dan blubbert het nog door elkaarhoor... ten minste, als ze van boven de verpakking vullen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:59 schreef Cassius het volgende:
Vulkop met 2 spuitmondjes?
ja, dat had ik zlef ook al in overweging genomen, maar dan gaat het afvullen van zo'n pak zo tergend langzaam dat ze minstens drie productielijnen moeten hebben enkel en alleen al voor de VlaFlip, dat kan toch nooit rendabel zijn?quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:04 schreef blieblie het volgende:
Wat dacht je van een spuitkop met 3 spuitmondjes (1 vla, 2 siroop, 3 yoghurt) die met een omhooggaande beweging de zooi in een pak spuit? Dwz. niet van een hoogte zodat het niet door elkaar blubbert.
Dat mag ook nog steeds hoorquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:15 schreef timmeeeh het volgende:
kut campina
ik wil dat godver zelf doen
Theo Maassenquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:15 schreef timmeeeh het volgende:
kut campina
ik wil dat godver zelf doen
de jeugd leert op deze manier toch niet hoe je een fatsoenlijke vla flip klust!!quote:
ja theo maassen is het met mij eens.quote:
Kan jij later mooi vlaflip masterclasses geven... gat in de marktquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:20 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
de jeugd leert op deze manier toch niet hoe je een fatsoenlijke vla flip klust!!
ik vind het echt een kutstreek van campina!
Pringels is neppe bagger,quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:11 schreef doemaardrie het volgende:
Ongeveer hetzelfde vraag ik me altijd af over pringles
croky bolognesequote:Op vrijdag 9 december 2005 22:34 schreef Woutey het volgende:
[..]
Pringels is neppe bagger,
gewoon een soort van aardappelpuree die ze in een mal persen.
Hoppa heb je je mooie chips!
Nou geef mij maar lekkere paprika lays! Of liever nog smiths!
eet nu ze lays bolognese op ;pquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:39 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
croky bolognese!!!
kut, de appie is dicht
quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:02 schreef r_one het volgende:
Moest bij de voorverpakte Vlaflip denken aan een aflevering van Baas Boppe Baas. Volgens mij heeft Campina daar het idee opgepikt om de Vlaflip als product in de markt te zetten.
Ik dacht de laatste, de aflevering dat Sjoerd naar Afrika kan en z'n neef de praktijk moet gaan waarnemen. De broer (Peter Tuinman dacht ik) van Bent komt de ruzie bijleggen in huize Baas en proeft van de zelfgemaakte vlaflip. Krijgt dan een ingeving, hij is directeur van de melkfabriek.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:welke aflvereing dan? Ik dacht dat ik ze allemaal minst6ens twe ekeer gezien had, maar dit kan ik me niet herinneren?
Effe gekeken, is inderdaad niet de laatste, maar "Krekt beukers" en dan vanaf 47:00 de vlaflipquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:41 schreef Alexxxxx het volgende:
in de laatste aflevering is Sjoerd al een seizoen dood
http://www.pringles.nl heeft het productieproces ooit in zijn geheel als flash animatie ofzo opgestaan... kan het zo snel niet vinden nuquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:11 schreef doemaardrie het volgende:
Dar zitten kleine chinese asielzoekertjes handmatig de chips in de kokers te proppen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:11 schreef doemaardrie het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |