Goed, even hoor: je gebruikt nu alleen condooms en komt dan vragen of de pil veilig genoeg is? Beetje de omgekeerde wereld!quote:Op vrijdag 9 december 2005 08:59 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Ik heb nu 3 maanden verkering met mijn verkering en de seks is goed maar er is 1 ding. Ze is nog niet aan de pil maar wil dit wel. Mijn vraag is of het nu verstandig is om te stoppen met de condooms of is het beter om allebei te gebruiken?
Graag serieuze reacties![]()
Oke bedanktquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:04 schreef innovative het volgende:
[..]
Goed, even hoor: je gebruikt nu alleen condooms en komt dan vragen of de pil veilig genoeg is? Beetje de omgekeerde wereld!![]()
Met alleen een condoom worden van alle 1000 meisjes er 120 zwanger. Met alleen de pil worden van alle 1000 meisjes er 2 zwanger. Samengevat, de pil is 60 keer veiliger dan het condoom, mits goed gebruikt.
En als ik jullie was zou ik me daar dus maar even over inlezen, want als je al niet weet dat de pil veiliger is kan ik me voorstellen dat jullie een hoop niet weten over de pil.
Als ze dat wil is dat haar keuze. Je kan haar natuurlijk wel informatie voeren. Op www.anticonceptie-online.nl staat onder andere heel veel over de betrouwbaarheid van verschillende anticonceptiva. Verder, google d'r eens op en lees je gewoon een beetje in. Ga ook met haar mee naar de dokter als ze het recept gaat halen voor de pil, zodat ook jij je vragen kan stellen, over betrouwbaarheid etc.quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:11 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
hoe moet ik haar overhalen dat als ze aan de pil is we het zonder condoom kunnen doen. ze wil de condoom nog steeds blijven gebruiken als ze aan de pil is![]()
Zo veilig zijn condooms namelijk niet... Ik zou nooit mijn toekomst zetten op dat ene rubbertje dat statistisch gezien nogal eens knapt...quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:09 schreef Tarado het volgende:
de pil beschermt jullie/haar alleen tegen zwangerschap maar niet tegen SOA's of plat gezegd geslachtziektes. Als jullie beiden weten dat jullie "schoon" zijn dan is gebruik van de pil geen probleem, heb je twijfels dan is het beter een condoom erbij te gebruiken
Ga naar een arts en laat je testen. Wellicht dat dat voldoende is, zo niet, dan heb je pechquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:11 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
hoe moet ik haar overhalen dat als ze aan de pil is we het zonder condoom kunnen doen. ze wil de condoom nog steeds blijven gebruiken als ze aan de pil is![]()
Dus denkt ze dat je een SOA hebt...quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:11 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Nee, ik denk dat ze gewoon dubbele zekerheid wil.. MIsschien vertrouwt ze hem niet voor de volle 100 %, maar ongewenst zwanger raken is ook niet fijn.. Doe die rubber nou maar gewoon om.. Kan je er later altijd nog over beginnen..quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:17 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Dus denkt ze dat je een SOA hebt...
Of ze weet dat ze er zelf één heeftquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:17 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
NIET... Je kan toch ook beiden gebruiken?quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:11 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
nee want ik ben ontmaagd door haarquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:17 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Dat is meer dan 10% !!quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:04 schreef innovative het volgende:
[..]
Met alleen een condoom worden van alle 1000 meisjes er 120 zwanger.
Zekerheid.... ?quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:00 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
ben 16 we zijn door elkaar ontmaagd. waarom een test?
Lijkt me in dit geval ook niet nodig.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:00 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
ben 16 we zijn door elkaar ontmaagd. waarom een test?
Als je al zo koppig bent dan snap ik prima waarom je vriendin een condoom wil blijven gebruiken...quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:00 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
van?
koppig? jij begint over test die ik helemaal niet hoeft te doen en die helemaal niet nodig isquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:03 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Als je al zo koppig bent dan snap ik prima waarom je vriendin een condoom wil blijven gebruiken...
En je vriendin wil niet zonder condoom neuken, dus wellicht is het wel slim om die te doen...quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:05 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
koppig? jij begint over test die ik helemaal niet hoeft te doen en die helemaal niet nodig isheb tot nu toe alleen maar met mijn vaste vriendin geneukt. en die heeft geen soa. dus hoi
![]()
Over het algemeen niet nee.... Het vervelende is dat de ene pil beter werkt dan de andere en dat is verschillend per vrouw... Maar ze zou niet zwanger moeten worden met de pil, maar 100% garantie heb je nooit... Alleen met condoom ook niet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:09 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
jonge ik heb haar ontmaagd. ze wil zekerhei dat zegt ze ook. ze wil geen kinderen maja dat krijg je toch ook niet als je de pil gebruikt?!
Zeg nooit nooit, maar dat weet je ook niet voor 100% zeker als je beide gebruikt, maar dat is meer in theorie natuurlijk. Met alleen de pil heb je al een enorm hoge zekerheid.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:09 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
jonge ik heb haar ontmaagd. ze wil zekerhei dat zegt ze ook. ze wil geen kinderen maja dat krijg je toch ook niet als je de pil gebruikt?!
Dat weet je zeker?quote:Op vrijdag 9 december 2005 08:59 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Ik heb nu 3 maanden verkering met mijn vriendin en de seks is goed
uit Maakt jouw (sex)vriendin ook zo'n geluid?quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:04 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Mijn vriendin maakt helemaal geen geluid tijdens de seks zelf. ja ze vraagt of ik al klaar ben![]()
![]()
Ook geen van beiden orale seks gehad ofzo?quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:09 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:12 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
ja. maar ik controlleer altijd of het condoom lek is ofzo met de kraan. nooit gehad. ook altijd controleren tijdens het neuken zelf of hij er nog aan zit. (bij een vriend van mij was hij er afgezakt en in de kut blijven hangen, vriendin meteen morning afterpil gehaald)
Ik heb iig nooit een ongewenste dan wel gewenste zwangerschap gehadquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:14 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
haha copycatja ze maakt idd geen geluid. alleen missionaris vindt ze lekker met diepe stoten. mare ontopic: pil werkt goed dus
![]()
Ik vind condooms duur en je moet er altijd 1 bij je hebben voor de zekerheid. en als je een stijve hebt en je zit er mee te kloten om dat ding om te doen is tie al weer een stukje verslapt. dat ding heeft maar 1 voordeel en dat is dat hij geslachtziekte tegengaatquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ook geen van beiden orale seks gehad ofzo?
Belangrijkste is dat je vriendin het kennelijk geen prettig idee vindt zonder condoom. Zolang dat zo is, kun je toch gewoon netjes een condoom gebruiken, dat is toch niet zo'n probleem? OK, het is leuker, gemakkelijker en lekkerder zonder, maar ik vind condooms ook weer niet zo'n onoverkomeiljk probleem dat ik mijn partner zou proberen over te halen als hij daar niets voor zou voelen.
handig!quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:12 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
ja. maar ik controlleer altijd of het condoom lek is ofzo met de kraan.
dat doet juist pijn bij haar als ik doggy diep gaquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb iig nooit een ongewenste dan wel gewenste zwangerschap gehad.
Als ze diepe stoten lekker vindt, moet ze doggy toch ook lekker vinden, lijkt mij...
echt of je bent een enorme sukkelquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:21 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
tja. wil geen zwangere vriendin he
bek houden kneus. je moeder is hoerquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
echt of je bent een enorme sukkelof een kloon
Hier staat een testje voor je om je kennis wat op te veizelen
quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:24 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
bek houden kneus. je moeder is hoer
Dus moet jij er op ingaan, je kan hem ook negerenquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:31 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
ja jonge hij begint
quote:
sssst laat mij nu ook eens lol hebbenquote:
je vraagt ons om adviesquote:
Wat heb jij een nare instellingquote:
Jeuh, jij vraagt toch om advies?quote:
dag miss_slyquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:06 schreef miss_sly het volgende:
Je stelt je ook op als een sukkel.
word ik nu ook uit jouw topic weggestuurd?quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:08 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
dag miss_sly![]()
mijn verontschuldigingen![]()
Ik heb daar gelukkig (knock on wood) nooit last van gehad.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:08 schreef Alicey het volgende:
Allebei gebruiken is wel zo verstandig natuurlijk. Soms werkt de pil net even niet.
gezellig tochquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
word ik nu ook uit jouw topic weggestuurd?
Er zijn vrouwen die het meerdere keren hebben gehad.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb daar gelukkig (knock on wood) nooit last van gehad.
Wat zeg je dat weer mooi, Jozoquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:11 schreef Yosomite het volgende:
[..]
En die fractie van een seconde kan fataal zijn voor je preventief gedrag......![]()
Hmmm, lekker!quote:
Ja...quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:33 schreef Sportguy het volgende:
Zijn er mensen met ervaring met durex featherlite's ?
Krijgen ze tegenwoordig geen biologie/seksuele voorlichting meer op school?quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:29 schreef Ynske het volgende:
Goed nieuws is ook dat haast alle jongeren (93%) vinden dat beide partners ervoor moeten zorgen dat het meisje niet zwanger wordt. Toch weet een derde (32%) niet precies welke manier van anticonceptie aangewezen is. Hopelijk geloof jij ook niet dat voortijdig terugtrekken of douchen na seksueel contact voldoende is. Resp. 20% en 16% van de jongeren gelooft dat dit wel voldoende is en zou dus wel eens heel onaangenaam kunnen verrast worden! Ook bv. periodieke onthouding, een andere onbetrouwbare methode, wordt door 4 op 10 jongeren als veilig bestempeld …
Ik lees net een bericht dat ze kleuters seksuele voorlichting willen gaan geven. Misschien dat dat een beetje helpt.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Krijgen ze tegenwoordig geen biologie/seksuele voorlichting meer op school?
Douchen als anti-conceptie
Omgquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Krijgen ze tegenwoordig geen biologie/seksuele voorlichting meer op school?
Douchen als anti-conceptie
Je vrijt met een condoom om zwangerschap te voorkomen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:33 schreef Sportguy het volgende:
Condooms in je portemonnee stoppen is ook niet verstandig.
Persoonlijk vind ik het ondingen en zonder condoom vrijen is veel lekkerder je voelt tenminste waar je inzit.
Ik moet zelf nog eens een keer featherlite's proberen. Zijn er mensen met ervaring met durex featherlite's ?
Ze zijn er tenslotte ook steeds vroeger bijquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik lees net een bericht dat ze kleuters seksuele voorlichting willen gaan geven. Misschien dat dat een beetje helpt.
Homo's wel, en heb jij ooit een zwangere homo gezien?quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:41 schreef ThE_ED het volgende:
anaal is de oplossing, dat nog niemand daar mee gekomen is.
Lang niet altijd, maar vaak toch wel een glijmiddel ...quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:36 schreef Yosomite het volgende:
Zit er niet zaaddodend materiaal (zm) in een condoom?
maw testen onder de kraan of het condoom niet lek zort ervoor dat het het zm wegspoelt.
Ik vind het weer echt zo'n frigide dogma van de wetenschap dat alleen vrouwen zwanger kunnen worden!quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Homo's wel, en heb jij ooit een zwangere homo gezien?
Alleen Hetero's, ken je die ene film met Arnold niet?quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik vind het weer echt zo'n frigide dogma van de wetenschap dat alleen vrouwen zwanger kunnen worden!![]()
Het is allemaal de schuld van de wetenschappers!quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik vind het weer echt zo'n frigide dogma van de wetenschap dat alleen vrouwen zwanger kunnen worden!![]()
In een condoom??quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:45 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Lang niet altijd, maar vaak toch wel een glijmiddel ...
Ik vermoed een samenzwering tussen wetenschappers en het Vaticaanquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de wetenschappers!
sterialisatie is nog niks voor mij. ben pas 16 en wil later graag kinderen krijgenquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:06 schreef Sportguy het volgende:
Sterilisatie is een optie maar nu nog niet, schijnt bij een man lastiger te zijn om ongedaan te maken dan bij een vrouw.
Helpt niet tegen soa's zoals eerder gezegd maar alleen op de pil vertrouwen is soms ook lastig daar ik het prettigst vind om mijn zaakje op de plek waar het hoort te dumpen. Scheelt een hoop geklieder op lakens etc en je hebt nog wat tijd om een handdoekje te halen.
dan blijft er nog maar 1 optie over: geen sex meerquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:30 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
sterialisatie is nog niks voor mij. ben pas 16 en wil later graag kinderen krijgen
of met de hand... maar dan moet ze wel dikke handschoenen aan je weet namelijk maar nooit..quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan blijft er nog maar 1 optie over: geen sex meer
Gefeliciteerd.... pappie...quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:45 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
alleen omdat ik me niet serialiseer? wat een domme reactie van jou zeg! heb er net met haar over gehad. Ze wil wel sex zonder condoom, maar dan wel voor het zingen de kerk uit. Ze vangt het wel op in haar mondje. Dus het kom goed
Aha, je bent een beetje aan het oefenen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:30 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
sterialisatie is nog niks voor mij. ben pas 16 en wil later graag kinderen krijgen
kan ze ook zwanger van worden hoorquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:45 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
alleen omdat ik me niet serialiseer? wat een domme reactie van jou zeg! heb er net met haar over gehad. Ze wil wel sex zonder condoom, maar dan wel voor het zingen de kerk uit. Ze vangt het wel op in haar mondje. Dus het kom goed
Vooral voor sommige mensen een uitkomst.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:48 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Aha, je bent een beetje aan het oefenen.
De voordelen van sterilisatie zijn echt onvoorstelbaar groot.
En zeker omdat de hersteloperatie een fluitje van een cent is.
Ooit van voorvocht gehoord?quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:45 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
! heb er net met haar over gehad. Ze wil wel sex zonder condoom, maar dan wel voor het zingen de kerk uit. Ze vangt het wel op in haar mondje. Dus het kom goed
Bedoel je dit nu als ze aan de pil is?quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:45 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
``quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:55 schreef Sportguy het volgende:
Ach ja een beetje spanning maakt het wel leuker....
Maar je mag in principe de pil niet volledig vertrouwen.
Ik vertrouw er al ruim twintig jaar volledig op, en dat vertrouwen is gelukkig nog nooit beschaamd.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:02 schreef miss_sly het volgende:
Bij goed gebruik mag je de pil tegen zwangerschap wel volledig vertrouwen, volgens mij. De kans dat het fout gaat als je hem netjes volgens voorschrift slikt, is echt minimaal.
Alleen als je ziek bent geweest (overgeven, diarree) of als je pillen vergeet is hij niet meer veilig.
jahquote:
Voor een kratje bier steriliseer ik jou vanavondquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:49 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
kan het ook hersteld worden dan. wist ik niet
Nee, hier idem.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vertrouw er al ruim twintig jaar volledig op, en dat vertrouwen is gelukkig nog nooit beschaamd.
koffie was lekker hequote:
quote:Beschermt veilig vrijen niet?
Een condoom of beflapje houdt heel zeker het aids-virus tegen. Tegen de rest van de zich verspreidende soa's bieden ze maar gedeeltelijk bescherming. En wie gebruikt systematisch een condoom bij oraal contact? Daarbij kan je makkelijk chlamydia, gono of herpes oplopen in de keel. Bij het oraal verwend worden nestelen die soa's zich zonder al te veel moeite in je urinebuis.
bronquote:Parasietje?
Geen échte soa's, maar toch vervelende infecties die je bij het vrijen kan oplopen zijn darmparasieten. Dat zijn darmmicroben die daar officieel niet thuis horen en symptomen van diarree en buikkrampen kunnen geven gedurende een periode, om zich vervolgens weer enkele weken stil te houden. Sommige kiemen, zoals de Entamoeba Histolytica, kan uitzwermen naar het bloed en je flink ziek maken. Hoe je aan de parasieten komt? Door ze te gaan halen waar ze zitten: in de darm. Dat kan al gewoon door contact mond-anus. En je proeft of ruikt het niét. Heel weinig stoelgang is genoeg om die infectie over te dragen.
Op dezelfde manier, dus via stoelgang, wordt hepatitis A overgedragen.
heerlijkquote:
Daarom zeg ik ook uitdrukkelijk dat je bij goed gebruik volledig op de pil kunt vertrouwen tegen zwangerschap.quote:laten we het trouwens eens niet over zwanger worden hebben
maar over de soa's
ok je hebt ze niet zeg je, omdat je elkaar ontmaagd hebt
maar wie zegt niet dat ze al eens iemand gepijpt heeft
die laatste is een goeie voor Tranceptorquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:18 schreef miss_sly het volgende:
Ow en TS, heb je er wel bij stilgestaan dat de pil ook nare bijwerkingen kan hebben? Kijk, dan kun je misschien neuken zonder condoom, maar de bijwerking dat het libido ernstig minder wordt, hoor je erg veel, dus dan wordt er alsnog helemaal neit geneukt!
Psies!quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:20 schreef Ynske het volgende:
[..]dus toch maar niet neuken
is wel zo veilig
Je hebt niet veel aan een vriendin met grotere borsten als ze geen zin heeftquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:58 schreef Sportguy het volgende:
1 van de bijwerkingen is ook grotere borsten.![]()
Mmmhm maar afwachten hoe de dame erop reageert kijken of er een balans inzit.
Dat was bij mij inderdaad ook het geval.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:58 schreef Sportguy het volgende:
1 van de bijwerkingen is ook grotere borsten.![]()
Mmmhm maar afwachten hoe de dame erop reageert kijken of er een balans inzit.
ze heeft toch al bijna nooit zienquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:18 schreef miss_sly het volgende:
Ow en TS, heb je er wel bij stilgestaan dat de pil ook nare bijwerkingen kan hebben? Kijk, dan kun je misschien neuken zonder condoom, maar de bijwerking dat het libido ernstig minder wordt, hoor je erg veel, dus dan wordt er alsnog helemaal neit geneukt!
ow, jullie hebben een heel gezonde (seksuele) relatie.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:57 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
ze heeft toch al bijna nooit zien![]()
maar als ik zin heb gaat ze wel klaar liggen![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:57 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Zit helemaal snor bij jullie.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:57 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:57 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
sorry voor de late reactie...quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:51 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Dat is meer dan 10% !!
Dat is wel erg veel, heb je hier een bron van?
Waarom had ik dat niet? Waarom zaten die extra centimeters bij mij dan op mijn heupen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:01 schreef Copycat het volgende:
Dat was bij mij inderdaad ook het geval.
Voordat ik met de pil begon had ik een zeer bescheiden b cupje, en nu zit ik toch een aantal letters verder in het alfabet.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Waarom had ik dat niet? Waarom zaten die extra centimeters bij mij dan op mijn heupen?
En waarom zijn die niet miraculeus verdwenen toen ik met de pil stopte?
Dan ben jij toch wel op een interessante manier gebouwd.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Waarom had ik dat niet? Waarom zaten die extra centimeters bij mij dan op mijn heupen?
Die zijn er bij mij inmiddels ook bijgekomenquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom had ik dat niet? Waarom zaten die extra centimeters bij mij dan op mijn heupen
Als je in bed ook in die computertermen praat dan snap ik waarom ze bijna nooit zin heeft...quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:45 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:47 schreef euh.. het volgende:
[..]
"Zeg schat, mag ik mijn USB-stick in die poort achterin stoppen?"
Jeetje ,je spreek je zelf ook nog eens tegen...in je openingsverhaaltje zeg je de sex is goedquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:57 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Ik heb die paar extra kilo's ook niet op mijn borsten zittenquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En waarom zijn die niet miraculeus verdwenen toen ik met de pil stopte?
soms kun je daar nog wel in geloven hoor...quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:20 schreef wendytje het volgende:
@kevin.... weet je hoeveel mensen zogenaamd als maagd een relatie ingaan? Daarom altijd testen!
Daar hadden we graag een reactie op van de TS natuurlijk. Zo'n opmerking zit natuurlijk grote kern van waarheid in.quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:11 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
En weet je ,wrm ik ook vraag of jullie er wel aan toe zijn?
omdat ik het gevoel heb dat het jou niet er om gaat het ook jou meisje naar de zin te maken ze gaat anders ook niet zo van hop liggen schiet op dan ben je teminste snel klaar.
Gemiddeld twee weken. Maar bij sommige vrouwen druipt het er al binnen een dag of 6 uit, terwijl andere vrouwen er een maand mee moeten rondlopen voordat het begint te druipen... en ja, dan kan het wel eens gaan schimmelenquote:Op zondag 11 december 2005 00:59 schreef wobbel het volgende:
Mag je d'r gewoon lekker volspuiten, en ff later komt 't d'r allemaal weer uitdruipen bij d'r
hoelang duurt dat eigenlijk voordat het er weer uitkomt?
quote:Op zondag 11 december 2005 01:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gemiddeld twee weken. Maar bij sommige vrouwen druipt het er al binnen een dag of 6 uit, terwijl andere vrouwen er een maand mee moeten rondlopen voordat het begint te druipen... en ja, dan kan het wel eens gaan schimmelen.
Blabla, half Nederland verandert opeens in een stuk schimmelkaas...quote:Op zondag 11 december 2005 01:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gemiddeld twee weken. Maar bij sommige vrouwen druipt het er al binnen een dag of 6 uit, terwijl andere vrouwen er een maand mee moeten rondlopen voordat het begint te druipen... en ja, dan kan het wel eens gaan schimmelen.
De pil beschermt niet tegen soa's.quote:Op vrijdag 9 december 2005 08:59 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Ik heb nu 3 maanden verkering met mijn vriendin en de seks is goed maar er is 1 ding. Ze is nog niet aan de pil maar wil dit wel. Mijn vraag is of het nu verstandig is om te stoppen met de condooms of is het beter om allebei te gebruiken?
Graag serieuze reacties![]()
mwah, 90% van de vrouwen heeft eens of vaker last van een schimmelinfectie, dus it is nog wel meer dan de helft ook.quote:Op zondag 11 december 2005 01:22 schreef Camplo het volgende:
[..]
Blabla, half Nederland verandert opeens in een stuk schimmelkaas...![]()
Vond je dat normaal? Dat je ex met anderman real-dolls lag te kirren?quote:Op dinsdag 13 december 2005 03:29 schreef Sessy het volgende:
Overigens mbt maagden... M'n ex had ook nog nooit een vriendin gehad, maar wel de opblaaspop van z'n vader "geleend". En je weet niet waar die vader met z'n lul is geweest...
Als ze de pil netjes geslikt heeft zoals het moet en het condoom hebben jullie ook netjes gebruikt en dat is niet gescheurd, ben je voor zwangerchap en SOA's prima beschermd. Beter kan in ieder geval niet, behalve geen seks hebbenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:24 schreef Psych-OOO het volgende:
mijn vriendin en ik hebben elkaar pas ontmaagd.. maar ze was heel erg bezorgd dat we het niet veilig genoeg deden,, zei neemt de pil en we hadden een condoom.. volgens mij is het dan op zwangerschap (dat was haar zorg) toch meer als 100% veiligen mij is aangeleerd dat het condoom het veiligst is.. dus t was toch behoorlijk veilig.. toch? kan iemand soort van.. bevestigen alsjeblieft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |