Yup, haar stem was ook een stuk milder.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:10 schreef melke het volgende:
Dido is trouwens een stuk relaxer in dat interview. Alsof er een hoop druk is weg gevallen nu. Dat zal denk ik dan ook wel
Wat doe je in mijn topic rot op manquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:08 schreef APK het volgende:
Ah, eindelijk. Regenworm heeft een eigen topic en heeft het niet eens door!![]()
Ja en hij gooit hem ook gelijk vol met oogverblindende capsquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:08 schreef APK het volgende:
Ah, eindelijk. Regenworm heeft een eigen topic en heeft het niet eens door!![]()
Ja ga maar lekker schelden!quote:
ben maar gestopt want er gebeurt niet zo veel meer heb iedereen nu wel gehad.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:22 schreef Bartoli het volgende:
regenworm maakt caps bij gebrek aan gespreksstof tijdens deze saaie dag
Niets ontgaat jou.quote:
Lijkt het fucking songfestival wel.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:31 schreef F4iTH het volgende:
Met andere woorden: Tijd voor het live verslag van de WK loting.![]()
![]()
![]()
Ik maak me daar nooit druk om dus ik meng me niet in zulke discussiesquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:34 schreef Mike1964 het volgende:
is de pro en anti Lieske discussie eindelijk over hier?
quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:34 schreef BONG4002 het volgende:
CAPS overflow!
Maargoed, een dikke BEWaan iedereen!
Iedere keer dat ik afgelopen week op dit forum keek was er weer een discussie tussen voor -en tegenstanders van haar. Werd er een beetje moe van....quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik maak me daar nooit druk om dus ik meng me niet in zulke discussies
Anyway, heb het op dit moment nog niet echt gesignaleerd dus het valt wel mee
(al is dit natuurlijk de goden verzoeken![]()
)
Duh, ze gaan het niet in het nederlands doen ofzo.quote:
Dit is geen voetbaltupoc. Ophoeren.quote:
En jij ook.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:40 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Duh, ze gaan het niet in het nederlands doen ofzo.![]()
Dus stel, puur hypothetisch, dat die discussie om wat voor reden dan ook weer oplaait, bijvoorbeeld omdat "iemand" er over door blijft huilen, word je dan weer moe?quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:38 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Iedere keer dat ik afgelopen week op dit forum keek was er weer een discussie tussen voor -en tegenstanders van haar. Werd er een beetje moe van....
en alle "gezellige" mensen zaten in dat "andere" topic....
Zou wel lachen zijn als Finland een keer het WK mag organiseren.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:40 schreef vw_caddy het volgende:
Duh, ze gaan het niet in het nederlands doen ofzo.![]()
Is er iets interessants op de streams danquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:42 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dus stel, puur hypothetisch, dat die discussie om wat voor reden dan ook weer oplaait, bijvoorbeeld omdat "iemand" er over door blijft huilen, word je dan weer moe?![]()
Lieske praatte net.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:43 schreef APK het volgende:
[..]
Is er iets interessants op de streams dan
Roel is een grote voetbalfan.![]()
Joost wist meer van voetbal dan Roel. Vond ie verschrikkelijk.quote:
Hij deed wel een pruik op voor Tjechie-Nederland.quote:
Joost weet alles beter. Een fucking Balkenende is het.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Joost wist meer van voetbal dan Roel. Vond ie verschrikkelijk.
GGD en Roda JC - NECquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:46 schreef Jappie het volgende:
Word er vanavond eigenlijk nog gevoetbald ?
Gouden Gids divisie.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:46 schreef Jappie het volgende:
Word er vanavond eigenlijk nog gevoetbald ?
Ja ze keken net denk ik door de deur van de babykamer? Want ze kregen een 'dit is een waarschuwing' van BBquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |