Je kent ons he?quote:Op donderdag 8 december 2005 20:34 schreef flugeltje het volgende:
Haha, meteen met z'n allen in de afkraakmodus....
ik hoor je nu pasquote:Op donderdag 8 december 2005 20:36 schreef Manu82 het volgende:
Wat een vertraging hier!!!
stemmenquote:Op donderdag 8 december 2005 20:35 schreef Gia het volgende:
Wel allemaal op Joost en Lieske blijven stemmen!!
Ik stem voor niemand, vind dat totaal kansloos en daarbij kan dat vanuit hier niet!!quote:Op donderdag 8 december 2005 20:35 schreef Gia het volgende:
Wel allemaal op Joost en Lieske blijven stemmen!!
ze was voor mij dusdanig irritant in de "gewone" uitzending dat ik het niet eens erg vind....quote:Op donderdag 8 december 2005 20:35 schreef flugeltje het volgende:
Lieske gaat er dus uit.....
Als de trend van de afgelopen weken zich voortzet tenminste....
Omdat Nathalie nu laatste stond, die gaat dan waarschijnlijk nietquote:
We zullen zien het blijft altijd gissenquote:Op donderdag 8 december 2005 20:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ze was voor mij dusdanig irritant in de "gewone" uitzending dat ik het niet eens erg vind....
Je kijkt voor het eerst?quote:Op donderdag 8 december 2005 20:36 schreef American_Nightmare het volgende:
Als nathalie er NIET uit gaat is het definitief doorgestoken kaart. Ze staat in ALLE polls onderaan en nu ook bij de eerste tussenstand dus dat zijn blijft is simpelweg onmogelijk.
Nou ik hoop dat joost haar dumpt (voor zichzelf)quote:Op donderdag 8 december 2005 20:38 schreef Fling het volgende:
Brenda zit altijd net te kijken alsof ze niet kan wachten om Joost te dumpen zodra ie het huis uitkomt
Is dat al bekend?quote:Op donderdag 8 december 2005 20:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Omdat Nathalie nu laatste stond, die gaat dan waarschijnlijk niet
En Ingrid, Joost en Lieske zitten in de finale
Bij mij werkt het.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:38 schreef Bengeltje het volgende:
Zo hey Ingrid is wel erg goed in iemand vrolijk krijgen.![]()
Ja, ze heeft haar momenten.quote:
Ik snap niet dat je moeder je geen Remi heeft genoemdquote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 20:39 schreef Arcee het volgende:
Wat doet die suffe Rikkert daar nog elke keer? Blijf gewoon thuis, man.
neeeeeeeeeeequote:Op donderdag 8 december 2005 20:39 schreef LuQas het volgende:
Ik vrees dat Lieske eruit gaat, zo aan de tussenstand te zien
de BN'er uithangenquote:Op donderdag 8 december 2005 20:39 schreef Arcee het volgende:
Wat doet die suffe Rikkert daar nog elke keer? Blijf gewoon thuis, man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |