Wat heeft dat nu weer met elkaar te maken?quote:Op donderdag 8 december 2005 08:32 schreef Damzkieee het volgende:
Met Marrokaanse jongens vind ik wel erg raar. Ik dacht dat hij zei dat Nederland vol was? Wilde hij ze op deze manier wegsturen ofzo
Hij bedoelde met vol iets heel andersquote:Op donderdag 8 december 2005 08:32 schreef Damzkieee het volgende:
Met Marrokaanse jongens vind ik wel erg raar. Ik dacht dat hij zei dat Nederland vol was?
Nederland is vol, en Marokkanen moeten zich aanpassen, en dus laten volspuiten door Pim.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij bedoelde met vol iets heel anders![]()
ja of als zijn 16 jarige zoon door een vent van 35 in zn reet geneukt wordt....quote:Op donderdag 8 december 2005 08:35 schreef SCH het volgende:
Grappig hoe R@b het nu voor Fortuyn opneemt. Pedofilie ligt ineens heel genuanceerd. Ben benieuwd hoe hij had gereageerd als dit over Wouter Bos zou gaan.
Fortuyn zat gewoon in een circuit van jongere jochies en dan vraag je blijkbaar niet eerst naar iemands paspoort. Het is een wat smoezelig terrein maar met pedofilie heeft het niet zoveel temaken. Het is een beetje een Fons Spooren-achtig verhaal.
Wat een waanzin, zestien is volgens mij zelfs ongeveer de gemiddelde leeftijd voor de eerste neukpartij, en als je dan homo bent, is de kans vrij groot dat het daarop neerkomt.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:43 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ja of als zijn 16 jarige zoon door een vent van 35 in zn reet geneukt wordt....
is t dan allemaal nog zo legaal?
pleur op... tis gewoon SMERIG!
en die gasten doen t mischien "vrijwillig" tja als je 16 bent zal er vast wel een reden zijn dat je in die situatie komt... drugs, mishandeling enz enz...
niemand laat zich op zn 16e voor zn plezier in zn reet neucken...
(ook niet als je 30 bent maar dat is ff wat anders)
Het zal wel andersom zijn geweest door, Pim was vast een gewillige bottom.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nederland is vol, en Marokkanen moeten zich aanpassen, en dus laten volspuiten door Pim.
Logisch!
De Volkskrant is al geen haar beterquote:Op donderdag 8 december 2005 06:54 schreef YellowDog het volgende:
[..]
Tsjah en telegraaf is ook echt de meest betrouwbare krant van nederland.. lekker sensatiebelust, leest wel lekker weg trouwens
Jij hebt er verstand van.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Het zal wel andersom zijn geweest door, Pim was vast een gewillige bottom.![]()
ja met een leeftijds genoot is dat zeer waarschijnlijk ja... zoals t hoort...quote:Op donderdag 8 december 2005 08:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat een waanzin, zestien is volgens mij zelfs ongeveer de gemiddelde leeftijd voor de eerste neukpartij, en als je dan homo bent, is de kans vrij groot dat het daarop neerkomt.
Het is een kwestie van smaak. En als ik ooit kinderen heb, wat ik niet van plan ben overigens, hoop ik inderdaad niet dat mijn zoon van zestien een kalende man van 35 bij mij thuis in zijn reet neukt waar ik bij ben. Ik zorg wel voor goede isolering.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ja met een leeftijds genoot is dat zeer waarschijnlijk ja... zoals t hoort...
maar toch niet met een ouwe kalende vent van 35...
wacht maar tot jij kinderen hebt... dan hoor ik je nog wel als je zoon opeens thuis komt met een ouwe vent.... Sick zijn jullie hier
Ach, achttien, zeventien en een half, who gives a damn? Hij versiert ze toch niet op de basisschool? De verbazing snap ik ook niet.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:49 schreef Mjam het volgende:
Ik ben verbaasd over de verbazing hier. Toen hij nog leefde waren er al uitgebreide geruchten dat hij het met Marokkaanse jongens deed, stond gewoon in de pers. Hij was er zelf vrij open over, het was in ieder geval in zijn wijde omgeving bekend dat hij van Marokkaantjes hield. Zolang je open bent, ben je ook niet chantabel. Het feit dat ze minderjarig waren is wel nieuw voor mij (al verbaast het me niks), dat maakt hem wel te chanteren én is strafbaar dus zou hem zijn carriere kunnen kosten. Hij ging ook naar darkrooms, al is dat dan weer niet verboden.
Ik gok eigenlijk dat het gros net zo als de hetero leeftijdsgenootjes het debuut maakt met jongens die net iets ouder zijn. Geen vieze ouwe mannetjes ofzo.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat een waanzin, zestien is volgens mij zelfs ongeveer de gemiddelde leeftijd voor de eerste neukpartij, en als je dan homo bent, is de kans vrij groot dat het daarop neerkomt.
Met 'Nederland is vol' bedoelde hij: Nederland is vol gespoten.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:32 schreef Damzkieee het volgende:
Met Marrokaanse jongens vind ik wel erg raar. Ik dacht dat hij zei dat Nederland vol was? Wilde hij ze op deze manier wegsturen ofzo
quote:Op donderdag 8 december 2005 09:56 schreef Vulkan het volgende:
[..]
Met 'Nederland is vol' bedoelde hij: Nederland is vol gespoten.
De Marokkanen waren dat nog niet(vooral de -18 jarigen), dus die konden nog volgespoten worden...
met VOL doelde hij op zekere iemanden die met een WAO uitkering in het zonnetje op de stoep zitten en 9 keer kinderbijslag naar het thuisland laten vloeien. Hij woonde er om de hoek, dus dit was voor hem zichtbaar en reeel. Hij heeft altijd gezegd dat iedereen die integreert, werkt en zijn vrouw niet in het midden van de flat laat verzuren (maar haar ontwikkeling gunt), hier net zoveel recht heeft om te zijn al ieder ander. Vol ook in demografische zin; om ervoor te zorgen dat de vlam niet in de pan slaat moeten we niet nog meer op elkaar lip zitten....quote:Op donderdag 8 december 2005 09:56 schreef Vulkan het volgende:
[..]
Met 'Nederland is vol' bedoelde hij: Nederland is vol gespoten.
De Marokkanen waren dat nog niet(vooral de -18 jarigen), dus die konden nog volgespoten worden...
Wie zegt dat hierquote:Op donderdag 8 december 2005 06:27 schreef mcintosh het volgende:
Ah Volkert was slachtoffer natuurlijk!!
Dat vind ik ook. Schandalig.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Zorgelijker dan een dode man die seks met minderjarigen zou hebben gehad vind ik dat de AIVD kennelijk onderzoek doet naar het seksleven van politici. Wat heeft dat te maken met de binnenlandse veiligheid?
Beetje naief om te denken dat dit soort dingen niet bij elke belangrijke politicus voorkomen. Echt niet alleen de CIA houdt zich bezig met dit soort dingen.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Zorgelijker dan een dode man die seks met minderjarigen zou hebben gehad vind ik dat de AIVD kennelijk onderzoek doet naar het seksleven van politici. Wat heeft dat te maken met de binnenlandse veiligheid?
Ben ik geheel met je eens.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Toen wist hij nog geeneens dat hij homo was man!quote:Op donderdag 8 december 2005 10:40 schreef Troel het volgende:
Tja, en als Pim in die tijd zelf ook minderjarig was is er toch niets aan het handje...
De reputatie in het buitenland is een zaak van BuZa en niet BiZa. Een antecedentenonderzoek voor mensen die als volksvertegenwoordiger gaan optreden lijkt me desalniettemin een handige zaak, maar het illegale seksleven van iemand is toch veel eerder een zaak van justitie dan van een geheime informatiedienst.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:37 schreef Posdnous het volgende:
Beetje naief om te denken dat dit soort dingen niet bij elke belangrijke politicus voorkomen. Echt niet alleen de CIA houdt zich bezig met dit soort dingen.
Setl je voor dat hij echt minister-president was geworden en s ochtends met Bush en Blair zat te tafelen en s middags bekend werd dat hij de avond daarvoor Marokkaanse jongens lag te neuken. Daar gaat je reputatie als land niet echt op vooruit. (Wat te verwachten was).
Neuh, dat vind ik niet zo zorgelijk. Ik hoef niet zo nodig een pedo-premier.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
en dat blijkt uit een diskette dan de aivd die in handen is van een journalist die wat publiciteit kan gebruiken ?quote:Op donderdag 8 december 2005 10:27 schreef WAT het volgende:
Typisch om te zien hoe die rechtse fokkertjes over lijken gaan door Fortuyn nog steeds te verdedigen, zelfs wanneer hij Fons Spooren II blijkt te zijn.
Uiteindelijk wel ja, ik dacht dat je er van op keek dat iemand die zich verkiesbaar stelt of dermate veel invloed heeft niet van top tot teen wordt doorgelicht. En ja, dan wil je nog wel eens op dit soort zaken stuiten.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
De reputatie in het buitenland is een zaak van BuZa en niet BiZa. Een antecedentenonderzoek voor mensen die als volksvertegenwoordiger gaan optreden lijkt me desalniettemin een handige zaak, maar het illegale seksleven van iemand is toch veel eerder een zaak van justitie dan van een geheime informatiedienst.
Idd, daar komt het verhaal ook zo ongeloofwaardig op mij over.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:42 schreef xFriendx het volgende:
Wat ik dan weer niet snap, als er dus bekend is (een flinke tijd terug al, toen Pim nog leefde) dat hij een pedofiel is, en niet alleen in theorie, maar ook praktijk, waarom is er dan niet ingegrepen? Zoiets is toch gewoon strafbaar? Enige wat ik dan kan verzinnen is dat het bewijs van de AIVD niet gebruikt mocht worden in een rechtszaak, en er daarom ook geen zaak begonnen kon worden.
Als het verhaal waar is, tja, dan is het simpelweg een pedofiel. Echter twijfel ik nog wel aan het waarheidsgehalte. Scholieren bij ons gebruiken massaal usb-sticks, soms zelfs mp3 spelers om bestanden op te slaan, beveiligen hun pr0n map, maar de AIVD zet staatsgeheimen op diskettes zonder wachtwoord. De ene keer vind je het bij het grofvuil, dan weer in een auto. What's next? Je krijgt wat AIVD informatie bij je McAIVD?
O, Donner is een grote Godfather waarvan je "de oorlog niet kan winnen"?quote:Op donderdag 8 december 2005 10:45 schreef missC het volgende:
[..]
en dat blijkt uit een diskette dan de aivd die in handen is van een journalist die wat publiciteit kan gebruiken ?
typisch om te zien hoe iedereen maar gelooft wat er voorgeschoteld wordt, zelfs wanneer het zo overduidelijk is dat je met Dooner de oorlog ook niet kan winnen.
Onzin... of het nou voor, tijdens of na de verkiezingen is: als bekend word dat een politicus (en de premier nogwel, at your service..) zich verdiept heeft in minderjarige knaapjes wordt zijn positie altijd onhoudbaar...quote:Op donderdag 8 december 2005 08:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
mjah hij is een week voor de verkiezingen doodgeschoten, als ze wat hadden willen doen dan hadden ze dat allang gedaan natuurlijk, na de verkiezingen doe je er weinig meer mee lijkt me
Ja dus, die willen het schijfje terug. Mijn mening, ook al zal de AIVD het er niet zo mee eens zijn: Als zij zo slordig zijn om informatie te laten slingeren, is dat geen staatsgeheim meer, en kun je het rustig openbaar maken. Het staat tenslotte ook al deels in de telegraaf.quote:heeft de AIVD er zelf al op gereageerd?
Mja, eigenlijk heb je wel gelijk.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:45 schreef missC het volgende:
[..]
en dat blijkt uit een diskette dan de aivd die in handen is van een journalist die wat publiciteit kan gebruiken ?
typisch om te zien hoe iedereen maar gelooft wat er voorgeschoteld wordt, zelfs wanneer het zo overduidelijk is dat je met Dooner de oorlog ook niet kan winnen.
ben het volldig eens dat hij raar naast Bush of Blair had gestaan, had het voor de sensatie wel willen meemaken maar in het landsbelang was een MP-post idd niet handig
ik ontken ook niet dat het wel of niet is gebeurd want ik lag er niet naast. maar ik verbaas me over de snelheid waarmee mensen informatie slikken....je leest vol=vol, sex-minderjarig en de conclusies zijn al getrokken ? Dat zegt niks over Rechts/Links maar meer over het feit dat je je leesbril niet op hebt.
Je moet hard lachen omdat de AIVD wel tijd had om de seksuele escepades van Fortuyn te onderzoeken, maar geen tijd had om te voorkomen dat een links radicale milieuterrorist hem vermoorde??quote:Op donderdag 8 december 2005 10:38 schreef Salvad0R het volgende:
UUUUUUUUUUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
nee Donner is niet van deze wereld.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:48 schreef WAT het volgende:
[..]
O, Donner is een grote Godfather waarvan je "de oorlog niet kan winnen"?
Over snel oordelen gesproken ..
Zeg, uit dat schijfje bleek ook dat ze de complete milieubeweging geinfiltreerd hadden + andere linkse actiegroepen.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:52 schreef R@b het volgende:
[..]
Je moet hard lachen omdat de AIVD wel tijd had om de seksuele escepades van Fortuyn te onderzoeken, maar geen tijd had om te voorkomen dat een links radicale milieuterrorist hem vermoorde??
Fons Spoorens acties zag ik persoonlijk ook niet zoveel kwaad in, minderjarige schandknaapjes van 17 neuken maakt je geen pedofiel, wel dom, als man met bekend gezicht.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:27 schreef WAT het volgende:
Typisch om te zien hoe die rechtse fokkertjes over lijken gaan door Fortuyn nog steeds te verdedigen, zelfs wanneer hij Fons Spooren II blijkt te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |