Zonder hen hadden ze 6 weken de stekker eruit kunnen trekken. De verhaal lijnen zijn nu wel op en wordt het de laatste weken uitzitten. Denk dat ik de streams maar wat minder ga volgen en de reguliere uitzending helemaal skip.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:33 schreef Bartoli het volgende:
[..]
mee eens. Zonder Roel en Dido was BB nog saaier
Ik wel, op Joost!!quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:29 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik stem sowieso niet meer
'Verhaallijnen'?quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:39 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Zonder hen hadden ze 6 weken de stekker eruit kunnen trekken. De verhaal lijnen zijn nu wel op
Ach, de bouquetreeks zou zich voor zo'n verhaallijn niet schamen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
'Verhaallijnen'?
Je bedoelt dat maandenlange, oeoeoeoeoeoeoeoervervelende Dido-ziet-Roel-wel-zitten-Roel-loopt-standaard-zijn-lul-achterna-Dido-twijfelt-Roel-doet-zielig-Dido-slaapt-bij-Roel-Dido-slaapt-niet-bij-Roel-'dus'-Roel-bekt-met-een-ander-Dido-is-zielig-Roel-betuigt-spijt-Roel-bekt-nogmaals-met-een-ander-Dido-is-boos-Roel-doet-weer-alsof-hij-spijt-heeft-Dido-vergeeft-hem-Dido-slaapt-weer-welniet-bij-Roel-Roel-laat-zich-afrukken-door-die-barmuts-Dido-heeft-niks-door-Dido-krijgt-later-wel-wat-door-Dido-boos-Roel-zielig-Roel-boos-Dido-zielig-Dido-twijfelt-Roel-heeft-een-stijve-Roel-wil-wel-Dido-wil-niet-Dido-wil-wel-Roel-wil-altijd-Dido-is-sip-Roel-mist-'genegenheid'-Dido-twijfelt-Roel-wil-maar-één-ding-gedoe?
Maar natuurlijk...
V.
quote:Op donderdag 8 december 2005 22:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hoop dat Roel ergens in stikt.
Het liefst in gekookte lichaamsdelen van Nathalie.
Hhahahaha ja idd! Was zoooo een vette verhaallijn..spannennddddd!!!! Nee thxquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
'Verhaallijnen'?
Je bedoelt dat maandenlange, oeoeoeoeoeoeoeoervervelende Dido-ziet-Roel-wel-zitten-Roel-loopt-standaard-zijn-lul-achterna-Dido-twijfelt-Roel-doet-zielig-Dido-slaapt-bij-Roel-Dido-slaapt-niet-bij-Roel-'dus'-Roel-bekt-met-een-ander-Dido-is-zielig-Roel-betuigt-spijt-Roel-bekt-nogmaals-met-een-ander-Dido-is-boos-Roel-doet-weer-alsof-hij-spijt-heeft-Dido-vergeeft-hem-Dido-slaapt-weer-welniet-bij-Roel-Roel-laat-zich-afrukken-door-die-barmuts-Dido-heeft-niks-door-Dido-krijgt-later-wel-wat-door-Dido-boos-Roel-zielig-Roel-boos-Dido-zielig-Dido-twijfelt-Roel-heeft-een-stijve-Roel-wil-wel-Dido-wil-niet-Dido-wil-wel-Roel-wil-altijd-Dido-is-sip-Roel-mist-'genegenheid'-Dido-twijfelt-Roel-wil-maar-één-ding-gedoe?
Maar natuurlijk...
V.
Nou... dat weet ik zo net nog niet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:07 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ach, de bouquetreeks zou zich voor zo'n verhaallijn niet schamen.
Yep. En Lieske is er, net als Dido, dom genoeg voor.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Roel zal nu wel proberen of ie op Lieske kan gaan liggen...
Welnee, die gaat straks met de camera's spelen, ertegen praten en ongein uithalen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Roel zal nu wel proberen of ie op Lieske kan gaan liggen...
Sja, iemand die in de selectierondes zegt "fuck the rules" is een goede kandidaat om geselecteerd te worden natuurlijk. Iemand die werkelijk "the rules fucked" komt er sowieso niet in, veel te bang als ze zijn voor nog verdergaande 'BB2-Ed-scenario's.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:22 schreef crazymamma het volgende:
Begin steeds meer te beseffen dat het eigenlijk maar een kinderachtig ventje is.
Hij kan tegenslagen maar moeilijk handelen. Hij is helemaal geen mr.-fuck-the-rules, hij is gewoon heel egocentrisch en ziet graag dat alles om hem draait. Nu zit hij helemaal in zak en as omdat zij Koninginnetje weg is. Hoe haalt Nederland het in zijn hoofd om haar weg te stemmen.
ze hielt zich gewoon groot, anders ging ze huilen denk ik, en dat wilde ze niet..quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:05 schreef Foreverblue het volgende:
Wat ik zelf wel typerend vond van de 'liefe' van Dido voor Roel... is toen Bridget zei: "Pak haar nog even stevig beet Roel". Wat deed Dido? Ze sprong gelijk op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |