Ik hoop het! Want laten we wel wezen: die heeft hij niet verdiend.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:50 schreef DaveMasteR het volgende:
Straks vordert Big Brother zijn 10.000 euro ook nog terug op een slinkse manier.
Of zo'n Ed-actie; "ik ga niet". Arm kind. Hij was zo overtuigd van een finaleplaats samen met Dido. Laten we hopen dat hij volgende week vertrekt. Kan hij weer naar haar toe. En niet onbelangrijk: wij zijn van hem af.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:58 schreef Bocaj het volgende:
Ik denk dat Roel er volgende week uitvliegt!
Daarna gaat hij het BB huis kraken...
Als ik moest kiezen (met pistool op m'n hoofd enzo) tussen Roel en Natte Lie, dan zie ik Natte Lie toch echt veel liever gaan dan Roel...quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:03 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Of zo'n Ed-actie; "ik ga niet". Arm kind. Hij was zo overtuigd van een finaleplaats samen met Dido. Laten we hopen dat hij volgende week vertrekt. Kan hij weer naar haar toe. En niet onbelangrijk: wij zijn van hem af.
De reactie van Tong80 gaf de doorslag om te reageren.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:18 schreef Verbal het volgende:
[..]
DJIEZUS!!! Heb ík dat getypt?
Het zal de snelheid zijn geweest
gaat zich schamen
V.
Als het gaat tussen Joost en Ingrid, denk ik dat er toch meer voor Joost gebeld gaat worden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:48 schreef Sonique het volgende:
Ik begin trouwens wel een donkerbruin vermoeden te krijgen dat Ingrid BB zal gaan winnen.
mee eens. Zonder Roel en Dido was BB nog saaierquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:29 schreef VirtualPOM het volgende:
Hopelijk wint Roel. Ik vind BB zonder Dido al niks meer aan eigenlijk. Nu gebeurd er helemaal niks meer. Ik hoop dat de Lieske aanhangers hun ogen openen deze week en niet meer op haar stemmen. Ik stem sowieso niet meer, want aan de exit van zowel menno als chantal als rob als dido heb ik een naar gevoel overgehouden. Ik denk dat er nu niemand meer is die twijfelt aan de opdrechtheid van Talpa. Onze stemmen tellen niet!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |