quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kon zij ook es bijkomen en helen. Toen had ze na een week opeens weer huid in haar interieurtje, zeker.
Ik kan echt nooit snel, nooit klachten over gehad maar vind het zelf altijd wel vervelend als je ff snel wilquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ik razendsnel klaar ben
ik zeg dat ik het razendsnel kan
Ow a rabbit fokkerquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik zeg niet dat ik razendsnel klaar ben
ik zeg dat ik het razendsnel kan
i prefer alternation in speed and thrustquote:
Goe bezigquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
i prefer alternation in speed and thrust
quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:25 schreef UncleScorp het volgende:
yea friday![]()
ben nog aan 't twijfelen of ik zou doorwerken vanmiddag of toch maar naar huis gaan ...
Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:33 schreef UncleScorp het volgende:
maar als ge nie zou moeten werken vanmiddag zoude dan toch nog blijven ?
quote:
Nou ja.... nu gaat het iig weer over werk. Da''s dan nog productief.quote:
Laten we het eens over geschoren poes hebben danquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou ja.... nu gaat het iig weer over werk. Da''s dan nog productief.
Op het eind van het vorige topic ging het over ge(schorenge)LUL.
nee nok, BALLS !quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:58 schreef nokwanda het volgende:
Nou ja.... nu gaat het iig weer over werk. Da''s dan nog productief.
Op het eind van het vorige topic ging het over ge(schorenge)LUL.
pfft ja maar de feesten en festivals zijn deze maand, niet volgende maand. vind het krapjes zo hehe. dus hoop wel beetje op extra van dit werk voor extra adem ruimte.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:59 schreef nokwanda het volgende:
Januari is meestal een van de ergste maanden in finacieel opzicht. Dus dat is wel lekker.
quote:
Ik heb er 4 en die hebben alle 4 haarquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Laten we het eens over geschoren poes hebben dan![]()
nok heeft een grijze vette poesquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Laten we het eens over geschoren poes hebben dan![]()
Met een dikke vacht. En ze heet Chippyquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nok heeft een grijze vette poes
Fotoquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Met een dikke vacht. En ze heet Chippy![]()
Je moet inderdaad oppassen dat je je niet laat meeslepen door hun negatieve visies, maar vind de artikelen altijd wel aardig en interessant om te lezenquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:38 schreef Enyalius het volgende:
ben een paar keer op niburu geweest. interesant maar kansloos in mij visie. vind die gastjes nog al onnodig negatief. zelden dat ik daar iets tegenkom wat bruikbaar/realitisch is.
En dit betekent: zie je wel.... zegt genoeg?quote:
zuipen feesten sexen slapen etenquote:
Tuuuuurlijk mag je op gesprek komen! je bent toch een topper!quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:30 schreef nokwanda het volgende:
Mensjes.... heb wat goede gedachten nodig.
Hoop volgende week te horen of ik op gesprek kan komen voor een leuke baan.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Tuuuuurlijk mag je op gesprek komen! je bent toch een topper!![]()
Dat gaat helemaal lukkenquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:30 schreef nokwanda het volgende:
Mensjes.... heb wat goede gedachten nodig.
Hoop volgende week te horen of ik op gesprek kan komen voor een leuke baan.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:35 schreef nokwanda het volgende:
Tis wel via een uitzendbureau. Maar wel voor onbepaalde tijd.
nadeel is dat het 40 uur is.
Voordelen zijn: afwisselend werk, regelneef werk ook, en dicht bij huis.
terug van ballingschapquote:
Be carefull what you wish forquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:46 schreef Enyalius het volgende:
typish...iedereen wordt gebannen en ik niet
* Enyalius voelt zich buiten gesloten
klein eny beertje ik kan je toch niet missenquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:46 schreef Enyalius het volgende:
typish...iedereen wordt gebannen en ik niet
* Enyalius voelt zich buiten gesloten
Voor jou of voor de achterblijvers?quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:47 schreef Enyalius het volgende:
vakantie wordt het dan
ben je vanaaf op irc? kan ik er rekening mee houden
tja...only one way to find outquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Voor jou of voor de achterblijvers?
Nou ja.... ik zou zeggen.... vraag een banaanquote:
Wat???? De ban die ik dan krijg vanwege de banaanvraag?quote:
Nee C&H, maar daar werd ik d'r gek genoeg ook weer uitgeknikkerd..quote:
Zal voor je duimen Nokquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:35 schreef nokwanda het volgende:
Tis wel via een uitzendbureau. Maar wel voor onbepaalde tijd.
nadeel is dat het 40 uur is.
Voordelen zijn: afwisselend werk, regelneef werk ook, en dicht bij huis.
Thnxquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:59 schreef Enyalius het volgende:
* Enyalius stuurt nok wat duimen op die ik van de plaatselijke begraafplaats heb
Psies, ik ben daar best goed in..quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:35 schreef nokwanda het volgende:
Zie je Eny.... als je wilt weten hoe je een ban oploopt moet je maar een cursusje gaan volgen bij Fonkmeistah
smoking marihuana is bad for youquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:04 schreef coz het volgende:
parkeergarage in de buurt van mijn stamkroeg
lees , minder koud dan buiten blowen![]()
![]()
deze is ook wel tof , tenminste dat was het toen ik de foto nam![]()
[[url=http://img18.imagevenue.com/loc172/th_876_IMG_0383.JPG]afbeelding][/URL]
but good for making picturesquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
smoking marihuana is bad for you![]()
Ik wil die ene cd luisteren die onder je fan hangtquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:58 schreef coz het volgende:
[[url=http://img105.imagevenue.com/loc98/th_8d5a9_room1.jpg]afbeelding][/URL]
zolderkamer , 4 minuten geleden
onder het mom , had ik al eens verteld dat mijn plafond behangen is met cd's!
hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:20 schreef Metro2005 het volgende:
* Metro2005 heeft Ayreon weer eens opgezet, gisteravond nirvana grijs gedraaid![]()
zie ineens dat mijn vingers erop staanquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:34 schreef coz het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar![]()
![]()
[[url=http://img27.paintedover.com/uploads/thumbs/27/img_0416b.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op zondag 11 december 2005 17:50 schreef coz het volgende:
[[url=http://img124.imagevenue.com/loc172/th_18dbe_IMG_0465b.JPG]afbeelding][/URL]ellllo!
Thnx voor alle duimen, allemaal. KOmende week zal ik het wel horen. Zal morgen tegen het eind van de dag nog es bellen om te vragen of ze mijn cv al had voorgesteld bij dat bedrijf.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:19 schreef vamperotica het volgende:
middag!
Zo....de boodschappen zijn ook weer binnen!
Duim voor je Nok!
mogen daar meer waarschuwingen bij de volgende keerquote:Op zondag 11 december 2005 18:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dames:
coca cola light break
http://members.lycos.nl/barra4you/10-12-05_1958jpg.jpg
quote:Op zondag 11 december 2005 18:09 schreef coz het volgende:
[..]
mogen daar meer waarschuwingen bij de volgende keer![]()
quote:
quote:
behoor inderdaad niet tot de vrouwelijke sexequote:je bent toch geen dame?
quote:Op zondag 11 december 2005 18:18 schreef coz het volgende:
[..], en triggerhappy .. eerst klikken dan lezen
[..]
behoor inderdaad niet tot de vrouwelijke sexe
Yeah, right. Zeker een wasbordje gefotosoeptquote:Op zondag 11 december 2005 18:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dames:
coca cola light break
http://members.lycos.nl/barra4you/10-12-05_1958jpg.jpg
quote:Op zondag 11 december 2005 18:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Yeah, right. Zeker een wasbordje gefotosoept
mwoah, in het kader van realistisch blijvenquote:Op zondag 11 december 2005 19:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
denk dat ik dan wel een strakker wasbordje gesoept zou hebben
Goeiemorgenquote:Op zondag 11 december 2005 19:51 schreef Enyalius het volgende:
mogguh hehehe
wtf is pover?quote:Op zondag 11 december 2005 19:50 schreef UncleScorp het volgende:
oeioei als we het manzijn gaan afwegen aan hoeveelheid borsthaar kom ik er maar pover uit![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 19:58 schreef coz het volgende:
[..]
een neerlandsch woord voor arm
[..]
samen met je wasbordje ?
[[url=http://img42.imagevenue.com/loc159/th_ada72_10_12_05_1958jpg.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op zondag 11 december 2005 19:58 schreef coz het volgende:
[..]
een neerlandsch woord voor arm
[..]
samen met je wasbordje ?
[[url=http://img42.imagevenue.com/loc159/th_ada72_10_12_05_1958jpg.jpg]afbeelding][/URL]
?quote:Op zondag 11 december 2005 17:31 schreef coz het volgende:
ik heb een hele coole foto van je gemaakt RSH11!
zal hem zo wel uploaden
quote:Op zondag 11 december 2005 22:17 schreef Mirage het volgende:
Ik ben weer thuis![]()
nokwanda... nadat ik bij jou vertrokken ben begon de beeb te bewegen... het is gewoon de schuld van je poes dat ie zo rustig was(wat een vrijdoos !)
prrrrrrrrrr....... daar slaap je wel op !
Nou snap je misschien waarom er een paar dinnetje waren die een deel van hun zwangerschap bij mij doorbrachten, met opspelende hormoontjes en al.quote:Op zondag 11 december 2005 22:17 schreef Mirage het volgende:
Ik ben weer thuis![]()
nokwanda... nadat ik bij jou vertrokken ben begon de beeb te bewegen... het is gewoon de schuld van je poes dat ie zo rustig was(wat een vrijdoos !)
prrrrrrrrrr....... daar slaap je wel op !
quote:Op zondag 11 december 2005 22:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou snap je misschien waarom er een paar dinnetje waren die een deel van hun zwangerschap bij mij doorbrachten, met opspelende hormoontjes en al.
Of hij komt zelf hierheenquote:Op zondag 11 december 2005 22:43 schreef Mirage het volgende:
[..]
de volgende keer als ik last heb van een hormoonwervelstorm krijg ik vast een treinkaartje ipv een onzekere blik van Oversight.
quote:
quote:Op zondag 11 december 2005 23:07 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
dan ben ik genoodzaakt alle kopjes kapot te gooien,.....
quote:Op zondag 11 december 2005 23:07 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
dan ben ik genoodzaakt alle kopjes kapot te gooien,.....
Niet gemaakt. Daarvoor was het te intiemquote:Op zondag 11 december 2005 23:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
![]()
fotos van mir die poesjes aait?
Nou... ik vind dat idd logisch.quote:
quote:Op zondag 11 december 2005 23:21 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou... ik vind dat idd logisch.
de vorige zwangerschap heb ik 2 mobiele foons kapot getrapt ( als er toch niemand bereikbaar is, dan heb je ze ook niet nodig !![]()
)
Er werd mij gezegd dat dat niet erg handig was... nou dan dus maar de kopjes.![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 23:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet gemaakt. Daarvoor was het te intiem![]()
Geen dank je hier. Juist andersom. Dank je dat je er wasquote:Op zondag 11 december 2005 23:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb erg genoten nokwanda, dank je wel.
En nu moet ik naar mijn bedje !
Mijn lege koude bedje...
quote:
hmkay , mss had ik iets duidelijker moeten zijn , van je .. usericoonquote:
meer dan het lijkt??? Ook dat nog. Dat is een luizenbaantje.quote:Op maandag 12 december 2005 08:29 schreef Enyalius het volgende:
tja vlaai halen, claims overzichtelijk maken, jaarplanning leren begrijpen. is meer dan het lijkt, maar ik ben gewoon te snel. moet de rem zien te vinden
Ligt eraan of je fok ter beschikking hebt of nietquote:Op maandag 12 december 2005 08:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
meer dan het lijkt??? Ook dat nog. Dat is een luizenbaantje.
Maar ik vraag me af of de tijd dan niet ontzettend langzaam gaat. Het lijkt me zo saai.
Ik heb het zelf liever lekker druk als ik werk.
Ow ja... zo'n dagje tussendoor is ook wel lekker. Maar het moet voor mij niet alleen maar zo zijn. Juist afwisseling vind ik lekker.quote:Op maandag 12 december 2005 08:58 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ligt eraan of je fok ter beschikking hebt of niet![]()
Ik vind het zo af en toe druk best lekker maar een dagje geen reet te doen hebben en doelloos kunnen fokken ook wel lekker
meer afwisseling dan ik wilquote:Op maandag 12 december 2005 09:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow ja... zo'n dagje tussendoor is ook wel lekker. Maar het moet voor mij niet alleen maar zo zijn. Juist afwisseling vind ik lekker.
lol dat is idd saaiquote:Op maandag 12 december 2005 09:14 schreef Metro2005 het volgende:
Ach het is hier gelukkig nog nooit zo stil geweest als bij mijn vorige werk. Toen werkte ik in een winkel, alleen daar kwam zooo ontzettend weinig mensen dat je echt de hele dag niks te doen had. (op een drukke dag 5-10 mensen)
Uiteindelijk maar een pc neergezet met een leuke videokaart en maar games gaan doen![]()
en ik heb in die tijd ongeveer alle films gekeken die er waren![]()
Was dan ook niet zo vreemd dat die zaak uiteindelijk dicht ging (althans, dat filiaal)
quote:Op maandag 12 december 2005 15:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wow je hebt allemaal wortels in je oog?
* coz dagje vrijquote:Op maandag 12 december 2005 15:43 schreef Metro2005 het volgende:
wat is het DRUK vandaag zeg![]()
Dacht dat het een rustig dagje werd maar helaas
Ah... Cozje....quote:Op maandag 12 december 2005 15:48 schreef coz het volgende:
cozje lag in bed
mam v coz : "bah , wat stinken je kleren naar rook"
coz: "had ze zaterdag ook aan naar de kroeg"
mam v coz : "je rookt toch niet meer he"
coz : "*stil* "
mam v coz pakt zomaar kleren om in de wasmachine te smijten , pleurt eerst alles uit de zakken .. waaronder 1 pakje lange vloei en 1 maal een aansteker![]()
![]()
hehe je liegt toch nietquote:Op maandag 12 december 2005 15:48 schreef coz het volgende:
cozje lag in bed
mam v coz : "bah , wat stinken je kleren naar rook"
coz: "had ze zaterdag ook aan naar de kroeg"
mam v coz : "je rookt toch niet meer he"
coz : "*stil* "
mam v coz pakt zomaar kleren om in de wasmachine te smijten , pleurt eerst alles uit de zakken .. waaronder 1 pakje lange vloei en 1 maal een aansteker![]()
![]()
Die waren op... de volgende joint draait hij met een tipje gemaakt van het klepje van het vloeiboekje.quote:Op maandag 12 december 2005 16:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe je liegt toch nietje blowt alleen
ik mis trouwens je tipboekje in je zak
noh junkie mirquote:Op maandag 12 december 2005 16:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
Die waren op... de volgende joint draait hij met een tipje gemaakt van het klepje van het vloeiboekje.
( wel iets bijknippen/scheuren hè )
tof , scheelt me weer een replyquote:Op maandag 12 december 2005 16:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
Die waren op... de volgende joint draait hij met een tipje gemaakt van het klepje van het vloeiboekje.
( wel iets bijknippen/scheuren hè )
niet want je repied tochquote:Op maandag 12 december 2005 16:17 schreef coz het volgende:
[..]
tof , scheelt me weer een reply!
![]()
had nog half tipblokje thuis![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 16:19 schreef coz het volgende:
ssst , niet zo mierenneuken
Een voeding is toch niet zo duurquote:Op maandag 12 december 2005 16:41 schreef Enyalius het volgende:
zt wow op me laptop te instaleren. kan ik tenminste nog spelen tot ik genoeg geld heb voor een voeding hehe. wel kut dat ik niet het geld kreeg maar volgende maand pas.
Eten Coz... eten.quote:
Winter, he.quote:Op maandag 12 december 2005 17:24 schreef Enyalius het volgende:
je slaapt de laatste tijd wel veel zeg
had ook niet verwacht dat je zin hebt om aan een paar tieten te sabbelenquote:
quote:Op maandag 12 december 2005 17:29 schreef coz het volgende:
[..]
had ook niet verwacht dat je zin hebt om aan een paar tieten te sabbelen!
Het moet herkenbaar blijven ...quote:Op maandag 12 december 2005 16:56 schreef coz het volgende:
US game - Spot the bodypart
mijn meest recente topic
mss leuk voor UncleScorp om wat leuke macro fotos in te plempen![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 17:39 schreef Enyalius het volgende:
...nou ja ligt bijten kan leuke effecten hebben...
vervormen ?quote:Op maandag 12 december 2005 17:40 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Het moet herkenbaar blijven ...
en bodyparts trekken met een macro ...
quote:Op maandag 12 december 2005 17:43 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
direct een klap tegen je kop![]()
stel dat zij volgende keer ook haar tanden gebruikt![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 17:37 schreef Enyalius het volgende:
chocolade saus er over heen dan sabbel ik wel
er bestaat ook vloeibare chocoladesaus , niet alleen maar (bloedhete) gesmolten chocoladesausquote:
1 x als je dat bij mij probeert. En daarna nog 1 x door SM als je dat bij mij probeertquote:Op maandag 12 december 2005 17:57 schreef Enyalius het volgende:
waarom 2x kan nog leukere dingen verzinnen hoor
Daar dacht ik niet eens aan. Dacht alleen aan de handeling op zich toen ik aan dood dachtquote:Op maandag 12 december 2005 18:30 schreef coz het volgende:
[..]
er bestaat ook vloeibare chocoladesaus , niet alleen maar (bloedhete) gesmolten chocoladesaus!
death by chocoladequote:Op maandag 12 december 2005 19:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daar dacht ik niet eens aan. Dacht alleen aan de handeling op zich toen ik aan dood dacht
Ik bedoelde met SM natuurlijk jouw dinnetje. Errug leuke afkortingquote:Op maandag 12 december 2005 19:05 schreef Enyalius het volgende:
in mijn werkelijkheid is 1+1 toch echt wat anders. zeker als je chocola en sm gaat toepassen
Had een van die namen dan als nick gekozen. Nu ben je gewoon SMquote:Op maandag 12 december 2005 19:45 schreef -starseed-mayo- het volgende:
Noem me dan ook gewoon Mayo of marjo of marjolein of jojo![]()
Maar dat gaat zo op en neerquote:Op maandag 12 december 2005 19:55 schreef Enyalius het volgende:
JOJO!!!!
neequote:Op maandag 12 december 2005 17:46 schreef coz het volgende:
vervormen ?
quote:Op maandag 12 december 2005 20:03 schreef nokwanda het volgende:
Maar dat gaat zo op en neer
heb nu een iets moeilijkere in dat topic staan , terwijl het eigenlijk best simpel isquote:Op maandag 12 december 2005 20:04 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
nee
"trekken" zoals in foto's trekken, foto's maken ...
die belgen hé
![]()
daarom is het ook zo toepasselijkquote:
mogge oompjequote:
Whehe, hier nog 1. Ik fok dan wel op mijn werk maar ik neem ook geen echte pauzes, dus dan mag het wel van mijquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Oompje kan je een keer een foto maken van je hele arsenaal?
en ik doe niet aan pauzes ... alleen aan fok
Alleen de airsofts ?quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Oompje kan je een keer een foto maken van je hele arsenaal?
quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:16 schreef Enyalius het volgende:
de rest ook...wil die guns van je wel es zien
hehe die zijn lamequote:Op dinsdag 13 december 2005 10:21 schreef UncleScorp het volgende:
en zo'n oude wandelstok waar ge een "zwaard" uit kunt trekken
![]()
Lame ?quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe die zijn lame
de rest is wel sexy shit
quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:42 schreef UncleScorp het volgende:
Gij wordt van straat geplukt nog voor ge bij mij zijt
Een ouwe man met wandelstok aanvallen met een zwaard
shame !
oo okeequote:
Is wel een belangrijk detail natuurlijkquote:
anders was het veel geilerquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:43 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Is wel een belangrijk detail natuurlijk
Heb net mn post erboven aangepastquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kost die?
quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:35 schreef UncleScorp het volgende:
Beste ?
Mekaniek is eigenlijk hetzelfde ... en mikken moette zelf doen hé
M16 loop is langer denkekquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:dus ze zijn even zwaar , loop is bij beide even lang?
jep longrifle modelquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
houten M16?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |