Dat zal inderdaad wel...quote:
Hai lieverd.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Bengeltje.![]()
Weet ik niet, het is net de lotto.
Maar normaal Dido of Naat. Ik hoop (en denk toch ook wel) Naat.
Ze was vanaf dag 1 al heel gemaakt.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:45 schreef LuQas het volgende:
Ik vind dat de moeder van Roel de laatste tijd wel heel erg goed weet dat mensen haar leuk vinden, beetje jammer.
Durfde het al niet te zeggen.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:47 schreef schatje het volgende:
Mijn god. Echt erg wat Chantal aan heeft.
Gelukkig heeft ze iets aanquote:Op donderdag 8 december 2005 20:47 schreef schatje het volgende:
Voor de kijkcijfers / plot / weet ik t hoeven ze de uitslag niet meer te beïnvloeden lijkt me.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:47 schreef Fling het volgende:
Hmmm, het begint bijna geloofwaardig te worden op deze manier
Haar tuintje zit ook leuk. Zo mooi op elkaar afgestemd.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:47 schreef schatje het volgende:
Zal ik je wat vertellen, er zit 2 procent tussen de nummer 2 en degene die eruit moet.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:47 schreef Fling het volgende:
Hmmm, het begint bijna geloofwaardig te worden op deze manier
Dat zou me niks verbazen, bijna elke keer gaan de percentages de laatste ronde nog erger heen en weer dan het weer in nederlandquote:Op donderdag 8 december 2005 20:48 schreef Apie74 het volgende:
Let op straks gaat Lieske er alsnog uit
daar wordt langzaam na toegewerktquote:Op donderdag 8 december 2005 20:48 schreef LuQas het volgende:
Ik heb liever dat Dido eruit vliegt dan Nathalie.
Veel meer leedvermaak zou dat zijn
Die hou ik erin als ik mot pissenquote:Op donderdag 8 december 2005 20:48 schreef Cynix ® het volgende:
Gelukkig ff reclame. Even op adem komen.
Wa bende gij un dokusquote:Op donderdag 8 december 2005 20:48 schreef Manu82 het volgende:
Lieske eruit ole ole ole
ach het kan zelfs zo zijn dat joost vertrekt je weet het nooitquote:Op donderdag 8 december 2005 20:49 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat zou me niks verbazen, bijna elke keer gaan de percentages de laatste ronde nog erger heen en weer dan het weer in nederland
quote:Op donderdag 8 december 2005 20:47 schreef schatje het volgende:
tja. als jij dat jammer vindtquote:Op donderdag 8 december 2005 20:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geen inkijk dit keer, jammer he.
Is de nieuwe mode van de Keilerweg, alleen het is nog niet tot haar doorgedrongen dat die niet meer open is....quote:
Jeah, dat hoor ik ook altijdquote:Op donderdag 8 december 2005 20:48 schreef LuQas het volgende:
'Hoi, met Lieske, wat lief dat je op me stemt!'![]()
Nog een klein uurtje en dan weten we het, zoals altijd, afwachtenquote:Op donderdag 8 december 2005 20:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
ach het kan zelfs zo zijn dat joost vertrekt je weet het nooit
quote:Op donderdag 8 december 2005 20:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
ach het kan zelfs zo zijn dat joost vertrekt je weet het nooit
vorige week maakte ze nog een sprong van 15% meen ik. dus Lies staat ook nog niet veilig...quote:Op donderdag 8 december 2005 20:51 schreef flugeltje het volgende:
Als Naat bij de volgende tussenstand bóven Dido staat vliegt Nathalie eruit.... Als het andersom is gaat Dido....
Is eik een leernicht die op haar verbouwing zit te wachten.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:51 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja bealchelijk met die stropdas en die platte haren, zo komt ze nooit aan de man![]()
manu is de leukste lieske fan in het forumquote:Op donderdag 8 december 2005 20:51 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Wa bende gij un dokus![]()
![]()
Zal wel moeten...quote:Op donderdag 8 december 2005 20:48 schreef American_Nightmare het volgende:
Dido missschien weg inderdaad... en Nat gaat Roel pijpen vanavond
Maar Dido zit op de bank, begrijp dat dan, ze heeft het zelf héél zwaar hoorquote:Op donderdag 8 december 2005 20:51 schreef jessie het volgende:
En weer trekt Dido zich amper wat aan van Nathalie. Viel me vanavond ook al op. Ingrid en Lieske waren emt Naat dr koffer bezig. En Dido....met zichzelf.
De kans is erg groot dat Lieske er uit gaatquote:Op donderdag 8 december 2005 20:51 schreef flugeltje het volgende:
Als Naat bij de volgende tussenstand bóven Dido staat vliegt Nathalie eruit.... Als het andersom is gaat Dido....
Dat zou alles veranderen, ik hoop het dus van harte, maar gaat niet gebeuren.... dan Nathalie maar.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:49 schreef svann het volgende:
Dido eruit zou groepsdynamies fantasties zijn!
Idd. Als de anderen hier in het huis nog Talpa wat geld weten af te snoepen met geheime opdrachten etc...mogen ze al blij zijn.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 20:52 schreef tong80 het volgende:
Is het weleens gebeurt dat de laatste in de eerste peiling bij de derde peiling niet latste was en er toch uit moest ?
quote:Op donderdag 8 december 2005 20:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
manu is de leukste lieske fan in het forum
Dat kan ie dan Lieske lekker kwalijk nemen!quote:Op donderdag 8 december 2005 20:50 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Het zou in ieder geval beter zijn als Dido eruit gaat
Gaan we eens een andere Roel zien
Té mooi, echt waar.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:51 schreef kissa het volgende:
Dodo eruit, Roel mag niet roken bovendien, Roel ontploft![]()
niet naar Chantalquote:Op donderdag 8 december 2005 20:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou meer voor jou, jij kijkt toch graag?![]()
Het begint weer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |