abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 9 december 2005 @ 02:41:20 #1
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_32935990
Het vorige topic was vol maar het verhaal kon nog wel eens een staartje krijgen.

Inhakend op

Pim Fortuyn had sex met minderjarige jongens
Volkert van der G , een AIVD infiltrant?
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:49 schreef JohnDope het volgende:

[..]

klopt. Bij de AIVD is het onmogelijk om data te verliezen(ze hebben de meeste paranoide procedures; met het meest onwaarschijnlijke houden zij rekening). Als de AIVD zogenaamd data verliest, zijn ze in werkelijkheid opzettelijk aan het lekken.
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:55 schreef Flem het volgende:
Een medewerkertje van de AIVD heeft deze diskettes gewoon voor grof geld verkocht aan Peter R. de Vries. Deze misdaadverslaggever verzon vervolgens een manier à la Tonino waarop hij aan de informatie is gekomen en voilà. Dat een weldenkende, fatsoenlijke AIVD-medewerker, nota bene meer dan drie jaar na dato, dit soort informatie in zijn auto heeft en dit dan ook nog eens vergeet als hij zijn auto inruilt, kan ik echt niet geloven. Het lijkt me de normaalste zaak van de wereld dat je nog even je auto checkt op dingen die je vergeten bent.
Als het bewust gelekt is dan gaat het of om geld, of er is iemand binnen de AIVD (of de hogere regionen) die het niet met de gang van zaken eens is, een soort klokkenluiders-actie.

Wat het geheel ook wel 'spannender' maakt is dat Peter R. de Vries zelf van plan is de politiek in te gaan, op soortgelijke wijze als Fortuyn destijds - een beetje naar zijn voorbeeld. Heeft dat er nog iets te maken dat De Vries er nu mee komt? Want hij kan dit natuurlijk al veel langer in zijn bezit hebben.

En wat heeft informate over infiltraties bij bijvoorbeeld "Molukse groeperingen en links-extremisten" te maken met het dossier over Fortuyn? Weinig denk ik. Als het opzettelijk gelekt is, waar het op lijkt imo, dan wilde de dader kennelijk beide onderwerpen in de openbaarheid gooien. Net nu uitgekomen is dat de dienst ook een of meerdere informanten had in de Hofstadgroep (iets met geleverde handgranaten ) ook nogal een gevoelig onderwerp. "Remkes spreekt van een zeer ernstige zaak" Kan me voorstellen dat hij not amused is nee. Ben eigenlijk bloedbenieuwd welke dingen er nog meer op staan.

Wel of niet in de politiek, De Vries begint zolangzamerhand toch wel een positie in te nemen met de info die hij heeft. Niet helemaal zonder risico misschien.
pi_32939910
Hoe je het ook went of keert, de AIVD loopt weer eens ouderwets te schutteren.
pi_32940139
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:11 schreef Freak187 het volgende:
Hoe je het ook went of keert, de AIVD loopt weer eens ouderwets te schutteren.
Hoeft niet per se het kan ook doelbewust lekken zijn. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat de AIVD en RID standaard niet met encryptie werken.
pi_32940745
quote:
Oud LPF-Kamerlid Hoogendijk laaiend over aantijgingen AIVD op gevonden diskettes

'LEUGENS, BRODDELWERK, ONZIN!'

'Pim had een ruig seksleven, maar daar hoorden geen geen minderjarigen bij'

Woede, ongeloof en verbijstering. Zo laat zich het beste de reactie van de LPF-top samenvatten op het nieuws dat door een blunder van een AIVD-agent gevoelige details over het privé-leven van kopstukken van de Lijst Pim Fortuyn op straat zijn komen te liggen.

De geheime dienst blijkt het privé-leven van de LPF'ers lange tijd in kaart te hebben gebracht. Doordat een AIVDmedewerker zo stom was de computerdiskettes met de staatsgeheimen in zijn auto te laten liggen, worden de LPF'ers nu geconfronteerd met soms schokkende details over hun privé-leven. Voor hen zelf geen nieuwe feiten, maar het gegeven dat iemand van de AIVD deze zeer vertrouwelijke informatie heeft laten slingeren, wekt grote woede.
Oud LPF-Kamerlid Ferry Hoogendijk ontplofte zowat toen misdaadverslaggever Peter R. de Vries hem afgelopen week met stukken uit zijn eigen AIVD-dossier confronteerde. Woedend is nog mild uitgedrukt voor de reactie van de oud-hoofdredacteur van Weekblad Elsevier, die meteen een 'stevige brief' aan minister Remkes van Binnenlandse Zaken heeft geschreven.
Hoogendijk briest: "Ik ben er héél erg kwaad over, echt een schande! Er staan smerige leugens in mijn AIVD-dossier. Slordige rotzooi, broddelwerk, ik eis dat deze onzin zo snel mogelijk eruit wordt gehaald. Ik pik het niet dat zulke onzin in mijn dossier zit en het is gvd ook nog schande dat al die rotzooi nu naar buiten komt!!"

Omgekocht
Wat beweert de AIVD volgens de computerdiskettes over het oud-Kamerlid? Hoogendijk: "Er staat in dat ik in 1976 geld heb aangenomen van oliemaatschappij Gulf. Ja, vind je het gek? Ik was toen al vier jaar adviseur van Gulf, helemaal niets bijzonders, als je adviseur bent, krijg je daar geld voor. Maar door te stellen dat ik 'geld heb aangenomen' , suggereert de AIVD dat ik zou zijn omgekocht. Een schande! Ook staat op de diskette dat ik in 1976 ben ontslagen bij Elsevier omdat ik adviseur was bij Gulf. Absolute onzin, iedereen met een internetaansluiting kan in de knipsels lezen dat ik 1985 ben afgetreden als hoofdredacteur omdat ik met pensioen ging!"

Niet minder boos is Dries Mosch, één van de mensen van het eerste uur van Pim Fortuyn en raadslid van Leefbaar Rotterdam. Mosch, geboren in de Rotterdamse volksbuurt Crooswijk en naar eigen zeggen "opgegroeid op straat". In zijn sollicitatiegesprekken met Leefbaar Rotterdam heeft hij altijd opening van zaken gegeven, zo zegt Mosch, ook over zijn strafblad, maar dat alles nu door een blunder van de AIVD op straat ligt, daar is hij, mild uitgedrukt, niet blij mee.
"In het verleden zijn er best wel dingen gebeurd en ik ben daar ook nooit geheimzinnig over geweest. Twintig jaar geleden had ik een snackbar in Rotterdam en op een gegeven moment had ik twaalf inbraken in drie maanden. Ik heb altijd geprobeerd om inbrekers via de voordeur bij de politie af te leveren", zo zegt Mosch in onvervalst Rotterdams. Het leverde hem diverse veroordelingen op voor openbare geweldpleging, maar hij zegt dat hij dat bij aanvang van zijn politieke carrière allemaal bij Leefbaar Rotterdam heeft opgebiecht. Datzelfde geldt voor de rijbewijzenhandel die Mosch een tijdje heeft gedreven toen de 'ontsnappingsroute' via de Nederlandse Antillen nog bestond. Leefbaar Rotterdam noemt het overigens geen toeval dat de gewraakte computerdiskettes juist nu, vlak voor de gemeenteraadsverkiezingen, naar buiten komen. De partij vermoedt een geplande actie om de partij schade toe te brengen.
"Belastend is het niet, maar het heeft ook geen toegevoegde waarde", reageert LPF-Kamerlid João Varela, die door het uitlekken van de AIVD-dossiers werd geconfronteerd met privé-zaken uit het verleden. Varela: "Het gaat om privé-informatie, niets belastends. Het heeft niets met mijn seksleven te maken, want dat is oké. In interviews heb ik meerdere keren aangegeven dat ik een problematische jeugd heb gehad en dat ik in kindertehuizen heb gezeten. Dat was niet voor niets", aldus João Varela. "Ik heb zware tijden gehad, maar daarom heb ik ook meer compassie met mensen die in een achterstandssituatie zitten. Veel Marokkaanse, Turkse en Antilliaanse jongens hebben het moeilijk en dat herken ik, ik weet hoe moeilijk het is om eruit te komen. Soms heb je terugslagen, die heb ik zelf ook gehad." Die 'terugslagen' staan vermeld in het AIVD-dossier over Varela, die zegt dat hij het "logisch vindt" dat de geheime dienst onderzoek doet naar mensen die een verantwoordelijke functie in de politiek gaan bekleden. "Toen ik bij Fortuyn ging solliciteren, vroeg hij twee dingen: 'Heb je een strafblad? Ben je homo?' Toen ik dat allebei ontkennend beantwoordde, zei hij: 'Dan willen we je nummer twee op de lijst zetten'."
Dat de geheime dienst ook Pim Fortuyn zelf op de korrel had, is niet nieuw. Deze krant onthulde drie jaar geleden al dat verschillende vertrouwelingen van Fortuyn tegenover de toenmalige commissie-Van den Haak (die onderzoek deed naar de moord op Fortuyn) gedetailleerde verklaringen hadden afgelegd over het afluisteren van de politicus door de toenmalige BVD. De politieministers hebben altijd ontkend dat Fortuyn is afgeluisterd, maar de commissie-Van den Haak stelde wel vast dat de AIVD een dossier had aangelegd over de populaire politicus. Of Fortuyn inderdaad seks heeft gehad met minderjarigen, zoals nu uit de informatie op de computerdiskettes zou blijken, wordt door diverse betrokkenen met klem ontkend. "Pim seks met kinderen?" zo zegt een vriend van hem. "Onzin! Pim had een ruig seksleven, waar hij nooit een geheim van maakte, maar daar hoorde geen minderjarigen bij."
bron
pi_32940907
Diskettes. Dat alleen al maakt het ongeloofwaardig, wie gebruikt die dingen nog ? En als het gegevens zijn uit de tijd dat floppy's wel gebruikelijk waren, heeft het dan jaren in die lease-auto gelegen ?
pi_32942577
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:20 schreef FreedonNadd het volgende:

[..]

Hoeft niet per se het kan ook doelbewust lekken zijn. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat de AIVD en RID standaard niet met encryptie werken.
Maar lekken is wel geoorloofd? Als het bedoeld is om Leefbaar rotterdam te beschadigen, lijkt me dat geen goede zaak. De AIVD moet toch onafhankelijk zijn? Op deze manier kan de AIVD "ingeschakeld" worden als een vuil spelletje gespeelt moet worden.
pi_32944682
Als de AIVD zou gaan lekken, dan had men het wel subtieler gedaan.
Nu is er vanaf het begin het vraagteken dat AIVD bewust aan het lekken is.
Dat pas helemaal niet in hun lowprofile-aanpak.
De diskette had ook gevonden kunnen worden door een werknemer van de werkelijke vinder.
En misschien was die werknemer wel iemand die de disk doorspeelde aan een krakersgroep.
En die zouden anoniem veel meer kunnen publiceren en zou men nog feller de AIVD als foute organisatie aanwijzen.
Zoals de Vries zei: het was gewoon een stommiteit van een RID-AIVD-medewerker.
Die fortuynisten zijn te paranoide.. De landelijke LPF is al beschadigd genoeg door eigen toedoen.
En waarom zou een AIVD-chef Leefbaar Rotterdam willen beschadigen ?
Tenzij.... je graag op zoek bent naar een 'links complot'...

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 09-12-2005 15:58:14 ]
pi_32945015
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:52 schreef CeeJee het volgende:
Diskettes. Dat alleen al maakt het ongeloofwaardig, wie gebruikt die dingen nog ? En als het gegevens zijn uit de tijd dat floppy's wel gebruikelijk waren, heeft het dan jaren in die lease-auto gelegen ?
En in dat geval, van welke datum zijn dan die gegevens??
Wartaal.
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:53:43 #9
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_32947040
Ons spionnennetwerk gebruikt diskettes... Vandaar dat het nooit het niveau van de CIA of de Mossad zal bereiken.
The Internets, I needs it..
pi_32947174
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:20 schreef FreedonNadd het volgende:

[..]

Bij de AIVD is het inderdaad onmogelijk om data te verliezen. Die gasten hanteren de meest paranoide procedures.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_32948764
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:52 schreef CeeJee het volgende:
En nog eens zonder wachtwoord
pi_32948975
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:00 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

En nog eens zonder wachtwoord
Ja, dat zei Peter R. de Vries in RTL Boulevard.

Stelletje prutsers .
  zondag 11 december 2005 @ 21:28:45 #13
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_32998945
En daarna allemaal het land uitschoppen!

Aldus Pim, net bij Peter R de Vries gehoord

Grootste nederlander ooit
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
  zondag 11 december 2005 @ 21:37:14 #14
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32999233
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:28 schreef BennyNL het volgende:

Jij als Hollandse jongen voelt je natuurlijk behoorlijk gediscrimineerd nu.
Say your prayers
pi_32999448
  zondag 11 december 2005 @ 21:44:48 #16
113467 Pinpas
pinnen is een keuze
pi_32999465
En de vrouwtjes dan
the primary role of the government is to protect the property from the majority
  zondag 11 december 2005 @ 21:46:01 #17
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_32999506
Heeft ie dat gezegd?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 11 december 2005 @ 21:47:32 #18
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_32999552
Dat schijnt hij gezegd te hebben. Er is alleen nergens een bron gegeven.

Daarnaast werd er bv. ook vermeld dat er een oud PvdA gewestelijk of gemeentelijk voorzitter (zat met een half oor te luisteren) was die de vaak aan drugs verslaafde Marrokaanse jongetjes voor Fortuijn betaalde in drugs. Smeuige informatie allemaal.
  zondag 11 december 2005 @ 21:48:01 #19
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_32999561
Ja dus.

Jeeee wat genant, niet te geloven.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 11 december 2005 @ 21:48:44 #20
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_32999581
ter verduidelijking: Peter heeft 2 diskettes van de Inlichtingen Dienst in bezit gekregen (waren in een leaseauto achter gelaten ) en deze stonden vol met geheime dossiers.

onder andere een onderzoek dat naar het priveleven van Pim Fortuyn is gedaan, waarin naar voren kwam dat hij vaak sex had met minderjarige (marokkaanse) jongetjes..van wiens diensten hij gebruikt maakte in ruil voor cocaine en pillen. Ook een Rotterdamse oud PvdA voorzitter deed mee aan deze sexfeesten
  zondag 11 december 2005 @ 21:51:25 #21
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_32999674
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:48 schreef BennyNL het volgende:
ter verduidelijking: Peter heeft 2 diskettes van de Inlichtingen Dienst in bezit gekregen (waren in een leaseauto achter gelaten ) en deze stonden vol met geheime dossiers.

onder andere een onderzoek dat naar het priveleven van Pim Fortuyn is gedaan, waarin naar voren kwam dat hij vaak sex had met minderjarige (marokkaanse) jongetjes..van wiens diensten hij gebruikt maakte in ruil voor cocaine en pillen. Ook een Rotterdamse oud PvdA voorzitter deed mee aan deze sexfeesten
Met als aanvulling dat alle informatie van 1 enkele anonieme bron afkomstig is en zonder enig onderzoek is ingetikt.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  zondag 11 december 2005 @ 21:53:56 #22
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32999753
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:51 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Met als aanvulling dat alle informatie van 1 enkele anonieme bron afkomstig is en zonder enig onderzoek is ingetikt.
Het stond op diskette notabene. Waarschijnlijk een stagiair met iets teveel fantasie.
Say your prayers
  zondag 11 december 2005 @ 21:55:17 #23
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_32999793
Hoewel ik denk dat Pim dit nog zou doen ook, betwijfel ik altijd dergelijk gelekt materiaal. Of zijn die mensen echt zo dom om dergelijke dingen zo te bewaren en ze daarna ook nog verliezen..
  zondag 11 december 2005 @ 21:56:48 #24
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32999845
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:55 schreef TimmyAsd het volgende:
Hoewel ik denk dat Pim dit nog zou doen ook, betwijfel ik altijd dergelijk gelekt materiaal. Of zijn die mensen echt zo dom om dergelijke dingen zo te bewaren en ze daarna ook nog verliezen..
Je kende hem persoonlijk? Of is pedofilie inherent aan zijn politieke uitspraken?
Say your prayers
  zondag 11 december 2005 @ 21:57:45 #25
30560 2Mini
Official Logo
pi_32999889
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:28 schreef BennyNL het volgende:

Leuke signature heb je nu ook
Camera 1... 1!
  zondag 11 december 2005 @ 21:57:54 #26
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_32999891
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:56 schreef Sickie het volgende:

[..]

Je kende hem persoonlijk? Of is pedofilie inherent aan zijn politieke uitspraken?
Ach, het was nou eenmaal een raar persoontje.. Dus ja, ik denk dat. Ik zerg niet dat ik het weet..
  zondag 11 december 2005 @ 21:58:13 #27
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_32999900
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:51 schreef MSXUser het volgende:

[..]

hey Joost, alles goed?
  zondag 11 december 2005 @ 21:58:18 #28
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_32999905
Die opmerkingen over de van de belastingbetaler bekostigde trip van PvdA'ers naar het buitenland zogenaamd om een cursus te volgen, maar de enige cursus was een cursus in "lichte zeden"

Wel opmerkelijk trouwens, dat de vijver waaruit de PRDV waarschijnlijk zal moeten vissen uitdrukkelijk aan de beurt komen (PvdA/D66/LPF) en andere partijen niet/een stuk minder.
  zondag 11 december 2005 @ 22:00:46 #29
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_33000014
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:58 schreef BennyNL het volgende:
hey Joost, alles goed?
Ik mag niet klagen...
Domme opmerking maken, domme opmerking terug
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_33000099
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Die opmerkingen over de van de belastingbetaler bekostigde trip van PvdA'ers naar het buitenland zogenaamd om een cursus te volgen, maar de enige cursus was een cursus in "lichte zeden"

Wel opmerkelijk trouwens, dat de vijver waaruit de PRDV waarschijnlijk zal moeten vissen uitdrukkelijk aan de beurt komen (PvdA/D66/LPF) en andere partijen niet/een stuk minder.
Ook typisch dat het gebeurt nu PRDV van 40% van de bevolking steun wil binnen enkele dagen...
  zondag 11 december 2005 @ 22:05:18 #31
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_33000195
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:03 schreef dewitteparel het volgende:

[..]

Ook typisch dat het gebeurt nu PRDV van 40% van de bevolking steun wil binnen enkele dagen...
mijn steun heeft tie in ieder geval
pi_33000282
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:05 schreef BennyNL het volgende:

[..]

mijn steun heeft tie in ieder geval
Een aardig rechercheur, met een grote bek en slechte journalistieke kwaliteiten maakt nog geen goed bestuurder, maar goed... Ieder zn ding.
pi_33003240
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:48 schreef BennyNL het volgende:

waarin naar voren kwam dat hij vaak sex had met minderjarige (marokkaanse) jongetjes..van wiens diensten hij gebruikt maakte in ruil voor cocaine en pillen.
Dat ze minderjarig waren werd door de broer van Pim, die de stukken in mocht zien, ontkend in Twee Vandaag. Kwam er expliciet in de stukken voor dat ze minderjarig waren?

Ik denk trouwens dat ze deze info bewaard hadden tot na de verkiezingen zodat hij met een groot schandaal af zou moeten treden. Net als bij die LPF-staatssecretaris, Philomena Bijlhout.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_33003327
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:40 schreef sizzler het volgende:

[..]

Dat ze minderjarig waren werd door de broer van Pim, die de stukken in mocht zien, ontkend in Twee Vandaag. Kwam er expliciet in de stukken voor dat ze minderjarig waren?
Ja.
quote:
Ik denk trouwens dat ze deze info bewaard hadden tot na de verkiezingen zodat hij met een groot schandaal af zou moeten treden. Net als bij die LPF-staatssecretaris, Philomena Bijlhout.
En terecht.
pi_33003473
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:43 schreef WAT het volgende:

[..]

En terecht.
In wat voor staat wil je leven als een veiligheidsdienst zich bezig houdt met het onschadelijk maken van politieke tegenstanders?
pi_33003534
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:49 schreef sizzler het volgende:

[..]

In wat voor staat wil je leven als een veiligheidsdienst zich bezig houdt met het onschadelijk maken van politieke tegenstanders?
Als het niet waar is?

Een politiestaat.

Als het waar is?

Een democratie waar we absoluut geen dubieuze mannetjes in de regering willen.
  zondag 11 december 2005 @ 23:51:57 #37
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_33003546
van www.nu.nl:

Gegevens medewerkers inlichtingendiensten op diskettes

Uitgegeven: 11 december 2005 23:25
Laatst gewijzigd: 11 december 2005 23:26
HILVERSUM - Op de 'gevonden' diskettes van de Regionale Inlichtingendienst (RID) in Rotterdam stond niet alleen zeer gedetailleerde, gevoelige en persoonlijke informatie over Pim Fortuyn en ander politici. Ook trof misdaadverslaggever Peter R. de Vries er de namen en nummers van medewerkers van deze inlichtingendienst en van geheim agenten uit andere landen zoals de Verenigde Staten op aan.

Als die informatie in verkeerde handen was gekomen, had dit tot levensbedreigende situaties kunnen leiden. Ook had dit de frustratie van lopende onderzoeken kunnen betekenen. De Vries onthulde zondag een beperkt deel van de staatsgeheime informatie die op de twee informatiedragers van de RID Rotterdam stonden. Informatie die tot gevaar voor personen zou kunnen leiden, heeft hij niet naar buiten gebracht.

De Vries kreeg de diskettes van een medewerker van een garage. Een 45-jarige voormalige RID'er, had zijn auto aan de garage verkocht en was vergeten de twee floppy's uit zijn auto te halen. Nadat de informatiedragers een paar jaar in een bureaula hadden gelegen, heeft de garagemedewerker de diskettes uiteindelijk aan De Vries gegeven.

================================================================================

Het is weer een verhaal van het niveau Swiebertje. Wat mogen dat in godsnaam voor diskettes zijn geweest, met zo'n bulk aan belastende informatie en TOCH per ongeluk achtergelaten in het dashboardkastje, alsof het niks is.
Zo'n garagehouder die die dingen dan jarenlang in een lade laat liggen en plots denkt, verhip, zou Petertje R. d'r brood in zien?

Louis de Funès had het kunnen verzinnen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_33003728
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:51 schreef WAT het volgende:

[..]

Een democratie waar we absoluut geen dubieuze mannetjes in de regering willen.
Dat is één. Expres schadelijk informatie achterhouden om er na de verkiezingen mee naar buiten te komen om zo iemand politiek uit te schakelen is een tweede. Dat is niet de rol die ik van een veiligheidsdienst wenselijk acht omdat de dienst zo een politiek instrument wordt. Het lijkt zo wel een onderdeel van een communistisch staats-regiem.
pi_33003794
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:58 schreef sizzler het volgende:

[..]

Dat is één. Expres schadelijk informatie achterhouden om er na de verkiezingen mee naar buiten te komen om zo iemand politiek uit te schakelen is een tweede. Dat is niet de rol die ik van een veiligheidsdienst wenselijk acht omdat de dienst zo een politiek instrument wordt. Het lijkt zo wel een onderdeel van een communistisch staats-regiem.
Dat weet je helemaal niet ...

Het was alleen maar een opgetekend verslag van een informant. Het is geeneens betrouwbaar.
pi_33004088
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:01 schreef WAT het volgende:

[..]

Dat weet je helemaal niet ...

Het was alleen maar een opgetekend verslag van een informant. Het is geeneens betrouwbaar.
Ik reageer op jouw "en terecht".

De bron is voor geen meter te vertrouwen.
  maandag 12 december 2005 @ 00:12:44 #41
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_33004095
Het is toch best lachwekkend eigenlijk. De verlosser van de Nederlandse politiek was into children alá Michael Jackson.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 12 december 2005 @ 00:17:23 #42
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_33004212
Ik weet ook nog steeds niet of ik me meer moet ergeren aan een dode, vieze engerd, aan een manipulerende veiligheidsdienst of aan een oproerkraaiende, mediageile politicus-in-spe.

Oja, vergeet ik bijna de ouders die hun zoontjes naar een ouwe relnicht laten gaan.
pi_33004258
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:12 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ik reageer op jouw "en terecht".

De bron is voor geen meter te vertrouwen.
Er staat ook niet bij of het betrouwbaar is he.

Voor hetzelfde geld dacht die medewerker: "Jezus, wat moet ik nu weer met dit onnozele gelul. Nou ja laat ik toch maar m'n plicht doen en naar de AIVD sturen voor de zekerheid."

Het is allemaal gespeculeer.
pi_33004303
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:17 schreef Pool het volgende:
Ik weet ook nog steeds niet of ik me meer moet ergeren aan een dode, vieze engerd, aan een manipulerende veiligheidsdienst of aan een oproerkraaiende, mediageile politicus-in-spe.

Oja, vergeet ik bijna de ouders die hun zoontjes naar een ouwe relnicht laten gaan.
Ik denk dat die ouders dat niet weten, Pool.
  maandag 12 december 2005 @ 00:23:47 #45
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_33004352
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is toch best lachwekkend eigenlijk. De verlosser van de Nederlandse politiek was into children alá Michael Jackson.

²
en jij was er een van 3

ontopic: deze zaak riekt aan alle kanten... meer zeg ik er niet over. en nee, ben geen pim-lover...
put
your
clothes
on!
  maandag 12 december 2005 @ 00:25:06 #46
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_33004374
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:12 schreef BansheeBoy het volgende:

²
Het is toch best lachwekkend eigenlijk. Er wordt iets op een wel heel rare manier de wereld in geholpen en meteen wordt het voor waarheid aangenomen door sommigen.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_33004492
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:40 schreef sizzler het volgende:

Dat ze minderjarig waren werd door de broer van Pim, die de stukken in mocht zien, ontkend in Twee Vandaag.

Was de broer erbij ? Of neemt hij het woord van Pim voor waar aan.?
Er zijn niet veel veertigers die openlijk toegeven te geilen op 16-17 jarigen.
Zelf zei Pim wel eens iets over 'jongens' .. dus geen leeftijdsaanduiding.
quote:
Kwam er expliciet in de stukken voor dat ze minderjarig waren?
Het zal wel staan op de disks, anders zou de Vries het niet gezegd hebben
quote:
Complottheorie ?
De disk was van een RID-politieman die een rapport verstuurde naar de AIVD.
pi_33004596
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:29 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Was de broer erbij ?
Zijn broer heeft de stukken ingezien waar Peter R. zijn programma op baseert. Als het niet in de stukken staan dan kan je ook niet zeggen / suggereren (ik heb d euitzending niet gezien) dat dat wel zo is.
quote:
Complottheorie ?
Vermoedelijk.

Wanneer was deze info dan naar buiten gekomen? Ze volgde hem al een tijdje, waren hier van op de hoogte en de verkiezingen lagen voor de deur.
pi_33004768
Nogmaals, de man is dood. Hij kan zichzelf niet meer verdedigen.
pi_33004833
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:34 schreef sizzler het volgende:

Wanneer was deze info dan naar buiten gekomen? Ze volgde hem al een tijdje, waren hier van op de hoogte en de verkiezingen lagen voor de deur.
Ik heb de uitzending voor een deel gezien.
Misschien zie ik het fout, maar ik dacht dat die politieman geen AIVD-er was op het moment van het schrijven van het Fortuynrapport.
Hij was een RID- politieman die moest snuffelen en dan rapporteren aan de AIVD.
Hij had ook dirt verzameld over d'66 en pvda.
De verantwoordelijkheid van de AIVD is wel dat ze moeten zeggen dat er grenzen zijn aan het bespioneren van politici en blijkbaar heeft de AIVD dat nagelaten..en in hoeveel andere steden 'laten ze dat na' ?
Op de disk stond ook dat in de gayscene over Fortuyn gedacht werd als dat hij seksverslaafd is.
De vermeende uitspraak 'eerst die jongetjes neuken en dan het land uitzetten' is niet eerder in de publiciteit geweest. Misschien is het waar, misschien is het een verzinsel van een informant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')