Dat kan nu dus niet meerquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:34 schreef Pony-Lover het volgende:
lekker strijkers erin wurmen
die kleine strijkers die je in belgie kan halen passen met gemak erin.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:49 schreef Elusive het volgende:
mocht wel wat vroeger, er zijn er al genoeg opgeblazen
Boefje!quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:05 schreef MosPos het volgende:
Een lekkere hondendrol past er altijd wel in!![]()
Nou, voor deze keer dan!quote:Op woensdag 30 november 2005 15:35 schreef Carport het volgende:
Hah, een topic over mijn werkzaamheden![]()
Inderdaad zijn sommige brievenbussen al een week of drie voorzien van 'brievenbusversmallers'. Zelf heb ik dat ook gedaan bij een aantal. In December worden sommige brievenbussen helemaal afgesloten of weggehaald. Begin Januari worden ze weer geopend.
Dat afsluiten is nodig ook! Er zijn weet-ik-hoeveel brievenbussen vernield vorig jaar. Zelfs in begin November lagen er al brievenbussen open door vuurwerk...![]()
![]()
Sterker nog:
Dit jaar zijn er al 129 (!) brievenbussen beschadigd door vuurwerk (September - November)!
quote:Op woensdag 30 november 2005 21:07 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
laat me ff raden: waren het naaktfilmpjes van jezelf in de dvd, die je vervolgens ter sollicatie naar Pabo opstuurde?
Oh jeetje GoLLuM, dan moet je helemaal naar het postkantoor lopen!quote:Op woensdag 30 november 2005 21:13 schreef the900 het volgende:
O shit. Ik moet nog allemaal cd's op de post doen
Hier ook niet echt last van gelukkigquote:Op woensdag 30 november 2005 21:27 schreef Molluck het volgende:
[..]
Oh jeetje GoLLuM, dan moet je helemaal naar het postkantoor lopen!![]()
Maar het valt me op dat er hier in de buurt nog helemaal geen vuurwerk is, normaal gesproken hoor je half november al overal knallen
als ze heel zijn wel. ik snap nog steeds niet wat die klootzakken er aan vinden om ze op te blazen..quote:Op woensdag 30 november 2005 18:25 schreef Camplo het volgende:
Ze blijven ook zo leuk.
Stoerdoenerijquote:Op donderdag 1 december 2005 07:25 schreef buzzer het volgende:
[..]
als ze heel zijn wel. ik snap nog steeds niet wat die klootzakken er aan vinden om ze op te blazen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |