quote:
Zo'n beetje iedereen kan eindelijk weer ademen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:36 schreef F4iTH het volgende:
Nu weer ontopic....ehm gezellig in het huis he...![]()
lekker flauw he?quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:42 schreef Mabelle het volgende:
Bedankt voor de hele goede tip Mike![]()
Ik bedoel de BB Blog die zo leuk op FOK Frontpage prijkt .... die kan ik ineens niet lezen![]()
Dat ligt dus aan je PC waarschijnlijk of een corrupte instelling etc etcquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:42 schreef Mabelle het volgende:
Ik bedoel de BB Blog die zo leuk op FOK Frontpage prijkt .... die kan ik ineens niet lezen![]()
scanmanfilterquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat ligt dus aan je PC waarschijnlijk of een corrupte instelling etc etc
zou wel leuk zijn voor roel dat die dido kan zien. Aan de andere kant ligt het er natuurlijk wel aan wat Dido zegt en of Roel het dan positief gaat vinden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:46 schreef melke het volgende:
Laat ze vanavond maar naar BvD kijken. Zullen ze vast wel leuk vinden
Spannend toch, laten zien die handel!quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:47 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zou wel leuk zijn voor roel dat die dido kan zien. Aan de andere kant ligt het er natuurlijk wel aan wat Dido zegt en of Roel het dan positief gaat vinden.
quote:
Sinds wanneer heb je dit probleem eigenlijk?quote:Maarre bedankt even ... dan weet ik ff zeker dat het aan mijn stinklaltop ligter komt spoedig een exit aan
![]()
Ik ben echt zeer zenuwachtig dit is gewoon te spannendquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:01 schreef blupje77 het volgende:
Yeah!! Ze mogen allemaal onder de zonnebank!!
Dat gaat echt boeiende tv opleveren hoor!!
wel verplicht naaktquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:01 schreef blupje77 het volgende:
Yeah!! Ze mogen allemaal onder de zonnebank!!
Dat gaat echt boeiende tv opleveren hoor!!
quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben echt zeer zenuwachtig dit is gewoon te spannend![]()
BvD kijk ik normaal niet, niveau is erg gezakt maar als het zo 'spannend' blijft op de streamgateways dan zap ik toch even naar Dido toe denk ikquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:03 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
![]()
Maar dan mis je het diepte-interview bij BvD...keuzes, keuzes...
Ik ga NIET toegeven dat ik dat ook doe.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
BvD kijk ik normaal niet, niveau is erg gezakt maar als het zo 'spannend' blijft op de streamgateways dan zap ik toch even naar Dido toe denk ik![]()
Sinds een dag of twee geloof ik .... op verschillende sites heb ik lastquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[..]
Sinds wanneer heb je dit probleem eigenlijk?
denk het ook nietquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:06 schreef blupje77 het volgende:
[..]
IK geloof nooit dat we er veel van gaan zien op de streams of op tv.
Hmm...hoe oud is je 'beestje' dan?quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:08 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Sinds een dag of twee geloof ik .... op verschillende sites heb ik lastheel vaag!
Hij weigert soms pagina's te laden. Geeft pagina niet weer .... of zegt "gereed" terwijl ik naar een lege achtergrond tuur.
Ik denk dat het beestje de geest gaat geven![]()
Roel deed erg lief tegen lieske je kan wel merken dat dido niet meer in de buurt is.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:11 schreef melke het volgende:
Aaah Roel en Lies doen lief tegen elkaar
Welkomquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:13 schreef blupje77 het volgende:
Sorry dat ik zomaar kom binnenvallen hoor!! Ik lees al een poos mee, maar heb hier zelf nog nooit wat gepost.
Echter; toen ik de opdracht hoorde over de zonnebank.......kon ik het niet laten!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |