Dat zal inderdaad wel...quote:
Hai lieverd.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Bengeltje.![]()
Weet ik niet, het is net de lotto.
Maar normaal Dido of Naat. Ik hoop (en denk toch ook wel) Naat.
Ze was vanaf dag 1 al heel gemaakt.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:45 schreef LuQas het volgende:
Ik vind dat de moeder van Roel de laatste tijd wel heel erg goed weet dat mensen haar leuk vinden, beetje jammer.
Durfde het al niet te zeggen.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:47 schreef schatje het volgende:
Mijn god. Echt erg wat Chantal aan heeft.
Gelukkig heeft ze iets aanquote:Op donderdag 8 december 2005 20:47 schreef schatje het volgende:
Voor de kijkcijfers / plot / weet ik t hoeven ze de uitslag niet meer te beïnvloeden lijkt me.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:47 schreef Fling het volgende:
Hmmm, het begint bijna geloofwaardig te worden op deze manier
Haar tuintje zit ook leuk. Zo mooi op elkaar afgestemd.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:47 schreef schatje het volgende:
Zal ik je wat vertellen, er zit 2 procent tussen de nummer 2 en degene die eruit moet.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:47 schreef Fling het volgende:
Hmmm, het begint bijna geloofwaardig te worden op deze manier
Dat zou me niks verbazen, bijna elke keer gaan de percentages de laatste ronde nog erger heen en weer dan het weer in nederlandquote:Op donderdag 8 december 2005 20:48 schreef Apie74 het volgende:
Let op straks gaat Lieske er alsnog uit
daar wordt langzaam na toegewerktquote:Op donderdag 8 december 2005 20:48 schreef LuQas het volgende:
Ik heb liever dat Dido eruit vliegt dan Nathalie.
Veel meer leedvermaak zou dat zijn
Die hou ik erin als ik mot pissenquote:Op donderdag 8 december 2005 20:48 schreef Cynix ® het volgende:
Gelukkig ff reclame. Even op adem komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |