Neej.. ok ik had er al 100... maar dan moet ik zeggen: Ben halverwege +100 g van mijn epic mount af.. en dat is zo'n mond volquote:Op woensdag 14 december 2005 14:26 schreef Beestig het volgende:
Dus je had 0G ?
Was je ooit in een raid die hem heeft neergehaald?quote:Op donderdag 15 december 2005 13:04 schreef Migwi het volgende:
[..]
Nou, nee.
Niet echt meer, strats zijn al lang bekend, elke randdebiel kan 't
Hij heeft wel gelijk...quote:Op donderdag 15 december 2005 15:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Was je ooit in een raid die hem heeft neergehaald?
Een MT die niet gefeard kan worden scheelt al veelquote:Op donderdag 15 december 2005 15:42 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk...
Nefarian is een van de makkelijkste gevechten in BWL. Alleen de eerste fase is lastig in het begin, maar als je daar ook weet wat je moet doen, dan is zelfs dat makkelijk. Maar Nefarian zelf? Nah.
Het lastigste BWL gevecht is Vaelastratz omdat je daar niet alles zelf in de hand hebt. Als hij je healers opblaast, dan heb je haast al verloren. En natuurlijk de ontiegelijke FPS drop...
*coughtremortotemcough*quote:Op donderdag 15 december 2005 15:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een MT die niet gefeard kan worden scheelt al veel
Voorkomt geen fear, en er moet constant gerepositioneerd worden ipv dat je hem op 1 plaats kan tanken.quote:
* Migwi points at his char Cyndane.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Was je ooit in een raid die hem heeft neergehaald?
Wooo, free food en drinks, free food kan iedereen, is kwestie van cooking, drink ligt ook overal voor het oprapen, zeker als noncaster heb je daar ook geen gezeur mee.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:37 schreef Migwi het volgende:
Uhu..
Met je cloth en free food+drinks, oh oh oh wat duur..
Probeer eens plate als je vaste MT bent, of arrows+pet food+drinks en anders onze rogues met hun poisons..
Pft, je bent een cheap ass![]()
giiiivvv wtr plz!quote:Op donderdag 15 december 2005 21:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wooo, free food en drinks, free food kan iedereen, is kwestie van cooking, drink ligt ook overal voor het oprapen, zeker als noncaster heb je daar ook geen gezeur mee.
Elke class heeft voor en nadelen, maar om te zeggen dat mages het makkelijk hebben is complete onzin.
Cloth is flink wat duurder geworden, of jij moet me vertellen dat die 5g repairs een figment van mijn verbeelding zijn. Vergeet niet dat wij ook onze kosten hebben met Runes en Arcane Powder.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:37 schreef Migwi het volgende:
Uhu..
Met je cloth en free food+drinks, oh oh oh wat duur..
Probeer eens plate als je vaste MT bent, of arrows+pet food+drinks en anders onze rogues met hun poisons..
Pft, je bent een cheap ass![]()
Ze zeggen nog plz, veel mensen zeggen dat al niet eens meerquote:Op donderdag 15 december 2005 22:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
giiiivvv wtr plz!
prtl 2 Darna 4 fr33 plz
Typisch, die lui in general "invite" "INIVTE"quote:Op donderdag 15 december 2005 21:48 schreef seto het volgende:
Ben overgestapt naar Elemental Mastery build, hoewel ik niet zoveel +spell damage gear heb is het wel geinig
Even uitgeprobeerd in AV:
[afbeelding]
Yep dat kanquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:13 schreef Brentmeister het volgende:
Weet iemand hier trouwens of het mogelijk is om World of Warcraft tegelijkertijd met 2 verschillende accounts achter een router te spelen? Ik heb hier een netwerkje van 4 computers die dus op het internet allemaal hetzelfde IP-adres hebben.
mijn tip :quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:42 schreef Richardfun het volgende:
Damnit. Vorige week 50g betaald voor de Widowmaker dagger, gister een ZF run, dropt ie gewoon. Argh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |