16 / 17 jaar dat zijn toch kinderen joh mafkees...quote:Op donderdag 8 december 2005 07:32 schreef R@b het volgende:
[..]
Pedo, pedo. Een pedo is iemand die valt op kinderen. De leeftijd van de Marokkaanse schandknaapjes wordt nergens vermeld, maar als ze 16 of 17 jaar waren, valt dat niet onder kinderseks in mijn ogen. Tot de jaren 90 was het zelfs legaal om daar seks mee te hebben.
Overigens heeft Fortuyn ooit ergens geschreven dat hij als kind al seks had met een meerderjarige man en dat hij dat doen zelf wilde.
Je zegt wat ik denk.quote:Op donderdag 8 december 2005 07:23 schreef Megumi het volgende:
Het sex leven van Pim boeit me niet. Maar wat ik veel intressanter vindt is in opdracht van wie de AIVD deze informatie inwon. En het doel daarvan.
Kinderen die na toestemming van de Koningin mogen trouwen en zelf kinderen krijgen.quote:Op donderdag 8 december 2005 07:38 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
16 / 17 jaar dat zijn toch kinderen joh mafkees...
Ik spoor niet? Ik heb geen seks met minderjarigen, maar ik zeg alleen dat het tot de jaren 90 niet eens verboden was. En in andere landen ligt de grens ook nog steeds op 16 jaar.quote:jij spoort echt niet... net zoals zoveel lpf aanhangers ; als pim t doet maakt t niet uit... mark my words
Probleem is dat hij zich niet meer kan verdedigen.quote:Op donderdag 8 december 2005 07:34 schreef NorthernStar het volgende:
Je kunt je afvragen of hij hiermee hetzelfde had gedaan en de diensten het nakijken had gegeven. Zullen we nooit weten, want zover is het niet gekomen.
ikke van 15... toen ik 16 was, moet ik nu naar de gevangenis?quote:Op donderdag 8 december 2005 07:46 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb ook wel eens meisjes van zeventien geneukt, zal ik daar een topic over openen? Wat een onzin zeg.![]()
Nee, maar als je politicus wordt, dan komt deze info op een AIVD-diskette die dan terzijndertijd wordt 'verloren' door een AIVD-medewerker.quote:Op donderdag 8 december 2005 07:51 schreef Tommy_Corleone het volgende:
[..]
ikke van 15... toen ik 16 was, moet ik nu naar de gevangenis?
Idd. Zoals ergens hierboven al werd opgemerkt: als hij premier was geworden, dan was dit binnen een dag in de kranten verschenen waarschijnlijk...quote:Op donderdag 8 december 2005 07:23 schreef Megumi het volgende:
Het sex leven van Pim boeit me niet. Maar wat ik veel intressanter vindt is in opdracht van wie de AIVD deze informatie inwon. En het doel daarvan.
Idd. Een vroegrijpe 16-jarige Mohammed is best te begrijpen. Een 12-jarige niet echt..quote:Op donderdag 8 december 2005 07:50 schreef R@b het volgende:
[..]
Probleem is dat hij zich niet meer kan verdedigen.
Kennelijk heeft er ook nooit iemand aangifte tegen Fortuyn gedaan. De leeftijd van de minderjarigen staat ook niet in de vrijgegeven info: 12 jaar? 15 jaar? 17 jaar? Scheelt ook nog al.
Laten we Mohammed er niet bij betrekken.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:05 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd. Een vroegrijpe 16-jarige Mohammed is best te begrijpen. Een 12-jarige niet echt..
(En ja, waar trek je de grens...legaal gezien dus 18 jaar...)
Maar goed dat de wet dat allemaal aan je vertellt heeft, wat moesten we anders!quote:Op donderdag 8 december 2005 08:16 schreef Prego het volgende:
dit verbaast me helemaal niet.. maar goed de wet is wet en verkeerd is verkeerd.
een walgelijke vent heb ik het altijd al gevonden
quote:Op donderdag 8 december 2005 08:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Maar goed dat de wet dat allemaal aan je vertellt heeft, wat moesten we anders!
Dit was toch al eerder bekend? Laatst was er nog een jongen op de tv die dit beweerde, ook dat hij speciaal op marrokaanse jongetjes viel...quote:Op donderdag 8 december 2005 06:21 schreef teknomist het volgende:
Gewoon een ordinaire pedofiel dus. Ik vraag me of hoe snel dit openbaar was geworden als hij niet doodgeschoten was geweest en gewoon politieke carriere had kunnen maken...
Je gaat wel heel gemakkelijk voorbij aan het feit dat de wet gewoon door mensen is geschreven, en niet uit de lucht is komen vallen. En verkeerd is alleen wat jij verkeerd vindt. Ik vind het helemaal niet per definitie verkeerd.quote:
mjah hij is een week voor de verkiezingen doodgeschoten, als ze wat hadden willen doen dan hadden ze dat allang gedaan natuurlijk, na de verkiezingen doe je er weinig meer mee lijkt mequote:Op donderdag 8 december 2005 06:21 schreef teknomist het volgende:
Gewoon een ordinaire pedofiel dus. Ik vraag me of hoe snel dit openbaar was geworden als hij niet doodgeschoten was geweest en gewoon politieke carriere had kunnen maken...
Wat heeft dat nu weer met elkaar te maken?quote:Op donderdag 8 december 2005 08:32 schreef Damzkieee het volgende:
Met Marrokaanse jongens vind ik wel erg raar. Ik dacht dat hij zei dat Nederland vol was? Wilde hij ze op deze manier wegsturen ofzo
Hij bedoelde met vol iets heel andersquote:Op donderdag 8 december 2005 08:32 schreef Damzkieee het volgende:
Met Marrokaanse jongens vind ik wel erg raar. Ik dacht dat hij zei dat Nederland vol was?
Nederland is vol, en Marokkanen moeten zich aanpassen, en dus laten volspuiten door Pim.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij bedoelde met vol iets heel anders![]()
ja of als zijn 16 jarige zoon door een vent van 35 in zn reet geneukt wordt....quote:Op donderdag 8 december 2005 08:35 schreef SCH het volgende:
Grappig hoe R@b het nu voor Fortuyn opneemt. Pedofilie ligt ineens heel genuanceerd. Ben benieuwd hoe hij had gereageerd als dit over Wouter Bos zou gaan.
Fortuyn zat gewoon in een circuit van jongere jochies en dan vraag je blijkbaar niet eerst naar iemands paspoort. Het is een wat smoezelig terrein maar met pedofilie heeft het niet zoveel temaken. Het is een beetje een Fons Spooren-achtig verhaal.
Wat een waanzin, zestien is volgens mij zelfs ongeveer de gemiddelde leeftijd voor de eerste neukpartij, en als je dan homo bent, is de kans vrij groot dat het daarop neerkomt.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:43 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ja of als zijn 16 jarige zoon door een vent van 35 in zn reet geneukt wordt....
is t dan allemaal nog zo legaal?
pleur op... tis gewoon SMERIG!
en die gasten doen t mischien "vrijwillig" tja als je 16 bent zal er vast wel een reden zijn dat je in die situatie komt... drugs, mishandeling enz enz...
niemand laat zich op zn 16e voor zn plezier in zn reet neucken...
(ook niet als je 30 bent maar dat is ff wat anders)
Het zal wel andersom zijn geweest door, Pim was vast een gewillige bottom.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nederland is vol, en Marokkanen moeten zich aanpassen, en dus laten volspuiten door Pim.
Logisch!
De Volkskrant is al geen haar beterquote:Op donderdag 8 december 2005 06:54 schreef YellowDog het volgende:
[..]
Tsjah en telegraaf is ook echt de meest betrouwbare krant van nederland.. lekker sensatiebelust, leest wel lekker weg trouwens
Jij hebt er verstand van.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Het zal wel andersom zijn geweest door, Pim was vast een gewillige bottom.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |