abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34362144
Editten mag ook Klinkt leuk maar verkloot dat de 'driveability' niet? ( en wordt het langzamerhand niet een beetje zwaar voor t blokkie, is ook niet nieuw. )
pi_34364762
quote:
Op zondag 22 januari 2006 22:16 schreef Nerdmans het volgende:
Ik heb een goede offerte liggen van C&E turbo chargers.
Het gaat om een garret turbo.
Ze hebben me aangeraden om een custom uitlaat te halen van EPS uitlaten. een 3 inch RVS.
Het management systeem zal hoogstwaarschijnlijk gedaan worden door JD engineering.
Het is een beproeft systeem voor de 1.8 20vt.

Hiermee zal het vermogen zo rond de 270 pk komen te liggen.
Ik verwacht dat ik in maart bij eps langs ga voor de uitlaat.
Ik hoop dit hele systeem er rond juli onder te hebben liggen.
Hoe zit het dan eigenlijk met het spruitstuk en de overloop naar de middenpijp?
4.2.1 of 4.1?
Calm down, please!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 22:56:42 #203
95811 riceboy
T00 Fur10us
pi_34429972
quote:
Op maandag 23 januari 2006 00:15 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Hoe zit het dan eigenlijk met het spruitstuk en de overloop naar de middenpijp?
4.2.1 of 4.1?
wat voa systeem krijg je dan? aem, motec ?
R.I.P. Golf II GTi :( R.I.P. Ibiza 1.4 :(
  dinsdag 24 januari 2006 @ 23:49:37 #204
137749 fast-tuning
Tunuh en Styluh is vet!
pi_34432263
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:56 schreef riceboy het volgende:

[..]

wat voa systeem krijg je dan? aem, motec ?
dat van de uitlat heet tog EFI?
R.I.P. Volkwagen Golf G60
pi_34432608
Electronic Fuel Injection
  woensdag 25 januari 2006 @ 00:32:23 #206
56074 Kolkie
in a state of trance
pi_34433608
Volgens mij halen mensen nu dingen door elkaar...

Ik vermoed dat ie vanaf de turbo open gaat worden en dan hebben we het dus niet meer over het spruitstuk, die zit namelijk nog voor de turbo (en waarschijnlijk gaat er ook nog 'n pijpie van dat spruitstuk naar de turbo toe, al dan niet open). Waarom ga je eigenlijk naar EPS? Omdat je dan kunt kijken/luisteren of je niet teveel blerherrie krijgt ofzo? Want ik kan me niet voorstellen dat er geen goedkopere oplossingen zijn (ik dacht dat eps nou niet echt bekend stond om de laagste prijzen). En moet er echt een 3 inch onder? Dat zijn namelijk beste kachelpijpen en voor dit vermogen voldoet een 2.5 inch systeem ook wel lijkt me.

En wordt het geheel aangestuurd door aanpassingen in de originele chip of wordt de ecu vervangen (door het bv. eerder aangehaalde motec of aem of nog iets anders (bv. autronic))?
Life is too short don't stress every day
  woensdag 25 januari 2006 @ 00:57:00 #207
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_34434101
Hou dat autotje zoveel vermogen eigenlijk wel zonder aanpassingen aan het onderstel ed
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_34437752
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 00:32 schreef Kolkie het volgende:
En moet er echt een 3 inch onder? Dat zijn namelijk beste kachelpijpen en voor dit vermogen voldoet een 2.5 inch systeem ook wel lijkt me.
Boven de 300 PK op de wielen heb je wel een 3" uitlaat nodig.. Als je nog onder de 300 krukas-PK's blijft geeft het alleen een hogere pats-factor.
  woensdag 25 januari 2006 @ 10:41:50 #209
137749 fast-tuning
Tunuh en Styluh is vet!
pi_34439409
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 00:57 schreef Five_Aces het volgende:
Hou dat autotje zoveel vermogen eigenlijk wel zonder aanpassingen aan het onderstel ed
Me carola heeft ook veel powuh met dezelfde banduh en fere, dus dat moet wel kenne
R.I.P. Volkwagen Golf G60
  woensdag 25 januari 2006 @ 10:45:26 #210
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_34439539
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 10:41 schreef fast-tuning het volgende:

[..]

Me carola heeft ook veel powuh met dezelfde banduh en fere, dus dat moet wel kenne
Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
  woensdag 25 januari 2006 @ 10:51:23 #211
137749 fast-tuning
Tunuh en Styluh is vet!
pi_34439726
wat bedoel je met die popetjes
R.I.P. Volkwagen Golf G60
  woensdag 25 januari 2006 @ 10:55:46 #212
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_34439857
Sorry, de poppetjes zijn volkomen offtopic. Ik moest lachen om je post, waarna ik de neiging kreeg in huilen uit te barsten vanwege de verrotting van het Nederland waarin we leven.

Ik zou zeggen, petje scheef, lendesteuntje in je onderrug en met piepende bandjes de horizon tegemoet!
Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
  woensdag 25 januari 2006 @ 10:59:02 #213
137749 fast-tuning
Tunuh en Styluh is vet!
pi_34439956
ik hep geen pet hoor.
soms boek ik wel met de carola maar da doet iederen tog wel eens?
R.I.P. Volkwagen Golf G60
  woensdag 25 januari 2006 @ 11:01:19 #214
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_34440010
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 10:59 schreef fast-tuning het volgende:
ik hep geen pet hoor.
soms boek ik wel met de carola maar da doet iederen tog wel eens?
Bij gebrek aan een carola (ken wel ene carola, maar daar wil ik echt niet op boeken ) moet ik helaas ontkennen.

En nu weer ontopic, ok?
Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
pi_34440881
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 10:59 schreef fast-tuning het volgende:
ik hep geen pet hoor.
soms boek ik wel met de carola maar da doet iederen tog wel eens?
kloontjuh
Calm down, please!
pi_34441274
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 00:32 schreef Kolkie het volgende:
Volgens mij halen mensen nu dingen door elkaar...

Ik vermoed dat ie vanaf de turbo open gaat worden en dan hebben we het dus niet meer over het spruitstuk, die zit namelijk nog voor de turbo (en waarschijnlijk gaat er ook nog 'n pijpie van dat spruitstuk naar de turbo toe, al dan niet open). Waarom ga je eigenlijk naar EPS? Omdat je dan kunt kijken/luisteren of je niet teveel blerherrie krijgt ofzo? Want ik kan me niet voorstellen dat er geen goedkopere oplossingen zijn (ik dacht dat eps nou niet echt bekend stond om de laagste prijzen). En moet er echt een 3 inch onder? Dat zijn namelijk beste kachelpijpen en voor dit vermogen voldoet een 2.5 inch systeem ook wel lijkt me.

En wordt het geheel aangestuurd door aanpassingen in de originele chip of wordt de ecu vervangen (door het bv. eerder aangehaalde motec of aem of nog iets anders (bv. autronic))?
Wordt idd open vanaf de turbo.
Ik wil graag een custom uitlaat en EPS heeft mooie systemen liggen. Ik moet nog wel babbelen met die mensen daar, want t moet wel redelijk blijven met t geld.

3inch wordt me aangeraden door de levrancier van de Turbo. Als de uitlaat specialist aangeeft dat 2,5 inch voldonede is ga ik daarvoor.

De volledige ECU wordt vervangen.
Ik moet nog even kijken wat t precies gaat worden. Alles in overleg met JD engineering.
Ergens in maart ga ik overal even langs om ennnis te maken en alles goed op elkaar af te stemmen.
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_34441325
oeh! ben erg benieuwd naar het geluid dan!

filmpjes ASAP!
Calm down, please!
pi_34441403
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 00:57 schreef Five_Aces het volgende:
Hou dat autotje zoveel vermogen eigenlijk wel zonder aanpassingen aan het onderstel ed
Dat zou in principe wel goed moeten gaan.
Ik moet alleen de vering wat strakker zetten. Hoofdzakelijk mdat bij het aanremmen hij een beetje de we moet zoeken zeg maar.

Ik zit nog te dubben of ik mn rubber wat breder neem. heb nu 195, wil liefst 205 of 215.
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_34441475
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 12:00 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Wil wel een keer racen T, wanna bet!?!
Ik ben T wel niet, maar die uitdaging ga ik graag aan.

Mijn kleine Japannertje heeft minder PK's en CC's, maar ook minder gewicht dan de jouwe.
Locatie is geen probleem, ik weet nog wel een vliegveldje (centraal NL) waar we 's avonds
op de start/landingsbaan 'rustig' en veilig onze sprints kunnen maken. Legaal en mét toestemming,
dus geen politiegezeik. Ben er al vaker geweest, is echt een topbaan.

Ohja.. the bet.

Hmm, wat dacht je van ¤2000,- ? Pink slip mag ook, ik weet niet wat in jouw geval voordeliger is..

So, wanna walk your talk?

Mail staat in profiel.

/edit

Voor alle duidelijkheid, ik ben bloedserieus.


[ Bericht 4% gewijzigd door Opa_vertelt op 26-01-2006 00:09:16 ]
Nee.
  woensdag 25 januari 2006 @ 11:55:41 #220
137749 fast-tuning
Tunuh en Styluh is vet!
pi_34441652
welke japaner he b je?
R.I.P. Volkwagen Golf G60
pi_34442074
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:48 schreef Nerdmans het volgende:

[..]

Dat zou in principe wel goed moeten gaan.
Ik moet alleen de vering wat strakker zetten. Hoofdzakelijk mdat bij het aanremmen hij een beetje de we moet zoeken zeg maar.

Ik zit nog te dubben of ik mn rubber wat breder neem. heb nu 195, wil liefst 205 of 215.
Tesla G-Tech Pro in de auto en effe flink wat laterale G's opwekken

testing = knowing

Ik heb 'r wel één liggen die je mag lenen (wel oudere type)

[ Bericht 1% gewijzigd door Googolplexian op 25-01-2006 12:15:29 ]
Calm down, please!
pi_34442137
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:50 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Ik ben T wel niet, maar die uitdaging ga ik graag aan.

Mijn kleine Japannertje heeft minder PK's en CC's, maar ook minder gewicht dan de jouwe.
Locatie is geen probleem, ik weet nog wel een vliegveldje (centraal NL) waar we 's avonds
op de start/landingsbaan 'rustig' en veilig onze sprints kunnen maken. Legaal en mét toestemming,
dus geen politiegezeik. Ben er al vaker geweest, is echt een topbaan.

Ohja.. the bet..

Hmm, wat dacht je van ¤2000,- ? Pink slip mag ook, ik weet niet wat in jouw geval voordeliger is..

So, wanna walk your talk?

Mail staat in profiel.
Gaat dat voor iedereen op?
Calm down, please!
pi_34442205
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:09 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Tesla G-Tech Pro in de auto en effe flink wat leterale G's opwekken

testing = knowing

Ik heb 'r wel één liggen die je mag lenen (wel oudere type)
Ik heb er ook nog 1 leuk aparaatje.

Nerdmans, mocht Googol te ver weg wonen en ik niet mag je die van mij ook wel lenen.

( pk meting, 0-100 tijd, 400m tijd en snelheid, 100-0 tijd en gkrachten )
pi_34442318
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:13 schreef Tommeh het volgende:

[..]

Ik heb er ook nog 1 leuk aparaatje.

Nerdmans, mocht Googol te ver weg wonen en ik niet mag je die van mij ook wel lenen.

( pk meting, 0-100 tijd, 400m tijd en snelheid, 100-0 tijd en gkrachten )
* Googol zit in Voorburg, bij Den Haag in de buurt

edit: http://www.gtechpro.com/prod.html < ik heb dus de eerste (oudste)

PS.: voor jouw toepassingen zou ik serieus nadenken om de 2004 modellen aan te schaffen (niet dat je met die van mij of Tommeh niet goed genoeg is maar de laatste modellen zijn echt superieur).
Calm down, please!
pi_34442383
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 12:00 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Wil wel een keer racen T, wanna bet!?!
Wil wel racen, wil geen weddenschap.
Zeg maar waar en wanneer ok?
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')