Hoe zit het dan eigenlijk met het spruitstuk en de overloop naar de middenpijp?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:16 schreef Nerdmans het volgende:
Ik heb een goede offerte liggen van C&E turbo chargers.
Het gaat om een garret turbo.
Ze hebben me aangeraden om een custom uitlaat te halen van EPS uitlaten. een 3 inch RVS.
Het management systeem zal hoogstwaarschijnlijk gedaan worden door JD engineering.
Het is een beproeft systeem voor de 1.8 20vt.
Hiermee zal het vermogen zo rond de 270 pk komen te liggen.
Ik verwacht dat ik in maart bij eps langs ga voor de uitlaat.
Ik hoop dit hele systeem er rond juli onder te hebben liggen.
wat voa systeem krijg je dan? aem, motec ?quote:Op maandag 23 januari 2006 00:15 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hoe zit het dan eigenlijk met het spruitstuk en de overloop naar de middenpijp?
4.2.1 of 4.1?
dat van de uitlat heet tog EFI?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:56 schreef riceboy het volgende:
[..]
wat voa systeem krijg je dan? aem, motec ?
Boven de 300 PK op de wielen heb je wel een 3" uitlaat nodig.. Als je nog onder de 300 krukas-PK's blijft geeft het alleen een hogere pats-factor.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:32 schreef Kolkie het volgende:
En moet er echt een 3 inch onder? Dat zijn namelijk beste kachelpijpen en voor dit vermogen voldoet een 2.5 inch systeem ook wel lijkt me.
Me carola heeft ook veel powuh met dezelfde banduh en fere, dus dat moet wel kennequote:Op woensdag 25 januari 2006 00:57 schreef Five_Aces het volgende:
Hou dat autotje zoveel vermogen eigenlijk wel zonder aanpassingen aan het onderstel ed
quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:41 schreef fast-tuning het volgende:
[..]
Me carola heeft ook veel powuh met dezelfde banduh en fere, dus dat moet wel kenne
Bij gebrek aan een carola (ken wel ene carola, maar daar wil ik echt niet op boekenquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:59 schreef fast-tuning het volgende:
ik hep geen pet hoor.
soms boek ik wel met de carola maar da doet iederen tog wel eens?
kloontjuhquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:59 schreef fast-tuning het volgende:
ik hep geen pet hoor.
soms boek ik wel met de carola maar da doet iederen tog wel eens?
Wordt idd open vanaf de turbo.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:32 schreef Kolkie het volgende:
Volgens mij halen mensen nu dingen door elkaar...
Ik vermoed dat ie vanaf de turbo open gaat worden en dan hebben we het dus niet meer over het spruitstuk, die zit namelijk nog voor de turbo (en waarschijnlijk gaat er ook nog 'n pijpie van dat spruitstuk naar de turbo toe, al dan niet open). Waarom ga je eigenlijk naar EPS? Omdat je dan kunt kijken/luisteren of je niet teveel blerherrie krijgt ofzo? Want ik kan me niet voorstellen dat er geen goedkopere oplossingen zijn (ik dacht dat eps nou niet echt bekend stond om de laagste prijzen). En moet er echt een 3 inch onder? Dat zijn namelijk beste kachelpijpen en voor dit vermogen voldoet een 2.5 inch systeem ook wel lijkt me.
En wordt het geheel aangestuurd door aanpassingen in de originele chip of wordt de ecu vervangen (door het bv. eerder aangehaalde motec of aem of nog iets anders (bv. autronic))?
Dat zou in principe wel goed moeten gaan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:57 schreef Five_Aces het volgende:
Hou dat autotje zoveel vermogen eigenlijk wel zonder aanpassingen aan het onderstel ed
Ik ben T wel niet, maar die uitdaging ga ik graag aan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:00 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Wil wel een keer racen T, wanna bet!?!
Tesla G-Tech Pro in de auto en effe flink wat laterale G's opwekkenquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:48 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Dat zou in principe wel goed moeten gaan.
Ik moet alleen de vering wat strakker zetten. Hoofdzakelijk mdat bij het aanremmen hij een beetje de we moet zoeken zeg maar.
Ik zit nog te dubben of ik mn rubber wat breder neem. heb nu 195, wil liefst 205 of 215.
Gaat dat voor iedereen op?quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik ben T wel niet, maar die uitdaging ga ik graag aan.
Mijn kleine Japannertje heeft minder PK's en CC's, maar ook minder gewicht dan de jouwe.
Locatie is geen probleem, ik weet nog wel een vliegveldje (centraal NL) waar we 's avonds
op de start/landingsbaan 'rustig' en veilig onze sprints kunnen maken. Legaal en mét toestemming,
dus geen politiegezeik. Ben er al vaker geweest, is echt een topbaan.
Ohja.. the bet..
Hmm, wat dacht je van ¤2000,- ? Pink slip mag ook, ik weet niet wat in jouw geval voordeliger is..
So, wanna walk your talk?
Mail staat in profiel.
Ik heb er ook nog 1quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Tesla G-Tech Pro in de auto en effe flink wat leterale G's opwekken
testing = knowing
Ik heb 'r wel één liggen die je mag lenen (wel oudere type)
* Googol zit in Voorburg, bij Den Haag in de buurtquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:13 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog 1leuk aparaatje.
Nerdmans, mocht Googol te ver weg wonen en ik niet mag je die van mij ook wel lenen.
( pk meting, 0-100 tijd, 400m tijd en snelheid, 100-0 tijd en gkrachten )
Wil wel racen, wil geen weddenschap.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:00 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Wil wel een keer racen T, wanna bet!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |