Yup, haar stem was ook een stuk milder.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:10 schreef melke het volgende:
Dido is trouwens een stuk relaxer in dat interview. Alsof er een hoop druk is weg gevallen nu. Dat zal denk ik dan ook wel
Wat doe je in mijn topic rot op manquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:08 schreef APK het volgende:
Ah, eindelijk. Regenworm heeft een eigen topic en heeft het niet eens door!![]()
Ja en hij gooit hem ook gelijk vol met oogverblindende capsquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:08 schreef APK het volgende:
Ah, eindelijk. Regenworm heeft een eigen topic en heeft het niet eens door!![]()
Ja ga maar lekker schelden!quote:
ben maar gestopt want er gebeurt niet zo veel meer heb iedereen nu wel gehad.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:22 schreef Bartoli het volgende:
regenworm maakt caps bij gebrek aan gespreksstof tijdens deze saaie dag
Niets ontgaat jou.quote:
Lijkt het fucking songfestival wel.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:31 schreef F4iTH het volgende:
Met andere woorden: Tijd voor het live verslag van de WK loting.![]()
![]()
![]()
Ik maak me daar nooit druk om dus ik meng me niet in zulke discussiesquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:34 schreef Mike1964 het volgende:
is de pro en anti Lieske discussie eindelijk over hier?
quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:34 schreef BONG4002 het volgende:
CAPS overflow!
Maargoed, een dikke BEWaan iedereen!
Iedere keer dat ik afgelopen week op dit forum keek was er weer een discussie tussen voor -en tegenstanders van haar. Werd er een beetje moe van....quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik maak me daar nooit druk om dus ik meng me niet in zulke discussies
Anyway, heb het op dit moment nog niet echt gesignaleerd dus het valt wel mee
(al is dit natuurlijk de goden verzoeken![]()
)
Duh, ze gaan het niet in het nederlands doen ofzo.quote:
Dit is geen voetbaltupoc. Ophoeren.quote:
En jij ook.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:40 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Duh, ze gaan het niet in het nederlands doen ofzo.![]()
Dus stel, puur hypothetisch, dat die discussie om wat voor reden dan ook weer oplaait, bijvoorbeeld omdat "iemand" er over door blijft huilen, word je dan weer moe?quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:38 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Iedere keer dat ik afgelopen week op dit forum keek was er weer een discussie tussen voor -en tegenstanders van haar. Werd er een beetje moe van....
en alle "gezellige" mensen zaten in dat "andere" topic....
Zou wel lachen zijn als Finland een keer het WK mag organiseren.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:40 schreef vw_caddy het volgende:
Duh, ze gaan het niet in het nederlands doen ofzo.![]()
Is er iets interessants op de streams danquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:42 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dus stel, puur hypothetisch, dat die discussie om wat voor reden dan ook weer oplaait, bijvoorbeeld omdat "iemand" er over door blijft huilen, word je dan weer moe?![]()
Lieske praatte net.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:43 schreef APK het volgende:
[..]
Is er iets interessants op de streams dan
Roel is een grote voetbalfan.![]()
Joost wist meer van voetbal dan Roel. Vond ie verschrikkelijk.quote:
Hij deed wel een pruik op voor Tjechie-Nederland.quote:
Joost weet alles beter. Een fucking Balkenende is het.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Joost wist meer van voetbal dan Roel. Vond ie verschrikkelijk.
GGD en Roda JC - NECquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:46 schreef Jappie het volgende:
Word er vanavond eigenlijk nog gevoetbald ?
Gouden Gids divisie.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:46 schreef Jappie het volgende:
Word er vanavond eigenlijk nog gevoetbald ?
Ja ze keken net denk ik door de deur van de babykamer? Want ze kregen een 'dit is een waarschuwing' van BBquote:
Is een tijdje geleden dat dit werd geroepen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja ze keken net denk ik door de deur van de babykamer? Want ze kregen een 'dit is een waarschuwing' van BB
ze zien het licht van die UV lampen toch. Dan kunnen ze iig al raden wat ze krijgenquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja ze keken net denk ik door de deur van de babykamer? Want ze kregen een 'dit is een waarschuwing' van BB
Een ondertiteling hoef je ook niet te verwachten van synchroniserend Duitsland.quote:
Je bedoeld in het algemeen of de situatie die ik net schetste? Want dan lopen mijn streams namelijk een beetje achterquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is een tijdje geleden dat dit werd geroepen.
Om niet als voetbalfan herkend te worden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:46 schreef APK het volgende:
Hij deed wel een pruik op voor Tjechie-Nederland.![]()
Idioten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:51 schreef vw_caddy het volgende:
Een ondertiteling hoef je ook niet te verwachten van synchroniserend Duitsland.![]()
In het algemeen want de afgelopen dagen waar er momenten die er meer om vroegen dan nu.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je bedoeld in het algemeen of de situatie die ik net schetste? Want dan lopen mijn streams namelijk een beetje achter
Ja idd dan snap ik wat je bedoeldequote:Op vrijdag 9 december 2005 20:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
In het algemeen want de afgelopen dagen waar er momenten die er meer om vroegen dan nu.
Roepen over de schutting van Nath, lieske, Ingrid
Die zijn met een parachute in de tuin gedropt.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:58 schreef BONG4002 het volgende:
Hoe komen ze aan die "lucifer" stokjes waar ze nu mee spelen?
Over gehouden van het kampvuur opdrachtquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:58 schreef BONG4002 het volgende:
Hoe komen ze aan die "lucifer" stokjes waar ze nu mee spelen?
Kom het maar weer melden als er tegenstanders van Nederland bekend worden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:00 schreef Ferdii het volgende:
de WK loting is tot nu toe geen zak aan
alleen stom gelul in het duits met beckenbauer etc![]()
![]()
Duitsland!quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Kom het maar weer melden als er tegenstanders van Nederland bekend worden.
Over vreemd praten gesproken...dat accent van de hr Beckenbauer lijkt wel Oostenrijks of zelfs Zwitsersquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:02 schreef Gert het volgende:
En waarom praat Joost de hele tijd alsof hij een poepflikker is.
YES!!!!! Die gaan we in eigen huis tot jankens toe vernederen. K2!!!!!quote:
Zometeen ook nog Dries Roelvink die live een paar liedjes van zijn nieuwe cd komt zingen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:08 schreef Bartoli het volgende:
och jee denk je dat je alles gehad hebt komt die hans klok ook nog eens voorbij op de loting
Denk eerder dat NatteLie's nieuwe liedje word uitgezonden!!!quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zometeen ook nog Dries Roelvink die live een paar liedjes van zijn nieuwe cd komt zingen.![]()
jaloers?quote:
nu wel.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:32 schreef regenworm het volgende:
de lotting van het wk is nog steeds niet begonnen.
ik doe dan altijd even mijn leesbrilletje op...quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:37 schreef Mabelle het volgende:
Ehm ... ff ander vraagje.
Ik kan al heel de dag niets lezen op de BB Blog. Meer dit probleem?![]()
Bedoel je de Lieske Log? Die lees ik niet, dus kan je helaas niet helpenquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:37 schreef Mabelle het volgende:
Ehm ... ff ander vraagje.
Ik kan al heel de dag niets lezen op de BB Blog. Meer dit probleem?![]()
quote:
Zo'n beetje iedereen kan eindelijk weer ademen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:36 schreef F4iTH het volgende:
Nu weer ontopic....ehm gezellig in het huis he...![]()
lekker flauw he?quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:42 schreef Mabelle het volgende:
Bedankt voor de hele goede tip Mike![]()
Ik bedoel de BB Blog die zo leuk op FOK Frontpage prijkt .... die kan ik ineens niet lezen![]()
Dat ligt dus aan je PC waarschijnlijk of een corrupte instelling etc etcquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:42 schreef Mabelle het volgende:
Ik bedoel de BB Blog die zo leuk op FOK Frontpage prijkt .... die kan ik ineens niet lezen![]()
scanmanfilterquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat ligt dus aan je PC waarschijnlijk of een corrupte instelling etc etc
zou wel leuk zijn voor roel dat die dido kan zien. Aan de andere kant ligt het er natuurlijk wel aan wat Dido zegt en of Roel het dan positief gaat vinden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:46 schreef melke het volgende:
Laat ze vanavond maar naar BvD kijken. Zullen ze vast wel leuk vinden
Spannend toch, laten zien die handel!quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:47 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zou wel leuk zijn voor roel dat die dido kan zien. Aan de andere kant ligt het er natuurlijk wel aan wat Dido zegt en of Roel het dan positief gaat vinden.
quote:
Sinds wanneer heb je dit probleem eigenlijk?quote:Maarre bedankt even ... dan weet ik ff zeker dat het aan mijn stinklaltop ligter komt spoedig een exit aan
![]()
Ik ben echt zeer zenuwachtig dit is gewoon te spannendquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:01 schreef blupje77 het volgende:
Yeah!! Ze mogen allemaal onder de zonnebank!!
Dat gaat echt boeiende tv opleveren hoor!!
wel verplicht naaktquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:01 schreef blupje77 het volgende:
Yeah!! Ze mogen allemaal onder de zonnebank!!
Dat gaat echt boeiende tv opleveren hoor!!
quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben echt zeer zenuwachtig dit is gewoon te spannend![]()
BvD kijk ik normaal niet, niveau is erg gezakt maar als het zo 'spannend' blijft op de streamgateways dan zap ik toch even naar Dido toe denk ikquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:03 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
![]()
Maar dan mis je het diepte-interview bij BvD...keuzes, keuzes...
Ik ga NIET toegeven dat ik dat ook doe.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
BvD kijk ik normaal niet, niveau is erg gezakt maar als het zo 'spannend' blijft op de streamgateways dan zap ik toch even naar Dido toe denk ik![]()
Sinds een dag of twee geloof ik .... op verschillende sites heb ik lastquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[..]
Sinds wanneer heb je dit probleem eigenlijk?
denk het ook nietquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:06 schreef blupje77 het volgende:
[..]
IK geloof nooit dat we er veel van gaan zien op de streams of op tv.
Hmm...hoe oud is je 'beestje' dan?quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:08 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Sinds een dag of twee geloof ik .... op verschillende sites heb ik lastheel vaag!
Hij weigert soms pagina's te laden. Geeft pagina niet weer .... of zegt "gereed" terwijl ik naar een lege achtergrond tuur.
Ik denk dat het beestje de geest gaat geven![]()
Roel deed erg lief tegen lieske je kan wel merken dat dido niet meer in de buurt is.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:11 schreef melke het volgende:
Aaah Roel en Lies doen lief tegen elkaar
Welkomquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:13 schreef blupje77 het volgende:
Sorry dat ik zomaar kom binnenvallen hoor!! Ik lees al een poos mee, maar heb hier zelf nog nooit wat gepost.
Echter; toen ik de opdracht hoorde over de zonnebank.......kon ik het niet laten!!
quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:13 schreef blupje77 het volgende:
Sorry dat ik zomaar kom binnenvallen hoor!! Ik lees al een poos mee, maar heb hier zelf nog nooit wat gepost.
Echter; toen ik de opdracht hoorde over de zonnebank.......kon ik het niet laten!!
lijkt meer op een magnatron.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:17 schreef BONG4002 het volgende:
Wat maakt dat ding trouwens een herrie zeg niet normaal
Wacko Jacko had er zo een.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:20 schreef BONG4002 het volgende:
Lijkt ergens ook wel op een soort "energy generator" in een of ander vaag SF spelletje ofzo
Zegt me niet zoveel, titel van een film perhaps?quote:
das geen pukkel maar een aambeiquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:22 schreef Bartoli het volgende:
damn die pukkel van joost zit er nog
Dit is de eerste BB die ik kijk eigenlijk (nee ik kom niet van mars) en ik vind het behoorlijk saai! Maar om de één of andere reden blijf ik het toch steeds volgen.quote:
Inderdaad, loopt dat apparaat op diesel?quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:17 schreef BONG4002 het volgende:
Wat maakt dat ding trouwens een herrie zeg niet normaal
Leuk dat je hier bent ookal is BB bijna voorbijquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:25 schreef blupje77 het volgende:
[..]
Dit is de eerste BB die ik kijk eigenlijk (nee ik kom niet van mars) en ik vind het behoorlijk saai! Maar om de één of andere reden blijf ik het toch steeds volgen.
Maar ik ga nu zo m'n bedje opzoeken (hard gewerkt en blij dat het weekend is) en morgen lees ik wel weer even of er nog spannende zonnebank-verhalen zijn.
en doe gewoon mee met de discussiequote:Op vrijdag 9 december 2005 22:25 schreef blupje77 het volgende:
[..]
Dit is de eerste BB die ik kijk eigenlijk (nee ik kom niet van mars) en ik vind het behoorlijk saai! Maar om de één of andere reden blijf ik het toch steeds volgen.
Maar ik ga nu zo m'n bedje opzoeken (hard gewerkt en blij dat het weekend is) en morgen lees ik wel weer even of er nog spannende zonnebank-verhalen zijn.
Joost is Mr Bean in het kwadraadquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:24 schreef Pijlemans het volgende:
Joost is ook wel echt simpel, he?
Roel zal wel naakt zijn gegaan dan...quote:
Dat was idd BB oftewel Mevr. van der Tonnekreekquote:
Graag gedaan en mijn bouwjaar is 4002quote:
Lief gezegd "op vriendje"quote:Ik ga Hitman Pro even een slinger geven..... mocht het systeemherstel worden dan wacht ik even op vriendje. Gezien dat anders op rampen uitloopt![]()
Doe je goedquote:Maar vervelend is het wel. Laptop is al wat jaartjes inmiddels 3 of 4 geloof ik.
Ben driftig aan het sparen voor een nieuwe![]()
klopt hij was naaktquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Roel zal wel naakt zijn gegaan dan...
Ik dacht alleen dat er bij de vrouwen werd gecensureerd aangezien het formaat van Roel zijn slinger alom bekend is, maargoed Hummie zal wel chagerijnig zijnquote:
ligt aan de regie er zit er een aantal bij die doe niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik dacht alleen dat er bij de vrouwen werd gecensureerd aangezien het formaat van Roel zijn slinger alom bekend is, maargoed Hummie zal wel chagerijnig zijn![]()
![]()
Alsof het strafbaar is als er maar een paar sec. te lang bloot is te zien, wel een beetje belachelijk, en dan nog censureer het even maar meestal resulteerd het in een "lockup" van de stream die ruim een uur kan durenquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
ligt aan de regie er zit er een aantal bij die doe niet zo moeilijk.
Maar de meeste draaien bij een bloot dreiging de beelden als weg.
Het is hummie niet, maar één of andere rel nicht.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:42 schreef BONG4002 het volgende:
En weer onze chago Hummie door de speakers
ze is toch niet weer puisten aan het uitknijpen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:41 schreef yellowfirst het volgende:
Nathalie had toch gezegd dat ze Joost sexueel niet aantrekkelijk vindt? Ze zit anders aardig aan Joost te plukken.![]()
Dacht het wel hoorquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is hummie niet, maar één of andere rel nicht.
Dat wordt een dagtaak dan voor Nathalie.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:43 schreef Wup het volgende:
[..]
ze is toch niet weer puisten aan het uitknijpen?
yuk, wat een ranzig stel ...
Het lijkt mij sterk dat zij dit doet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dacht het wel hoorze heeft verschillende stemklanken en zo klinkt ze als ze in een chago bui is
ja ze zijn er echt weer aan toe ook;)quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:46 schreef Bartoli het volgende:
ow jee dat wordt allemaal vroeg slapen de bewoners gaan het blijkbaar ook doen
Reken maar van welquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het lijkt mij sterk dat zij dit doet.
Ze zullen roel helemaal niks vertellenquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:52 schreef Bartoli het volgende:
zouden ze als dido iets negatiefs zou zeggen straks bij BVD (waar ik niet vanuit ga) Roel naar de dbk roepen? om hem die uitspraken voor te leggen. Zou ik wel een stunt vinden aan ene kant. Maar het is niet te hopen
NOVAquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:52 schreef F4iTH het volgende:
Even tussendoor...Mochten jullie Dido bij BVD niks vinden:
[afbeelding]
Ned 3 dus
is op zich wel oke, maar is het niet logischer dat ze iets verzinnen om de kijkers ook een beetje te vermaken?quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:53 schreef BONG4002 het volgende:
Ingrid "wel tof dat ze dit doen he?" (doelend op de zonnebank)
Roel "ja"
Maar het is ook de laatste fase natuurlijk, dan zijn ze veel coulanter naar de bewoners
Zal nog wel komen, altijd geduld hebben met BB, ze weten ook wel dat als het zo blijft als nu t programma ernstig schaden mbt kijkcijfersquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:54 schreef Wup het volgende:
[..]
is op zich wel oke, maar is het niet logischer dat ze iets verzinnen om de kijkers ook een beetje te vermaken?
NOVA wordt toch de hele nacht herhaaldquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
NOVA![]()
altijd goed, maar de streams gaan even voor
Was ook zo bij Chantal, maar héél even een kort gesprekje, kortom: bout programma, dus ik geloof het welquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:59 schreef Mabelle het volgende:
Zou Dido nog wel aan bod komen? .... ze raken niet uitgeleuterd over de Diskette's van de AIVD.
Oh ja .... na de reclamenog even geduld dus.
lees straks maar na in Dido bij BvD wat ze zegtquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Was ook zo bij Chantal, maar héél even een kort gesprekje, kortom: bout programma, dus ik geloof het wel
Waren ze vanmiddag te laat mee... en je weet het resultaat hequote:Op vrijdag 9 december 2005 22:57 schreef Bartoli het volgende:
hahaha en toen naat der poes kwam draaide de regie weer weg
Ah dank voor de linkquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:01 schreef Bartoli het volgende:
[..]
lees straks maar na in Dido bij BvD wat ze zegt
ja ralph was goed bezig geweest met zijn brandweerslangquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Waren ze vanmiddag te laat mee... en je weet het resultaat he
Ze zegtquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:59 schreef Mabelle het volgende:
Zou Dido nog wel aan bod komen? .... ze raken niet uitgeleuterd over de Diskette's van de AIVD.
Oh ja .... na de reclamenog even geduld dus.
Wat bedoel je hier precies mee en waarop?quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:02 schreef Wup het volgende:
ik weet niet wat voor verplichtingen ze hebben maar ik geloof ook dat Talpa maar 1 programma heeft waar ze op zouden kunnen moeten draven, dus zo erg is het nou ook weer niet
Yepquote:
....en dat is?quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:03 schreef Minouishere het volgende:
Mannen denken echt maar aan 1 ding he..........
dat het zielig is voor Dido dat ze maar 2 seconden aandacht krijgt in BvD.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:04 schreef BONG4002 het volgende:
Wat bedoel je hier precies mee en waarop?
netwerk ook op 1quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:04 schreef doka het volgende:
YepWel prettig dat als er niks meer op tv is je Den Haag vandaag, Nova enzo nog even mee kunt pikken
Okiquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:05 schreef Wup het volgende:
[..]
dat het zielig is voor Dido dat ze maar 2 seconden aandacht krijgt in BvD.
Zo ben ik iig nietquote:
Wel raar dat het dan doorgestreamed word naar ons, regie kan namelijk alles zien zonder het eventueel door te laten op Inetquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:08 schreef regenworm het volgende:
Er zit iemand bij de regie die geilt op Nath.
We krijgen die krenten weer te zien
ondertussen bij bvd gaat het ook over hem wel typerend. Dat hij op hetzelfde moment aan haar denktquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:09 schreef regenworm het volgende:
Het Dido momentje van Roel
[afbeelding]
Ja, maar wijmoeten getuigen zijn van hun geilheid.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wel raar dat het dan doorgestreamed word naar ons, regie kan namelijk alles zien zonder het eventueel door te laten op Inet
Dat lijkt erop kennelijk, of ze willen ons gewoon pesten door het soms wel door te laten en soms (meestal) niet, dan slaat de censuur natuurlijk nergens meer op, want als het niet mag (wat in het contract staat geloof ik) dan mag het gewoon nietquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ja, maar wijmoeten getuigen zijn van hun geilheid.![]()
ik vind het wel behoorlijk jammer dat we niks van de DBK mochten meekijken deze BBquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:07 schreef BONG4002 het volgende:
[....] dus censuur prima[...]
Duurt iig niet lang meer, binnen 45min is het doodstil iigquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:14 schreef melke het volgende:
Liggen ze al te slapen?
Nope, Naat en Joost zitten nog te kletsen......quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:14 schreef melke het volgende:
Liggen ze al te slapen?
Dat is (en was) in alle BB's zo geweest hoorquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:15 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind het wel behoorlijk jammer dat we niks van de DBK mochten meekijken deze BB
Ze liet zich in elk geval niet kennen tussen de zogenaamd interessante Mijnherenquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vond er niets aan, kakwijf
[afbeelding]
nee toch? of nou ja misschien heb je ook wel gelijk, ik dacht bij BB3 wel, maar toen keek ik ook de tv uitzendingen dus... zucht... ik weet het niet meerquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:15 schreef BONG4002 het volgende:
Dat is (en was) in alle BB's zo geweest hoor
lijkt mij er sterk dat ze niet bloot gefilmd mogen worden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat lijkt erop kennelijk, of ze willen ons gewoon pesten door het soms wel door te laten en soms (meestal) niet, dan slaat de censuur natuurlijk nergens meer op, want als het niet mag (wat in het contract staat geloof ik) dan mag het gewoon niet
Kakwijf? Nou absoluut niet! Ze liet zich niet onder de tafel lullen en deed het goed!quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vond er niets aan, kakwijf
[afbeelding]
Mijnheren...mooi gezegdquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze liet zich in elk geval niet kennen tussen de zogenaamd interessante Mijnheren![]()
Op TV niet, op streams altijd welquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:17 schreef Wup het volgende:
[..]
nee toch? of nou ja misschien heb je ook wel gelijk, ik dacht bij BB3 wel, maar toen keek ik ook de tv uitzendingen dus... zucht... ik weet het niet meer
dus hiermee heb je gelijk;)
Vind je? Denk dat hij zich wat alleen voelt zonder Dido ja. Maar hij kan mensen toch ook opzoekenquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:17 schreef Bartoli het volgende:
En Roel voelt zich buitengesloten dat is wel erg te merken nu
logisch want BB wil niet laten zien hoe er gemanipuleerd wordt in de DBKquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is (en was) in alle BB's zo geweest hoor
ja kan maar dat zal voorlopig nog wel niet gebeuren. Mss na morgen als die zich lam gezopen heeft.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:18 schreef melke het volgende:
[..]
Vind je? Denk dat hij zich wat alleen voelt zonder Dido ja. Maar hij kan mensen toch ook opzoeken
Denk ik ookquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
logisch want BB wil niet laten zien hoe er gemanipuleerd wordt in de DBK
Is het nu de moeite waard om streams aan te doen ?quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Op TV niet, op streams altijd wel
quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:20 schreef Mabelle het volgende:
Verstond ik dat nu even goed![]()
Zegt Roel nu tegen Lieske "Slaap lekker.... lieverd"???
OMG![]()
Onzin hij heeft heimwee naar Dido.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:17 schreef Bartoli het volgende:
En Roel voelt zich buitengesloten dat is wel erg te merken nu
Ja Roel liep erg agressief rond en wilde bijna een beuk geven dus kies maarquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Is het nu de moeite waard om streams aan te doen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |