Slaap lekker Twist, hoop dat het snel lukt.quote:
Neequote:Op vrijdag 9 december 2005 01:49 schreef Plato1980 het volgende:
- Hou je van een glas wijn?
- Wil je dat Pheno eindelijk eens gaat werken?
- Niets over Plato
- Een toekomstige stalker van dawg?
- Hier afblijven van Ellen Hoog! She is Godt's
- Wil je een boek lezen?
- Kun je niet slapen
Dan moet je hier zijn.
Ik hoop paar uur te kunnen slapen als ik van de dierenarts trugkom om half 10quote:
Hoi!quote:
Jeuj! Bent u al hard aan het werk meneer Godt?quote:
Al vanaf half 7 weerquote:Op vrijdag 9 december 2005 08:27 schreef melismay het volgende:
[..]
Jeuj! Bent u al hard aan het werk meneer Godt?
Zolang wij maar weten dat het in de meest platonische, niet fysieke zin van het woord is bedoeld!quote:Op vrijdag 9 december 2005 08:27 schreef Godlike02 het volgende:
Liefdessmiley ging me wat ver
Ik zou zo aan de telefoon moeten, maar we komen er net achter dat de systemen weer vast lopen... Leuk manquote:
Nou ok danquote:Op vrijdag 9 december 2005 08:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang wij maar weten dat het in de meest platonische, niet fysieke zin van het woord is bedoeld!
Oh wat dan?quote:Op vrijdag 9 december 2005 08:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik zou zo aan de telefoon moeten, maar we komen er net achter dat de systemen weer vast lopen... Leuk man
Yup mainframe vind het niet grappig dat ik dingen op wil gaan zoekenquote:
Ja, das leuk, maar dan kunnen wij niet aan het werk enzoquote:
en weten ze al binnen welke tijd ze het gefixed kunnen hebben?quote:Op vrijdag 9 december 2005 08:35 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja, das leuk, maar dan kunnen wij niet aan het werk enzoEn dat terwijl er gisteren 20000 verkeerde brieven verstuurd zijn
Helpdesk doet daar normaal een week of 2 over voor ze dingen gefixed hebbenquote:Op vrijdag 9 december 2005 08:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
en weten ze al binnen welke tijd ze het gefixed kunnen hebben?
de vrijdagmorgendipquote:Op vrijdag 9 december 2005 08:38 schreef melismay het volgende:
[..]
Helpdesk doet daar normaal een week of 2 over voor ze dingen gefixed hebben
Maar dit was blijkbaar een ochtend opstart probleempje... hij doet t weer
Bestaat die dan? Met de finish in zicht, vliegt de vrijdag altijd voorbij!quote:Op vrijdag 9 december 2005 08:39 schreef Ynske het volgende:
de vrijdagmorgendip
De helpdesk wat oplossenquote:Op vrijdag 9 december 2005 08:38 schreef melismay het volgende:
[..]
Helpdesk doet daar normaal een week of 2 over voor ze dingen gefixed hebben
Maar dit was blijkbaar een ochtend opstart probleempje... hij doet t weer
Ik hoop wel dat het een beetje druk wordt, en het liefste niet met alleen maar mensen die over de zeik zijn door die verkeerd verstuurde briefquote:Op vrijdag 9 december 2005 08:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bestaat die dan? Met de finish in zicht, vliegt de vrijdag altijd voorbij!![]()
Wat was de inhoud van die brief dat mensen ervan over de zeik kunnen zijn?quote:Op vrijdag 9 december 2005 08:43 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat het een beetje druk wordt, en het liefste niet met alleen maar mensen die over de zeik zijn door die verkeerd verstuurde brief
Dat hun verzekering beeindigd wordt?quote:Op vrijdag 9 december 2005 08:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat was de inhoud van die brief dat mensen ervan over de zeik kunnen zijn?
jah die bestaanquote:Op vrijdag 9 december 2005 08:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bestaat die dan? Met de finish in zicht, vliegt de vrijdag altijd voorbij!![]()
Dat scheelt die mensen weer geld. Daar zouden ze juist blij mee moetenzijn lijkt me!quote:
Dan begint de vrijdagochtenddip bij mij al op maandag...quote:Op vrijdag 9 december 2005 08:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah die bestaan
lekker in je bed liggen en je realizeren dat je lekker ligt en wanneer je blijft liggen je een lang weekend hebt
Mijn idee!quote:Op vrijdag 9 december 2005 08:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat scheelt die mensen weer geld. Daar zouden ze juist blij mee moetenzijn lijkt me!
Hey Cara... Arme poes... Normaal zit ze nooit op schoot? Merk je nog andere veranderingen in d'r gedrag?quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:19 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemorgen....
Volgens mij is mn kat ziek..ze zit al de hele morgen op mn schoot en wil niet eten..
![]()
Ai...quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:19 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemorgen....
Volgens mij is mn kat ziek..ze zit al de hele morgen op mn schoot en wil niet eten..
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |