Als ze echt zo gek is op die man, dan heeft ze waarschijnlijk een pesthekel aan zichzelf...quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:54 schreef Natalie het volgende:
Of ze is zó gek op die man dat ze dit allemaal voor hem over heeft.
Het is een meisje, en ze heet Ellen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:49 schreef Natalie het volgende:
Ieder moment, zou je zeggen.
Wie weet is het zelfs al wel geboren, maar is 't nog niet naar buiten gebracht.
Het ziet er toch uit alsof ze een voetbal (of misschien in dit geval een skippybal) onder dr shirt heeft gestopt?! Dat maakt het eng.quote:
wtf is that ?!quote:
De Bankspringer AKA Tom Cruise.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch eens benieuwd wie de vader is.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:20 schreef fleur22 het volgende:
[..]
De Bankspringer AKA Tom Cruise.toch echt....................
Of echt? Net zo echt als Robbert van den Broeke echt is................................![]()
![]()
Nou..niks 'gebruikt' nee....quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:23 schreef rena het volgende:
[..]
Heb je iets gebruikt, want ik snap niet helemaal wat je hiermee wil zeggen![]()
Hihi.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:32 schreef rena het volgende:
Ah zo, nu snap ik jeHet stond er een beetje onduidelijk.
Dat heb ik nou ookquote:Op zondag 9 april 2006 00:49 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik word ongeduldig.. Elke keer als ik dit topic in mijn AT zie, denk ik dat het kind er is. Hoe lang is ze nu zwanger, een jaar, minstens?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Cruise wil in ieder geval bij de geboorte aanwezig zijn, aangezien hij de verwekking al had gemist. Dus dat is wel fijn nieuws.
Tom is volgens jou de vader van Katies baby dus niet?quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Cruise wil in ieder geval bij de geboorte aanwezig zijn, aangezien hij de verwekking al had gemist. Dus dat is wel fijn nieuws.
quote:Katie Holmes has been banned from speaking to her baby for a week after it is born, it has been reported.
The pregnant actress has agreed not to talk to her new arrival, believed to be a girl, for at least seven days after she has entered the world, in accordance with fiance Tom Cruise's Scientology beliefs.
Katie, who is due to give birth any day, has already promised Tom she will deliver the child in complete silence, and she will also have very little contact afterwards.
A source told Britain's Closer magazine: "Katie respects Tom's dedication to Scientology. She is devoted to him and wants to bring up the child the Scientology way."
L. Ron Hubbard - the founder of the strange sci-fi cult - writes in the religion's creed, that all followers must live by, that new born babies must not hear their mother speak for a week so they will not associate their voice with the trauma of birth.
Bron
Ach, het zou natuurlijk wel kunnen dat het kind ín de kast is verwekt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:55 schreef Natalie het volgende:
[..]
Tom is volgens jou de vader van Katies baby dus niet?
Wat een nonsens.quote:
Heb jij je geboortetrauma al verwerkt dan???quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een nonsens.
Dan heeft ieder kind een trauma aan de geboorte overgehouden, zeker?
Ja, en hier staat ook nogquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:39 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Overigens klopt het verhaal niet helemaal. Ze mag geen lawaai maken bij de geboorte dus de baby kan haar stem helemaal niet associeren met de traumatische geboorte.
quote:Katie, who is due to give birth any day, has already promised Tom she will deliver the child in complete silence, and she will also have very little contact afterwards.
Nu ik erover nadenk ... ik denk dat ik vanavond eens een hartig woordje met mijn moeder ga spreken!quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:39 schreef Liejannuh het volgende:
Heb jij je geboortetrauma al verwerkt dan???
Zou het niet een gevalletje 'en-en' zijn? Dus én geluidloos de bevalling doorstaan én daarna een week in complete stilte zijn in de nabijheid van je kind?quote:Overigens klopt het verhaal niet helemaal. Ze mag geen lawaai maken bij de geboorte dus de baby kan haar stem helemaal niet associeren met de traumatische geboorte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |