Niks ervan. Ik hoop dat dat blaartrekkende vleesgeworden zwarte gat de rest van zijn BB-tijd met blauwe ballen moet doorbrengen. Die pernicieuze klojo met zijn LBO Spygologie die botte puberale voorvochtgeilheid verwart met genegenheid, die het hebben van een stijve tampeloeris interpreteert als echte liefde en die zijn kinderachtig gezemel als hij effe een kwartier niet aan dat mokkel mag zitten beschouwt als uitingen van het Grootste Lijden in de Geschiedenis der Menschheid.quote:
Denk ik ook. en ik gun het hem ook Roel je bentquote:Op donderdag 8 december 2005 22:04 schreef tuut84 het volgende:
roel gaat winnen denk ik
Is het zo erg? Picsquote:Op donderdag 8 december 2005 21:52 schreef JohnDope het volgende:
nou wat sneu, ik denk dat roel gillend wegrent als roel de rest van de familie flodder ziet
Nou... Het is anders wel psychologie en niet spygologie.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:57 schreef tong80 het volgende:
Ik verbaas me er steeds over dat ik het met Verbal eens ben en hem op niet één taalfout kan pakken.
hemeltje, je bent echt mega-grappig, ben nog steeds aan het bijkomenquote:Op donderdag 8 december 2005 21:52 schreef Verbal het volgende:
[..]
Niks ervan. Ik hoop dat dat blaartrekkende vleesgeworden zwarte gat de rest van zijn BB-tijd met blauwe ballen moet doorbrengen. Die pernicieuze klojo met zijn LBO Spygologie die botte puberale voorvochtgeilheid verwart met genegenheid, die het hebben van een stijve tampeloeris interpreteert als echte liefde en die zijn kinderachtig gezemel als hij effe een kwartier niet aan dat mokkel mag zitten beschouwt als uitingen van het Grootste Lijden in de Geschiedenis der Menschheid.
Ik mag lijden dat hij zich in opperste wanhoop in een vrije seppuku-interpretatie op alle vormen van scherp eetgerij mag laten vallen
V.
quote:Op donderdag 8 december 2005 21:57 schreef tong80 het volgende:
Ik verbaas me er steeds over dat ik het met Verbal eens ben en hem op niet één taalfout kan pakken.
Is het niet eetgerei???quote:Op donderdag 8 december 2005 21:52 schreef Verbal het volgende:
Ik mag lijden dat hij zich in opperste wanhoop in een vrije seppuku-interpretatie op alle vormen van scherp eetgerij mag laten vallen
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |