abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 december 2005 @ 13:45:30 #201
46911 Mjam
Zweven is leven
pi_32917184
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Je doet het voorkomen alsof Fortuijn staatsgevaarlijke gek nummer 1 was. Dat is wel een bizarre voorstelling van zaken, aangezien hij gewoon het democratische proces volgde en geen ondemocratische voorstellen had. De reden tot chantage zou dan volgens jou voortkomen uit de rel die er geweest zou zijn als hij MP was geworden. Hij was echter niet degene die die rel begonnen zou zijn, dat zouden derden geweest zijn om wat voor reden dan ook. De AIVD had er beter aan gedaan hen in de gaten te houden.
Hoe je het ook bekijkt is het geen zaak van de AIVD, maar van justitie en als het neerkomt op het leveren van de MP is het een zaak van de kiezers.
Ik zeg helemaal niet dat hij een staatsgevaarlijke gek was, ik weet niet hoe je daar bij komt. Ik was geen aanhanger, maar vond het wel amusant hoe hij binnen de regels van de democratie de boel op stelten zette.
Verder had ik het wel over een mogelijke rel die uit zou kunnen breken, maar dat noemde ik niet als reden voor chantage. De reden is dat hij strafbare feiten pleegde en dat hij daardoor zijn complete carriere gedag zou kunnen zeggen. Dat maakt dat lieden hem zouden kunnen afpersen of bevoordeeld zouden willen worden. Komt in elke bananenrepubliek voor, in menig Limburgs dorp ook trouwens (aannemers/vriendjes die grote bouwklussen krijgen etc.).
Verder ben ik helemaal geen liefhebber van AIVD-praktijken, ik vind het een stelletje incompetente sukkels, ik zeg alleen waarom ze volgens mij onderzoek doen naar o.a. het seksleven van politici. Ik heb verder geen enkele interesse in de billenmaatjes van Pim Fortuijn.
pi_32917196
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:41 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Typisch om te zien hoe die linkse fokkertjes nu ineens lopen te walgen van pedofilie...
Natuurlijk. Als je links bent vind je pedofilie heel goed.
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

18, schatje, 18, die wet is veranderd.
Schatje?
  donderdag 8 december 2005 @ 13:47:24 #203
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_32917239
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:42 schreef Pietverdriet het volgende:
18, schatje, 18, die wet is veranderd.
Er is geen wetgeving die bepaald of iemand pedofiel is. (Lijkt me meer iets voor de psychiaters.)

Er is wel een wet die zegt wanneer iets (sexueel) kindermisbruik is.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 8 december 2005 @ 13:49:28 #204
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_32917296
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:45 schreef WAT het volgende:

[..]

Natuurlijk. Als je links bent vind je pedofilie heel goed.
[..]
Zei ik toch
quote:
Schatje?
Ik zeg altijd schatje tegen hoeren, of het nu aandachts of andere zijn
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 8 december 2005 @ 13:50:00 #205
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32917309
quote:
Op donderdag 8 december 2005 07:32 schreef R@b het volgende:

[..]

Pedo, pedo. Een pedo is iemand die valt op kinderen. De leeftijd van de Marokkaanse schandknaapjes wordt nergens vermeld, maar als ze 16 of 17 jaar waren, valt dat niet onder kinderseks in mijn ogen. Tot de jaren 90 was het zelfs legaal om daar seks mee te hebben.

Overigens heeft Fortuyn ooit ergens geschreven dat hij als kind al seks had met een ouder persoon (jongeman) en dat hij dat zelf wilde. Dat laatste was ook tijdens zijn leven bekend; want staat gewoon in zijn boek 'Autobiografie van een Babyboomer'.

Op de bank zat een jonge vent. Ik bleef nieuwsgierig staan, hij zei me gedag en haalde zijn piemel uit zijn broek en begon ermee te spelen. Wat een machtig groot ding, zeg! Ik vroeg of mijn piemel later ook zo groot zou worden. Ja, als ik flink groeide, zou hij ook groot worden. De knul vroeg of ik aan zijn piemel wilde trekken. Dat wilde ik wel en ik trok en er kwam allemaal 'snot' uit en ik schrok en holde hard weg, naar huis, naar mijn moeder........

Column uit 1999 van Fortuyn over pedofilie: http://www.meervrijheid.nl/index.html?pfschandpaal.htm
Ach Robbie, had je deze milde toon ook gebruikt als Adje Melkert zijn schwanz in een 16 of 17 jarig hoogblond, blauwogig, neerlands meiske met blozende wangetjes had gedumpt?

Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  donderdag 8 december 2005 @ 13:50:20 #206
45206 Pietverdriet
pi_32917318
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Linkse figuren zijn altijd pro-pedofilie? Waar haal je die crap vandaan?
Sarcasme is te hoog gegrepen voor je, toffe?
  donderdag 8 december 2005 @ 13:53:36 #207
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_32917408
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:45 schreef Mjam het volgende:
De reden is dat hij strafbare feiten pleegde en dat hij daardoor zijn complete carriere gedag zou kunnen zeggen. Dat maakt dat lieden hem zouden kunnen afpersen of bevoordeeld zouden willen worden. Komt in elke bananenrepubliek voor, in menig Limburgs dorp ook trouwens (aannemers/vriendjes die grote bouwklussen krijgen etc.).
Vind ik geen goede reden om in iemand's sexleven te gaan wroeten.

Want zo'n eventuele chantage voorkom je er helemaal niet mee.

En t'is ook niet zo dat je een soort screening krijgt voordat je gekozen mag worden, zo werkt democratie niet.

Kijk maar naar die wannebe terrorist van GL in de eerste kamer die nu *pas* aan de kant wordt geschoven door GL.

Het volk beslist over wie wat waar doet, niet de AIVD ofzo. Je mag slechts hopen dat het volk goed nadenkt.

Anderzijds; als PF daadwerkelijk MP was geworden, had'ie meteen diplomatieke beveiliging om zich heen, die op dat moment prima elke joker aan hadden kunnen pakken die had gedacht de MP te kunnen chanteren.
pi_32917418
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:49 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zei ik toch
[..]

Ik zeg altijd schatje tegen hoeren, of het nu aandachts of andere zijn
Ik stuur je de rekening.
pi_32917611
Hey boys & girls. Ik heb naar aanleiding hiervan een vraagje.. :
Wie is het met de wetgever eens dat mensen beneden de 18 jaar kinderen zijn? Ik heb eens in een vergadering die ik moest voorzitten over dit onderwerp tegen Bibi de Vries (VVD) gezegd dat als ze tegen de hoogste klassen van de middelbare school zou zeggen dat ze kinderen zijn, dat ze het pand niet levend zou verlaten hahaha. Die marokaantjes van Pim Fortuyn wisten heel goed waar ze mee bezig waren (en nog zijn) en er was sprake van wederzijds goedvinden.
Strafbaar moet zijn het misbruik maken van macht en positie om iemand (en dan maakt de leeftijd van het slachtoffer - m/v - eigenlijk geen moer uit) iets seksueels te laten doen tegen zijn of haar wil. Hoeveel procent van de meiden hier is ooit tegen haar wil lastig gevallen door vader, broer, oom of noem maar op..?

Walter
schrijver van het boek Judas
  donderdag 8 december 2005 @ 14:09:46 #210
78918 SeLang
Black swans matter
pi_32917846
quote:
Op donderdag 8 december 2005 14:00 schreef 075sailor het volgende:
Hey boys & girls. Ik heb naar aanleiding hiervan een vraagje.. :
Wie is het met de wetgever eens dat mensen beneden de 18 jaar kinderen zijn? Ik heb eens in een vergadering die ik moest voorzitten over dit onderwerp tegen Bibi de Vries (VVD) gezegd dat als ze tegen de hoogste klassen van de middelbare school zou zeggen dat ze kinderen zijn, dat ze het pand niet levend zou verlaten hahaha. Die marokaantjes van Pim Fortuyn wisten heel goed waar ze mee bezig waren (en nog zijn) en er was sprake van wederzijds goedvinden.
Strafbaar moet zijn het misbruik maken van macht en positie om iemand (en dan maakt de leeftijd van het slachtoffer - m/v - eigenlijk geen moer uit) iets seksueels te laten doen tegen zijn of haar wil. Hoeveel procent van de meiden hier is ooit tegen haar wil lastig gevallen door vader, broer, oom of noem maar op..?

Walter
Kinderen is < 12 jaar
12-15jr is twijfelachtig en moet je per geval bekijken
16 en 17 jaar zijn zeer zeker geen kinderen.

Verder is een pedofiel iemand die valt op kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken.
De huidige wetgeving is ook compleet doorgeschoten en compleet absurd. Ongeveer de helft van de 14-jarigen is sowieso al geen maagd meer.

Overigens mochten tot in de jaren '80 meisjes in Nederland met 16jr al trouwen, dwz gisteren waren ze nog 15jr, vandaag mogen ze trouwen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  donderdag 8 december 2005 @ 14:11:31 #211
46911 Mjam
Zweven is leven
pi_32917884
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:53 schreef ExTec het volgende:

[..]

Vind ik geen goede reden om in iemand's sexleven te gaan wroeten.

Want zo'n eventuele chantage voorkom je er helemaal niet mee.

En t'is ook niet zo dat je een soort screening krijgt voordat je gekozen mag worden, zo werkt democratie niet.

Kijk maar naar die wannebe terrorist van GL in de eerste kamer die nu *pas* aan de kant wordt geschoven door GL.

Het volk beslist over wie wat waar doet, niet de AIVD ofzo. Je mag slechts hopen dat het volk goed nadenkt.

Anderzijds; als PF daadwerkelijk MP was geworden, had'ie meteen diplomatieke beveiliging om zich heen, die op dat moment prima elke joker aan hadden kunnen pakken die had gedacht de MP te kunnen chanteren.
Dat is dus een interessante discussie die nu zeker ook gevoerd zal gaan worden: mag de AIVD dat allemaal maar en heeft het wel zin?
Maar die screening vindt nu echt wel plaats hoor. Alleen gebeurt dat in stilte, daar horen wij onderdanen niks van. Volgens mij is jouw beeld van de democratie een beetje te rooskleurig. Je hoort nu toch ook dat de halve LPF gecheckt is?
Die Sam Pormes is ook gescreend, daar beriep GL zich eerst ook op. Pas toen bleek dat het kennelijk een prutsscreeninkje van niks was geweest lieten ze 'm vallen.
pi_32917912
quote:
Op donderdag 8 december 2005 14:09 schreef SeLang het volgende:

[..]
Ongeveer de helft van de 14-jarigen is sowieso al geen maagd meer.
Overdrijf je nou niet een klein beetje?
pi_32917956
Dit is toch oud nieuws. Ieder homo in Rotterdam kon je vertellen dat Pim met minderjarige Marokkaantjes de liefde bedreef, wat trouwens strafbaar is.

Ironisch is hoe hij buitenaf de Islam zwart maakte en Allah als pedofiel bestempelde. Maar ondertussen sliep hij wel met moslims en is hij zelf een pedofiel.
pi_32917980
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:27 schreef WAT het volgende:
Typisch om te zien hoe die rechtse fokkertjes over lijken gaan door Fortuyn nog steeds te verdedigen, zelfs wanneer hij Fons Spooren II blijkt te zijn.
Ja, en schande spraken over Rob Oudkerk's bezoekjes aan de hoeren .
pi_32918125
Fragment uit artikel op nu.nl:
quote:
Fractievoorzitter R. Sörensen van Leefbaar Rotterdam wist al voor de verkiezingen dat de AIVD onderzoek deed naar Fortuyn en de partijleden. "We hadden het vermoeden dat we gevolgd werden. We hebben niets te verbergen en hebben dus ook geen bezwaar tegen een onderzoek." Pim Fortuyn was zich bewust van de onderzoeken. "Hij zei meteen toen hij naar Rotterdam kwam: reken maar dat ze nu alles gaan doen om ons kapot te maken en te demoniseren", aldus Sörensen.
Ook dacht Fortuyn dat er jonge jongens op hem afgestuurd werden. Sörensen: "Hij waarschuwde ons toen al dat ze dat bij andere politici ook wel zouden doen en dat we dus moesten opletten".

Sörensen gelooft dat de informatie niet toevallig naar buiten is gekomen. "Het is kort voor de verkiezingen. Ik geloof dat dit niet per ongeluk is gegaan." Sörensen gaat geen bezwaar maken tegen uitzending van de informatie door Peter R. de Vries. "We hebben niets te verbergen."
Ik ontkom niet aan de indruk dat Fortuyn niet *heeft* genaaid, maar er bijgenaaid is. Ik vind het namelijk wel ERG frappant dat de AIVD het seksleven van LPF-politici uitvoerig onderzocht. Kan iemand mij uitleggen waarom dat nodig zou zijn? Worden alle andere 142 politici ook zodanig gevolgd? Nee, ik heb echt de indruk dat hier een vuil spelletje wordt gespeeld en vind het net als LR ook wel heel frappant dat de info uitgerekend nu, op zo'n vreemde, knullige manier naar buiten komt.

En voor de goede orde: ik zeg dit als iemand die allesbehalve een fan was/is van Fortuyn's en LR's politieke denkbeelden.
pi_32918132
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:47 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Er is geen wetgeving die bepaald of iemand pedofiel is. (Lijkt me meer iets voor de psychiaters.)

Er is wel een wet die zegt wanneer iets (sexueel) kindermisbruik is.
Je zult anders praten als een man van 40 de bed met uw kind van 15 deelde.
pi_32918228
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:01 schreef Baklap het volgende:

[..]

Jou zouden ze eens flink in de reet moeten pakken
Ahw, heeft iemand door dat je alleen maar mee loopt te lullen met iedereen terwijl je niks van politiek afweet?

I'd do you anytime, boyo.
  donderdag 8 december 2005 @ 14:30:44 #218
45206 Pietverdriet
pi_32918295
Ach, ik had ook sex toen ik 15 was, en dat was ook niet altijd met leeftijdsgenoten..
  donderdag 8 december 2005 @ 14:31:54 #219
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_32918330
quote:
Op donderdag 8 december 2005 14:11 schreef Mjam het volgende:

[..]

Dat is dus een interessante discussie die nu zeker ook gevoerd zal gaan worden: mag de AIVD dat allemaal maar en heeft het wel zin?
Maar die screening vindt nu echt wel plaats hoor. Alleen gebeurt dat in stilte, daar horen wij onderdanen niks van. Volgens mij is jouw beeld van de democratie een beetje te rooskleurig. Je hoort nu toch ook dat de halve LPF gecheckt is?
Die Sam Pormes is ook gescreend, daar beriep GL zich eerst ook op. Pas toen bleek dat het kennelijk een prutsscreeninkje van niks was geweest lieten ze 'm vallen.
Het zal ongetwijfeld gebeuren, maar ik zet dus m'n vraagtekens bij het nut ervan.

Het dient namelijk echt geen doel.

Ook al screenen ze perfect, en is iemand een uber bad guy, er zijn simpelweg geen methoden om iemand te beletten gekozen te worden.
pi_32918350
quote:
Op donderdag 8 december 2005 14:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Ach, ik had ook sex toen ik 15 was, en dat was ook niet altijd met leeftijdsgenoten..
verkapt-kijk-mij-stoer-op-mijn-15e-sex-hebben-met-oudere-mannen-post
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_32918396
quote:
Op donderdag 8 december 2005 14:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja, Rob Oudkerk ook.
  donderdag 8 december 2005 @ 14:39:22 #222
46464 Flumina
Lekker ruig heien!
pi_32918527
Ik ben het helemaal eens met milagro.

Het is allemaal een raar verhaal. Wel raar. Maar tussen seks met 'minderjarig jongeren' en pedoseksualiteit zit een groot verschil. Een heel groot verschil. Ik vraag me af hoeveel info er op die diskettes staan, filmpjes krijgen we zeker niet te zien denk ik.

(er zijn nooit aangiftes gedaan, nooit is zo'n Marokkaan, desnoods onherkenbaar in beeld, naar buiten gekomen met een verhaal over de seksuele handelingen van Pim Fortuyn).
we hebben een reëel probleem, dus we zoeken naar reële oplossingen
in dit specifieke geval maken twee helften één
pi_32918986
De wetgever heeft in zijn wijsheid en in navolging van de Eeuropese regelgeving beslist dat mensen onder de 18 jaar kinderen zijn. Wanneer beslissen ze daar in Brussel eens dat politici randdebielen zijn. Nemen we dat meteen op in de wet. Ik was destijds voor de verlaging naar 12 jaar maar de Telegraaf startte een hetze toen ze lucht kregen van het onderwerp. En toen was er ineens geen mens meer in de tweede kamer te vinden, die er achter wilde gaan staan. Ach de wereld gaat vanzelf verder. Fortuyn is dood en de Marokkaantjes zijn inmiddels mogelijk nette huisvaders...

Walter
pi_32919135
quote:
Op donderdag 8 december 2005 14:23 schreef Stratos het volgende:

[..]

Je zult anders praten als een man van 40 de bed met uw kind van 15 deelde.
En als je kind van 15 het bed met iemand van 40 wenst te delen..? Hoever gaat het recht van een 15 jarige? Mag een zestien jarige gaan logeren bij een prof. in de ethiek, waarvan iedereen (ook de ouders van de 16 jarige) weet dat ie homo is. En mag die 16 jarige zich dan dusdanig uitdagend gedragen dat de prof bezwijkt voor de verleiding...

Walter
pi_32919670
Ik vind het wel buitengewoon toevallig dat deze diskettes op deze manier in de openbaarheid zijn gekomen. Het lijkt er naar mijn mening op dat bepaalde mensen graag Pim Fortuyn een trap na willen geven.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')