Het lijkt mij sterk dat zij dit doet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dacht het wel hoorze heeft verschillende stemklanken en zo klinkt ze als ze in een chago bui is
ja ze zijn er echt weer aan toe ook;)quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:46 schreef Bartoli het volgende:
ow jee dat wordt allemaal vroeg slapen de bewoners gaan het blijkbaar ook doen
Reken maar van welquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het lijkt mij sterk dat zij dit doet.
Ze zullen roel helemaal niks vertellenquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:52 schreef Bartoli het volgende:
zouden ze als dido iets negatiefs zou zeggen straks bij BVD (waar ik niet vanuit ga) Roel naar de dbk roepen? om hem die uitspraken voor te leggen. Zou ik wel een stunt vinden aan ene kant. Maar het is niet te hopen
NOVAquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:52 schreef F4iTH het volgende:
Even tussendoor...Mochten jullie Dido bij BVD niks vinden:
[afbeelding]
Ned 3 dus
is op zich wel oke, maar is het niet logischer dat ze iets verzinnen om de kijkers ook een beetje te vermaken?quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:53 schreef BONG4002 het volgende:
Ingrid "wel tof dat ze dit doen he?" (doelend op de zonnebank)
Roel "ja"
Maar het is ook de laatste fase natuurlijk, dan zijn ze veel coulanter naar de bewoners
Zal nog wel komen, altijd geduld hebben met BB, ze weten ook wel dat als het zo blijft als nu t programma ernstig schaden mbt kijkcijfersquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:54 schreef Wup het volgende:
[..]
is op zich wel oke, maar is het niet logischer dat ze iets verzinnen om de kijkers ook een beetje te vermaken?
NOVA wordt toch de hele nacht herhaaldquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
NOVA![]()
altijd goed, maar de streams gaan even voor
Was ook zo bij Chantal, maar héél even een kort gesprekje, kortom: bout programma, dus ik geloof het welquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:59 schreef Mabelle het volgende:
Zou Dido nog wel aan bod komen? .... ze raken niet uitgeleuterd over de Diskette's van de AIVD.
Oh ja .... na de reclamenog even geduld dus.
lees straks maar na in Dido bij BvD wat ze zegtquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Was ook zo bij Chantal, maar héél even een kort gesprekje, kortom: bout programma, dus ik geloof het wel
Waren ze vanmiddag te laat mee... en je weet het resultaat hequote:Op vrijdag 9 december 2005 22:57 schreef Bartoli het volgende:
hahaha en toen naat der poes kwam draaide de regie weer weg
Ah dank voor de linkquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:01 schreef Bartoli het volgende:
[..]
lees straks maar na in Dido bij BvD wat ze zegt
ja ralph was goed bezig geweest met zijn brandweerslangquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Waren ze vanmiddag te laat mee... en je weet het resultaat he
Ze zegtquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:59 schreef Mabelle het volgende:
Zou Dido nog wel aan bod komen? .... ze raken niet uitgeleuterd over de Diskette's van de AIVD.
Oh ja .... na de reclamenog even geduld dus.
Wat bedoel je hier precies mee en waarop?quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:02 schreef Wup het volgende:
ik weet niet wat voor verplichtingen ze hebben maar ik geloof ook dat Talpa maar 1 programma heeft waar ze op zouden kunnen moeten draven, dus zo erg is het nou ook weer niet
Yepquote:
....en dat is?quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:03 schreef Minouishere het volgende:
Mannen denken echt maar aan 1 ding he..........
dat het zielig is voor Dido dat ze maar 2 seconden aandacht krijgt in BvD.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:04 schreef BONG4002 het volgende:
Wat bedoel je hier precies mee en waarop?
netwerk ook op 1quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:04 schreef doka het volgende:
YepWel prettig dat als er niks meer op tv is je Den Haag vandaag, Nova enzo nog even mee kunt pikken
Okiquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:05 schreef Wup het volgende:
[..]
dat het zielig is voor Dido dat ze maar 2 seconden aandacht krijgt in BvD.
Zo ben ik iig nietquote:
Wel raar dat het dan doorgestreamed word naar ons, regie kan namelijk alles zien zonder het eventueel door te laten op Inetquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:08 schreef regenworm het volgende:
Er zit iemand bij de regie die geilt op Nath.
We krijgen die krenten weer te zien
ondertussen bij bvd gaat het ook over hem wel typerend. Dat hij op hetzelfde moment aan haar denktquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:09 schreef regenworm het volgende:
Het Dido momentje van Roel
[afbeelding]
Ja, maar wijmoeten getuigen zijn van hun geilheid.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wel raar dat het dan doorgestreamed word naar ons, regie kan namelijk alles zien zonder het eventueel door te laten op Inet
Dat lijkt erop kennelijk, of ze willen ons gewoon pesten door het soms wel door te laten en soms (meestal) niet, dan slaat de censuur natuurlijk nergens meer op, want als het niet mag (wat in het contract staat geloof ik) dan mag het gewoon nietquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ja, maar wijmoeten getuigen zijn van hun geilheid.![]()
ik vind het wel behoorlijk jammer dat we niks van de DBK mochten meekijken deze BBquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:07 schreef BONG4002 het volgende:
[....] dus censuur prima[...]
Duurt iig niet lang meer, binnen 45min is het doodstil iigquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:14 schreef melke het volgende:
Liggen ze al te slapen?
Nope, Naat en Joost zitten nog te kletsen......quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:14 schreef melke het volgende:
Liggen ze al te slapen?
Dat is (en was) in alle BB's zo geweest hoorquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:15 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind het wel behoorlijk jammer dat we niks van de DBK mochten meekijken deze BB
Ze liet zich in elk geval niet kennen tussen de zogenaamd interessante Mijnherenquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vond er niets aan, kakwijf
[afbeelding]
nee toch? of nou ja misschien heb je ook wel gelijk, ik dacht bij BB3 wel, maar toen keek ik ook de tv uitzendingen dus... zucht... ik weet het niet meerquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:15 schreef BONG4002 het volgende:
Dat is (en was) in alle BB's zo geweest hoor
lijkt mij er sterk dat ze niet bloot gefilmd mogen worden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat lijkt erop kennelijk, of ze willen ons gewoon pesten door het soms wel door te laten en soms (meestal) niet, dan slaat de censuur natuurlijk nergens meer op, want als het niet mag (wat in het contract staat geloof ik) dan mag het gewoon niet
Kakwijf? Nou absoluut niet! Ze liet zich niet onder de tafel lullen en deed het goed!quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vond er niets aan, kakwijf
[afbeelding]
Mijnheren...mooi gezegdquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze liet zich in elk geval niet kennen tussen de zogenaamd interessante Mijnheren![]()
Op TV niet, op streams altijd welquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:17 schreef Wup het volgende:
[..]
nee toch? of nou ja misschien heb je ook wel gelijk, ik dacht bij BB3 wel, maar toen keek ik ook de tv uitzendingen dus... zucht... ik weet het niet meer
dus hiermee heb je gelijk;)
Vind je? Denk dat hij zich wat alleen voelt zonder Dido ja. Maar hij kan mensen toch ook opzoekenquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:17 schreef Bartoli het volgende:
En Roel voelt zich buitengesloten dat is wel erg te merken nu
logisch want BB wil niet laten zien hoe er gemanipuleerd wordt in de DBKquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is (en was) in alle BB's zo geweest hoor
ja kan maar dat zal voorlopig nog wel niet gebeuren. Mss na morgen als die zich lam gezopen heeft.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:18 schreef melke het volgende:
[..]
Vind je? Denk dat hij zich wat alleen voelt zonder Dido ja. Maar hij kan mensen toch ook opzoeken
Denk ik ookquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
logisch want BB wil niet laten zien hoe er gemanipuleerd wordt in de DBK
Is het nu de moeite waard om streams aan te doen ?quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Op TV niet, op streams altijd wel
quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:20 schreef Mabelle het volgende:
Verstond ik dat nu even goed![]()
Zegt Roel nu tegen Lieske "Slaap lekker.... lieverd"???
OMG![]()
Onzin hij heeft heimwee naar Dido.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:17 schreef Bartoli het volgende:
En Roel voelt zich buitengesloten dat is wel erg te merken nu
Ja Roel liep erg agressief rond en wilde bijna een beuk geven dus kies maarquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Is het nu de moeite waard om streams aan te doen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |