abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 december 2005 @ 13:09:10 #176
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_32916298
Ze hadden Pim van mij integraal op mogen hangen als'ie kleine jongetjes van 10-12 of jonger aan het uitscheuren was.

We weten voorts ook allemaal dat justitie in de praktijk vanaf een jaar of 14, tenzij er geen sprake is van wederzijdse instemming, niets doet.

Als we al die mensen die blijkbaar nog steeds niet kunnen verkroppen dat Pim wel degelijk een grote impact heeft gehad moeten geloven, hebben die hun leuter ook nog nooit in iets jonger dan 18 gestopt, ook niet toen ze zelf in die leeftijd waren

Dit heeft echt naderend tot niets met pedofilie te maken, behalve de 'technicality' dat Pim's neukobjecten niet 18+ waren.

En ik kan me idd nog het interview herinneren waar die toegaf met marokkanen het bed te delen.

Not my cup of tea, maar ach..

Als je echter even voorbij je Pim haat kijkt, doet dit verhaal heel raar aan.

Ik heb welis te maken gehad met justitie, en zelfs de meest triviale dingen worden ge-encrypt. Floppies horen sowieso ergens in een museum thuis.

En sinds wanneer verkoopt degene die een bak least, deze als deze buiten ze termijn is, ipv. dat de lease maatschappij dat doet?

En dan deze high profile floppies erin 'laten liggen'??

Ik kom nooit in TRU, maar als je dit soort zooi leest, begin je toch te twijfelen.
  donderdag 8 december 2005 @ 13:13:11 #177
73259 Monus
ĄViva Espaņa, coņo!
pi_32916410
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:00 schreef raptorix het volgende:

[..]

Waarom, ik heb zelf 6 jaar een relatie gehad (en samengewoont) met mijn vriend van 8 jaar jonger, die destijds ook 17 was, ben ik nu chantabel?
Of je chantabel bent ligt er maar net aan wat je te verliezen hebt.
  donderdag 8 december 2005 @ 13:15:37 #178
262 Re
Kiss & Swallow
pi_32916490
ach Pim had dus nog geleefd als dit eerder naar buiten was gebracht, samen met de infiltratie in het linkse milieu zie ik hier wel potentieel voor een mooi verhaal...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_32916504
Het liefdesleven van bijna de gehele LPF-top blijkt te zijn onderzocht, want naast Fortuyn werden nog enkele bekende politici uit zijn omgeving onder de loep genomen zoals Joao Varela, Ferry Hoogendijk en Leefbaar Rotterdam raadslid Dries Mosch. Tot andere kopstukken uit de periode dat de AIVD de LPF in de gaten hield behoren Mat Herben en Jim Janssen van Raay.

Ik ben blij dat ik niet bij de AIVD/RID werk
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_32916590
Heerlijke soap wordt dit. Krijg steeds meer sympathie voor PRDV.
pi_32916601
ik ben niet de enige die het niet gelooft. dit artikel zegt een beetje wat ik net zei ook.
quote:
'Fortuyn had geen seks met minderjarigen'

Uitgegeven: 8 december 2005 08:56
Laatst gewijzigd: 8 december 2005 10:57

ROTTERDAM - Fractievoorzitter R. Sörensen van Leefbaar Rotterdam gelooft dat Pim Fortuyn geen seks heeft gehad met minderjarige jongens. Dat heeft hij donderdag gezegd.

Peter R. de Vries bracht de informatie over het seksleven van Fortuyn woensdag naar buiten naar aanleidingvan diskettes van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst AIVD. Volgens de misdaadverslaggever is door de AIVD dat seksleven van Fortuyn en zijn partijgenoten onderzocht.

Sörensen wist al voor de verkiezingen dat de AIVD onderzoek deed naar Fortuyn en de partijleden. "We hadden het vermoeden dat we gevolgd werden. We hebben niets te verbergen en hebben dus ook geen bezwaar tegen een onderzoek." Pim Fortuyn was zich bewust van de onderzoeken. "Hij zei meteen toen hij naar Rotterdam kwam: reken maar dat ze nu alles gaan doen om ons kapot te maken en te demoniseren", aldus Sörensen.

Ook dacht Fortuyn dat er jonge jongens op hem afgestuurd werden. Sörensen: "Hij waarschuwde ons toen al dat ze dat bij andere politici ook wel zouden doen en dat we dus moesten opletten".

Verkiezingen

Sörensen gelooft dat de informatie niet toevallig naar buiten is gekomen. "Het is kort voor de verkiezingen. Ik geloof dat dit niet per ongeluk is gegaan." Ook raadslid D. Mosch "gelooft er geen bal van" dat de informatie toevallig is kwijtgeraakt. "Als je voor een inlichtingendienst werkt en je bent goed opgeleid, dan kijk je heus je auto wel goed na. Dat alles onderzocht is, is logisch. Maar dat alles naar buiten komt is schandalig en gruwelijk. En dan ook nog eens zo vlak voor de verkiezingen."

Sörensen gaat geen bezwaar maken tegen uitzending van de informatie door Peter R. de Vries. "We hebben niets te verbergen." Mosch is benieuwd wie de opdracht heeft gegeven tot het onderzoek en wie er allemaal onderzocht zijn. Beide raadsleden hopen in de loop van de dag tijdens een commissie- en raadsvergadering meer duidelijkheid te krijgen.
http://www.nu.nl/news/638(...)inderjarigen%27.html
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 8 december 2005 @ 13:21:32 #182
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_32916607
Wat een drukte weer. Ik wacht wel met mijn oordeel tot er exacte leeftijden bekend zijn maar dan nog heb ik heb woord verkrachting nog niet zien vallen dus ik denk dat het wel mee valt.
Dat ik dit als linkse rakker nog moet zeggen
pi_32916618
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:16 schreef multatuli het volgende:
Het liefdesleven van bijna de gehele LPF-top blijkt te zijn onderzocht, want naast Fortuyn werden nog enkele bekende politici uit zijn omgeving onder de loep genomen zoals Joao Varela, Ferry Hoogendijk en Leefbaar Rotterdam raadslid Dries Mosch. Tot andere kopstukken uit de periode dat de AIVD de LPF in de gaten hield behoren Mat Herben en Jim Janssen van Raay.

Ik ben blij dat ik niet bij de AIVD/RID werk
Uit deze post kan ik opmaken dat jij het wél spannend vind om het sexleven van Mat Herben te onderzoeken?
pi_32916638
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:21 schreef JohnDope het volgende:
ik ben niet de enige die het niet gelooft. dit artikel zegt een beetje wat ik net zei ook.
nee, Meki is ook niet de enige die in Allah gelooft, wat wil je daarmee zeggen?!
pi_32916685
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:22 schreef WAT het volgende:

[..]

nee, Meki is ook niet de enige die in Allah gelooft, wat wil je daarmee zeggen?!
Dat Fortuyn precies door had dat hij zich in een positie bevond dat hij geen beerput kon permiteren en dus er ook geen beerput was.

Op het forum hier komt het over alsof de meeste het nieuws geloven namelijk.

Maargoed laat die audio en of foto's en of beelden maar komen, praten we daarna verder
(die media moet dan wel onderzocht worden op echtheid door verschillende onafhankelijke bronnen).
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_32916735
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:24 schreef JohnDope het volgende:

[..]

en dus er ook geen beerput was.
wacht eerst deze soap maar af
  donderdag 8 december 2005 @ 13:27:14 #187
6484 ExTec
pi_32916751
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:21 schreef JohnDope het volgende:
ik ben niet de enige die het niet gelooft.
[..]
Oh jahoor,

Komt op mij zeer aannemelijk over, dat'ie welis een marok heb genomen die geen 18+ was.

Maar is het echt een probleem? Ik denk et niet.

In ieder geval net zo'n probleem als een gast van 25 die een lekker uitziende chica pakt die in de regionen 16-18 zit. En dat gebeurt aan de lopende band, weten we allemaal.
pi_32916767
ach, misschien begon Fortuyn daarom wel vlak voor z' n dood te twijfelen of ie wel geschikt zou zijn als minister-president. Stel je voor: Fotuyn staat naast Bush...
pi_32916792
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Heerlijke soap wordt dit. Krijg steeds meer sympathie voor PRDV.
Waarom dan? Omdat hij dit gebruikt om stemmen te trekken voor zijn eigen partij? Lijkt me dat je je als geloofwaardig politicus wat neutraler opstelt. Ik vind het maar zielig eigenlijk...
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_32916860
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:27 schreef ExTec het volgende:

[..]

Oh jahoor,

Komt op mij zeer aannemelijk over, dat'ie welis een marok heb genomen die geen 18+ was.

Maar is het echt een probleem? Ik denk et niet.

In ieder geval net zo'n probleem als een gast van 50 die een lekker uitziende chica pakt die in de regionen 16-18 zit. En dat gebeurt aan de lopende band, weten we allemaal.
pi_32916882
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ach, misschien begon Fortuyn daarom wel vlak voor z' n dood te twijfelen of ie wel geschikt zou zijn als minister-president. Stel je voor: Fotuyn staat naast Bush...
Ik acht Fortuyn een betere staatsman dan Bush.
  donderdag 8 december 2005 @ 13:34:14 #192
6484 ExTec
pi_32916925
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:28 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Waarom dan? Omdat hij dit gebruikt om stemmen te trekken voor zijn eigen partij? Lijkt me dat je je als geloofwaardig politicus wat neutraler opstelt. Ik vind het maar zielig eigenlijk...
Ik vind dat meneer De Vries vanuit zijn hoedanigheid als misdaad verslaggever niets te verwijten valt.

Past helemaal in zijn metier, dit soort wantoestanden aan de kaak stellen.

Het zal em in zekere zin mss wel in de kaart spelen, ja, maar had'ie er dan niks mee moeten doen?

Hij rapporteert dit, we hadden deze discussies niet als de cowboys van inlichtingenland beter met hun museumstukken (floppies) om hadden gesprongen.
pi_32916967
De Vries heeft ook nog behoorlijk wat publiciteit nodig, wil hij die 41% op 16 december halen.
pi_32917005
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:32 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Ik acht Fortuyn een betere staatsman dan Bush.
Ik ook maar het ging me meer om dat iemand als Bush voor hele andere dingen staat
  donderdag 8 december 2005 @ 13:37:33 #195
6484 ExTec
pi_32917007
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:31 schreef WAT het volgende:

.....50....
[..]
Dat jij het nogal onsmakelijk vind, kan ik me voorstellen.

Dat vind ik het ook namelijk

Maar dat maakt het nog niet verboden.

Er lijkt totaal geen sprake van geen wederzijdse instemming.
pi_32917046
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Ik ook maar het ging me meer om dat iemand als Bush voor hele andere dingen staat
Ok, dan begrijp ik het
pi_32917067
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:28 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Politici zijn natuurlijk nooit neutraal Ik vind het niet zo netjes als ie dit met opzet doet om Leefbaar Rotterdam te schaden (De LPF is dood, mkay?) maar ik vind het goed als ie weer eens de AIVD voor schut zet. Geheime diensten zouden zich met terroristen bezig moeten houden en niet met het infiltreren in milieubewegingen (gezien Volkert kunnen ze dat niet eens) of het schaduwen van politici.)
  donderdag 8 december 2005 @ 13:41:40 #198
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_32917106
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:27 schreef WAT het volgende:
Typisch om te zien hoe die rechtse fokkertjes over lijken gaan door Fortuyn nog steeds te verdedigen, zelfs wanneer hij Fons Spooren II blijkt te zijn.
Typisch om te zien hoe die linkse fokkertjes nu ineens lopen te walgen van pedofilie...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 8 december 2005 @ 13:42:08 #199
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_32917121
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:28 schreef WAT het volgende:

[..]

Beneden de 16 = pedofiel.
18, schatje, 18, die wet is veranderd.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_32917149
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:41 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Typisch om te zien hoe die linkse fokkertjes nu ineens lopen te walgen van pedofilie...
Linkse figuren zijn altijd pro-pedofilie? Waar haal je die crap vandaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')