abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 december 2005 @ 07:38:21 #31
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_32910871
quote:
Op donderdag 8 december 2005 07:32 schreef R@b het volgende:

[..]

Pedo, pedo. Een pedo is iemand die valt op kinderen. De leeftijd van de Marokkaanse schandknaapjes wordt nergens vermeld, maar als ze 16 of 17 jaar waren, valt dat niet onder kinderseks in mijn ogen. Tot de jaren 90 was het zelfs legaal om daar seks mee te hebben.

Overigens heeft Fortuyn ooit ergens geschreven dat hij als kind al seks had met een meerderjarige man en dat hij dat doen zelf wilde.
16 / 17 jaar dat zijn toch kinderen joh mafkees...
en ze hebben die grens niet voor nix omhoog gegooid...
jij spoort echt niet... net zoals zoveel lpf aanhangers ; als pim t doet maakt t niet uit... mark my words
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2005 @ 07:41:38 #32
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_32910886
quote:
Op donderdag 8 december 2005 07:23 schreef Megumi het volgende:
Het sex leven van Pim boeit me niet. Maar wat ik veel intressanter vindt is in opdracht van wie de AIVD deze informatie inwon. En het doel daarvan.
Je zegt wat ik denk.
  donderdag 8 december 2005 @ 07:45:52 #33
272 R@b
No-nonsens
pi_32910901
quote:
Op donderdag 8 december 2005 07:38 schreef mrSPLIFFY het volgende:

[..]

16 / 17 jaar dat zijn toch kinderen joh mafkees...
Kinderen die na toestemming van de Koningin mogen trouwen en zelf kinderen krijgen.
quote:
jij spoort echt niet... net zoals zoveel lpf aanhangers ; als pim t doet maakt t niet uit... mark my words
Ik spoor niet? Ik heb geen seks met minderjarigen, maar ik zeg alleen dat het tot de jaren 90 niet eens verboden was. En in andere landen ligt de grens ook nog steeds op 16 jaar.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_32910904
Ik heb ook wel eens meisjes van zeventien geneukt, zal ik daar een topic over openen? Wat een onzin zeg.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 8 december 2005 @ 07:50:38 #35
272 R@b
No-nonsens
pi_32910921
quote:
Op donderdag 8 december 2005 07:34 schreef NorthernStar het volgende:

Je kunt je afvragen of hij hiermee hetzelfde had gedaan en de diensten het nakijken had gegeven. Zullen we nooit weten, want zover is het niet gekomen.
Probleem is dat hij zich niet meer kan verdedigen.

Kennelijk heeft er ook nooit iemand aangifte tegen Fortuyn gedaan. De leeftijd van de minderjarigen staat ook niet in de vrijgegeven info: 12 jaar? 15 jaar? 17 jaar? Scheelt ook nog al.
  donderdag 8 december 2005 @ 07:51:09 #36
133968 Tommy_Corleone
R U Messing with me?
pi_32910924
quote:
Op donderdag 8 december 2005 07:46 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb ook wel eens meisjes van zeventien geneukt, zal ik daar een topic over openen? Wat een onzin zeg.
ikke van 15... toen ik 16 was, moet ik nu naar de gevangenis?
  donderdag 8 december 2005 @ 07:53:34 #37
272 R@b
No-nonsens
pi_32910931
quote:
Op donderdag 8 december 2005 07:51 schreef Tommy_Corleone het volgende:

[..]

ikke van 15... toen ik 16 was, moet ik nu naar de gevangenis?
Nee, maar als je politicus wordt, dan komt deze info op een AIVD-diskette die dan terzijndertijd wordt 'verloren' door een AIVD-medewerker.
pi_32910981
quote:
Op donderdag 8 december 2005 07:23 schreef Megumi het volgende:
Het sex leven van Pim boeit me niet. Maar wat ik veel intressanter vindt is in opdracht van wie de AIVD deze informatie inwon. En het doel daarvan.
Idd. Zoals ergens hierboven al werd opgemerkt: als hij premier was geworden, dan was dit binnen een dag in de kranten verschenen waarschijnlijk...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_32911000
quote:
Op donderdag 8 december 2005 07:50 schreef R@b het volgende:

[..]

Probleem is dat hij zich niet meer kan verdedigen.

Kennelijk heeft er ook nooit iemand aangifte tegen Fortuyn gedaan. De leeftijd van de minderjarigen staat ook niet in de vrijgegeven info: 12 jaar? 15 jaar? 17 jaar? Scheelt ook nog al.
Idd. Een vroegrijpe 16-jarige Mohammed is best te begrijpen. Een 12-jarige niet echt..
(En ja, waar trek je de grens...legaal gezien dus 18 jaar...)
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_32911018
quote:
Op donderdag 8 december 2005 08:05 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Idd. Een vroegrijpe 16-jarige Mohammed is best te begrijpen. Een 12-jarige niet echt..
(En ja, waar trek je de grens...legaal gezien dus 18 jaar...)
Laten we Mohammed er niet bij betrekken.
pi_32911067
dit verbaast me helemaal niet.. maar goed de wet is wet en verkeerd is verkeerd.

een walgelijke vent heb ik het altijd al gevonden
pi_32911079
quote:
Op donderdag 8 december 2005 08:16 schreef Prego het volgende:
dit verbaast me helemaal niet.. maar goed de wet is wet en verkeerd is verkeerd.

een walgelijke vent heb ik het altijd al gevonden
Maar goed dat de wet dat allemaal aan je vertellt heeft, wat moesten we anders!
pi_32911086
Had Mohammed ook niet zoiets op zijn kerfstok?
...wat een klein burgerlijk gezeik van al die muffe normen & waarden polder mensjes...
pi_32911101
quote:
Op donderdag 8 december 2005 08:19 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Maar goed dat de wet dat allemaal aan je vertellt heeft, wat moesten we anders!
  donderdag 8 december 2005 @ 08:24:25 #45
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_32911109
quote:
Op donderdag 8 december 2005 06:21 schreef teknomist het volgende:
Gewoon een ordinaire pedofiel dus. Ik vraag me of hoe snel dit openbaar was geworden als hij niet doodgeschoten was geweest en gewoon politieke carriere had kunnen maken...
Dit was toch al eerder bekend? Laatst was er nog een jongen op de tv die dit beweerde, ook dat hij speciaal op marrokaanse jongetjes viel...

Inderdaad een ordinaire pedofiel.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_32911112
Kunnen we nu echt met recht vastellen dat Willem van Oranje dé Grootste Nederlander is!

pi_32911131
quote:
Op donderdag 8 december 2005 08:23 schreef Prego het volgende:

[..]

Je gaat wel heel gemakkelijk voorbij aan het feit dat de wet gewoon door mensen is geschreven, en niet uit de lucht is komen vallen. En verkeerd is alleen wat jij verkeerd vindt. Ik vind het helemaal niet per definitie verkeerd.
  Moderator donderdag 8 december 2005 @ 08:27:06 #48
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32911133
quote:
Op donderdag 8 december 2005 06:21 schreef teknomist het volgende:
Gewoon een ordinaire pedofiel dus. Ik vraag me of hoe snel dit openbaar was geworden als hij niet doodgeschoten was geweest en gewoon politieke carriere had kunnen maken...
mjah hij is een week voor de verkiezingen doodgeschoten, als ze wat hadden willen doen dan hadden ze dat allang gedaan natuurlijk, na de verkiezingen doe je er weinig meer mee lijkt me

mwah ik geloof niet zo in 'vertrouwelijke AIVD documenten die Peter R. de Vries in handen heeft gekregen' althansk zat er eigenlijk al wel een beetje op te wachten want hij kan bedenken wat hij wil en door zijn connecties in dat wereldje zullen veel mensen het automatisch geloven maar dit is wat erg extreem

heeft de AIVD er zelf al op gereageerd?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_32911159
De inhoud is net als bij Tonino minder belangrijk. Al had er enkel positieve informatie op gestaan, punt is hoe met vertrouwelijke gegevens wordt omgegaan op laptops, computers, diskettes, enz.

Laat je niet afleiden door de inhoud, die is vooralsnog suggestief.
De zoveelste blunder van de overheid. Informatie van jaren geleden op diskettes in een auto.

Hoe veilig zijn jouw gegevens in hun handen?

donderdag 8 december 2005 @ 08:32:19 #50
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_32911184
Met Marrokaanse jongens vind ik wel erg raar. Ik dacht dat hij zei dat Nederland vol was? Wilde hij ze op deze manier wegsturen ofzo
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_32911219
Grappig hoe R@b het nu voor Fortuyn opneemt. Pedofilie ligt ineens heel genuanceerd. Ben benieuwd hoe hij had gereageerd als dit over Wouter Bos zou gaan.

Fortuyn zat gewoon in een circuit van jongere jochies en dan vraag je blijkbaar niet eerst naar iemands paspoort. Het is een wat smoezelig terrein maar met pedofilie heeft het niet zoveel temaken. Het is een beetje een Fons Spooren-achtig verhaal.
pi_32911250
quote:
Op donderdag 8 december 2005 08:32 schreef Damzkieee het volgende:
Met Marrokaanse jongens vind ik wel erg raar. Ik dacht dat hij zei dat Nederland vol was? Wilde hij ze op deze manier wegsturen ofzo
Wat heeft dat nu weer met elkaar te maken?
pi_32911260
quote:
Op donderdag 8 december 2005 08:32 schreef Damzkieee het volgende:
Met Marrokaanse jongens vind ik wel erg raar. Ik dacht dat hij zei dat Nederland vol was?
Hij bedoelde met vol iets heel anders
pi_32911274
quote:
Op donderdag 8 december 2005 08:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij bedoelde met vol iets heel anders
Nederland is vol, en Marokkanen moeten zich aanpassen, en dus laten volspuiten door Pim.

Logisch!
  donderdag 8 december 2005 @ 08:43:28 #55
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_32911281
quote:
Op donderdag 8 december 2005 08:35 schreef SCH het volgende:
Grappig hoe R@b het nu voor Fortuyn opneemt. Pedofilie ligt ineens heel genuanceerd. Ben benieuwd hoe hij had gereageerd als dit over Wouter Bos zou gaan.

Fortuyn zat gewoon in een circuit van jongere jochies en dan vraag je blijkbaar niet eerst naar iemands paspoort. Het is een wat smoezelig terrein maar met pedofilie heeft het niet zoveel temaken. Het is een beetje een Fons Spooren-achtig verhaal.
ja of als zijn 16 jarige zoon door een vent van 35 in zn reet geneukt wordt....
is t dan allemaal nog zo legaal?
pleur op... tis gewoon SMERIG!
en die gasten doen t mischien "vrijwillig" tja als je 16 bent zal er vast wel een reden zijn dat je in die situatie komt... drugs, mishandeling enz enz...
niemand laat zich op zn 16e voor zn plezier in zn reet neucken...
(ook niet als je 30 bent maar dat is ff wat anders)
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_32911308
quote:
Op donderdag 8 december 2005 08:43 schreef mrSPLIFFY het volgende:

[..]

ja of als zijn 16 jarige zoon door een vent van 35 in zn reet geneukt wordt....
is t dan allemaal nog zo legaal?
pleur op... tis gewoon SMERIG!
en die gasten doen t mischien "vrijwillig" tja als je 16 bent zal er vast wel een reden zijn dat je in die situatie komt... drugs, mishandeling enz enz...
niemand laat zich op zn 16e voor zn plezier in zn reet neucken...
(ook niet als je 30 bent maar dat is ff wat anders)
Wat een waanzin, zestien is volgens mij zelfs ongeveer de gemiddelde leeftijd voor de eerste neukpartij, en als je dan homo bent, is de kans vrij groot dat het daarop neerkomt.
pi_32911321
Overigens wist ik niet dat Fortuijn een zoon had, hij zal een van die Marokkaanse knaapjes wel zwanger gemaakt hebben, denk je ook niet?
pi_32911323
quote:
Op donderdag 8 december 2005 08:42 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Nederland is vol, en Marokkanen moeten zich aanpassen, en dus laten volspuiten door Pim.

Logisch!
Het zal wel andersom zijn geweest door, Pim was vast een gewillige bottom.
pi_32911331
quote:
Op donderdag 8 december 2005 06:54 schreef YellowDog het volgende:

[..]

Tsjah en telegraaf is ook echt de meest betrouwbare krant van nederland.. lekker sensatiebelust, leest wel lekker weg trouwens
De Volkskrant is al geen haar beter

AIVD-diskettes met staatsgeheimen op straat
Van onze verslaggever Bert Wagendorp

AMSTERDAM - De inlichtingendienst AIVD is in ernstige verlegenheid gebracht doordat een medewerker twee diskettes met vertrouwelijke informatie in een ingeruilde lease-auto heeft achtergelaten.

De diskettes waarop de geheime documenten staan, zijn enkele weken geleden doorgespeeld aan misdaadverslaggever PeterR. de Vries. Die wijdt zondag zijn programma op SBS 6 aan de affaire.

De AIVD bevestigde woensdag dat staatsgeheimen in het geding zijn. In een brief aan De Vries schreef de dienst gisteren dat bezit daarvan strafbaar is en openbaarmaking een onrechtmatige daad.

De diskettes bevatten onder meer verslagen van infiltratie in milieuactiegroepen, in Molukse groeperingen en bij ‘links-extremisten’. Verder staan er volgens De Vries resultaten op van onderzoeken naar ‘lokale bestuurders’, ‘oud-PvdA politici’ en ‘zeer compromitterende’ informatie over ‘seksuele escapades’ van Pim Fortuyn met ‘Marokkaanse jongetjes’.

Er zou op de diskettes ook informatie staan over mensen in Fortuyns directe omgeving. Een van de documenten heeft als onderwerp ‘de vuile was van D66’.

De gegevens werden achtergelaten in een lease-auto. De medewerker van de Regionale Inlichtingendienst Rotterdam-Rijnmond ruilde deze auto in. RID’ers voeren geregeld opdrachten uit voor de AIVD.

De informatie, die onder meer afkomstig is van een agent met de codenaam ‘R17NE’, bestrijkt een periode van zeven jaar, van 1995 tot 2002. De betrokken RID’er is inmiddels overgeplaatst naar de AIVD. De documenten op de diskette bevatten de aanduiding ‘STG Confidentieel’.

De Vries stelde de AIVD vorige week van de vondst op de hoogte. Volgens de journalist dringt de dienst er bij hem op aan af te zien van de uitzending van zondag. De AIVD ontkent dit. Ze beraadt zich nog over voor of na de uitzending te ondernemen stappen. De AIVD wil de diskettes terug ‘voor onderzoek’.

De Vries is niet van plan in te gaan op de oproep van de AIVD. ‘Wel gaan we heel prudent met de informatie om. Namen van agenten, telefoonnummers en contacten bij buitenlandse inlichtingendiensten blijven buiten beeld.’

Hoewel ook die als staatsgeheim geldt, zal De Vries de aangetroffen informatie over Fortuyn wel uitzenden. ‘Daarover zeg ik: moeten ze het maar niet op straat laten slingeren. Dat vind ik grenzen aan voorwaardelijke opzet.’

Overigens heeft De Vries de diskettes inmiddels persoonlijk aangeboden aan de voormalige RID-medewerker. ‘Maar hij wilde ze niet aanpakken.’

Volgens De Vries had de RID-agent de diskettes nog niet gemist. De AIVD zegt het laten slingeren van de staatsgeheimen ‘ontzettend te betreuren’.

Bron: Volkskrant
pi_32911339
quote:
Op donderdag 8 december 2005 08:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Het zal wel andersom zijn geweest door, Pim was vast een gewillige bottom.
Jij hebt er verstand van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')