SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
Slotje, anyone?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:06 schreef Chandler het volgende:
daar hebben we toch een centraal topic voor?
hoezo, was?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:08 schreef Mauro het volgende:
Was Jezus een debiel?
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:08 schreef Chandler het volgende:
#2Zou graag willen, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
a) ik voel me beroerd
b) knorretje is in zwolle
c) mijn poezen zijn niet krolsZie wat ik kijk: trakt.tv
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:06 schreef Danny het volgende:
ow, wist ik niet. nou ja, filmpje is geupload iig
Is niet leuk he.... spotten met de ziekte van die man!quote:Op woensdag 7 december 2005 23:08 schreef Refragmental het volgende:
Hey!!! Je bent kaal!
quote:Ongeldige menu-ingang
Zijn niet mijn regels. Ik heb een schurfthekel aan centrale topics. Maar als een mod deze op slot wil pleuren moet 'ie dat gewoon doen hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 23:09 schreef Chandler het volgende:
[..]nou moet je natuurlijk wel je eigen regels hanteren hé... en de medelingen lezen
Maar goed, de modjes houden je dit keer wel een handje boven het hoofd.... ga ik vanuit
anders zijn ze toch de l*l
a. dat is nou kut.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:09 schreef Danny het volgende:
Zou graag willen, maar
a) ik voel me beroerd
c) mijn poezen zijn niet krols
De open deur!quote:Op woensdag 7 december 2005 23:09 schreef Danny het volgende:
Zou graag willen, maar
a) ik voel me beroerd
c) mijn poezen zijn niet krols
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De open deur!
Waar is swetsedinges?
Geheel mee eens, daarom ben ik ook voor een PROGRAMMEER forum... zodat we die centrale topics kunnen kickenquote:Op woensdag 7 december 2005 23:10 schreef Danny het volgende:
Zijn niet mijn regels. Ik heb een schurfthekel aan centrale topics. Maar als een mod deze op slot wil pleuren moet 'ie dat gewoon doen hoor
Ik was wel van plan er een reeks van te maken eigenlijk. Ik denk dat heel FOK! daar echt op zit te wachtenquote:Op woensdag 7 december 2005 23:11 schreef Chandler het volgende:
[..]
Geheel mee eens, daarom ben ik ook voor een PROGRAMMEER forum... zodat we die centrale topics kunnen kicken
Maar goed lekker offtopic...
Heb je nog meer tijd om onzin te produceren? zou zeggen gaat uwer gang...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |