nee , geen van allen dood , maar roel of dido mogen toch echt wel even optiefen , dat niet / wel roken heeft ze gestoord en iq loos gemaaktquote:
Nope, Lieske vermoed ik. En ik vind het niet eens erg meer.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:18 schreef golfer het volgende:
Kunnen we hier live Dido of Nathalie gezamenlijk uitzwaaien.
Vanavond dan de langverwachte tepel?quote:Op donderdag 8 december 2005 20:18 schreef golfer het volgende:
En natuurlijk weer de belangrijkste vraag: wat zal Bridget vanavond weer aanhebben?
En ik begrijp dat volkomen... Iemand het roken ontzeggen die al in de stress zit is bijna inhumaan. En daar lol over hebben is een doodzonde. Vandaar dat ik het helemaal gehad heb met dat blonde huppelkutje.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nee , geen van allen dood , maar roel of dido mogen toch echt wel even optiefen , dat niet / wel roken heeft ze gestoord en iq loos gemaakt
ik vind dat er niks mis is met Samen, tenminste beter dan GTSTquote:Op donderdag 8 december 2005 20:16 schreef Cynix ® het volgende:
Eerst nog ff NSE. Nou ja, altijd beter dan Samen.
Tsja, dan noem je ook wat. Ik krijg van beide niet echt buikkramp.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:26 schreef Manu82 het volgende:
ik vind dat er niks mis is met Samen, tenminste beter dan GTST
Welnee.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:27 schreef Clint_Eastwood het volgende:
NATHALIE ERUIT !
Truequote:Op donderdag 8 december 2005 20:28 schreef remlof het volgende:
Diegene die aan het begin de minste stemmen heeft gaat er iig niet uit
Dat willen we allemaal wel, maar de vraag is wat Hummie wil.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:28 schreef Fling het volgende:
Ik wil Dido eruit maar dat zal wel weer niet
Inderdaad.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:28 schreef remlof het volgende:
Op de Talpa-site heeft Nathalie maar 6% van de stemmen.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:28 schreef remlof het volgende:
Dan weten we iig wie blijft.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:31 schreef regenworm het volgende:
laat de tussenstand maar komen
lijkt me heel logisch, want de andere 2 genomineerde zitten in de finalequote:Op donderdag 8 december 2005 20:31 schreef Falco het volgende:
Nathalie of Dido eruit, daar ga ik voor!
quote:Op donderdag 8 december 2005 20:31 schreef Falco het volgende:
Nathalie of Dido eruit, daar ga ik voor!
Als je de aflevering op tv volgt vind ik alles best!!quote:Op donderdag 8 december 2005 20:29 schreef regenworm het volgende:
even een bedankje aan de buren dat ik wireless illegaal mag gebruiken
Dan is het dus simpel, Lieske rot op!! En Ingrid heeft weer een maatjequote:Op donderdag 8 december 2005 20:32 schreef regenworm het volgende:
de hond van ingrid wat een verrassing
Het is nu nog erger.quote:
Dus jij zag het ook??quote:Op donderdag 8 december 2005 20:33 schreef Cynix ® het volgende:
Sjaan hep een stropdasachtig iets om?
Was hier ook de eerste reactie. Niet te hopen. Liever Naat d'ruit.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:33 schreef jessie het volgende:
Zou Lieske eruit gaan zodat Ingrid troost krijgt van haar hondje
Ja, haar hond erin en Roel zijn pis enzo opruimen.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:33 schreef jessie het volgende:
Zou Lieske eruit gaan zodat Ingrid troost krijgt van haar hondje
Kutmodquote:Op donderdag 8 december 2005 20:34 schreef flugeltje het volgende:
Haha, meteen met z'n allen in de afkraakmodus....
tuut, tuut, tuut het ziet er niet uut!! Om de woorden van Ruud uit BB1 te gebruiken..quote:Op donderdag 8 december 2005 20:34 schreef tong80 het volgende:
Chantal is aangenomen bij de Stadswacht zo te zien.
quote:
ik Didoquote:Op donderdag 8 december 2005 20:35 schreef Bengeltje het volgende:
Nathalie blijft waarschijnlijk,
Ik ga er vanuit dat Lieske eruit gaat
nee, degene die twee staat toch altijd??quote:Op donderdag 8 december 2005 20:34 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Joost staat nu bovenaan dus hij gaat er uit
Sm meesteres.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:34 schreef MissX het volgende:
omg Chantal wat ziet ze eruit, ze lijkt wel een politieagente
Je kent ons he?quote:Op donderdag 8 december 2005 20:34 schreef flugeltje het volgende:
Haha, meteen met z'n allen in de afkraakmodus....
ik hoor je nu pasquote:Op donderdag 8 december 2005 20:36 schreef Manu82 het volgende:
Wat een vertraging hier!!!
stemmenquote:Op donderdag 8 december 2005 20:35 schreef Gia het volgende:
Wel allemaal op Joost en Lieske blijven stemmen!!
Ik stem voor niemand, vind dat totaal kansloos en daarbij kan dat vanuit hier niet!!quote:Op donderdag 8 december 2005 20:35 schreef Gia het volgende:
Wel allemaal op Joost en Lieske blijven stemmen!!
ze was voor mij dusdanig irritant in de "gewone" uitzending dat ik het niet eens erg vind....quote:Op donderdag 8 december 2005 20:35 schreef flugeltje het volgende:
Lieske gaat er dus uit.....
Als de trend van de afgelopen weken zich voortzet tenminste....
Omdat Nathalie nu laatste stond, die gaat dan waarschijnlijk nietquote:
We zullen zien het blijft altijd gissenquote:Op donderdag 8 december 2005 20:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ze was voor mij dusdanig irritant in de "gewone" uitzending dat ik het niet eens erg vind....
Je kijkt voor het eerst?quote:Op donderdag 8 december 2005 20:36 schreef American_Nightmare het volgende:
Als nathalie er NIET uit gaat is het definitief doorgestoken kaart. Ze staat in ALLE polls onderaan en nu ook bij de eerste tussenstand dus dat zijn blijft is simpelweg onmogelijk.
Nou ik hoop dat joost haar dumpt (voor zichzelf)quote:Op donderdag 8 december 2005 20:38 schreef Fling het volgende:
Brenda zit altijd net te kijken alsof ze niet kan wachten om Joost te dumpen zodra ie het huis uitkomt
Is dat al bekend?quote:Op donderdag 8 december 2005 20:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Omdat Nathalie nu laatste stond, die gaat dan waarschijnlijk niet
En Ingrid, Joost en Lieske zitten in de finale
Bij mij werkt het.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:38 schreef Bengeltje het volgende:
Zo hey Ingrid is wel erg goed in iemand vrolijk krijgen.![]()
Ja, ze heeft haar momenten.quote:
Ik snap niet dat je moeder je geen Remi heeft genoemdquote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 20:39 schreef Arcee het volgende:
Wat doet die suffe Rikkert daar nog elke keer? Blijf gewoon thuis, man.
neeeeeeeeeeequote:Op donderdag 8 december 2005 20:39 schreef LuQas het volgende:
Ik vrees dat Lieske eruit gaat, zo aan de tussenstand te zien
de BN'er uithangenquote:Op donderdag 8 december 2005 20:39 schreef Arcee het volgende:
Nope.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:37 schreef tong80 het volgende:
Is het ooit voorgekomen dat de nummer laatst in de eerste peiling nog minder percenages had op het eind ?
Dat zou dus een verschil van 25 % zijn na de eerste peilingquote:Op donderdag 8 december 2005 20:39 schreef LuQas het volgende:
Ik vrees dat Lieske eruit gaat, zo aan de tussenstand te zien
Arceequote:Op donderdag 8 december 2005 20:39 schreef Arcee het volgende:
Rob.
Chantal.
Linda.
Nee maar ik vond de exits wel altijd acceptabel. Als LIeske of Ingrid er nu uit gaat ben ik echt KWAAD.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 20:40 schreef PLAE@ het volgende:
Nathalie gaat er niet uit dat is duidelijk![]()
als je er maar een filmpje van maaktquote:Op donderdag 8 december 2005 20:40 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nee maar ik vond de exits wel altijd acceptabel. Als LIeske of Ingrid er nu uit gaat ben ik echt KWAAD.Dan ga ik naar Aalsmeer en schop ik de Hummie het hele huis door.
quote:Op donderdag 8 december 2005 20:39 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Ingrid
Ingrids borsten
Ingrid
Ze hebben er helaas flink in geknipt. Ik gleed van m'n stoel.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je moeder je geen Remi heeft genoemd![]()
.
Echt een leuk stuk van Ingrid.
Tuurlijk knulquote:Op donderdag 8 december 2005 20:40 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]Dan ga ik naar Aalsmeer en schop ik de Hummie het hele huis door.
Je moet wel opletten hoorquote:Op donderdag 8 december 2005 20:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is dat al bekend?![]()
Verdorie, dat heb ik weer gemist.![]()
maar evengoed. 8 % in de eerst poll... dat is echt niet als eerlijk te verkopen als dat nog heel erg bijtrekt...quote:Op donderdag 8 december 2005 20:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
We zullen zien het blijft altijd gissen
Ze gaat wel. Ik voel het.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:41 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]Iets minder voorspelbaar aub....
Ingrid is er ook nogquote:Op donderdag 8 december 2005 20:42 schreef vw_caddy het volgende:
Als Lieske eruit gaat is er helemaal geen zak meer aan BB de komende twee weken
Ingrid zit niet op de bankquote:Op donderdag 8 december 2005 20:40 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nee maar ik vond de exits wel altijd acceptabel. Als LIeske of Ingrid er nu uit gaat ben ik echt KWAAD.Dan ga ik naar Aalsmeer en schop ik de Hummie het hele huis door.
Neem me es serieus.quote:
Dacht dat je al een aantal dagen kwaad wasquote:Op donderdag 8 december 2005 20:40 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Het heeft ook zijn voordelen je kan weer eens andere dingen gaan doen.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:42 schreef vw_caddy het volgende:
Als Lieske eruit gaat is er helemaal geen zak meer aan BB de komende twee weken
Dat d8 ik ook net. *ril*quote:Op donderdag 8 december 2005 20:41 schreef regenworm het volgende:
De zuurkool maaltijd gatverdame wat ziet dat er vies uit
Dat je je dat nog kunt herinneren!quote:Op donderdag 8 december 2005 20:42 schreef Kolomo het volgende:
Bij dit Ingrid-acteer-fragment hoorde je heel duidelijk de stem die ze ook gebruikte als Heleentje bij Baantjer... Al was ze toen een jaartje of tien jonger.
Bengeltje.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Arcee![]()
Wie gaat er volgens jou uit?![]()
Yep.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ingrid is er ook nog
Ik denk dat de uiteindelijke finale tussen Joost en Ingrid zal gaan...
Lieske is een stuk mondiger tegenover Roel dan Ingrid, is wel lachen.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ingrid is er ook nog
Ik denk dat de uiteindelijke finale tussen Joost en Ingrid zal gaan...
Hij heeft vast de DVD thuisquote:Op donderdag 8 december 2005 20:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat je je dat nog kunt herinneren!
Jij hebt vast de DVD thuisquote:Op donderdag 8 december 2005 20:42 schreef Kolomo het volgende:
Bij dit Ingrid-acteer-fragment hoorde je heel duidelijk de stem die ze ook gebruikte als Heleentje bij Baantjer... Al was ze toen een jaartje of tien jonger.
Met jou kan ik praten, ik voel het ook!quote:
Flikker op, ga nu melijwekkend doen, dat kutwijf moest een kutopdracht hebbenquote:Op donderdag 8 december 2005 20:43 schreef Fling het volgende:
Wel een kutopdracht hoor
sorryquote:Op donderdag 8 december 2005 20:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, jij moet mij meer up to date houden, waar heb ik je anders voor?![]()
![]()
Dat zal inderdaad wel...quote:
Hai lieverd.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Bengeltje.![]()
Weet ik niet, het is net de lotto.
Maar normaal Dido of Naat. Ik hoop (en denk toch ook wel) Naat.
Ze was vanaf dag 1 al heel gemaakt.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:45 schreef LuQas het volgende:
Ik vind dat de moeder van Roel de laatste tijd wel heel erg goed weet dat mensen haar leuk vinden, beetje jammer.
Durfde het al niet te zeggen.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:47 schreef schatje het volgende:
Mijn god. Echt erg wat Chantal aan heeft.
Gelukkig heeft ze iets aanquote:Op donderdag 8 december 2005 20:47 schreef schatje het volgende:
Voor de kijkcijfers / plot / weet ik t hoeven ze de uitslag niet meer te beïnvloeden lijkt me.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:47 schreef Fling het volgende:
Hmmm, het begint bijna geloofwaardig te worden op deze manier
Haar tuintje zit ook leuk. Zo mooi op elkaar afgestemd.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:47 schreef schatje het volgende:
Zal ik je wat vertellen, er zit 2 procent tussen de nummer 2 en degene die eruit moet.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:47 schreef Fling het volgende:
Hmmm, het begint bijna geloofwaardig te worden op deze manier
Dat zou me niks verbazen, bijna elke keer gaan de percentages de laatste ronde nog erger heen en weer dan het weer in nederlandquote:Op donderdag 8 december 2005 20:48 schreef Apie74 het volgende:
Let op straks gaat Lieske er alsnog uit
daar wordt langzaam na toegewerktquote:Op donderdag 8 december 2005 20:48 schreef LuQas het volgende:
Ik heb liever dat Dido eruit vliegt dan Nathalie.
Veel meer leedvermaak zou dat zijn
Die hou ik erin als ik mot pissenquote:Op donderdag 8 december 2005 20:48 schreef Cynix ® het volgende:
Gelukkig ff reclame. Even op adem komen.
Wa bende gij un dokusquote:Op donderdag 8 december 2005 20:48 schreef Manu82 het volgende:
Lieske eruit ole ole ole
ach het kan zelfs zo zijn dat joost vertrekt je weet het nooitquote:Op donderdag 8 december 2005 20:49 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat zou me niks verbazen, bijna elke keer gaan de percentages de laatste ronde nog erger heen en weer dan het weer in nederland
quote:Op donderdag 8 december 2005 20:47 schreef schatje het volgende:
tja. als jij dat jammer vindtquote:Op donderdag 8 december 2005 20:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geen inkijk dit keer, jammer he.
Is de nieuwe mode van de Keilerweg, alleen het is nog niet tot haar doorgedrongen dat die niet meer open is....quote:
Jeah, dat hoor ik ook altijdquote:Op donderdag 8 december 2005 20:48 schreef LuQas het volgende:
'Hoi, met Lieske, wat lief dat je op me stemt!'![]()
Nog een klein uurtje en dan weten we het, zoals altijd, afwachtenquote:Op donderdag 8 december 2005 20:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
ach het kan zelfs zo zijn dat joost vertrekt je weet het nooit
quote:Op donderdag 8 december 2005 20:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
ach het kan zelfs zo zijn dat joost vertrekt je weet het nooit
vorige week maakte ze nog een sprong van 15% meen ik. dus Lies staat ook nog niet veilig...quote:Op donderdag 8 december 2005 20:51 schreef flugeltje het volgende:
Als Naat bij de volgende tussenstand bóven Dido staat vliegt Nathalie eruit.... Als het andersom is gaat Dido....
Is eik een leernicht die op haar verbouwing zit te wachten.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:51 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja bealchelijk met die stropdas en die platte haren, zo komt ze nooit aan de man![]()
manu is de leukste lieske fan in het forumquote:Op donderdag 8 december 2005 20:51 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Wa bende gij un dokus![]()
![]()
Zal wel moeten...quote:Op donderdag 8 december 2005 20:48 schreef American_Nightmare het volgende:
Dido missschien weg inderdaad... en Nat gaat Roel pijpen vanavond
Maar Dido zit op de bank, begrijp dat dan, ze heeft het zelf héél zwaar hoorquote:Op donderdag 8 december 2005 20:51 schreef jessie het volgende:
En weer trekt Dido zich amper wat aan van Nathalie. Viel me vanavond ook al op. Ingrid en Lieske waren emt Naat dr koffer bezig. En Dido....met zichzelf.
De kans is erg groot dat Lieske er uit gaatquote:Op donderdag 8 december 2005 20:51 schreef flugeltje het volgende:
Als Naat bij de volgende tussenstand bóven Dido staat vliegt Nathalie eruit.... Als het andersom is gaat Dido....
Dat zou alles veranderen, ik hoop het dus van harte, maar gaat niet gebeuren.... dan Nathalie maar.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:49 schreef svann het volgende:
Dido eruit zou groepsdynamies fantasties zijn!
Idd. Als de anderen hier in het huis nog Talpa wat geld weten af te snoepen met geheime opdrachten etc...mogen ze al blij zijn.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 20:52 schreef tong80 het volgende:
Is het weleens gebeurt dat de laatste in de eerste peiling bij de derde peiling niet latste was en er toch uit moest ?
quote:Op donderdag 8 december 2005 20:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
manu is de leukste lieske fan in het forum
Dat kan ie dan Lieske lekker kwalijk nemen!quote:Op donderdag 8 december 2005 20:50 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Het zou in ieder geval beter zijn als Dido eruit gaat
Gaan we eens een andere Roel zien
Té mooi, echt waar.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:51 schreef kissa het volgende:
Dodo eruit, Roel mag niet roken bovendien, Roel ontploft![]()
niet naar Chantalquote:Op donderdag 8 december 2005 20:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou meer voor jou, jij kijkt toch graag?![]()
Het begint weer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |