nee , geen van allen dood , maar roel of dido mogen toch echt wel even optiefen , dat niet / wel roken heeft ze gestoord en iq loos gemaaktquote:
Nope, Lieske vermoed ik. En ik vind het niet eens erg meer.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:18 schreef golfer het volgende:
Kunnen we hier live Dido of Nathalie gezamenlijk uitzwaaien.
Vanavond dan de langverwachte tepel?quote:Op donderdag 8 december 2005 20:18 schreef golfer het volgende:
En natuurlijk weer de belangrijkste vraag: wat zal Bridget vanavond weer aanhebben?
En ik begrijp dat volkomen... Iemand het roken ontzeggen die al in de stress zit is bijna inhumaan. En daar lol over hebben is een doodzonde. Vandaar dat ik het helemaal gehad heb met dat blonde huppelkutje.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nee , geen van allen dood , maar roel of dido mogen toch echt wel even optiefen , dat niet / wel roken heeft ze gestoord en iq loos gemaakt
ik vind dat er niks mis is met Samen, tenminste beter dan GTSTquote:Op donderdag 8 december 2005 20:16 schreef Cynix ® het volgende:
Eerst nog ff NSE. Nou ja, altijd beter dan Samen.
Tsja, dan noem je ook wat. Ik krijg van beide niet echt buikkramp.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:26 schreef Manu82 het volgende:
ik vind dat er niks mis is met Samen, tenminste beter dan GTST
Welnee.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:27 schreef Clint_Eastwood het volgende:
NATHALIE ERUIT !
Truequote:Op donderdag 8 december 2005 20:28 schreef remlof het volgende:
Diegene die aan het begin de minste stemmen heeft gaat er iig niet uit
Dat willen we allemaal wel, maar de vraag is wat Hummie wil.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:28 schreef Fling het volgende:
Ik wil Dido eruit maar dat zal wel weer niet
Inderdaad.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:28 schreef remlof het volgende:
Op de Talpa-site heeft Nathalie maar 6% van de stemmen.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:28 schreef remlof het volgende:
Dan weten we iig wie blijft.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:31 schreef regenworm het volgende:
laat de tussenstand maar komen
lijkt me heel logisch, want de andere 2 genomineerde zitten in de finalequote:Op donderdag 8 december 2005 20:31 schreef Falco het volgende:
Nathalie of Dido eruit, daar ga ik voor!
quote:Op donderdag 8 december 2005 20:31 schreef Falco het volgende:
Nathalie of Dido eruit, daar ga ik voor!
Als je de aflevering op tv volgt vind ik alles best!!quote:Op donderdag 8 december 2005 20:29 schreef regenworm het volgende:
even een bedankje aan de buren dat ik wireless illegaal mag gebruiken
Dan is het dus simpel, Lieske rot op!! En Ingrid heeft weer een maatjequote:Op donderdag 8 december 2005 20:32 schreef regenworm het volgende:
de hond van ingrid wat een verrassing
Het is nu nog erger.quote:
Dus jij zag het ook??quote:Op donderdag 8 december 2005 20:33 schreef Cynix ® het volgende:
Sjaan hep een stropdasachtig iets om?
Was hier ook de eerste reactie. Niet te hopen. Liever Naat d'ruit.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:33 schreef jessie het volgende:
Zou Lieske eruit gaan zodat Ingrid troost krijgt van haar hondje
Ja, haar hond erin en Roel zijn pis enzo opruimen.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:33 schreef jessie het volgende:
Zou Lieske eruit gaan zodat Ingrid troost krijgt van haar hondje
Kutmodquote:Op donderdag 8 december 2005 20:34 schreef flugeltje het volgende:
Haha, meteen met z'n allen in de afkraakmodus....
tuut, tuut, tuut het ziet er niet uut!! Om de woorden van Ruud uit BB1 te gebruiken..quote:Op donderdag 8 december 2005 20:34 schreef tong80 het volgende:
Chantal is aangenomen bij de Stadswacht zo te zien.
quote:
ik Didoquote:Op donderdag 8 december 2005 20:35 schreef Bengeltje het volgende:
Nathalie blijft waarschijnlijk,
Ik ga er vanuit dat Lieske eruit gaat
nee, degene die twee staat toch altijd??quote:Op donderdag 8 december 2005 20:34 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Joost staat nu bovenaan dus hij gaat er uit
Sm meesteres.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:34 schreef MissX het volgende:
omg Chantal wat ziet ze eruit, ze lijkt wel een politieagente
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |