abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2005 @ 19:54:27 #1
34726 Fratz
Max
pi_32926143

HET OFFICIËLE WORLD OF WARCRAFT TOPIC
Four years have passed since the aftermath of Warcraft III: Reign of Chaos, and a great tension now smolders throughout the ravaged world of Azeroth. As the battle-worn races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and ominous, arise to plague the world once again.

World of Warcraft is an online role-playing experience set in the award-winning Warcraft universe. Players assume the roles of Warcraft heroes as they explore, adventure, and quest across a vast world. Being "Massively Multiplayer," World of Warcraft allows thousands of players to interact within the same world. Whether adventuring together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory.

dedicated live team will create a constant stream of new adventures to undertake, lands to explore, and monsters to vanquish. This content ensures that the game will never be the same from month to month, and will continue to offer new challenges and adventures for years to come.

Game Features:
* Adventure together with thousands of other players simultaneously.
* Create and customize your own hero from the unique races and classes of the Warcraft universe.
* Explore an expansive world with miles of forests, deserts, snow-blown mountains, and other exotic lands.
* Visit huge cities and delve through dozens of vast dungeons.
* Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month

Eastern Kingdoms
Startgebied voor:
* Humans
* Dwarves
* Gnomes
* Undead

Kalimdor
Startgebied voor:
* Night elves
* Tauren
* Orcs
* Trolls

Handige links:

World of Warcraft Europese website
World of Warcraft Amerikaanse website
World of War.net
WoW DB, site met alle mods
Thottbot.com
WoW Vault @ IGN.com
Questkeep
Kaart van Azeroth met filghtpaths en instance omschrijvingen

Wat kost dat nou?
Het spel zelf kun je bij gcshop.nl kopen voor 37,00 euro. Na de eerste maand kun je dan kiezen uit 4 opties:
* Betaling met credit card per maand: 12,99 euro
* Betaling met credit card per 3 maanden, 35,97 euro (11,99 euro/maand)
* Betaling met credit card per 6 maanden: 65,94 euro (10,99 euro/maand)
* Betaling met pre-paid gamecard per 60 dagen: 25,00 euro (bij andere winkels: 29,95 euro)
* Voor Nederlanders is er nu een nieuwe optie: betalen per automatische incasso!

Uitbreiding

Een uitbreiding van WOW wordt verwacht, datum nog niet bekend.
http://www.worldofwarcraft.com/burningcrusade/

Dingen die verwacht worden bij de uitbreiding:

-Levelcap tot level 70,
-Flying mounts,
-Een nieuw continent, The Outland,
-Jewelcrafting,

en nog veel meer..

Ik heb de Fok!ers lijst er uit gehaald omdat deze niet meer up-to-date is. verder heb ik er geen idee van of het Fok!ers guild nog steeds actief is. Mocht dat wel het geval zijn, post dat dan eventjes, dan verander ik het!

[ Bericht 1% gewijzigd door Fratz op 08-12-2005 21:20:33 ]
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2005 @ 19:54:54 #2
34726 Fratz
Max
pi_32926158
Game on!
pi_32926197
Inmiddels 4x AB in geweest. 2x gewonnen. Das een beter gemiddelde dan de meeste mensen in de Alliance denk ik zo En lekker voor mijn honor, denk dat ik vanaf woensdag iig rank 2 heb. (ben nu 0)
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_32926243
Was rank4 qua honor toen ik voor het laatste speelde, gisteren toch nog ingelogd toen had ik rank1
pi_32926305
Agh, ik speel niet echt op honor, doe af en toe een AB run voor de fun. Vandaag naar lvl 36 gespeeld. Zijn alleen zo weinig solo quests op dit lvl. Veel elite, irritant, geen zin om te gaan farmen voor XP namelijk.

Waar kan ik de quests ophalen voor SM?
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2005 @ 20:01:14 #6
34726 Fratz
Max
pi_32926327
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:56 schreef Morthill het volgende:
Inmiddels 4x AB in geweest. 2x gewonnen. Das een beter gemiddelde dan de meeste mensen in de Alliance denk ik zo En lekker voor mijn honor, denk dat ik vanaf woensdag iig rank 2 heb. (ben nu 0)
Op mijn server in ieder geval wel Ik hoop volgende week Legionaire te worden. Het zal wel net niet lukken door tijdgebrek, maar we zien wel. We hebben in ieder geval ook bedacht om WSG maar eens nieuw leven in te blazen. Dus morgen wordt WSG avond voor mij. We hebben de Alliance dit maar vast laten weten, wel zo handig!
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2005 @ 20:02:59 #7
34726 Fratz
Max
pi_32926368
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:58 schreef McGilles het volgende:
Was rank4 qua honor toen ik voor het laatste speelde, gisteren toch nog ingelogd toen had ik rank1
je houdt in ieder geval altijd je private/scout rank. maar zodra je geen aandacht meer besteed aan pvp dan gaat je rank omlaag.
  donderdag 8 december 2005 @ 21:17:20 #8
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_32928604
Woot eindelijk 60
(Wel mijn First Aid skill )

Ik ben nu level 15(human Warrior) in Westfall. Nog een paar lvl-tjes en dan Deadmines doen
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2005 @ 21:30:23 #9
34726 Fratz
Max
pi_32928923
net ontdekt dat je nu ook per automatiche incasso kan betalen, erg handig voor mensen zonder creditcard!
pi_32929499
Fokkers guild is er inderdaad niet meer.

Alle oude fokkers zijn met de guild (Disorder) overgestapt naar de nieuwe server (van Bloodscalp naar Trollbane).
......
  donderdag 8 december 2005 @ 22:17:16 #11
100933 Zjenitha
Vertel eens iets leuks
pi_32930188
Hallo allemaal,

Ik heb problemen met inloggen op de world of warcraft site om mijn guest account weer te activeren met een game card. Ook als ik inlog op andere accounts kom ik er niet in. Hij blijft volhouden dat het password fout is, bij alle accounts die ik heb geprobeerd :S.

Heeft iemand anders hier ook een probleem mee?

Gisteren kwam ik erachter dat ik wel gewoon kan inloggen in het spel met de account van een vriend van mij maar als ik probeer in te loggen bij account management van de site krijg ik toch de foutmelding.
Well, Dude, we just don't know.
pi_32930511
Ik loop nu tegen hetzelfde probleem aan, als destijds toen ik het voor het eerst speelde. Ben nu rond lvl 20, maar waar kun je nu heen om een beetje veel solo quests te doen, ik kom alleen nog maar elite of veel te moeilijke quests tegen..
pi_32931601
quote:
Op donderdag 8 december 2005 21:30 schreef Fratz het volgende:
net ontdekt dat je nu ook per automatiche incasso kan betalen, erg handig voor mensen zonder creditcard!
Ja inderdaad, had m'n game card al gekocht, maar vanaf nu is die verleden tijd voor mij Ik ga over op auto incasso
こんにちは。 マンジ です。 おげんき です か。
pi_32931619
[WoW]#50 Hordeel
Was eerder. slotje
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_32931941
quote:
Op donderdag 8 december 2005 23:07 schreef Gamedemon het volgende:
[WoW]#50 Hordeel
Was eerder. slotje
Mja, maar hier wordt wel in gepost. Deze blijft open.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_32932286
zojuist Ring of the Underwood gevonden in een kistje in RFD. Deze wil ik gaan verkopen maar ik heb geen idee wat ik er voor moet vragen, de prijs die bij allakhazam staat vind ik absurd hoog en ik kan me niet indenken dat iemand zoveel gaat betalen voor een ring. Plus dat ik op een van de nieuwe servers speel die pas gestart zijn dus geen mensen die hun alts willen voorzien van goede items. Wat kan ik hier voor vragen? Er is in ieder geval wel interesse want toen ik hem postte in het Trade channel kreeg ik gelijk een stuk of 8 whispers alleen weet ik nu dus niet wat ik er voor kan vragen
  vrijdag 9 december 2005 @ 00:21:11 #17
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_32933691
quote:
Op donderdag 8 december 2005 23:27 schreef Janteh het volgende:
zojuist Ring of the Underwood gevonden in een kistje in RFD. Deze wil ik gaan verkopen maar ik heb geen idee wat ik er voor moet vragen, de prijs die bij allakhazam staat vind ik absurd hoog en ik kan me niet indenken dat iemand zoveel gaat betalen voor een ring. Plus dat ik op een van de nieuwe servers speel die pas gestart zijn dus geen mensen die hun alts willen voorzien van goede items. Wat kan ik hier voor vragen? Er is in ieder geval wel interesse want toen ik hem postte in het Trade channel kreeg ik gelijk een stuk of 8 whispers alleen weet ik nu dus niet wat ik er voor kan vragen
Ik heb hem ook, 10 goud is denk ik niet eens zo gek. Pleur m op de AH voor 12 start 15 BO en kijk of ie verkoopt
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  vrijdag 9 december 2005 @ 00:33:13 #18
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_32933997
Vanavond voor het eerst met de Guild Ragnaros neer gehaald
  † In Memoriam † vrijdag 9 december 2005 @ 00:45:54 #19
34726 Fratz
Max
pi_32934251
-zucht- ik word echt gek van die queues! en de kerstvakantie komt er ook al ook...nog meer queues..
pi_32936983
Heb nog 4 lvls om 60gold bij elkaar te gaan sparen voor mijn mount. Waarom zijn die klere dingen ook zo godgruwelijk duur.
pi_32937337
Ik had m'n mount ook pas op 44.

Leuke titel.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_32937577
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 07:50 schreef Morthill het volgende:
Heb nog 4 lvls om 60gold bij elkaar te gaan sparen voor mijn mount. Waarom zijn die klere dingen ook zo godgruwelijk duur.
60 gold? Da's een dag (of twee) werk. Tip: ga in desolace met een lading underwaterbreathing potions bij de Gelkis vissen naar Big Iron Fishing Pole. Ze zitten onder water in cages omgeven door level 34/35 npc's. Meeste cages bevatten shellfish of zo'n krab. Omdat je nogal veel zal moeten vechten zal je er ongeveer één per uur moeten kunnen krijgen.

Deze zou je toch wel moeten kunnen verkopen voor zo'n 15g/20g per stuk (aan alliance iig zeker Horde hebben een quest voor een Nat Pagle's Extreme Angler FC-5000 hoewel zo te zien dat een level 50 quest is...).

Ik heb sinds gisteravond al 3 poles a 18 gold verkocht.
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
  † In Memoriam † vrijdag 9 december 2005 @ 09:07:35 #23
34726 Fratz
Max
pi_32937631
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 07:50 schreef Morthill het volgende:
ben aan het sparen voor mijn epic mount. die is helemaald duur. nou ben ik aan het nadenken of ik niet gewoon godsgruwelijk veel pvp ga doen om het tot Lieutenant General te schoppen, dan kost een black warraptor me in elk geval een stuk minder gold. hoe dan ook kost het me natuurlijk weer vet veel tijd.
pi_32937665
~800gold in iets minder dan vijf dagen; Met Leatherworking items gemaakt en gedisenchant op een level 1 alt, gewoon verzonden via de mail. Ondertussen Scarlet Monastery farmen (veel grey vendortrash) in Graveyard, en de essences & dusts op AH zetten. De economie op mijn server is iig zo, dat ik makkelijk geld kon verdienen.

Dat zal de 12e wel anders worden, aangezien we gaan migraten
pi_32938134
Ben een geluksvogel, gisteren Felheart Shoulders, Belt, en Slippers voor het minimum DKP kunnen kopen, aangezien er maar 2 locks waren, en die andere lock alle 3 de items al had
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 9 december 2005 @ 09:52:26 #26
118324 Beestig
4 8 15 16 23 42
pi_32938346
Gaat lekker op Bronzebeard, ben zelf nu 35 dus ga richting SM. Heb er ook behoorlijk zin in omdat guild nu ook begint te groeien richting de 30+ (msg Plork voor invite ^_^ )

Mijn lvl 60 ligt definitief op de plank aangezien ik hier als Orc Warlock meer lol heb.
There is no art to find the minds construction in the face
pi_32945447
Kun je nu ook in NL kiezen voor automatische incasso? Dacht dat alleen voor onze oosterburen een optie was...
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:28:32 #28
118324 Beestig
4 8 15 16 23 42
pi_32946360
Via een creditcard is zoiezo automatisch en daar krijg je vanzelf een afrekening van. Wat je anders bedoelt zou ik niet weten ....
pi_32946530
quote:
Direct Debit Option Enabled!
Daliniya, 08/12/2005
We have just added a new payment option for customers living in the Netherlands and Austria: direct debit payments. To use this option, you must be a resident of one of these countries with a bank account originating from there. If you meet that criteria, simply log into Account Management and change your payment option to direct debit if you would like to use this method of payment. Please note that you can only select this option after setting up your account; it cannot be chosen when creating your account. If you have any questions about this new payment method, please contact our Billing Department for more information.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 9 december 2005 @ 16:16:05 #30
118324 Beestig
4 8 15 16 23 42
pi_32947633
Ik zag het, wilde het net posten zit nog in mijn ctrl+v hehe

geen gamecards meer halen !!!
pi_32951320
ffs!
kan ik Sulin niet meer van BS naar TB gooien?
pi_32960342
Talisman.
Some say in ice
pi_32962453
Tain, speel jij nog? En hoe heet jouw char ook al weer?
  zaterdag 10 december 2005 @ 03:02:17 #34
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_32963771
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 09:03 schreef DikkeSmikkel het volgende:

[..]

60 gold? Da's een dag (of twee) werk. Tip: ga in desolace met een lading underwaterbreathing potions bij de Gelkis vissen naar Big Iron Fishing Pole. Ze zitten onder water in cages omgeven door level 34/35 npc's. Meeste cages bevatten shellfish of zo'n krab. Omdat je nogal veel zal moeten vechten zal je er ongeveer één per uur moeten kunnen krijgen.

Deze zou je toch wel moeten kunnen verkopen voor zo'n 15g/20g per stuk (aan alliance iig zeker Horde hebben een quest voor een Nat Pagle's Extreme Angler FC-5000 hoewel zo te zien dat een level 50 quest is...).

, snel proberen
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  zaterdag 10 december 2005 @ 03:06:15 #35
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_32963805
Ben nu trouwens level 42 warlock met mijn tinko char op Earthen ring en zodra ik 50 ben ga ik mijn demon summonen en loslaten op het beginveld van de mensen , lijkt me wel leuk om te zien

( de demon die ik dan kan krijgen gaat valt na 15 seconden uit mijn controle en dan moet ik hem weer enslaven ( oid ) om hem te houden. Als ik dat niet doe keert ie zich tegen me en valt ie alles aan wat hij ziet )
Vrijheid
  zaterdag 10 december 2005 @ 12:02:06 #36
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_32966930
Inmiddels level 23
Tarren Mill is the place to be. Heerlijk zo'n klein vervallen dorpje vol met undead farmers etc.
The night hides a world, but unveils a universe
pi_32967304
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 03:06 schreef jogy het volgende:
Ben nu trouwens level 42 warlock met mijn tinko char op Earthen ring en zodra ik 50 ben ga ik mijn demon summonen en loslaten op het beginveld van de mensen , lijkt me wel leuk om te zien

( de demon die ik dan kan krijgen gaat valt na 15 seconden uit mijn controle en dan moet ik hem weer enslaven ( oid ) om hem te houden. Als ik dat niet doe keert ie zich tegen me en valt ie alles aan wat hij ziet )
Valt tegen hoor, hij is binnen een paar seconden dood als je tegen een beetje Horde speelt

Ik heb nu bijna alle items voor de Core Felcloth Bag, alleen begint de guildleader opeens lastig te doen over de Core Leather. Fire resistance spul maken met de Core Leather was geen probleem, maar nu we het nodig hebben voor de grootste Shard Bag, is het opeens een probleem...

Ik mis op het moment alleen nog 2 Bloodvine (die ik zo vlug mogelijk krijg) en 4 Essence of Fire (zat in de bank, is ook geen probleem). En de Core Leather dus...
pi_32967355
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 12:22 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Valt tegen hoor, hij is binnen een paar seconden dood als je tegen een beetje Horde speelt

Ik heb nu bijna alle items voor de Core Felcloth Bag, alleen begint de guildleader opeens lastig te doen over de Core Leather. Fire resistance spul maken met de Core Leather was geen probleem, maar nu we het nodig hebben voor de grootste Shard Bag, is het opeens een probleem...

Ik mis op het moment alleen nog 2 Bloodvine (die ik zo vlug mogelijk krijg) en 4 Essence of Fire (zat in de bank, is ook geen probleem). En de Core Leather dus...
en patch 1.9 mis je ook nog
pi_32967864
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 12:24 schreef Janteh het volgende:

[..]

en patch 1.9 mis je ook nog
Yep, maar dat zal niet lang meer duren.
Met de patch een Infernal summonen en met m'n Nemesis patsen
  zaterdag 10 december 2005 @ 18:34:30 #40
33367 Miiso
aka Phuctivity
pi_32974958
Wat zijn de preciese reagents voor die core felcloth bag etc etc ?
XBOX360 Gamertag: Phuctivity
  zaterdag 10 december 2005 @ 18:45:16 #41
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_32975192
leuk zo'n migration naar Trollbane, sinds we daar aanbeland zijn zijn we beroofd ( dank je Blizz ) van onze guildnaam Ravencrest ( mocht opeens niet meer omdat het een servernaam is )
Nu zijn we dus al paar dagen aan het discuseren wat de nieuwe guildnaam word...
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
pi_32975539
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 18:34 schreef Miiso het volgende:
Wat zijn de preciese reagents voor die core felcloth bag etc etc ?
Shard Pouch: 20 slots, BoE, green. Pattern (white, BoP, 260 Tailoring) is sold by Gadgetzan tailoring supplies vendor for 1.2g on unlimited supply. Mats: 6 Bolts of Runecloth, 4 Rugged Leather, 2 Ichor of Undeath, 1 Rune Thread.

Felcloth Bag: 24 slots, BoE, blue. Pattern (unknown) drops in Scholomance. Mats unknown.

Core Felcloth Bag: 28 slots, BoE, epic. Pattern (blue, not BoP, 300 Tailoring) drops in the Molten Core. Mats: 20 Felcloth, 16 Core Leather, 8 Bloodvine, 4 Essence of Fire, 4 Ironweb Spider Silk.

Weer een heel gesprek met de guildleader gehad, en eindelijk wat duidelijkheid gekregen, en dus zou Core Leather geen probleem meer zijn.
pi_32978240
Vandaag tot en met majordomo gekomen in MC, volgende week gaan we proberen ragnaros te killen.
Geen lawbringer drops vandaag..wel die Finkle's lava nog wat mace, maar daar had ik te weinig dkp voor
Xbox Live: Anormius
pi_32978487
http://www.warcraftfilms.com/movies/Rag.divx

Ons ragnaros filmpje vanuit het perspectief van een hunter.

(ik ben Vorador btw)
life is a game....and im winning
pi_32978753
Btw vet irritant probleem dat onze guild nu heeft. Eerst kregenwe weinig dood(geen ervaring) en nu begint het te lopen en zijn onze raids bomvol. Sinds rag dood is is het helemaal erg. Iedereen verwacht instant mee te kunnen en snappen niet dat de vaste 50 man die er altijd was (40 +subs) de encounters geleerd hebben, tig keer zijn doodgegaan en een bak met gold aan repairs hebben gehad als eerste de raid inkomen.

Mijn advies is niet wachten met joinen tot je guild ook daadwerkelijk wat dood heeft, is erg lullig voor de mensen die er wel de tijd en moeite in steken.
pi_32979368
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 21:00 schreef thunderbunny het volgende:
Btw vet irritant probleem dat onze guild nu heeft. Eerst kregenwe weinig dood(geen ervaring) en nu begint het te lopen en zijn onze raids bomvol. Sinds rag dood is is het helemaal erg. Iedereen verwacht instant mee te kunnen en snappen niet dat de vaste 50 man die er altijd was (40 +subs) de encounters geleerd hebben, tig keer zijn doodgegaan en een bak met gold aan repairs hebben gehad als eerste de raid inkomen.

Mijn advies is niet wachten met joinen tot je guild ook daadwerkelijk wat dood heeft, is erg lullig voor de mensen die er wel de tijd en moeite in steken.
was bij ons ook eerst, 2 keer gewiped op garr.
Zegt zon rogue : ik ga naar arathi basin, geen zin in repair costs, /gkick voor hem
pi_32984490
Repairs horen erbij, al worden ze soms bloedje irritant. ^_^
Some say in ice
  † In Memoriam † zondag 11 december 2005 @ 02:46:39 #48
34726 Fratz
Max
pi_32985913
hell de alliance is inmiddels al zo bang voor mijn raidgroup voor AB dat ze bijna niet meer joinen ^^
pi_32987726
Het ironisch dat mijn guild al tijden MC op farmstatus heeft en dat iedereen op tijd is voor een Molten Core reset, omdat het in een avond gecleared is (=easy epixx) -

Hetzelfde voor Blackwing Lair tot en met Chromaggus, ook allemaal farmstatus -

en dan maar een week wachten op de gemotiveerde mensen die het niet erg vinden om een paar keer te wipen op Nefarian. Gelukkig gaat mijn guild verhuizen met de volgende migration die vannacht begint, dus hebben we iig geen last meer van de queues. Het is wel vet irritant dat er 50 mensen voor een MC reset zijn maar het de grootste moeite kost om dagelijks een 40-man raid vol te krijgen voor Nefarian.

En als je je repaircosts haat moet je hunter rollen
  zondag 11 december 2005 @ 15:57:27 #50
33367 Miiso
aka Phuctivity
pi_32990611
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 19:01 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Shard Pouch: 20 slots, BoE, green. Pattern (white, BoP, 260 Tailoring) is sold by Gadgetzan tailoring supplies vendor for 1.2g on unlimited supply. Mats: 6 Bolts of Runecloth, 4 Rugged Leather, 2 Ichor of Undeath, 1 Rune Thread.

Felcloth Bag: 24 slots, BoE, blue. Pattern (unknown) drops in Scholomance. Mats unknown.

Core Felcloth Bag: 28 slots, BoE, epic. Pattern (blue, not BoP, 300 Tailoring) drops in the Molten Core. Mats: 20 Felcloth, 16 Core Leather, 8 Bloodvine, 4 Essence of Fire, 4 Ironweb Spider Silk.

Weer een heel gesprek met de guildleader gehad, en eindelijk wat duidelijkheid gekregen, en dus zou Core Leather geen probleem meer zijn.
ik neem aan dat die tassen per patch 1.9 gemaakt kunnen worden
XBOX360 Gamertag: Phuctivity
pi_32990871
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:57 schreef Miiso het volgende:

[..]

ik neem aan dat die tassen per patch 1.9 gemaakt kunnen worden
yup

Vandaag voor het eerst in Zul Farrak geweest, gewhiped bij die grote trap. Nog niet zo veel gezien dus van de instance, maar vond em erg leuk!
  zondag 11 december 2005 @ 18:14:47 #52
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_32993024
Die Stairsfight is echt geweldig.

Het kan echt binnen notime helemaal fout gaan, maar over het algemeen is het wel goed te doen. Zolang je maar niet op de treden gaat staan en je mages niet in een volle groep mobs AE laat doen. Dan zijn ze snel dood Maar het is inderdaad een leuke instance. Lekker veel ruimte (buitenlucht, das volgens mij redelijk uniek.)

Afgelopen week Deadmines/Stockade/BFD/Gnomeregan gedaan.

Stockades uiteindelijk met een party van 3 afgemaakt wegens 1 ninjalooter en iemand die persé wilde dat die ninja weer geinvite zou worden. Dramatisch korte instance trouwens

BFD met een van de beste pickup parties ooit. Het begon al goed toen ze allemaal iets zeiden na de invite. Als mensen praten dan is het vaak al goed . Uiteindelijk met 4 man gehaald.

En toen gnomeregan, na 10 keer van samenstelling gewisseld te zijn gingen we eindelijk de instance in. Ik sta klaar om te pullen, iedereen is voorbereid, ik doe de pull: blijken ze ineens allemaal afk te zijn
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
  zondag 11 december 2005 @ 19:30:01 #53
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_32994962
Moet gewoon in de wachtrij staan van mijn Realm.
Is tog belachelijk daar betaal ik tog voor om niet in de rij te staan.
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
pi_32995023
Hah, de stairs fight in ZF net gehaald, wat een kick is dat zeg. Alle bosses daar nu gehad, behalve Gahz'illa en nog eentje die daar in de buurt zit. Erg gave instance!
pi_32995491
Ik wil met een vriend van me gaan parralles spelen op een andere server dan ik nu speel(ivm queue). Weet iemand wat een goeie/nieuwe server is die niet helemaal vol zit met lvl 60's?

Weet iemand misschien nog wat een goede characters zijn als duo(muv de warrior en hunter aangezien dit onze alts zijn)?
pi_32997483
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:44 schreef Da_Koen het volgende:
Ik wil met een vriend van me gaan parralles spelen op een andere server dan ik nu speel(ivm queue). Weet iemand wat een goeie/nieuwe server is die niet helemaal vol zit met lvl 60's?

Weet iemand misschien nog wat een goede characters zijn als duo(muv de warrior en hunter aangezien dit onze alts zijn)?
* Khadgar (Normal)
* Bronzebeard (Normal)
* Chromaggus (PvP)
* Dentarg (PvP)
* Moonglade (RP)

Deze zijn denk 4 weken geleden gestart, zelf zit ik op dentarg en er zijn nu iets van 20 lvl 60 bij de horde, maar nog meer dan genoeg low level om alle lage instances te doen Qua combinatie werkt random + healer altijd goed natuurlijk
pi_32999723
Hahaha, onze guild heeft de guild invites een beetje naar de klote verholpen gister.. door met een kleine 40+ man te leaven uit een guild en ergens anders weer massaal te joinen bij onze vorige..
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_33000374
Ik heb al voor Anamaggar gekozen. Vriend van me palladin +: en ik een mage. Niet echt een top combo, maar wel leuk
pi_33005817
Net lvl45 geworden, vind dat het lvlen nog best rap gaat op zich. Ben benieuwd wanneer het ellendig wordt
  maandag 12 december 2005 @ 09:31:09 #60
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_33007448
Gister ook deadmines gedaan, ik had in het totaal 5 quests(incl. Van Cleef). 4 Daarvan hadden we makkelijk complete komen we bij Van Cleef aan. Uiteindelijk was iedereen dood behalve ik, ik had nog z'on 20 HP en met me laatste slag dood ik Van Cleef. Ik was zo blij, maar voordat ik hem kon looten werd ik van achter doodgeslagen door een of ander beest

Nou ja, wel erg mooie troep in Deadmines gevonden
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_33007679
bah, kunnen we eindelijk weg van Deathping, wil het grootste gedeelte van mijn guild blijven....
pi_33008933
tsja das wel jammer inderdaad. ik wou eerst nog blijven op deathwing, maar gistermiddag had ik mijn mening compleet omgedraaid gezien vrienden van mij toch ook besloten hadden te gaan verhuizen. we moeten het beste er maar van hopen op DW
WoW: Noctus, <Wowrush Dashers>, Tank @ TarrenMill
http://www.wowrush.com
pi_33009181
quote:
Op maandag 12 december 2005 10:48 schreef Typhon het volgende:
tsja das wel jammer inderdaad. ik wou eerst nog blijven op deathwing, maar gistermiddag had ik mijn mening compleet omgedraaid gezien vrienden van mij toch ook besloten hadden te gaan verhuizen. we moeten het beste er maar van hopen op DW
Ik hoop stiekem dat we vanavond horen dat we alsnog moven
pi_33010126
Wie speel je op Deathwing? Ik ben zojuist met mn hele guild verhuist.
pi_33010259
quote:
Op maandag 12 december 2005 11:44 schreef gifkip het volgende:
Wie speel je op Deathwing? Ik ben zojuist met mn hele guild verhuist.
Nix, lvl 60 UD Warlock, Wowrush Dashers.
  maandag 12 december 2005 @ 13:47:36 #66
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_33013327
Hoe kan ik het beste geld verdienden ?
Hoe zit dat met dat Enchanten met een Alt ?
Moet nog 25G voor mn mount, ex die 20 voor leren.
  maandag 12 december 2005 @ 14:18:13 #67
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_33014062
quote:
Op maandag 12 december 2005 02:09 schreef Richardfun het volgende:
Net lvl45 geworden, vind dat het lvlen nog best rap gaat op zich. Ben benieuwd wanneer het ellendig wordt
Nu? Nergens meer. Sinds ze Silithus open hebben gegooit is van 58 naar 60 komen (dat was de pain in the ass altijd) ook geen probleem meer
pi_33015889
quote:
Op zondag 11 december 2005 18:14 schreef BlackSheep het volgende:
En toen gnomeregan, na 10 keer van samenstelling gewisseld te zijn gingen we eindelijk de instance in. Ik sta klaar om te pullen, iedereen is voorbereid, ik doe de pull: blijken ze ineens allemaal afk te zijn
Ja, dat had ik ook altijd daar. Vind Gnomeregan ook maar niets eigenlijk.
Oh, and that's a bad miss!
  maandag 12 december 2005 @ 16:10:59 #69
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_33016976
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:28 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

Ja, dat had ik ook altijd daar. Vind Gnomeregan ook maar niets eigenlijk.
Gnomeregan is dan ook wel de meest vreselijke low level instance die ze hebben kunnen bedenken, wat een drama zeg.

Toen ze die hebben bedacht, hadden de programeurs volgens mij een collectieve kater en waren ze pissed off op de test gebruikers en dachten "Nu zullen we die kl**tzakken krijgen ook!
Zoiets...ik kan me namelijk niks anders bedenken...het is pure marteling...horor gewoon...Alien is er niks bij.

* Semisane vraagt zich af of hier niet iets over staat in de Conventie van Geneve....

Heb persoonlijk alle quests die er ook maar een klein beetje in de beurt van Gnomeregan kwamen keihard uit mijn quest log gegooit en heb pardoes uit totale desperatie een horde-char gerolt. Die instance deed me bijna weer terug verlangen naar FFXI....bijna.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_33021511
Gnomeregan is idd niet een fijne instance, maar de quest rewards voor alliance en horde voor de laatste baas maken het wel de moeite waard om hem te doen. Alleen die alarmbots...
pi_33022095
http://project-apollo.net/text/rpg.html

Leuk linkje voor RPG 'veteranen'
pi_33022270
Goh, Sunken Temple is nóg saaier dan Uldaman, had niet verwacht dat Uldaman overtroffen kon worden .
pi_33022603
Uldaman saai? Vind em best leuk, alleen die laatste baas nog niet neer gekregen. Als hij die normale adds roept is het nog te doen, maar als die 2 elite lvl45 elementals zich ermee beginnen te bemoeien is het vrij snel voorbij...
pi_33022719
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:09 schreef Richardfun het volgende:
Uldaman saai? Vind em best leuk, alleen die laatste baas nog niet neer gekregen. Als hij die normale adds roept is het nog te doen, maar als die 2 elite lvl45 elementals zich ermee beginnen te bemoeien is het vrij snel voorbij...
Als die komen moet je met zijn allen op de baas gaan, als die down gaat gaan volgens mij ook die adds weg (als ik het me goed herinner)
  maandag 12 december 2005 @ 20:50:58 #75
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_33026070
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 12:22 schreef DjNivek het volgende:

[..]

geloof ik graag hoor , alleen denk ik niet dat lvl 1-9 er veel tegen beginnen als hij losbreekt en ik naar de andere kant van het veld ben geraced met mijn paard
Vrijheid
pi_33026514
Uldaman is een leuke instance.. Lots of killing

Mauraudon is een ongelovige klote instance... Duurdt allemaal veels te lang..

Scarlet Monastery vind ik een van de leukere.

Net als een 5-man group naar Scholomance en Strattholme. Daar zit nog tenminste een beetje uitdaging in. Helemaal een uitdaging is een 10-man group naar UBRS. Dat is pas echt gaaf als je die doorloop tot aan het einde zonder wipe.
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_33029579
Waarom heb ik een quest voor Uldaman (de dungeon) op lvl 36. Hoe hard willen ze dat ik geowned wordt.

Naja, morgen kijken of ik ff de Scarlet Monastary in kan, hebben we dat ook weer gehad.
pi_33030087
Scarlet Monastery
  maandag 12 december 2005 @ 23:03:46 #79
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_33030552
Hoe goed Gold farmen ?
pi_33031097
quote:
Op maandag 12 december 2005 23:03 schreef GaRleC het volgende:
Hoe goed Gold farmen ?
Waarom zou je voor goud farmen??
Om de epic mount te kopen??

Ik ben denk ik sneller klaar om de 90g War epic mount te kopen (PVP-mount)
Met een beetje geluk ben ik knight op Emerald Dream woensdag
pi_33033054
Ragnaros bit the dust.
Some say in ice
  dinsdag 13 december 2005 @ 02:25:24 #82
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33034494
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 19:01 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Ik ben zelf een officer in het guild waarin ik speel, dus op zich moet het niet zo'n probleem zijn om core leather uit de guildbank te krijgen voor mezelf of andere locks, maar of het echt de moeite waard is? Denk het niet...
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  † In Memoriam † dinsdag 13 december 2005 @ 02:27:31 #83
34726 Fratz
Max
pi_33034508
quote:
Op maandag 12 december 2005 23:22 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Waarom zou je voor goud farmen??
Om de epic mount te kopen??

Ik ben denk ik sneller klaar om de 90g War epic mount te kopen (PVP-mount)
Met een beetje geluk ben ik knight op Emerald Dream woensdag
daar gok ik ook een op. ik ben nu blood-guard en met enig geluk legionnare op woensdag.
pi_33035864
Ik ben nu nog niks, maar ik hoop vanaf morgen Sergeant te zijn. Ik ga vanavond kortom nog AB doen. Heb nog 2800 honor of zo. (geen idee hoeveel ik nodig heb voor Sergeant eigenlijk)
pi_33036701
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 08:41 schreef Morthill het volgende:
Ik ben nu nog niks, maar ik hoop vanaf morgen Sergeant te zijn. Ik ga vanavond kortom nog AB doen. Heb nog 2800 honor of zo. (geen idee hoeveel ik nodig heb voor Sergeant eigenlijk)
Op Ragnaros moet je meer dan 10.000 honor per week halen om bij de eerste ranks te komen. Ter vergelijking de nummer 1 PvP op Ragnaros aan de horde kant haalt af en toe de 700-800k honor per week
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:18:52 #86
118324 Beestig
4 8 15 16 23 42
pi_33037356
Mijn broertje is rank 11 nu en die moet meer van 400k halen per week om hoger te komen .....
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:48:31 #87
69994 seto
-|||--------|||-
pi_33037950
Honor system slaat echt nergens op indd. Ik wou ook rank11 worden voor die mount maar het is echt niet zo makkelijk als het lijkt, bij rank8 had ik er al geen zin meer in.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_33041156
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 09:42 schreef Tain het volgende:

[..]

Op Ragnaros moet je meer dan 10.000 honor per week halen om bij de eerste ranks te komen. Ter vergelijking de nummer 1 PvP op Ragnaros aan de horde kant haalt af en toe de 700-800k honor per week
Blij dat Sylvanas een wat rustigere rank is, zou gewoon niet leuk zijn, 10.000 honor, damn das ziek.
  dinsdag 13 december 2005 @ 13:35:39 #89
69994 seto
-|||--------|||-
pi_33041874
Je bent nog laag lvl, op 60 krijg je veel meer per HK.
Seto is zo ene baas he
pi_33041931
Tain, hoe heet jouw char ook al weer bij de Netherhorde?
pi_33042040
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:37 schreef Richardfun het volgende:
Tain, hoe heet jouw char ook al weer bij de Netherhorde?
Daecon is mijn main ieder geval en je moet even op http://netherhorde.remotehost.nl kijken,
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 13 december 2005 @ 13:55:04 #92
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_33042372
En wat vinden jullie dat de Netherhorde gaat merge ? MIj lijkt het wel goed.
Verandert tog niks voor ons. Alleen de 55+ers merken er wat van.
pi_33042455
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:55 schreef GaRleC het volgende:
En wat vinden jullie dat de Netherhorde gaat merge ? MIj lijkt het wel goed.
Verandert tog niks voor ons. Alleen de 55+ers merken er wat van.
Ik denk dat de guild straks iets te leeg is, meeste mensen die actief zijn zijn 55+
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_33042501
mwoah, dat valt best mee hoor. Er is best een vaste kern van lvl30+ ook die vrij veel spelen.

Ben jij met Daecon trouwens lvl60 tain? Herken de naam wel, maar kan me niet herinneren dat ik je de laatste tijd online gezien heb. Wie is je alt?
pi_33042748
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 14:00 schreef Richardfun het volgende:
mwoah, dat valt best mee hoor. Er is best een vaste kern van lvl30+ ook die vrij veel spelen.

Ben jij met Daecon trouwens lvl60 tain? Herken de naam wel, maar kan me niet herinneren dat ik je de laatste tijd online gezien heb. Wie is je alt?
Daecon = lvl 60
Landbouw = lvl 42
Drok = lvl 14
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_33043341
Ah, is landbouw van jou. Hehe, wist ik niet
pi_33047236
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 09:42 schreef Tain het volgende:

[..]

Bij ons heeft de nr 1 Horde de laatste weken rond de 1,25 miljoen honorpoints per week
  dinsdag 13 december 2005 @ 17:43:51 #98
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_33048345
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 16:57 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Bij ons heeft de nr 1 Horde de laatste weken rond de 1,25 miljoen honorpoints per week
not possible
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 13 december 2005 @ 17:45:35 #99
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_33048396
Tada hier mijn prachtige bad ass undead

http://img494.imageshack.us/my.php?image=rogue4do.jpg

Hoop op meer chars screens te zien van fok forum

[ Bericht 11% gewijzigd door MisterJ.Lo op 13-12-2005 17:51:53 ]
pi_33048614
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 17:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Tada hier mijn prachtige bad ass undead

http://img494.imageshack.us/my.php?image=rogue4do.jpg

Hoop op meer chars screens te zien van fok forum
Mijne krijg je pas na de patch te zien, nieuwe Nemesis graphics . Nu zie ik eruit als een level 30 warlock die een Staff of Jordan met Spellpower enchant heeft.

@Maanvis: Ach, ik krijg dan 12 extra spots voor soulshards. Ik heb er toch meestal een stuk of 30 bij me (tenzij ik net een hele dag heb gePvPed), en ze gaan er waarschijnlijk een passive bonus op zetten. Dus op zich, het is het wel waard, want meer fire resistance gear hebben we toch niet nodig.
pi_33048911
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 16:57 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Die zit dus 16 uur per dag op de BG honor points te verzamelen
pi_33054645
definately a no lifer
jee, dan ben je echt ziek hoor...
  dinsdag 13 december 2005 @ 21:51:49 #103
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_33055651
Landbouw haha laatst nog met je gespeelt weer je nog .
Nu nog maar 25G voor mijn mount! Damn kan niet w88. Mijn enigste doel in wow
ben alleen maar aan het grinden voor geld.
  dinsdag 13 december 2005 @ 22:28:00 #104
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_33056923
Vanavond gemerged met de guild <One> dus vanaf nu kunnen we ons gaan richten op endgame instances zoals Ony, MC en ZG... daarna ooit BWL natuurlijk

cheer cheer cheer
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
pi_33057308
Garlec, wat is jouw ingame naam dan?
  dinsdag 13 december 2005 @ 23:38:32 #106
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_33059175
Ik ben Runetusk ^^
pi_33061456
we zijn vernedering in AB vanavond, wat een zooitje. Eerst 2 hele close potjes, 2000-1900 en 2000-1950, maar vervolgens 2000-360. Echt ik kon niet geloven wat er mis ging. Iedereen stormde maar in het rond, en de horde goed georganiseerd sloopte ons. Kan ik nog zo hard schreeuwen, als er niemand luisters gebeurt er niks. Het is zo'n simpel concept, 3 groepen (15man), Stables, LM en GM. Maar wat gebeurt er, mensen stormen ook massaal op BS en Farm, worden gesloopt en dan sta je daar in je eentje te guarden >_<
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
pi_33063262
Ik heb de afgelopen drie dagen 12000 honour binnengehaald. Dat is op mijn server (Nordrassil) hopelijk net genoeg voor rank 3.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ill-Skillz op 14-12-2005 02:32:21 ]
  woensdag 14 december 2005 @ 02:48:44 #109
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_33063416
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 09:03 schreef DikkeSmikkel het volgende:

[..]

Kan ze niet vinden, helemaal niks in die vijver bij de gelkis, zuidwest op de map van desolace bedoel je toch?
Vrijheid
  woensdag 14 december 2005 @ 05:03:17 #110
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_33063879
quote:
Op woensdag 14 december 2005 02:48 schreef jogy het volgende:

[..]

Kan ze niet vinden, helemaal niks in die vijver bij de gelkis, zuidwest op de map van desolace bedoel je toch?
Ik heb em hoor! van 3 tot 5 gezwommen en 5 minuten geleden kreeg ik er eindelijk 1 te pakken, laatste plek in mijn backpack ook nog, dit gaat geen hobby worden van me
Vrijheid
pi_33064494
quote:
Op woensdag 14 december 2005 00:43 schreef Morthill het volgende:
Het is zo'n simpel concept, 3 groepen (15man), Stables, LM en GM. Maar wat gebeurt er, mensen stormen ook massaal op BS en Farm, worden gesloopt en dan sta je daar in je eentje te guarden >_<
waarschijnlijk is dus niet iedereen het met je eens

Ik vind het persoonlijk makkelijker om BS, Stables en dan of LM of GM te bewaken. Dit omdat het makkelijker is om backup te verlenen wanneer je als BS group naar LM of GM moet. Als je LM en GM hebt en bij LM wordt het wat lastig dan duurt het te lang voordat je bij kan vallen.... Makkelijke met BS is ook wanneer je revived je gelijk centraal staat en dan snel naar LM of GM kan....

maar zo valt er voor elke tactiek wat te zeggen.......
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_33064554
quote:
Op woensdag 14 december 2005 08:32 schreef Tim_G het volgende:

[..]

waarschijnlijk is dus niet iedereen het met je eens

Ik vind het persoonlijk makkelijker om BS, Stables en dan of LM of GM te bewaken. Dit omdat het makkelijker is om backup te verlenen wanneer je als BS group naar LM of GM moet. Als je LM en GM hebt en bij LM wordt het wat lastig dan duurt het te lang voordat je bij kan vallen.... Makkelijke met BS is ook wanneer je revived je gelijk centraal staat en dan snel naar LM of GM kan....

maar zo valt er voor elke tactiek wat te zeggen.......
Op zich heb ik ook over die taktiek nagedacht, maar uiteraard is het grootste nadeel van de BS dat hij enorm kwetsbaar is. Hij kan van alle kanten aangevallen worden. Naja, mss geen slecht idee om daar eens 5 man op te zetten en te kijken hoe dat gaat.
pi_33064979
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 17:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

not possible
Wedden ?
pi_33065255
quote:
Op woensdag 14 december 2005 08:38 schreef Morthill het volgende:

[..]

Op zich heb ik ook over die taktiek nagedacht, maar uiteraard is het grootste nadeel van de BS dat hij enorm kwetsbaar is. Hij kan van alle kanten aangevallen worden. Naja, mss geen slecht idee om daar eens 5 man op te zetten en te kijken hoe dat gaat.
You win some, you lose some..... zal met alle tactieken zo zijn. Belangrijkste is dat je goed samenwerkt en duidelijke afspraken maakt. Dan maakt het niet uit welke bases je hebt als je er maar 3 hebt
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  woensdag 14 december 2005 @ 10:19:35 #115
118324 Beestig
4 8 15 16 23 42
pi_33066003
Ben gerespecced naar een detro lock. Moet zeggen bevalt me wel. Iets meer downtime maar je hebt mobs veel sneller neer!!

Build dinges ... > http://www.wow-europe.com(...)00005050105102505151
pi_33067433
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:19 schreef Beestig het volgende:
Ben gerespecced naar een detro lock. Moet zeggen bevalt me wel. Iets meer downtime maar je hebt mobs veel sneller neer!!

Build dinges ... > http://www.wow-europe.com(...)00005050105102505151
Niets leuker dan een destrolock zijn (alhoewel ik nightfall prefereer boven imp. Imp en Dem. Embrace)
  woensdag 14 december 2005 @ 13:19:16 #117
118324 Beestig
4 8 15 16 23 42
pi_33070166
Mwaw ik kijk eerst zo wel ff. Imp doet zo wel leuke dmg en die stamina buff in instances bevalt me ook wel uitstekend. Scheelt nu ook al 4 a 500 health op lvl 40.

Trouwens 30 soul shards minimaal ... ? Eet je die dingen op of zo? Wat doe je er dan allemaal mee?
pi_33070238
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:21 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Niets leuker dan een destrolock zijn (alhoewel ik nightfall prefereer boven imp. Imp en Dem. Embrace)
Leuke burst, maar ergens mis ik de 10% shadow damage toch wel (Zeker als je de 1900+ hits ziet gebeuren en je dan toch ergens denkt dat het 2100 had kunnen zijn). Maar ja, de immolate+conflagrate combo is ook weer erg fijn. Nog even de ZG Hero Charm halen, als we ooit nog eens ZG in gaan... Dan ga ik voor de insta-gibs (Hoewel ik een priest gisteren bijna in 1 bolt te pakken had, hij had 50 health over, genoeg voor de immolate die eraan kwam )
pi_33070312
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:19 schreef Beestig het volgende:Trouwens 30 soul shards minimaal ... ? Eet je die dingen op of zo? Wat doe je er dan allemaal mee?
Iedere Battleground je pet opnieuw summonen, Shadowburn als finisher gebruiken, maar die kan ook geresist worden (dus verlies je de shard alsnog), Soul Fire gebruiken (hoewel ik dat zelf nu een stuk minder doe, met name door die shard kosten, en m'n shadowbolt kan nog steeds damage doen dat haast gelijk staat aan een SF), je kan ook nog healthstones/spellstones maken, maar daar doe ik zelf ook niet aan, om shards te besparen.
  woensdag 14 december 2005 @ 13:48:53 #120
118324 Beestig
4 8 15 16 23 42
pi_33070909
Ja maar de dmg van shadowbolt ed word aangepakt in 1.9 met die negatieve resistances.

Ik vind alleen een destro build wat veelzijdiger. Anders ben je alleen maar SB's aan het spammen.
pi_33070931
Vind het best jammer dat er zo weinig class specific quests zijn. Kweenie hoe het voor andere classes is, maar so far heb ik alleen een pally en een rogue gespeeld. Die class quests zijn toch vaak net iets boeiender, uitdagender dan de rest. Alliance paladins die die ene quest in westfall hebben gedaan weten wel wat ik bedoel
  woensdag 14 december 2005 @ 14:06:02 #122
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_33071389
Ace of Beast was gedropped by The Beast in UBRS en ik won gewoon de greed roll
Heb hem kunnen verkopen op de AH voor 400 g

Dus nu ben ik halverwege mijn Epic Mount
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  woensdag 14 december 2005 @ 14:26:41 #123
118324 Beestig
4 8 15 16 23 42
pi_33071941
Dus je had 0G ?
  woensdag 14 december 2005 @ 14:30:39 #124
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_33072045
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:49 schreef Richardfun het volgende:
Vind het best jammer dat er zo weinig class specific quests zijn. Kweenie hoe het voor andere classes is, maar so far heb ik alleen een pally en een rogue gespeeld. Die class quests zijn toch vaak net iets boeiender, uitdagender dan de rest. Alliance paladins die die ene quest in westfall hebben gedaan weten wel wat ik bedoel
Ze zijn er wel maar erg goed verstopt meestal. Vaak weet je zelf niet eens dat die ene quest die je net deed een class specific was
  woensdag 14 december 2005 @ 14:31:31 #125
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_33072079
En ik baal, ik wil knaken hebben, maar mn druid is voor MC/Ony purpose weer compleet resto. Kut farmen dus
pi_33072141
Ik ben nu een lvl 48 druid die dmv grinden ff snel wil gaan levelen.
Dus had ik de volgende talent tree in gedachten (gebaseerd op de cat-form)

Feral Combat Talents - 30 points

Ferocity - rank 5/5
Brutal Impact - rank 2/2
Thick Hide - rank 5/5
Feline Swiftness - rank 2/2
Sharpened Claws - rank 3/3
Predatory Strikes - rank 3/3
Blood Frenzy - rank 2/2
Savage Fury - rank 2/2
Faerie Fire (Feral) - rank 1/1
Heart of the Wild - rank 5/5

Restoration Talents - 9 points

Improved Mark of the Wild - rank 5/5
Nature's Focus - rank 4/5
  † In Memoriam † woensdag 14 december 2005 @ 15:09:23 #127
34726 Fratz
Max
pi_33073084
Vandaag legionnaire geworden!

Nou snel doorlevelen naar level 58. Dan kan ik de leuke gear die er bij hoort tenminste eens gebruiken!
Wel weer vet irritant dat de honor rankings weer niet te lezen zijn op de WoW europe site.
pi_33073117
Oh, Sergeant geworden vandaag
  woensdag 14 december 2005 @ 15:28:25 #129
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_33073539
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:33 schreef Sextreme het volgende:
Ik ben nu een lvl 48 druid die dmv grinden ff snel wil gaan levelen.
Dus had ik de volgende talent tree in gedachten (gebaseerd op de cat-form)

Feral Combat Talents - 30 points

Ferocity - rank 5/5
Brutal Impact - rank 2/2
Thick Hide - rank 5/5
Feline Swiftness - rank 2/2
Sharpened Claws - rank 3/3
Predatory Strikes - rank 3/3
Blood Frenzy - rank 2/2
Savage Fury - rank 2/2
Faerie Fire (Feral) - rank 1/1
Heart of the Wild - rank 5/5

Restoration Talents - 9 points

Improved Mark of the Wild - rank 5/5
Nature's Focus - rank 4/5
Prima build hoor. Ik heb zelf vrij lang met 21 resto 30 feral rondgelopen, alleen ga je innervate enorm missen op een gegeven moment. Maar om mee te levellen is het een prima build. Denk er wel om dat je ook feral gear moet sparen voor maximum effect. Wordt dus ruzie met rogues
pi_33075373
Knight-Champion hier (rank 9)
Als het goed is ben ik hiermee nu ook de hoogste ranked (alliance) Warlock op de server. Ik ga voor rank 11, goedkope epic mount die geen mana kost
pi_33075873
quote:
Op woensdag 14 december 2005 16:47 schreef DjNivek het volgende:
Knight-Champion hier (rank 9)
Als het goed is ben ik hiermee nu ook de hoogste ranked (alliance) Warlock op de server. Ik ga voor rank 11, goedkope epic mount die geen mana kost
Rank 11 is wel heel lang farmen hoor, IMO niet waard.

En de mana cost voor de Dreadsteed gaat zwaar omlaag volgende patch.
  woensdag 14 december 2005 @ 17:15:09 #132
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_33076005
AHAHAHA kijk dit filmpje eens wat ik op onze guild forum tegen kwam
http://www.youtube.com/player.swf?video_id=lr_HR-iIlYg&l=196
pi_33077295
quote:
Op woensdag 14 december 2005 17:09 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Rank 11 is wel heel lang farmen hoor, IMO niet waard.

En de mana cost voor de Dreadsteed gaat zwaar omlaag volgende patch.
Bij ons niet
Ik ga elke week so far 1 rank omhoog per week. 1 volle rank, that is. Maar er zijn gewoon niet veel Alliance die PvPen, Horde heeft wachttijden van 1 uur terwijl wij instant kunnen joinen in AB. Ik denk dat ik het over 2-3 weken heb. Nou ja, denk... weet het haast wel zeker als ik zo door ga
Alleen rank 12-14 zijn een zware grind, maar van 6 naar 11 is binnen 5-6 weken te doen hier.
pi_33079968
quote:
Op woensdag 14 december 2005 17:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Is al topic of 2 geleden ter sprake gekomen
  † In Memoriam † woensdag 14 december 2005 @ 20:26:35 #135
34726 Fratz
Max
pi_33080931
quote:
Op woensdag 14 december 2005 18:08 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Bij ons niet
Ik ga elke week so far 1 rank omhoog per week. 1 volle rank, that is. Maar er zijn gewoon niet veel Alliance die PvPen, Horde heeft wachttijden van 1 uur terwijl wij instant kunnen joinen in AB. Ik denk dat ik het over 2-3 weken heb. Nou ja, denk... weet het haast wel zeker als ik zo door ga
Alleen rank 12-14 zijn een zware grind, maar van 6 naar 11 is binnen 5-6 weken te doen hier.
binnen 3 weken? wowww! ik denk echt dat ik er veel langer over moet doen!
pi_33080988
Ik heb mn rank! En ben level 40... jeej

http://wow.allakhazam.com/profile.html?613248
pi_33081148
quote:
Wel cool hoor )
pi_33081197
Ik heb mijn mage wand :D

http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=11263

zeer leuke wand.
  woensdag 14 december 2005 @ 22:26:12 #139
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_33085936
quote:
Hijs leuk
pi_33091432
quote:
Op woensdag 14 december 2005 05:03 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik heb em hoor! van 3 tot 5 gezwommen en 5 minuten geleden kreeg ik er eindelijk 1 te pakken, laatste plek in mijn backpack ook nog, dit gaat geen hobby worden van me
Mwa, ik had in 3 uur 7 drops. Maar ik ben dan ook level 60 dus die crabs zijn zo dood. Hoewel er ook uren bij zijn dat niets willen droppen. De mijne zijn allemaal verkocht iig. Op twee na voor 18 gold. Voor hetzelfde had je 3 poles achter elkaar gehad. Blijft toch gokken...
  donderdag 15 december 2005 @ 02:04:23 #141
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33092620
Vanavond samen met mijn guild voor de 2e keer Nefarian gekilled.

Nefarian's hoofd en dat van zijn zusje in orgrimmar

Jammergenoeg nog geen staff of the shadowflame gedropped of nemesis robes, wel Mish'undare, maar daar heb ik de roll op verloren .
En 2x askhandi
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_33096589
Netjes hoor, Nefarian. Dan behoor je toch tot de elite van WoW als je die neer hebt gehaald
  donderdag 15 december 2005 @ 11:58:28 #143
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_33098367
Die kerstmis dingen zijn echt té vet Net een sneeuwballen gevecht gehad bij het Auction House. Stormwind ziet er echt prachtig uit, heel sfeervol
pi_33098532
quote:
Op donderdag 15 december 2005 11:58 schreef HomerJ het volgende:
Die kerstmis dingen zijn echt té vet Net een sneeuwballen gevecht gehad bij het Auction House. Stormwind ziet er echt prachtig uit, heel sfeervol
Ik heb het gemist merk ik al, heb niks van kerstmis gezien nog.
pi_33098880
quote:
Op donderdag 15 december 2005 11:58 schreef HomerJ het volgende:
Haha inderdaad, geweldig allemaal gnomes in orgrimmar
pi_33099498
Ok, kerstvraagje voor horde spelers. Zo'n kerel, iets van Granfather winter of zo, geeft je een quest dat je cookies en melk moet halen. Heb het recept voor de cookies wel, maar waar vind je de 'small eggs' die je nodig hebt om ze te maken met cooking?
  donderdag 15 december 2005 @ 12:55:53 #147
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_33099570
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:52 schreef Richardfun het volgende:
Ok, kerstvraagje voor horde spelers. Zo'n kerel, iets van Granfather winter of zo, geeft je een quest dat je cookies en melk moet halen. Heb het recept voor de cookies wel, maar waar vind je de 'small eggs' die je nodig hebt om ze te maken met cooking?
Naar mijn weten droppen swoops ze, te vinden in Mulgore, Thunderbluff
pi_33099769
quote:
Op donderdag 15 december 2005 10:40 schreef Richardfun het volgende:
Netjes hoor, Nefarian. Dan behoor je toch tot de elite van WoW als je die neer hebt gehaald
Nou, nee.
Niet echt meer, strats zijn al lang bekend, elke randdebiel kan 't
  donderdag 15 december 2005 @ 13:14:12 #149
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_33100031
Hey,

Ik zit te twijfelen in welke talent tree ik voor Warrior zou gaan specialiseren.

Vooral Arms and Protection kan ik niet echt kiezen. Defense is erg handig maar een beetje damage is ook fijn.

Wat is slimmer? Echt in 1 tree gaan specialiseren of in allebei een beetje?
pi_33100314
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:14 schreef HomerJ het volgende:
Hey,

Ik zit te twijfelen in welke talent tree ik voor Warrior zou gaan specialiseren.

Vooral Arms and Protection kan ik niet echt kiezen. Defense is erg handig maar een beetje damage is ook fijn.

Wat is slimmer? Echt in 1 tree gaan specialiseren of in allebei een beetje?
om te lvl-en fury en arms en wanneer je lvl 60 bent en wilt gaan tanken protection....
  donderdag 15 december 2005 @ 13:30:56 #151
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_33100482
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:26 schreef Beestig het volgende:
Dus je had 0G ?
Neej.. ok ik had er al 100... maar dan moet ik zeggen: Ben halverwege +100 g van mijn epic mount af.. en dat is zo'n mond vol
  † In Memoriam † donderdag 15 december 2005 @ 14:18:33 #152
34726 Fratz
Max
pi_33101691
-zucht-

ik wil erg graag weten wat mijn ranking is maar die pagina doet het al twee dagen niet
  donderdag 15 december 2005 @ 15:27:20 #153
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33103475
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:04 schreef Migwi het volgende:

[..]

Nou, nee.
Niet echt meer, strats zijn al lang bekend, elke randdebiel kan 't
Was je ooit in een raid die hem heeft neergehaald?
Een gedicht over Maanvis
pi_33103932
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:27 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk...
Nefarian is een van de makkelijkste gevechten in BWL. Alleen de eerste fase is lastig in het begin, maar als je daar ook weet wat je moet doen, dan is zelfs dat makkelijk. Maar Nefarian zelf? Nah.
Het lastigste BWL gevecht is Vaelastratz omdat je daar niet alles zelf in de hand hebt. Als hij je healers opblaast, dan heb je haast al verloren. En natuurlijk de ontiegelijke FPS drop...
  donderdag 15 december 2005 @ 15:45:14 #155
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33104024
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:42 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk...
Nefarian is een van de makkelijkste gevechten in BWL. Alleen de eerste fase is lastig in het begin, maar als je daar ook weet wat je moet doen, dan is zelfs dat makkelijk. Maar Nefarian zelf? Nah.
Het lastigste BWL gevecht is Vaelastratz omdat je daar niet alles zelf in de hand hebt. Als hij je healers opblaast, dan heb je haast al verloren. En natuurlijk de ontiegelijke FPS drop...
Een MT die niet gefeard kan worden scheelt al veel
Een gedicht over Maanvis
pi_33104266
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:45 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Een MT die niet gefeard kan worden scheelt al veel
*coughtremortotemcough*
  donderdag 15 december 2005 @ 15:59:51 #157
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33104536
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:51 schreef DjNivek het volgende:

[..]

*coughtremortotemcough*
Voorkomt geen fear, en er moet constant gerepositioneerd worden ipv dat je hem op 1 plaats kan tanken.
Een gedicht over Maanvis
pi_33105194
Maar verwijdert Fear wel. Fearward houd 1 fear tegen en heeft een 30 seconde cooldown (niet dat Nefarian zo vlug achter elkaar fear gebruikt, maar ja ). Tremor Totem blijft 1,5 minuut staan.
  donderdag 15 december 2005 @ 16:56:47 #159
69994 seto
-|||--------|||-
pi_33106359
Tremor totem zuigt. Hij haalt maar om de 5 of 6 seconden fear weg en 9 van de 10 keer sta je dan al uit range van de totem. Fear ward is 10x beter.
Seto is zo ene baas he
pi_33107162
Het zou ook compleet imba zijn als Tremor Totem alle fears tegen blijft houden

Zou me eigenlijk niet verbazen, aangezien die totems van Shamans al enorm klote zijn, en hier en daar bugged in voordeel van de Shaman (Voorbeeldje: Grounding totem verdwijnt niet als er een Death Coil op af vliegt. Ipv daarvan krijgen we een leuke 'Immune' te zien. DC deed toch ook damage? Ook als je burst damage op de shaman wilt doen en hij dropt net een Grounding totem (dus Shadowbolt vliegt er al op af, en je conflagrate wordt ook lekker nog opgenomen door de totem))
Maar ja, genoeg whines over shamans, het is geen nieuws meer
pi_33110757
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:27 schreef Maanvis het volgende:

[..]

* Migwi points at his char Cyndane.

I'm a Beast Master.
I'm so imba that Nefarian needs a raid to beat me.

Oh, en Recca, Shamans zijn le easy. Have them for breakfast, zelfs zonder BW.
Net wel weggevaagd door een Warlock, al had ik geen pet. Wat natuurlijk wel handig is als BM Hunter
pi_33113742
Vandaag lvl 38 gehaald. Gelijk weer 5G kwijt aan 3 spells. GVD wat is het duur om een mage te zijn.
pi_33114899
Uhu..
Met je cloth en free food+drinks, oh oh oh wat duur..
Probeer eens plate als je vaste MT bent, of arrows+pet food+drinks en anders onze rogues met hun poisons..
Pft, je bent een cheap ass
  donderdag 15 december 2005 @ 21:48:36 #164
69994 seto
-|||--------|||-
pi_33115335
Ben overgestapt naar Elemental Mastery build, hoewel ik niet zoveel +spell damage gear heb is het wel geinig

Even uitgeprobeerd in AV:

Seto is zo ene baas he
pi_33115690
quote:
Op donderdag 15 december 2005 21:37 schreef Migwi het volgende:
Uhu..
Probeer eens plate als je vaste MT bent, of arrows+pet food+drinks en anders onze rogues met hun poisons..
Wooo, free food en drinks, free food kan iedereen, is kwestie van cooking, drink ligt ook overal voor het oprapen, zeker als noncaster heb je daar ook geen gezeur mee.

Elke class heeft voor en nadelen, maar om te zeggen dat mages het makkelijk hebben is complete onzin.
  donderdag 15 december 2005 @ 22:34:48 #166
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33117328
Een gedicht over Maanvis
pi_33117663
lol
pi_33117698
quote:
Op donderdag 15 december 2005 21:56 schreef Morthill het volgende:

[..]

Wooo, free food en drinks, free food kan iedereen, is kwestie van cooking, drink ligt ook overal voor het oprapen, zeker als noncaster heb je daar ook geen gezeur mee.

Elke class heeft voor en nadelen, maar om te zeggen dat mages het makkelijk hebben is complete onzin.
giiiivvv wtr plz!
prtl 2 Darna 4 fr33 plz
pi_33122193
Weet iemand hier trouwens of het mogelijk is om World of Warcraft tegelijkertijd met 2 verschillende accounts achter een router te spelen? Ik heb hier een netwerkje van 4 computers die dus op het internet allemaal hetzelfde IP-adres hebben.
pi_33125023
quote:
Op donderdag 15 december 2005 21:37 schreef Migwi het volgende:
Uhu..
Cloth is flink wat duurder geworden, of jij moet me vertellen dat die 5g repairs een figment van mijn verbeelding zijn. Vergeet niet dat wij ook onze kosten hebben met Runes en Arcane Powder.

En zeuren om water/portal FTL ja.

Nog maar 1 Skin of Shadow halen.
Some say in ice
pi_33125836
quote:
Op donderdag 15 december 2005 22:43 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

giiiivvv wtr plz!
prtl 2 Darna 4 fr33 plz
Ze zeggen nog plz, veel mensen zeggen dat al niet eens meer Gelukkig heb ik daar nooit last van in mijn parties. Kreeg wel iemand die een portal naar Darna wilde, terwijl ik lvl 37 was
  vrijdag 16 december 2005 @ 10:09:56 #172
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_33126344
quote:
Op donderdag 15 december 2005 21:48 schreef seto het volgende:
Ben overgestapt naar Elemental Mastery build, hoewel ik niet zoveel +spell damage gear heb is het wel geinig

[afbeelding]
Typisch, die lui in general "invite" "INIVTE"
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_33127133
Damnit. Vorige week 50g betaald voor de Widowmaker dagger, gister een ZF run, dropt ie gewoon. Argh!
pi_33128160
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 01:13 schreef Brentmeister het volgende:
Weet iemand hier trouwens of het mogelijk is om World of Warcraft tegelijkertijd met 2 verschillende accounts achter een router te spelen? Ik heb hier een netwerkje van 4 computers die dus op het internet allemaal hetzelfde IP-adres hebben.
Yep dat kan
pi_33130763
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 10:42 schreef Richardfun het volgende:
Damnit. Vorige week 50g betaald voor de Widowmaker dagger, gister een ZF run, dropt ie gewoon. Argh!
mijn tip :
Koop GEEN wapens voor je lvl 60 bent, er is altjd wel een beter wapen te krijgen, en als het even kan koop je helemaal geen wapens en zorg je voor goede wapens in instances
pi_33131709
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 01:13 schreef Brentmeister het volgende:
Ja kan, ik speel altijd samen met een huisgenoot en alles verloopt zonder problemen
pi_33132274
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 08:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Cloth is flink wat duurder geworden, of jij moet me vertellen dat die 5g repairs een figment van mijn verbeelding zijn. Vergeet niet dat wij ook onze kosten hebben met Runes en Arcane Powder.

En zeuren om water/portal FTL ja.

Nog maar 1 Skin of Shadow halen.
Nope, cloth is niet duurder geworden. Ze hebben de repaircosts van plate, etc. omlaag gehaald. Maar wat wel anders is geworden, is je equipment . Epic items kosten een stuk meer om te repareren. Gelukkig gebruik ik m'n damage equipment in Molten Core, die heeft nog een of twee blues (Hexxers Cover iig). Met deze equipment zit ik ong. tegen 1g repairs per dood. Maar met Nemesis zit ik tegen 1,5g. Dus als je minder repairs wilt, haal je magister maar weer uit de kast.

Iedere class heeft extra costs, tja, jammer... Warlocks moeten dure petskills kopen en reagents kopen voor onze endgame pets die het niet eens waard zijn. En natuurlijk shards farmen, maar die mobs droppen ook silver (Ik had een Kang the Decapitator drop gehad van een spookje in Duskwood (zitten in Raven Hill, level 49-51, kunnen alleen gezien worden met Detect (Greater) Invisibility), dus dat doet m'n goldsupply wel wat goed )
pi_33132338
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:34 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Nope, cloth is niet duurder geworden. Ze hebben de repaircosts van plate, etc. omlaag gehaald. Maar wat wel anders is geworden, is je equipment . Epic items kosten een stuk meer om te repareren. Gelukkig gebruik ik m'n damage equipment in Molten Core, die heeft nog een of twee blues (Hexxers Cover iig). Met deze equipment zit ik ong. tegen 1g repairs per dood. Maar met Nemesis zit ik tegen 1,5g. Dus als je minder repairs wilt, haal je magister maar weer uit de kast.
Ze hebben alle repaircosts gelijk getrokken en die van Cloth zijn toen verhoogd
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_33132999
GD, normaal gesproken koop ik idd geen wapens, maar had van veel mensen begrepen dat je Widowmaker makkelijk tot lvl50 gebruikt, en ik kocht hem op lvl42. Vond het het dus wel waard.
pi_33133260
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:36 schreef Tain het volgende:

[..]

Ook goed, maar we hebben nog steeds niks te klagen, vind ik
M'n inkomsten van MC/BWL zijn nog steeds hoger dan m'n repaircosts
pi_33134305
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 14:09 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Ook goed, maar we hebben nog steeds niks te klagen, vind ik
M'n inkomsten van MC/BWL zijn nog steeds hoger dan m'n repaircosts
Zou het op zich ook best knap vinden als je van een instance run minder dan 5g over zou houden en van de andere dingen die je nog kan doen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_33135035
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:34 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Iedere class heeft extra costs, tja, jammer... Warlocks moeten dure petskills kopen en reagents kopen voor onze endgame pets die het niet eens waard zijn. En natuurlijk shards farmen, maar die mobs droppen ook silver (Ik had een Kang the Decapitator drop gehad van een spookje in Duskwood (zitten in Raven Hill, level 49-51, kunnen alleen gezien worden met Detect (Greater) Invisibility), dus dat doet m'n goldsupply wel wat goed )
Voor de patch, helft geel: 2g repairs.
Na de patch, geen equipveranderingen, geen geel: 2g25 repairs.

Said anything?

Maar goed, ik ga alvast richting de 6g repairs.
Some say in ice
pi_33135181
Voorlopig (lvl 38) heb ik het nog rustig qua repair costs. Ik moet overigens nu dus wel flink op SM gaan runnen want ik heb 50G, en daar koop je geen mount van.
  vrijdag 16 december 2005 @ 15:28:53 #184
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_33135832
Ik heb nooit problemen met geld gehad op WoW, ik had op lvl 40 ongeveer 100g en op lvl 60 heb ik na 2 weekjes een beetje instances doen mijn epic kunnen kopen. En nu schommel ik tussen de 100-200g, ligt een beetje aan de troep die ik koop voor enchants.
pi_33135978
Je cash flow hangt heel erg af van je professions. Als je 2 gathering professions hebt zoals ik(herb/skin) is het geen probleem, maar als je een production profession erbij hebt zoals blacksmithing of leatherworking verdien je gewoon veel minder geld.
  vrijdag 16 december 2005 @ 15:38:17 #186
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_33136146
Ik heb tribal LW en skinning, maar met beide verdien je weinig geld. Beetje mazzel gehad met drops denk ik, daarnaast al snel de fun van een veilinghuis ontdekt. Beetje gokken en verkopen werkt best goed
  vrijdag 16 december 2005 @ 16:43:35 #187
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_33138157
Goede alternatieve PvP Ranking page.... die het voor de verandering wel doet

http://www.wow-rankings.de/en/
  vrijdag 16 december 2005 @ 17:40:33 #188
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_33139780
Geweldig die kerstversiering in de steden van WoW. Ik wist niet wat ik zag gisteren toen ik online kwam
Overal liepen van die gnome kerstmannentjes (en vrouwtjes) rond. Erg grappig van Blizzard.
The night hides a world, but unveils a universe
  vrijdag 16 december 2005 @ 17:57:39 #189
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33140159
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:36 schreef Tain het volgende:

[..]

Onzin, er is niks veranderd. De kosten per durability zijn gelijk getrokken. Feit blijft wel dat plate meer durability heeft dan cloth, en als je dood gaat er een percentage af gaat
Een gedicht over Maanvis
pi_33140281
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 14:40 schreef Tain het volgende:

[..]

Zou het op zich ook best knap vinden als je van een instance run minder dan 5g over zou houden en van de andere dingen die je nog kan doen
Ik heb het dus niet over 'lagere' instances zoals Scholomance hier
Ik weet zeker dat als je AQ met de guild voor het eerst gaat doen, je geld zal verliezen omdat je waarschijnlijk/hopelijk toch wel een paar keer gaat wipen op de eerste baas. (Hopelijk, omdat het toch wel een beetje niveau mag hebben...)
Net zoals BWL in het begin, daar verlies je ook (veel) goud met het proberen van strategieën. En dan heb ik het over de tijd dat er nog geen guides en alles waren
pi_33141104
quote:
Op donderdag 15 december 2005 21:56 schreef Morthill het volgende:

[..]

Cooking = niet free
Eerst mobs vinden die dan misschien iets droppen waar je iets van kan bakken = tijd = geld.
Nope, that's no good.
Drinks droppen dus echt niet op regelmatige basis, misschien 1x in 30-40 kills als ik in Silithus Twilight Cultists grind. Wow, daar kan je echt lang mee doen. Dus die mag je ook gewoon kopen.
Pet food dezelfde drop rate als drinks, dus daar heb je ook geen flikker aan.
Arrows vliegen er doorheen. iig bij mij wel, ik neem ook maar gewoon jagged arrows, want die zijn 't goedkoopste.
Mail heeft altijd nog steeds een hogere repair cost.

Nee, hoe je 't ook went of keert. Cloth is cheap ass.
Niet dat mij dat boeit ofzo, maar niet zeggen dat cloth zo duur uit is, wat dat is dus gewoon niet.
Of je moet geen geld hebben, maar ja, dan is alles duur
  vrijdag 16 december 2005 @ 18:51:32 #192
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33141370
Wat tips van mij!
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 18:39 schreef Migwi het volgende:

[..]

Cooking = niet free
Eerst mobs vinden die dan misschien iets droppen waar je iets van kan bakken = tijd = geld.
Nope, that's no good.
Doe niet zo dom, neem dan gewoon een beest dat vis eet of eentje die je die felwood besjes kan voeren... Als je er 1 neemt die alleen vlees eet ben je dom bezig.
quote:
Drinks droppen dus echt niet op regelmatige basis, misschien 1x in 30-40 kills als ik in Silithus Twilight Cultists grind. Wow, daar kan je echt lang mee doen. Dus die mag je ook gewoon kopen.
Neem. Een. Ander. Beest!
quote:
Arrows vliegen er doorheen. iig bij mij wel, ik neem ook maar gewoon jagged arrows, want die zijn 't goedkoopste.
Roll engineer en ruil met die halve zool die orgrimmar, en vast ook ironforge patrouilleert
Een gedicht over Maanvis
pi_33142101
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 18:39 schreef Migwi het volgende:

[..]

Cooking = niet free
Nope, that's no good.
Eerst mana regelen, dan Food of water conjuren = tijd= geld.
Nope. that's no good
quote:
half uurtje dat eilandje bij STV farmen en je hebt 4 stacks met enchanted water.
quote:
Boeien, mij buffs kosten geld, whats your point?
quote:
Nee, hoe je 't ook went of keert. Cloth is cheap ass.
Niet dat mij dat boeit ofzo, maar niet zeggen dat cloth zo duur uit is, wat dat is dus gewoon niet.
Of je moet geen geld hebben, maar ja, dan is alles duur
pi_33142382
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 17:40 schreef Drakul het volgende:
Geweldig die kerstversiering in de steden van WoW. Ik wist niet wat ik zag gisteren toen ik online kwam
Overal liepen van die gnome kerstmannentjes (en vrouwtjes) rond. Erg grappig van Blizzard.
Die sneeuwballen
pi_33143393
STV
Zeg dan niks als je zulke 'alternatieven' hebt.
Ik ga op lvl 60 geen zooi uit een lvl 40-45 (of zelfs lager?) gebied gebruiken. Jee zeg, dan ben ik een uur aan 't drinken eer m'n mana terug is....
Hey, op Teldrassil kreeg ik ook vaak water drops op lvl 1-10, misschien moet ik daar ff heen

Op je verhaal over je conjured water ga ik gewoon nog geeneens in. Als je daarvan niet ziet dat dat honderd maal sneller, beter en goedkoper is dan drinken kopen of op drink drops wachten, dan ben je echt hopeloos..

Hmz, een andere pet.
Dat is net zoiets zeggen als, gebruik je buffs niet meer.
Jij hebt geen Hunter neem ik aan, of ook maar ooit gespeeld, wel?
Waarom denk je dat, och, 90% (als 't niet meer is) van de Hunters een cat hebben? Toeval? Tuurlijk niet, daar hebben we een reden voor. Cats zijn gewoon de beste pets die er zijn. Op een PvP server iig. Spell interruption weetjewel.
Cats eten meat+fish, meat drops heb je niet op lvl 60. Mobs die je grind zijn humanoids of dragons en geen beasts. Fish moet je weer gaan vissen wat dus ook tijd kost en je moet water in de buurt hebben. Silithus+IF+SW+Felwood+Winterspring staan nu niet echt bekend om hun fantastische visstekjes, of heb ik dat nu verkeerd? Heb 't, vanzelfspreken, niet zo op fishing door 't tijdverlies. Dus hey, dat gaat je weer veel tijd kosten als je 't toch wilt hebben en die rauwe zooi kan je zelf trouwens helemaal niet eten, dus moet je 't toch nog bakken. Nog meer tijd verloren.
En een mage, conjured food, nou, hoe lang per stack? Neem maar van mij aan, dat is veel minder tijd dan een stack food voor je pet en jezelf vergaren d.m.v. fishing+cooking.

Tuurlijk kan ik Thorium Headed Arrows nemen, mja, dan moet je eerst de mats kopen (dan ben je met 1 stack al meer kwijt dan voor een full quiver met jagged arrows) en als je zelf mining+engineering hebt moet je eerst thorium gaan farmen en umm, dense stones meen ik. En aangezien ik die 2 profs heb weet ik dat dat ook niet zo 1,2,3 gedaan is. Jagged arrows zijn dus echt wel the way to go als je geen 0.5g per stack wilt uitgeven aan de arrows van AV (die je trouwens alleen in AV kan kopen). En ik heb meer dan 1 quiver nodig per dag.

Sneeuwballen, fucking annoying. Kun je gewoon door gestunned worden. Niet grappig
Die gnome costumes zijn gewoon kut, kan je niet mee vliegen en niet mee mounten. Nah zeg, ik ga niet alles lopen
Ja, zag er wel leuk uit (waarom trouwens weer gnomes, ugly!!) maar je kan er dus niks mee.
pi_33143663
Gnomes was een keer leuk, daarna niet meer, zag vandaag trouwens iemand die als spell op hem Snowman had. Briljant was dat
pi_33143737
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 20:05 schreef Migwi het volgende:
STV
Zeg dan niks als je zulke 'alternatieven' hebt.
Ik ga op lvl 60 geen zooi uit een lvl 40-45 (of zelfs lager?) gebied gebruiken. Jee zeg, dan ben ik een uur aan 't drinken eer m'n mana terug is....
Hey, op Teldrassil kreeg ik ook vaak water drops op lvl 1-10, misschien moet ik daar ff heen

Op je verhaal over je conjured water ga ik gewoon nog geeneens in. Als je daarvan niet ziet dat dat honderd maal sneller, beter en goedkoper is dan drinken kopen of op drink drops wachten, dan ben je echt hopeloos..

Hmz, een andere pet.
Waarom denk je dat, och, 90% (als 't niet meer is) van de Hunters een cat hebben? Toeval? Tuurlijk niet, daar hebben we een reden voor. Cats zijn gewoon de beste pets die er zijn. Op een PvP server iig. Spell interruption weetjewel.
Cats eten meat+fish, meat drops heb je niet op lvl 60. Mobs die je grind zijn humanoids of dragons en geen beasts. Fish moet je weer gaan vissen wat dus ook tijd kost en je moet water in de buurt hebben. Silithus+IF+SW+Felwood+Winterspring staan nu niet echt bekend om hun fantastische visstekjes, of heb ik dat nu verkeerd? Heb 't, vanzelfspreken, niet zo op fishing door 't tijdverlies. Dus hey, dat gaat je weer veel tijd kosten als je 't toch wilt hebben en die rauwe zooi kan je zelf trouwens helemaal niet eten, dus moet je 't toch nog bakken. Nog meer tijd verloren.
En een mage, conjured food, nou, hoe lang per stack? Neem maar van mij aan, dat is veel minder tijd dan een stack food voor je pet en jezelf vergaren d.m.v. fishing+cooking.

Tuurlijk kan ik Thorium Headed Arrows nemen, mja, dan moet je eerst de mats kopen (dan ben je met 1 stack al meer kwijt dan voor een full quiver met jagged arrows) en als je zelf mining+engineering hebt moet je eerst thorium gaan farmen en umm, dense stones meen ik. En aangezien ik die 2 profs heb weet ik dat dat ook niet zo 1,2,3 gedaan is. Jagged arrows zijn dus echt wel the way to go als je geen 0.5g per stack wilt uitgeven aan de arrows van AV (die je trouwens alleen in AV kan kopen). En ik heb meer dan 1 quiver nodig per dag.

Sneeuwballen, fucking annoying. Kun je gewoon door gestunned worden. Niet grappig
Die gnome costumes zijn gewoon kut, kan je niet mee vliegen en niet mee mounten. Nah zeg, ik ga niet alles lopen
Ja, zag er wel leuk uit (waarom trouwens weer gnomes, ugly!!) maar je kan er dus niks mee.
weet je wel niet hoe fucking irritante het is om niet zonder whispers door ironforge te kunnen lopen en om de minuut : Wtr plz, of een idioot die gelijk het trade venster opengooit?
het kost ongeveer 1 minuut om 20 chrystal waters te maken en jij verwacht dat mages dat iedere keer zo voor je doen.
En als je weigert in STV te farmen dan ga je naar EPL en ga je daar die blighted horrors farmen, die droppen het ook net zo hard alleen die vijanden droppen minder hard.
jij doet me trouwens denken aan die stampot reclame:
"whinen whinen whinen, altijd maar whinen"
*Hij is de opperwhiner*
  vrijdag 16 december 2005 @ 20:22:41 #198
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33143893
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 20:05 schreef Migwi het volgende:
Hmz, een andere pet.
Ik heb een level 42 orc hunter
quote:
Als je je cat voor PVP doeleinden gebruikt hoef je hem niet eens te voeren, want in de battlegrounds resurrect je cat met volledige happyness, dus daar gaat je argument
quote:
Cats eten meat+fish, meat drops heb je niet op lvl 60. Mobs die je grind zijn humanoids of dragons en geen beasts. Fish moet je weer gaan vissen wat dus ook tijd kost en je moet water in de buurt hebben. Silithus+IF+SW+Felwood+Winterspring staan nu niet echt bekend om hun fantastische visstekjes, of heb ik dat nu verkeerd? Heb 't, vanzelfspreken, niet zo op fishing door 't tijdverlies. Dus hey, dat gaat je weer veel tijd kosten als je 't toch wilt hebben en die rauwe zooi kan je zelf trouwens helemaal niet eten, dus moet je 't toch nog bakken.
Valt best mee allemaal
quote:
Jezus je lijkt wel een oud wijf met je gehuil
quote:
Whahahahahaha
Een gedicht over Maanvis
pi_33143971
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 20:17 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

weet je wel niet hoe fucking irritante het is om niet zonder whispers door ironforge te kunnen lopen en om de minuut : Wtr plz, of een idioot die gelijk het trade venster opengooit?
het kost ongeveer 1 minuut om 20 chrystal waters te maken en jij verwacht dat mages dat iedere keer zo voor je doen.
En als je weigert in STV te farmen dan ga je naar EPL en ga je daar die blighted horrors farmen, die droppen het ook net zo hard alleen die vijanden droppen minder hard.
jij doet me trouwens denken aan die stampot reclame:
"whinen whinen whinen, altijd maar whinen"
*Hij is de opperwhiner*
Mages kunnen gratis water maken, maar iedereen profiteert idd, dus ik denk niet dat het nu echt een nadeel is voor anderen. Tijdens raids en party quests, instances heb je er toch een mage bij die water voor je maakt. Continue mensen die je portals willen hebben en je wtr en food. Mages zijn hoeren en dat noem ik niet echt een voordeel.
pi_33144276
Hmm.
Ik heb helemaal niks om te whinen, ik speel nog steeds m'n Hunter als main, sinds beta al, en na 1.7 hebben wij niks meer te whinen vind ik. Mja, behalve dan dat Blizz alle pets hetzelfde gaat maken. Maar dat is een terechte whine.

Als je de discussie een beetje gevolgd had, had je gezien dat 't erover ging dat Mages helemaal niet of juist wel duur uitwaren, in dit geval toevallig vergeleken met Hunters. En dat zijn ze dus ook niet. Zoals eerder gezegd, cheap ass clothies.
En dat anderen mensen jou om water vragen staat hier helemaal los van.
Now shoo if you don't have anything usefull to add.

Oh ja, ik heb nog nooit buiten een instance om water gevraagd. Maar goed, aangezien mijn main geen mage is en uiteraard iedereen altijd de mages lastig valt met requests voor conjured water+food zal ik dat uiteraard ook wel doen.
Ik ben 80% van mijn tijd aan 't grinden in Silithus+Winterspring en ik kom amper alliance tegen, ik kan nog geeneens om water vragen.
  vrijdag 16 december 2005 @ 20:37:58 #201
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33144327
Het enige waarover je moet whinen is dat je een compleet nutteloze class speelt waarvan je er iedere raid maar 1 of 2 nodig hebt. De rest is bijzaak denk ik.
Een gedicht over Maanvis
pi_33144425
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 20:35 schreef Migwi het volgende:
Hmm.
Ik heb helemaal niks om te whinen, ik speel nog steeds m'n Hunter als main, sinds beta al, en na 1.7 hebben wij niks meer te whinen vind ik. Mja, behalve dan dat Blizz alle pets hetzelfde gaat maken. Maar dat is een terechte whine.

Als je de discussie een beetje gevolgd had, had je gezien dat 't erover ging dat Mages helemaal niet of juist wel duur uitwaren, in dit geval toevallig vergeleken met Hunters. En dat zijn ze dus ook niet. Zoals eerder gezegd, cheap ass clothies.

Oh ja, ik heb nog nooit buiten een instance om water gevraagd. Maar goed, aangezien mijn main geen mage is en uiteraard iedereen altijd de mages lastig valt met requests voor conjured water+food zal ik dat uiteraard ook wel doen.
Ik ben 80% van mijn tijd aan 't grinden in Silithus+Winterspring en ik kom amper alliance tegen, ik kan nog geeneens om water vragen.
ging mij erom dat je liep te zeiken dat Food en water niet gratis voor je was omdat tijd geld is en dat soort ongein
pi_33145933
Ja, en jij wil beweren dat dat niet zo is dan?
Tijd = geld geldt overal, ook in WoW.
Als ik weetikveel hoe lang moet gaan vissen en nub mobs moet gaan farmen zodat ik een tijdje kan gaan grinden verlies ik heel veel tijd waarin ik veel meer gold/rep had kunnen verdienen. Dat is gewoon een feit. Wil je dat ontkennen dan?
1 minuut voor een stack water of minstens een kwartier (en waarschijnlijk langer) voor een stack is nogal een verschil naar mijn mening.
En als 't een beetje meezit gaat er zo een stack doorheen in een half uur, pvp eh, en dan kan je weer eeuwen gaan grinden en whoop-de-doo, jij bent klaar in 1 minuut.
Ja, en dan mag je wel meer mana gebruiken en meer water nodig hebben, nou, je zou misschien een extra stack aan moeten maken. Poe poe, dan ben je wel 2 minuten bezig. Maar dan staan die 2 minuten nog steeds tegenover dat minimale kwartier van mij.
En jij hebt uiteraard infinite playtime en kan je dus ook veroorloven om uren te grinden voor water+food en dan dat erdoorheen jagen en weer uren grinden. De meeste mensen kunnen dat niet.
Maar waarschijnlijk ben je 't hier ook niet mee eens.

En maanvis.
lol
Ik zal met plezier aan je denken als ik weer de mages moet aanhoren over dat zij toch echt meer dmg zouden moeten doen in instances en dat hunters toch echt overpowered zijn.
Sterker nog, ik ga nu maar weer ff die threads lezen.
Makes me feel all warm inside everytime I hear them whine.
pi_33147313
Gast get a life!
tis een spel man anders grind je gewoon niet , jezus.
Ga een bedrijf starten als je tijd je zoveel geld oplevert
pi_33150284
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 21:41 schreef Migwi het volgende:
Ja, en jij wil beweren dat dat niet zo is dan?
Tijd = geld geldt overal, ook in WoW.
Als ik weetikveel hoe lang moet gaan vissen en nub mobs moet gaan farmen zodat ik een tijdje kan gaan grinden verlies ik heel veel tijd waarin ik veel meer gold/rep had kunnen verdienen. Dat is gewoon een feit. Wil je dat ontkennen dan?
1 minuut voor een stack water of minstens een kwartier (en waarschijnlijk langer) voor een stack is nogal een verschil naar mijn mening.
En als 't een beetje meezit gaat er zo een stack doorheen in een half uur, pvp eh, en dan kan je weer eeuwen gaan grinden en whoop-de-doo, jij bent klaar in 1 minuut.
Ja, en dan mag je wel meer mana gebruiken en meer water nodig hebben, nou, je zou misschien een extra stack aan moeten maken. Poe poe, dan ben je wel 2 minuten bezig. Maar dan staan die 2 minuten nog steeds tegenover dat minimale kwartier van mij.
En jij hebt uiteraard infinite playtime en kan je dus ook veroorloven om uren te grinden voor water+food en dan dat erdoorheen jagen en weer uren grinden. De meeste mensen kunnen dat niet.
Maar waarschijnlijk ben je 't hier ook niet mee eens.

En maanvis.
lol
Ik zal met plezier aan je denken als ik weer de mages moet aanhoren over dat zij toch echt meer dmg zouden moeten doen in instances en dat hunters toch echt overpowered zijn.
Sterker nog, ik ga nu maar weer ff die threads lezen.
Makes me feel all warm inside everytime I hear them whine.
Ik jaag 1 stack er toch echt wel in 15 minuten doorheen hoor. Gaat hard als je int hoog is maar wtr niet veel mana oplevert.

Het is zo'n onzin om te zeggen dat wij mages het makkelijk hebben omdat we dan gratis water en food hebben waar iedereen toch gebruik van maakt waardoor het absoluut niet alleen ons voordeel is. Tijdens PvP kost het idd veel wtr, en daarin heb je gewoon geen tijd om voor je mede spelers te maken, true, maar he, als je de tijd hebt een serieuze rep op te bouwen heb je ook genoeg tijd om wat gold te farmen zodat je even vooruit kunt in de BG;s.
pi_33150494
Deze week heel BWL erdoorheen gejaagd... Ebonroc, flamegor (1shotted) en CHromaggus in 2 dagen onder controle...

Nu Nefarian nog, voor de kerstdagen
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_33151372
Cyn, je vergeet dat cats geen brood eten, dus daar gaat je petfood argument voor m'n conjured food. Verder krijgen alleen guildhunters van mij crystal, of ze moeten het echt heel lief vragen. Meestal is dat toch nutteloos en is Sparkling voldoende. Dit zal ook blijven in 1.9, jullie gebruiken maar 60 % van het flesje, en dat is niet efficient.
Some say in ice
  zaterdag 17 december 2005 @ 01:54:02 #208
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_33152495
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 20:35 schreef Migwi het volgende:
Hmm.

Gast. Alsof je aan fucking auto-shot, wat geen mana kost niet genoeg hebt tijdens farmen/grinden. Laat staan de damage die een pet doet.

En ik ga er lichtelijk vanuit dat je Lok hebt, en redelijke equip. Dan crit je zo verdomde vaak dat je manashots niet eens nodig zijn.
  zaterdag 17 december 2005 @ 11:27:19 #209
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_33156675
Het antwoord op al deze discussies:

Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_33156863
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 11:27 schreef BlackSheep het volgende:
Het antwoord op al deze discussies:

[afbeelding]

oud
[/xrenity]
pi_33157557
Naja, vandaag naar lvl 39 spelen, en als ik flink doorquest moet lvl 40 er mss ook inzitten vanavond. 100.000 xp op 1 dag, is zeker makkelijk te doen. (Heb 150.000 gehaald paar weken terug)
  zaterdag 17 december 2005 @ 12:10:59 #212
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_33157666
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 11:35 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

oud
[/xrenity]
en toch actueel met al deze vrij zinloze discussies
pi_33163398
quote:
Op donderdag 15 december 2005 21:48 schreef seto het volgende:

[afbeelding]
en je bent wat voor class? shaman ofzow?
pi_33164162
Even wat olie op het vuur dat 'Shamans zijn imba en hebben een nerf nodig' heet:
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=11234
  zaterdag 17 december 2005 @ 18:08:42 #215
69994 seto
-|||--------|||-
pi_33166020
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 16:26 schreef thunderbunny het volgende:

[..]

en je bent wat voor class? shaman ofzow?
Yep, lvl60.
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 16:56 schreef DjNivek het volgende:
Even wat olie op het vuur dat 'Shamans zijn imba en hebben een nerf nodig' heet:
Om shaman nerfs roepen is zo passé
Leuk filmpje btw, kende hem al
Seto is zo ene baas he
  zaterdag 17 december 2005 @ 18:23:14 #216
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33166364
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 16:56 schreef DjNivek het volgende:
Met zulke filmpjes snij je jezelf echt in de vingers. Zeg maar dag tegen elemental fury's bonus, gaat echt flink generfd worden
Zelfde wilden ze ook met Ruin doen, maar ipv daarvan hebben ze curse of shadows en curse of elements 'afgevlakt'
Een gedicht over Maanvis
  zaterdag 17 december 2005 @ 20:18:37 #217
69994 seto
-|||--------|||-
pi_33169813
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 18:23 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Met zulke filmpjes snij je jezelf echt in de vingers. Zeg maar dag tegen elemental fury's bonus, gaat echt flink generfd worden
Zelfde wilden ze ook met Ruin doen, maar ipv daarvan hebben ze curse of shadows en curse of elements 'afgevlakt'
Dan waren warlocks allang generfed voor hun shadowbolts van 5000 damage, warriors voor hun normale crits van 2000 damage enzovoort. Je denkt toch niet dat de dev crew beetje filmpjes gaat zitten kijken en op grond daarvan changes maakt?
Seto is zo ene baas he
pi_33170160
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 20:18 schreef seto het volgende:

[..]

Dan waren warlocks allang generfed voor hun shadowbolts van 5000 damage, warriors voor hun normale crits van 2000 damage enzovoort. Je denkt toch niet dat de dev crew beetje filmpjes gaat zitten kijken en op grond daarvan changes maakt?
Dit soort filmpjes zijn vaak wel de oorzaak voor een nerf. Devs kijken het niet, maar spelers wel, en dan heb je van die types erbij die het op het officiële forum gaan plaatsen (met filmpje en al) en via via komt het wel bij de devs, die daarna even gezellig gaan nerfen. Waarom denk je anders dat ze Seduce + Fear generfed hebben?
pi_33170522
quote:

[..]

toen het filmpje was gepost waarbij werd uitgelegt hoe je marauden moest grinden als mage werd dat ook gelijk volgende patch generft.
en ook andere dingen, maargoed wees niet bang.
alle devvs spelen een shaman en die gaan ze zeker niet nerfen, ze zullen ze eerder extra buffs geven dan nerfen
pi_33170563
Ik verwacht (en stiekem hoop) dat AP de grond in wordt generfed. Het Shaman trinket en passant ook, btw.
Some say in ice
  zaterdag 17 december 2005 @ 20:51:47 #221
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33170965
quote:

[..]

Volgende patch worden warriors generfed voor hun normale crits van 2000 damage (enrage) en warlocks worden generfed voor hun shadowbolts van 5000 damage (COS en COE nerf), dus daarmee ontkracht je je eigen punt wat je nu maakt.
Een gedicht over Maanvis
pi_33181152
Vandaag weer wat leuke dingen geloot in SM:

http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=7720
http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=7722

Verder natuurlijk flink veel loot voor de AH. Maar moet nog 22G voor ik mount en Riding skill kan betalen, en nog maar 18k xp. Dus denk niet dat ik gelijk op lvl 40 ga halen
  zondag 18 december 2005 @ 02:58:51 #223
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_33182384
quote:
Op zondag 18 december 2005 01:49 schreef Morthill het volgende:
Vandaag weer wat leuke dingen geloot in SM:

http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=7720
http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=7722

Verder natuurlijk flink veel loot voor de AH. Maar moet nog 22G voor ik mount en Riding skill kan betalen, en nog maar 18k xp. Dus denk niet dat ik gelijk op lvl 40 ga halen
Och, ik had mijn normale mount pas op level 46 ofzo

Maar als ik je een tip mag geven; de rock elementals in badlands geven onzinnig veel vendor trash
  zondag 18 december 2005 @ 11:37:36 #224
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_33185382
quote:
Op zondag 18 december 2005 02:58 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Maar als ik je een tip mag geven; de rock elementals in badlands geven onzinnig veel vendor trash
ja dat was mooi
"ik heb travel form wat moet ik met een mount??"
dat hield je 6 lvls vol
  zondag 18 december 2005 @ 11:57:28 #225
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_33185773
Level 23 nu. Gingen we gister deadmines doen, wij stonden plannen te maken, komt er ineens een Night Elf voorbij rennnen. We kijken elkaar verbaasd aan, komen er ineens 40 miners achter die Elf aan die ons gingen aanvallen Erg grappig gezicht.

Role-playing is trouwens echt veel leuker dan normal Er zijn maar weining mensen die het zo extreem doen als in dat voorbeeld vorige topic maar overall is Roleplaying echt een stuk leuker en gezelliger
pi_33186232
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 20:51 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Volgende patch worden warriors generfed voor hun normale crits van 2000 damage (enrage) en warlocks worden generfed voor hun shadowbolts van 5000 damage (COS en COE nerf), dus daarmee ontkracht je je eigen punt wat je nu maakt.
TBH zien de meeste Warlocks die ik ken dit niet als nerf. Warlocks krijgen hogere overall dps maar minder burst damage. Nu weet ik niet of het ook zo zit met Warriors - het lijkt me niet. In ieder geval is een vast percentage +damage beter dan hogere burst, vooral als je het gaat hebben over endgame, waar je dus een hele raid de vergetelheid in kan helpen als je als Warlock iets teveel damage doet en een boss aggro't.
  zondag 18 december 2005 @ 13:02:37 #227
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33187393
quote:
Op zondag 18 december 2005 12:15 schreef gifkip het volgende:

[..]

TBH zien de meeste Warlocks die ik ken dit niet als nerf. Warlocks krijgen hogere overall dps maar minder burst damage. Nu weet ik niet of het ook zo zit met Warriors - het lijkt me niet. In ieder geval is een vast percentage +damage beter dan hogere burst, vooral als je het gaat hebben over endgame, waar je dus een hele raid de vergetelheid in kan helpen als je als Warlock iets teveel damage doet en een boss aggro't.
Het is ook niet echt een nerf, eerder een nerf voor PVP, waar je die hoge crits nodig had. En je totale damage output of die verbetert of niet ligt aan de (shadow) resistance van je target. Overall was met COS een vermeerdering van 18,75% van je damage mogelijk bij targets met 0 shadow resistance, dus hoe hoger de shadow resistance van je vijand, hoe meer het een buff wordt ipv een nerf
Een gedicht over Maanvis
pi_33189336
quote:
Op zondag 18 december 2005 02:58 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

lvl 46 zal het niet worden, daarvoor heb ik genoeg gold wel verzameld inmiddels, hooguit lvl 41. Heb nog flink wat dingen op AH staan namelijk die allemaal gold waard zijn. Sliverblade bijvoorbeeld verkocht laatst toen ie dropte. Ik zet hem op AH, mensen lachen op de prijs, 5 sec later is ie verkocht.
pi_33191222
welke professions heb je Morthill?
pi_33191936
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:02 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Het is ook niet echt een nerf, eerder een nerf voor PVP, waar je die hoge crits nodig had. En je totale damage output of die verbetert of niet ligt aan de (shadow) resistance van je target. Overall was met COS een vermeerdering van 18,75% van je damage mogelijk bij targets met 0 shadow resistance, dus hoe hoger de shadow resistance van je vijand, hoe meer het een buff wordt ipv een nerf
Ik denk dat ik er in PvP helemaal niets van ga merken eigenlijk, aangezien ik CoE/CoS daar toch vrijwel nooit gebruik.
  zondag 18 december 2005 @ 15:38:05 #231
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33192000
quote:
Op zondag 18 december 2005 15:35 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik er in PvP helemaal niets van ga merken eigenlijk, aangezien ik CoE/CoS daar toch vrijwel nooit gebruik.
O ik wel, ik vind het namelijk geweldig te zien hoe iemand helemaal hulpeloos met 3k shadowbolts en 1k shadowburns neer wordt gemaaid
Een gedicht over Maanvis
pi_33194492
w00t, gister de ToEP gekregen EN de ZHC... mensen gaan pijn krijgen in AB ^^
pi_33195536
quote:
Op zondag 18 december 2005 17:05 schreef thunderbunny het volgende:
w00t, gister de ToEP gekregen EN de ZHC... mensen gaan pijn krijgen in AB ^^
ToEP is de vorige keer naar een druid gegaan niet de beste keus, maarja, de meeste DKP..

en de mages mekkeren
  zondag 18 december 2005 @ 17:46:39 #234
69994 seto
-|||--------|||-
pi_33195744
Ik wist niet dat je Caverns of Time nog inkon, maar kan dus wel

Even wat screenies gemaakt voor de mensen die er nog nooit zijn geweest:

Seto is zo ene baas he
pi_33195814
Schattige tauren <3
pi_33195868
Wow, dat ziet er echt nice uit
  zondag 18 december 2005 @ 17:53:28 #237
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33195962
Caverns of time is geweldig, alleen als je er komt lijkt net alsof je teveel paddo's op hebt
Een gedicht over Maanvis
pi_33199108
quote:
Op zondag 18 december 2005 15:12 schreef Richardfun het volgende:
welke professions heb je Morthill?
Tailoring en skinning. Beide leveren me een leuk zakcentje op. Black Silk Packs gaan er op AH uit voor 1G per stuk. Productie kosten als ik zelf Silk farm: 9S. Ik kan er op leven

Vandaag weer 2 prachtige runs AB gehad. 2000-130 en 2000-980. Flink wat HK's en HP's verzameld hierdoor, eens kijken of ik woensdag sergeant kan worden -> 10% korting op mount.
  zondag 18 december 2005 @ 21:55:25 #239
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_33202948
Vandaag mn Cenarion Vestments gekregen. Geil!
pi_33205386
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:38 schreef Morthill het volgende:

[..]

Tailoring en skinning. Beide leveren me een leuk zakcentje op. Black Silk Packs gaan er op AH uit voor 1G per stuk. Productie kosten als ik zelf Silk farm: 9S. Ik kan er op leven

Vandaag weer 2 prachtige runs AB gehad. 2000-130 en 2000-980. Flink wat HK's en HP's verzameld hierdoor, eens kijken of ik woensdag sergeant kan worden -> 10% korting op mount.
Toch verdien je een stuk meer geld als je ipv tailoring mining of herbalism erbij pakt. Maar dat moet je natuurlijk afwegen tegen het maken van high end gear als je verder lvlt
  zondag 18 december 2005 @ 23:34:11 #241
66083 Platina
78th Element
pi_33206549
Men nemen 2 daggers met demonslaying,
2 bags gevuld met potions,food en poisons
men gaat naar azshara en komt daar niet meer weg voordat level 55 is bereikt.
(lvl 50 nu:P)

psst. Ragnaros is een kutserver
pi_33207368
quote:
Op zondag 18 december 2005 23:01 schreef Richardfun het volgende:

[..]

Toch verdien je een stuk meer geld als je ipv tailoring mining of herbalism erbij pakt. Maar dat moet je natuurlijk afwegen tegen het maken van high end gear als je verder lvlt
Daar ben je nu laat mee. Ik ben lvl 40, om nu helemaal dingen opnieuw te gaan leren, nee bedankt.
Daarnaast kan taloring zeker op high lvls leuke gear opleveren. Mijn huidige skill in tailoring is maar 211, maar toch. Skinning zit inmiddels op 269.
  maandag 19 december 2005 @ 01:40:02 #243
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_33209479
quote:
Op zondag 18 december 2005 23:34 schreef Platina het volgende:
Men nemen 2 daggers met demonslaying,
2 bags gevuld met potions,food en poisons
men gaat naar azshara en komt daar niet meer weg voordat level 55 is bereikt.
(lvl 50 nu:P)

psst. Ragnaros is een kutserver
Weinig high end gebeuren, niet?
pi_33211002
Ga vanavond nog eens kijken of ik ofwel een run SM ga doen of dat ik ga questen, want ook dat levert nog steeds cash op, al is het niet zoveel. Ik moet verdomme nog steeds de illusionary rod hebben. (Maar ja, das lib, niemand wil lib doen.)

Staff of Jordan mag ook best droppen, die nog liever zelfs, maar goed, die kans is helemaal 0,0
  maandag 19 december 2005 @ 08:45:24 #245
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33211085
quote:
Op zondag 18 december 2005 23:59 schreef Morthill het volgende:

[..]

Daar ben je nu laat mee. Ik ben lvl 40, om nu helemaal dingen opnieuw te gaan leren, nee bedankt.
Daarnaast kan taloring zeker op high lvls leuke gear opleveren. Mijn huidige skill in tailoring is maar 211, maar toch. Skinning zit inmiddels op 269.
Ik heb op level 60 mining gedropt en herbalism gepakt. Het duurde me 7 uur om herbalism tot 300 te krijgen
Een gedicht over Maanvis
  maandag 19 december 2005 @ 10:37:46 #246
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_33212490
Murloc pet winnen?

http://games.fok.nl/prijsvraag.php?prid=67

Denk dat jullie dat wel leuk vinden
  maandag 19 december 2005 @ 10:39:43 #247
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_33212530
Hoe gaan jullie dat verzenden, aangezien iedereen op verschillende realms speelt?

Ik doe in ieder geval we leuk
pi_33212622
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:39 schreef HomerJ het volgende:
Hoe gaan jullie dat verzenden, aangezien iedereen op verschillende realms speelt?

Ik doe in ieder geval we leuk
De Murloc pets kan je in het spel unlocken met een code, mensen die op Blizzcon(gameshow van Blizzard) waren hebben zo'n code gekregen. Ik ga er dus vanuit dat ze zo'n code hebben gekregen (of via ebay aangeschaft?).
  maandag 19 december 2005 @ 10:47:19 #249
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_33212679
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:44 schreef kipknots het volgende:

[..]

De Murloc pets kan je in het spel unlocken met een code, mensen die op Blizzcon(gameshow van Blizzard) waren hebben zo'n code gekregen. Ik ga er dus vanuit dat ze zo'n code hebben gekregen (of via ebay aangeschaft?).
We hebben ze in ieder geval niet gekocht
pi_33212682
quote:
Op zondag 18 december 2005 15:38 schreef Maanvis het volgende:

[..]

O ik wel, ik vind het namelijk geweldig te zien hoe iemand helemaal hulpeloos met 3k shadowbolts en 1k shadowburns neer wordt gemaaid
Och, ik doe het gewoon met een immo-conflag combinatie, crit nogal vaak
pi_33213442
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:37 schreef Fliepke het volgende:
Murloc pet winnen?

Jaaa hopelijk win ik want murky's zijn
  maandag 19 december 2005 @ 11:44:12 #252
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_33213608
Ik heb echt een schijthekel aan Murlocs, daarom wil ik hem zodat ik hem in zijn eentje naar Molter Core kan sturen en dan lekker zitten en kijken wat er gebeurt
pi_33214393
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:44 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb echt een schijthekel aan Murlocs, daarom wil ik hem zodat ik hem in zijn eentje naar Molter Core kan sturen en dan lekker zitten en kijken wat er gebeurt
murlocs zijn
ik me oude server zat ik in een guild en als we even pauze ofzo hadden in moltencore gingen die mensen over ventrilo : BLELELBLELELLALELALELA doen, schitterend
pi_33214662

Na vier Onyxia kills al twee keer Deathbringer. Bovenstaande warrior heeft ze allebei.
pi_33214796
Snowballs + Conjured Crystal Water + Blackwing Lair = AAAAARRRRGH.

Kut op met je snowball stunlock.
pi_33214859
Ik kwam dit net tegen:
quote:
WarCry Network has announced that they will be hosting a devchat with Blizzard World of Warcraft developers on Monday, December 19, 2005 at 9 PM EST/6 PM PST. In attendance will be Jeff "Tigole" Kaplan and Tom "Kalgan" Chilton as well as Caydiem. Everyone is welcome to attend and come prepared with questions for the developers! Login to:

Server: irc.warcry.com
Port: 6667
Channel: #wow.
Iemand goed met timezones?
pi_33216078
quote:
Op maandag 19 december 2005 12:49 schreef gifkip het volgende:
Snowballs + Conjured Crystal Water + Blackwing Lair = AAAAARRRRGH.

Kut op met je snowball stunlock.
Snowballs + Net wegvliegen van Flightmaster = Ineens op je bestemming

Yay !
  maandag 19 december 2005 @ 13:55:59 #258
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_33216143
Murky

pi_33216246
quote:
Op maandag 19 december 2005 13:53 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Snowballs + Net wegvliegen van Flightmaster = Ineens op je bestemming

Yay !
Interessant. Gewoon snowball gooien op iemand die net wegvliegt en hij of zij is meteen op de bestemming of wat?
pi_33216268
quote:
Op maandag 19 december 2005 13:59 schreef GoodspeeD het volgende:

[..]

Interessant. Gewoon snowball gooien op iemand die net wegvliegt en hij of zij is meteen op de bestemming of wat?
Yep.
pi_33216695
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:37 schreef Fliepke het volgende:
Murloc pet winnen?

Yay, die moet ik winnen, Murky ftw!

En de sneeuwballen zijn ook geweldig
pi_33218069
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:26 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Yay, die moet ik winnen, Murky ftw!

En de sneeuwballen zijn ook geweldig
Geweldig om de sneeuwbal verhalen op de forums te lezen. Bij Baron Geddon de bom in het midden van de raid stunlocken met sneeuwballen En hunters stunnen tijdens pulls ed.
  maandag 19 december 2005 @ 15:37:10 #263
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_33218161
Wel grappig.. sommige bosses in instances dragen nu ook kerstmutsen.. zoals Gandling in LBRS

En die rendieren zijn zo lieeefff
pi_33218242
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:33 schreef kipknots het volgende:

[..]

Geweldig om de sneeuwbal verhalen op de forums te lezen. Bij Baron Geddon de bom in het midden van de raid stunlocken met sneeuwballen En hunters stunnen tijdens pulls ed.
Tanks stunnen bij de bats in ZG die zichzelf opblazen
Vond de MT niet echt grappig
Of natuurlijk mages stunnen tijdens het water maken, priests/paladins stunnen tijdens het ressen, etc
  maandag 19 december 2005 @ 15:46:52 #265
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_33218427
Alterac ruins op jacht naar de yeti en bij het oprapen van sneeuw diegene constant stunnen .
De vraag 'met of zonder appel' wordt niet beantwoord....
pi_33218644
willen jullie ff niet allemaal mee doen aan die prijsvraag..
ik wil winnen namelijk
WoW: Noctus, &lt;Wowrush Dashers&gt;, Tank @ TarrenMill
http://www.wowrush.com
pi_33219182
Met de luck die ik net had win ik deze prijsvraag ook wel

Ging net met 1 ander uit verveling Gnomeregan in.. Alle drops gooide hij onder de 10 en ik boven de 85
pi_33219811
Hoe kun je je nou vervelen...
Als je niets te doen hebt ga je toch geld verdienen...
Vooral overdag, wanneer de servers vrij leeg zijn.

Frostsaber plans, crusader enchant, dark iron ore en thorium binnenslepen, guardian stones etc etc etc etc.
  maandag 19 december 2005 @ 18:06:25 #269
69994 seto
-|||--------|||-
pi_33221384
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:52 schreef SolidArt het volgende:

Frostsaber plans, crusader enchant, dark iron ore en thorium binnenslepen, guardian stones etc etc etc etc.
Ja want dat is wel vet spannend natuurlijk.

Vandaag toch nog Hyjal binnengekomen na een best lange wallwalk

Seto is zo ene baas he
pi_33221571
Waar zitten die Caverns of Time eigenlijk
pi_33221581
waar zit hiyal? (weet dat je er niet in hoort te kunnen, maar hoe kom je er?)
pi_33221603
caverns of time zitten in tanaris, aan de kust.
  maandag 19 december 2005 @ 18:30:11 #273
69994 seto
-|||--------|||-
pi_33221784
quote:
Op maandag 19 december 2005 18:19 schreef Richardfun het volgende:
waar zit hiyal? (weet dat je er niet in hoort te kunnen, maar hoe kom je er?)
Naast Winterspring
Seto is zo ene baas he
pi_33221930
quote:
Op maandag 19 december 2005 13:55 schreef Radyhyn het volgende:
Murky

[afbeelding]
Die is kjoet

Murlocs ownen big time
  maandag 19 december 2005 @ 18:45:26 #275
66083 Platina
78th Element
pi_33222196
quote:
Op maandag 19 december 2005 01:40 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Weinig high end gebeuren, niet?
Van wat ik als newbie heb meegemaakt, is nefarian dood bij allaince, en horde zijde waar ik speel, is het triest gesteld en zijn ze nog bezig met vaelastrasz volgens mij.
Verder is het behoorlijk dood op die server naar mijn mening. En begint die langzamerhand wachtrijen te krijgen
pi_33222242
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:52 schreef SolidArt het volgende:

Kan je daar op lvl41 al bij? :p
  maandag 19 december 2005 @ 18:48:10 #277
66083 Platina
78th Element
pi_33222274
Ga dan grinden op 41, verdien je geld en xp, want voor 60 is deze game toch saai
pi_33222341
Gaat niet meer, ik werd in het midden van Gnomeregan gediconnected.. Ja je kan niet meer op dit account en dit en dat.. Ben ik op zn account manager gaan kijken, stond er bij zn betaling iets van charge back.. grrr.. net nu ik weer zin had in m'n warrior
pi_33223000
Even drie vraagjes:

- wat is de grootste hoeveelheid dieren en gevolg dat je achter je aan kan hebben lopen. Inclusief trinkets en huisdieren etc. Zijn dat er drie (als hunter zijnde). Dus je pet, een trinket en en cat of frog, etc... Of kan je meer mee hebben lopen?

- kent iemand de encryptie methode die de tegenpartij op de desbetreffende server gebruikt om zijn /s chat te gebruiken. Otw, wat is de code hiervan, is dat ergens bekent?

- kan je met underwaterbreathing potion ook in de donkerblauwe stukken zee komen, zonder dat "fatigue" bericht
pi_33223938
quote:
Op zondag 18 december 2005 17:39 schreef gifkip het volgende:

[..]

ToEP is de vorige keer naar een druid gegaan niet de beste keus, maarja, de meeste DKP..

en de mages mekkeren
Tja,.... betere guild zoeken.

Bij ons snappen ze het tenminste:
mageblade gaat naar MAGES/LOCKS/SHADOWPRIEST in die volgorde.
Pallys kunnen m wel krijgen maar alleen als bovenstaande classes m niet hoeven.

ToEP= MAGES first, then locks, then again shadowpriest ( hebben we er maar 1 van overigens )
ZHC= tja, ik organiseer ZG in onze guild dus heb ik bepaalde firstclaim rights ^^.
pi_33224301
quote:
Op maandag 19 december 2005 19:57 schreef thunderbunny het volgende:

[..]

ToEP= MAGES first, then locks, then again shadowpriest ( hebben we er maar 1 van overigens )
ZHC= tja, ik organiseer ZG in onze guild dus heb ik bepaalde firstclaim rights ^^.
Dus met andere woorden: Mages > andere casters? Lame
pi_33224861
2 ToEP, 2 RoVP, 1 Mana Igniting Cord is onze echte casterloot uit MC op de gebruikelijk set items na. Allemaal in bezit van magi. 1 mage heeft RoVP + ToEP, een ander alleen RoVP en ik heb ToEP + mana igniting (En Netherwind Leggings. ^_^)

Waarom? Algemene mening over Arcacrap, eeh, Arcanist is niet bijster positief.

Mageblade kan niet naar Shadowpriests, je bent in de war met Sorc Dagger. Priests kunnen geen sword. Wij hebben hem niet gehad de laatste tijd, though, ben benieuwd of paladins er nu ook naar mogen graaien. Eerst is ie gekozen als mage/lock loot only. (1 each), maar we zien wel.
Some say in ice
pi_33225660
quote:
Op maandag 19 december 2005 20:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
2 ToEP, 2 RoVP, 1 Mana Igniting Cord is onze echte casterloot uit MC op de gebruikelijk set items na. Allemaal in bezit van magi. 1 mage heeft RoVP + ToEP, een ander alleen RoVP en ik heb ToEP + mana igniting (En Netherwind Leggings. ^_^)

Waarom? Algemene mening over Arcacrap, eeh, Arcanist is niet bijster positief.
Alsof Felheart feest is

Maar over het algemeen +dmg items voor mages alleen houden (zoals 3 posts ong. hierboven) vind ik toch te ver gaan.
  maandag 19 december 2005 @ 21:14:09 #284
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33226426
Bij ons mag iedereen rollen op alles, als je maar DKP hebt. Uitzonderingen daargelaten, want in sommige gevallen kan er een overrule komen van officers .
Werkt perfect, en imho kan je niet een DKP systeem hebben en tegelijkertijd toch prioriteit aan bepaalde classes geven. Bovendien spelen we in een PVE guild maar wel op een PVP server, dus als mensen op gear willen rollen dat ownt in PVP, dan is dat best okay .
Een gedicht over Maanvis
  maandag 19 december 2005 @ 21:29:27 #285
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_33227077
quote:
Op maandag 19 december 2005 19:26 schreef cizzztm32 het volgende:
Even drie vraagjes:

- wat is de grootste hoeveelheid dieren en gevolg dat je achter je aan kan hebben lopen. Inclusief trinkets en huisdieren etc. Zijn dat er drie (als hunter zijnde). Dus je pet, een trinket en en cat of frog, etc... Of kan je meer mee hebben lopen?

- kent iemand de encryptie methode die de tegenpartij op de desbetreffende server gebruikt om zijn /s chat te gebruiken. Otw, wat is de code hiervan, is dat ergens bekent?

- kan je met underwaterbreathing potion ook in de donkerblauwe stukken zee komen, zonder dat "fatigue" bericht
-Ja, ik dacht 't wel. Weet het niet zeker though

-Je kan wel met Horde praten via / me(spatie weghalen) says: "blablabla" . Met / me command ziet het spel als een emotion. Met /s kan je niet vertalen want het zijn gewoon willekeurige zinnen.

-Nee, kan niet. Maar daar heb je ook niks aan want daar houd de wereld vaak op
  maandag 19 december 2005 @ 21:40:29 #286
69994 seto
-|||--------|||-
pi_33227511
quote:
Op maandag 19 december 2005 21:29 schreef HomerJ het volgende:

[..]

-Je kan wel met Horde praten via / me(spatie weghalen) says: "blablabla" . Met / me command ziet het spel als een emotion.
Nee dat kan niet, dan zie je alleen: makes some strange gestures.
Seto is zo ene baas he
pi_33228268
quote:
Op maandag 19 december 2005 21:14 schreef Maanvis het volgende:
Bij ons mag iedereen rollen op alles, als je maar DKP hebt. Uitzonderingen daargelaten, want in sommige gevallen kan er een overrule komen van officers .
Werkt perfect, en imho kan je niet een DKP systeem hebben en tegelijkertijd toch prioriteit aan bepaalde classes geven. Bovendien spelen we in een PVE guild maar wel op een PVP server, dus als mensen op gear willen rollen dat ownt in PVP, dan is dat best okay .
Precies.
Ik bedoel, welk wapen blijft anders over voor een Warlock?
Mageblade is minder magey dan de SoD. Dus ik neem aan dat mages daar ook prioriteit op zouden hebben. Sorcerous dagger is (imo) waardeloos voor 'locks. Mageblade is het beste MC wapen voor ons. Moet er niet aan denken eerst heel wat runs te wachten totdat alle mages ze hebben.
pi_33230758
Shadowpriests ! In endgame!
pi_33231234
Zo, afgelopen 2 avonden veel AB gedaan, denk iets van 30k honor deze week. Ben nu halverwege sergeant, hoop woensdag first sgt te worden.
pi_33231649
Mageblade is bij ons gewoon mage/lock. Ik gebruik 1h + offhand omdat ik er veelzijdiger mee ben. Simpel. Staff is leuk voor de stats, maar ik heb niets aan 8k mana.
Some say in ice
pi_33232891
quote:
Op maandag 19 december 2005 23:06 schreef Richardfun het volgende:
Zo, afgelopen 2 avonden veel AB gedaan, denk iets van 30k honor deze week. Ben nu halverwege sergeant, hoop woensdag first sgt te worden.
30k voor sergeant >_< Ik sta na 4k honor in 1 week al 1/5 van sergeant. (1110 standing)

Deze week ook weer 4k honor geschraapt. Naja, mount toch bijna gespaard Nog wat quests doen en buccaneers farmen (die hebben me al 3G opgeleverd in no time at all)
  dinsdag 20 december 2005 @ 02:21:07 #292
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33235918
quote:
Op maandag 19 december 2005 21:58 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Precies.
Ik bedoel, welk wapen blijft anders over voor een Warlock?
Mageblade is minder magey dan de SoD. Dus ik neem aan dat mages daar ook prioriteit op zouden hebben. Sorcerous dagger is (imo) waardeloos voor 'locks. Mageblade is het beste MC wapen voor ons. Moet er niet aan denken eerst heel wat runs te wachten totdat alle mages ze hebben.
Mageblade is beter voor een lock dan voor een mage in principe maar het ligt er maar net aan wat voor build je hebt.
Een gedicht over Maanvis
pi_33238649
quote:
Op maandag 19 december 2005 19:57 schreef thunderbunny het volgende:

[..]

Als ik bij jou in de guild zat : /gquit.
pi_33246993
Ik hoor van verschillende mensen dat 1.9 morgen komt, weet iemand meer?
Xbox Live: Anormius
pi_33247334
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 15:58 schreef Mister_T het volgende:
Aangezien er op dinsdag in Amerika wordt gepatched en 1.9 nog niet te downloaden is, lijkt het me niet
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_33247403
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 10:36 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Als ik bij jou in de guild zat : /gquit.
Agreed. (Als mage.)
Some say in ice
pi_33248101
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 15:58 schreef Mister_T het volgende:
Geen patch, is al door verschillende 'blues' gezegd
pi_33253205
Geen idee of deze al gepost was maar hier heb je de beste song tekst ooit

Original Song: I Will Survive (Gloria Gaynor)
Parody Title: I Won't Survive

At first I was dazed,
Then I was Mortal Striked,
Kept thinking I would always live
If I could duck and hide
But they've made so many mods
For Arathi and Warsong
They grew strong
I was their target all along

And so they're back
They start to chase
I try to run but they break fear
Before I could even melt a face
I should have played a stupid 'lock
I should have stuck to PvE
If I had known it takes two seconds
To kill a Priest in PvP

You say "Now go, go cry some more"
I'll just respec now
I won't be healing anymore
Weren't you the one who said that Priests were in short supply
You think I'm humble
You think I'll do more than die?

Oh no, not I
I won't survive
As long as they can break my fear
I know I won't stay alive
I don't have snares, stuns or root
So I might as well drop loot
I can't survive
I won't survive

I used all the spells I had
But they still kicked my ass
I find it hard to believe
That we're a "broken" class
And they've made oh so many mods
To keep a target on myself
I used to die
Now I reroll instead of cry
And you see me
Somebody new
I'm not that stupid Holy Priest that should be healing you
And so you felt like queueing up
And you spam raid chat with "heal plz"
But I'd rather do my healing
As a Shaman or Pally

You say "Now go, go cry some more"
I'll just reroll now
You won't get healing anymore
Weren't you the one who said that Priests were in short supply
You think I'm humble
You think I'll do more than die?

Oh no, not I
I won't survive
As long as they use Mortal Strike
I can't wear shields or mail
And my Power Words won't scale
I won't survive

Oh no, not I
I won't survive
As long as they can stunlock me
I've got no shapeshifts or plate
But new GHeal, I can't wait
I can't survive
I won't survive
pi_33254310
Meesterlijk nummer.

Ff vraagje tussendoor. Situatie, lvl 40 mage vs lvl 40 warrior.
Over het algemeen hoort een warrior dit toch te winne?
  dinsdag 20 december 2005 @ 20:18:42 #300
69994 seto
-|||--------|||-
pi_33254973
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 20:03 schreef Morthill het volgende:
Meesterlijk nummer.

Ff vraagje tussendoor. Situatie, lvl 40 mage vs lvl 40 warrior.
Over het algemeen hoort een warrior dit toch te winne?
Nee.
Seto is zo ene baas he
  dinsdag 20 december 2005 @ 20:21:44 #301
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_33255107
Ik kan niet inloggen, hebben meer mensen problemen mee uit Nederland.

Eindelijk is een avond vrij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')