Op mijn server in ieder geval welquote:Op donderdag 8 december 2005 19:56 schreef Morthill het volgende:
Inmiddels 4x AB in geweest. 2x gewonnen. Das een beter gemiddelde dan de meeste mensen in de Alliance denk ik zoEn lekker voor mijn honor, denk dat ik vanaf woensdag iig rank 2 heb. (ben nu 0)
je houdt in ieder geval altijd je private/scout rank. maar zodra je geen aandacht meer besteed aan pvp dan gaat je rank omlaag.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:58 schreef McGilles het volgende:
Was rank4 qua honor toen ik voor het laatste speelde, gisteren toch nog ingelogd toen had ik rank1![]()
Ja inderdaad, had m'n game card al gekocht, maar vanaf nu is die verleden tijd voor mijquote:Op donderdag 8 december 2005 21:30 schreef Fratz het volgende:
net ontdekt dat je nu ook per automatiche incasso kan betalen, erg handig voor mensen zonder creditcard!
Mja, maar hier wordt wel in gepost. Deze blijft open.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:07 schreef Gamedemon het volgende:
[WoW]#50 Hordeel
Was eerder. slotje
Ik heb hem ook, 10 goud is denk ik niet eens zo gek. Pleur m op de AH voor 12 start 15 BO en kijk of ie verkooptquote:Op donderdag 8 december 2005 23:27 schreef Janteh het volgende:
zojuist Ring of the Underwood gevonden in een kistje in RFD. Deze wil ik gaan verkopen maar ik heb geen idee wat ik er voor moet vragen, de prijs die bij allakhazam staat vind ik absurd hoog en ik kan me niet indenken dat iemand zoveel gaat betalen voor een ring. Plus dat ik op een van de nieuwe servers speel die pas gestart zijn dus geen mensen die hun alts willen voorzien van goede items. Wat kan ik hier voor vragen? Er is in ieder geval wel interesse want toen ik hem postte in het Trade channel kreeg ik gelijk een stuk of 8 whispers alleen weet ik nu dus niet wat ik er voor kan vragen
60 gold? Da's een dag (of twee) werk. Tip: ga in desolace met een lading underwaterbreathing potions bij de Gelkis vissen naar Big Iron Fishing Pole. Ze zitten onder water in cages omgeven door level 34/35 npc's. Meeste cages bevatten shellfish of zo'n krab. Omdat je nogal veel zal moeten vechten zal je er ongeveer één per uur moeten kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 07:50 schreef Morthill het volgende:
Heb nog 4 lvls om 60gold bij elkaar te gaan sparen voor mijn mount. Waarom zijn die klere dingen ook zo godgruwelijk duur.
ben aan het sparen voor mijn epic mount. die is helemaald duur. nou ben ik aan het nadenken of ik niet gewoon godsgruwelijk veel pvp ga doen om het tot Lieutenant General te schoppen, dan kost een black warraptor me in elk geval een stuk minder gold. hoe dan ook kost het me natuurlijk weer vet veel tijd.quote:Op vrijdag 9 december 2005 07:50 schreef Morthill het volgende:
Heb nog 4 lvls om 60gold bij elkaar te gaan sparen voor mijn mount. Waarom zijn die klere dingen ook zo godgruwelijk duur.
quote:Direct Debit Option Enabled!
Daliniya, 08/12/2005
We have just added a new payment option for customers living in the Netherlands and Austria: direct debit payments. To use this option, you must be a resident of one of these countries with a bank account originating from there. If you meet that criteria, simply log into Account Management and change your payment option to direct debit if you would like to use this method of payment. Please note that you can only select this option after setting up your account; it cannot be chosen when creating your account. If you have any questions about this new payment method, please contact our Billing Department for more information.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:03 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
60 gold? Da's een dag (of twee) werk. Tip: ga in desolace met een lading underwaterbreathing potions bij de Gelkis vissen naar Big Iron Fishing Pole. Ze zitten onder water in cages omgeven door level 34/35 npc's. Meeste cages bevatten shellfish of zo'n krab. Omdat je nogal veel zal moeten vechten zal je er ongeveer één per uur moeten kunnen krijgen.
Deze zou je toch wel moeten kunnen verkopen voor zo'n 15g/20g per stuk (aan alliance iig zekerHorde hebben een quest voor een Nat Pagle's Extreme Angler FC-5000 hoewel zo te zien dat een level 50 quest is...).
Ik heb sinds gisteravond al 3 poles a 18 gold verkocht.
Valt tegen hoor, hij is binnen een paar seconden dood als je tegen een beetje Horde speeltquote:Op zaterdag 10 december 2005 03:06 schreef jogy het volgende:
Ben nu trouwens level 42 warlock met mijn tinko char op Earthen ring en zodra ik 50 ben ga ik mijn demon summonen en loslaten op het beginveld van de mensen, lijkt me wel leuk om te zien
![]()
( de demon die ik dan kan krijgen gaat valt na 15 seconden uit mijn controle en dan moet ik hem weer enslaven ( oid ) om hem te houden. Als ik dat niet doe keert ie zich tegen me en valt ie alles aan wat hij ziet)
en patch 1.9 mis je ook nogquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:22 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Valt tegen hoor, hij is binnen een paar seconden dood als je tegen een beetje Horde speelt
Ik heb nu bijna alle items voor de Core Felcloth Bag, alleen begint de guildleader opeens lastig te doen over de Core Leather. Fire resistance spul maken met de Core Leather was geen probleem, maar nu we het nodig hebben voor de grootste Shard Bag, is het opeens een probleem...![]()
Ik mis op het moment alleen nog 2 Bloodvine (die ik zo vlug mogelijk krijg) en 4 Essence of Fire (zat in de bank, is ook geen probleem). En de Core Leather dus...
Yep, maar dat zal niet lang meer duren.quote:
Shard Pouch: 20 slots, BoE, green. Pattern (white, BoP, 260 Tailoring) is sold by Gadgetzan tailoring supplies vendor for 1.2g on unlimited supply. Mats: 6 Bolts of Runecloth, 4 Rugged Leather, 2 Ichor of Undeath, 1 Rune Thread.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:34 schreef Miiso het volgende:
Wat zijn de preciese reagents voor die core felcloth bag etc etc ?
was bij ons ook eerst, 2 keer gewiped op garr.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:00 schreef thunderbunny het volgende:
Btw vet irritant probleem dat onze guild nu heeft. Eerst kregenwe weinig dood(geen ervaring) en nu begint het te lopen en zijn onze raids bomvol. Sinds rag dood is is het helemaal erg. Iedereen verwacht instant mee te kunnen en snappen niet dat de vaste 50 man die er altijd was (40 +subs) de encounters geleerd hebben, tig keer zijn doodgegaan en een bak met gold aan repairs hebben gehad als eerste de raid inkomen.
Mijn advies is niet wachten met joinen tot je guild ook daadwerkelijk wat dood heeft, is erg lullig voor de mensen die er wel de tijd en moeite in steken.
ik neem aan dat die tassen per patch 1.9 gemaakt kunnen wordenquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:01 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Shard Pouch: 20 slots, BoE, green. Pattern (white, BoP, 260 Tailoring) is sold by Gadgetzan tailoring supplies vendor for 1.2g on unlimited supply. Mats: 6 Bolts of Runecloth, 4 Rugged Leather, 2 Ichor of Undeath, 1 Rune Thread.
Felcloth Bag: 24 slots, BoE, blue. Pattern (unknown) drops in Scholomance. Mats unknown.
Core Felcloth Bag: 28 slots, BoE, epic. Pattern (blue, not BoP, 300 Tailoring) drops in the Molten Core. Mats: 20 Felcloth, 16 Core Leather, 8 Bloodvine, 4 Essence of Fire, 4 Ironweb Spider Silk.
Weer een heel gesprek met de guildleader gehad, en eindelijk wat duidelijkheid gekregen, en dus zou Core Leather geen probleem meer zijn.
yupquote:Op zondag 11 december 2005 15:57 schreef Miiso het volgende:
[..]
ik neem aan dat die tassen per patch 1.9 gemaakt kunnen worden
* Khadgar (Normal)quote:Op zondag 11 december 2005 19:44 schreef Da_Koen het volgende:
Ik wil met een vriend van me gaan parralles spelen op een andere server dan ik nu speel(ivm queue). Weet iemand wat een goeie/nieuwe server is die niet helemaal vol zit met lvl 60's?
Weet iemand misschien nog wat een goede characters zijn als duo(muv de warrior en hunter aangezien dit onze alts zijn)?
Ik hoop stiekem dat we vanavond horen dat we alsnog movenquote:Op maandag 12 december 2005 10:48 schreef Typhon het volgende:
tsja das wel jammer inderdaad. ik wou eerst nog blijven op deathwing, maar gistermiddag had ik mijn mening compleet omgedraaid gezien vrienden van mij toch ook besloten hadden te gaan verhuizen. we moeten het beste er maar van hopen op DW
Nix, lvl 60 UD Warlock, Wowrush Dashers.quote:Op maandag 12 december 2005 11:44 schreef gifkip het volgende:
Wie speel je op Deathwing?Ik ben zojuist met mn hele guild verhuist.
Nu? Nergens meer. Sinds ze Silithus open hebben gegooit is van 58 naar 60 komen (dat was de pain in the ass altijd) ook geen probleem meerquote:Op maandag 12 december 2005 02:09 schreef Richardfun het volgende:
Net lvl45 geworden, vind dat het lvlen nog best rap gaat op zich. Ben benieuwd wanneer het ellendig wordt
Ja, dat had ik ook altijd daar. Vind Gnomeregan ook maar niets eigenlijk.quote:Op zondag 11 december 2005 18:14 schreef BlackSheep het volgende:
En toen gnomeregan, na 10 keer van samenstelling gewisseld te zijn gingen we eindelijk de instance in. Ik sta klaar om te pullen, iedereen is voorbereid, ik doe de pull: blijken ze ineens allemaal afk te zijn![]()
Gnomeregan is dan ook wel de meest vreselijke low level instance die ze hebben kunnen bedenken, wat een drama zeg.quote:Op maandag 12 december 2005 15:28 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook altijd daar. Vind Gnomeregan ook maar niets eigenlijk.
Als die komen moet je met zijn allen op de baas gaan, als die down gaat gaan volgens mij ook die adds weg (als ik het me goed herinner)quote:Op maandag 12 december 2005 19:09 schreef Richardfun het volgende:
Uldaman saai? Vind em best leuk, alleen die laatste baas nog niet neer gekregen. Als hij die normale adds roept is het nog te doen, maar als die 2 elite lvl45 elementals zich ermee beginnen te bemoeien is het vrij snel voorbij...
geloof ik graag hoorquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:22 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Valt tegen hoor, hij is binnen een paar seconden dood als je tegen een beetje Horde speelt
Waarom zou je voor goud farmen??quote:Op maandag 12 december 2005 23:03 schreef GaRleC het volgende:
Hoe goed Gold farmen ?
Ik ben zelf een officer in het guild waarin ik speel, dus op zich moet het niet zo'n probleem zijn om core leather uit de guildbank te krijgen voor mezelf of andere locks, maar of het echt de moeite waard is? Denk het niet...quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:01 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Shard Pouch: 20 slots, BoE, green. Pattern (white, BoP, 260 Tailoring) is sold by Gadgetzan tailoring supplies vendor for 1.2g on unlimited supply. Mats: 6 Bolts of Runecloth, 4 Rugged Leather, 2 Ichor of Undeath, 1 Rune Thread.
Felcloth Bag: 24 slots, BoE, blue. Pattern (unknown) drops in Scholomance. Mats unknown.
Core Felcloth Bag: 28 slots, BoE, epic. Pattern (blue, not BoP, 300 Tailoring) drops in the Molten Core. Mats: 20 Felcloth, 16 Core Leather, 8 Bloodvine, 4 Essence of Fire, 4 Ironweb Spider Silk.
Weer een heel gesprek met de guildleader gehad, en eindelijk wat duidelijkheid gekregen, en dus zou Core Leather geen probleem meer zijn.
daar gok ik ook een op. ik ben nu blood-guard en met enig geluk legionnare op woensdag.quote:Op maandag 12 december 2005 23:22 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Waarom zou je voor goud farmen??
Om de epic mount te kopen??
Ik ben denk ik sneller klaar om de 90g War epic mount te kopen (PVP-mount)
Met een beetje geluk ben ik knight op Emerald Dream woensdag
Op Ragnaros moet je meer dan 10.000 honor per week halen om bij de eerste ranks te komen. Ter vergelijking de nummer 1 PvP op Ragnaros aan de horde kant haalt af en toe de 700-800k honor per weekquote:Op dinsdag 13 december 2005 08:41 schreef Morthill het volgende:
Ik ben nu nog niks, maar ik hoop vanaf morgen Sergeant te zijn. Ik ga vanavond kortom nog AB doen. Heb nog 2800 honor of zo. (geen idee hoeveel ik nodig heb voor Sergeant eigenlijk)
Blij dat Sylvanas een wat rustigere rank is, zou gewoon niet leuk zijn, 10.000 honor, damn das ziek.quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Op Ragnaros moet je meer dan 10.000 honor per week halen om bij de eerste ranks te komen. Ter vergelijking de nummer 1 PvP op Ragnaros aan de horde kant haalt af en toe de 700-800k honor per week
Daecon is mijn main ieder geval en je moet even op http://netherhorde.remotehost.nl kijken,quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:37 schreef Richardfun het volgende:
Tain, hoe heet jouw char ook al weer bij de Netherhorde?
Ik denk dat de guild straks iets te leeg is, meeste mensen die actief zijn zijn 55+quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:55 schreef GaRleC het volgende:
En wat vinden jullie dat de Netherhorde gaat merge ? MIj lijkt het wel goed.
Verandert tog niks voor ons. Alleen de 55+ers merken er wat van.
Daecon = lvl 60quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:00 schreef Richardfun het volgende:
mwoah, dat valt best mee hoor. Er is best een vaste kern van lvl30+ ook die vrij veel spelen.
Ben jij met Daecon trouwens lvl60 tain? Herken de naam wel, maar kan me niet herinneren dat ik je de laatste tijd online gezien heb. Wie is je alt?
Bij ons heeft de nr 1 Horde de laatste weken rond de 1,25 miljoen honorpoints per weekquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Op Ragnaros moet je meer dan 10.000 honor per week halen om bij de eerste ranks te komen. Ter vergelijking de nummer 1 PvP op Ragnaros aan de horde kant haalt af en toe de 700-800k honor per week
not possiblequote:Op dinsdag 13 december 2005 16:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij ons heeft de nr 1 Horde de laatste weken rond de 1,25 miljoen honorpoints per week![]()
Mijne krijg je pas na de patch te zien, nieuwe Nemesis graphicsquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Tada hier mijn prachtige bad ass undead![]()
http://img494.imageshack.us/my.php?image=rogue4do.jpg
Hoop op meer chars screens te zien van fok forum
Die zit dus 16 uur per dag op de BG honor points te verzamelenquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij ons heeft de nr 1 Horde de laatste weken rond de 1,25 miljoen honorpoints per week![]()
Kan ze niet vinden, helemaal niks in die vijver bij de gelkis, zuidwest op de map van desolace bedoel je toch?quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:03 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
60 gold? Da's een dag (of twee) werk. Tip: ga in desolace met een lading underwaterbreathing potions bij de Gelkis vissen naar Big Iron Fishing Pole. Ze zitten onder water in cages omgeven door level 34/35 npc's. Meeste cages bevatten shellfish of zo'n krab. Omdat je nogal veel zal moeten vechten zal je er ongeveer één per uur moeten kunnen krijgen.
Deze zou je toch wel moeten kunnen verkopen voor zo'n 15g/20g per stuk (aan alliance iig zekerHorde hebben een quest voor een Nat Pagle's Extreme Angler FC-5000 hoewel zo te zien dat een level 50 quest is...).
Ik heb sinds gisteravond al 3 poles a 18 gold verkocht.
Ik heb em hoor! van 3 tot 5 gezwommen en 5 minuten geleden kreeg ik er eindelijk 1 te pakken, laatste plek in mijn backpack ook nog, dit gaat geen hobby worden van mequote:Op woensdag 14 december 2005 02:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Kan ze niet vinden, helemaal niks in die vijver bij de gelkis, zuidwest op de map van desolace bedoel je toch?
waarschijnlijk is dus niet iedereen het met je eensquote:Op woensdag 14 december 2005 00:43 schreef Morthill het volgende:
Het is zo'n simpel concept, 3 groepen (15man), Stables, LM en GM. Maar wat gebeurt er, mensen stormen ook massaal op BS en Farm, worden gesloopt en dan sta je daar in je eentje te guarden >_<
Op zich heb ik ook over die taktiek nagedacht, maar uiteraard is het grootste nadeel van de BS dat hij enorm kwetsbaar is. Hij kan van alle kanten aangevallen worden. Naja, mss geen slecht idee om daar eens 5 man op te zetten en te kijken hoe dat gaat.quote:Op woensdag 14 december 2005 08:32 schreef Tim_G het volgende:
[..]
waarschijnlijk is dus niet iedereen het met je eens![]()
Ik vind het persoonlijk makkelijker om BS, Stables en dan of LM of GM te bewaken. Dit omdat het makkelijker is om backup te verlenen wanneer je als BS group naar LM of GM moet. Als je LM en GM hebt en bij LM wordt het wat lastig dan duurt het te lang voordat je bij kan vallen.... Makkelijke met BS is ook wanneer je revived je gelijk centraal staat en dan snel naar LM of GM kan....
maar zo valt er voor elke tactiek wat te zeggen.......
You win some, you lose some..... zal met alle tactieken zo zijn. Belangrijkste is dat je goed samenwerkt en duidelijke afspraken maakt. Dan maakt het niet uit welke bases je hebt als je er maar 3 hebtquote:Op woensdag 14 december 2005 08:38 schreef Morthill het volgende:
[..]
Op zich heb ik ook over die taktiek nagedacht, maar uiteraard is het grootste nadeel van de BS dat hij enorm kwetsbaar is. Hij kan van alle kanten aangevallen worden. Naja, mss geen slecht idee om daar eens 5 man op te zetten en te kijken hoe dat gaat.
Niets leuker dan een destrolock zijnquote:Op woensdag 14 december 2005 10:19 schreef Beestig het volgende:
Ben gerespecced naar een detro lock. Moet zeggen bevalt me wel. Iets meer downtime maar je hebt mobs veel sneller neer!!
Build dinges ... > http://www.wow-europe.com(...)00005050105102505151
Leuke burst, maar ergens mis ik de 10% shadow damage toch wel (Zeker als je de 1900+ hits ziet gebeuren en je dan toch ergens denkt dat het 2100 had kunnen zijn). Maar ja, de immolate+conflagrate combo is ook weer erg fijn. Nog even de ZG Hero Charm halen, als we ooit nog eens ZG in gaan... Dan ga ik voor de insta-gibs (Hoewel ik een priest gisteren bijna in 1 bolt te pakken had, hij had 50 health over, genoeg voor de immolate die eraan kwamquote:Op woensdag 14 december 2005 11:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niets leuker dan een destrolock zijn(alhoewel ik nightfall prefereer boven imp. Imp en Dem. Embrace)
Iedere Battleground je pet opnieuw summonen, Shadowburn als finisher gebruiken, maar die kan ook geresist worden (dus verlies je de shard alsnog), Soul Fire gebruiken (hoewel ik dat zelf nu een stuk minder doe, met name door die shard kosten, en m'n shadowbolt kan nog steeds damage doen dat haast gelijk staat aan een SF), je kan ook nog healthstones/spellstones maken, maar daar doe ik zelf ook niet aan, om shards te besparen.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:19 schreef Beestig het volgende:Trouwens 30 soul shards minimaal ... ? Eet je die dingen op of zo? Wat doe je er dan allemaal mee?
Ze zijn er wel maar erg goed verstopt meestal. Vaak weet je zelf niet eens dat die ene quest die je net deed een class specific wasquote:Op woensdag 14 december 2005 13:49 schreef Richardfun het volgende:
Vind het best jammer dat er zo weinig class specific quests zijn. Kweenie hoe het voor andere classes is, maar so far heb ik alleen een pally en een rogue gespeeld. Die class quests zijn toch vaak net iets boeiender, uitdagender dan de rest. Alliance paladins die die ene quest in westfall hebben gedaan weten wel wat ik bedoel
Prima build hoor. Ik heb zelf vrij lang met 21 resto 30 feral rondgelopen, alleen ga je innervate enorm missen op een gegeven moment. Maar om mee te levellen is het een prima build. Denk er wel om dat je ook feral gear moet sparen voor maximum effect. Wordt dus ruzie met roguesquote:Op woensdag 14 december 2005 14:33 schreef Sextreme het volgende:
Ik ben nu een lvl 48 druid die dmv grinden ff snel wil gaan levelen.
Dus had ik de volgende talent tree in gedachten (gebaseerd op de cat-form)
Feral Combat Talents - 30 points
Ferocity - rank 5/5
Brutal Impact - rank 2/2
Thick Hide - rank 5/5
Feline Swiftness - rank 2/2
Sharpened Claws - rank 3/3
Predatory Strikes - rank 3/3
Blood Frenzy - rank 2/2
Savage Fury - rank 2/2
Faerie Fire (Feral) - rank 1/1
Heart of the Wild - rank 5/5
Restoration Talents - 9 points
Improved Mark of the Wild - rank 5/5
Nature's Focus - rank 4/5
Rank 11 is wel heel lang farmen hoor, IMO niet waard.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:47 schreef DjNivek het volgende:
Knight-Champion hier (rank 9)
Als het goed is ben ik hiermee nu ook de hoogste ranked (alliance) Warlock op de server. Ik ga voor rank 11, goedkope epic mount die geen mana kost
Bij ons nietquote:Op woensdag 14 december 2005 17:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Rank 11 is wel heel lang farmen hoor, IMO niet waard.
En de mana cost voor de Dreadsteed gaat zwaar omlaag volgende patch.
Is al topic of 2 geleden ter sprake gekomenquote:Op woensdag 14 december 2005 17:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
AHAHAHA kijk dit filmpje eens wat ik op onze guild forum tegen kwam
http://www.youtube.com/player.swf?video_id=lr_HR-iIlYg&l=196
binnen 3 weken? wowww! ik denk echt dat ik er veel langer over moet doen!quote:Op woensdag 14 december 2005 18:08 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Bij ons niet
Ik ga elke week so far 1 rank omhoog per week. 1 volle rank, that is. Maar er zijn gewoon niet veel Alliance die PvPen, Horde heeft wachttijden van 1 uur terwijl wij instant kunnen joinen in AB. Ik denk dat ik het over 2-3 weken heb. Nou ja, denk... weet het haast wel zeker als ik zo door ga
Alleen rank 12-14 zijn een zware grind, maar van 6 naar 11 is binnen 5-6 weken te doen hier.
Wel cool hoorquote:Op woensdag 14 december 2005 17:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hijs leukquote:Op woensdag 14 december 2005 17:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mwa, ik had in 3 uur 7 drops. Maar ik ben dan ook level 60 dus die crabs zijn zo dood.quote:Op woensdag 14 december 2005 05:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb em hoor! van 3 tot 5 gezwommen en 5 minuten geleden kreeg ik er eindelijk 1 te pakken, laatste plek in mijn backpack ook nog, dit gaat geen hobby worden van me
Ik heb het gemist merk ik al, heb niks van kerstmis gezien nog.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:58 schreef HomerJ het volgende:
Die kerstmis dingen zijn echt té vetNet een sneeuwballen gevecht gehad bij het Auction House. Stormwind ziet er echt prachtig uit, heel sfeervol
Haha inderdaad, geweldigquote:Op donderdag 15 december 2005 11:58 schreef HomerJ het volgende:
Die kerstmis dingen zijn echt té vetNet een sneeuwballen gevecht gehad bij het Auction House. Stormwind ziet er echt prachtig uit, heel sfeervol
Naar mijn weten droppen swoops ze, te vinden in Mulgore, Thunderbluffquote:Op donderdag 15 december 2005 12:52 schreef Richardfun het volgende:
Ok, kerstvraagje voor horde spelers. Zo'n kerel, iets van Granfather winter of zo, geeft je een quest dat je cookies en melk moet halen. Heb het recept voor de cookies wel, maar waar vind je de 'small eggs' die je nodig hebt om ze te maken met cooking?
Nou, nee.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:40 schreef Richardfun het volgende:
Netjes hoor, Nefarian. Dan behoor je toch tot de elite van WoW als je die neer hebt gehaald
om te lvl-en fury en arms en wanneer je lvl 60 bent en wilt gaan tanken protection....quote:Op donderdag 15 december 2005 13:14 schreef HomerJ het volgende:
Hey,
Ik zit te twijfelen in welke talent tree ik voor Warrior zou gaan specialiseren.
Vooral Arms and Protection kan ik niet echt kiezen. Defense is erg handig maar een beetje damage is ook fijn.
Wat is slimmer? Echt in 1 tree gaan specialiseren of in allebei een beetje?
Neej.. ok ik had er al 100... maar dan moet ik zeggen: Ben halverwege +100 g van mijn epic mount af.. en dat is zo'n mond volquote:Op woensdag 14 december 2005 14:26 schreef Beestig het volgende:
Dus je had 0G ?
Was je ooit in een raid die hem heeft neergehaald?quote:Op donderdag 15 december 2005 13:04 schreef Migwi het volgende:
[..]
Nou, nee.
Niet echt meer, strats zijn al lang bekend, elke randdebiel kan 't
Hij heeft wel gelijk...quote:Op donderdag 15 december 2005 15:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Was je ooit in een raid die hem heeft neergehaald?
Een MT die niet gefeard kan worden scheelt al veelquote:Op donderdag 15 december 2005 15:42 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk...
Nefarian is een van de makkelijkste gevechten in BWL. Alleen de eerste fase is lastig in het begin, maar als je daar ook weet wat je moet doen, dan is zelfs dat makkelijk. Maar Nefarian zelf? Nah.
Het lastigste BWL gevecht is Vaelastratz omdat je daar niet alles zelf in de hand hebt. Als hij je healers opblaast, dan heb je haast al verloren. En natuurlijk de ontiegelijke FPS drop...
*coughtremortotemcough*quote:Op donderdag 15 december 2005 15:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een MT die niet gefeard kan worden scheelt al veel
Voorkomt geen fear, en er moet constant gerepositioneerd worden ipv dat je hem op 1 plaats kan tanken.quote:
* Migwi points at his char Cyndane.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Was je ooit in een raid die hem heeft neergehaald?
Wooo, free food en drinks, free food kan iedereen, is kwestie van cooking, drink ligt ook overal voor het oprapen, zeker als noncaster heb je daar ook geen gezeur mee.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:37 schreef Migwi het volgende:
Uhu..
Met je cloth en free food+drinks, oh oh oh wat duur..
Probeer eens plate als je vaste MT bent, of arrows+pet food+drinks en anders onze rogues met hun poisons..
Pft, je bent een cheap ass![]()
giiiivvv wtr plz!quote:Op donderdag 15 december 2005 21:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wooo, free food en drinks, free food kan iedereen, is kwestie van cooking, drink ligt ook overal voor het oprapen, zeker als noncaster heb je daar ook geen gezeur mee.
Elke class heeft voor en nadelen, maar om te zeggen dat mages het makkelijk hebben is complete onzin.
Cloth is flink wat duurder geworden, of jij moet me vertellen dat die 5g repairs een figment van mijn verbeelding zijn. Vergeet niet dat wij ook onze kosten hebben met Runes en Arcane Powder.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:37 schreef Migwi het volgende:
Uhu..
Met je cloth en free food+drinks, oh oh oh wat duur..
Probeer eens plate als je vaste MT bent, of arrows+pet food+drinks en anders onze rogues met hun poisons..
Pft, je bent een cheap ass![]()
Ze zeggen nog plz, veel mensen zeggen dat al niet eens meerquote:Op donderdag 15 december 2005 22:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
giiiivvv wtr plz!
prtl 2 Darna 4 fr33 plz
Typisch, die lui in general "invite" "INIVTE"quote:Op donderdag 15 december 2005 21:48 schreef seto het volgende:
Ben overgestapt naar Elemental Mastery build, hoewel ik niet zoveel +spell damage gear heb is het wel geinig
Even uitgeprobeerd in AV:
[afbeelding]
Yep dat kanquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:13 schreef Brentmeister het volgende:
Weet iemand hier trouwens of het mogelijk is om World of Warcraft tegelijkertijd met 2 verschillende accounts achter een router te spelen? Ik heb hier een netwerkje van 4 computers die dus op het internet allemaal hetzelfde IP-adres hebben.
mijn tip :quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:42 schreef Richardfun het volgende:
Damnit. Vorige week 50g betaald voor de Widowmaker dagger, gister een ZF run, dropt ie gewoon. Argh!
Ja kan, ik speel altijd samen met een huisgenoot en alles verloopt zonder problemenquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:13 schreef Brentmeister het volgende:
Weet iemand hier trouwens of het mogelijk is om World of Warcraft tegelijkertijd met 2 verschillende accounts achter een router te spelen? Ik heb hier een netwerkje van 4 computers die dus op het internet allemaal hetzelfde IP-adres hebben.
Nope, cloth is niet duurder geworden. Ze hebben de repaircosts van plate, etc. omlaag gehaald. Maar wat wel anders is geworden, is je equipmentquote:Op vrijdag 16 december 2005 08:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Cloth is flink wat duurder geworden, of jij moet me vertellen dat die 5g repairs een figment van mijn verbeelding zijn. Vergeet niet dat wij ook onze kosten hebben met Runes en Arcane Powder.
En zeuren om water/portal FTL ja.
Nog maar 1 Skin of Shadow halen.
Ze hebben alle repaircosts gelijk getrokken en die van Cloth zijn toen verhoogdquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:34 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Nope, cloth is niet duurder geworden. Ze hebben de repaircosts van plate, etc. omlaag gehaald. Maar wat wel anders is geworden, is je equipment. Epic items kosten een stuk meer om te repareren. Gelukkig gebruik ik m'n damage equipment in Molten Core, die heeft nog een of twee blues (Hexxers Cover iig). Met deze equipment zit ik ong. tegen 1g repairs per dood. Maar met Nemesis zit ik tegen 1,5g. Dus als je minder repairs wilt, haal je magister maar weer uit de kast.
Ook goed, maar we hebben nog steeds niks te klagen, vind ikquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Ze hebben alle repaircosts gelijk getrokken en die van Cloth zijn toen verhoogd
Zou het op zich ook best knap vinden als je van een instance run minder dan 5g over zou houden en van de andere dingen die je nog kan doenquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:09 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ook goed, maar we hebben nog steeds niks te klagen, vind ik
M'n inkomsten van MC/BWL zijn nog steeds hoger dan m'n repaircosts
Voor de patch, helft geel: 2g repairs.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:34 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Nope, cloth is niet duurder geworden. Ze hebben de repaircosts van plate, etc. omlaag gehaald. Maar wat wel anders is geworden, is je equipment. Epic items kosten een stuk meer om te repareren. Gelukkig gebruik ik m'n damage equipment in Molten Core, die heeft nog een of twee blues (Hexxers Cover iig). Met deze equipment zit ik ong. tegen 1g repairs per dood. Maar met Nemesis zit ik tegen 1,5g. Dus als je minder repairs wilt, haal je magister maar weer uit de kast.
Iedere class heeft extra costs, tja, jammer... Warlocks moeten dure petskills kopen en reagents kopen voor onze endgame pets die het niet eens waard zijn. En natuurlijk shards farmen, maar die mobs droppen ook silver(Ik had een Kang the Decapitator drop gehad van een spookje in Duskwood (zitten in Raven Hill, level 49-51, kunnen alleen gezien worden met Detect (Greater) Invisibility), dus dat doet m'n goldsupply wel wat goed
)
Onzin, er is niks veranderd. De kosten per durability zijn gelijk getrokken. Feit blijft wel dat plate meer durability heeft dan cloth, en als je dood gaat er een percentage af gaatquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Ze hebben alle repaircosts gelijk getrokken en die van Cloth zijn toen verhoogd
Ik heb het dus niet over 'lagere' instances zoals Scholomance hierquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Zou het op zich ook best knap vinden als je van een instance run minder dan 5g over zou houden en van de andere dingen die je nog kan doen
Cooking = niet freequote:Op donderdag 15 december 2005 21:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wooo, free food en drinks, free food kan iedereen, is kwestie van cooking, drink ligt ook overal voor het oprapen, zeker als noncaster heb je daar ook geen gezeur mee.
Elke class heeft voor en nadelen, maar om te zeggen dat mages het makkelijk hebben is complete onzin.
Doe niet zo dom, neem dan gewoon een beest dat vis eet of eentje die je die felwood besjes kan voeren... Als je er 1 neemt die alleen vlees eet ben je dom bezig.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:39 schreef Migwi het volgende:
[..]
Cooking = niet free
Eerst mobs vinden die dan misschien iets droppen waar je iets van kan bakken = tijd = geld.
Nope, that's no good.
Neem. Een. Ander. Beest!quote:Drinks droppen dus echt niet op regelmatige basis, misschien 1x in 30-40 kills als ik in Silithus Twilight Cultists grind. Wow, daar kan je echt lang mee doen. Dus die mag je ook gewoon kopen.
Pet food dezelfde drop rate als drinks, dus daar heb je ook geen flikker aan.
Roll engineer en ruil met die halve zool die orgrimmar, en vast ook ironforge patrouilleertquote:Arrows vliegen er doorheen. iig bij mij wel, ik neem ook maar gewoon jagged arrows, want die zijn 't goedkoopste.
Mail heeft altijd nog steeds een hogere repair cost.
Eerst mana regelen, dan Food of water conjuren = tijd= geld.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:39 schreef Migwi het volgende:
[..]
Cooking = niet free
Eerst mobs vinden die dan misschien iets droppen waar je iets van kan bakken = tijd = geld.
Nope, that's no good.
half uurtje dat eilandje bij STV farmen en je hebt 4 stacks met enchanted water.quote:Drinks droppen dus echt niet op regelmatige basis, misschien 1x in 30-40 kills als ik in Silithus Twilight Cultists grind. Wow, daar kan je echt lang mee doen. Dus die mag je ook gewoon kopen.
Pet food dezelfde drop rate als drinks, dus daar heb je ook geen flikker aan.
Boeien, mij buffs kosten geld, whats your point?quote:Arrows vliegen er doorheen. iig bij mij wel, ik neem ook maar gewoon jagged arrows, want die zijn 't goedkoopste.
Mail heeft altijd nog steeds een hogere repair cost.
quote:Nee, hoe je 't ook went of keert. Cloth is cheap ass.
Niet dat mij dat boeit ofzo, maar niet zeggen dat cloth zo duur uit is, wat dat is dus gewoon niet.
Of je moet geen geld hebben, maar ja, dan is alles duur
Die sneeuwballenquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:40 schreef Drakul het volgende:
Geweldig die kerstversiering in de steden van WoW. Ik wist niet wat ik zag gisteren toen ik online kwam
Overal liepen van die gnome kerstmannentjes (en vrouwtjes) rond. Erg grappig van Blizzard.
weet je wel niet hoe fucking irritante het is om niet zonder whispers door ironforge te kunnen lopen en om de minuut : Wtr plz, of een idioot die gelijk het trade venster opengooit?quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:05 schreef Migwi het volgende:
STV
Zeg dan niks als je zulke 'alternatieven' hebt.
Ik ga op lvl 60 geen zooi uit een lvl 40-45 (of zelfs lager?) gebied gebruiken. Jee zeg, dan ben ik een uur aan 't drinken eer m'n mana terug is....
Hey, op Teldrassil kreeg ik ook vaak water drops op lvl 1-10, misschien moet ik daar ff heen
Op je verhaal over je conjured water ga ik gewoon nog geeneens in. Als je daarvan niet ziet dat dat honderd maal sneller, beter en goedkoper is dan drinken kopen of op drink drops wachten, dan ben je echt hopeloos..
Hmz, een andere pet.
Dat is net zoiets zeggen als, gebruik je buffs niet meer.
Jij hebt geen Hunter neem ik aan, of ook maar ooit gespeeld, wel?
Waarom denk je dat, och, 90% (als 't niet meer is) van de Hunters een cat hebben? Toeval? Tuurlijk niet, daar hebben we een reden voor. Cats zijn gewoon de beste pets die er zijn. Op een PvP server iig. Spell interruption weetjewel.
Cats eten meat+fish, meat drops heb je niet op lvl 60. Mobs die je grind zijn humanoids of dragons en geen beasts. Fish moet je weer gaan vissen wat dus ook tijd kost en je moet water in de buurt hebben. Silithus+IF+SW+Felwood+Winterspring staan nu niet echt bekend om hun fantastische visstekjes, of heb ik dat nu verkeerd? Heb 't, vanzelfspreken, niet zo op fishing door 't tijdverlies. Dus hey, dat gaat je weer veel tijd kosten als je 't toch wilt hebben en die rauwe zooi kan je zelf trouwens helemaal niet eten, dus moet je 't toch nog bakken. Nog meer tijd verloren.
En een mage, conjured food, nou, hoe lang per stack? Neem maar van mij aan, dat is veel minder tijd dan een stack food voor je pet en jezelf vergaren d.m.v. fishing+cooking.
Tuurlijk kan ik Thorium Headed Arrows nemen, mja, dan moet je eerst de mats kopen (dan ben je met 1 stack al meer kwijt dan voor een full quiver met jagged arrows) en als je zelf mining+engineering hebt moet je eerst thorium gaan farmen en umm, dense stones meen ik. En aangezien ik die 2 profs heb weet ik dat dat ook niet zo 1,2,3 gedaan is. Jagged arrows zijn dus echt wel the way to go als je geen 0.5g per stack wilt uitgeven aan de arrows van AV (die je trouwens alleen in AV kan kopen). En ik heb meer dan 1 quiver nodig per dag.
Sneeuwballen, fucking annoying. Kun je gewoon door gestunned worden. Niet grappig
Die gnome costumes zijn gewoon kut, kan je niet mee vliegen en niet mee mounten. Nah zeg, ik ga niet alles lopen
Ja, zag er wel leuk uit (waarom trouwens weer gnomes, ugly!!) maar je kan er dus niks mee.
Ik heb een level 42 orc hunterquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:05 schreef Migwi het volgende:
Hmz, een andere pet.
Dat is net zoiets zeggen als, gebruik je buffs niet meer.
Jij hebt geen Hunter neem ik aan, of ook maar ooit gespeeld, wel?
Als je je cat voor PVP doeleinden gebruikt hoef je hem niet eens te voeren, want in de battlegrounds resurrect je cat met volledige happyness, dus daar gaat je argumentquote:Waarom denk je dat, och, 90% (als 't niet meer is) van de Hunters een cat hebben? Toeval? Tuurlijk niet, daar hebben we een reden voor. Cats zijn gewoon de beste pets die er zijn. Op een PvP server iig. Spell interruption weetjewel.
Valt best mee allemaalquote:Cats eten meat+fish, meat drops heb je niet op lvl 60. Mobs die je grind zijn humanoids of dragons en geen beasts. Fish moet je weer gaan vissen wat dus ook tijd kost en je moet water in de buurt hebben. Silithus+IF+SW+Felwood+Winterspring staan nu niet echt bekend om hun fantastische visstekjes, of heb ik dat nu verkeerd? Heb 't, vanzelfspreken, niet zo op fishing door 't tijdverlies. Dus hey, dat gaat je weer veel tijd kosten als je 't toch wilt hebben en die rauwe zooi kan je zelf trouwens helemaal niet eten, dus moet je 't toch nog bakken.
Jezus je lijkt wel een oud wijf met je gehuilquote:Tuurlijk kan ik Thorium Headed Arrows nemen, mja, dan moet je eerst de mats kopen (dan ben je met 1 stack al meer kwijt dan voor een full quiver met jagged arrows) en als je zelf mining+engineering hebt moet je eerst thorium gaan farmen en umm, dense stones meen ik. En aangezien ik die 2 profs heb weet ik dat dat ook niet zo 1,2,3 gedaan is. Jagged arrows zijn dus echt wel the way to go als je geen 0.5g per stack wilt uitgeven aan de arrows van AV (die je trouwens alleen in AV kan kopen). En ik heb meer dan 1 quiver nodig per dag.
Whahahahahahaquote:Sneeuwballen, fucking annoying. Kun je gewoon door gestunned worden. Niet grappig
Die gnome costumes zijn gewoon kut, kan je niet mee vliegen en niet mee mounten. Nah zeg, ik ga niet alles lopen
Ja, zag er wel leuk uit (waarom trouwens weer gnomes, ugly!!) maar je kan er dus niks mee.
Mages kunnen gratis water maken, maar iedereen profiteert idd, dus ik denk niet dat het nu echt een nadeel is voor anderen. Tijdens raids en party quests, instances heb je er toch een mage bij die water voor je maakt. Continue mensen die je portals willen hebben en je wtr en food. Mages zijn hoeren en dat noem ik niet echt een voordeel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
weet je wel niet hoe fucking irritante het is om niet zonder whispers door ironforge te kunnen lopen en om de minuut : Wtr plz, of een idioot die gelijk het trade venster opengooit?
het kost ongeveer 1 minuut om 20 chrystal waters te maken en jij verwacht dat mages dat iedere keer zo voor je doen.
En als je weigert in STV te farmen dan ga je naar EPL en ga je daar die blighted horrors farmen, die droppen het ook net zo hard alleen die vijanden droppen minder hard.
jij doet me trouwens denken aan die stampot reclame:
"whinen whinen whinen, altijd maar whinen"
*Hij is de opperwhiner*
ging mij erom dat je liep te zeiken dat Food en water niet gratis voor je was omdat tijd geld is en dat soort ongeinquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:35 schreef Migwi het volgende:
Hmm.
Ik heb helemaal niks om te whinen, ik speel nog steeds m'n Hunter als main, sinds beta al, en na 1.7 hebben wij niks meer te whinen vind ik. Mja, behalve dan dat Blizz alle pets hetzelfde gaat maken. Maar dat is een terechte whine.
Als je de discussie een beetje gevolgd had, had je gezien dat 't erover ging dat Mages helemaal niet of juist wel duur uitwaren, in dit geval toevallig vergeleken met Hunters. En dat zijn ze dus ook niet. Zoals eerder gezegd, cheap ass clothies.
En dat anderen mensen jou om water vragen staat hier helemaal los van.
Now shoo if you don't have anything usefull to add.
Oh ja, ik heb nog nooit buiten een instance om water gevraagd. Maar goed, aangezien mijn main geen mage is en uiteraard iedereen altijd de mages lastig valt met requests voor conjured water+food zal ik dat uiteraard ook wel doen.
Ik ben 80% van mijn tijd aan 't grinden in Silithus+Winterspring en ik kom amper alliance tegen, ik kan nog geeneens om water vragen.
Ik jaag 1 stack er toch echt wel in 15 minuten doorheen hoor. Gaat hard als je int hoog is maar wtr niet veel mana oplevert.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:41 schreef Migwi het volgende:
Ja, en jij wil beweren dat dat niet zo is dan?
Tijd = geld geldt overal, ook in WoW.
Als ik weetikveel hoe lang moet gaan vissen en nub mobs moet gaan farmen zodat ik een tijdje kan gaan grinden verlies ik heel veel tijd waarin ik veel meer gold/rep had kunnen verdienen. Dat is gewoon een feit. Wil je dat ontkennen dan?
1 minuut voor een stack water of minstens een kwartier (en waarschijnlijk langer) voor een stack is nogal een verschil naar mijn mening.
En als 't een beetje meezit gaat er zo een stack doorheen in een half uur, pvp eh, en dan kan je weer eeuwen gaan grinden en whoop-de-doo, jij bent klaar in 1 minuut.
Ja, en dan mag je wel meer mana gebruiken en meer water nodig hebben, nou, je zou misschien een extra stack aan moeten maken. Poe poe, dan ben je wel 2 minuten bezig. Maar dan staan die 2 minuten nog steeds tegenover dat minimale kwartier van mij.
En jij hebt uiteraard infinite playtime en kan je dus ook veroorloven om uren te grinden voor water+food en dan dat erdoorheen jagen en weer uren grinden. De meeste mensen kunnen dat niet.
Maar waarschijnlijk ben je 't hier ook niet mee eens.
En maanvis.
lol
Ik zal met plezier aan je denken als ik weer de mages moet aanhoren over dat zij toch echt meer dmg zouden moeten doen in instances en dat hunters toch echt overpowered zijn.
Sterker nog, ik ga nu maar weer ff die threads lezen.
Makes me feel all warm inside everytime I hear them whine.
Gast. Alsof je aan fucking auto-shot, wat geen mana kost niet genoeg hebt tijdens farmen/grinden. Laat staan de damage die een pet doet.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:35 schreef Migwi het volgende:
Hmm.
Ik heb helemaal niks om te whinen, ik speel nog steeds m'n Hunter als main, sinds beta al, en na 1.7 hebben wij niks meer te whinen vind ik. Mja, behalve dan dat Blizz alle pets hetzelfde gaat maken. Maar dat is een terechte whine.
Als je de discussie een beetje gevolgd had, had je gezien dat 't erover ging dat Mages helemaal niet of juist wel duur uitwaren, in dit geval toevallig vergeleken met Hunters. En dat zijn ze dus ook niet. Zoals eerder gezegd, cheap ass clothies.
En dat anderen mensen jou om water vragen staat hier helemaal los van.
Now shoo if you don't have anything usefull to add.
Oh ja, ik heb nog nooit buiten een instance om water gevraagd. Maar goed, aangezien mijn main geen mage is en uiteraard iedereen altijd de mages lastig valt met requests voor conjured water+food zal ik dat uiteraard ook wel doen.
Ik ben 80% van mijn tijd aan 't grinden in Silithus+Winterspring en ik kom amper alliance tegen, ik kan nog geeneens om water vragen.
oudquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:27 schreef BlackSheep het volgende:
Het antwoord op al deze discussies:
[afbeelding]
![]()
en toch actueel met al deze vrij zinloze discussiesquote:
en je bent wat voor class? shaman ofzow?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:48 schreef seto het volgende:
Ben overgestapt naar Elemental Mastery build, hoewel ik niet zoveel +spell damage gear heb is het wel geinig
Even uitgeprobeerd in AV:
[afbeelding]
Yep, lvl60.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:26 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
en je bent wat voor class? shaman ofzow?
Om shaman nerfs roepen is zo passéquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:56 schreef DjNivek het volgende:
Even wat olie op het vuur dat 'Shamans zijn imba en hebben een nerf nodig' heet:
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=11234
Met zulke filmpjes snij je jezelf echt in de vingers. Zeg maar dag tegen elemental fury's bonus, gaat echt flink generfd wordenquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:56 schreef DjNivek het volgende:
Even wat olie op het vuur dat 'Shamans zijn imba en hebben een nerf nodig' heet:
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=11234
Dan waren warlocks allang generfed voor hun shadowbolts van 5000 damage, warriors voor hun normale crits van 2000 damage enzovoort. Je denkt toch niet dat de dev crew beetje filmpjes gaat zitten kijken en op grond daarvan changes maakt?quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Met zulke filmpjes snij je jezelf echt in de vingers. Zeg maar dag tegen elemental fury's bonus, gaat echt flink generfd worden
Zelfde wilden ze ook met Ruin doen, maar ipv daarvan hebben ze curse of shadows en curse of elements 'afgevlakt'
Dit soort filmpjes zijn vaak wel de oorzaak voor een nerf. Devs kijken het niet, maar spelers wel, en dan heb je van die types erbij die het op het officiële forum gaan plaatsen (met filmpje en al) en via via komt het wel bij de devs, die daarna even gezellig gaan nerfen. Waarom denk je anders dat ze Seduce + Fear generfed hebben?quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:18 schreef seto het volgende:
[..]
Dan waren warlocks allang generfed voor hun shadowbolts van 5000 damage, warriors voor hun normale crits van 2000 damage enzovoort. Je denkt toch niet dat de dev crew beetje filmpjes gaat zitten kijken en op grond daarvan changes maakt?
toen het filmpje was gepost waarbij werd uitgelegt hoe je marauden moest grinden als mage werd dat ook gelijk volgende patch generft.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:18 schreef seto het volgende:
[..]
Dan waren warlocks allang generfed voor hun shadowbolts van 5000 damage, warriors voor hun normale crits van 2000 damage enzovoort. Je denkt toch niet dat de dev crew beetje filmpjes gaat zitten kijken en op grond daarvan changes maakt?
Volgende patch worden warriors generfed voor hun normale crits van 2000 damage (enrage) en warlocks worden generfed voor hun shadowbolts van 5000 damage (COS en COE nerf), dus daarmee ontkracht je je eigen punt wat je nu maakt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:18 schreef seto het volgende:
[..]
Och, ik had mijn normale mount pas op level 46 ofzoquote:Op zondag 18 december 2005 01:49 schreef Morthill het volgende:
Vandaag weer wat leuke dingen geloot in SM:
http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=7720
http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=7722
Verder natuurlijk flink veel loot voor de AH. Maar moet nog 22G voor ik mount en Riding skill kan betalen, en nog maar 18k xp. Dus denk niet dat ik gelijk op lvl 40 ga halen
ja dat was mooiquote:Op zondag 18 december 2005 02:58 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Och, ik had mijn normale mount pas op level 46 ofzo
Maar als ik je een tip mag geven; de rock elementals in badlands geven onzinnig veel vendor trash
TBH zien de meeste Warlocks die ik ken dit niet als nerf. Warlocks krijgen hogere overall dps maar minder burst damage. Nu weet ik niet of het ook zo zit met Warriors - het lijkt me niet. In ieder geval is een vast percentage +damage beter dan hogere burst, vooral als je het gaat hebben over endgame, waar je dus een hele raid de vergetelheid in kan helpen als je als Warlock iets teveel damage doet en een boss aggro't.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Volgende patch worden warriors generfed voor hun normale crits van 2000 damage (enrage) en warlocks worden generfed voor hun shadowbolts van 5000 damage (COS en COE nerf), dus daarmee ontkracht je je eigen punt wat je nu maakt.
Het is ook niet echt een nerf, eerder een nerf voor PVP, waar je die hoge crits nodig had. En je totale damage output of die verbetert of niet ligt aan de (shadow) resistance van je target. Overall was met COS een vermeerdering van 18,75% van je damage mogelijk bij targets met 0 shadow resistance, dus hoe hoger de shadow resistance van je vijand, hoe meer het een buff wordt ipv een nerfquote:Op zondag 18 december 2005 12:15 schreef gifkip het volgende:
[..]
TBH zien de meeste Warlocks die ik ken dit niet als nerf. Warlocks krijgen hogere overall dps maar minder burst damage. Nu weet ik niet of het ook zo zit met Warriors - het lijkt me niet. In ieder geval is een vast percentage +damage beter dan hogere burst, vooral als je het gaat hebben over endgame, waar je dus een hele raid de vergetelheid in kan helpen als je als Warlock iets teveel damage doet en een boss aggro't.
lvl 46 zal het niet worden, daarvoor heb ik genoeg gold wel verzameld inmiddels, hooguit lvl 41. Heb nog flink wat dingen op AH staan namelijk die allemaal gold waard zijn. Sliverblade bijvoorbeeld verkocht laatst toen ie dropte. Ik zet hem op AH, mensen lachen op de prijs, 5 sec later is ie verkocht.quote:Op zondag 18 december 2005 02:58 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Och, ik had mijn normale mount pas op level 46 ofzo
Maar als ik je een tip mag geven; de rock elementals in badlands geven onzinnig veel vendor trash
Ik denk dat ik er in PvP helemaal niets van ga merken eigenlijk, aangezien ik CoE/CoS daar toch vrijwel nooit gebruik.quote:Op zondag 18 december 2005 13:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is ook niet echt een nerf, eerder een nerf voor PVP, waar je die hoge crits nodig had. En je totale damage output of die verbetert of niet ligt aan de (shadow) resistance van je target. Overall was met COS een vermeerdering van 18,75% van je damage mogelijk bij targets met 0 shadow resistance, dus hoe hoger de shadow resistance van je vijand, hoe meer het een buff wordt ipv een nerf
O ik wel, ik vind het namelijk geweldig te zien hoe iemand helemaal hulpeloos met 3k shadowbolts en 1k shadowburns neer wordt gemaaidquote:Op zondag 18 december 2005 15:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er in PvP helemaal niets van ga merken eigenlijk, aangezien ik CoE/CoS daar toch vrijwel nooit gebruik.
ToEP is de vorige keer naar een druid gegaanquote:Op zondag 18 december 2005 17:05 schreef thunderbunny het volgende:
w00t, gister de ToEP gekregen EN de ZHC... mensen gaan pijn krijgen in AB ^^
Tailoring en skinning. Beide leveren me een leuk zakcentje op. Black Silk Packs gaan er op AH uit voor 1G per stuk. Productie kosten als ik zelf Silk farm: 9S. Ik kan er op levenquote:Op zondag 18 december 2005 15:12 schreef Richardfun het volgende:
welke professions heb je Morthill?
Toch verdien je een stuk meer geld als je ipv tailoring mining of herbalism erbij pakt. Maar dat moet je natuurlijk afwegen tegen het maken van high end gear als je verder lvltquote:Op zondag 18 december 2005 19:38 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tailoring en skinning. Beide leveren me een leuk zakcentje op. Black Silk Packs gaan er op AH uit voor 1G per stuk. Productie kosten als ik zelf Silk farm: 9S. Ik kan er op leven
Vandaag weer 2 prachtige runs AB gehad. 2000-130 en 2000-980. Flink wat HK's en HP's verzameld hierdoor, eens kijken of ik woensdag sergeant kan worden -> 10% korting op mount.
Daar ben je nu laat mee. Ik ben lvl 40, om nu helemaal dingen opnieuw te gaan leren, nee bedankt.quote:Op zondag 18 december 2005 23:01 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Toch verdien je een stuk meer geld als je ipv tailoring mining of herbalism erbij pakt. Maar dat moet je natuurlijk afwegen tegen het maken van high end gear als je verder lvlt
Weinig high end gebeuren, niet?quote:Op zondag 18 december 2005 23:34 schreef Platina het volgende:
Men nemen 2 daggers met demonslaying,
2 bags gevuld met potions,food en poisons
men gaat naar azshara en komt daar niet meer weg voordat level 55 is bereikt.
(lvl 50 nu:P)
psst. Ragnaros is een kutserver
Ik heb op level 60 mining gedropt en herbalism gepakt. Het duurde me 7 uur om herbalism tot 300 te krijgenquote:Op zondag 18 december 2005 23:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
Daar ben je nu laat mee. Ik ben lvl 40, om nu helemaal dingen opnieuw te gaan leren, nee bedankt.
Daarnaast kan taloring zeker op high lvls leuke gear opleveren. Mijn huidige skill in tailoring is maar 211, maar toch. Skinning zit inmiddels op 269.
De Murloc pets kan je in het spel unlocken met een code, mensen die op Blizzcon(gameshow van Blizzard) waren hebben zo'n code gekregen. Ik ga er dus vanuit dat ze zo'n code hebben gekregen (of via ebay aangeschaft?).quote:Op maandag 19 december 2005 10:39 schreef HomerJ het volgende:
Hoe gaan jullie dat verzenden, aangezien iedereen op verschillende realms speelt?
Ik doe in ieder geval we leuk
We hebben ze in ieder geval niet gekochtquote:Op maandag 19 december 2005 10:44 schreef kipknots het volgende:
[..]
De Murloc pets kan je in het spel unlocken met een code, mensen die op Blizzcon(gameshow van Blizzard) waren hebben zo'n code gekregen. Ik ga er dus vanuit dat ze zo'n code hebben gekregen (of via ebay aangeschaft?).
Och, ik doe het gewoon met een immo-conflag combinatie, crit nogal vaakquote:Op zondag 18 december 2005 15:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
O ik wel, ik vind het namelijk geweldig te zien hoe iemand helemaal hulpeloos met 3k shadowbolts en 1k shadowburns neer wordt gemaaid
Jaaaquote:Op maandag 19 december 2005 10:37 schreef Fliepke het volgende:
Murloc pet winnen?
http://games.fok.nl/prijsvraag.php?prid=67
Denk dat jullie dat wel leuk vinden
murlocs zijnquote:Op maandag 19 december 2005 11:44 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb echt een schijthekel aan Murlocs, daarom wil ik hem zodat ik hem in zijn eentje naar Molter Core kan sturen en dan lekker zitten en kijken wat er gebeurt
Iemand goed met timezones?quote:WarCry Network has announced that they will be hosting a devchat with Blizzard World of Warcraft developers on Monday, December 19, 2005 at 9 PM EST/6 PM PST. In attendance will be Jeff "Tigole" Kaplan and Tom "Kalgan" Chilton as well as Caydiem. Everyone is welcome to attend and come prepared with questions for the developers! Login to:
Server: irc.warcry.com
Port: 6667
Channel: #wow.
Snowballs + Net wegvliegen van Flightmaster = Ineens op je bestemmingquote:Op maandag 19 december 2005 12:49 schreef gifkip het volgende:
Snowballs + Conjured Crystal Water + Blackwing Lair = AAAAARRRRGH.
Kut op met je snowball stunlock.
Interessant. Gewoon snowball gooien op iemand die net wegvliegt en hij of zij is meteen op de bestemming of wat?quote:Op maandag 19 december 2005 13:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Snowballs + Net wegvliegen van Flightmaster = Ineens op je bestemming
Yay !
Yep.quote:Op maandag 19 december 2005 13:59 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Interessant. Gewoon snowball gooien op iemand die net wegvliegt en hij of zij is meteen op de bestemming of wat?
Yay, die moet ik winnen, Murky ftw!quote:Op maandag 19 december 2005 10:37 schreef Fliepke het volgende:
Murloc pet winnen?
http://games.fok.nl/prijsvraag.php?prid=67
Denk dat jullie dat wel leuk vinden
Geweldig om de sneeuwbal verhalen op de forums te lezen. Bij Baron Geddon de bom in het midden van de raid stunlocken met sneeuwballenquote:Op maandag 19 december 2005 14:26 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Yay, die moet ik winnen, Murky ftw!
En de sneeuwballen zijn ook geweldig
Tanks stunnen bij de bats in ZG die zichzelf opblazenquote:Op maandag 19 december 2005 15:33 schreef kipknots het volgende:
[..]
Geweldig om de sneeuwbal verhalen op de forums te lezen. Bij Baron Geddon de bom in het midden van de raid stunlocken met sneeuwballenEn hunters stunnen tijdens pulls ed.
Ja want dat is wel vet spannend natuurlijk.quote:Op maandag 19 december 2005 16:52 schreef SolidArt het volgende:
Hoe kun je je nou vervelen...
Als je niets te doen hebt ga je toch geld verdienen...
Vooral overdag, wanneer de servers vrij leeg zijn.
Frostsaber plans, crusader enchant, dark iron ore en thorium binnenslepen, guardian stones etc etc etc etc.
Naast Winterspringquote:Op maandag 19 december 2005 18:19 schreef Richardfun het volgende:
waar zit hiyal? (weet dat je er niet in hoort te kunnen, maar hoe kom je er?)
Die is kjoetquote:
Van wat ik als newbie heb meegemaakt, is nefarian dood bij allaince, en horde zijde waar ik speel, is het triest gesteld en zijn ze nog bezig met vaelastrasz volgens mij.quote:
Kan je daar op lvl41 al bij? :pquote:Op maandag 19 december 2005 16:52 schreef SolidArt het volgende:
Hoe kun je je nou vervelen...
Als je niets te doen hebt ga je toch geld verdienen...
Vooral overdag, wanneer de servers vrij leeg zijn.
Frostsaber plans, crusader enchant, dark iron ore en thorium binnenslepen, guardian stones etc etc etc etc.
Tja,.... betere guild zoeken.quote:Op zondag 18 december 2005 17:39 schreef gifkip het volgende:
[..]
ToEP is de vorige keer naar een druid gegaanniet de beste keus, maarja, de meeste DKP..
en de mages mekkeren
Dus met andere woorden: Mages > andere casters? Lamequote:Op maandag 19 december 2005 19:57 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
Tja,.... betere guild zoeken.
Bij ons snappen ze het tenminste:
mageblade gaat naar MAGES/LOCKS/SHADOWPRIEST in die volgorde.
Pallys kunnen m wel krijgen maar alleen als bovenstaande classes m niet hoeven.
ToEP= MAGES first, then locks, then again shadowpriest ( hebben we er maar 1 van overigens )
ZHC= tja, ik organiseer ZG in onze guild dus heb ik bepaalde firstclaim rights ^^.
Alsof Felheart feest isquote:Op maandag 19 december 2005 20:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
2 ToEP, 2 RoVP, 1 Mana Igniting Cord is onze echte casterloot uit MC op de gebruikelijk set items na. Allemaal in bezit van magi. 1 mage heeft RoVP + ToEP, een ander alleen RoVP en ik heb ToEP + mana igniting (En Netherwind Leggings. ^_^)
Waarom? Algemene mening over Arcacrap, eeh, Arcanist is niet bijster positief.
-Ja, ik dacht 't wel. Weet het niet zeker thoughquote:Op maandag 19 december 2005 19:26 schreef cizzztm32 het volgende:
Even drie vraagjes:
- wat is de grootste hoeveelheid dieren en gevolg dat je achter je aan kan hebben lopen. Inclusief trinkets en huisdieren etc. Zijn dat er drie (als hunter zijnde). Dus je pet, een trinket en en cat of frog, etc... Of kan je meer mee hebben lopen?
- kent iemand de encryptie methode die de tegenpartij op de desbetreffende server gebruikt om zijn /s chat te gebruiken. Otw, wat is de code hiervan, is dat ergens bekent?
- kan je met underwaterbreathing potion ook in de donkerblauwe stukken zee komen, zonder dat "fatigue" bericht
Nee dat kan niet, dan zie je alleen: makes some strange gestures.quote:Op maandag 19 december 2005 21:29 schreef HomerJ het volgende:
[..]
-Je kan wel met Horde praten via / me(spatie weghalen) says: "blablabla" . Met / me command ziet het spel als een emotion.
Precies.quote:Op maandag 19 december 2005 21:14 schreef Maanvis het volgende:
Bij ons mag iedereen rollen op alles, als je maar DKP hebt. Uitzonderingen daargelaten, want in sommige gevallen kan er een overrule komen van officers.
Werkt perfect, en imho kan je niet een DKP systeem hebben en tegelijkertijd toch prioriteit aan bepaalde classes geven. Bovendien spelen we in een PVE guild maar wel op een PVP server, dus als mensen op gear willen rollen dat ownt in PVP, dan is dat best okay.
30k voor sergeant >_< Ik sta na 4k honor in 1 week al 1/5 van sergeant. (1110 standing)quote:Op maandag 19 december 2005 23:06 schreef Richardfun het volgende:
Zo, afgelopen 2 avonden veel AB gedaan, denk iets van 30k honor deze week. Ben nu halverwege sergeant, hoop woensdag first sgt te worden.
Mageblade is beter voor een lock dan voor een mage in principe maar het ligt er maar net aan wat voor build je hebt.quote:Op maandag 19 december 2005 21:58 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Precies.
Ik bedoel, welk wapen blijft anders over voor een Warlock?
Mageblade is minder magey dan de SoD. Dus ik neem aan dat mages daar ook prioriteit op zouden hebben. Sorcerous dagger is (imo) waardeloos voor 'locks. Mageblade is het beste MC wapen voor ons. Moet er niet aan denken eerst heel wat runs te wachten totdat alle mages ze hebben.
Als ik bij jou in de guild zat : /gquit.quote:Op maandag 19 december 2005 19:57 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
Tja,.... betere guild zoeken.
Bij ons snappen ze het tenminste:
mageblade gaat naar MAGES/LOCKS/SHADOWPRIEST in die volgorde.
Pallys kunnen m wel krijgen maar alleen als bovenstaande classes m niet hoeven.
ToEP= MAGES first, then locks, then again shadowpriest ( hebben we er maar 1 van overigens )
ZHC= tja, ik organiseer ZG in onze guild dus heb ik bepaalde firstclaim rights ^^.
Aangezien er op dinsdag in Amerika wordt gepatched en 1.9 nog niet te downloaden is, lijkt het me nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:58 schreef Mister_T het volgende:
Ik hoor van verschillende mensen dat 1.9 morgen komt, weet iemand meer?
Agreed. (Als mage.)quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als ik bij jou in de guild zat : /gquit.
Geen patch, is al door verschillende 'blues' gezegdquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:58 schreef Mister_T het volgende:
Ik hoor van verschillende mensen dat 1.9 morgen komt, weet iemand meer?
Nee.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:03 schreef Morthill het volgende:
Meesterlijk nummer.
Ff vraagje tussendoor. Situatie, lvl 40 mage vs lvl 40 warrior.
Over het algemeen hoort een warrior dit toch te winne?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |