Goed, even hoor: je gebruikt nu alleen condooms en komt dan vragen of de pil veilig genoeg is? Beetje de omgekeerde wereld!quote:Op vrijdag 9 december 2005 08:59 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Ik heb nu 3 maanden verkering met mijn verkering en de seks is goed maar er is 1 ding. Ze is nog niet aan de pil maar wil dit wel. Mijn vraag is of het nu verstandig is om te stoppen met de condooms of is het beter om allebei te gebruiken?
Graag serieuze reacties![]()
Oke bedanktquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:04 schreef innovative het volgende:
[..]
Goed, even hoor: je gebruikt nu alleen condooms en komt dan vragen of de pil veilig genoeg is? Beetje de omgekeerde wereld!![]()
Met alleen een condoom worden van alle 1000 meisjes er 120 zwanger. Met alleen de pil worden van alle 1000 meisjes er 2 zwanger. Samengevat, de pil is 60 keer veiliger dan het condoom, mits goed gebruikt.
En als ik jullie was zou ik me daar dus maar even over inlezen, want als je al niet weet dat de pil veiliger is kan ik me voorstellen dat jullie een hoop niet weten over de pil.
Als ze dat wil is dat haar keuze. Je kan haar natuurlijk wel informatie voeren. Op www.anticonceptie-online.nl staat onder andere heel veel over de betrouwbaarheid van verschillende anticonceptiva. Verder, google d'r eens op en lees je gewoon een beetje in. Ga ook met haar mee naar de dokter als ze het recept gaat halen voor de pil, zodat ook jij je vragen kan stellen, over betrouwbaarheid etc.quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:11 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
hoe moet ik haar overhalen dat als ze aan de pil is we het zonder condoom kunnen doen. ze wil de condoom nog steeds blijven gebruiken als ze aan de pil is![]()
Zo veilig zijn condooms namelijk niet... Ik zou nooit mijn toekomst zetten op dat ene rubbertje dat statistisch gezien nogal eens knapt...quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:09 schreef Tarado het volgende:
de pil beschermt jullie/haar alleen tegen zwangerschap maar niet tegen SOA's of plat gezegd geslachtziektes. Als jullie beiden weten dat jullie "schoon" zijn dan is gebruik van de pil geen probleem, heb je twijfels dan is het beter een condoom erbij te gebruiken
Ga naar een arts en laat je testen. Wellicht dat dat voldoende is, zo niet, dan heb je pechquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:11 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
hoe moet ik haar overhalen dat als ze aan de pil is we het zonder condoom kunnen doen. ze wil de condoom nog steeds blijven gebruiken als ze aan de pil is![]()
Dus denkt ze dat je een SOA hebt...quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:11 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Nee, ik denk dat ze gewoon dubbele zekerheid wil.. MIsschien vertrouwt ze hem niet voor de volle 100 %, maar ongewenst zwanger raken is ook niet fijn.. Doe die rubber nou maar gewoon om.. Kan je er later altijd nog over beginnen..quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:17 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Dus denkt ze dat je een SOA hebt...
Of ze weet dat ze er zelf één heeftquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:17 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
NIET... Je kan toch ook beiden gebruiken?quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:11 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
nee want ik ben ontmaagd door haarquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:17 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Dat is meer dan 10% !!quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:04 schreef innovative het volgende:
[..]
Met alleen een condoom worden van alle 1000 meisjes er 120 zwanger.
Zekerheid.... ?quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:00 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
ben 16 we zijn door elkaar ontmaagd. waarom een test?
Lijkt me in dit geval ook niet nodig.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:00 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
ben 16 we zijn door elkaar ontmaagd. waarom een test?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |