Niks ervan. Ik hoop dat dat blaartrekkende vleesgeworden zwarte gat de rest van zijn BB-tijd met blauwe ballen moet doorbrengen. Die pernicieuze klojo met zijn LBO Spygologie die botte puberale voorvochtgeilheid verwart met genegenheid, die het hebben van een stijve tampeloeris interpreteert als echte liefde en die zijn kinderachtig gezemel als hij effe een kwartier niet aan dat mokkel mag zitten beschouwt als uitingen van het Grootste Lijden in de Geschiedenis der Menschheid.quote:
Denk ik ook. en ik gun het hem ook Roel je bentquote:Op donderdag 8 december 2005 22:04 schreef tuut84 het volgende:
roel gaat winnen denk ik
Is het zo erg? Picsquote:Op donderdag 8 december 2005 21:52 schreef JohnDope het volgende:
nou wat sneu, ik denk dat roel gillend wegrent als roel de rest van de familie flodder ziet
Nou... Het is anders wel psychologie en niet spygologie.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:57 schreef tong80 het volgende:
Ik verbaas me er steeds over dat ik het met Verbal eens ben en hem op niet één taalfout kan pakken.
hemeltje, je bent echt mega-grappig, ben nog steeds aan het bijkomenquote:Op donderdag 8 december 2005 21:52 schreef Verbal het volgende:
[..]
Niks ervan. Ik hoop dat dat blaartrekkende vleesgeworden zwarte gat de rest van zijn BB-tijd met blauwe ballen moet doorbrengen. Die pernicieuze klojo met zijn LBO Spygologie die botte puberale voorvochtgeilheid verwart met genegenheid, die het hebben van een stijve tampeloeris interpreteert als echte liefde en die zijn kinderachtig gezemel als hij effe een kwartier niet aan dat mokkel mag zitten beschouwt als uitingen van het Grootste Lijden in de Geschiedenis der Menschheid.
Ik mag lijden dat hij zich in opperste wanhoop in een vrije seppuku-interpretatie op alle vormen van scherp eetgerij mag laten vallen
V.
quote:Op donderdag 8 december 2005 21:57 schreef tong80 het volgende:
Ik verbaas me er steeds over dat ik het met Verbal eens ben en hem op niet één taalfout kan pakken.
Is het niet eetgerei???quote:Op donderdag 8 december 2005 21:52 schreef Verbal het volgende:
Ik mag lijden dat hij zich in opperste wanhoop in een vrije seppuku-interpretatie op alle vormen van scherp eetgerij mag laten vallen
V.
DJIEZUS!!! Heb ík dat getypt?quote:
Alsjeblieftquote:Op donderdag 8 december 2005 22:18 schreef Verbal het volgende:
[..]
DJIEZUSJezus!!! Heb ík dat getypt?
Het zal de snelheid zijn geweest.
Verbalgaat zich schamen.
V.
quote:Op donderdag 8 december 2005 22:15 schreef Gia het volgende:
Is het niet eetgerei???
Als de emoties hoog oplopen verdringt de primitieve emotie alle herinneringen aan overbodige franje als het Groene Boekje en komt de rauwe essentie van de gedachte naar bovenquote:
Sowiets, jâh.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:39 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Als de emoties hoog oplopen verdringt de primitieve emotie alle herinneringen aan overbodige franje als het Groene Boekje en komt de rauwe essentie van de gedachte naar boven.
En dat zegt een CHANTALFAN??!!!!!quote:Op donderdag 8 december 2005 22:41 schreef BB5kijker het volgende:
Jammer dat Dido weg is. Omdat ze zo leuk is? nee, het is een afschuwelijk mens, maar nu Dido weg is, wordt Roel waarschijnlijk populairder. Dat zou bijzonder jammer zijn...
Kan niet hetzelfde zeggen over dat laatste.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:57 schreef tong80 het volgende:
Werkelijk? Of begrijp ik de boodschap verkeerd?quote:Op donderdag 8 december 2005 22:43 schreef Asics het volgende:
nou en hij heeft r toG al gePAALd
Ik? Fan? Hahaha!quote:Op donderdag 8 december 2005 22:42 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
En dat zegt een CHANTALFAN??!!!!!
Ja Chan mist de camera's wel zag ik vandaag.......quote:
Volgens mij wordt Roel juist niet populairder, maar eerder omgekeerd. Hij is Dido kwijt, mag niet roken en heeft Lieske als plaaggeest in zijn nek. Lieske zegt alles wat in d'r kop komt, dus als hij sjaggerijnig is, kan hij helemaal niets hebben en zal zeker boos worden. Ik kan er bijna niet op wachtenquote:Op donderdag 8 december 2005 22:41 schreef BB5kijker het volgende:
Jammer dat Dido weg is. Omdat ze zo leuk is? nee, het is een afschuwelijk mens, maar nu Dido weg is, wordt Roel waarschijnlijk populairder. Dat zou bijzonder jammer zijn...
Ik hoop het! Want laten we wel wezen: die heeft hij niet verdiend.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:50 schreef DaveMasteR het volgende:
Straks vordert Big Brother zijn 10.000 euro ook nog terug op een slinkse manier.
Of zo'n Ed-actie; "ik ga niet". Arm kind. Hij was zo overtuigd van een finaleplaats samen met Dido. Laten we hopen dat hij volgende week vertrekt. Kan hij weer naar haar toe. En niet onbelangrijk: wij zijn van hem af.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:58 schreef Bocaj het volgende:
Ik denk dat Roel er volgende week uitvliegt!
Daarna gaat hij het BB huis kraken...
Als ik moest kiezen (met pistool op m'n hoofd enzo) tussen Roel en Natte Lie, dan zie ik Natte Lie toch echt veel liever gaan dan Roel...quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:03 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Of zo'n Ed-actie; "ik ga niet". Arm kind. Hij was zo overtuigd van een finaleplaats samen met Dido. Laten we hopen dat hij volgende week vertrekt. Kan hij weer naar haar toe. En niet onbelangrijk: wij zijn van hem af.
De reactie van Tong80 gaf de doorslag om te reageren.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:18 schreef Verbal het volgende:
[..]
DJIEZUS!!! Heb ík dat getypt?
Het zal de snelheid zijn geweest
gaat zich schamen
V.
Als het gaat tussen Joost en Ingrid, denk ik dat er toch meer voor Joost gebeld gaat worden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:48 schreef Sonique het volgende:
Ik begin trouwens wel een donkerbruin vermoeden te krijgen dat Ingrid BB zal gaan winnen.
mee eens. Zonder Roel en Dido was BB nog saaierquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:29 schreef VirtualPOM het volgende:
Hopelijk wint Roel. Ik vind BB zonder Dido al niks meer aan eigenlijk. Nu gebeurd er helemaal niks meer. Ik hoop dat de Lieske aanhangers hun ogen openen deze week en niet meer op haar stemmen. Ik stem sowieso niet meer, want aan de exit van zowel menno als chantal als rob als dido heb ik een naar gevoel overgehouden. Ik denk dat er nu niemand meer is die twijfelt aan de opdrechtheid van Talpa. Onze stemmen tellen niet!!
Zonder hen hadden ze 6 weken de stekker eruit kunnen trekken. De verhaal lijnen zijn nu wel op en wordt het de laatste weken uitzitten. Denk dat ik de streams maar wat minder ga volgen en de reguliere uitzending helemaal skip.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:33 schreef Bartoli het volgende:
[..]
mee eens. Zonder Roel en Dido was BB nog saaier
Ik wel, op Joost!!quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:29 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik stem sowieso niet meer
'Verhaallijnen'?quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:39 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Zonder hen hadden ze 6 weken de stekker eruit kunnen trekken. De verhaal lijnen zijn nu wel op
Ach, de bouquetreeks zou zich voor zo'n verhaallijn niet schamen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
'Verhaallijnen'?
Je bedoelt dat maandenlange, oeoeoeoeoeoeoeoervervelende Dido-ziet-Roel-wel-zitten-Roel-loopt-standaard-zijn-lul-achterna-Dido-twijfelt-Roel-doet-zielig-Dido-slaapt-bij-Roel-Dido-slaapt-niet-bij-Roel-'dus'-Roel-bekt-met-een-ander-Dido-is-zielig-Roel-betuigt-spijt-Roel-bekt-nogmaals-met-een-ander-Dido-is-boos-Roel-doet-weer-alsof-hij-spijt-heeft-Dido-vergeeft-hem-Dido-slaapt-weer-welniet-bij-Roel-Roel-laat-zich-afrukken-door-die-barmuts-Dido-heeft-niks-door-Dido-krijgt-later-wel-wat-door-Dido-boos-Roel-zielig-Roel-boos-Dido-zielig-Dido-twijfelt-Roel-heeft-een-stijve-Roel-wil-wel-Dido-wil-niet-Dido-wil-wel-Roel-wil-altijd-Dido-is-sip-Roel-mist-'genegenheid'-Dido-twijfelt-Roel-wil-maar-één-ding-gedoe?
Maar natuurlijk...
V.
quote:Op donderdag 8 december 2005 22:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hoop dat Roel ergens in stikt.
Het liefst in gekookte lichaamsdelen van Nathalie.
Hhahahaha ja idd! Was zoooo een vette verhaallijn..spannennddddd!!!! Nee thxquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
'Verhaallijnen'?
Je bedoelt dat maandenlange, oeoeoeoeoeoeoeoervervelende Dido-ziet-Roel-wel-zitten-Roel-loopt-standaard-zijn-lul-achterna-Dido-twijfelt-Roel-doet-zielig-Dido-slaapt-bij-Roel-Dido-slaapt-niet-bij-Roel-'dus'-Roel-bekt-met-een-ander-Dido-is-zielig-Roel-betuigt-spijt-Roel-bekt-nogmaals-met-een-ander-Dido-is-boos-Roel-doet-weer-alsof-hij-spijt-heeft-Dido-vergeeft-hem-Dido-slaapt-weer-welniet-bij-Roel-Roel-laat-zich-afrukken-door-die-barmuts-Dido-heeft-niks-door-Dido-krijgt-later-wel-wat-door-Dido-boos-Roel-zielig-Roel-boos-Dido-zielig-Dido-twijfelt-Roel-heeft-een-stijve-Roel-wil-wel-Dido-wil-niet-Dido-wil-wel-Roel-wil-altijd-Dido-is-sip-Roel-mist-'genegenheid'-Dido-twijfelt-Roel-wil-maar-één-ding-gedoe?
Maar natuurlijk...
V.
Nou... dat weet ik zo net nog niet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:07 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ach, de bouquetreeks zou zich voor zo'n verhaallijn niet schamen.
Yep. En Lieske is er, net als Dido, dom genoeg voor.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Roel zal nu wel proberen of ie op Lieske kan gaan liggen...
Welnee, die gaat straks met de camera's spelen, ertegen praten en ongein uithalen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Roel zal nu wel proberen of ie op Lieske kan gaan liggen...
Sja, iemand die in de selectierondes zegt "fuck the rules" is een goede kandidaat om geselecteerd te worden natuurlijk. Iemand die werkelijk "the rules fucked" komt er sowieso niet in, veel te bang als ze zijn voor nog verdergaande 'BB2-Ed-scenario's.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:22 schreef crazymamma het volgende:
Begin steeds meer te beseffen dat het eigenlijk maar een kinderachtig ventje is.
Hij kan tegenslagen maar moeilijk handelen. Hij is helemaal geen mr.-fuck-the-rules, hij is gewoon heel egocentrisch en ziet graag dat alles om hem draait. Nu zit hij helemaal in zak en as omdat zij Koninginnetje weg is. Hoe haalt Nederland het in zijn hoofd om haar weg te stemmen.
ze hielt zich gewoon groot, anders ging ze huilen denk ik, en dat wilde ze niet..quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:05 schreef Foreverblue het volgende:
Wat ik zelf wel typerend vond van de 'liefe' van Dido voor Roel... is toen Bridget zei: "Pak haar nog even stevig beet Roel". Wat deed Dido? Ze sprong gelijk op.
Dat vrees ik ook. En laten we wel wezen... dat is het rampscenario!quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:54 schreef Waxxer het volgende:
Roel wordt nu vast als dat arme jungske in beeld gebracht en Joost als de clown, ik denk dat Roel gaat winnen, die 10.000 heeft hij dan voor zijn eigen prijzenpot gewonnen. Joost wordt tweede.
Fout gedacht. Er zijn juist heel veel mensen die twijfelen aan de op(d)rechtheid van Talpaquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:29 schreef VirtualPOM het volgende:
...Ik denk dat er nu niemand meer is die twijfelt aan de opdrechtheid van Talpa. Onze stemmen tellen niet!!
Wat een volstrekte onzin. En hoezo verschilde de tusenstanden niet veel? Dat deden ze dus wel. En waarom schommelen de standen op ALLE polls hier dan niet zo? Hier zie je ook of iemand voor of achter staat. Bhs, get alive!quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:54 schreef bhs het volgende:
[..]
Fout gedacht. Er zijn juist heel veel mensen die twijfelen aan de op(d)rechtheid van Talpa
Ben benieuwd waar deze conclusie nu weer op gebaseerd is...
Vorige keer was het niet goed omdat de tussenstanden varieerden, of vanwege een opmerking van Bridget. Nu zijn de tussenstanden redelijk stabiel en is het weer niet goed. Welke uitslag had je realistisch gevonden deze keer? Ik heb zo het vermoeden dat je alle 18 mogelijke uitslagen waarbij Dido niet op de laatste plaats stond wel geloofwaardig had gevonden. Het zijn altijd de fans van de 'verliezer' die over fraude beginnen te miepen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |