Kan je daar op lvl41 al bij? :pquote:Op maandag 19 december 2005 16:52 schreef SolidArt het volgende:
Hoe kun je je nou vervelen...
Als je niets te doen hebt ga je toch geld verdienen...
Vooral overdag, wanneer de servers vrij leeg zijn.
Frostsaber plans, crusader enchant, dark iron ore en thorium binnenslepen, guardian stones etc etc etc etc.
Tja,.... betere guild zoeken.quote:Op zondag 18 december 2005 17:39 schreef gifkip het volgende:
[..]
ToEP is de vorige keer naar een druid gegaanniet de beste keus, maarja, de meeste DKP..
en de mages mekkeren
Dus met andere woorden: Mages > andere casters? Lamequote:Op maandag 19 december 2005 19:57 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
Tja,.... betere guild zoeken.
Bij ons snappen ze het tenminste:
mageblade gaat naar MAGES/LOCKS/SHADOWPRIEST in die volgorde.
Pallys kunnen m wel krijgen maar alleen als bovenstaande classes m niet hoeven.
ToEP= MAGES first, then locks, then again shadowpriest ( hebben we er maar 1 van overigens )
ZHC= tja, ik organiseer ZG in onze guild dus heb ik bepaalde firstclaim rights ^^.
Alsof Felheart feest isquote:Op maandag 19 december 2005 20:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
2 ToEP, 2 RoVP, 1 Mana Igniting Cord is onze echte casterloot uit MC op de gebruikelijk set items na. Allemaal in bezit van magi. 1 mage heeft RoVP + ToEP, een ander alleen RoVP en ik heb ToEP + mana igniting (En Netherwind Leggings. ^_^)
Waarom? Algemene mening over Arcacrap, eeh, Arcanist is niet bijster positief.
-Ja, ik dacht 't wel. Weet het niet zeker thoughquote:Op maandag 19 december 2005 19:26 schreef cizzztm32 het volgende:
Even drie vraagjes:
- wat is de grootste hoeveelheid dieren en gevolg dat je achter je aan kan hebben lopen. Inclusief trinkets en huisdieren etc. Zijn dat er drie (als hunter zijnde). Dus je pet, een trinket en en cat of frog, etc... Of kan je meer mee hebben lopen?
- kent iemand de encryptie methode die de tegenpartij op de desbetreffende server gebruikt om zijn /s chat te gebruiken. Otw, wat is de code hiervan, is dat ergens bekent?
- kan je met underwaterbreathing potion ook in de donkerblauwe stukken zee komen, zonder dat "fatigue" bericht
Nee dat kan niet, dan zie je alleen: makes some strange gestures.quote:Op maandag 19 december 2005 21:29 schreef HomerJ het volgende:
[..]
-Je kan wel met Horde praten via / me(spatie weghalen) says: "blablabla" . Met / me command ziet het spel als een emotion.
Precies.quote:Op maandag 19 december 2005 21:14 schreef Maanvis het volgende:
Bij ons mag iedereen rollen op alles, als je maar DKP hebt. Uitzonderingen daargelaten, want in sommige gevallen kan er een overrule komen van officers.
Werkt perfect, en imho kan je niet een DKP systeem hebben en tegelijkertijd toch prioriteit aan bepaalde classes geven. Bovendien spelen we in een PVE guild maar wel op een PVP server, dus als mensen op gear willen rollen dat ownt in PVP, dan is dat best okay.
30k voor sergeant >_< Ik sta na 4k honor in 1 week al 1/5 van sergeant. (1110 standing)quote:Op maandag 19 december 2005 23:06 schreef Richardfun het volgende:
Zo, afgelopen 2 avonden veel AB gedaan, denk iets van 30k honor deze week. Ben nu halverwege sergeant, hoop woensdag first sgt te worden.
Mageblade is beter voor een lock dan voor een mage in principe maar het ligt er maar net aan wat voor build je hebt.quote:Op maandag 19 december 2005 21:58 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Precies.
Ik bedoel, welk wapen blijft anders over voor een Warlock?
Mageblade is minder magey dan de SoD. Dus ik neem aan dat mages daar ook prioriteit op zouden hebben. Sorcerous dagger is (imo) waardeloos voor 'locks. Mageblade is het beste MC wapen voor ons. Moet er niet aan denken eerst heel wat runs te wachten totdat alle mages ze hebben.
Als ik bij jou in de guild zat : /gquit.quote:Op maandag 19 december 2005 19:57 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
Tja,.... betere guild zoeken.
Bij ons snappen ze het tenminste:
mageblade gaat naar MAGES/LOCKS/SHADOWPRIEST in die volgorde.
Pallys kunnen m wel krijgen maar alleen als bovenstaande classes m niet hoeven.
ToEP= MAGES first, then locks, then again shadowpriest ( hebben we er maar 1 van overigens )
ZHC= tja, ik organiseer ZG in onze guild dus heb ik bepaalde firstclaim rights ^^.
Aangezien er op dinsdag in Amerika wordt gepatched en 1.9 nog niet te downloaden is, lijkt het me nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:58 schreef Mister_T het volgende:
Ik hoor van verschillende mensen dat 1.9 morgen komt, weet iemand meer?
Agreed. (Als mage.)quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als ik bij jou in de guild zat : /gquit.
Geen patch, is al door verschillende 'blues' gezegdquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:58 schreef Mister_T het volgende:
Ik hoor van verschillende mensen dat 1.9 morgen komt, weet iemand meer?
Nee.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:03 schreef Morthill het volgende:
Meesterlijk nummer.
Ff vraagje tussendoor. Situatie, lvl 40 mage vs lvl 40 warrior.
Over het algemeen hoort een warrior dit toch te winne?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |