abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32912863
Typisch om te zien hoe die rechtse fokkertjes over lijken gaan door Fortuyn nog steeds te verdedigen, zelfs wanneer hij Fons Spooren II blijkt te zijn.
pi_32912868
Ik geloof er weinig van
  donderdag 8 december 2005 @ 10:32:31 #78
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32912931
Grappig, precies wat alle Fortuyn-stemmers nooit wilde geloven of hen niet interesseerde, aangezien buitenlanders wegsturen veel belangrijker is dan een pedofiele minister-president .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  donderdag 8 december 2005 @ 10:35:07 #79
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_32912977
Zorgelijker dan een dode man die seks met minderjarigen zou hebben gehad vind ik dat de AIVD kennelijk onderzoek doet naar het seksleven van politici. Wat heeft dat te maken met de binnenlandse veiligheid?
  donderdag 8 december 2005 @ 10:35:31 #80
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_32912986
quote:
Op donderdag 8 december 2005 06:27 schreef mcintosh het volgende:
Ah Volkert was slachtoffer natuurlijk!!
Wie zegt dat hier (je standaard waanideeën niet meegerekend, uiteraard).

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 8 december 2005 @ 10:37:14 #81
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_32913020
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Zorgelijker dan een dode man die seks met minderjarigen zou hebben gehad vind ik dat de AIVD kennelijk onderzoek doet naar het seksleven van politici. Wat heeft dat te maken met de binnenlandse veiligheid?
Dat vind ik ook. Schandalig.

Hoewel ik wel, als het waar is van die pedofiele acties, mijn tekst dat ik op zich best gezellig met die Fortuyn had kunnen ouwehoeren in een kroeg krachtig terugneem

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 8 december 2005 @ 10:37:20 #82
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32913024
quote:
Beetje naief om te denken dat dit soort dingen niet bij elke belangrijke politicus voorkomen. Echt niet alleen de CIA houdt zich bezig met dit soort dingen.

Setl je voor dat hij echt minister-president was geworden en s ochtends met Bush en Blair zat te tafelen en s middags bekend werd dat hij de avond daarvoor Marokkaanse jongens lag te neuken. Daar gaat je reputatie als land niet echt op vooruit . (Wat te verwachten was).
pi_32913037
quote:
Ben ik geheel met je eens.
En buiten dat wordt de AIVD door het al dan niet bewust lekken van informatie, er ook niet geloofwaardiger op.
pi_32913050
UUUUUUUUUUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

...meer heb ik er even niet over te melden
  donderdag 8 december 2005 @ 10:40:32 #85
35189 Troel
scherp en bot
pi_32913083
Tja, en als Pim in die tijd zelf ook minderjarig was is er toch niets aan het handje...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_32913125
Wat ik dan weer niet snap, als er dus bekend is (een flinke tijd terug al, toen Pim nog leefde) dat hij een pedofiel is, en niet alleen in theorie, maar ook praktijk, waarom is er dan niet ingegrepen? Zoiets is toch gewoon strafbaar? Enige wat ik dan kan verzinnen is dat het bewijs van de AIVD niet gebruikt mocht worden in een rechtszaak, en er daarom ook geen zaak begonnen kon worden.
Als het verhaal waar is, tja, dan is het simpelweg een pedofiel. Echter twijfel ik nog wel aan het waarheidsgehalte. Scholieren bij ons gebruiken massaal usb-sticks, soms zelfs mp3 spelers om bestanden op te slaan, beveiligen hun pr0n map, maar de AIVD zet staatsgeheimen op diskettes zonder wachtwoord. De ene keer vind je het bij het grofvuil, dan weer in een auto. What's next? Je krijgt wat AIVD informatie bij je McAIVD?
pi_32913134
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:40 schreef Troel het volgende:
Tja, en als Pim in die tijd zelf ook minderjarig was is er toch niets aan het handje...
Toen wist hij nog geeneens dat hij homo was man!
  donderdag 8 december 2005 @ 10:44:19 #88
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_32913151
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:37 schreef Posdnous het volgende:
Beetje naief om te denken dat dit soort dingen niet bij elke belangrijke politicus voorkomen. Echt niet alleen de CIA houdt zich bezig met dit soort dingen.

Setl je voor dat hij echt minister-president was geworden en s ochtends met Bush en Blair zat te tafelen en s middags bekend werd dat hij de avond daarvoor Marokkaanse jongens lag te neuken. Daar gaat je reputatie als land niet echt op vooruit . (Wat te verwachten was).
De reputatie in het buitenland is een zaak van BuZa en niet BiZa. Een antecedentenonderzoek voor mensen die als volksvertegenwoordiger gaan optreden lijkt me desalniettemin een handige zaak, maar het illegale seksleven van iemand is toch veel eerder een zaak van justitie dan van een geheime informatiedienst.
pi_32913177
quote:
Neuh, dat vind ik niet zo zorgelijk. Ik hoef niet zo nodig een pedo-premier.

Zorgelijker vind ik dat er blijkbaar mensen bij de AIVD rondlopen die "hun diskettes laten slingeren" . Eigenlijk zou de lekkende AIVD-agent opgepakt moeten worden ipv De Vries.
pi_32913181
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:27 schreef WAT het volgende:
Typisch om te zien hoe die rechtse fokkertjes over lijken gaan door Fortuyn nog steeds te verdedigen, zelfs wanneer hij Fons Spooren II blijkt te zijn.
en dat blijkt uit een diskette dan de aivd die in handen is van een journalist die wat publiciteit kan gebruiken ?
typisch om te zien hoe iedereen maar gelooft wat er voorgeschoteld wordt, zelfs wanneer het zo overduidelijk is dat je met Dooner de oorlog ook niet kan winnen.

ben het volldig eens dat hij raar naast Bush of Blair had gestaan, had het voor de sensatie wel willen meemaken maar in het landsbelang was een MP-post idd niet handig

ik ontken ook niet dat het wel of niet is gebeurd want ik lag er niet naast. maar ik verbaas me over de snelheid waarmee mensen informatie slikken....je leest vol=vol, sex-minderjarig en de conclusies zijn al getrokken ? Dat zegt niks over Rechts/Links maar meer over het feit dat je je leesbril niet op hebt.
  donderdag 8 december 2005 @ 10:46:41 #91
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32913194
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

De reputatie in het buitenland is een zaak van BuZa en niet BiZa. Een antecedentenonderzoek voor mensen die als volksvertegenwoordiger gaan optreden lijkt me desalniettemin een handige zaak, maar het illegale seksleven van iemand is toch veel eerder een zaak van justitie dan van een geheime informatiedienst.
Uiteindelijk wel ja, ik dacht dat je er van op keek dat iemand die zich verkiesbaar stelt of dermate veel invloed heeft niet van top tot teen wordt doorgelicht. En ja, dan wil je nog wel eens op dit soort zaken stuiten.
pi_32913213
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:42 schreef xFriendx het volgende:
Wat ik dan weer niet snap, als er dus bekend is (een flinke tijd terug al, toen Pim nog leefde) dat hij een pedofiel is, en niet alleen in theorie, maar ook praktijk, waarom is er dan niet ingegrepen? Zoiets is toch gewoon strafbaar? Enige wat ik dan kan verzinnen is dat het bewijs van de AIVD niet gebruikt mocht worden in een rechtszaak, en er daarom ook geen zaak begonnen kon worden.
Als het verhaal waar is, tja, dan is het simpelweg een pedofiel. Echter twijfel ik nog wel aan het waarheidsgehalte. Scholieren bij ons gebruiken massaal usb-sticks, soms zelfs mp3 spelers om bestanden op te slaan, beveiligen hun pr0n map, maar de AIVD zet staatsgeheimen op diskettes zonder wachtwoord. De ene keer vind je het bij het grofvuil, dan weer in een auto. What's next? Je krijgt wat AIVD informatie bij je McAIVD?
Idd, daar komt het verhaal ook zo ongeloofwaardig op mij over.
pi_32913233
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:45 schreef missC het volgende:

[..]

en dat blijkt uit een diskette dan de aivd die in handen is van een journalist die wat publiciteit kan gebruiken ?
typisch om te zien hoe iedereen maar gelooft wat er voorgeschoteld wordt, zelfs wanneer het zo overduidelijk is dat je met Dooner de oorlog ook niet kan winnen.
O, Donner is een grote Godfather waarvan je "de oorlog niet kan winnen"?
Over snel oordelen gesproken ..
  donderdag 8 december 2005 @ 10:48:37 #94
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32913236
Zonder harde bewijzen is het sowieso belachelijk om daadwerkelijk uitspraken te doen. maar dat krijg je met dit soort laffe 'info' lekken.
pi_32913277
quote:
Op donderdag 8 december 2005 08:27 schreef sp3c het volgende:

[..]

mjah hij is een week voor de verkiezingen doodgeschoten, als ze wat hadden willen doen dan hadden ze dat allang gedaan natuurlijk, na de verkiezingen doe je er weinig meer mee lijkt me
Onzin... of het nou voor, tijdens of na de verkiezingen is: als bekend word dat een politicus (en de premier nogwel, at your service..) zich verdiept heeft in minderjarige knaapjes wordt zijn positie altijd onhoudbaar...
quote:
heeft de AIVD er zelf al op gereageerd?
Ja dus, die willen het schijfje terug. Mijn mening, ook al zal de AIVD het er niet zo mee eens zijn: Als zij zo slordig zijn om informatie te laten slingeren, is dat geen staatsgeheim meer, en kun je het rustig openbaar maken. Het staat tenslotte ook al deels in de telegraaf.
Of ze de dreigementen van 15 jaar cel aan het adres van Peter R. de V. hard kunnen maken moet ik nog zien...
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_32913295
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:45 schreef missC het volgende:

[..]

ben het volldig eens dat hij raar naast Bush of Blair had gestaan, had het voor de sensatie wel willen meemaken maar in het landsbelang was een MP-post idd niet handig

ik ontken ook niet dat het wel of niet is gebeurd want ik lag er niet naast. maar ik verbaas me over de snelheid waarmee mensen informatie slikken....je leest vol=vol, sex-minderjarig en de conclusies zijn al getrokken ? Dat zegt niks over Rechts/Links maar meer over het feit dat je je leesbril niet op hebt.
Mja, eigenlijk heb je wel gelijk.

Het komt natuurlijk ook wel heel goed uit voor Peter R. de Vries ...
  donderdag 8 december 2005 @ 10:52:17 #97
272 R@b
No-nonsens
pi_32913300
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:38 schreef Salvad0R het volgende:
UUUUUUUUUUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Je moet hard lachen omdat de AIVD wel tijd had om de seksuele escepades van Fortuyn te onderzoeken, maar geen tijd had om te voorkomen dat een links radicale milieuterrorist hem vermoorde??
Waarschijnlijk duikt er over een jaar of 2 een diskette op met het coke en seks verleden van Theo van Gogh. Weten we meteen waarom ze die moord ook niet konden voorkomen.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_32913324
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:48 schreef WAT het volgende:

[..]

O, Donner is een grote Godfather waarvan je "de oorlog niet kan winnen"?
Over snel oordelen gesproken ..
nee Donner is niet van deze wereld.
die man is zo sociaal gehandicapt en van alle inlevende vermogens ontdaan dat je niet snapt waar hij zijn gevoel voor God wel vandaan haalt.

het enige dat hem identificeert met de rest van Nederland is zijn fiets; maar ik zie hierin een complot.
het is gewoon een infiltrant, een alien die is opgevoed uit de gristelijke hoek van Bush. zo ongeveer ?
pi_32913330
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:52 schreef R@b het volgende:

[..]

Je moet hard lachen omdat de AIVD wel tijd had om de seksuele escepades van Fortuyn te onderzoeken, maar geen tijd had om te voorkomen dat een links radicale milieuterrorist hem vermoorde??
Zeg, uit dat schijfje bleek ook dat ze de complete milieubeweging geinfiltreerd hadden + andere linkse actiegroepen.
pi_32913341
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:27 schreef WAT het volgende:
Fons Spoorens acties zag ik persoonlijk ook niet zoveel kwaad in, minderjarige schandknaapjes van 17 neuken maakt je geen pedofiel, wel dom, als man met bekend gezicht.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')