quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:24 schreef Svensational het volgende:
Welkom in de derde reeks van de SlowChat van de DVD topics
Welkom in het negende topic van de DVD SlowChat-reeks.
Lijkt me beter.
Die post was van mij Zhenar.quote:
Eh, ja dat zag ik. Dus...? De Erfenis isquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die post was van mij Zhenar..
Die aan het eind van het vorige topicquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Eh, ja dat zag ik. Dus...? De Erfenis is!
Leuk toch, die award heb ik verdiend en moeten we ook zo houden dus! En nou genoeg gebagger hier. Graag DVD SlowChat of niet..quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:06 schreef Svensational het volgende:
Je bent weer erg aan het drama-queennen, Dizert..
Dat komt omdat je niet in ShowChat komt. Maar de aanval is mij ook ontgaan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waar wordt jij aangevallen dan? Is mij eerlijk gezegd totaal ontgaan
In een ander topic. Maar dat is nu voorbijquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waar wordt jij aangevallen dan? Is mij eerlijk gezegd totaal ontgaan
Slowchat is slowchatquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Leuk toch, die award heb ik verdiend en moeten we ook zo houden dus! En nou genoeg gebagger hier. Graag DVD SlowChat of niet..
Dammit Sven, lees een paar posts verder. Ik leg toch uit dat het de verkeerde PI was? Maar ik kreeg gelijk een aanval dat niet moet gaan miepen. Gjeez.. Laat het nou maar rusten aub. Hier heb ik geen zin in. En hier in DVD SC helemaal niet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat komt omdat je niet in ShowChat komt. Maar de aanval is mij ook ontgaan.. En over die PI's Dizer, jij ging ook wel eens tegen mij en BVO zeuren als we bijv. twee keer de [afbeelding]-PI gebruikten. Je vergeleek BVO toen met tong80, en mij met BVO
.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:01 schreef Dizer het volgende:
Gjeez. Heb ik 1 topic gemist, werd er gelijk geroepen dat ik boos was. Dat sloeg nergens op...
WTF? Jij, BVO, Sven, Tom_Tom-, Bupa, PB, Babette en Airelle zijn de enigen waarvoor ik in SC kwam. De rest boeit niet of heb ik geen gesprekken mee. Tania heb ik in eeuwen niet gezien, Dada ook niet. Dus ga nou niet zeggen dat het jouw schuld is want dat is het niet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]Dat heb ik gezegd geloof ik
![]()
![]()
Ik vind het wel jammer dat je het zo ziet, maar als iemand die continu meten
loopt te strooien kan ik niet anders dan erkennen dat de sfeer misschien wat grimmiger is geworden in SC. Maar mijn inziens is dat alleen maar schijn en voor de gein. Het spijt me als ik je daarmee tegen het hoofd heb gestoten; ik heb het idee mede schuldig te zijn aan jouw onvrede met SC en (al vind ik niet dat ik mijzelf hoef te verdedigen en blijk jij mij ook niets te verwijten) ik vind het wel jammer dat dit het gevolg is.
ALSJEBLIEFT KOMT TERUG!!!
![]()
![]()
![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:17 schreef Svensational het volgende:
Vergeet je BVO niet, Dizer???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |