Slaap lekker Twist, hoop dat het snel lukt.quote:
Neequote:Op vrijdag 9 december 2005 01:49 schreef Plato1980 het volgende:
- Hou je van een glas wijn?
- Wil je dat Pheno eindelijk eens gaat werken?
- Niets over Plato
- Een toekomstige stalker van dawg?
- Hier afblijven van Ellen Hoog! She is Godt's
- Wil je een boek lezen?
- Kun je niet slapen
Dan moet je hier zijn.
Ik hoop paar uur te kunnen slapen als ik van de dierenarts trugkom om half 10quote:
Hoi!quote:
Jeuj! Bent u al hard aan het werk meneer Godt?quote:
Al vanaf half 7 weerquote:Op vrijdag 9 december 2005 08:27 schreef melismay het volgende:
[..]
Jeuj! Bent u al hard aan het werk meneer Godt?
Zolang wij maar weten dat het in de meest platonische, niet fysieke zin van het woord is bedoeld!quote:Op vrijdag 9 december 2005 08:27 schreef Godlike02 het volgende:
Liefdessmiley ging me wat ver
Ik zou zo aan de telefoon moeten, maar we komen er net achter dat de systemen weer vast lopen... Leuk manquote:
Nou ok danquote:Op vrijdag 9 december 2005 08:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang wij maar weten dat het in de meest platonische, niet fysieke zin van het woord is bedoeld!
Oh wat dan?quote:Op vrijdag 9 december 2005 08:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik zou zo aan de telefoon moeten, maar we komen er net achter dat de systemen weer vast lopen... Leuk man
Yup mainframe vind het niet grappig dat ik dingen op wil gaan zoekenquote:
Ja, das leuk, maar dan kunnen wij niet aan het werk enzoquote:
en weten ze al binnen welke tijd ze het gefixed kunnen hebben?quote:Op vrijdag 9 december 2005 08:35 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja, das leuk, maar dan kunnen wij niet aan het werk enzoEn dat terwijl er gisteren 20000 verkeerde brieven verstuurd zijn
Helpdesk doet daar normaal een week of 2 over voor ze dingen gefixed hebbenquote:Op vrijdag 9 december 2005 08:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
en weten ze al binnen welke tijd ze het gefixed kunnen hebben?
de vrijdagmorgendipquote:Op vrijdag 9 december 2005 08:38 schreef melismay het volgende:
[..]
Helpdesk doet daar normaal een week of 2 over voor ze dingen gefixed hebben
Maar dit was blijkbaar een ochtend opstart probleempje... hij doet t weer
Bestaat die dan? Met de finish in zicht, vliegt de vrijdag altijd voorbij!quote:Op vrijdag 9 december 2005 08:39 schreef Ynske het volgende:
de vrijdagmorgendip
De helpdesk wat oplossenquote:Op vrijdag 9 december 2005 08:38 schreef melismay het volgende:
[..]
Helpdesk doet daar normaal een week of 2 over voor ze dingen gefixed hebben
Maar dit was blijkbaar een ochtend opstart probleempje... hij doet t weer
Ik hoop wel dat het een beetje druk wordt, en het liefste niet met alleen maar mensen die over de zeik zijn door die verkeerd verstuurde briefquote:Op vrijdag 9 december 2005 08:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bestaat die dan? Met de finish in zicht, vliegt de vrijdag altijd voorbij!![]()
Wat was de inhoud van die brief dat mensen ervan over de zeik kunnen zijn?quote:Op vrijdag 9 december 2005 08:43 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat het een beetje druk wordt, en het liefste niet met alleen maar mensen die over de zeik zijn door die verkeerd verstuurde brief
Dat hun verzekering beeindigd wordt?quote:Op vrijdag 9 december 2005 08:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat was de inhoud van die brief dat mensen ervan over de zeik kunnen zijn?
jah die bestaanquote:Op vrijdag 9 december 2005 08:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bestaat die dan? Met de finish in zicht, vliegt de vrijdag altijd voorbij!![]()
Dat scheelt die mensen weer geld. Daar zouden ze juist blij mee moetenzijn lijkt me!quote:
Dan begint de vrijdagochtenddip bij mij al op maandag...quote:Op vrijdag 9 december 2005 08:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah die bestaan
lekker in je bed liggen en je realizeren dat je lekker ligt en wanneer je blijft liggen je een lang weekend hebt
Mijn idee!quote:Op vrijdag 9 december 2005 08:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat scheelt die mensen weer geld. Daar zouden ze juist blij mee moetenzijn lijkt me!
Hey Cara... Arme poes... Normaal zit ze nooit op schoot? Merk je nog andere veranderingen in d'r gedrag?quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:19 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemorgen....
Volgens mij is mn kat ziek..ze zit al de hele morgen op mn schoot en wil niet eten..
![]()
Ai...quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:19 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemorgen....
Volgens mij is mn kat ziek..ze zit al de hele morgen op mn schoot en wil niet eten..
![]()
Aaw das wel heel erg zieligquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:19 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemorgen....
![]()
Jawel dat is het niet.. het is een echte knuffelpoes.. maar als ik me wil bewegen komt er een zacht gegrom uit... en dat doet ze NOOIT!.. ze is of ziek of heeft ergens een wondje, maar ze laat zich niet nakijken... Ze heeft gisteravond ook nix gegeten..,quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hey Cara... Arme poes... Normaal zit ze nooit op schoot? Merk je nog andere veranderingen in d'r gedrag?
Kan me voorstellen... Als je her en der es aait, kun je wellicht ontdekken waar het euvel zit... (keel, buik ofzo)quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:23 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Jawel dat is het niet.. het is een echte knuffelpoes.. maar als ik me wil bewegen komt er een zacht gegrom uit... en dat doet ze NOOIT!.. ze is of ziek of heeft ergens een wondje, maar ze laat zich niet nakijken... Ze heeft gisteravond ook nix gegeten..,
Ik ben er niet blij mee..![]()
Ja dat probeer ik ook... Ik moet alleen zo weg..quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:25 schreef Ynske het volgende:
@ _cara_ zorg dat ze drinken binnenkrijgt.
met een lepeltje, een neuspipetje of via je handen
en verder lekker vertroetelen, kijk het vandaag even aan, n dag niet eten is niet erg, maar vocht moet ze binnenkrijgen
Ik heb begrepen dat het dit jaar niet in Einhoven is. Ze willen het in de toekomst wel weer hier gaan doenquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:25 schreef Ynske het volgende:
@ frezer wanneer begint het ijssculuteren festival in Eindhoven?
quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:28 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat het dit jaar niet in Einhoven is. Ze willen het in de toekomst wel weer hier gaan doen![]()
Klinkt een beetje als een kattenverkoudheid. Over het algemeen eten en drinken ze dan weinig tot niet omdat ze last hebben van hun keel... Uiteraard ben ik maar een leek, maar het komt mij wel wat bekend voor...quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:28 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik ook... Ik moet alleen zo weg..en dan zit ze de rest van de morgen alleen..
Hé bah!! Ze heeft ook tranende oogjes trouwens...
En in je pauze even thuis gaan kijken?quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:28 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik ook... Ik moet alleen zo weg..en dan zit ze de rest van de morgen alleen..
Hé bah!! Ze heeft ook tranende oogjes trouwens...
t is dit jaar in Leidenquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:28 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat het dit jaar niet in Einhoven is. Ze willen het in de toekomst wel weer hier gaan doen![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:34 schreef Frezer het volgende:
[..]
Bij Plato in de achtertuin blijkbaar.
Ja daar lijkt het idd op.. txs!!quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:35 schreef marcb1974 het volgende:
[quote]
Klinkt een beetje als een kattenverkoudheid. Over het algemeen eten en drinken ze dan weinig tot niet omdat ze last hebben van hun keel... Uiteraard ben ik maar een leek, maar het komt mij wel wat bekend voor...
Sterkte!
Ja dat ga ik zeker doen.. en als ik het niet vertrouw zit ik in no-time bij de dierenarts..quote:En in je pauze even thuis gaan kijken?
Ijssculpturenquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:34 schreef Frezer het volgende:
[..]
Bij Plato in de achtertuin blijkbaar.
quote:
Ouderwetse zeurkont!quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ijssculpturen![]()
Ik ga meteen een bezwaarschrift bij de gemeente indienen.![]()
Vroeger in Griekenland hadden we inderdaad geen ijssculpturenfestivals.quote:
Zegt wie?quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vroeger in Griekenland hadden we inderdaad geen ijssculpturenfestivals.![]()
zeik nietquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ijssculpturen![]()
Ik ga meteen een bezwaarschrift bij de gemeente indienen.![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vroeger in Griekenland hadden we inderdaad geen ijssculpturenfestivals.![]()
* Ynske gaat inplannen wanneer ze daarheen gaatquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:41 schreef Frezer het volgende:
Sterkte met poezebeest Cara!
[..]
Zusje!
Werk ze, en sterkte hequote:Op vrijdag 9 december 2005 09:39 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja daar lijkt het idd op.. txs!!(ik vind het gewoon vervelend dat ik nu de deur uit moet.
)
[..]
Ja dat ga ik zeker doen.. en als ik het niet vertrouw zit ik in no-time bij de dierenarts..
ik ben nu dus ook weg..![]()
Dat is juist de reden dat ik er zo tegen ben..quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeik niet![]()
kom ik eens bij jou in de buurt is t ook niet goed
Geen idee, ik kan me in ieder geval niet herinneren dat ik iets dergelijks op schrift gesteld heb.quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
!!
Was dat Plato die een stukje over "moraal loze" jongeren had geschreven en zich afvroeg waar het in de toekomst heen moest? Of ben ik in de war met een andere oude Griek![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is juist de reden dat ik er zo tegen ben..![]()
Ja, tis weer goed raak! En via Nijmegen/Venlo? Of zeg ik nu iets heel stomsquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske gaat inplannen wanneer ze daarheen gaat
thnxmoet vanmiddag bussen tussen denbosch en eindhoven, of om via tilburry
Tjah, met die leeftijd begin je natuurlijk wel een beetje te dementeren,quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan me in ieder geval niet herinneren dat ik iets dergelijks op schrift gesteld heb.![]()
Hai poelewoep!quote:
Fijn he de treinquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske gaat inplannen wanneer ze daarheen gaat
thnxmoet vanmiddag bussen tussen denbosch en eindhoven, of om via tilburry
Ik ben niet thuis nu, dus ik kan het niet nakijken in mijn boeken. Aristoteles is trouwens vreselijk om te lezen, maar dit ter zijde.quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:53 schreef Frezer het volgende:
[..]
Tjah, met die leeftijd begin je natuurlijk wel een beetje te dementeren,.
Ik geloof overigens dat het Aristoteles was.
Jij nooit tochquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:50 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ja, tis weer goed raak! En via Nijmegen/Venlo? Of zeg ik nu iets heel stoms
Nee, Frezer is al een kloon van mij, dus dat kan niet.quote:
geen ov meer hequote:Op vrijdag 9 december 2005 09:50 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ja, tis weer goed raak! En via Nijmegen/Venlo? Of zeg ik nu iets heel stoms
Slijmbal, gisteravond hoefde je er geen in je bed te hebben!quote:
kortingskaartquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
geen ov meer hedat wordt een duur grapje
t probleem is dat wanneer ik nu om ga reizen ik dat zondag ook moetquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
kortingskaartdan is het nog steeds duur... maar minder..
Een zieke poes mag bij bij wel op bed slapen..
Als je dat soort woorden op een forum gooit is de kans groot dat ze tegen je gebruikt worden,quote:
Moet genoeg zijn toch?quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:03 schreef Twisted_fok het volgende:
Zo, weer lekker 3 a 4 uurtjes geslapen.
Dat weet ik ja, maar de rest van de wereld moet daar nog van overtuigd worden.quote:
Ja, tegen kwart voor 6 was ik me aan het bedenken dat ik net zo goed helemaal niet kon gaan slapen. Maar toen werd ik ineens toch wel erg moe.quote:
Ik heb ook spijtquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:04 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als je dat soort woorden op een forum gooit is de kans groot dat ze tegen je gebruikt worden,.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, Frezer is al een kloon van mij, dus dat kan niet.![]()
ik kan hier toch pas om 19.00 u weg dus heb nog evenquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:02 schreef marcb1974 het volgende:
De brandweer voert acties uit op de snelwegen rond Den Bosch hoor ik nu. Misschien zijn ze al klaar, dan zou je geluk hebben met de bus, maar anders
Misschien is Plato wel weer een kloon van iemand anders.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:08 schreef Frezer het volgende:
[..], das niet echt logisch, gezien je aanmeld-datum.
Dan zou het wel weg moeten zijn jaquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik kan hier toch pas om 19.00 u weg dus heb nog even
And the plot thickens!quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien is Plato wel weer een kloon van iemand anders.![]()
Ik was om 3 uur even wakker.. maar ik bedacht me toen ook eigenlijk wel dat ik wilde slapenquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja, tegen kwart voor 6 was ik me aan het bedenken dat ik net zo goed helemaal niet kon gaan slapen. Maar toen werd ik ineens toch wel erg moe.
Misschien wel een onbewuste kloon van jou.quote:
Ik wilde ook graag slapen, dat is het probleem niet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik was om 3 uur even wakker.. maar ik bedacht me toen ook eigenlijk wel dat ik wilde slapen
Oh, ik val bijna van m'n stoel!quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien wel een onbewuste kloon van jou.![]()
voor jouquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik wilde ook graag slapen, dat is het probleem niet.
Ja, thnx!quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
voor joutwistje, om je te helpen slapen:
[afbeelding]
Je poezenbeest ligt vast lekker te slapen...quote:
Die Pheno-bot is toch wel een knap staaltje programmeer werk, zie hoe die inhaakt op de actuele situatie!quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:46 schreef Pheno het volgende:
En? Iemand al kloon af?
Greetings earthlings, we are taking over your world......quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:48 schreef Frezer het volgende:
[..]
Die Pheno-bot is toch wel een knap staaltje programmeer werk, zie hoe die inhaakt op de actuele situatie!
Gaat vast goed komen met je kat Cara!
Probeer ook even over zijn/haar buik te aaien. Als ie dan heel erg naar gaat doen wel flink uitkijken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:39 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja daar lijkt het idd op.. txs!!(ik vind het gewoon vervelend dat ik nu de deur uit moet.
)
[..]
Ja dat ga ik zeker doen.. en als ik het niet vertrouw zit ik in no-time bij de dierenarts..
ik ben nu dus ook weg..![]()
In dat geval gaan ze ook heel veel plassen (tenminste een poging daartoe doen). Het is ook een beetje een oude-dag kwaaltje, maar idd erg gevaarlijk!quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Probeer ook even over zijn/haar buik te aaien. Als ie dan heel erg naar gaat doen wel flink uitkijken.
Onze kat had een poos terug heel erg blaasgruis en als daar niets aan gedaan wordt kan het een dag later compleet afgelopen zijn met je kat.
Heb je een poes of een kater trouwens? Bij katers komt dat veel meer voor.
Pinguins from Mars?quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Greetings earthlings, we are taking over your world......
Ik ben nog steeds singlequote:Op vrijdag 9 december 2005 10:46 schreef Pheno het volgende:
En? Iemand al kloon af?
jaaaaaaaaaah hier ookquote:
Honden!quote:
Ben jij al single af Plato?quote:
Onzin, mijn ouders hebben de ideale maat hond.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:02 schreef BreaktotheDance het volgende:
HondenSommige honden zijn wel cool, maar de meeste honden zijn of veel te groot
of vallen in de categorie "kuttenlikkertje"
Nee, maar ik begin er niet iedere ochtend weer over, ik zie het als een equilibrium.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:02 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ben jij al single af Plato?![]()
Onze lieve kater was nog (en is) nog heul niet oud.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
In dat geval gaan ze ook heel veel plassen (tenminste een poging daartoe doen). Het is ook een beetje een oude-dag kwaaltje, maar idd erg gevaarlijk!
Oh, een balansquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar ik begin er niet iedere ochtend weer over, ik zie het als een equilibrium.
Mijn kat kreeg er al last van toen 'ie een jaar of 2 was. Hij krijgt nu alleen nog maar dieetvoer en sindsdien *afkloppen* nooit meer last van gehad...quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
In dat geval gaan ze ook heel veel plassen (tenminste een poging daartoe doen). Het is ook een beetje een oude-dag kwaaltje, maar idd erg gevaarlijk!
"Status quo" omschrijft misschien beter wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:05 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Oh, een balans
Klinkt vaag bekend![]()
Ik snap het! Stabiliteit ten top!quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
"Status quo" omschrijft misschien beter wat ik bedoel.![]()
Das bij jou ook wel eens anders geweest,quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar ik begin er niet iedere ochtend weer over, ik zie het als een equilibrium.
Kan ik me niets van herinneren.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:08 schreef Frezer het volgende:
[..]
Das bij jou ook wel eens anders geweest,.
Mijn hond valt beslist niet in deze categoriequote:Op vrijdag 9 december 2005 11:02 schreef BreaktotheDance het volgende:
HondenSommige honden zijn wel cool, maar de meeste honden zijn of veel te groot
of vallen in de categorie "kuttenlikkertje"
Stel jezelf eens wat uitgebreider voor, wel zo beleefd.quote:
Sorry, moest even een voorbeeld van dat plaatje doorsturen naar iemand, dus daarom postte ik hem evenquote:
niet hierquote:
honden horen grootquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn hond valt beslist niet in deze categorie![]()
http://www.phenomena.luna.nl/dino.jpg tekkels zijn
quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:19 schreef BreaktotheDance het volgende:
Nou ik ga naar een bespreking...
Ik voel me niet helemaal 100%
Ik ben 23 jaar en mijn levensdoel is om met Ynske uit te mogen, zij is de meest geweldige vrouw van deze wereld.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Stel jezelf eens wat uitgebreider voor, wel zo beleefd.![]()
Ik weet in ieder geval hoe het komtquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben 23 jaar en mijn levensdoel is om met Ynske uit te mogen, zij is de meest geweldige vrouw van deze wereld.
M'n hart, wat doe je?quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben 23 jaar en mijn levensdoel is om met Ynske uit te mogen, zij is de meest geweldige vrouw van deze wereld.
Breken?quote:
Je houdt van smileys die elkaar sm'en?quote:
quote:
quote:
Woefquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
![]()
later als ik groot ben, neem ik een hond
tis een zielig gastje nietwaar nixxxquote:
Ik geloof niet dat ik jou om commentaar gevraagd had jongeman.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je houdt van smileys die elkaar sm'en?
die kevinps3 ... zeg dat wel jaquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis een zielig gastje nietwaar nixxx
Your search - krassmilie - did not match any documents.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
waar is godverdomme die krassmilie als je hem nodig hebt?!
quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Your search - krassmilie - did not match any documents.
Suggestions:
* Make sure all words are spelled correctly.
* Try different keywords.
* Try more general keywords.
Dat is helaas maar voor enkele mensen weggelegd.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
waar is godverdomme die krassmilie als je hem nodig hebt?!
En ik word lekker niet groot laterquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
![]()
later als ik groot ben, neem ik een hond
* nixxx heeft fotoboek gechecktquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:40 schreef marcb1974 het volgende:
Honden zijn smerige schurfterige valse beesten die niet in deze samenleving thuis horen ja![]()
Je bent in de war met mensen marc... sommige mensen..quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:40 schreef marcb1974 het volgende:
Honden zijn smerige schurfterige valse beesten die niet in deze samenleving thuis horen ja![]()
ha hier ook, welke had je fout?quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:39 schreef nixxx het volgende:
Uw score bedraagt: 15/16 op jouw testje yns
Is t hier zo'n vleeskeuring dan?quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
* nixxx heeft fotoboek gecheckt
ok.. jij mag komen kijken
ik doe net alsof ik het kan. Met als gevolg dat ze denken dat ik het kan. Met als gevolg dat ik nog meer shit op mn bureau krijg die ik niet snap.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:37 schreef Scorpie het volgende:
argh klotezooi waarom lukt het niet op me werk!! grrrr ik haat dit, ik wil het allemaal kunnen![]()
ik de funcondooms.. nog nooit zo'n ding gezien ook btwquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
ha hier ook, welke had je fout?
ik die van 110.000 slachtoffers, daar had ik 60.000
Nee hoor. Het lijkt er alleen maar op . . .quote:
Mja ik werk pas sinds 3 weken (A)quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:43 schreef Mokster het volgende:
[..]
ik doe net alsof ik het kan. Met als gevolg dat ze denken dat ik het kan. Met als gevolg dat ik nog meer shit op mn bureau krijg die ik niet snap.![]()
Aha die mensen moeten er ook zijnquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik de funcondooms.. nog nooit zo'n ding gezien ook btw
Amylee, valt wel mee hoor Maar er zitten hier wel veel singles eehm ongebonden mensen
Jij likt niet?quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
En ze ruiken aan elkaars poepertje en likken.![]()
Testje door Ynske gevondenquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:48 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Aha die mensen moeten er ook zijnen wat voor testje en waar? IK ben gek op testjes
dit testjequote:Op vrijdag 9 december 2005 11:48 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Aha die mensen moeten er ook zijnen wat voor testje en waar? IK ben gek op testjes
Dan is het goed. Je zinsopbouw impliceerde iets andersquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Niet aan honden hun poepertje nee.![]()
![]()
Noors... Nee. Kheb ooit tijdens mn studie eens vier maanden in Zweden gewoond. Ook daar heb ik weinig van opgestoken, omdat al mn tijd daar is gaan zitten in het nuttigen van zelfsgestookte drank. En dat had geen Zweedse naam. Dat heette gewoon "Moonshine"quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
Testje door Ynske gevonden
Moksy, spreek jij ook noors?
15/16 over die wratjes had ik foutquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
dit testje
schrik niet, is een zielige TS
Wat euhm.. lenig van je.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:55 schreef Godlike02 het volgende:
Ik lik wel mijn eigen poepert!
quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Noors... Nee. Kheb ooit tijdens mn studie eens vier maanden in Zweden gewoond. Ook daar heb ik weinig van opgestoken, omdat al mn tijd daar is gaan zitten in het nuttigen van zelfsgestookte drank. En dat had geen Zweedse naam. Dat heette gewoon "Moonshine"
Je post was pcies op het midddaguurquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:00 schreef Tranceptor het volgende:
Waarom gaat het hier altijd zo (b)anaal?
Dierenarts?quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:18 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag....
De kat ligt nog op precies dezelfde plaats...![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:18 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag....
Dierenarts bellen en meteen afspraak maken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:18 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag....
Dat vergde jarenlange oefening.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je post was pcies op het midddaguur![]()
![]()
Goed zo Cara, gewoon door dat soort mensen heen als het moet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:30 schreef _Cara_ het volgende:
Ik heb gebeld.. kan nu langskomen..ze hebben wel middagpauze werd me subtiel medegedeeld.. maar dan hebben ze nog nooit met een boze, verontrustte Cara temaken gehad!!
Ik kon eigenlijk pas tegen 16.00 uur terecht, maar dan heb ik een belangrijke afspraak staan.. dus het moest nu!!
Nu begint het pas. Ooit wel eens geprobeerd om een kat die uit z'n doen is in een reismandje te krijgen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
Goed zo Cara, gewoon door dat soort mensen heen als het moet.
Nu hopen dat het meevalt.
Mijn kat was zo vertieft dattie gewoon los bij me op schoot lag in de auto.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu begint het pas. Ooit wel eens geprobeerd om een kat die uit z'n doen is in een reismandje te krijgen?
Kom ik toch weer op krassen uitquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu begint het pas. Ooit wel eens geprobeerd om een kat die uit z'n doen is in een reismandje te krijgen?
quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:48 schreef Godlike02 het volgende:
Kom ik toch weer op krassen uit![]()
* Godlike02 zoekt weer de kras smiley
Nope, gaat vast niet makkelijk.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn vorige kat kreeg je sowieso haast niet in een reismandje. Helemaal gek werd ie dan. Later viel ie m'n ma ook aan en moest ie wegquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik schrijf je wel op de lijst van vrijwillligers, mocht er ooit eens wat zijn met m'n kat...quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:49 schreef marcb1974 het volgende:
Nope, gaat vast niet makkelijk.
Is goedquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik schrijf je wel op de lijst van vrijwillligers, mocht er ooit eens wat zijn met m'n kat...
Een kat in zijn doen is niet per se makkelijker.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op de standaard vliegen, wespen, muggen, vlooien, luizen, spinnen en weet ik veel na was ik niet van plan een huisdier te nemen. Mocht er toch ooit 1 komen zal het wel een kat worden.quote:
Laat je niet in de maling nemen door dat zeer zachte aaibare vachtje: poezen hebben zeer scherpe nagels en tanden die ze in dit soort gevallen op volle kracht inzetten.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:32 schreef Tranceptor het volgende:
Ok ik zal niet zeggen dat ik wel eerder naar je poes kan komen kijken.
Ow shit zei ik het toch.
quote:See, the problem is that God gives men a brain and a penis, and only enough blood to run one at a time."
quote:
Niet alleen figuurlijk, maar ook letterlijk: één week niet stofzuigen en mn huis ziet eruit alsof er een kat in is geëxplodeerd...quote:
daar hebben ze nekvel voorquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Laat je niet in de maling nemen door dat zeer zachte aaibare vachtje: poezen hebben zeer scherpe nagels en tanden die ze in dit soort gevallen op volle kracht inzetten.
En ook dat zachte vachtje wordt in de strijd gebruikt: dat is zeer glad, dus even flink worstelen om zichzelf los te krijgen en ze zitten achter de bank waar je ze met geen mogelijkheid achter vandaan krijgt.
Voor jou is het dan misshcien wel weer goed. Katten en pinguins kunnen het vast heel goed samen vindenquote:
Ik klaag niet over mannen hoor. Ik quootte alleen maar.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:59 schreef Tranceptor het volgende:
Moksies ondertitel
[..]
Robin Williams
Wees blij, als de man dat niet had maakten we alleen boodschappenlijstjes en plantten we ons niet voort.
katten houden niet van waterquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor jou is het dan misshcien wel weer goed. Katten en pinguins kunnen het vast heel goed samen vinden![]()
Maar wel van vis, en aangezien een pinguin ook vis eet komt dat helemaal goedquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik klaag niet over mannen hoor. Ik quootte alleen maar.
Maar ik heb alweer een nieuwe sig op het oog...
Mijn kat is zeven kilo. Als ik die optil aan z'n nek dan ben ik echt 'scarred for life'...quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:01 schreef Ynske het volgende:
daar hebben ze nekvel voor
en met je andere hand de pootjes vasthouden
nog nooit problemen mee gehad
kattenquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar wel van vis, en aangezien een pinguin ook vis eet komt dat helemaal goed![]()
Als ze zoals mijn hond zijn wens ik je veel succesquote:
wie vet zijn kat dan ook vetquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn kat is zeven kilo. Als ik die optil aan z'n nek dan ben ik echt 'scarred for life'...![]()
quote:
Ik ben opgegroeid met deense doggen dus ik kan wel wat aanquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ze zoals mijn hond zijn wens ik je veel succes
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:07 schreef Tranceptor het volgende:
Honden.
Ruiken aan elkaar poepertje, likken eraan en willen dan je gezicht aflikken, vragen de hele godganze dag om vreten en moet je ook nog verplicht 3 keer per dag uitlaten.
Honden zijn echt verreuit de smerigste huisdieren.
Ja, ik heb er thuis bewijs vanquote:
En toch hebben ze minder bacterieen in hun mond dan een mens of katquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:07 schreef Tranceptor het volgende:
Honden.
Ruiken aan elkaar poepertje, likken eraan en willen dan je gezicht aflikken, vragen de hele godganze dag om vreten en moet je ook nog verplicht 3 keer per dag uitlaten.Verder zijn ze dom, nooit tevreden, etc etc. (dus net een slechte poolse bruid)
Ik heb nooit begrepen wat voor plezier je nou aan zo'n beest hebt?
Kijk Myth Bustersquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:07 schreef Tranceptor het volgende:
Honden.
Ruiken aan elkaar poepertje, likken eraan en willen dan je gezicht aflikken, vragen de hele godganze dag om vreten en moet je ook nog verplicht 3 keer per dag uitlaten.Verder zijn ze dom, nooit tevreden, etc etc. (dus net een slechte poolse bruid)
Ik heb nooit begrepen wat voor plezier je nou aan zo'n beest hebt?
Het schijnt ja, maar dat zegt niks over de agressiviteit van die bacterien die ze wel hebben. Het blijft een smerig idee. En dan zit je te vreten en dan zitten ze elkaar aan het poepertje te ruiken en likken terwijl ze het vreten van je bord af proberen te bedelen. Ik heb 3,5 jaar met 2 honden geleefd, nee dank je. Plezier heb je er niet van.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En toch hebben ze minder bacterieen in hun mond dan een mens of kat![]()
Het schijnt niet alleenquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het schijnt ja, maar dat zegt niks over de agressiviteit van die bacterien die ze wel hebben. Het blijft een smerig idee. En dan zit je te vreten en dan zitten ze elkaar aan het poepertje te ruiken en likken terwijl ze het vreten van je bord af proberen te bedelen. Ik heb 3,5 jaar met 2 honden geleefd, nee dank je. Plezier heb je er niet van.
Katten zijn tenminste eerlijk, die zoeken gezelschap als ze er zin in hebben. Honden zoeken alleen maar gezelschap omdat ze dan ook wat van het vreten op je bord krijgen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijk Myth BustersDe tong van een hond is schoner dan die van een mens
Een kat komt ook alleen maar om geaaid te worden, kutbeesten. Voor de rest zie ik dat je nooit een fatsoenlijke hond gehad hebt
En uitlaten: kom je ook eens buiten
Ik kom amper nog op fok, alleen deze week weer wat. Ik heb geen idee, spreek dr verder niet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:11 schreef Pheno het volgende:
Heb je overigens al een naam mogen bedenken voor PL s kleine Tranceptor?
zeker bestaan diequote:
Maar dan wel een schoon poepgaatje van een mooi menselijk vrouwtje.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:15 schreef nixxx het volgende:
Tranceptor lijkt wel gefixeerd op dat gat likken..
Laten we eerlijk zijn..quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:12 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Katten zijn tenminste eerlijk, die zoeken gezelschap als ze er zin in hebben. Honden zoeken alleen maar gezelschap omdat ze dan ook wat van het vreten op je bord krijgen.
Ik heb samengeleefd met een schat van een hond (voor een hond), maar nee dank je hoor. Katten komen soms ook gewoon lekker met je kroelen, dat kan zo'n hond helemaal niet.![]()
IK kom teveel buiten om zo'n beest telkens uit te laten. Je bent altijd afhankelijk. Een kat verzorgen is een kleine moeite voor de buren, een hond verzorgen is een last. Hondenpensions en dergelijke zijn niet te betalen. Ik hou niet van beperkingen en ik vind honden een grote beperking op je leven. Een vrouw is al genoeg teveel beperking .![]()
honden moet je net als kinderen opvoedenquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het schijnt ja, maar dat zegt niks over de agressiviteit van die bacterien die ze wel hebben. Het blijft een smerig idee. En dan zit je te vreten en dan zitten ze elkaar aan het poepertje te ruiken en likken terwijl ze het vreten van je bord af proberen te bedelen. Ik heb 3,5 jaar met 2 honden geleefd, nee dank je. Plezier heb je er niet van.
Alle honden bedelen, dat kun je niet afleren.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
honden moet je net als kinderen opvoeden
dus dit zegt meer over de opvoeders dan over de honden
dat is dus de reden waarom ze het niet bij je uithoudenquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:12 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Katten zijn tenminste eerlijk, die zoeken gezelschap als ze er zin in hebben. Honden zoeken alleen maar gezelschap omdat ze dan ook wat van het vreten op je bord krijgen.
Ik heb samengeleefd met een schat van een hond (voor een hond), maar nee dank je hoor. Katten komen soms ook gewoon lekker met je kroelen, dat kan zo'n hond helemaal niet.![]()
IK kom teveel buiten om zo'n beest telkens uit te laten. Je bent altijd afhankelijk. Een kat verzorgen is een kleine moeite voor de buren, een hond verzorgen is een last. Hondenpensions en dergelijke zijn niet te betalen. Ik hou niet van beperkingen en ik vind honden een grote beperking op je leven. Een vrouw is al genoeg beperking .![]()
Kleine moeitequote:Op vrijdag 9 december 2005 13:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Bedankt voor deze nuttige toevoeging, je hebt gelijk.![]()
Precies. Vraag _arual_ maar naar Dino mocht je haar hier zien, dan krijg je een idee van onze hond. En ja, die komt ook spontaan knuffelen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
honden moet je net als kinderen opvoeden
dus dit zegt meer over de opvoeders dan over de honden
je kunt ze dat wel aflerenquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Alle honden bedelen, dat kun je niet afleren.![]()
Iedereen die honden heeft gehad kent die blik.
zekers,quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. Vraag _arual_ maar naar Dino mocht je haar hier zien, dan krijg je een idee van onze hond. En ja, die komt ook spontaan knuffelen.
en hoe gaat t nu verder?quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:19 schreef _Cara_ het volgende:
Daar ben ik weer...tjezus wat een onderneming.. op de heenweg liet ze zich nog redelijk gewillig in de reismand zetten, maar op de terugweg was ze helemaal door het dolle heen..
Ze heeft van een giftige plant gegeten.. waarschijnlijk een taxushaag... Ze hebben haar laten braken en er zaten rode besjes bij..die zijn dus giftig..
quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:19 schreef _Cara_ het volgende:
Daar ben ik weer...tjezus wat een onderneming.. op de heenweg liet ze zich nog redelijk gewillig in de reismand zetten, maar op de terugweg was ze helemaal door het dolle heen..
Ze heeft van een giftige plant gegeten.. waarschijnlijk een taxushaag... Ze hebben haar laten braken en er zaten rode besjes bij..die zijn dus giftig..
Maar opzich is dat toch iets dat weer over moet gaan?quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:19 schreef _Cara_ het volgende:
Beter dan dat ze langer blijven hangen dan de bedoeling is.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is dus de reden waarom ze het niet bij je uithouden
Sure, voor jou wel.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
je kunt ze dat wel afleren
maarjah die hond van jullie zal wel net zo'n plank gehad hebben als jij hebt
Ze heeft spul gekregen waardoor ze nog een aantal keren zal braken..en daarbij moet ze veel drinken..quote:
Maar goed dat je haar even mee hebt genomen naar de dierenarts! Hopelijk knapt ze snel weer op...quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:27 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ze heeft spul gekregen waardoor ze nog een aantal keren zal braken..en daarbij moet ze veel drinken..
Medicinale houtskoolpoeder...dat absorbeert het gif..Volgens de huisarts heeft ze aan een taxushaag geknabbeld..
Straks laten weten of ze idd nog gebraakt heeft..
* nixxx vingers gekruist houdtquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:27 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ze heeft spul gekregen waardoor ze nog een aantal keren zal braken..en daarbij moet ze veel drinken..
Medicinale houtskoolpoeder...dat absorbeert het gif..Volgens de huisarts heeft ze aan een taxushaag geknabbeld..
eignelijk tzelfde als norit doet bij mensenquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:27 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Beetje mosterd na de maaltijd, maar ik zat aan de telefoon...quote:
Volgens de arts ook, dus die kans is gewoon heel erg grootquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:37 schreef _Cara_ het volgende:
Volgens de huisarts viel het wel mee (gezien de maaginhoud) want anders had ze krampen gehad of nog erger dan was ze bewusteloos geraakt. En aangezien ze nog redelijk reageerde volgens hem, heeft ze maar weinig gif binnengekregen..
Dus ik ga ervanuit dat het goed komt..Ik wacht ff op mn neefje want ik wil haar nu niet alleen laten..
Werk ze nog danquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:44 schreef _Cara_ het volgende:
altijd!
Ik ben weg..mn aflossing komt binnenvallen. kan ik nog ff 2 uur wat doen..
half wel en half niet... en dan heb ik het over mezelf alleen nog maarquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:59 schreef Godlike02 het volgende:
Gaat iedereen nu weg?
Ik zit hier vooral als sidekick, dus als niemand 'm aangeeft, kan ik ook niks inkoppen...quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:59 schreef Godlike02 het volgende:
Gaat iedereen nu weg?
Goeie binnenkomer!quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:07 schreef Litpho het volgende:
Als ik ergens niet op zit te wachten is het wel een huisdier wat zo afhankelijk en karakterloos is als de gemiddelde hond.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:07 schreef Litpho het volgende:
Als ik ergens niet op zit te wachten is het wel een huisdier wat zo afhankelijk en karakterloos is als de gemiddelde hond.
en dan NOG.. liever zo'n goudvis dan zo'n vriendin..quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:07 schreef Litpho het volgende:
Als ik ergens niet op zit te wachten is het wel een huisdier wat zo afhankelijk en karakterloos is als de gemiddelde hondgoudvis.
Wat? Honden zijn kuddedieren, dat is nou eenmaal hun natuur. Die gaan zich dus braaf (en blindelings) richten naar hun alpha. Dat is iets waar ik in mensen al niet wild enthousiast over ben en in huisdieren dus ook niet.quote:
bronquote:Parasietje?
Geen échte soa's, maar toch vervelende infecties die je bij het vrijen kan oplopen zijn darmparasieten. Dat zijn darmmicroben die daar officieel niet thuis horen en symptomen van diarree en buikkrampen kunnen geven gedurende een periode, om zich vervolgens weer enkele weken stil te houden. Sommige kiemen, zoals de Entamoeba Histolytica, kan uitzwermen naar het bloed en je flink ziek maken. Hoe je aan de parasieten komt? Door ze te gaan halen waar ze zitten: in de darm. Dat kan al gewoon door contact mond-anus. En je proeft of ruikt het niét. Heel weinig stoelgang is genoeg om die infectie over te dragen.
Op dezelfde manier, dus via stoelgang, wordt hepatitis A overgedragen.
die kun je makkelijk door de plee spoelenquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
en dan NOG.. liever zo'n goudvis dan zo'n vriendin..
En???quote:
Met zulke berichten haal je wel alle romantiek weg van anale sex...quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:18 schreef Ynske het volgende:
@tranceptor
ff een quote en linkje op aanraden van nixxx voor je
[..]
bron
WTF? Wat moet ik hiermee?quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:18 schreef Ynske het volgende:
@tranceptor
ff een quote en linkje op aanraden van nixxx voor je
[..]
bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |