper..
wannnt de kapper knipt mijn haar
en hij knipt en hij knapt met een grote schaar
allemaal stukken haar bij elkaar
[afbeelding]
Daar moet ik altijd heel hard om lachenquote:
Die man is dan ook zo vaag als poepquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Daar moet ik altijd heel hard om lachen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |