abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32915361
Deel 1: Katie Holmes nieuwe vriendin Tom Cruise

Katie zwanger, verloofd met Tom Cruise en in het vorige topic konden we lezen dat ze zws in november zouden gaan trouwen, voordat Katies buikje te zien zou zijn.

Iemand die weet of Katie intussen als Mrs Cruise is geworden?
(Un)masking for the greater good.
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2005 @ 12:28:07 #2
43556 miss_dynastie
pi_32915375
Voorzover ik weet niet, Nathalie.
Als de baby eenmaal geboren is zal ze wel als maagd het huwelijk ingaan. Oh, wacht....
  donderdag 8 december 2005 @ 12:28:08 #3
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_32915376
Ze gaan volgend jaar pas trouwen...

Nadat de "baby" is "geboren"
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_32915470
Dus niets 'romantisch en de baby moet geboren worden binnen het huwelijk' enzo, maar gewoon naderhand als d'r buikje weer plat is.

Maar dag wel volgens Tom's geloof?
  donderdag 8 december 2005 @ 12:59:48 #5
35189 Troel
scherp en bot
pi_32916073
Er was pas in ieder geval een filmpje met Tom waarin gezegd werd dat ze in This year zouden trouwen. Toen kwam er commentaar dat dat wel erg kort zou zijn, en toen bleek dat hij "next year" bedoelde.

Het ging om oktober ofzo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_33750838
Deel 1: Katie Holmes nieuwe vriendin Tom Cruise
quote:
Tom Cruise & Katie Holmes in trouble?

Rumors are circulating that wedding plans for Tom Cruise and Katie Holmes have been put on hold after reportedly tense holidays spent at Holmes’ house. According to Life & Style Weekly, Cruise “decided to take the opportunity to mend fences with the family of his fiancée.” But things didn’t go so well.

“Tom and Katie ended up leaving — three days earlier than planned,” according to a close friend. “Katie was in tears, but that’s standard when it comes to dealing with family matters and Tom.” Another friend said “My honest opinion is that the wedding’s not going to happen. Neither one of them seems as enthusiastic as they once did about marriage.”

Well, short of playing a coke-fueled game of "nipple-tickle" before a live audience, I don't think it's possible to seem more enthusiastic than they once did. Maybe they're just tired. Maybe Tom's tired of touching breasts that don't belong to an inflatable Meatloaf doll. Maybe Katie's tired of dressing in flannel during sex. And wearing a fake beard. And talking like a trucker.
pi_33867382
En om nog even wat olie op dit rare vuurtje te gooien:

Nicole Kidman ingestort na babynieuws

Nicole Kidman vindt het vreselijk dat haar ex-man Tom Cruise een baby verwacht met zijn nieuwe liefde Katie Holmes. De Australische actrice is zo goed als ingestort.
Kidman, die tijdens haar relatie twee kinderen heeft geadopteerd met Cruise, is helemaal van slag. Insiders zeggen dat ze nog steeds liefdevolle gevoelens heeft voor de Hollywood-acteur. “Nicole kan niet geloven wat er allemaal gebeurt. Het gebeurde zo plotseling dat ze een beetje is ingestort. Ze is alleen maar aan het huilen en is echt over de rooie. Het is duidelijk dat ze nog veel voor hem voelt.”

De bekendmaking dat Katie zwanger is, kwam als een donderslag bij heldere hemel. Hoewel Nicole nog regelmatig contact heeft met haar ex-man, moest ze het babynieuws via de media vernemen. Vrienden van Nicole zeggen dat de actrice zich ook zorgen maakt om hoe het nu met haar kinderen, Connor en Isabella, gaat. “Deze baby zorgt ervoor dat Katie voor altijd in het leven van Tom blijft. Nicole hechtte altijd veel waarde aan haar hechte band met Tom, nu moet ze die band delen met Katie.”
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_33895500
't Is toch niet zo vreemd dat hij verder gaat met zijn leven na de scheiding. Behalve dat hij een kind krijgt met Katie, betekent toch niet dat zijn band met Nicole minder zal worden. Zij delen ook kinderen samen.

Tom Cruise schijnt niet zo makkelijk in de omgang te zijn. Vind het wel sneu voor Katie dat ie zo overhoop ligt met haar familie. Dat soort stress kan niet goed zijn voor hun ongeboren kindje.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 10:56:56 #9
35189 Troel
scherp en bot
pi_33896254
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 10:28 schreef Natalie het volgende:
't Is toch niet zo vreemd dat hij verder gaat met zijn leven na de scheiding. Behalve dat hij een kind krijgt met Katie, betekent toch niet dat zijn band met Nicole minder zal worden. Zij delen ook kinderen samen.

Tom Cruise schijnt niet zo makkelijk in de omgang te zijn. Vind het wel sneu voor Katie dat ie zo overhoop ligt met haar familie. Dat soort stress kan niet goed zijn voor hun ongeboren kindje.
Tja, als hij daar ook op de banken heeft staan springen vind ik het niet gek dat ze met hem overhoop liggen

Daarnaast, ik kan me voorstellen dat haar familie nogal huiverig is voor dat Scientologie gedoe.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 10 januari 2006 @ 11:37:27 #10
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_33897361
Ja, ik ook. Zou ook liever geen kind van mij zien thuiskomen met zo'n vaag geloof. En dan heb ik echt totaal niets tegen het geloof, maar dat Scientologie-gedoe doet me toch meer aan een sekte denken
pi_33983483
quote:
Dellen Cruise?

Superstar couple Tom Cruise and Katie Holmes have promised to name their unborn baby after Ellen Degeneres, after the talk show queen offered her services as babysitter.

The pair vowed to name the tot Dellen Cruise during an appearance on Degeneres show, following her generous offer to mind the baby for free.

She said,. "Send it over because, babysitting I think is like $12.00 an hour. And they will take advantage of you for like $15.00."
LIjkt me onzin, maar goed je weet het nooit met crazy Cruise
pi_34331002

pi_34338931
quote:
Op zondag 22 januari 2006 00:19 schreef Syytön het volgende:
[afbeelding]

Ik begin me toch af te vragen hoe echt die zwangerschap is Heel vaag
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_34339090
quote:
Op zondag 22 januari 2006 00:19 schreef Syytön het volgende:
[afbeelding]

HUH!
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
  zondag 22 januari 2006 @ 16:35:27 #15
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_34347162
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 18:59 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

LIjkt me onzin, maar goed je weet het nooit met crazy Cruise
Oké, hij ontkent dat hij homo is en laat Southpark hun aflevering niet draaien maar noemt hun dochter een bekende lesbienne.

This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_34372875
die foto's van katie

hoe kan dat nu ??? dat kan toch niet waar zijn ...
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  maandag 23 januari 2006 @ 13:10:05 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_34375155
Nou, ik denk dat ze het kindje bij Katie hebben weggehaald en het alvast bij Ellen hebben geplaatst omdat dat zo makkelijker babysit
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 23 januari 2006 @ 14:09:17 #18
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_34377005
Foto's willen nog wel eens een vertekend beeld geven
  † In Memoriam † maandag 23 januari 2006 @ 14:18:06 #19
43556 miss_dynastie
pi_34377298
Die zwangerschap is gewoon nep. Of het is misgegaan. Of ze heeft anorexia gekregen. Maar normaal is het niet
  maandag 23 januari 2006 @ 14:27:49 #20
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_34377605
Ze kondigden eerder de zwangerschap met zoveel vreugde aan. Lijkt me niet dat ie nep was.
pi_34379850
quote:
Op maandag 23 januari 2006 14:09 schreef Natalie het volgende:
Foto's willen nog wel eens een vertekend beeld geven
ja, sorry, mij lijkt het toch heel raar hoor, al kunnen foto's een vertekend beeld geven maar het verschil is toch heel groot. Ik moet zeggen dat mijn buik nooit zo in omvang terugkromp om de week daarna dan weer een pak dikker te zijn en dan weer zo plat te zijn.

zeer merkwaardig. Volgens mij kloppen de data niet.
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  maandag 23 januari 2006 @ 16:39:14 #22
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_34382058
Dat laatste vermoed ik ook. Het kan bijna niet anders.
pi_34415985

Die lijkt mij behoorlijk zwanger, foto van gisteren of eergisteren.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 08:55:06 #24
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_34507963
Op die van 8 oktober na vind ik ze allemaal nog wel bij elkaar passen. Foto's kunnen erg vertekenen en kleding doet ook een hoop.
pi_34516882
Volgens mij is ze gewoon helemaal een stuk dikker geworden in de l;aatste maanden, daarom steekt dr buik minder uit.
pi_35095204
quote:
WORLD EXCLUSIVE: Tom Cruise & Katie Holmes - it's over!

Life & Style has learned exclusively that Tom Cruise and Katie Holmes have agreed to call off their wedding - and, ultimately, to split.

Multiple insiders confirmed the story to Life & Style, with one longtime friend of Tom's saying: "Their relationship is basically over." Another friend adds: "They both agreed that the marriage wouldn't work and they wanted to end it before they learned to hate each other."

The insiders say that Tom, 43, and Katie, 27, plan to keep up the charade of a romance until after their baby's birth this spring. In the meantime, the couple will live in his Beverly Hills home - though sleeping in separate bedrooms - through the summer. Then, presumably, they'll announce a separation - but Tom plans to buy Katie a home nearby so he can visit his child whenever he wishes.

"They'll share custody," says the friend, who claims the couple are drawing up a legal document to provide for Katie's and the baby's financial well-being for life. "Tom will set up Katie and the baby," adds the pal.
Bron: www.perezhilton.com en die heeft het uit Life & Style.
  woensdag 15 februari 2006 @ 10:13:19 #27
76339 woeshie
Let your mind go
pi_35103045

dat heeft lang geduurd ..
  woensdag 15 februari 2006 @ 11:07:22 #28
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35104533
En ze waren zooooo verliefd...

Hoe lang heeft deze farce nu geduurd? Nog geen jaar, toch?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_35104689
Vraag me af of Tom nu weer zo hystirisch gaat doen

Wat een ongelofelijke aansteller is dat zeg
  woensdag 15 februari 2006 @ 11:33:47 #30
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35105399
Het TomKat kamp ontkent in alle toonaarden:
quote:
THE FINAL WORD
Tom Cruise and Katie Holmes have vehemently denied rumours they are on the verge of splitting. Following the publication of an article in America's Life & Style magazine, which claimed the pair only "plan to keep up the charade of their romance until after their baby's birth this spring", Tom's publicist yesterday issued a statement that read: "It should be known that the story is 100% false. Mr Cruise and Ms Holmes are still engaged and are moving forward with their wedding plans, as well as planning for the arrival of their child."

Spokesperson Arnold Robinson added: "Despite the malicious fallacies put forth by Life & Style magazine, the couple is looking forward to a long and happy life together as a family." However, Life & Style is confident its unnamed sources are telling the truth. "We stand 100% behind our story," a rep said.
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:02:04 #31
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_35108370
http://movies.yahoo.com/feature/scarymovie4.html

Helemaal aan het eind van de trailer
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_35110694
Ik heb vannacht over ze gedroomd. Ik ging met Katie naar Gent en Tom huppelde er psycho achteraan.
pi_35117992
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat Katie en Tom lang bij elkaar blijven. Ik denk dat Life & Style wel eens gelijk zou kunnen hebben (al was het maar een gok) dat ze tegen de zomer echt officieel uit elkaar gaan.
pi_35118031
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:59 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb vannacht over ze gedroomd. Ik ging met Katie naar Gent en Tom huppelde er psycho achteraan.
Lopend of huppelde Tom heel hard achter de auto/trein aan?
pi_35118672
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:57 schreef Syytön het volgende:

[..]

Lopend of huppelde Tom heel hard achter de auto/trein aan?
We liepen in Gent. Ik heb geen auto of trein gezien.
pi_35410329
quote:
'Familie Katie Holmes maakt zich zorgen'

Uitgegeven: 23 februari 2006 14:53
Laatst gewijzigd: 23 februari 2006 14:54

AMSTERDAM - De familie van de zwangere Katie Holmes begint zich zorgen over haar te maken. De verloofde van acteur Tom Cruise brengt dagelijks acht uur door in de Scientology-kerk in Hollywood. Ze neemt daarbij veel afstand van haar familie, meldt de Britse krant The Sun donderdag.

De 27-jarige actrice brengt drie keer per dag een bezoek aan de religieuze organisatie. Ze zou daar zo vaak komen omdat haar verteld is dat ze is omringd door 'de geest van getraumatiseerde aliens'. Holmes is streng katholiek opgevoed. Ze veranderde van overtuiging toen ze vorig jaar een relatie kreeg met de 43-jarige Cruise. Hij is sinds 1987 een fervent aanhanger van de kerk.

Een vriendin van Holmes zegt in de krant dat de familie van de actrice zich 'enorm veel' zorgen begint te maken. "Ze hebben geen idee wat haar wordt geleerd. Ze neemt steeds meer afstand en het lijkt erop dat ze het geloof net zo heftig aanbidt als ze Tom aanbidt."

Cruise komt regelmatig langs om diensten bij te wonen. Zijn verloofde wordt door Scientology ook geleerd stil te zijn bij de bevalling, zodat de baby niet gestresst raakt. Holmes is rond deze tijd uitgerekend.
Bron

Gaat lekker daar..
Is Katie echt rond deze tijd uitgerekend? Dan zullen we er gauw achter komen of het allemaal een grap was of niet.
Forza Juve!
pi_35410424
8 uur? sodeju! Kookt en stofzuigt ze daar ook? Of overnacht ze daar?

Volgens mij was ze trouwens 7-8 maanden
  donderdag 23 februari 2006 @ 16:50:35 #38
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35411776
Ik geloof er niks van dat ze uit elkaar zijn Mijn favoriete showbizz koppel
Friends don't let friends remain beardless...
pi_35413275
Stil zijn tijdens de bevalling Zijn ook zeker weer mannen die dat bedacht hebben
pi_35416522
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 17:35 schreef Moja het volgende:
Stil zijn tijdens de bevalling Zijn ook zeker weer mannen die dat bedacht hebben
Waarschijnlijk wel
Iig door mensen die nog nooit zelf een kind op de wereld hebben gezet.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 18:17:33 #41
142151 Q_Orianka
Help spread the suffering!
pi_35483249
Nu begint het eng te worden Als je streng katholiek bent opgevoed is het haast onmogelijk om er niet meer in te geloven. Ikzelf ben protestants, sinds m'n 9e en ik ben niet gedoopt. Mijn moeder voed mij niet streng religieus op en ik zou echt niet geloven in iets anders.

Seriously, Katie is dan gewoon gehersenspoeld Leuk je gekend te hebben, Kate
Sarcasm. Because arguing with stupid people isn't nearly as much fun.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 18:18:39 #42
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_35483285
Ze hebben nu al ruzie over de voogdij.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 18:20:02 #43
142151 Q_Orianka
pi_35483345
quote:
Zijn verloofde wordt door Scientology ook geleerd stil te zijn bij de bevalling, zodat de baby niet gestresst raakt.
Omfg--;
pi_35484263
en ze was zo'n schatje als Joey Potter
  zaterdag 25 februari 2006 @ 19:37:16 #45
116760 dutchheroin
heldinnen zijn schaars!!!
pi_35486143
Mogen zij allebei gewoon heel binnenkort een langzame en pijnlijke dood sterven aub?!
pi_35486513
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:37 schreef dutchheroin het volgende:
Mogen zij allebei gewoon heel binnenkort een langzame en pijnlijke dood sterven aub?!

Vooral Tom Cruise dan Walgelijk mannetje is het geworden.
And you know I might
pi_35486593
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 18:17 schreef Q_Orianka het volgende:
Nu begint het eng te worden Als je streng katholiek bent opgevoed is het haast onmogelijk om er niet meer in te geloven. Ikzelf ben protestants, sinds m'n 9e en ik ben niet gedoopt. Mijn moeder voed mij niet streng religieus op en ik zou echt niet geloven in iets anders.

Seriously, Katie is dan gewoon gehersenspoeld Leuk je gekend te hebben, Kate
Hmm dat zou ik niet gehersenspoeld persé noemen hoor, als je 'overstapt' van geloof. Ik ken wel mensen die dat hebben gedaan, maar dat was een persoonlijke keus.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 20:04:14 #48
142151 Q_Orianka
pi_35487144
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:49 schreef Syytön het volgende:

[..]

Hmm dat zou ik niet gehersenspoeld persé noemen hoor, als je 'overstapt' van geloof. Ik ken wel mensen die dat hebben gedaan, maar dat was een persoonlijke keus.
Nee, maar ik bedoel geloven in Scientology
pi_35542158
Ik zag gisteren weer een keertje dawson's creek. Wat is het toch eeuwig zonde van Joey.
  maandag 27 februari 2006 @ 14:57:44 #50
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_35542607
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:46 schreef rena het volgende:

[..]

Vooral Tom Cruise dan Walgelijk mannetje is het geworden.
Inderdaad ... alleen maar kotssmileys voor hem
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  maandag 27 februari 2006 @ 15:18:10 #51
142151 Q_Orianka
pi_35543336
quote:
Op maandag 27 februari 2006 14:57 schreef Takkembah het volgende:

[..]

Inderdaad ... alleen maar kotssmileys voor hem
  maandag 27 februari 2006 @ 18:57:01 #52
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_35550336
'k Snap niet waarom zij niet gewoon Katholiek kan blijven. Waarom moet ze zo per se ook dat geloof van Tom aanhangen?
  donderdag 2 maart 2006 @ 23:30:58 #53
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_35662000
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:57 schreef Natalie het volgende:
'k Snap niet waarom zij niet gewoon Katholiek kan blijven. Waarom moet ze zo per se ook dat geloof van Tom aanhangen?
Omdat 't een sekte is.

Ze spelen ondertussen mooi weer maar er gaan vele geruchten dat ze constant ruzie hebben.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_35664536
Ik ben toch wel benieuwd wat er nou werkelijk allemaal gebeurt in die relatie.
Zijn ze echt stapelverliefd opelkaar of is het toch één grote nep relatie(Tom zoekt broedkip ofzo)
Ik vind het vanaf dat ze samen zijn een raar stelletje, echt vreemd.
Het zal mij niet verbazen als Katie weer met beide voeten op de grond staat,er een nasty divorce zaak komt, Katie weer films gaat maken.En Tom op zoek gaat naar echtgenote nummer 4.

Of ze leven nog lang en gelukkig .... dat kan ook
pi_35683320
Ik weet niet of dit al eens voorbij is gekomen,
maar was Tom niet onvruchtbaar?
En dat hij daarom kinderen had geadopteerd?
  zondag 5 maart 2006 @ 17:05:15 #56
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_35745697
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 23:30 schreef popolon het volgende:

[..]

Omdat 't een sekte is.

Ze spelen ondertussen mooi weer maar er gaan vele geruchten dat ze constant ruzie hebben.
Ze is er nog altijd zelf bij, zou je zeggen.
  zondag 5 maart 2006 @ 17:05:53 #57
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_35745727
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 16:30 schreef Cici het volgende:
Goeie vraag. Zoiets dacht ik ook toen ik hoorde dat Katie zwanger was.
pi_35746932
quote:
Ik had het idee dat ik dat ook altijd overal heb gelezen, dat hij degene was die onvruchtbaar was. En dat dat zelfs de reden van de eerste scheiding van hem was.
Was ook hoogst verbaast toen Katie zo snel zwanger was.
pi_35748405
Precies.
pi_36120301
Katie en Tom blijken al getrouwd te zijn sinds Juli, tenminste dat beweert de Telgraaf op hun site
http://www.telegraaf.nl/p(...)Katie_getrouwd!.html
  vrijdag 17 maart 2006 @ 17:41:14 #61
35189 Troel
scherp en bot
pi_36122953
Cruise en Holmes al in juli getrouwd

Hier staat het ook

Wel een goede grap
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 19 maart 2006 @ 19:26:50 #62
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_36176040
Dat hebben ze mooi verborgen weten te houden
De meesten lukt dat niet in Hollywood
  zondag 19 maart 2006 @ 21:42:11 #63
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_36181750
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 00:33 schreef Evilia het volgende:

Zijn ze echt stapelverliefd opelkaar of is het toch één grote nep relatie(Tom zoekt broedkip ofzo)
Ik denk inderdaad dat Tom de broedmachine dumpt als het kindje ter wereld is.. En ze doen zo krampachtig hun best om te laten zien dat ze gek op elkaar zijn Op elke foto hangen ze wanhopig aan elkaar geklit, zo van: we zijn zoooo verliefd

Maar ja wie weet heb ik het helemaal mis Ik ben in ieder geval heel benieuwd!
pi_36182293
Het lijkt mij ook een grote show, maar als het echt is en ze echt zo gek op elkaar zijn is dat natuurlijk wel heel tof voor ze. Maar dat lijkt me heel onwaarschijnlijk.
pi_36201059
Ik zit echt uit te kijken naar de geboorte van dat kind, ik lees al een maand dat ze ongeveer rond deze tijd is uitgerekend. Volgens mij gaat er iets dan niet helemaal goed! Jammer dat Katie zo idolaat is van die (S)Tom Cruise met z'n geneuzel. Ze was zo leuk en mooi, nu ziet ze er ineens heel anders uit lijkt wel.
  maandag 20 maart 2006 @ 15:21:18 #66
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_36201420
Neem aan dat ze weet waar ze mee bezig is. Ze komt niet op me over als een naieve vrouw trouwens. Ben ook benieuwd naar het kindje. Als het ook maar een beetje op Katie lijkt, dan wordt het iig mooi.
  maandag 20 maart 2006 @ 15:41:22 #67
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_36202056
Als het allemaal waar is, is het nogal triest dat de ouders van Holmes niet eens bij de plechtigheid aanwezig mochten zijn.
  maandag 20 maart 2006 @ 15:52:09 #68
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_36202384
Zo te lezen mochten ze niet bij de scientology-ceremonie zijn. Belachelijk... Ik krijg steeds meer het idee dat het een grote sekte is, en vind het moeilijk te bevatten dat ze haar familie er niet toe zouden laten omdat ze toevallig een ander geloof hebben. Katie is toch ook Katholiek, of is ze voor Tom ineens ook het scientology-geloof aan gaan hangen?

Maar dan nóg zouden haar ouders er gewoon bij moeten kunnen zijn, als je 't mij vraagt.
Gelukkig mochten ze wel bij de officiele plechtigheid zijn.
pi_36202637
Sinds wanneer hebben ze nou precies wat? Dit gedoe speelt toch nog geen jaar?
  maandag 20 maart 2006 @ 16:02:19 #70
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_36202745
Zover mij bijstaat verbrak Katie haar verloving met Chris Klein in de lente van 2005 en verloofde ze zich nog geen twee maanden later met Tom Cruise...
  maandag 20 maart 2006 @ 17:26:55 #71
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_36205152
Die twee zijn allebei gek. Dat ze maar mooi een collectieve zelfmoord doen.

sorry......maar 'it makes the world a better place', i think

[ Bericht 6% gewijzigd door Takkembah op 20-03-2006 17:32:05 (lamemaluluh) ]
Alexa en Seth zijn lief
  maandag 20 maart 2006 @ 17:35:30 #72
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_36205403
Nou nou, zo erg is 't ook weer niet. Maar 't is wel een vreemd stel inderdaad.
  maandag 20 maart 2006 @ 17:36:26 #73
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_36205431
Ik weet het, ik overdrijf gewoon graag op de maandagmiddag
Alexa en Seth zijn lief
pi_36205586
Toch wel grappig dat er een heleboel mensen zijn die deze relatie niet vertrouwen
Vanaf dag 1 had ik al iets van en nu nog.Dat Tom cruise toen met Penelope Cruz was vond ik weer hartstikke leuk voor ze
we zien wel hoe het loopt, dadelijk blijven die twee samen tot ze bejaard zijn!
  maandag 20 maart 2006 @ 18:08:59 #75
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_36206442
Tom Cruise over mensen die tegen Scientology zijn.

"Some people, well, if they don't like Scientology, well, then, fuck you. Really. Fuck you. Period."

Stel je dit eens voor in je gedachten

He lists some of Scientology's selling points: its drug-abuse, prison-rehabilitation and education programs. "Some people, well, if they don't like Scientology, well, then, fuck you." He rises from the table. "Really." He points an angry finger at the imaginary enemy. "Fuck you." His face reddens. "Period."
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  maandag 20 maart 2006 @ 18:12:09 #76
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_36206519
Ik zou wel eens willen weten wat dat hele geloof inhoudt. 't Klinkt allemaal erg extreem. Hoop iig dat Katie gelukkig is.
pi_36222660
Katie gaat er vast nog eens een boek over schrijven en dan kan ze ook een mooi emotioneel interview geven bij Oprah. 'Hoe ik onder invloed kwam van een sekte en mezelf toch los heb kunnen maken'.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_36227934
Scientology is toch dat de mensheid afstamt van buitenaardse wezens, ja bij zo'n club idioten wil je graag horen
pi_36232412
zoek maar eens op xenu

Xenu
http://xenu.robinlionheart.com/

het is gewoon te triest voor woorden
  dinsdag 21 maart 2006 @ 16:10:20 #80
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_36235069
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 08:47 schreef RaisinGirl het volgende:
Katie gaat er vast nog eens een boek over schrijven en dan kan ze ook een mooi emotioneel interview geven bij Oprah. 'Hoe ik onder invloed kwam van een sekte en mezelf toch los heb kunnen maken'.

Zoiets zal vast en zeker komen!
pi_36238182
Oke misschien leuk om een gokje te wagen?

Wanneer gaan Tom Cruise en Katie Holmes-Cruise scheiden?

A. 2006
B. 2007
C.Ander jaartal. Nl;
D. Nooit

Ik ga voor C, ze blijven nog een jaar bijelkaar en gaan in 2007 scheiden
  dinsdag 21 maart 2006 @ 17:52:13 #82
35189 Troel
scherp en bot
pi_36238352
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 17:46 schreef Evilia het volgende:
Oke misschien leuk om een gokje te wagen?

Wanneer gaan Tom Cruise en Katie Holmes-Cruise scheiden?

A. 2006
B. 2007
C.Ander jaartal. Nl;
D. Nooit

Ik ga voor C, ze blijven nog een jaar bijelkaar en gaan in 2007 scheiden
Da's dus B
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_36238889
Euh Ja B dus
  vrijdag 24 maart 2006 @ 17:55:28 #84
4593 Marty
Digi-babe
pi_36334712
quote:
Tom Cruise herhaalt Oprah-incident

Uitgegeven: 24 maart 2006 11:10

AMSTERDAM - Acteur Tom Cruise is deze week opnieuw op meubilair geklommen om te roepen hoeveel hij van zijn verloofde Katie Holmes houdt. Dat deed hij op een bijeenkomst van internetbedrijf Yahoo in Californië.

Cruise haalde in juni vorig jaar een vergelijkbare stunt uit tijdens een uitzending van de talkshow van Oprah Winfrey. Hij sprong toen op en neer op een bank en schreeuwde hoe blij hij was met Holmes en met zijn verliefde gevoelens.

De 43-jarige Cruise was dinsdag eregast op een bijeenkomst van Yahoo in Sunnyvale. Toen hij op het podium stond sprong hij op een stoel en schreeuwde hij weer uit hoe blij hij is met Holmes, en met het aankomende kindje. Daarna trok hij zijn hoogzwangere verloofde het podium op. Hij streelde haar buik en kuste haar uitgebreid. Donderdag werd de actie uitgezonden op de Amerikaanse televisie.

Verloofd

Holmes en Cruise zijn sinds juni verloofd. In oktober maakten ze bekend een kind te verwachten. Cruise is veelbesproken door de extreme manier waarop hij de Scientology-kerk aanhangt. Sinds ze met hem verkeert, is ook de 27-jarige Holmes verkocht.

In maart kreeg Cruise vlak voor de uitreiking van de Oscars een 'Razzie' toegekend: een ludieke filmonderscheiding die jaarlijks wordt toegekend voor het slechtste wat Hollywood te bieden heeft. De acteur won in de categorie 'meest vermoeiende beroemdheid'.
Gaan we weer....
Forza Juve!
  zaterdag 25 maart 2006 @ 09:37:45 #85
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_36348439
Meest vermoeiende beroemdheid is inderdaad wel een goede
Zijn ze nou wel of niet getrouwd, vraag ik me af.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 11:13:42 #86
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36349561
Pas geleden las ik ergens dat Tom Cruise homo is.

Ik bedoel dus niet homo omdat hij zo idioot doet en bij scientology zit. Maar dat hij dus homo is zoals het woord homo gebruikt wordt voor mannen die op mannen vallen.

Dat hij gaat trouwen met Hudson wilt niet zeggen dat hij geen homo kan zijn. Misschien verbergt hij het wel op die manier.

Ik ben wel blij dat hij van Nicole Kidman gescheiden is. Nicole Kidman is veel te mooi en slim om getrouwd te zijn met die Tom Cruise. Tom Cruise is de grootste idioot en tevens een niets zeggende acteur.

Te hoog gewaardeerd is ie ook wel. Als acteur is ie te hoog gewaardeerd. Ik zie hem ook niet graag acteren. Over-rated als maar zijn kan.

Dat hij te hoog gewaardeerd is, dat is mijn eigen mening dus. Ik vind hem te hoog gewaardeerd.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_36349795
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 11:13 schreef Dromenvanger het volgende:
Pas geleden las ik ergens dat Tom Cruise homo is.

Ik bedoel dus niet homo omdat hij zo idioot doet en bij scientology zit. Maar dat hij dus homo is zoals het woord homo gebruikt wordt voor mannen die op mannen vallen.
dat is toch al eeuwen geen geheim meer . Tom Cruise zou inderdaad niet vies zijn van de mannen... MAAR, misschien is hij bi hé ... wie zal het zeggen
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  donderdag 30 maart 2006 @ 10:40:48 #88
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_36486240
Ik vind hem trouwens de laatste tijd er niet meer uitzien. Hij heeft zon dik pafferig gezicht gekregen. Kan er helaas geen foto van vinden.
pi_36486903
Ik dacht even dat Katie aan het bevallen was toen ik dit topic omhoog zag komen
Zal nu niet lang meer duren denk ik?
Forza Juve!
pi_36487106
quote:
Ja zoiets hoorde ik ook,maar dan zal Nicole wel geen kinderen kunnen krijgen.
pi_36487150
Maar ze passen wel bij elkaar.. raar stel.
  donderdag 30 maart 2006 @ 11:31:07 #92
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_36487318
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 11:13 schreef Marty het volgende:
Ik dacht even dat Katie aan het bevallen was toen ik dit topic omhoog zag komen
Zal nu niet lang meer duren denk ik?
Nee, geloof dat ze rond deze tijd zou moeten bevallen.
Ben benieuwd of ze mag schreeuwen...
pi_36487447
Ze zullen haar vast muilkorven.
pi_36487471
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 11:22 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ja zoiets hoorde ik ook,maar dan zal Nicole wel geen kinderen kunnen krijgen.
Zijn eerste vrouw dan ook niet.
(Was dat niet Mimi Rogers?)
pi_36487487
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 11:37 schreef Cici het volgende:

[..]

Zijn eerste vrouw dan ook niet.
(Was dat niet Mimi Rogers?)
Misschien geen kinderplannen ?

Maar op vandaag kun je al op zo veel manieren alsnog kinderen krijgen dus misschien zijn ze wel naar dokter geweest.
  donderdag 30 maart 2006 @ 11:40:02 #96
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_36487551
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 11:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Ze zullen haar vast muilkorven.
Welnee
  maandag 3 april 2006 @ 21:07:09 #97
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_36621056
quote:
Katie Holmes verandert haar naam

AMSTERDAM - Met haar hang naar tradities, is de conservatieve Katie Holmes de perfecte huwelijkskandidate voor Tom Cruise. De traditionele acteur mag in zijn handjes knijpen, want zijn liefje wil voortaan als Kate Cruise door het leven gaan.

De 26-jarige actrice verandert niet alleen haar achternaam in Cruise, ook haar voornaam moet eraan geloven. Want, zo beweert een bron: "Tom noemt haar altijd Kate. Hij stelde voor om die naam officieel in te voeren." De invloed van de kleine acteur op Holmes is groot... Katie Holmes gaat dus binnenkort door het leven als Kate Cruise.

Geen van Cruise' vorige vrouwen hebben hun achternaam én voornaam veranderd voor de Hollywood-ster. Mimi Rogers en Nicole Kidman, respectievelijk de eerste en tweede echtgenote van de 43-jarige Cruise, hielden allebei na het huwelijk hun eigen familienaam.

Katie denkt daar echter anders over. De brunette staat bekend als conservatief en wil na de huwelijksceremonie best de naam Cruise aannemen, ook officieel.
Bron

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_36626318
en zeggen dat dit meisje vele tienerjongens het hoofd op hol heeft gebracht als Joey Potter. Eigenlijk erg om haar nu bezig te zien
  maandag 3 april 2006 @ 23:15:13 #99
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_36626567
Katie (of Kate) valt ondertussen onherroepelijk onder de noemer "damaged goods". Jammer.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 3 april 2006 @ 23:15:50 #100
22273 Dizer
Save the beard!
pi_36626596
Ik vind het best leen leuk stel. En als zij er gelukkig van wordt, dan moet ze het vooral doen. Ik vind het knap van haar dat zij zoveel om hem geeft en ik hoop dat het andersom ook zo is! Leuk koppel
  dinsdag 4 april 2006 @ 14:45:15 #101
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_36640724
Tuurlijk, maar om nu -behalve je achternaam- ook nog je voornaam en je geloof te veranderen voor je man... Zo gek zou je mij niet krijgen.
  dinsdag 4 april 2006 @ 17:23:08 #102
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_36646028
Wat een lekkere hersenspoeling al niet allemaal kan doen.

Enge sekte.
  dinsdag 4 april 2006 @ 17:54:17 #103
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_36646925
Of ze is zó gek op die man dat ze dit allemaal voor hem over heeft.
pi_36647180
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 17:54 schreef Natalie het volgende:
Of ze is zó gek op die man dat ze dit allemaal voor hem over heeft.
Als ze echt zo gek is op die man, dan heeft ze waarschijnlijk een pesthekel aan zichzelf...
pi_36648314
Wanneer schijt ze die baby nou eens uit? Ik wacht al dagen...
  dinsdag 4 april 2006 @ 18:49:37 #106
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_36648478
Ieder moment, zou je zeggen.
Wie weet is het zelfs al wel geboren, maar is 't nog niet naar buiten gebracht.
pi_36740627
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 18:49 schreef Natalie het volgende:
Ieder moment, zou je zeggen.
Wie weet is het zelfs al wel geboren, maar is 't nog niet naar buiten gebracht.
Het is een meisje, en ze heet Ellen.
pi_36740650
Dus de grootste verassing is al bekend...Nu nog geboren worden.
  vrijdag 7 april 2006 @ 15:51:54 #110
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_36741175
Hoe ik er ook naar kijk.. ik blijf het er nep uit zien vinden, dus het kan best zijn dat het kind al geboren is, of dat ze helemaal niet zwanger is geweest!

Of het is wel echt en moet ze nog bevallen..
pi_36741825

Wat is hier nou horror aan?
  vrijdag 7 april 2006 @ 16:11:55 #112
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_36741879
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 16:10 schreef fleur22 het volgende:
[afbeelding]

Het ziet er toch uit alsof ze een voetbal (of misschien in dit geval een skippybal) onder dr shirt heeft gestopt?! Dat maakt het eng.
pi_36742404
Ooooow...Hahaha....Dan kijk je niet goed hoor...Ze houdt gewoon een tas vast! Onder haar arm.
Goh...hahaha......ja, als je ff ''anders'' kijkt....lijkt het idd een buik!
Hahahahaha
pi_36745271
ik zie er toch geen tas in heb al van alle kanten gekeken Meer idd een skippybal die onder der kleding is gestopt
pi_36745728
Het is de wind die opwaait, ik heb ook een andere foto van dezelfde serie gezien en daar is hij niet zo kolossaal.

Deze dus.
And you know I might
pi_36746141
Ik heb het idee dat ze al een jaar zwanger is ofzo maar dat zal wel gevoel zijn
  vrijdag 7 april 2006 @ 20:02:53 #117
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_36748651
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 16:10 schreef fleur22 het volgende:
[afbeelding]

wtf is that ?!

Da's een drieling, minimaal.
pi_36751571
Tóch geen tas! Oops....
Idd..de wind waaide haar shirt omhoog.
Op de laatste foto uit de serie is het idd een mooie dikke buik..En niks onnatuurlijk aan.
  vrijdag 7 april 2006 @ 22:01:32 #119
67640 SaintOfKillers
pi_36752061
Toch eens benieuwd wie de vader is.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_36779926
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 22:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch eens benieuwd wie de vader is.
De Bankspringer AKA Tom Cruise. toch echt....................
Of echt? Net zo echt als Robbert van den Broeke echt is................................
pi_36779989
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 23:20 schreef fleur22 het volgende:

[..]

De Bankspringer AKA Tom Cruise. toch echt....................
Of echt? Net zo echt als Robbert van den Broeke echt is................................

Heb je iets gebruikt, want ik snap niet helemaal wat je hiermee wil zeggen
And you know I might
pi_36780268
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 23:23 schreef rena het volgende:

[..]

Heb je iets gebruikt, want ik snap niet helemaal wat je hiermee wil zeggen
Nou..niks 'gebruikt' nee.... Maar euh......Tom Cruise heeft zich ooit eens bélachelijk gedragen bij Oprah Winfrey......Waarna het woord de 'bankspringer' onstond......En.......al jarenlang is het de vraag of Tommie wel kindjes kan maken.........Hoe echt is dit kind van hem?
Nou...mss net zo 'echt' als medium Robbert van den Broeke...................................( waar veel twijfels over zijn..)
pi_36780297
Ah zo, nu snap ik je Het stond er een beetje onduidelijk.
And you know I might
pi_36780575
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 23:32 schreef rena het volgende:
Ah zo, nu snap ik je Het stond er een beetje onduidelijk.
Hihi.

Robbert van den Broeke:
pi_36780612
Ooh..ook een beetje overdreven zo'n foto van die Robbert op dit topic.
pi_36782392
Ik word ongeduldig. . Elke keer als ik dit topic in mijn AT zie, denk ik dat het kind er is. Hoe lang is ze nu zwanger, een jaar, minstens?
pi_36782900
donderdag 6 oktober 2005 11:29

'Katie Holmes zwanger van Tom Cruise'

Toen was ze net zwanger....Dus ja....elk moment kan het gebeuren....
Ik gok zo rond 18 april.........................
pi_36783118
18 April. Duurt me te lang. Serieus. Ik heb volgens mij nog nooit zo uitgekeken naar een geboorte van celebs. Sinds het hele jumping on the couch gebeuren ben ik een beetje hooked. Idioot stel.

Oh trouwens, google heeft ook humor:
http://www.google.nl/search?q=jumping+on+the+couch&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official
pi_36783222
The definition of the term jump the couch reads: "The defining moment when you know someone has gone off the deep end. Inspired by Tom Cruise's behaviour on Oprah.

Maar wat houdt het nu in dan? ''has gone off the deep end'' kan ik zo gauw niet vertalen in het Ned.
pi_36783274
Nou, ik heb die aflevering van Oprah hier op de pc (ya rly) en laten we het er maar op houden dat het niet goed is, dat je jezelf voor schut zet voor de hele wereld en dat rehab en/of therapie absoluut geen slecht idee is.
pi_36783341
Ooow zo! Dat je enthousiasme dus zeg maar een beetje op een soort van 'manie' gaat lijken.
pi_36822139
going of the deep end betekend dat je het spoor volledig bijster bent. Als je toevallig ooit een paranoide schizofreen in je omgeving hebt gehad, dan weet je precies wat ik daarmee bedoel...
It's better to reign in hell than to serve in heaven
  maandag 10 april 2006 @ 14:40:37 #133
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_36822388
Ik naar de pc hollen om te zien of die kleine er al was, maar nee hoor
Nou ja, nog even afwachten.
  maandag 10 april 2006 @ 14:53:10 #134
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_36822811
Dat hoor je vanzelf wel als die baby er is, ben ik bang
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  dinsdag 11 april 2006 @ 11:34:54 #135
67640 SaintOfKillers
pi_36850150
Cruise wil in ieder geval bij de geboorte aanwezig zijn, aangezien hij de verwekking al had gemist. Dus dat is wel fijn nieuws.
  dinsdag 11 april 2006 @ 15:15:20 #136
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_36856407
quote:
Op zondag 9 april 2006 00:49 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik word ongeduldig. . Elke keer als ik dit topic in mijn AT zie, denk ik dat het kind er is. Hoe lang is ze nu zwanger, een jaar, minstens?
Dat heb ik nou ook

ril bibber
Alexa en Seth zijn lief
  dinsdag 11 april 2006 @ 15:33:46 #137
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_36856926
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 11:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Cruise wil in ieder geval bij de geboorte aanwezig zijn, aangezien hij de verwekking al had gemist. Dus dat is wel fijn nieuws.
pi_36857620
Hmmm, heeft dat kind nog niet geworpen.
  dinsdag 11 april 2006 @ 15:55:59 #139
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_36857642
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 11:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tom is volgens jou de vader van Katies baby dus niet?
pi_36857826
quote:
Katie Holmes has been banned from speaking to her baby for a week after it is born, it has been reported.

The pregnant actress has agreed not to talk to her new arrival, believed to be a girl, for at least seven days after she has entered the world, in accordance with fiance Tom Cruise's Scientology beliefs.

Katie, who is due to give birth any day, has already promised Tom she will deliver the child in complete silence, and she will also have very little contact afterwards.

A source told Britain's Closer magazine: "Katie respects Tom's dedication to Scientology. She is devoted to him and wants to bring up the child the Scientology way."

L. Ron Hubbard - the founder of the strange sci-fi cult - writes in the religion's creed, that all followers must live by, that new born babies must not hear their mother speak for a week so they will not associate their voice with the trauma of birth.
Bron

Ik hoop toch dat dit niet waar is
And you know I might
  dinsdag 11 april 2006 @ 16:15:03 #141
67640 SaintOfKillers
pi_36858240
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 15:55 schreef Natalie het volgende:

[..]

Tom is volgens jou de vader van Katies baby dus niet?
Ach, het zou natuurlijk wel kunnen dat het kind ín de kast is verwekt.
  dinsdag 11 april 2006 @ 16:16:18 #142
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_36858272
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 16:01 schreef rena het volgende:

Ik hoop toch dat dit niet waar is
Wat een nonsens.
Dan heeft ieder kind een trauma aan de geboorte overgehouden, zeker?
pi_36858961
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 16:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat een nonsens.
Dan heeft ieder kind een trauma aan de geboorte overgehouden, zeker?
Heb jij je geboortetrauma al verwerkt dan???

Overigens klopt het verhaal niet helemaal. Ze mag geen lawaai maken bij de geboorte dus de baby kan haar stem helemaal niet associeren met de traumatische geboorte.
pi_36859762
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 16:39 schreef Liejannuh het volgende:

[..]
Overigens klopt het verhaal niet helemaal. Ze mag geen lawaai maken bij de geboorte dus de baby kan haar stem helemaal niet associeren met de traumatische geboorte.
Ja, en hier staat ook nog
quote:
Katie, who is due to give birth any day, has already promised Tom she will deliver the child in complete silence, and she will also have very little contact afterwards.

And you know I might
  dinsdag 11 april 2006 @ 17:07:30 #145
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_36859825
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 16:39 schreef Liejannuh het volgende:

Heb jij je geboortetrauma al verwerkt dan???
Nu ik erover nadenk ... ik denk dat ik vanavond eens een hartig woordje met mijn moeder ga spreken!
quote:
Zou het niet een gevalletje 'en-en' zijn? Dus én geluidloos de bevalling doorstaan én daarna een week in complete stilte zijn in de nabijheid van je kind?
Hoe dan ook, het blijft een rare sekte, dat Scientology gebeuren.
pi_36860022
Het zijn zeker mannen die dit bedacht hebben hè.

Geen geluid maken bij de bevalling, hoe kun je dat van tevoren zeker weten? Gaat Cruise even snel zijn hand voor haar mond slaan als ze tóch een kreet slaakt?
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_36860045
Of een keizersnee O nee, ze mag geen pijnstillers en verdoving he ?
And you know I might
pi_36864383
Volgens RTL Boulevard ligt ze nu met d'r benen wijd stil te zijn.
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:21:10 #149
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_36868330
Kom op Katie.. you can do it Pers dat ding eruit en gooi Tom vervolgens het raam uit
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:50:34 #150
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_36869404
Volgens de scientology-mevrouw die ze bij RTL-boulevard aan het woord lieten mag er tijdens de bevalling wel medicatie worden toegediend en bemoeit de scientolgy-kerk zich niet met medische zaken. Platspuiten die handel
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:52:34 #151
35189 Troel
scherp en bot
pi_36869482
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:50 schreef m@x het volgende:
Volgens de scientology-mevrouw die ze bij RTL-boulevard aan het woord lieten mag er tijdens de bevalling wel medicatie worden toegediend en bemoeit de scientolgy-kerk zich niet met medische zaken. Platspuiten die handel
Ja, ik zou inderdaad gewoon een week onder zeil gaan, weet je zeker dat je geen geluid maakt enzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 12 april 2006 @ 09:59:51 #152
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_36879469
Stil bevallen en vervolgens een week niet tegen je baby praten zodat het de stem van de moeder niet associeert met het trauma van de geboorte? Wat is dat nu weer voor onzin? 'k Zeg zoiets niet snel over een geloof (of hoe je 't ook noemen wilt), maar dat slaat echt nergens op.

Katie, krijs maar lekker als je die baby eruit perst, hoor.
  woensdag 12 april 2006 @ 18:57:27 #153
101884 PeRi
Allons-y!
pi_36895596
Ik ben benieuwd wat het kindje wordt .
Whatever I want.
pi_36910593
Het is gewoon een domme groupie, meer niet. Alles schuift ze aan de kant om maar met Tommetje te zijn: d'r eigen geloof, eigenwaarde en welzijn van het kind.

"Als puber had ik z'n posters boven m'n bed...."

Katie
Tommetje
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  donderdag 13 april 2006 @ 15:10:45 #155
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_36922560
Ik vraag me af of Katie tijdens haar zwangerschap ook niet mocht praten...
Een baby kan in de baarmoeder al de stem van de moeder horen
Is natuurlijk een super trauma,in zo`n kleine ruimte zitten met water om je heen.
Tom had trouwens beter een vrouw uit Nederland kunnen nemen,die bevallen over het algemeen zonder medicatie op een natuurlijke wijze,zonder te gillen.
  donderdag 13 april 2006 @ 15:30:45 #156
101884 PeRi
Allons-y!
pi_36923176
Is ze nog steeds aan het bevallen? Ik kan niks aan info vinden..
Whatever I want.
pi_36924864
Man wat duurt het lang ! ik zit al sinds 1 maart (!) te wachten op die baby , normaal boeit een celeb-baby mij niet zo maar dit is zo'n apart koppel , ik zit dagelijks te checken of die baby al geboren is.Het moet nu elk moment komen toch ? of moeten ze nog even wachten totdat ze een baby van een draagmoeder hebben gevonden ofzo?! want die buik van Katie ziet er steeds raar uit.
pi_36931035
http://s2.supload.com/./files/default/2006pregshoot_001.jpg
http://s2.supload.com/./files/default/2006pregshoot_002.jpg
http://s2.supload.com/./files/default/2006pregshoot_003.jpg
Fotosessie uit een of ander blad. Ze zien er best gelukkig uit

Doen het niet Even in je balkje plakken en dan op enter en dan kun je ze zien
And you know I might
  donderdag 13 april 2006 @ 19:32:23 #159
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_36931123
Ah, je had al door dat ze 't niet deden, zie ik nu. Ik ga ze even bekijken en ga deze post gebruiken voor 't commentaar.

Edit:

Ja, ze zien er idd gelukkig uit
Die foto's kunnen niet heel lang geleden gemaakt zijn, gezien Katies dikke buik.
  donderdag 13 april 2006 @ 19:36:34 #160
101884 PeRi
Allons-y!
pi_36931283
Ik vind ze echt niks aan . De eerste is nog wel leuk, maar het ziet er zo nep uit. Alsof het een shoot is voor een filmposter. De tweede en derde vind ik maar raar. De foto's tonen geen gevoel, geen blijdschap, geen liefde.
Whatever I want.
pi_36963299
Die baby van TomKat heeft geen haast he ?!
pi_36963349

Ok, de baby zit dus nog vast.
pi_36966053
Volgens mij gaat die buik ontploffen.
  vrijdag 14 april 2006 @ 21:28:28 #164
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_36966178
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 21:24 schreef BloodyLotte het volgende:
Volgens mij gaat die buik ontploffen.
Aan het gezicht van Holmes te zien, denkt ze hetzelfde .
pi_36966849
Da's toch ook niet te doen, zo'n enorme buik. Volgens mij voel je je op zo'n moment net een walrus, of enorm oncomfortabel iig.
pi_36966989
Ik vind haar buik wel meevallen. Ik heb wel eens grotere gezien
pi_36968532
Nou die buik is best "huge" , ik hoop voor Katie (en mezelf!) dat ze vannacht of morgen gaat bevallen.

Wat denken jullie jongetje of meisje? ik ga voor een meisje
  vrijdag 14 april 2006 @ 23:02:30 #168
22273 Dizer
Save the beard!
pi_36968845

Zeer mooie foto
  vrijdag 14 april 2006 @ 23:12:00 #169
22273 Dizer
Save the beard!
pi_36969199
Ben ik de enige hier die ze een leuk koppel vindt?
  vrijdag 14 april 2006 @ 23:18:49 #170
67640 SaintOfKillers
pi_36969458
Apart vond ik ze allebei wel okay. Samen is 't een weinig overtuigend toneelstukje.
  vrijdag 14 april 2006 @ 23:25:49 #171
22273 Dizer
Save the beard!
pi_36970457
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 19:58 schreef Syytön het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]
Ik vind haar buik echt huge! Foei toch.
Opzich ziet ze er verder behoorlijk zwanger uit..( big boobs...ander koppie)
En hoewel het appels met peren vergelijken is...Maar die zwangere Idols-winnares Raffaella...die werpt over een week of 20,en zie je amper wat.
Katie krijgt natuurlijk een tweeling!
pi_36971655
quote:
Geen katholieke doop voor Cruise-baby

(Novum/AP) - Katie Holmes is katholiek opgevoed, maar hoeft er niet op te rekenen dat haar baby katholiek gedoopt wordt. "Nee," zegt haar verloofde Tom Cruise in een interview met het Amerikaanse programma Primetime. "Nee, je kan katholiek zijn en scientologist. Je kan joods zijn en scientologist. Maar wij zijn alleen scientologisten." Het eerste kind van Holmes en Cruise kan ieder moment geboren worden.

De overstap van de 27-jarige Holmes naar de scientology-kerk heeft naar verluidt voor een breuk gezorgd tussen Katie's ouders en Cruise, die hun dochter liet kennismaken met de kerk. In het interview wuift Cruise die geruchten weg. Hij zegt 'close' te zijn met de hele familie, die volgens hem zijn geloof goedkeuren.

De 43-jarige superster bevestigt dat Holmes in stilte zal bevallen van hun eerste kind, een regel die de scientology-kerk voorschrijft. Cruise legt uit dat deze 'stille geboorte', wat inhoudt dat de moeder en alle omstanders tijdens de bevalling zo min mogelijk geluid maken, een teken is van 'respect naar de moeder'.

Cruise heeft twee geadopteerde kinderen uit zijn huwelijk met ex-vrouw Nicole Kidman, Isabella (13) en Connor (11). Nu de geboorte van zijn eerste kind met Holmes steeds dichterbij komt zegt hij dat het allemaal 'een beetje onwerkelijk' voelt.
pi_36972312
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 23:02 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]

Zeer mooie foto
Ja, die foto vind ik ook prachtig.
  zaterdag 15 april 2006 @ 09:31:58 #175
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_36974839
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 00:36 schreef Duiveltja het volgende:

Cruise legt uit dat deze 'stille geboorte', wat inhoudt dat de moeder en alle omstanders tijdens de bevalling zo min mogelijk geluid maken, een teken is van 'respect naar de moeder'.
Aha, het is dus uit zelfrespect dat Holmes geen kik gaat geven als haar kindje zich een weg naar buiten baant ...

Mooie foto idd, Dizer!
pi_36977584
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 09:31 schreef Copycat het volgende:

Aha, het is dus uit zelfrespect dat Holmes geen kik gaat geven als haar kindje zich een weg naar buiten baant ...

Mooie foto idd, Dizer!
http://www.standaard.be/A(...)elid=DMF14042006_047

in belgische kranten wordt altijd geschreven dat de moeder wel degelijk geluid mag maken, maar de omstaanders niet .... eerlijk gezegd vind ik dat nog niet zo slecht, ik had die drukke bedoening ook niet graag rond mij, en ik denk dat mijn baby het zeker niet graag had ...

en ze mag zelfs een epidurale krijgen (als we alles wat ze schrijven moeten geloven) ... de gelukzak
  zaterdag 15 april 2006 @ 12:34:54 #177
67640 SaintOfKillers
pi_36977948
quote:
What is a quiet or silent birth?

Having a quiet, gentle birth is all about providing the best possible environment for the birthing mother and her new baby.

It is labor and delivery done in a calm and loving environment and with no-spoken words by everyone attending as much as possible. Chatty doctors and nurses, shouts to “PUSH, PUSH” and loud or laughing remarks to “encourage” are the types of things that are meant to be avoided.

As L. Ron Hubbard, Founder of Dianetics and Scientology, wrote, “Everyone must learn to say nothing within the expectant mother’s hearing during labor and delivery.” And, “A woman who wants her child to have the best possible chance will find a doctor who will agree to keep quiet especially during the delivery, and who will insist upon silence being maintained in the hospital delivery room as far as it is humanly possible.”

Does this mean that a mother cannot scream or moan at all?

Of course they can make noises — the point of silent birth is NO WORDS. This is a principle of Dianetics and to fully understand why, read the book Dianetics the Modern Science of Mental Health, by L. Ron Hubbard. It is words that are the culprit. Outside of not speaking, the objective is generally to have as peaceful and relaxing an environment as possible for the mother and child. It is doubtful that any woman could give birth without making any noise at all.

Mothers naturally want to give their baby the best possible start in life and thus keep the birth as quiet as possible.

Does the application of these principles preclude a mother from using medicines?

The Church has no policy against the use of medicines to help a person with a physical situation. This, too, is up to the mother and her doctor.
Van de Scientology-site.
pi_36979545
Nu is het wel veel duidelijker ja Lijkt mij ook wel lekker, geen gezanik aan je kop tijdens het bevallen
And you know I might
pi_36979707
Mja, die dokter zal toch echt wel moeten praten. Ze zeggen wanneer je harder of zachter moet persen en er is zelfs een punt waarop je even helemaal niet mag persen. (Heeeeel fijn momentje. .) Dat zijn belangrijke dingen om even aan de moeder te melden, lijkt me.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_36979755
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 12:34 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Van de Scientology-site.
. Dat klinkt best relaxed.
  zaterdag 15 april 2006 @ 14:04:18 #181
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_36979825
quote:
Chatty doctors and nurses, shouts to “PUSH, PUSH” and loud or laughing remarks to “encourage” are the types of things that are meant to be avoided.
LOL.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_37014415
quote:
Op donderdag 13 april 2006 16:15 schreef Evilia het volgende:
Man wat duurt het lang ! ik zit al sinds 1 maart (!) te wachten op die baby , normaal boeit een celeb-baby mij niet zo maar dit is zo'n apart koppel , ik zit dagelijks te checken of die baby al geboren is.Het moet nu elk moment komen toch ? of moeten ze nog even wachten totdat ze een baby van een draagmoeder hebben gevonden ofzo?! want die buik van Katie ziet er steeds raar uit.
Ehh.. ben jij helderziend? En anders... hoe kwam het dat je sinds maart erop wacht, als ze het pas in oktober bekend hebben gemaakt?

15 April, Beverly Hills
  zondag 16 april 2006 @ 20:44:54 #183
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_37015651
quote:
Op zondag 16 april 2006 19:58 schreef Syytön het volgende:

[..]

Ehh.. ben jij helderziend? En anders... hoe kwam het dat je sinds maart erop wacht, als ze het pas in oktober bekend hebben gemaakt?
Misschien bedoelde ze dat ze had verwacht dat het kind in maart 2006 geboren zou worden
pi_37016006
quote:
Op zondag 16 april 2006 20:44 schreef Maraca het volgende:

[..]

Misschien bedoelde ze dat ze had verwacht dat het kind in maart 2006 geboren zou worden
pi_37016263
Katie is wel erg actief voor iemand die op 't punt staat te bevallen.... bijna dagelijks zie je op diverse sites nieuwe foto's van haar, vaak is ze in haar eentje op pad.
pi_37025306
Nog geen baby
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  maandag 17 april 2006 @ 10:04:16 #187
3142 m@x
pi_37025515
quote:
Op zondag 16 april 2006 21:08 schreef Paladina het volgende:
Katie is wel erg actief voor iemand die op 't punt staat te bevallen.... bijna dagelijks zie je op diverse sites nieuwe foto's van haar, vaak is ze in haar eentje op pad.
tja, wat moet je dan. Thuiszitten totdat de baby eindelijk besluit te komen.
  maandag 17 april 2006 @ 10:20:50 #188
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_37025790

Wat is Tom klein
  maandag 17 april 2006 @ 10:30:59 #189
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_37025961
Nicole Kidman droeg ook zelden hakken als ze naast hem op een premiere stond. Ze torende zo boven 'm uit. Zelfs zonder hakken was ze groter
pi_37026651
quote:
Op zondag 16 april 2006 20:44 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ahha, ik dacht al, je kan lang wachten, maar zo lang?
pi_37026677
quote:
Op zondag 16 april 2006 21:08 schreef Paladina het volgende:
Lopen helpt de bevalling in gang te zetten.
pi_37029799
Op die laatste foto heeft ze weer een mooi bol buikje..Terwijl ze in die soep-jurk een skippy-bal-buik lijkt te hebben.
pi_37029919

Deze foto zag ik net op een ander topic...
Ik vind haar hier nog steeds niet zó dik als in die rare jurk.
pi_37032378
Ze is trouwens wel de best geklede zwange vrouw die ik ooit heb gezien
  maandag 17 april 2006 @ 15:04:40 #195
67640 SaintOfKillers
pi_37033007
quote:
Op maandag 17 april 2006 14:37 schreef Syytön het volgende:
Ze is trouwens wel de best geklede zwange vrouw die ik ooit heb gezien
Ja, vergeleken met Britney is 't wel een verbetering.
pi_37033209
Wat een strakke jeans heeft Katie aan! welke 10 maanden (zo langzamerhand)zwangere vrouw past nou nog in strakke designerjeans ?!

en vergeleken met Britney ziet ze er idd beter uit
pi_37033831
Volgens mij ligt het gewoon aan het model jurk dat het zo "mega" word
Overigens ziet ze er inderdaad goed gekleed uit
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  maandag 17 april 2006 @ 16:05:19 #198
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_37034386
6 oktober dus... mm..
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  maandag 17 april 2006 @ 16:40:23 #199
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_37035408
Ze zie er iig nog vrouwelijk uit.
  maandag 17 april 2006 @ 16:44:10 #200
3142 m@x
pi_37035520
Misschien is ze stiekem allang bevallen en loopt ze al een hele tijd met een kussen onder haar trui om de pers te foppen
  maandag 17 april 2006 @ 16:46:01 #201
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_37035566
Ik geloof erg in de theorie dat ze net voor de premieres van MI: 3 volgende week bevalt.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_37036239
Is al een keer gepost.
Het bleek de wind te zijn, die haar blousje omhoog blies waardoor haar buik *not-real* leek.

( ik dacht dat ze een tas onder dr arm droeg...hi....... )
pi_37036295
ooh...... ik dácht al!
pi_37036340
quote:
Op maandag 17 april 2006 15:13 schreef Evilia het volgende:
Wat een strakke jeans heeft Katie aan! welke 10 maanden (zo langzamerhand)zwangere vrouw past nou nog in strakke designerjeans ?!

en vergeleken met Britney ziet ze er idd beter uit
low-rise 2 maatjes groter dan haar eigenlijke maat... moet kunnen toch?
Het lijkt me alleen niet echt lekker zitten.
  dinsdag 18 april 2006 @ 10:06:28 #206
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37054920
Zou het waar zijn?
quote:
Tom Cruise plans to eat his baby's placenta. The Mission: Impossible III star allegedly told America's GQ magazine: "I'm gonna eat the placenta. I thought that would be good. Very nutritious. I'm gonna eat the cord and the placenta right there." And if that wasn't enough to make your stomach turn, wait until you hear what he has to say about sex. "Great sex is a by-product for me of a great relationship, where you have communication," he mused. "It's an extension of that. If you're not in good communication with your partner, it sucks." (18 April, 2006, 8:06AM) SOURCE: GQ
pi_37054974
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 10:06 schreef Copycat het volgende:
Zou het waar zijn?
[..]
Wacko Cruiso

Hoe wil je zoiets opeten? Frituren
  dinsdag 18 april 2006 @ 10:11:13 #208
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37054999
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 10:09 schreef Duiveltja het volgende:

Hoe wil je zoiets opeten? Frituren
Zo te lezen is hij van plan het daar meteen te verorberen. Raw like sushi ... .
  dinsdag 18 april 2006 @ 10:12:27 #209
101884 PeRi
Allons-y!
pi_37055026
Het bestaat echt.. Wat te doen met de placenta na de bevalling? .

Niet mijn ding ook .
Whatever I want.
pi_37055067
quote:
But when a GQ magazine interviewer said it would be a big meal, Cruise replied: “OK, maybe I won’t.”
Volgens mij doet hij het erom.
pi_37055086
gétverredémme

brrrrrr

pi_37055260
Laat Cruise maar eerst zwijgend Katie de bevalling door loodsen..en dan is het afwachten of hij zich niet verhangt aan de navelstreng.
pi_37056777
Op de website van Perez Hilton staat een heel grappig filmpje , van Alien Cruise en baby Pitt-Jolie .
Ik weet niet of ik een link mag plaatsen ,maar ik denk dat jullie welk bekend zijn met de website van Perez Hilton ?
  dinsdag 18 april 2006 @ 12:55:04 #214
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_37058894
Hier wordt het ook gemeld: http://www.telegraaf.nl/p(...)geboorte_opeten.html

Kan bijna niet geloven dat dit waar is... Die gast is echt HE-LE-MAAL de weg kwijt... maar dat is ook geen nieuws
  dinsdag 18 april 2006 @ 12:56:49 #215
35189 Troel
scherp en bot
pi_37058944
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 12:55 schreef twentemeisje het volgende:
Hier wordt het ook gemeld: http://www.telegraaf.nl/p(...)geboorte_opeten.html

Kan bijna niet geloven dat dit waar is... Die gast is echt HE-LE-MAAL de weg kwijt... maar dat is ook geen nieuws
Hier staat trouwens in dat Katie zelf wel mag schreeuwen tijdens de bevalling
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 18 april 2006 @ 12:59:18 #216
67640 SaintOfKillers
pi_37059019
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 12:56 schreef Troel het volgende:

[..]

Hier staat trouwens in dat Katie zelf wel mag schreeuwen tijdens de bevalling
Lijkt me ook logisch wanneer je echtgenoot de nageboorte begint af te lebberen.
  dinsdag 18 april 2006 @ 13:00:04 #217
35189 Troel
scherp en bot
pi_37059042
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 12:59 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Lijkt me ook logisch wanneer je echtgenoot de nageboorte begint af te lebberen.
Ach, in gezichtscreme zit ook placenta verwerkt hoor.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 18 april 2006 @ 13:01:46 #218
67640 SaintOfKillers
pi_37059084
Ja, maar dat gebruik ik nooit, ook niet als 't uit Katie Holmes komt. Misschien zou ik het bij Scarlett Johansson nog overwegen. Hm. Die morele dilemma's ook steeds.
  dinsdag 18 april 2006 @ 13:02:15 #219
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37059099
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 13:00 schreef Troel het volgende:

Ach, in gezichtscreme zit ook placenta verwerkt hoor.
Mja, maar ondefinieerbaar tot een crème verwerkt is toch net even wat anders dan nog warm opslobberen .
pi_37059139
Ik hoor het net op het nieuws, mijn god, het moet niet gekker worden
  dinsdag 18 april 2006 @ 13:04:48 #221
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_37059160
Ik hoorde het net ook op 538, dat ie dat wil opeten! te ziek! Dat is echt te ranzig voor woorden
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  dinsdag 18 april 2006 @ 14:25:15 #222
136 V.
pi_37061645
Het ANP-bericht:
quote:
Acteur Tom Cruise heeft gezworen dat hij na de geboorte van zijn kind de placenta zal opeten. Dat schrijft de Britse boulevardkrant The Daily Mirror dinsdag.

Volgens de tabloid zal de 43-jarige Amerikaanse acteur al vrij snel na de bevalling toehappen, omdat het eten van de moederkoek volgens hem zeer voedzaam is. Cruise verwacht een kindje van de 27-jarige actrice Katie Holmes. In de aanloop naar de geboorte kwam de aanhanger van de Scientology-beweging al vaker met opmerkelijk nieuws.

Zo meldde hij eerder dat hij het liefst ziet dat zijn baby in totale stilte wordt geboren. Lawaai zou een negatief spiritueel effect hebben op een vrouw die aan het bevallen is. Holmes zelf is het volgens de Scientology-regels wel toegestaan om tijdens de bevalling te schreeuwen.
V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_37062076
. Dit is niet grappig meer.
pi_37062361
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_37062370
gedverdemme dat gaat wel heel ver hoor

Het woord alleen al vind ik ranzig...moederkoek..brr
  dinsdag 18 april 2006 @ 15:04:03 #226
67640 SaintOfKillers
pi_37062707
Daarom mag er ook niets gezegd worden tijdens de bevalling, het is onbeleefd om te praten met je mond vol.

Zit best wel goed in mekaar, die Scientology .
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:33:58 #227
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_37065410
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 15:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Daarom mag er ook niets gezegd worden tijdens de bevalling, het is onbeleefd om te praten met je mond vol.

Zit best wel goed in mekaar, die Scientology .
ik zie het al helemaal voor me... the Exorcist is er niets bij!
pi_37065686
Wat een vetzak
pi_37065909
* Moja ziet beelden van Tom die al met mes en vork klaarzit als Katie aan het bevallen is
pi_37065982
Dalijk eet die de baby nog op
pi_37069112
Nou, hij zal heus niet de eerste zijn die een placenta op eet. Zo heel vreemd is het niet. Mensen zijn de enige zoogdieren, die doorgaans de placenta niet opeten na de geboorte.

Maar volgens mij is hij wel de eerste man.. wtf, vrouwen horen dat dan te doen.
pi_37069728
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:34 schreef Syytön het volgende:
Nou, hij zal heus niet de eerste zijn die een placenta op eet. Zo heel vreemd is het niet. Mensen zijn de enige zoogdieren, die doorgaans de placenta niet opeten na de geboorte.

Heeft die vrouw van jouw Avatar nou een stukje placenta op haar tong?
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
  dinsdag 18 april 2006 @ 18:52:50 #233
35189 Troel
scherp en bot
pi_37069814
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:34 schreef Syytön het volgende:

Ik kan me heel goed voorstellen dat het opeten van zo'n ding toch een bepaalde band geeft met het kind.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 18 april 2006 @ 18:59:43 #234
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_37070085
Ik kan me ook goed voorstellen dat het stoppen van je duim in de anus van je pasgeboren baby een band schept. Maar dat doe je ook niet.
  dinsdag 18 april 2006 @ 19:02:10 #235
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37070180
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:59 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik kan me ook goed voorstellen dat het stoppen van je duim in de anus van je pasgeboren baby een band schept. Maar dat doe je ook niet.
pi_37070351
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:59 schreef Spees_Eend het volgende:
Wie ben jij om daar een waarde-oordeel over te geven.
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
pi_37070440
Dieren doen het,
Waarom?
Om de geur weg te halen voor eventuele jagers.
En om voedingsstoffen binnen te krijgen.
Want niemand helpt ze toch, ze moeten weer op stap om voedsel te zoeken e.d.
Maar wat mensen ermee moeten???

Pure onzin als je het mij vraagt, en ubersmerig lijkt het mij ook nog eens.
  dinsdag 18 april 2006 @ 19:26:55 #238
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_37071146
Geloof die tom cruise nou maar gewoon niet. Dat zegt ie echt alleen maar ofwel om publiciteit te krijgen ofwel voor de grap. Dat gaat-ie echt niet opeten hoor :p
pi_37072724
Sinds Tom met Katie een relatie heeft, is hij wel erg interessant nietwaar?.
Toen hij met Mimi,Nicole en Penelope een relatie had, leek hij zo 'normaal' en 'relaxt'.
pi_37074592
Was ie toen al een "Scientologist"?

Ik vind het ergens wel zielig dat iedereen hem zo afzeikt, maar eigenlijk vraagt ie er ook een beetje om met zijn acties...
  dinsdag 18 april 2006 @ 20:49:43 #241
22273 Dizer
Save the beard!
pi_37074659
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 20:48 schreef KinkyGiraf het volgende:
Was ie toen al een "Scientologist"?

Ik vind het ergens wel zielig dat iedereen hem zo afzeikt, maar eigenlijk vraagt ie er ook een beetje om met zijn acties...
Welke acties? Dat ie bij Oprah op de bank stampt? Zou ik ook doen als ik zo een mooie en lieve vrouw heb. Ik gun het hem. En dat hele Scientology gebeuren.. ach, liever dat dan coke verslaafd
  dinsdag 18 april 2006 @ 22:14:36 #242
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_37078320
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 20:49 schreef Dizer het volgende:

[..]

Welke acties? Dat ie bij Oprah op de bank stampt? Zou ik ook doen als ik zo een mooie en lieve vrouw heb. Ik gun het hem. En dat hele Scientology gebeuren.. ach, liever dat dan coke verslaafd
En dat ie er en passant een placenta bij opslokt is toch ook helemaal niet raar .
  dinsdag 18 april 2006 @ 22:16:58 #243
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_37078435
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 22:14 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

En dat ie er en passant een placenta bij opslokt is toch ook helemaal niet raar .
Neuh. Maar wel een beetje gek
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  dinsdag 18 april 2006 @ 22:20:04 #244
16715 Mylene
*schatje*
pi_37078587
Van een ander forum:
quote:
He was joking when he said that about the placenta. In his interview with diane sawyers on primetime on friday he was laughing about the media speculation over the pregnancy. He made a crack about how he'll probably eat the placenta and said 'that'll be in all the magazines now' or something similiar and laughed. He also joked that he keeps katie strapped to the ultrasound machine 24/7.
  dinsdag 18 april 2006 @ 22:22:36 #245
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_37078689
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 22:20 schreef schatje het volgende:
Van een ander forum:
[..]
Ik hoop ook van harte dat het een grapje was
  dinsdag 18 april 2006 @ 22:29:09 #246
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_37078998
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 20:49 schreef Dizer het volgende:

[..]

Nee de acties dat ie zegt dat medicijnen slecht zijn. 'There's no such thing as chemical imbalance" yeah right.
Als je ziek bent moet je volgens Tommie maar een paar manderijntjes eten. Dat soort flauwekul

En dat sommige mensen dat ook nog aannemen van zo'n joker is al helemaal erg.

Die gast is eng en gevaarlijk.
  dinsdag 18 april 2006 @ 22:36:36 #247
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_37079382
quote:
The Tom Cruise birthing seminar
'A fun game of learning,' says actor

Monday, April 17, 2006 Posted: 1258 GMT (2058 HKT)

"We've been doing seminars with the family just to educate them," the 43-year-old star of the upcoming "Mission: Impossible III" film tells GQ magazine in its May issue, on newsstands April 25.

"Running seminars so we can understand what Kate's going through, and for Kate to understand it. Things like how to take care of a pregnant woman and get ready for the birth.

"It's just kind of becoming a fun game of learning. We've also been studying what happens after the birth and how to take care of the baby."

Cruise says his children, 11-year-old Connor and 13-year-old Isabella -- from his marriage to Nicole Kidman -- will help take care of the baby.

"The kids will have different responsibilities and run in shifts. They're going to help on every level," he tells the magazine.

Cruise and Holmes, 27, have been engaged since June. Her pregnancy was announced in October.

The couple haven't decided whether Holmes will give birth in a hospital. "At home, maybe," Cruise says. "We're really going back and forth on that one. But it's gonna be a blast."

And they are remaining silent about the sex of the baby.

"We haven't told anybody," says Cruise. "It's either gonna be a boy or a girl."

He joked that a sonogram machine he bought when Holmes got pregnant is "strapped to her 24 hours a day. Absolutely, anywhere she goes, we have it attached." (They plan to donate the machine to a hospital.)

Cruise declined to comment on whether he called Kidman to tell her about the pregnancy.

"It's not like anything I had to or didn't have to do," he says. "I wish her well, and it's cool. There's just no issue with any of it."

As for a wedding date, "We're kind of looking at late summer, early fall. I always thought it was going to be like three days and have it be a party. But now I don't know, because all our attention is on the baby and the movie."
http://edition.cnn.com/20(...)holmes.ap/index.html
pi_37085026
En ze hebben een babydochter genaamd Suri.
quote:
According to online reports, Tom Cruise and Katie Holmes are now the parents of a baby girl, named Suri. The news was confirmed by Cruise's spokesman, who also announced that daughter Suri, born Tuesday in Los Angeles, weighs 7 pounds, 7 ounces and was 20 inches; also according the official statement, the name means "princess" in Hebrew and "red rose" in Persian. The birth caps off a media frenzy that began last year with Holmes and Cruise's whirlwind romance, which has been chronicled -- not always lovingly -- by the press for the better part of the past year. It's the first child for Holmes, and the first biological child for Cruise, who has two children by adoption with former wife Nicole Kidman. Cruise and Holmes are currently engaged, and rumor has it are set to marry this summer.
  woensdag 19 april 2006 @ 03:27:21 #249
46960 StefanP
polemicist
pi_37085491
Nou eet smakelijk dan maar Tommetje.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_37086285
Best een leuke naam eigenlijk! Ik ozu het zelf nooit kiezen maar het klinkt wel okee
  woensdag 19 april 2006 @ 07:40:11 #251
101884 PeRi
Allons-y!
pi_37086331
Leuk! RTL nieuws meldt het ook, maar verder kan ik niet zoveel info vinden. Leuke naam opzich wel. Ben benieuwd naar de foto's. En het placenta-eten was dus toch een grapje. FP meldt dat ook.
Whatever I want.
  woensdag 19 april 2006 @ 07:41:22 #252
22273 Dizer
Save the beard!
pi_37086335
Suri. Klinkt als vage kruiden die je voor het wokken kunt gebruiken
pi_37086488
Suri Cruise ... ik vind het maar raar
  woensdag 19 april 2006 @ 08:45:46 #254
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37086841
Suri ...
Na Apple kijk ik nergens meer van op, maar mij klinkt het als een roti-ingrediënt in de oren.
  woensdag 19 april 2006 @ 08:48:10 #255
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_37086875
Suri, da's een van die aapjes uit de film Dinosaur, van Disney... prettige vernoeming

Ik zie ook op Google dat het een soort lama is....
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_37086914
Ja, ik las net ook hier dat ze een dochter hadden. Suri, wel een aparte naam. Het nieuwsbericht zegt:

De naam Suri is van oorsprong Hebreeuws en betekent prinses. In het Perzisch staat de naam voor rode roos.

woensdag 19 april 2006 @ 09:01:56 #257
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37087076
quote:
Op woensdag 19 april 2006 08:48 schreef Turbomuis het volgende:
Ik zie ook op Google dat het een soort lama is....
Een heel aaibare lama:

pi_37088362
quote:
Op zondag 9 april 2006 01:12 schreef fleur22 het volgende:
donderdag 6 oktober 2005 11:29

'Katie Holmes zwanger van Tom Cruise'

Toen was ze net zwanger....Dus ja....elk moment kan het gebeuren....
Ik gok zo rond 18 april.........................

Goed gegokt!
pi_37088397
een dochter ,leuk! Suri vind ik wel een mooie,aparte naam.Nu maar wachten op de eerste foto's
pi_37088496
quote:
Op woensdag 19 april 2006 08:51 schreef Larafairy het volgende:
De naam Suri is van oorsprong Hebreeuws en betekent prinses. In het Perzisch staat de naam voor rode roos.
[afbeelding]
In 't nederlands voor Surinamer Ondanks dat vind ik 't een erg leuke naam voor een meisje. Ik had erger verwacht van dit koppel.
pi_37088992
Wat een verschrikkelijk naam.....

Een dochter leuk!!!!
  woensdag 19 april 2006 @ 10:39:42 #262
147086 oraalkul
des ok mooi
pi_37089148

woensdag 19 april 2006 @ 10:56:15 #263
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37089592
Waarom wordt Cruise nu pas op biologische wijze papa? Hij had met Nicole toch ook wel kindjes kunnen kweken? Of lukte het soms niet?
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 19 april 2006 @ 10:58:31 #264
147086 oraalkul
des ok mooi
pi_37089655
Maybe kon Nicole geen kindjes kweken?
pi_37089696
Was Tom Cruise juist niet gescheiden van zijn eerste vrouw Mimi Rogers omdat zij geen kinderen kon krijgen? Tijdens het huwelijk met Nico Kidman lukte het ook niet en toen bleek het toch aan Cruise te liggen.
En hoe kan hij dan nu wel opeens kinderen krijgen?
pi_37089699
quote:
Op woensdag 19 april 2006 10:56 schreef Viking84 het volgende:
Waarom wordt Cruise nu pas op biologische wijze papa? Hij had met Nicole toch ook wel kindjes kunnen kweken? Of lukte het soms niet?
Nicole heeft wel ooit een miskraam gekregen.
Volgens mij lukte het bij haar dus niet zo.
Ik heb tot vorig jaar oktober gedacht dat Tom Cruise geen kids kon verwekken. Wel dus....Ik was echt verbaasd.
Maar harstikke leuk, een dochter voor hem! En voor Katie natuurlijk....een kind van haar idool...
  woensdag 19 april 2006 @ 11:01:26 #267
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_37089724
Hoera.. een meisje
  † In Memoriam † woensdag 19 april 2006 @ 11:12:20 #268
43556 miss_dynastie
pi_37089981
quote:
Op woensdag 19 april 2006 11:00 schreef Diorchanel het volgende:
Omdat draagmoederschap is toegestaan? nee, ik geloof dus geen biet van die hele zwangerschap...
  woensdag 19 april 2006 @ 11:15:56 #269
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37090065
quote:
Op woensdag 19 april 2006 11:12 schreef miss_dynastie het volgende:
nee, ik geloof dus geen biet van die hele zwangerschap...
hoe bedoel je?
Het is Tom's kind niet?
Katie droeg gewoon een kussen onder haar shirt?

Niet meer actief op Fok!
pi_37090084
Nou, ik snap niet dat hij 2 huwelijken achter de rug heeft zonder biologische kinderen. En nu opeens wel.
  woensdag 19 april 2006 @ 11:20:56 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37090178
quote:
Op woensdag 19 april 2006 11:16 schreef Diorchanel het volgende:
Nou, ik snap niet dat hij 2 huwelijken achter de rug heeft zonder biologische kinderen. En nu opeens wel.
Idd vrij vreemd.
Misschien wou Nicole geen biologische kinderen van hem, dat kan ook nog. Angelina Jolie wilde in eerste instantie ook alleen maar kindjes uit verschillende werelddelen adopteren. Maar toen kwam Brad Pitt op haar pad en een kindje van Brad is toch wel heel...
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 19 april 2006 @ 11:48:22 #272
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_37090885
quote:
Was Tom Cruise juist niet gescheiden van zijn eerste vrouw Mimi Rogers omdat zij geen kinderen kon krijgen? Tijdens het huwelijk met Nico Kidman lukte het ook niet en toen bleek het toch aan Cruise te liggen.
dat dacht ik ook altijd idd.

Ik las trouwens vanmorgen dat hij de placenta op gaat eten
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  woensdag 19 april 2006 @ 11:49:12 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37090910
quote:
Op woensdag 19 april 2006 11:48 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

dat dacht ik ook altijd idd.

Ik las trouwens vanmorgen dat hij de placenta op gaat eten
je mag wel even terugscrollen in dit topic. Dan zie je dat het een grapje was
En als het zo was, had hij het nu al gedaan, denk ik, want de baby is gisteren geboren. Zo'n placenta is vers het lekkerst
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 19 april 2006 @ 11:49:51 #274
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37090935
En ik wist ook niet dat Tom getrouwd is geweest met Mimi Rogers . Goh je leert nog eens wat
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 19 april 2006 @ 11:50:58 #275
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_37090966
quote:
Op woensdag 19 april 2006 11:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

je mag wel even terugscrollen in dit topic. Dan zie je dat het een grapje was
En als het zo was, had hij het nu al gedaan, denk ik, want de baby is gisteren geboren. Zo'n placenta is vers het lekkerst
had idd niet alles gelezen.

Geintje dus, ik zag 'm er wel voor aan overigens.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_37096861
quote:
Op woensdag 19 april 2006 11:16 schreef Diorchanel het volgende:
Als ik het goed heb was Mimi Rogers een stuk ouder dan Tom Cruise. Mss wilden ze geen kids? Hebben ze een poging gedaan?
Nicole Kidman is wel zwanger geweest, kreeg een mislraam en kort daarna gingen ze scheiden.
Anyway.......Ik vind het niet raar dat hij pas na 2 huwelijken wel een kind verwerkt.
pi_37097152
Wie zegt dat het zijn sperma is...
  woensdag 19 april 2006 @ 16:20:17 #278
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_37098603
misschien hebben ze wel iets gedaan bij die science dingen
The girl that lost her mind
pi_37098665
quote:
Op woensdag 19 april 2006 15:43 schreef Syytön het volgende:
Wie zegt dat het zijn sperma is...
Tom zegt dat.
Katie gélooft dat.
  woensdag 19 april 2006 @ 17:07:06 #280
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37100307
quote:
Op woensdag 19 april 2006 15:34 schreef fleur22 het volgende:

[..]

Als ik het goed heb was Mimi Rogers een stuk ouder dan Tom Cruise. Mss wilden ze geen kids? Hebben ze een poging gedaan?
Nicole Kidman is wel zwanger geweest, kreeg een mislraam en kort daarna gingen ze scheiden.
Anyway.......Ik vind het niet raar dat hij pas na 2 huwelijken wel een kind verwerkt.
Ze is maar 6 jaar ouder dan hij (1956 versus 1962) maar en in de periode dat ze samen waren waren ze beiden natuurlijk veel jonger, dus ouderdom speelde toen geen rol
Niet meer actief op Fok!
  † In Memoriam † woensdag 19 april 2006 @ 18:24:16 #281
43556 miss_dynastie
pi_37102555
quote:
Op woensdag 19 april 2006 15:34 schreef fleur22 het volgende:
Nou, Mimi heeft twee kinderen, de jongste vijf, dus lijkt me niet dat het aan haar leeftijd ligt...

Maar goed, ik weet niet, het zou best echt kunnen zijn hoor, die hele zwangerschap en het circus eromheen, maar het voelt allemaal zo nep en overdreven aan... kan het mis hebben natuurlijk
pi_37104209
Suri
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  woensdag 19 april 2006 @ 20:41:36 #283
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37107112
Suri
Zielig
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_37116448
quote:
Misschien wilden ze in her eerste huwelijk geen kinderen en kon Kidman er geen krijgen.
  donderdag 20 april 2006 @ 09:31:01 #285
55900 GM
vind ik dan toch
pi_37119052
quote:
Op donderdag 20 april 2006 01:29 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Misschien wilden ze in her eerste huwelijk geen kinderen en kon Kidman er geen krijgen.
Misschien wilde ze wel geen kinderen van Tom Cruise, kan me er iets bij voorstellen.
Als t kind een beetje naar de vader aard loopt het ook continu op de bank te springen.
"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
  donderdag 20 april 2006 @ 12:47:50 #286
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37124154
quote:
Op woensdag 19 april 2006 20:41 schreef coolbabe het volgende:
Suri
Zielig
Ik hoorde op het nieuws dat Brooke Shields diezelfde dag ook een kind heeft gekregen, ik heb de naam niet duidelijk gehoord, maar ik geloof dat Suri nog best normaal klinkt in vergelijking met de naam van de dochter van Brooke.

* Puckzzz gaat eens kijken hoe dat kind ook nog maar weer heet
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 20 april 2006 @ 12:48:21 #287
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37124171
quote:
Op donderdag 20 april 2006 12:47 schreef Puckzzz het volgende:

* Puckzzz gaat eens kijken hoe dat kind ook nog maar weer heet
Grier
  donderdag 20 april 2006 @ 12:54:02 #288
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37124338
quote:
Op donderdag 20 april 2006 12:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Grier
Ik kom er ook net achter...arm kind...

nee dan valt Suri toch best nog mee, alhoewel veel kindjes het niet zullen kunnen laten om haar Sushi te gaan noemen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 20 april 2006 @ 13:51:29 #289
22273 Dizer
Save the beard!
pi_37125936
Wie noemt nou zijn kind Grier?
pi_37125987
quote:
Op donderdag 20 april 2006 09:31 schreef GM het volgende:

[..]

Misschien wilde ze wel geen kinderen van Tom Cruise, kan me er iets bij voorstellen.
Als t kind een beetje naar de vader aard loopt het ook continu op de bank te springen.
Idd Tom is echt af en toe een rare mongool.

Zijn er al foto's of is alles nu verzonnen
  donderdag 20 april 2006 @ 13:58:54 #291
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_37126176
quote:
Despite the fact that TomKat claim that Alien Cruise was born on Tuesday, conspiracy theories abound.

One astute PerezHilton.com reader wrote in and brought up this very interesting observation (in response to reports that little Suri - a girl - has big blue eyes):

"ok perez. i'm a nurse. i work with babies. babies are not born with blue eyes, they dont come out with an eye color, usually the eyes are dark and by 3-6 months start to develop an actual color. yet people.com is saying that alien cruise has big blue eyes. hmm...are we sure that baby was just born yesterday? i don't buy it."

We don't buy it either!

P.S. In one of the many Indian languages, SURI means a knife.
"Bron"
pi_37126304
Dalijk adoptie al paar maanden terug
  donderdag 20 april 2006 @ 14:27:05 #293
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_37127104
Alle babys van het kaukasische ras worden JUIST met blauwe ogen geboren. Deze verpleegster mag dus wel eens terug naar de biologieklas.
  donderdag 20 april 2006 @ 14:45:44 #294
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37127721
quote:
Op donderdag 20 april 2006 14:27 schreef Spees_Eend het volgende:
Alle babys van het kaukasische ras worden JUIST met blauwe ogen geboren. Deze verpleegster mag dus wel eens terug naar de biologieklas.
Volgens mij ook, de meeste blanke pasgeboren babietjes hebben een soort blauwe ogen, de echte kleur ontwikkeld zich idd wat later... toch?

* Puckzzz heeft alleen maar drie ontzettend blonde jongens met blauwe ogen, dus een expert ben ik niet
pi_37127805
Ik werd geboren met hartstikke bruine ogen.
  donderdag 20 april 2006 @ 14:50:45 #296
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37127916
quote:
Op donderdag 20 april 2006 14:47 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik zei toch dat ik geen expert was maar die dame die dat stukje schrijft dus kennelijk ook niet
  donderdag 20 april 2006 @ 14:54:12 #297
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_37128027
quote:
Op donderdag 20 april 2006 12:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Grier
Griebus.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 20 april 2006 @ 14:54:52 #298
136 V.
pi_37128048
quote:
Op donderdag 20 april 2006 14:47 schreef BloodyLotte het volgende:
Lijkt mij vreemd.
quote:
Pasgeboren baby’s hebben maar heel weinig kleurstofcellen, daarom zijn hun ogen blauw. Hoe ouder je wordt, hoe meer kleurstofcellen. Bovendien ontstaat er per cel steeds meer kleurstof. Hoeveel cellen je uiteindelijk krijgt, en hoeveel kleurstof er per cel aanwezig is, hangt af van je ouders. De hoeveelheid kleurstof en dus de kleur van hun ogen bepaalt de oogkleur van hun kind. Als je ouders allebei blauwe ogen hebben, worden die van jou nooit bruin. Ogen van baby’s van bruinogige ouders worden als ze ongeveer negen maanden oud zijn langzaam bruin.
V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 20 april 2006 @ 14:55:11 #299
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_37128061
quote:
Op woensdag 19 april 2006 03:27 schreef StefanP het volgende:
Nou eet smakelijk dan maar Tommetje.
Misschien schenkt het hem de eeuwige jeugd
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 20 april 2006 @ 14:58:18 #300
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_37128176
quote:
Op donderdag 20 april 2006 14:55 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Misschien schenkt het hem de eeuwige jeugd
The horror.
pi_37128251
quote:
Op donderdag 20 april 2006 14:54 schreef Verbal het volgende:

[..]

Lijkt mij vreemd.
[..]

V.
Ik ben ook vreemd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: