quote:
Over shampoo gesproken.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]goedemorgen
ow over die site die ik vaag noemde, die in je sig jahniet perse negatief hoor, maar apart. Wie léést dat uberhaupt?
Door jullie ben ik ineens gaan lezen wat er op mijn shampoofles staatnou ja ben blij dat ik iig elke dag mijn haar ermee mag wassen
WHZquote:
Mogguh Sunshine!!!quote:
quote:Onderhoud aan wegen onder de maat
Icoon VervoerHet wegonderhoud in negen van de tien gemeenten en provincies schiet behoorlijk tekort. Dat blijkt uit de inspectiegegevens van wegeninspectiebureau Inspectrum over tachtig gemeenten en provincies. Door het matige onderhoud voldoen de meeste wegen niet aan de minimale veiligheidseisen.
Volgens Kees de Visser van het wegeninspectiebureau zijn de cijfers representatief voor de landelijke toestand. "Mensen struikelen over ongelijke stoepen of beschadigen hun auto op een gat in een 80-kilometerweg," zegt hij. Het Algemeen Dagblad nam ook een steekproef en bemerkte dat het vooral in Delft bijzonder slecht is gesteld. In de gemeente voldoet maar liefst tachtig procent van de wegen niet aan de minimale veiligheidseisen.
De toestand in provincies en gemeenten met veel achterstallig wegenonderhoud verergert alleen maar. Dat komt volgens Martijn Buitenhuis van Inspectrum doordat de herstelkosten explosief oplopen. De beperkte budgetten van gemeenten en provincies staan reparaties dan in de weg.
TIp: zet hem 'aan'; draai de VW kraan open.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:31 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb het hartstikke koud, toch zit ik nog geen meter van de verwarming
helemaal topquote:Op donderdag 8 december 2005 09:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mogguh Sunshine!!!![]()
joe hef meelik weet alleen niet wat er met de kleuren gebeurd is
heb 'm in CMYK gemaakt, denk dat het daardoor komt
quote:Op donderdag 8 december 2005 09:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]goedemorgen
ow over die site die ik vaag noemde, die in je sig jahniet perse negatief hoor, maar apart. Wie léést dat uberhaupt?
Door jullie ben ik ineens gaan lezen wat er op mijn shampoofles staatnou ja ben blij dat ik iig elke dag mijn haar ermee mag wassen
Grappig... Ik wil ze wel met 150 man op ene podium zien spelen. Ik heb ze afgelopen Augustus zien en horen spelen op Wacken Open Air, Maar toen waren ze maar met 80 man dacht ik..quote:Op donderdag 8 december 2005 11:21 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga 12 januari naar GroningenBeetje Corvux Corax met de Carmina Burana bekijken
En daarna weer terug
![]()
Ze spelen in de Martini-kerkquote:Op donderdag 8 december 2005 11:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Grappig... Ik wil ze wel met 150 man op ene podium zien spelen. Ik heb ze afgelopen Augustus zien en horen spelen op Wacken Open Air, Maar toen waren ze maar met 80 man dacht ik..Klonk wel leuk..
Corvus Corax is latijns voor raaf. Carmina Burana is een opera. dus je gaat met een raaf naar een opera kijken?quote:Op donderdag 8 december 2005 11:21 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga 12 januari naar GroningenBeetje Corvux Corax met de Carmina Burana bekijken
En daarna weer terug
![]()
Carl Orffquote:Op donderdag 8 december 2005 11:49 schreef Shark.Bait het volgende:
Corvus Corax is latijns voor raaf. Carmina Burana is een opera. dus je gaat met een raaf naar een opera kijken?
Nee hoorquote:Op donderdag 8 december 2005 11:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Corvus Corax is latijns voor raaf. Carmina Burana is een opera. dus je gaat met een raaf naar een opera kijken?
Ik heb ff de wiki erbij gehaald.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:49 schreef Shark.Bait het volgende:
Heb jij weer. Morgen dan maar?quote:Op donderdag 8 december 2005 12:43 schreef Xilantof het volgende:
lol
ik gisteren vol goede moed bedacht dat ik maar eens langs die leraar zou gaan...
bedenk ik nu pas dat ie er nooit is op donderdag
Morgen dan maarquote:Op donderdag 8 december 2005 14:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Heb jij weer. Morgen dan maar?
Leuk!!!quote:Op donderdag 8 december 2005 10:58 schreef Xilantof het volgende:
[..]![]()
Ik kwam op 't idee zo'n 9 maanden terugtijdens stage... ik las de verpakking van een pak melk in m'n pauze. en ik schoot in de lach om die verpakking. Hoe dat beschreven werd enzo. En toen ging 'k 't verzamelen laat maar zeggen. En nu doen er wat mensen mee die ook mee verzamelen. En serieus, je komt de gekste dingen tegen
![]()
ja johquote:
Whehehe, hoe verzinnen ze het....quote:Op donderdag 8 december 2005 16:35 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ja joh![]()
dit vond ik ooit op de verpakking van Autodrop:
"Luchtige Salmiak Snoek
Artistiek en vooral geliefd bij Francofiele handenarbeidleraren. Uitgevoerd in pittige salmiakschuim."
echt wtf? Francofiele handenarbeidleraren![]()
Ja komt best grappige dingen tegen iig als je er zo op gaat lettenquote:Op donderdag 8 december 2005 17:06 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Whehehe, hoe verzinnen ze het....
De FA's waren gevoelig voor Sub's smeekbede'squote:Op donderdag 8 december 2005 19:19 schreef ijsmeis het volgende:
Ja hoi, ik moest even posten in FOT.
Lnx666 is btw mod-af. KUT!
Kwijlbalquote:Op donderdag 8 december 2005 19:21 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
De FA's waren gevoelig voor Sub's smeekbedes
Dat de FA's gevoelig zijn voor mijn charmes klopt wel, maar welke smeekbedes?quote:Op donderdag 8 december 2005 19:21 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
De FA's waren gevoelig voor Sub's smeekbede's
quote:Op donderdag 8 december 2005 19:23 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dat de FA's gevoelig zijn voor mijn charmes klopt wel, maar welke smeekbedes?
Mijn charmes winnen toch!quote:Op donderdag 8 december 2005 19:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!
Lynx op zwart! Lynx op zwart!.
je bent altijd ontopic in een slowchat.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:28 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, even ontopic dan.
Ik heb geen digicam.
Nou, ik heb wel een aantal foto's voor schoolopdrachten gemaaktquote:Op donderdag 8 december 2005 19:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
je bent altijd ontopic in een slowchat.
Als je geen cam hebt, ben je automatisch model
quote:Op donderdag 8 december 2005 19:51 schreef ijsmeis het volgende:
Ik durf/laat ze alleen niet beoordelen hiero.
Ach ja, anders heb ik nog zo'n mooiequote:Op donderdag 8 december 2005 19:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
niemand fikt je meteen tot de grond toe af hoor.... Dat gaat met beleid
![]()
Die blauwbekkies hebben rechtenquote:Op donderdag 8 december 2005 19:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach ja, anders heb ik nog zo'n mooie [afbeelding]-knop.
Ga ik alles positief maken!
Dat zou ik ook niet doen, neequote:Op donderdag 8 december 2005 19:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Die blauwbekkies hebben rechten![]()
Demn... Nou we zullen aardig zijn hoor... Behalve voor Sub![]()
Ik heb die knop ook hoor!quote:Op donderdag 8 december 2005 19:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Die blauwbekkies hebben rechten![]()
Demn... Nou we zullen aardig zijn hoor... Behalve voor Sub![]()
Bleu brother is wachting youquote:Op donderdag 8 december 2005 20:02 schreef HMaster-II het volgende:
2 actief in Blauw...![]()
Dat wordt gevaarlijk
quote:Op donderdag 8 december 2005 20:08 schreef Shark.Bait het volgende:
nu nog grote smurf en we zijn weer compleet
LOLquote:Keep in mind that we are all mere humans and sometimes make mistakes in whatever we write in our personal ads and email massages. It is hard to know a person’s heart without first investing a great deal of time and energy in the process. So always try to give people the benefit of the doubt. Typographical mistakes happen. Ask for clarification before you accuse someone of obscenity or harassing you. Look for a pattern of abuse not just one incident or mistake. For example: a woman once asked to have a man banned from the dating service for obscenity and all he did is mistakenly type a “w” instead of a “c”, resulting in the word “whores” instead of “chores”. He meant to send her a reply message stating, “I enjoy doing chores”
Welnee, een speciaal soort hoerenquote:
Meneer heeft er verstand van?quote:Op donderdag 8 december 2005 21:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Welnee, een speciaal soort hoeren
Yup. Net zoals een dokter verstand heeft van ziektes zonder ziek te zijnquote:
Riep je?quote:Op donderdag 8 december 2005 20:08 schreef Shark.Bait het volgende:
nu nog grote smurf en we zijn weer compleet
Goedemorgen Flashquote:Op vrijdag 9 december 2005 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
goeiemorgeneerst koffie halen, en dan iets over reservesleutels mompelen
quote:Op vrijdag 9 december 2005 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:
en anders mag jij vanmiddag lekker de stad in
rennen vliegen draven voordat de winkels om 2100 dicht gaanquote:Op vrijdag 9 december 2005 08:52 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dat is de ironie
op een normale vrijdag ben ik pas om 18.30 thuis
hahahaquote:Op vrijdag 9 december 2005 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
rennen vliegen draven voordat de winkels om 2100 dicht gaan
Dat hij naar jou komt om die sleutels op te halenquote:Op vrijdag 9 december 2005 08:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hahaha
nou ik ga eerst ff mijn eigen zakie redden door hem te bellen voordat ie mij belt
of hij gaat voor de verandering eens met het openbaar vervoer boodschappen doenquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:00 schreef Xilantof het volgende:
Ik belde net
hij ging wel even zoeken naar de reserve-sleutel
quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:32 schreef Puckzzz het volgende:
Shit net geen kwartetje gekilled
nouja goedemorgen dan maar
Goedemorgen !quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:32 schreef Puckzzz het volgende:
Shit net geen kwartetje gekilled
nouja goedemorgen dan maar
hoiquote:
Dus je hebt nog geen ontbijt gehad en de lunch sla je ook over?quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:15 schreef PdeHoog het volgende:
Nog geen weekend hierMaar wel vanavond uit eten op kosten van de baas
![]()
wat voor hebbedingeskes hebbie koop'n keerl?quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:12 schreef Mauro het volgende:
Zo,
Ik heb hebbedingetjes kopen bij de mediamarkt.
Laatst bij een vriend een Thrustmaster gamepad in de hand gehad. Die moet ik dus ook hebbenquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
wat voor hebbedingeskes hebbie koop'n keerl?
De Macquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:19 schreef Debsterr het volgende:
Uit eten, ow ja dat doe ik ook nog vandaag haha. Op kosten van pappie en mammie
En weet je al waar je gaat eten?
Hoop dattie nog een beetje kan bewegen met die rollatorquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:14 schreef Debsterr het volgende:
En, al mensen die weekend hebben? Ik welen ik ga naar Simply Red vanavond
En morgen shoppen. Ja..het leven is fijn, toch
?
Godverdomme is dat NU alweer begonnen??quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Hij kon btw niet meer door de brievenbus! Vanwege het vuurwerk gedoe
.
quote:
Vorige maand alquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godverdomme is dat NU alweer begonnen??Mên ik haat de feestdagen
![]()
Welke zoekmachine gebruik jij?quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:29 schreef Mauro het volgende:
[..]
Welke zoekmachine gebruik jij?
Ik heb hier op fok nog nooit iemand zo snel een topic zien zoeken.
(als je de oude zoekfunctie (pre-Replique) niet meerekent)
Zoiets jaquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:16 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dus je hebt nog geen ontbijt gehad en de lunch sla je ook over?![]()
Ja hoorquote:En weet je al waar je gaat eten?
Ja potverdikkie waarom klik ik dan ook op die linkquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja hoorIk heb het zelf gereserveerd
Het wordt een beren-restaurant
http://www.beren.nl
quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja potverdikkie waarom klik ik dan ook op die linknu heb ik zin in gegrild vlees
![]()
quote:Als gevolg van wereldwijde leveringsproblemen bij SanDisk is Canon niet in staat u een SanDisk 256 MB CompactFlash kaart te leveren.
Wat lief!quote:Daarom treft u bijgesloten een SanDisk 512 MB CompactFlash kaart aan.
Wat goed van ze!!quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:14 schreef Offy het volgende:
Hai
Canon heeft zo'n leuke actie: Als u in de periode van 15 maart tot en met 31 december 2005 een EOS 350D, EOS 20D of een EOS 5D koopt en zich indiezelfde periode registreert op Canon Image Gateway, ontvangt u per post een gratis 256 MB CF card.
Mooi meegenomen, dacht ik
Ligt er vandaag een brief van Canon in mijn brievenbus:
[..]Lichte paniek
[..]
Wat lief!Canon
onderquote:Onze excuses voor eventueel ongemak.
Dat is nog eens verantwoordelijkheid nemen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:14 schreef Offy het volgende:
Hai
Canon heeft zo'n leuke actie: Als u in de periode van 15 maart tot en met 31 december 2005 een EOS 350D, EOS 20D of een EOS 5D koopt en zich indiezelfde periode registreert op Canon Image Gateway, ontvangt u per post een gratis 256 MB CF card.
[..]Lichte paniek
[..]
Wat lief!Canon
Coolquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:14 schreef Offy het volgende:
Hai
[..]Lichte paniek
[..]
Wat lief!Canon
Is dat een subtiele hint dat ik eens een keer iets anders op de foto moet zetten?quote:
Ik denk dat je hier een beetje uitleg bij moet gevenquote:Hier stinkt de kamer naar tandpasta...
Laat ik eerst maar eens beginnen met een 350Dquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:34 schreef PdeHoog het volgende:
Cool
Wat heb je nou eigenlijk gekochtEen 350D of een 20D
Nee hoor, echt geen hint...Ik heb het ook geprobeerd (eerst al ooit eens na huiz zijn goudvis) maar het wil niet zo best.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:35 schreef Offy het volgende:
[..]
Is dat een subtiele hint dat ik eens een keer iets anders op de foto moet zetten?
[..]
Ik heb de hele middag met een bouwlamp op een leeggeknepen tube tandpasta geschenen om 1 leuke foto te krijgen...maar dat spul gaat best stinken als het warm wordtquote:Ik denk dat je hier een beetje uitleg bij moet geven
quote:
Dat is tof!!!quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:14 schreef Offy het volgende:
Hai
[..]Lichte paniek
[..]
Wat lief!Canon
Ruimte genoegquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
jezus wat een lampna ja, mooi issie wel, eigenlijk
Maar ik bedoel, je moet er maar ruimte voor hebben
Ssstt!!! daar moet je van genieten!quote:
Nog even en Toepsie krijgt steraluresquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:45 schreef Toeps het volgende:Ik ga maandag figureren voor de Oud en Nieuw uitzending van Koefnoen!
(En deze week an gefigureerd in Wild Romance, over Herman Brood...)
Ik word beroemd! Althans, mijn oor dan... Of mijn teen...
quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nog even en Toepsie krijgt steralures![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:50 schreef Toeps het volgende:
[..]
![]()
Tsssk! Een Fok!Meet?! Kom eerst maar eens met die flappen! Voor minder dan 10.000 kom ik mijn bed niet uit!
Ik heb nog wel een handdoekfoto van voor je beroemd werdquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:50 schreef Toeps het volgende:
[..]
![]()
Tsssk! Een Fok!Meet?! Kom eerst maar eens met die flappen! Voor minder dan 10.000 kom ik mijn bed niet uit!
Jaaaaa, chantage foto'squote:Op vrijdag 9 december 2005 22:55 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een handdoekfoto van voor je beroemd werd
Het is idd prachtig om nu foto's te gaan maken...ik zou ook wel willen alleen 2 problemen: m'n nieuwe camera komt pas volgende week (Sony H1) en ik heb zometeen om half 10 tentamenquote:Op zaterdag 10 december 2005 07:00 schreef Puckzzz het volgende:
Zooooooowww.. Early bird ctaches the worm!!stomme werkritme
![]()
Het is schitterend mistig, zou het zonnetje straks ook nog opkomen? Ik hou het ff in de gaten en ga er misschien zo op uit met de camera. Maar het is wel glad heb ik al gemerkt.
@ Toeps: Wat gaaf!! Ik ben erg benieuwd naar die film. Ben toch echt wel een Brood liefhebberinkoppertje
![]()
@Ron & PdH : ik sliep lekker al, had alleen de LTnog aanstaan
quote:Op zaterdag 10 december 2005 07:06 schreef Vigile het volgende:
[..]
Het is idd prachtig om nu foto's te gaan maken...ik zou ook wel willen alleen 2 problemen: m'n nieuwe camera komt pas volgende week (Sony H1) en ik heb zometeen om half 10 tentamen(JA, op zaterdag ochtend..!)
Ach, Nighttown moet New York voorstellen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:24 schreef Mauro het volgende:
Zeg Toeps.
Hier in de wijk zijn ze twee dagen aan het filmen geweest voor Herman Brood.
De Oosterparkwijk in Groningen voor een film die zich in Zwolle en Amsterdam afspeelt
of je komt hier langs en maakt vanaf hierquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:01 schreef Shark.Bait het volgende:
Lois Lane was er, maar mijn foto's daarvan zijn erg ruis-erig
[afbeelding]
Ff kijken of ik er een anti ruis proggie op lois kan lane-en..eh.. los kan laten
quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:09 schreef Re het volgende:
of je komt hier langs en maakt vanaf hier
Je gaat iets leuks doen?quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:16 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh
Over vier uur alweer de deur uitNu eerst maar eens ontbijten
Ik ga naar vrienden die ik al een paar maanden niet gezien hebquote:
Je moet ook niet drie avonden achter elkaar flink doorzakkenquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:46 schreef Subhuman het volgende:
Tsja, drie avonden achter elkaar flink doorzakken zorgt er niet voor dat je er 's ochtends vroeg helderder op wordt.
Het kon niet anders!quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je moet ook niet drie avonden achter elkaar flink doorzakken
quote:
Thailand? daar gaat iedere pleb heen. Athans, als ze niet bang zijn om weggespoeld te worden. Doet me denken aan Peru. Daar zijn ook al teveel kennissen van me heen geweest. Telkens krijg ik Machu Pichu (schrijf je dat zo?) net iets anders te zien...1cm naar links genomen, 1cm naar rechts. met of zonder wolken. Afijn, je snapt ws wat ik bedoel...quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:48 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga naar vrienden die ik al een paar maanden niet gezien hebIk krijg allerlei spannende verhalen over Thailand en over de aankomende bruiloft te horen
quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Thailand? daar gaat iedere pleb heen. Athans, als ze niet bang zijn om weggespoeld te worden. Doet me denken aan Peru. Daar zijn ook al teveel kennissen van me heen geweest. Telkens krijg ik Machu Pichu (schrijf je dat zo?) net iets anders te zien...1cm naar links genomen, 1cm naar rechts. met of zonder wolken. Afijn, je snapt ws wat ik bedoel...
14.gifquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:19 schreef PdeHoog het volgende:![]()
Maar goed....het is altijd wel gezellig dus dat gaat helemaal goed komen
Is dat die meneer op dat plaatje onder je naam?quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:21 schreef Skaai het volgende:
Mijn papa heeft een Canon EOS 350D gekocht en nu ga ik 'm inpikken
Woeiiii...quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:21 schreef Skaai het volgende:
Mijn papa heeft een Canon EOS 350D gekocht en nu ga ik 'm inpikken
Mijn statief is veel kleiner, maar mijn mannelijkheid compenseert een hoopquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:23 schreef Jelleee het volgende:
en ik heb statief! een Velbon CX 586..(met waterpas, 152cm hoog, ingeklapt 55cm en met tas! )
...maar niet alles?quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn statief is veel kleiner, maar mijn mannelijkheid compenseert een hoop
Nee sorry, die 152 cm gaat net niet lukkenquote:
Ik kom er dus net achter dat mijn statief hoger is dan mezelf.. <_>quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn statief is veel kleiner, maar mijn mannelijkheid compenseert een hoop
Dat hoop ik niet voor 'r!quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat die meneer op dat plaatje onder je naam?
ik welquote:Op zondag 11 december 2005 13:43 schreef Re het volgende:
zo... zijn we er weer?
Terug staren is okee... en dan wedstrijdje doen wie het eerst wegkijkt --die heeft verlorenquote:Op zondag 11 december 2005 14:34 schreef Debsterr het volgende:
Huiswerk... bah! Het ligt daar maar naar me te staren
Het beste kun je gewoon dat huiswerk het raam uit donderenquote:Op zondag 11 december 2005 14:51 schreef Debsterr het volgende:
Zou dat werken? Dat terugstaren? Wie weet wordt het dan wel bang en loopt het zomaar weg!
Ja alleen jammer dat je niet net een stukje van de trampoline ziet, dat zou duidelijker maken dat het om een streksalto gaatquote:Op zondag 11 december 2005 15:01 schreef Debsterr het volgende:
Die laatste is wel een gave actiefoto!!
Die eerste is mooi!quote:Op zondag 11 december 2005 15:00 schreef pea4fun het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Paar van de foto's waar ik me gister mee bezig heb gehouden.
Leuk! Veel plezier ermee, in Italië zijn genoeg fotomomenten denk ikquote:Op zondag 11 december 2005 15:07 schreef Vampess het volgende:
![]()
Ik heb voor m'n verjaardag een Ixus 50 gekregen(na jaren geen digitaal camera gehad te hebben). En ik ga woensdag naar italië, dus ik hoop over een paar weken wat mooie kiekjes te posten
![]()
neem je wel even wat basis principes van de fotografie in acht?quote:Op zondag 11 december 2005 15:11 schreef Vampess het volgende:
Yup.. Mijn verjaardag was 2 weken geleden, geweldig getimed cadeau
Ik help op de les van die meisjes, dus ben een beetje mede verantwoordelijk voor hun prestatiesquote:Op zondag 11 december 2005 15:08 schreef Shark.Bait het volgende:
hoe kwam je daar zo bij om dat te doen, Pea?
ik had eergisteren heel iets anders:
[afbeelding]
Ja zonder flits, mocht niet om de meisjes niet te hinderen. 500 iso. En ik mocht wel fotograferen, maar niet dwars over de vloer lopen uiteraard, vandaar de achterkant.quote:Op zondag 11 december 2005 15:09 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Die eerste is mooi!andere kant zou denk ik mooier zijn, maar je kan niet blijven rondrennen daarzo tijdens eens wedstrijd natuurlijk.
![]()
De rest is ook mooi, zonder flits toch?
quote:
Zo'n Ixus schijnt ook een fijn portretcameraatje te zijn heb ik van horen zeggen. Doe eens een paar portretjes en laat eens zienquote:Op zondag 11 december 2005 15:30 schreef Vampess het volgende:
Nee.. Ik ga gewoon foto's maken
Toen ik 7 was ofzo kreeg ik een analoog fototoestel (ik heb foto's maken altijd leuk gevonden), dat ding al een hele tijd niet meer gebruikt (rolletjes, batterijen etc). Dus ik ben heel blij met m'n digitale
Maar ja, ik kan erg precies zijn als het op foto's maken aankomt, dat een straaltje licht willen fotografen, of precies een bepaalde opstelling willen fotograferen.. Zo in Londen nog 5 minuten staan wachten met een wegwerp camera tot dat alle mensen uit m'n beeld warenPrachtige park foto's
Helaas heb ik ook geen scanner
![]()
Bakkerquote:
Shark in pakquote:Op zondag 11 december 2005 15:08 schreef Shark.Bait het volgende:
hoe kwam je daar zo bij om dat te doen, Pea?
ik had eergisteren heel iets anders:
[afbeelding]
quote:
quote:
RTFMquote:Op zondag 11 december 2005 15:32 schreef Skaai het volgende:
[..]![]()
Ohja, ik snap nog niks van die Canon maar dat komt vast wel
brak van wat? hoe laat was je thuis?quote:Op zondag 11 december 2005 14:59 schreef Debsterr het volgende:
Tsjaa, ik geloof dat... ja nee nou... nee dat doen we niet
Moet toch ook ooit is een diploma behalen! De opleiding op zich is trouwens niks mis mee, alleen ben nog een beetje brak![]()
Uiteraard is iedereen welkomquote:Op zondag 11 december 2005 15:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BakkerDinsdagavond lichtjesavond in Delft. We gaan om 18:00 uur bij mij vandaan naar de binnenstad
met een sluitertijd van 1 seconde moet je je camera wel ergens opzetten, anders krijg je bewogen foto'squote:Op zondag 11 december 2005 15:53 schreef Vampess het volgende:
Geen portret (m'n slachtoffer ligt te slapen) Maar wel even 'n mooi macro kiekje
![]()
[afbeelding]
Let niet op de rommel in de achtergrond
Ik de hele dag al nietquote:Op zondag 11 december 2005 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
hoi allemaalik ben erg nuttig bezig vandaag, eigenlijk de hele dag al
Nou dan doe je het nog gewoon eens over als ie wakker isquote:Op zondag 11 december 2005 17:09 schreef Vampess het volgende:
hehe ja, sorry't ziet er gewoon zoveel beter uit
Net wat slaperige portretten van m'n lief gemaakt, denk niet dat 'ie ze online wil though
quote:Op zondag 11 december 2005 17:04 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik de hele dag al nietNou ja, morgen weer tijd genoeg om nuttig te zijn
Al vast eet smakelijkquote:Op zondag 11 december 2005 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik was ff douchen en scheren, had ik zin inen nu ga ik koken
hoi!quote:Op zondag 11 december 2005 19:34 schreef pea4fun het volgende:
Hoi xila, vertel eens wat leuks
en flash tot over een minuutje dan
Nou ja, als het wel had gegaan was er nog niet veel te melden...maar nu iets echt leuks...quote:Op zondag 11 december 2005 19:35 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hoi!
Iets leuks...
euhm.. ik wilde vanochtend op FOK!, maar dat ging niet![]()
dus dat is niet zo leuk
Xilquote:
Nee, ik moet werken. Bovendien is het een beetje ver weg.quote:Op zondag 11 december 2005 19:51 schreef PdeHoog het volgende:
Dinsdag-avond ook mee de binnenstad van Delft in
morgen weer werkenquote:Op zondag 11 december 2005 19:37 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou ja, als het wel had gegaan was er nog niet veel te melden...maar nu iets echt leuks...
Het ziet er meer uit alsof je de lente in je hoofd hebtquote:Op zondag 11 december 2005 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
morgen weer werken
Sorry, heb een beetje last van de donkere dagen voor kerst
Subbie heb je mijn turnfoto's al gezien?quote:Op zondag 11 december 2005 19:52 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nee, ik moet werken. Bovendien is het een beetje ver weg.
Ja! Zien er echt goed uit!quote:Op zondag 11 december 2005 20:04 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Subbie heb je mijn turnfoto's al gezien?
Was het maar vast zo ver iddquote:Op zondag 11 december 2005 20:03 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het ziet er meer uit alsof je de lente in je hoofd hebt![]()
Ik schiet digitaal misschien dat dat scheelt? Ik heb in RAW geschoten, dan kan je nog heel wat licht erin brengen achteraf.quote:Op zondag 11 december 2005 20:07 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ja! Zien er echt goed uit!
Ik heb toevallig gister ook een rolletje opgehaald met turnfoto's lag al maanden te wachten tot ik het weg zou brengen, maar de meeste zijn bewogen! En ik zat met 1600 ISO rond de 1/60 seconde!
Hoe doe jij dat met 500 ISO?
Uhm ja dat ook, gebruikte de 105mm 2.8 speciaal omdat ie zo lichtsterk is.quote:Op zondag 11 december 2005 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Lichtsterk glas misschien?
Ja maar ik schiet met mijn 50 mm f/1.7!quote:Op zondag 11 december 2005 20:09 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Uhm ja dat ook, gebruikte de 105mm 2.8 speciaal omdat ie zo lichtsterk is.
Dat kan ik me haast niet voorstellen, dan moeten ze turnen met het licht uit ofzo. Het was gister ook nog eens een donkere dag, dus heb niet eens daglicht gezien!quote:Op zondag 11 december 2005 20:21 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ja maar ik schiet met mijn 50 mm f/1.7!
Zou het dan echt zoveel donkerder zijn in die zaal?
Zat je constant op f/2.8 te schieten? Welke sluitertijd had je dan bij ISO 500?quote:Op zondag 11 december 2005 20:23 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat kan ik me haast niet voorstellen, dan moeten ze turnen met het licht uit ofzo. Het was gister ook nog eens een donkere dag, dus heb niet eens daglicht gezien!
sorry dat ik ineens weg wasquote:Op zondag 11 december 2005 19:37 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou ja, als het wel had gegaan was er nog niet veel te melden...maar nu iets echt leuks...
Ja heb wel veel op 2.8 geschoten, met een sluitertijd van 1/60.quote:Op zondag 11 december 2005 20:25 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Zat je constant op f/2.8 te schieten? Welke sluitertijd had je dan bij ISO 500?
Ben jij gewoon beter in het beste moment bepalen, dus dat moment waarop ze het meest stilhangen!quote:Op zondag 11 december 2005 21:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja heb wel veel op 2.8 geschoten, met een sluitertijd van 1/60.
Ik heb een voordeeltje dat ik gewoon de hele oefening ken natuurlijk, maar dan nog heb ik ook veel bewogen plaatjes hoor...zoals deze bijvoorbeeldquote:Op zondag 11 december 2005 21:32 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ben jij gewoon beter in het beste moment bepalen, dus dat moment waarop ze het meest stilhangen!Ik zat ook veel rond de 1/60 of 1/125 dus kan het daar in elk geval niet aan gelegen hebben.
Wat wel scheelt is dat ik soms alvast scherp had gesteld bij de balk en kast op het punt waar ik wist dat ze moesten komen. Dan is alleen timing nog belangrijk...de plof op plank of trampoline bijvoorbeeld als ze over de kast gaan.quote:Op zondag 11 december 2005 21:42 schreef Subhuman het volgende:
Zulke plaatjes heb ik bijna alleen maar... Achtergrond scherp, turner bewogen. Heb maar een paar ertussen waar het echt goed gaat.
Komt vast omdat ik meestal geen idee heb wat ze gaan doen haha
Had ik ook gedaan, anders was het helemaal een ramp geweest!quote:Op zondag 11 december 2005 21:45 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wat wel scheelt is dat ik soms alvast scherp had gesteld bij de balk en kast op het punt waar ik wist dat ze moesten komen. Dan is alleen timing nog belangrijk...de plof op plank of trampoline bijvoorbeeld als ze over de kast gaan.
Ok danquote:Op zondag 11 december 2005 21:46 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan, anders was het helemaal een ramp geweest!Ik heb geen autofocus camera's, moet alles nog ouderwets met de hand doen.
Ik zal eens wat foto's van mij uploaden. Alleen een ander keertje, moet nu een concept paper reviewen. Ik hoop dat ik het niet vergeet!
Met een dikke 200/2,8 op een afstandje gaan zittenquote:Op zondag 11 december 2005 21:47 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ok danow en mat is het lastigst, niks om vantevoren op te focussen, en ze gaan alle kanten op
Dan is het misschien nog wel lastiger om te volgen.quote:Op zondag 11 december 2005 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met een dikke 200/2,8 op een afstandje gaan zitten
24 mm en croppen is the way to go!quote:Op zondag 11 december 2005 21:52 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dan is het misschien nog wel lastiger om te volgen.
ja F22 ofzoquote:Op zondag 11 december 2005 21:54 schreef Subhuman het volgende:
[..]
24 mm en croppen is the way to go!
quote:Op maandag 12 december 2005 12:53 schreef Re het volgende:
had ik al gezegd dat maandagen zuigen?
ja we posten wat afquote:Op maandag 12 december 2005 13:50 schreef PdeHoog het volgende:
HoiDrukke boel hier
Ik kom terug van drie uur vergaderen en ik zie 7 nieuwe berichten
Netquote:Op maandag 12 december 2005 14:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja we posten wat afkan je het nog volgen?
M-o-e-t-e-n-w-e-m-i-s-c-h-i-e-n-w-a-t-l-a-n-g-z-a-m-e-r-p-r-a-t-e-n, d-a-t-j-e-h-e-t-d-a-n-w-e-l-b-e-g-r-i-j-p-t-?quote:
whehehehehehehquote:Op maandag 12 december 2005 14:32 schreef pea4fun het volgende:
Nou heb ik vorig jaar voor mijn moeder een kalender gemaakt met foto's van de familie...aardigheidje voor kerst...Nu liet ze me weten dat ze weer rekent op zo'n geweldige kalenderMoeders...je geeft ze een vinger....uhm...wacht ff, ik ben ook moeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |