Als ze echt zo gek is op die man, dan heeft ze waarschijnlijk een pesthekel aan zichzelf...quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:54 schreef Natalie het volgende:
Of ze is zó gek op die man dat ze dit allemaal voor hem over heeft.
Het is een meisje, en ze heet Ellen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:49 schreef Natalie het volgende:
Ieder moment, zou je zeggen.
Wie weet is het zelfs al wel geboren, maar is 't nog niet naar buiten gebracht.
Het ziet er toch uit alsof ze een voetbal (of misschien in dit geval een skippybal) onder dr shirt heeft gestopt?! Dat maakt het eng.quote:
wtf is that ?!quote:
De Bankspringer AKA Tom Cruise.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch eens benieuwd wie de vader is.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:20 schreef fleur22 het volgende:
[..]
De Bankspringer AKA Tom Cruise.toch echt....................
Of echt? Net zo echt als Robbert van den Broeke echt is................................![]()
![]()
Nou..niks 'gebruikt' nee....quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:23 schreef rena het volgende:
[..]
Heb je iets gebruikt, want ik snap niet helemaal wat je hiermee wil zeggen![]()
Hihi.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:32 schreef rena het volgende:
Ah zo, nu snap ik jeHet stond er een beetje onduidelijk.
Dat heb ik nou ookquote:Op zondag 9 april 2006 00:49 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik word ongeduldig.. Elke keer als ik dit topic in mijn AT zie, denk ik dat het kind er is. Hoe lang is ze nu zwanger, een jaar, minstens?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Cruise wil in ieder geval bij de geboorte aanwezig zijn, aangezien hij de verwekking al had gemist. Dus dat is wel fijn nieuws.
Tom is volgens jou de vader van Katies baby dus niet?quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Cruise wil in ieder geval bij de geboorte aanwezig zijn, aangezien hij de verwekking al had gemist. Dus dat is wel fijn nieuws.
quote:Katie Holmes has been banned from speaking to her baby for a week after it is born, it has been reported.
The pregnant actress has agreed not to talk to her new arrival, believed to be a girl, for at least seven days after she has entered the world, in accordance with fiance Tom Cruise's Scientology beliefs.
Katie, who is due to give birth any day, has already promised Tom she will deliver the child in complete silence, and she will also have very little contact afterwards.
A source told Britain's Closer magazine: "Katie respects Tom's dedication to Scientology. She is devoted to him and wants to bring up the child the Scientology way."
L. Ron Hubbard - the founder of the strange sci-fi cult - writes in the religion's creed, that all followers must live by, that new born babies must not hear their mother speak for a week so they will not associate their voice with the trauma of birth.
Bron
Ach, het zou natuurlijk wel kunnen dat het kind ín de kast is verwekt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:55 schreef Natalie het volgende:
[..]
Tom is volgens jou de vader van Katies baby dus niet?
Wat een nonsens.quote:
Heb jij je geboortetrauma al verwerkt dan???quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een nonsens.
Dan heeft ieder kind een trauma aan de geboorte overgehouden, zeker?
Ja, en hier staat ook nogquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:39 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Overigens klopt het verhaal niet helemaal. Ze mag geen lawaai maken bij de geboorte dus de baby kan haar stem helemaal niet associeren met de traumatische geboorte.
quote:Katie, who is due to give birth any day, has already promised Tom she will deliver the child in complete silence, and she will also have very little contact afterwards.
Nu ik erover nadenk ... ik denk dat ik vanavond eens een hartig woordje met mijn moeder ga spreken!quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:39 schreef Liejannuh het volgende:
Heb jij je geboortetrauma al verwerkt dan???
Zou het niet een gevalletje 'en-en' zijn? Dus én geluidloos de bevalling doorstaan én daarna een week in complete stilte zijn in de nabijheid van je kind?quote:Overigens klopt het verhaal niet helemaal. Ze mag geen lawaai maken bij de geboorte dus de baby kan haar stem helemaal niet associeren met de traumatische geboorte.
Ja, ik zou inderdaad gewoon een week onder zeil gaan, weet je zeker dat je geen geluid maakt enzoquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:50 schreef m@x het volgende:
Volgens de scientology-mevrouw die ze bij RTL-boulevard aan het woord lieten mag er tijdens de bevalling wel medicatie worden toegediend en bemoeit de scientolgy-kerk zich niet met medische zaken. Platspuiten die handel![]()
Aan het gezicht van Holmes te zien, denkt ze hetzelfdequote:Op vrijdag 14 april 2006 21:24 schreef BloodyLotte het volgende:
Volgens mij gaat die buik ontploffen.
Ik vind haar buik echt huge! Foei toch.quote:
quote:Geen katholieke doop voor Cruise-baby
(Novum/AP) - Katie Holmes is katholiek opgevoed, maar hoeft er niet op te rekenen dat haar baby katholiek gedoopt wordt. "Nee," zegt haar verloofde Tom Cruise in een interview met het Amerikaanse programma Primetime. "Nee, je kan katholiek zijn en scientologist. Je kan joods zijn en scientologist. Maar wij zijn alleen scientologisten." Het eerste kind van Holmes en Cruise kan ieder moment geboren worden.
De overstap van de 27-jarige Holmes naar de scientology-kerk heeft naar verluidt voor een breuk gezorgd tussen Katie's ouders en Cruise, die hun dochter liet kennismaken met de kerk. In het interview wuift Cruise die geruchten weg. Hij zegt 'close' te zijn met de hele familie, die volgens hem zijn geloof goedkeuren.
De 43-jarige superster bevestigt dat Holmes in stilte zal bevallen van hun eerste kind, een regel die de scientology-kerk voorschrijft. Cruise legt uit dat deze 'stille geboorte', wat inhoudt dat de moeder en alle omstanders tijdens de bevalling zo min mogelijk geluid maken, een teken is van 'respect naar de moeder'.
Cruise heeft twee geadopteerde kinderen uit zijn huwelijk met ex-vrouw Nicole Kidman, Isabella (13) en Connor (11). Nu de geboorte van zijn eerste kind met Holmes steeds dichterbij komt zegt hij dat het allemaal 'een beetje onwerkelijk' voelt.
Aha, het is dus uit zelfrespect dat Holmes geen kik gaat geven als haar kindje zich een weg naar buiten baant ...quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:36 schreef Duiveltja het volgende:
Cruise legt uit dat deze 'stille geboorte', wat inhoudt dat de moeder en alle omstanders tijdens de bevalling zo min mogelijk geluid maken, een teken is van 'respect naar de moeder'.
http://www.standaard.be/A(...)elid=DMF14042006_047quote:Op zaterdag 15 april 2006 09:31 schreef Copycat het volgende:
Aha, het is dus uit zelfrespect dat Holmes geen kik gaat geven als haar kindje zich een weg naar buiten baant ...
Mooie foto idd, Dizer!
Van de Scientology-site.quote:What is a quiet or silent birth?
Having a quiet, gentle birth is all about providing the best possible environment for the birthing mother and her new baby.
It is labor and delivery done in a calm and loving environment and with no-spoken words by everyone attending as much as possible. Chatty doctors and nurses, shouts to “PUSH, PUSH” and loud or laughing remarks to “encourage” are the types of things that are meant to be avoided.
As L. Ron Hubbard, Founder of Dianetics and Scientology, wrote, “Everyone must learn to say nothing within the expectant mother’s hearing during labor and delivery.” And, “A woman who wants her child to have the best possible chance will find a doctor who will agree to keep quiet especially during the delivery, and who will insist upon silence being maintained in the hospital delivery room as far as it is humanly possible.”
Does this mean that a mother cannot scream or moan at all?
Of course they can make noises — the point of silent birth is NO WORDS. This is a principle of Dianetics and to fully understand why, read the book Dianetics the Modern Science of Mental Health, by L. Ron Hubbard. It is words that are the culprit. Outside of not speaking, the objective is generally to have as peaceful and relaxing an environment as possible for the mother and child. It is doubtful that any woman could give birth without making any noise at all.
Mothers naturally want to give their baby the best possible start in life and thus keep the birth as quiet as possible.
Does the application of these principles preclude a mother from using medicines?
The Church has no policy against the use of medicines to help a person with a physical situation. This, too, is up to the mother and her doctor.
LOL.quote:Chatty doctors and nurses, shouts to “PUSH, PUSH” and loud or laughing remarks to “encourage” are the types of things that are meant to be avoided.
Ehh.. ben jij helderziend?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:15 schreef Evilia het volgende:
Man wat duurt het lang ! ik zit al sinds 1 maart (!) te wachten op die baby, normaal boeit een celeb-baby mij niet zo maar dit is zo'n apart koppel , ik zit dagelijks te checken of die baby al geboren is.Het moet nu elk moment komen toch ? of moeten ze nog even wachten totdat ze een baby van een draagmoeder hebben gevonden ofzo?! want die buik van Katie ziet er steeds raar uit.
![]()
Misschien bedoelde ze dat ze had verwacht dat het kind in maart 2006 geboren zou wordenquote:Op zondag 16 april 2006 19:58 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ehh.. ben jij helderziend?En anders... hoe kwam het dat je sinds maart erop wacht, als ze het pas in oktober bekend hebben gemaakt?
![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 20:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Misschien bedoelde ze dat ze had verwacht dat het kind in maart 2006 geboren zou worden![]()
tja, wat moet je dan. Thuiszitten totdat de baby eindelijk besluit te komen.quote:Op zondag 16 april 2006 21:08 schreef Paladina het volgende:
Katie is wel erg actief voor iemand die op 't punt staat te bevallen.... bijna dagelijks zie je op diverse sites nieuwe foto's van haar, vaak is ze in haar eentje op pad.
Ahha, ik dacht al, je kan lang wachten, maar zo lang?quote:Op zondag 16 april 2006 20:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Misschien bedoelde ze dat ze had verwacht dat het kind in maart 2006 geboren zou worden![]()
Lopen helpt de bevalling in gang te zetten.quote:Op zondag 16 april 2006 21:08 schreef Paladina het volgende:
Katie is wel erg actief voor iemand die op 't punt staat te bevallen.... bijna dagelijks zie je op diverse sites nieuwe foto's van haar, vaak is ze in haar eentje op pad.
Ja, vergeleken met Britney is 't wel een verbetering.quote:Op maandag 17 april 2006 14:37 schreef Syytön het volgende:
Ze is trouwens wel de best geklede zwange vrouw die ik ooit heb gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |