abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32911219
Grappig hoe R@b het nu voor Fortuyn opneemt. Pedofilie ligt ineens heel genuanceerd. Ben benieuwd hoe hij had gereageerd als dit over Wouter Bos zou gaan.

Fortuyn zat gewoon in een circuit van jongere jochies en dan vraag je blijkbaar niet eerst naar iemands paspoort. Het is een wat smoezelig terrein maar met pedofilie heeft het niet zoveel temaken. Het is een beetje een Fons Spooren-achtig verhaal.
pi_32911250
quote:
Op donderdag 8 december 2005 08:32 schreef Damzkieee het volgende:
Met Marrokaanse jongens vind ik wel erg raar. Ik dacht dat hij zei dat Nederland vol was? Wilde hij ze op deze manier wegsturen ofzo
Wat heeft dat nu weer met elkaar te maken?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_32911260
quote:
Met Marrokaanse jongens vind ik wel erg raar. Ik dacht dat hij zei dat Nederland vol was?
Hij bedoelde met vol iets heel anders
pi_32911274
quote:
Op donderdag 8 december 2005 08:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij bedoelde met vol iets heel anders
Nederland is vol, en Marokkanen moeten zich aanpassen, en dus laten volspuiten door Pim.

Logisch!
  donderdag 8 december 2005 @ 08:43:28 #55
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_32911281
quote:
Op donderdag 8 december 2005 08:35 schreef SCH het volgende:
Grappig hoe R@b het nu voor Fortuyn opneemt. Pedofilie ligt ineens heel genuanceerd. Ben benieuwd hoe hij had gereageerd als dit over Wouter Bos zou gaan.

Fortuyn zat gewoon in een circuit van jongere jochies en dan vraag je blijkbaar niet eerst naar iemands paspoort. Het is een wat smoezelig terrein maar met pedofilie heeft het niet zoveel temaken. Het is een beetje een Fons Spooren-achtig verhaal.
ja of als zijn 16 jarige zoon door een vent van 35 in zn reet geneukt wordt....
is t dan allemaal nog zo legaal?
pleur op... tis gewoon SMERIG!
en die gasten doen t mischien "vrijwillig" tja als je 16 bent zal er vast wel een reden zijn dat je in die situatie komt... drugs, mishandeling enz enz...
niemand laat zich op zn 16e voor zn plezier in zn reet neucken...
(ook niet als je 30 bent maar dat is ff wat anders)
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_32911308
quote:
Op donderdag 8 december 2005 08:43 schreef mrSPLIFFY het volgende:

[..]

ja of als zijn 16 jarige zoon door een vent van 35 in zn reet geneukt wordt....
is t dan allemaal nog zo legaal?
pleur op... tis gewoon SMERIG!
en die gasten doen t mischien "vrijwillig" tja als je 16 bent zal er vast wel een reden zijn dat je in die situatie komt... drugs, mishandeling enz enz...
niemand laat zich op zn 16e voor zn plezier in zn reet neucken...
(ook niet als je 30 bent maar dat is ff wat anders)
Wat een waanzin, zestien is volgens mij zelfs ongeveer de gemiddelde leeftijd voor de eerste neukpartij, en als je dan homo bent, is de kans vrij groot dat het daarop neerkomt.
pi_32911321
Overigens wist ik niet dat Fortuijn een zoon had, hij zal een van die Marokkaanse knaapjes wel zwanger gemaakt hebben, denk je ook niet?
pi_32911323
quote:
Op donderdag 8 december 2005 08:42 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Nederland is vol, en Marokkanen moeten zich aanpassen, en dus laten volspuiten door Pim.

Logisch!
Het zal wel andersom zijn geweest door, Pim was vast een gewillige bottom.
pi_32911331
quote:
Op donderdag 8 december 2005 06:54 schreef YellowDog het volgende:

[..]

Tsjah en telegraaf is ook echt de meest betrouwbare krant van nederland.. lekker sensatiebelust, leest wel lekker weg trouwens
De Volkskrant is al geen haar beter

AIVD-diskettes met staatsgeheimen op straat
Van onze verslaggever Bert Wagendorp

AMSTERDAM - De inlichtingendienst AIVD is in ernstige verlegenheid gebracht doordat een medewerker twee diskettes met vertrouwelijke informatie in een ingeruilde lease-auto heeft achtergelaten.

De diskettes waarop de geheime documenten staan, zijn enkele weken geleden doorgespeeld aan misdaadverslaggever PeterR. de Vries. Die wijdt zondag zijn programma op SBS 6 aan de affaire.

De AIVD bevestigde woensdag dat staatsgeheimen in het geding zijn. In een brief aan De Vries schreef de dienst gisteren dat bezit daarvan strafbaar is en openbaarmaking een onrechtmatige daad.

De diskettes bevatten onder meer verslagen van infiltratie in milieuactiegroepen, in Molukse groeperingen en bij ‘links-extremisten’. Verder staan er volgens De Vries resultaten op van onderzoeken naar ‘lokale bestuurders’, ‘oud-PvdA politici’ en ‘zeer compromitterende’ informatie over ‘seksuele escapades’ van Pim Fortuyn met ‘Marokkaanse jongetjes’.

Er zou op de diskettes ook informatie staan over mensen in Fortuyns directe omgeving. Een van de documenten heeft als onderwerp ‘de vuile was van D66’.

De gegevens werden achtergelaten in een lease-auto. De medewerker van de Regionale Inlichtingendienst Rotterdam-Rijnmond ruilde deze auto in. RID’ers voeren geregeld opdrachten uit voor de AIVD.

De informatie, die onder meer afkomstig is van een agent met de codenaam ‘R17NE’, bestrijkt een periode van zeven jaar, van 1995 tot 2002. De betrokken RID’er is inmiddels overgeplaatst naar de AIVD. De documenten op de diskette bevatten de aanduiding ‘STG Confidentieel’.

De Vries stelde de AIVD vorige week van de vondst op de hoogte. Volgens de journalist dringt de dienst er bij hem op aan af te zien van de uitzending van zondag. De AIVD ontkent dit. Ze beraadt zich nog over voor of na de uitzending te ondernemen stappen. De AIVD wil de diskettes terug ‘voor onderzoek’.

De Vries is niet van plan in te gaan op de oproep van de AIVD. ‘Wel gaan we heel prudent met de informatie om. Namen van agenten, telefoonnummers en contacten bij buitenlandse inlichtingendiensten blijven buiten beeld.’

Hoewel ook die als staatsgeheim geldt, zal De Vries de aangetroffen informatie over Fortuyn wel uitzenden. ‘Daarover zeg ik: moeten ze het maar niet op straat laten slingeren. Dat vind ik grenzen aan voorwaardelijke opzet.’

Overigens heeft De Vries de diskettes inmiddels persoonlijk aangeboden aan de voormalige RID-medewerker. ‘Maar hij wilde ze niet aanpakken.’

Volgens De Vries had de RID-agent de diskettes nog niet gemist. De AIVD zegt het laten slingeren van de staatsgeheimen ‘ontzettend te betreuren’.

Bron: Volkskrant
pi_32911339
quote:
Op donderdag 8 december 2005 08:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Het zal wel andersom zijn geweest door, Pim was vast een gewillige bottom.
Jij hebt er verstand van.
  donderdag 8 december 2005 @ 08:48:06 #61
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_32911349
quote:
Op donderdag 8 december 2005 08:45 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wat een waanzin, zestien is volgens mij zelfs ongeveer de gemiddelde leeftijd voor de eerste neukpartij, en als je dan homo bent, is de kans vrij groot dat het daarop neerkomt.
ja met een leeftijds genoot is dat zeer waarschijnlijk ja... zoals t hoort...
maar toch niet met een ouwe kalende vent van 35...
wacht maar tot jij kinderen hebt... dan hoor ik je nog wel als je zoon opeens thuis komt met een ouwe vent.... Sick zijn jullie hier
pi_32911359
Peter R. de Vries meldt net op de radio dat a.s. zondag een en ander in de uitzending aan de orde komt. Zondag om 20:35 uur op SBS6
  donderdag 8 december 2005 @ 08:49:57 #63
46911 Mjam
Zweven is leven
pi_32911369
Ik ben verbaasd over de verbazing hier. Toen hij nog leefde waren er al uitgebreide geruchten dat hij het met Marokkaanse jongens deed, stond gewoon in de pers. Hij was er zelf vrij open over, het was in ieder geval in zijn wijde omgeving bekend dat hij van Marokkaantjes hield. Zolang je open bent, ben je ook niet chantabel. Het feit dat ze minderjarig waren is wel nieuw voor mij (al verbaast het me niks), dat maakt hem wel te chanteren én is strafbaar dus zou hem zijn carriere kunnen kosten. Hij ging ook naar darkrooms, al is dat dan weer niet verboden.
pi_32911373
quote:
Op donderdag 8 december 2005 08:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:

[..]

ja met een leeftijds genoot is dat zeer waarschijnlijk ja... zoals t hoort...
maar toch niet met een ouwe kalende vent van 35...
wacht maar tot jij kinderen hebt... dan hoor ik je nog wel als je zoon opeens thuis komt met een ouwe vent.... Sick zijn jullie hier
Het is een kwestie van smaak. En als ik ooit kinderen heb, wat ik niet van plan ben overigens, hoop ik inderdaad niet dat mijn zoon van zestien een kalende man van 35 bij mij thuis in zijn reet neukt waar ik bij ben. Ik zorg wel voor goede isolering.
pi_32911399
Ik verbaas me er ook niet over, maakt het niet minder ziek natuurlijk.
pi_32911405
quote:
Op donderdag 8 december 2005 08:49 schreef Mjam het volgende:
Ik ben verbaasd over de verbazing hier. Toen hij nog leefde waren er al uitgebreide geruchten dat hij het met Marokkaanse jongens deed, stond gewoon in de pers. Hij was er zelf vrij open over, het was in ieder geval in zijn wijde omgeving bekend dat hij van Marokkaantjes hield. Zolang je open bent, ben je ook niet chantabel. Het feit dat ze minderjarig waren is wel nieuw voor mij (al verbaast het me niks), dat maakt hem wel te chanteren én is strafbaar dus zou hem zijn carriere kunnen kosten. Hij ging ook naar darkrooms, al is dat dan weer niet verboden.
Ach, achttien, zeventien en een half, who gives a damn? Hij versiert ze toch niet op de basisschool? De verbazing snap ik ook niet.

Is het trouwens niet zo dat het alleen strafbaar is als de minderjarige hier achteraan gaat? Ik bedoel, als ik morgen de politie bel om te zeggen dat ik met een zeventienjarige naar bed ben geweest, dan vragen ze me toch direct waarom ik dat kom melden?
  donderdag 8 december 2005 @ 09:04:57 #67
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_32911523
Beetje storm in een glas water dit.
.
..
...
....
  donderdag 8 december 2005 @ 09:14:07 #68
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_32911638
als je een beetje doorleest ben ik niet verbaasd ( en de meeste andere ook niet) over t feit dat ie dat deed... maar meer over t feit dat t opeens goedgekeurd wordt door iedereen....

maarja verder... hij is toch al dood en t is eigenlijk belangrijker dat t alweer de zoveelste blunder is van de aivd
pi_32911819
quote:
Op donderdag 8 december 2005 08:45 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik gok eigenlijk dat het gros net zo als de hetero leeftijdsgenootjes het debuut maakt met jongens die net iets ouder zijn. Geen vieze ouwe mannetjes ofzo.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_32911933
Getverdemme, ik wist wel dat ie het met Marokkaanse jongens deed, maar dit zijn nog minderjarige man. Ran-zig! Over een aantal jaar krijgen we een Ali Hirsi Ayaan die dan tegen de grootste Nederlander gaat schoppen over z'n pedo-parktijken, waar kennen we dat van.
Allah Al Watan Al Malik
pi_32912267
Vvoorlopig staat er blijkbaar op de diskettes dat er seks was met minderjarigen.

Maar dat kan ik ook schrijven, al is het maar voor het 'landsbelang'. Vergeet die kop niet van Klaas de Vries toen hij enkele uren na de moord al een verklaring afgaf waarvan je wenkbruawen toch minstens moesten fronsen....

Dat je de Telegraaf niet hoeft te geloven ok, maar waarom zweert iedereen hier wel bij de AIVD ?

Waren de belangen niet groot genoeg om hier en daar qua leeftijd een 18 in een 15 te willen veranderen; oeps verkeerd gelezen uit de gekrabbelde notities, maar ach nu staat het zwart op wit !?

nu.nl

'Fortuyn had geen seks met minderjarigen'
Uitgegeven: 8 december 2005 08:56
Laatst gewijzigd: 8 december 2005 09:10

ROTTERDAM - Fractievoorzitter R. Sörensen van Leefbaar Rotterdam gelooft dat Pim Fortuyn geen seks heeft gehad met minderjarige jongens. Dat heeft hij donderdag gezegd.

Peter R. de Vries bracht de informatie over het seksleven van Fortuyn woensdag naar buiten naar aanleidingvan diskettes van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst AIVD. Volgens de misdaadverslaggever is door de AIVD dat seksleven van Fortuyn en zijn partijgenoten onderzocht.

Sörensen wist al voor de verkiezingen dat de AIVD onderzoek deed naar Fortuyn en de partijleden. "We hadden het vermoeden dat we gevolgd werden. We hebben niets te verbergen en hebben dus ook geen bezwaar tegen een onderzoek." Pim Fortuyn was zich bewust van de onderzoeken. "Hij zei meteen toen hij naar Rotterdam kwam: reken maar dat ze nu alles gaan doen om ons kapot te maken en te demoniseren", aldus Sörensen.

Ook dacht Fortuyn dat er jonge jongens op hem afgestuurd werden. Sörensen: "Hij waarschuwde ons toen al dat ze dat bij andere politici ook wel zouden doen en dat we dus moesten opletten".

Verkiezingen

Sörensen gelooft dat de informatie niet toevallig naar buiten is gekomen. "Het is kort voor de verkiezingen. Ik geloof dat dit niet per ongeluk is gegaan." Ook raadslid D. Mosch "gelooft er geen bal van" dat de informatie toevallig is kwijtgeraakt. "Als je voor een inlichtingendienst werkt en je bent goed opgeleid, dan kijk je heus je auto wel goed na. Dat alles onderzocht is, is logisch. Maar dat alles naar buiten komt is schandalig en gruwelijk. En dan ook nog eens zo vlak voor de verkiezingen."

Sörensen gaat geen bezwaar maken tegen uitzending van de informatie door Peter R. de Vries. "We hebben niets te verbergen." Mosch is benieuwd wie de opdracht heeft gegeven tot het onderzoek en wie er allemaal onderzocht zijn. Beide raadsleden hopen in de loop van de dag tijdens een commissie- en raadsvergadering meer duidelijkheid te krijgen.
  donderdag 8 december 2005 @ 09:56:36 #72
131546 Vulkan
The Purple Cow
pi_32912336
quote:
Met Marrokaanse jongens vind ik wel erg raar. Ik dacht dat hij zei dat Nederland vol was? Wilde hij ze op deze manier wegsturen ofzo
Met 'Nederland is vol' bedoelde hij: Nederland is vol gespoten.

De Marokkanen waren dat nog niet(vooral de -18 jarigen), dus die konden nog volgespoten worden...
Ik ben er achtergekomen hoe de mens, zonder gebruik te maken van een voertuig of machine, uit het niets kan vliegen...echt waar...
  donderdag 8 december 2005 @ 10:04:03 #73
131800 Tarado
capô de fusca
pi_32912469
quote:
Op donderdag 8 december 2005 09:56 schreef Vulkan het volgende:

[..]

De Marokkanen waren dat nog niet(vooral de -18 jarigen), dus die konden nog volgespoten worden...
pi_32912514
Hij wou ze voorbereiden op een leven achter de tralies
pi_32912527
quote:
Op donderdag 8 december 2005 09:56 schreef Vulkan het volgende:

[..]

met VOL doelde hij op zekere iemanden die met een WAO uitkering in het zonnetje op de stoep zitten en 9 keer kinderbijslag naar het thuisland laten vloeien. Hij woonde er om de hoek, dus dit was voor hem zichtbaar en reeel. Hij heeft altijd gezegd dat iedereen die integreert, werkt en zijn vrouw niet in het midden van de flat laat verzuren (maar haar ontwikkeling gunt), hier net zoveel recht heeft om te zijn al ieder ander. Vol ook in demografische zin; om ervoor te zorgen dat de vlam niet in de pan slaat moeten we niet nog meer op elkaar lip zitten....

Hij was voor een Generaal pardon en had hier behalve humanitaire redenen ook economisch redenen voor; de bureaucratie die de IND in stand houdt kost meer dan 6000 verblijfsvergunningen, die dan mogen gaan werken en nog wat opbrengen....maar iedereen is bang voor zijn baantje dus gaan we nog jaren door met pluche verwarmen en debatteren over schrijnende gevallen...dat was nu juist het logge apparaat waar hij wat aan wilde gaan doen....gek dat dat wel eens wordt vergeten.

Vraag me af of het 'm wel was gelukt hoor, dat is wat anders. Maar als je alleen maar kunt Koppensnellen en je nooit verdiept, moet je maar gaan koken, mens.
pi_32912863
Typisch om te zien hoe die rechtse fokkertjes over lijken gaan door Fortuyn nog steeds te verdedigen, zelfs wanneer hij Fons Spooren II blijkt te zijn.
pi_32912868
Ik geloof er weinig van
  donderdag 8 december 2005 @ 10:32:31 #78
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32912931
Grappig, precies wat alle Fortuyn-stemmers nooit wilde geloven of hen niet interesseerde, aangezien buitenlanders wegsturen veel belangrijker is dan een pedofiele minister-president .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  donderdag 8 december 2005 @ 10:35:07 #79
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_32912977
Zorgelijker dan een dode man die seks met minderjarigen zou hebben gehad vind ik dat de AIVD kennelijk onderzoek doet naar het seksleven van politici. Wat heeft dat te maken met de binnenlandse veiligheid?
  donderdag 8 december 2005 @ 10:35:31 #80
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_32912986
quote:
Op donderdag 8 december 2005 06:27 schreef mcintosh het volgende:
Ah Volkert was slachtoffer natuurlijk!!
Wie zegt dat hier (je standaard waanideeën niet meegerekend, uiteraard).

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 8 december 2005 @ 10:37:14 #81
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_32913020
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Zorgelijker dan een dode man die seks met minderjarigen zou hebben gehad vind ik dat de AIVD kennelijk onderzoek doet naar het seksleven van politici. Wat heeft dat te maken met de binnenlandse veiligheid?
Dat vind ik ook. Schandalig.

Hoewel ik wel, als het waar is van die pedofiele acties, mijn tekst dat ik op zich best gezellig met die Fortuyn had kunnen ouwehoeren in een kroeg krachtig terugneem

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 8 december 2005 @ 10:37:20 #82
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32913024
quote:
Beetje naief om te denken dat dit soort dingen niet bij elke belangrijke politicus voorkomen. Echt niet alleen de CIA houdt zich bezig met dit soort dingen.

Setl je voor dat hij echt minister-president was geworden en s ochtends met Bush en Blair zat te tafelen en s middags bekend werd dat hij de avond daarvoor Marokkaanse jongens lag te neuken. Daar gaat je reputatie als land niet echt op vooruit . (Wat te verwachten was).
pi_32913037
quote:
Ben ik geheel met je eens.
En buiten dat wordt de AIVD door het al dan niet bewust lekken van informatie, er ook niet geloofwaardiger op.
pi_32913050
UUUUUUUUUUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

...meer heb ik er even niet over te melden
  donderdag 8 december 2005 @ 10:40:32 #85
35189 Troel
scherp en bot
pi_32913083
Tja, en als Pim in die tijd zelf ook minderjarig was is er toch niets aan het handje...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_32913125
Wat ik dan weer niet snap, als er dus bekend is (een flinke tijd terug al, toen Pim nog leefde) dat hij een pedofiel is, en niet alleen in theorie, maar ook praktijk, waarom is er dan niet ingegrepen? Zoiets is toch gewoon strafbaar? Enige wat ik dan kan verzinnen is dat het bewijs van de AIVD niet gebruikt mocht worden in een rechtszaak, en er daarom ook geen zaak begonnen kon worden.
Als het verhaal waar is, tja, dan is het simpelweg een pedofiel. Echter twijfel ik nog wel aan het waarheidsgehalte. Scholieren bij ons gebruiken massaal usb-sticks, soms zelfs mp3 spelers om bestanden op te slaan, beveiligen hun pr0n map, maar de AIVD zet staatsgeheimen op diskettes zonder wachtwoord. De ene keer vind je het bij het grofvuil, dan weer in een auto. What's next? Je krijgt wat AIVD informatie bij je McAIVD?
pi_32913134
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:40 schreef Troel het volgende:
Tja, en als Pim in die tijd zelf ook minderjarig was is er toch niets aan het handje...
Toen wist hij nog geeneens dat hij homo was man!
  donderdag 8 december 2005 @ 10:44:19 #88
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_32913151
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:37 schreef Posdnous het volgende:
Beetje naief om te denken dat dit soort dingen niet bij elke belangrijke politicus voorkomen. Echt niet alleen de CIA houdt zich bezig met dit soort dingen.

Setl je voor dat hij echt minister-president was geworden en s ochtends met Bush en Blair zat te tafelen en s middags bekend werd dat hij de avond daarvoor Marokkaanse jongens lag te neuken. Daar gaat je reputatie als land niet echt op vooruit . (Wat te verwachten was).
De reputatie in het buitenland is een zaak van BuZa en niet BiZa. Een antecedentenonderzoek voor mensen die als volksvertegenwoordiger gaan optreden lijkt me desalniettemin een handige zaak, maar het illegale seksleven van iemand is toch veel eerder een zaak van justitie dan van een geheime informatiedienst.
pi_32913177
quote:
Neuh, dat vind ik niet zo zorgelijk. Ik hoef niet zo nodig een pedo-premier.

Zorgelijker vind ik dat er blijkbaar mensen bij de AIVD rondlopen die "hun diskettes laten slingeren" . Eigenlijk zou de lekkende AIVD-agent opgepakt moeten worden ipv De Vries.
pi_32913181
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:27 schreef WAT het volgende:
Typisch om te zien hoe die rechtse fokkertjes over lijken gaan door Fortuyn nog steeds te verdedigen, zelfs wanneer hij Fons Spooren II blijkt te zijn.
en dat blijkt uit een diskette dan de aivd die in handen is van een journalist die wat publiciteit kan gebruiken ?
typisch om te zien hoe iedereen maar gelooft wat er voorgeschoteld wordt, zelfs wanneer het zo overduidelijk is dat je met Dooner de oorlog ook niet kan winnen.

ben het volldig eens dat hij raar naast Bush of Blair had gestaan, had het voor de sensatie wel willen meemaken maar in het landsbelang was een MP-post idd niet handig

ik ontken ook niet dat het wel of niet is gebeurd want ik lag er niet naast. maar ik verbaas me over de snelheid waarmee mensen informatie slikken....je leest vol=vol, sex-minderjarig en de conclusies zijn al getrokken ? Dat zegt niks over Rechts/Links maar meer over het feit dat je je leesbril niet op hebt.
  donderdag 8 december 2005 @ 10:46:41 #91
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32913194
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

De reputatie in het buitenland is een zaak van BuZa en niet BiZa. Een antecedentenonderzoek voor mensen die als volksvertegenwoordiger gaan optreden lijkt me desalniettemin een handige zaak, maar het illegale seksleven van iemand is toch veel eerder een zaak van justitie dan van een geheime informatiedienst.
Uiteindelijk wel ja, ik dacht dat je er van op keek dat iemand die zich verkiesbaar stelt of dermate veel invloed heeft niet van top tot teen wordt doorgelicht. En ja, dan wil je nog wel eens op dit soort zaken stuiten.
pi_32913213
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:42 schreef xFriendx het volgende:
Wat ik dan weer niet snap, als er dus bekend is (een flinke tijd terug al, toen Pim nog leefde) dat hij een pedofiel is, en niet alleen in theorie, maar ook praktijk, waarom is er dan niet ingegrepen? Zoiets is toch gewoon strafbaar? Enige wat ik dan kan verzinnen is dat het bewijs van de AIVD niet gebruikt mocht worden in een rechtszaak, en er daarom ook geen zaak begonnen kon worden.
Als het verhaal waar is, tja, dan is het simpelweg een pedofiel. Echter twijfel ik nog wel aan het waarheidsgehalte. Scholieren bij ons gebruiken massaal usb-sticks, soms zelfs mp3 spelers om bestanden op te slaan, beveiligen hun pr0n map, maar de AIVD zet staatsgeheimen op diskettes zonder wachtwoord. De ene keer vind je het bij het grofvuil, dan weer in een auto. What's next? Je krijgt wat AIVD informatie bij je McAIVD?
Idd, daar komt het verhaal ook zo ongeloofwaardig op mij over.
pi_32913233
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:45 schreef missC het volgende:

[..]

en dat blijkt uit een diskette dan de aivd die in handen is van een journalist die wat publiciteit kan gebruiken ?
typisch om te zien hoe iedereen maar gelooft wat er voorgeschoteld wordt, zelfs wanneer het zo overduidelijk is dat je met Dooner de oorlog ook niet kan winnen.
O, Donner is een grote Godfather waarvan je "de oorlog niet kan winnen"?
Over snel oordelen gesproken ..
  donderdag 8 december 2005 @ 10:48:37 #94
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32913236
Zonder harde bewijzen is het sowieso belachelijk om daadwerkelijk uitspraken te doen. maar dat krijg je met dit soort laffe 'info' lekken.
pi_32913277
quote:
Op donderdag 8 december 2005 08:27 schreef sp3c het volgende:

[..]

mjah hij is een week voor de verkiezingen doodgeschoten, als ze wat hadden willen doen dan hadden ze dat allang gedaan natuurlijk, na de verkiezingen doe je er weinig meer mee lijkt me
Onzin... of het nou voor, tijdens of na de verkiezingen is: als bekend word dat een politicus (en de premier nogwel, at your service..) zich verdiept heeft in minderjarige knaapjes wordt zijn positie altijd onhoudbaar...
quote:
heeft de AIVD er zelf al op gereageerd?
Ja dus, die willen het schijfje terug. Mijn mening, ook al zal de AIVD het er niet zo mee eens zijn: Als zij zo slordig zijn om informatie te laten slingeren, is dat geen staatsgeheim meer, en kun je het rustig openbaar maken. Het staat tenslotte ook al deels in de telegraaf.
Of ze de dreigementen van 15 jaar cel aan het adres van Peter R. de V. hard kunnen maken moet ik nog zien...
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_32913295
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:45 schreef missC het volgende:

[..]

ben het volldig eens dat hij raar naast Bush of Blair had gestaan, had het voor de sensatie wel willen meemaken maar in het landsbelang was een MP-post idd niet handig

ik ontken ook niet dat het wel of niet is gebeurd want ik lag er niet naast. maar ik verbaas me over de snelheid waarmee mensen informatie slikken....je leest vol=vol, sex-minderjarig en de conclusies zijn al getrokken ? Dat zegt niks over Rechts/Links maar meer over het feit dat je je leesbril niet op hebt.
Mja, eigenlijk heb je wel gelijk.

Het komt natuurlijk ook wel heel goed uit voor Peter R. de Vries ...
  donderdag 8 december 2005 @ 10:52:17 #97
272 R@b
No-nonsens
pi_32913300
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:38 schreef Salvad0R het volgende:
UUUUUUUUUUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Je moet hard lachen omdat de AIVD wel tijd had om de seksuele escepades van Fortuyn te onderzoeken, maar geen tijd had om te voorkomen dat een links radicale milieuterrorist hem vermoorde??
Waarschijnlijk duikt er over een jaar of 2 een diskette op met het coke en seks verleden van Theo van Gogh. Weten we meteen waarom ze die moord ook niet konden voorkomen.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_32913324
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:48 schreef WAT het volgende:

[..]

O, Donner is een grote Godfather waarvan je "de oorlog niet kan winnen"?
Over snel oordelen gesproken ..
nee Donner is niet van deze wereld.
die man is zo sociaal gehandicapt en van alle inlevende vermogens ontdaan dat je niet snapt waar hij zijn gevoel voor God wel vandaan haalt.

het enige dat hem identificeert met de rest van Nederland is zijn fiets; maar ik zie hierin een complot.
het is gewoon een infiltrant, een alien die is opgevoed uit de gristelijke hoek van Bush. zo ongeveer ?
pi_32913330
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:52 schreef R@b het volgende:

[..]

Je moet hard lachen omdat de AIVD wel tijd had om de seksuele escepades van Fortuyn te onderzoeken, maar geen tijd had om te voorkomen dat een links radicale milieuterrorist hem vermoorde??
Zeg, uit dat schijfje bleek ook dat ze de complete milieubeweging geinfiltreerd hadden + andere linkse actiegroepen.
pi_32913341
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:27 schreef WAT het volgende:
Fons Spoorens acties zag ik persoonlijk ook niet zoveel kwaad in, minderjarige schandknaapjes van 17 neuken maakt je geen pedofiel, wel dom, als man met bekend gezicht.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')