Een schijfje is 1,3 MB. Er zijn er 2: dat is dus 2,6MB aan info. Zoveel vind ik dat niet... Heb even een worddocument gemaakt vol met tekst. Om 2,6MB document te krijgen heb ik ongeveer 150 bladzijden nodig. Dat vind ik niet echt veel....quote:De onderzoeken vonden allen plaats tussen 1995 en 2002 & overigens niet alleen Fortuyn en diens partijgenoten hebben onderzocht. Zo werd de milieubeweging geďnfiltreerd, werden lokale bestuurders gevolgd en vooraanstaande politici onder de loep genomen. Eén van de documenten op de schijfjes was genoemd 'de vuile was van D66'. Ook oud-PvdA-politici werden onderzocht.
Dat hangt er vanaf hoeveel plaatjes en grafieken je gebruikt.quote:Op maandag 12 december 2005 00:51 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Een schijfje is 1,3 MB. Er zijn er 2: dat is dus 2,6MB aan info. Zoveel vind ik dat niet... Heb even een worddocument gemaakt vol met tekst. Om 2,6MB document te krijgen heb ik ongeveer 150 bladzijden nodig. Dat vind ik niet echt veel....
Ja dan wordt het dus nog minder... Laten we voorzichtig stellen dat er in totaal 80 pagina's met tekst, plaatjes en grafieken opstonden. Dan vind ik het echt bar weinig info.quote:Op maandag 12 december 2005 00:54 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoeveel plaatjes en grafieken je gebruikt.
Ik weet niet hoe jij dat dan gedaan hebt, maar als ik een word bestand met alleen maar 0123456789 achter elkaar vul met lettertype grootte 12 zit ik bij de 200 pagina's op zo'n 1.3MB. Een normaal document is niet volledig met tekst gevuld en bovendien zou je 2.88 MB kunnen vullen (eventueel is zippen ook nog mogelijk). Er kan dus best flink wat op staan.quote:Op maandag 12 december 2005 00:51 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Een schijfje is 1,3 MB. Er zijn er 2: dat is dus 2,6MB aan info. Zoveel vind ik dat niet... Heb even een worddocument gemaakt vol met tekst. Om 2,6MB document te krijgen heb ik ongeveer 150 bladzijden nodig. Dat vind ik niet echt veel....
Volgens mij is dat niet goed na te gaan op dit moment, maar hebben de beschuldigingen geen enkele waarde. Roddel en achterklap, vastgelegd door iemand die zich niets hoeft aan te trekken van richtijnen voor zorgvuldig onderzoek.quote:Op maandag 12 december 2005 05:58 schreef Lyrebird het volgende:
Hoe 'waar' is dit verhaal?
Ik begreep uit de klant dat zelfs bij regeringsdeelname onderzoek door de AIVD slechts heel beperkt is. Politici en politieke bewegingen worden niet onderzocht, anders dan op verzoek van een politieke partij zélf.quote:Desalnietemin, is het normaal dat een politicus wordt onderzocht door de AIVD? Bij regeringsdeelname zeker, maar als er van deelname nog geen sprake is, dan is het toch een vreemde zaak? Of nie?
Dat zou best wel eens kunnen.. áls er tenminste nog een paar principiële bewakers van de rechtsstaat wakker worden.quote:Iedereen - Leefbaar Rotterdam incluis - stapt hier typisch Hollands zomaar over heen ("dat moet toch kunnen?"), maar het is natuurlijk raar dat een partij, een politicus, door de AIVD zou zijn onderzocht. Het betreffende Paarse kabinet was toen verantwoordelijk voor de AIVD.
Dat is toch een soort Nederlandse Watergate?
Noem het maar lachwekkend.quote:Op maandag 12 december 2005 00:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is toch best lachwekkend eigenlijk. De verlosser van de Nederlandse politiek was into children alá Michael Jackson.˛
Ik weet het wel: de mediageile politicus-in-spe. Dit is niet alleen riooljournalistiek van het laagste niveau maar zelfs een politieke campagne van Peter R.quote:Op maandag 12 december 2005 00:17 schreef Pool het volgende:
Ik weet ook nog steeds niet of ik me meer moet ergeren aan een dode, vieze engerd, aan een manipulerende veiligheidsdienst of aan een oproerkraaiende, mediageile politicus-in-spe.
de informatie was van 2 jaar geleden mischien dat de RID een beetje achterliep toen...quote:Op maandag 12 december 2005 01:29 schreef Monidique het volgende:
Tegenwoordig zijn schijfjes toch gewoon CD's?
Het zal ongetwijfeld kloppen dat deze informatie op deze schijfjes staat en het zal ongetwijfeld kloppen dat deze schijfjes van de AIVD zijn, maar het is vrij onmogelijk om te beoordelen wat die informatie precies is. Is het een uitgewerkt AIVD-rapport? Of is het een verzameling van bronnen, geruchten en inside information? Om te weten wat je aan de informatie hebt, zul je moeten weten wat die informatie nou precies is.
Dat de AIVD het verzameld heeft om later tegen Fortuyn te gebruiken... sja... zonder verdere concrete aanwijzingen schaar ik dat onder de noemer Villa Hemelrijk.
Nou en?quote:Op maandag 12 december 2005 09:44 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik weet het wel: de mediageile politicus-in-spe. Dit is niet alleen riooljournalistiek van het laagste niveau maar zelfs een politieke campagne van Peter R.
Natuurlijk gaat de inlichtingendienst niet vrijuit hier (net als Fortuyn; deze hele zaak kent alleen maar verliezers). Alleen vind ik het niet zo vreemd dat een inlichtingendienst zich bezig houdt met politici (in spe). Dat er zoveel vulgaire details naar boven komt is grotendeels de schuld van de politici in kwestie, maar de onderzoeken gingen wel verder dan gewenst.quote:Op maandag 12 december 2005 10:04 schreef sigme het volgende:
Wie dat waarom, hoe en wanneer aan de kaak stelt doet allemaal niets af aan het feit dat de geheime dienst zich blijkbaar bezig houdt met onderzoeken van sommige politici, en dat dat niet zou moeten.
Je zou je niet moeten ergeren aan de boodschapper, je zou je moeten ergeren (en erger) aan een geheime dienst die dit soort onderzoeken pleegt.
Ja, of jouw hokjesdenken is te onzinnig voor woorden. Dat kan ook.quote:Op maandag 12 december 2005 10:21 schreef pberends het volgende:
Waarom zouden Marokkaanse homofobe moslimjongeren zich trouwens laten neuken door autochtone mannen? Lekker ongeloofwaardig. Alles waar zij voor staan is in dit bericht omgekeerd.
Ik vraag het me gewoon af. Als iemand met meer info komt, geloof ik dat ook graag hoor.quote:Op maandag 12 december 2005 10:27 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, of jouw hokjesdenken is te onzinnig voor woorden. Dat kan ook.
Ze zijn bij de coalitiepartijen bang dat als ze hem nu oppakken ze hem slachtofferen en op die manier van de PRDV een grote macht maken.quote:Op maandag 12 december 2005 10:27 schreef DennisMoore het volgende:
Waarom is die Peter de Vries nog niet opgepakt?
Omdat het geen homofobe jongeren zijn?quote:Op maandag 12 december 2005 10:21 schreef pberends het volgende:
Waarom zouden Marokkaanse homofobe moslimjongeren zich trouwens laten neuken door autochtone mannen? Lekker ongeloofwaardig. Alles waar zij voor staan is in dit bericht omgekeerd.
kom n keer kiekn in de stad mn jongquote:Op maandag 12 december 2005 10:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vraag het me gewoon af. Als iemand met meer info komt, geloof ik dat ook graag hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |