Is een tijdje geleden dat dit werd geroepen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja ze keken net denk ik door de deur van de babykamer? Want ze kregen een 'dit is een waarschuwing' van BB
ze zien het licht van die UV lampen toch. Dan kunnen ze iig al raden wat ze krijgenquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja ze keken net denk ik door de deur van de babykamer? Want ze kregen een 'dit is een waarschuwing' van BB
Een ondertiteling hoef je ook niet te verwachten van synchroniserend Duitsland.quote:
Je bedoeld in het algemeen of de situatie die ik net schetste? Want dan lopen mijn streams namelijk een beetje achterquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is een tijdje geleden dat dit werd geroepen.
Om niet als voetbalfan herkend te worden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:46 schreef APK het volgende:
Hij deed wel een pruik op voor Tjechie-Nederland.![]()
Idioten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:51 schreef vw_caddy het volgende:
Een ondertiteling hoef je ook niet te verwachten van synchroniserend Duitsland.![]()
In het algemeen want de afgelopen dagen waar er momenten die er meer om vroegen dan nu.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je bedoeld in het algemeen of de situatie die ik net schetste? Want dan lopen mijn streams namelijk een beetje achter
Ja idd dan snap ik wat je bedoeldequote:Op vrijdag 9 december 2005 20:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
In het algemeen want de afgelopen dagen waar er momenten die er meer om vroegen dan nu.
Roepen over de schutting van Nath, lieske, Ingrid
Die zijn met een parachute in de tuin gedropt.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:58 schreef BONG4002 het volgende:
Hoe komen ze aan die "lucifer" stokjes waar ze nu mee spelen?
Over gehouden van het kampvuur opdrachtquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:58 schreef BONG4002 het volgende:
Hoe komen ze aan die "lucifer" stokjes waar ze nu mee spelen?
Kom het maar weer melden als er tegenstanders van Nederland bekend worden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:00 schreef Ferdii het volgende:
de WK loting is tot nu toe geen zak aan
alleen stom gelul in het duits met beckenbauer etc![]()
![]()
Duitsland!quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Kom het maar weer melden als er tegenstanders van Nederland bekend worden.
Over vreemd praten gesproken...dat accent van de hr Beckenbauer lijkt wel Oostenrijks of zelfs Zwitsersquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:02 schreef Gert het volgende:
En waarom praat Joost de hele tijd alsof hij een poepflikker is.
YES!!!!! Die gaan we in eigen huis tot jankens toe vernederen. K2!!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |