Neequote:
Piquote:Op donderdag 8 december 2005 00:05 schreef Againzender het volgende:
Ik wilde net deel 3,14159265 openen
Had je sneller moeten zijnquote:Op donderdag 8 december 2005 00:05 schreef Againzender het volgende:
Trusteh Knijnquote:Op donderdag 8 december 2005 00:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Time to go holwaarts, welterusten!
=3.141592653589793238462643383279502884197169399375105820974944592quote:
doe maar een bacootje danquote:Op donderdag 8 december 2005 00:14 schreef DutchGooner het volgende:Een drankje voor de gehele zaak op kosten van Ferguson
dat wordt op de kop naar huisquote:Op donderdag 8 december 2005 00:14 schreef DutchGooner het volgende:Een drankje voor de gehele zaak op kosten van Ferguson
Nog bizarder dan PSV dusquote:Op donderdag 8 december 2005 00:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Villareal wint de poule ook gewoon met 3 goals
quote:Op woensdag 7 december 2005 22:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Mjah
Ik kan gelukkig veel dance waarderen alleen dat Urban
Maar vooral techno zal op IC leuk zijn, de rest ken ik eigenlijk niet... ken eigenlijk bijna geen enkele Dj uit de line up. Maar iets uitproberen geen kwaad toch?
Geven?quote:Op donderdag 8 december 2005 00:27 schreef rubbereend het volgende:
hadden we niet al een 992?
[..]kent geen dj
dikke line up en je kent er geen
schande, geef je kaartje maar aan mij
we hebben wel een 991, 991.5, 991.8, 991.9 en een 993, maar geen 992quote:Op donderdag 8 december 2005 00:27 schreef rubbereend het volgende:
hadden we niet al een 992?
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:30 schreef dndiek het volgende:
[..]
we hebben wel een 991, 991.5, 991.8, 991.9 en een 993, maar geen 992![]()
wat ben jij voor rukmod dan?quote:Op donderdag 8 december 2005 00:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik kan het allemaal niet meer bijhouden
Arcee kwam even langs om orde te scheppen in deze cijferbrijquote:Op donderdag 8 december 2005 00:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik kan het allemaal niet meer bijhouden
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:05 schreef Againzender het volgende:
Ik ken 'm nog verder uit m'n hoofd.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:12 schreef dndiek het volgende:
[..]
=3.141592653589793238462643383279502884197169399375105820974944592
Ik had niet anders van je verwachtquote:Op donderdag 8 december 2005 00:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik ken 'm nog verder uit m'n hoofd.
Misschien is het al gevraagd maar kan jij een overzicht maken van alle "Hools-posters" met postaantallen?quote:Op donderdag 8 december 2005 00:38 schreef Arcee het volgende:
Gewoon normaal doornummeren nu. Anders wordt deeltje 1000 een beetje een anti-climax na deeltje 997.37, of zo.
Ja, ik ga voor deeltje 1000 een paar mooie lijstjes maken, alleen 't duurt allemaal wat langer dan verwacht.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:39 schreef DutchGooner het volgende:
Misschien is het al gevraagd maar kan jij een overzicht maken van alle "Hools-posters" met postaantallen?
Tofquote:Op donderdag 8 december 2005 00:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, ik ga voor deeltje 1000 een paar mooie lijstjes maken, alleen 't duurt allemaal wat langer dan verwacht.
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, ik ga voor deeltje 1000 een paar mooie lijstjes maken, alleen 't duurt allemaal wat langer dan verwacht.
Owkee, dus we zijn nu weer bij qua juiste telling?quote:Op donderdag 8 december 2005 00:38 schreef Arcee het volgende:
Gewoon normaal doornummeren nu. Anders wordt deeltje 1000 een beetje een anti-climax na deeltje 997.37, of zo.
Yep, dit is echt deeltje 992.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:42 schreef golfer het volgende:
Owkee, dus we zijn nu weer bij qua juiste telling?
Nog 8 dus?
maar het volgende deel mag dus geen 993 worden aangezien we die al gehad hebben.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:36 schreef Arcee het volgende:
[..]pi
Maar 992 is goed.Weer netjes in de pas.
Dan maken we er 993, the sequel van.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar het volgende deel mag dus geen 993 worden aangezien we die al gehad hebben.
Natuurlijk wel, deel 993 is nog niet eens geweest ook. Ja, 993,weet-ik-veel, maar dat boeit niet. Gewoon nu verder gaan met de echte nummering, anders wordt 1000 echt een anti-climax, vind ik.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar het volgende deel mag dus geen 993 worden aangezien we die al gehad hebben.
Okee, deal.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:52 schreef rubbereend het volgende:
gewoon volgende 993,5 en dan loop je vanaf 994 weer compleet. Als we nu een dubbele gaan maken is die ene dubbele niet meer uniek.
wie was de schuldige??quote:Op donderdag 8 december 2005 00:53 schreef Arcee het volgende:
Overigens zijn er ook al 2 dubbelen, maar dit natuurlijk even geheel terzijde.
ow dan is het niet uniek, dan kunnen we rustig deel 993 weer nemenquote:Op donderdag 8 december 2005 00:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Okee, deal.
Overigens zijn er ook al 2 dubbelen, maar dit natuurlijk even geheel terzijde.
Ook voor het eerst op FOK! dat ik gezocht wordquote:Op donderdag 8 december 2005 01:05 schreef rubbereend het volgende:
Samen maar aangezet
Ambro, je wordt gezocht: [SPT SC] De Sportbar #016 - .......
Kijk dat is de juiste mentaliteit, waarmee je oud kunt worden.quote:Op donderdag 8 december 2005 02:07 schreef Spideyman het volgende:
OK, doe mij er dan maar TWEE want met die ene kom ik er niet mee,
Al doet m'n lever zeer, zijn mijn longen zwart als teer ik wil TWEeeee!
Geef mij er dan maar twee
quote:Op donderdag 8 december 2005 02:07 schreef Spideyman het volgende:
OK, doe mij er dan maar TWEE want met die ene kom ik er niet mee,
Al doet m'n lever zeer, zijn mijn longen zwart als teer ik wil TWEeeee!
Geef mij er dan maar twee
zet arsenal - ajax even aanquote:Op donderdag 8 december 2005 02:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Luitjes.
Zit met de mascotte op schoot die niet wil slapen
Gossie.quote:Op donderdag 8 december 2005 02:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Luitjes.
Zit met de mascotte op schoot die niet wil slapen
tis dus duidelijk een avondmens, accepteer datquote:Op donderdag 8 december 2005 02:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Het helpt allemaal niet, het is nu ongeveer de 20e dag op rij of zo...
Uurtje of anderhalf/twee? Nee: ziek geweest, doorkomende tandjes en weet ik veel wat allemaal.quote:Op donderdag 8 december 2005 02:24 schreef Bluezz het volgende:
Slaapt ze overdag mss te veel?
Tja, dat moeten we allemaal een keer meemaken als ouders, die slapeloze nachten.quote:Op donderdag 8 december 2005 02:29 schreef Dylan Dog het volgende:
Nee: ziek geweest, doorkomende tandjes en weet ik veel wat allemaal.
Ze gaat goed slapen maar wordt steeds rond 1 uur wakkerquote:Op donderdag 8 december 2005 02:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Tja, dat moeten we allemaal een keer meemaken als ouders, die slapeloze nachten.
Honger?quote:Op donderdag 8 december 2005 02:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Ze gaat goed slapen maar wordt steeds rond 1 uur wakker
Ik neem haar vast op in de selectie van het G-team van PSVquote:Op donderdag 8 december 2005 02:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Nee. Ze loopt nu door de kamer met een bal...
Wat nou G: ze is niet slechter dan Jan Vennegoor of Hesselink hoor...quote:Op donderdag 8 december 2005 02:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik neem haar vast op in de selectie van het G-team van PSV![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 02:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat nou G: ze is niet slechter dan Jan Vennegoor of Hesselink hoor...
Doe maar ja...quote:Op donderdag 8 december 2005 02:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zal flauwe grappen over Temmink nu maar achterwege laten.![]()
En terechtquote:Op donderdag 8 december 2005 02:39 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wat nou G: ze is niet slechter dan Jan Vennegoor of Hesselink hoor...
Dan blijven jij en ik dus overquote:Op donderdag 8 december 2005 02:49 schreef Bluezz het volgende:
Crmen
Kijk eens wat alle kindjes nu gaan doen.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Ja, het is hard werken hoor, dat moderereererreren.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey suijkie, wat spreek ik je weinig sinds je blauw bent.![]()
Als dat ten koste van mij blijft gaan, dan dien ik een klacht inquote:Op donderdag 8 december 2005 08:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, het is hard werken hoor, dat moderereererreren.![]()
Wquote:Op donderdag 8 december 2005 09:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Morgen...
dat idee had ik al...vreemd he ?quote:
boefjequote:Op donderdag 8 december 2005 10:14 schreef DarkShine het volgende:
En wederom 2 uur gespijbeld...
Haha, 2 docenten van mij worden hier even afgezekenquote:De boze klant
Metro, 8 december 2005
Gisteren promoveerde econoom Bougie van de Universiteit van Tilburg op een proefschrift over ‘de boze klant’. Zes jaar lang werkte hij intensief aan zijn onderzoek en de wetenschappelijk onderbouwde, geheel falsifieerbare eindconclusie mag er dan ook wezen: “klanten worden boos als bedrijven zich niet aan hun afspraak houden”. Met gepaste trots wijdde de universiteit er een persbericht aan.
Geheel volgens de wetten der wetenschap duikt Bougie in zijn proefschrift direct de diepte in. Hij is er na diepgravend onderzoek achter gekomen dat boosheid een vaak voorkomende emotie is na een negatieve ervaring van een klant met een dienstverlener.
Teneinde die boosheid beter te kunnen begrijpen, stelde Bougie proefpersonen bloot aan situaties waarin zij slecht worden behandeld. Hoe reageert een klant wanneer de serveerster die de rekening moet komen brengen, blijft kletsen met de barman? Geen flauw idee, maar Bougie heeft dit fenomeen middels geënsceneerde situaties uitvoerig bestudeerd en zijn conclusie luidt: de mogelijkheid bestaat dat een klant dan boos wordt.
Alle aspecten van die boosheid heeft Bougie zes jaar lang onderzocht en daarmee zijn we aanbeland bij het meest imponerende deel van zijn proefschrift. De nieuwbakken doctor in de economie is een causaal verband op het spoor gekomen: hoe bozer een klant op een bedrijf is, des te groter de kans dat hij negatieve informatie over dat bedrijf doorgeeft aan vrienden en bekenden. Bovendien moeten klanten, zo heeft Bougie ontdekt, niets hebben van onbeleefd personeel.
U en ik noemen dat ‘nogal wiedes’, maar bij een wetenschapper als Bougie heet zoiets een ‘emotie regulatie strategie’. Zo’n spannende term prikkelt altijd tot verder lezen en dat is maar goed ook, want aan het slot van zijn proefschrift komt Bougie tot de zinderende climax. Een wetmatigheid waarmee elke dienstverlener zijn voordeel kan doen: “als een situatie niet wordt opgelost, blijven klanten boos.” Om af te ronden met de aanbeveling: probeer als bedrijf een boze klant tevreden te stellen.
Mijn God, ik moet even gaan liggen.
Ik zie het helemaal voor me. Ergens medio 1999 startte Bougie met zijn onderzoek. Maandenlang met een vragenlijstje van deur tot deur, in weer en wind, met de volharding van een Jehovagetuige. “Dag mevrouw, mijn naam is Roger Bougie van de Universiteit van Tilburg. Zou ik u ten behoeve van zwaarwegend wetenschappelijk onderzoek een vraag mogen stellen?” Potlood in de aanslag, een naar kennis hunkerende blik in de ogen. “Stel, een bedrijf houdt zich niet aan haar afspraak. Wordt u dan A: boos, of B: blij?”
Het betere pionierswerk. Het moet van Bougie een meer dan gedreven wetenschapper hebben gemaakt. Waarschijnlijk had hij ook zijn zwakke momenten, want zes jaar lang in alle eenzaamheid aan zo’n moeilijk en diepgravend onderzoek werken, dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Dan dacht hij: hoe krijg ik al deze opzienbarende resultaten ooit verwerkt? Gelukkig had Bougie veel steun aan psycholoog Schouten, die andere grote geest der wetenschap die afgelopen november aan de Universiteit van Tilburg promoveerde. Schouten schreef een proefschrift over ‘klaplopers op het werk’. Na jaren van onderzoek kwam hij tot de conclusie dat “werknemers die de kantjes eraf lopen en klusjes liever door anderen laten opknappen, vaak woede opwekken bij collega's”.
Twee proefschriften van één universiteit die eerst ‘Katholieke Universiteit Brabant’ heette en vanaf 2002 ‘Universiteit van Tilburg’ (UvT). Vanwege de ongelukkige afkorting was volgens het toenmalige bestuur de naam ‘Katholieke Universiteit Tilburg’ niet hanteerbaar. Een gemiste kans, want in het geval van Bougie en Schouten is het een afkorting die de lading prima dekt.
dat moet zijn: weg loopt zonder te betalenquote:Teneinde die boosheid beter te kunnen begrijpen, stelde Bougie proefpersonen bloot aan situaties waarin zij slecht worden behandeld. Hoe reageert een klant wanneer de serveerster die de rekening moet komen brengen, blijft kletsen met de barman? Geen flauw idee, maar Bougie heeft dit fenomeen middels geënsceneerde situaties uitvoerig bestudeerd en zijn conclusie luidt: de mogelijkheid bestaat dat een klant dan boos wordt
handig hè, van dale taalwebquote:Op donderdag 8 december 2005 11:14 schreef dndiek het volgende:
falsifieerbaar = zo expliciet geformuleerd, dat ze controleerbaar en eventueel te verwerpen zijn
ah...dndieke Van Dalequote:Op donderdag 8 december 2005 11:14 schreef dndiek het volgende:
falsifieerbaar = zo expliciet geformuleerd, dat ze controleerbaar en eventueel te verwerpen zijn
jij hebt studieboeken met zulke woordenquote:Op donderdag 8 december 2005 11:18 schreef dndiek het volgende:
Van Dale en studieboek waar het ook zo in staat
helaas welquote:Op donderdag 8 december 2005 11:20 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
jij hebt studieboeken met zulke woorden![]()
studeer je moeilijkewoordenlogie oidquote:
neequote:Op donderdag 8 december 2005 11:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
studeer je moeilijkewoordenlogie oid
ook niet, ik heb maar een zo'n belachelijk vak... Ik studeer Fiscale Economie en omdat de UvT katholiek is krijgen we zo'n vak als sociale filosofie & wetenschapsfilosofiequote:Op donderdag 8 december 2005 11:38 schreef Lionheaad het volgende:
taal en literatuur dan??
Katholiek is uit de naam gehaald, maar het katholieke is er nog wel... en zo is het een KUT-universiteit, verder is het goed te doen daarquote:Op donderdag 8 december 2005 11:43 schreef Lionheaad het volgende:
Dat was toch niet meer?? dat Katholieke?? Maar het is iig wel een KUT universiteit??
zoek er maar 1 uit !quote:
daar wordt -Vaduz- zeker een grote jongen van ?quote:Op donderdag 8 december 2005 11:52 schreef pascalheister het volgende:
ik heb nog wel een wortel voor je vaduz
Dit zal hem ook wel smakenquote:Op donderdag 8 december 2005 11:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
daar wordt -Vaduz- zeker een grote jongen van ?![]()
dan kan hij s'morgens beter zien of hij z'n broodtrommel bij zich heeftquote:Op donderdag 8 december 2005 11:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
daar wordt -Vaduz- zeker een grote jongen van ?![]()
Volgens mij heeft dat vrij weinig met de universiteit te maken. Ik krijg hier ook een vak als Ethiek, nota bene op een TU.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:40 schreef dndiek het volgende:
[..]
ook niet, ik heb maar een zo'n belachelijk vak... Ik studeer Fiscale Economie en omdat de UvT katholiek is krijgen we zo'n vak als sociale filosofie & wetenschapsfilosofie![]()
Die docent zit dat zelf te vertellen dus dat zal dan wel zo zijnquote:Op donderdag 8 december 2005 12:02 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat vrij weinig met de universiteit te maken. Ik krijg hier ook een vak als Ethiek, nota bene op een TU.
Hoi Tolkquote:Op donderdag 8 december 2005 12:39 schreef DeTolk het volgende:
ey Vom
Whehehequote:Op donderdag 8 december 2005 12:42 schreef DeTolk het volgende:
Je gedicht is bijna af hoor Bloem.
Ben al sinds m'n 6e helemaal verslaafd aan alles wat met Coca Cola te maken heeftquote:Op donderdag 8 december 2005 12:43 schreef Vom het volgende:
[..]
Hoi Tolk
Wat is het met jou en coca cola eigenlijk?
precies....ben benieuwd wie die in de lijst heeft gezetquote:Op donderdag 8 december 2005 12:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Aha, die ouwe ASWH keeper is nog ouder geworden.
hen jij soms Tolk geloot??quote:Op donderdag 8 december 2005 12:43 schreef Vom het volgende:
[..]
Hoi Tolk
Wat is het met jou en coca cola eigenlijk?
Dus je hebt nu al een aardige verzameling ofniet?quote:Op donderdag 8 december 2005 12:56 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ben al sinds m'n 6e helemaal verslaafd aan alles wat met Coca Cola te maken heeft
Begon met een Transformer in de vorm van een Cherry blikje
quote:
zal wel een keer foto's plaatsenquote:Op donderdag 8 december 2005 13:08 schreef Vom het volgende:
[..]
Dus je hebt nu al een aardige verzameling ofniet?
Oke, strakquote:Op donderdag 8 december 2005 13:12 schreef DeTolk het volgende:
[..]
zal wel een keer foto's plaatsen
DOSquote:Op donderdag 8 december 2005 12:48 schreef Lionheaad het volgende:
wat is de code in windows die je moet intypen om naar Dos te gaan??
Bij de laatste telling ( 3 maanden geleden) kwam ik op 344 verschillende voorwerpen uit, en zo'n 56 dubbelequote:
Ja, nu van 4 naar 8 mbit met classic.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:30 schreef pascalheister het volgende:
zo chello heeft z'n nieuwe snelheden ook doorgevoerd hier
quote:Op donderdag 8 december 2005 13:30 schreef pascalheister het volgende:
zo chello heeft z'n nieuwe snelheden ook doorgevoerd hier
idd, alleen m'n router kan maar 6mbit aanquote:Op donderdag 8 december 2005 13:31 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ja, nu van 4 naar 8 mbit met classic.
Koop een konijn en hol het uitquote:Op donderdag 8 december 2005 14:18 schreef tuindwerg het volgende:
Heeft iemand nog een goed idee voor een surprise in de vorm van een konijn?![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 14:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Koop een konijn en hol het uit
Zie het helemaal voor mequote:Op donderdag 8 december 2005 14:32 schreef Bjoro het volgende:
wat een kut-klnten heb je er af en toe bijzitten
Klant: "Meneer, ik snap hier echt helemaal niets van"
* Bjoro] maakt doos open[/me]
Bjoro: "meneer, zal ik voor u even de gebruiksaanwijzing uit de folie halen"
Klant: "Had ik dat ook kunnen doen ?"
[me=Bjoro is verstandig en zegt niets ......
vervolgens is Bjoro een tijdje aan het prusten en klant leest krant.
Bjoro: "Meneer, wat snapt u niet, ik lees wel even voor, hier staat, druk op die toest en kijk ik druk op die toets, dan moet ik op die toest drukken staat hier, dus dat doe ik en kijk nu doet hij het.
Wat snapt u er niet aan ?"
Klant:"Ja als jij het doet lijkt het zo makkelijk..."
Bjoro:"Nou meneer, hij doet het...ik ga weer door met m'n werk (lees fok!), tot ziens ..."
quote:
Maaaar de klant is, wetenschappelijk bewezen, tevreden naar huis gegaan!quote:Op donderdag 8 december 2005 14:32 schreef Bjoro het volgende:
wat een kut-klanten heb je er af en toe bijzitten
Klant: "Meneer, ik snap hier echt helemaal niets van"
* Bjoro] maakt doos open[/me]
Bjoro: "meneer, zal ik voor u even de gebruiksaanwijzing uit de folie halen"
Klant: "Had ik dat ook kunnen doen ?"
[me=Bjoro is verstandig en zegt niets ......
vervolgens is Bjoro een tijdje aan het prusten en klant leest krant.
Bjoro: "Meneer, wat snapt u niet, ik lees wel even voor, hier staat, druk op die toest en kijk ik druk op die toets, dan moet ik op die toets drukken staat hier, dus dat doe ik en kijk nu doet hij het.
Wat snapt u er niet aan ?"
Klant:"Ja, als jij het doet lijkt het zo makkelijk..."
Bjoro:"Nou meneer, hij doet het...ik ga weer door met m'n werk (lees fok!), tot ziens ..."
quote:
als er iemand wil afstuderen op dit soort gevalletjes, moet hij/zij maar ff mailen, doe ik wel ff een boekkie open met dit soort voorvalletjesquote:Op donderdag 8 december 2005 14:43 schreef Spideyman het volgende:
Maaaar de klant is, wetenschappelijk bewezen, tevreden naar huis gegaan!
Sommige mensen...quote:Op donderdag 8 december 2005 14:53 schreef dndiek het volgende:
ook een leuk verhaal van dndiek aan de telefoon:
Mevrouw: Ik kom er net achter dat ik de verkeerde acceptgiro gebruikt heb en ik dacht ik geef het maar even door dan kunnen jullie daar rekening mee houden....
dndiek : Helaas kunnen wij hier geen rekening mee houden. Het verkeerd gestorte bedrag zal gaan 'zweven' en als het niet verrekend kan worden dan zal het teruggestort worden.
Mevrouw: maar ik geef het nu toch netjes door
dndiek : Daar kunnen wij niets aan doen.Als u nog openstaande bedragen heeft zal het met het langst openstaande bedrag verrekend worden.
Mevrouw: ja, maar ik heb nog behoorlijk veel openstaande bedragen en ik kan die boete niet nog een keer gebruiken. Kunt u het niet navragen of daar niets aan te doen is...?
dndiek vraagt het netjes na en zegt: Ik heb het nagevraagd en het zal naar alle waarschijnlijkheid verrekend worden met het langst openstaande bedrag.
Mevrouw: GRR... ik wil nu iemand anders spreken!
dndiek: ik kan u helaas niet met iemand anders doorverbinden, het enige wat ik kan doen is u terug zetten in het menu. U zult dan wel hetzelfde antwoord te horen krijgen.
Mevrouw: Zet me maar terug in het menu dan!!!!
dndiek zet mevrouw terug in het menu en wacht op het volgende telefoontje
Het leukste van alles was dat er een supervisor naast me zat en zij had door dat ik een moeilijke klant had.... dus zij gaf mij daarna maar een complimentje dat ik zo rustig was gebleven en de klant haar zin had gegevenquote:
ze krijgt toch haar zin!quote:Op donderdag 8 december 2005 15:00 schreef Lionheaad het volgende:
Die vrouw is dus een ontevrede klant....
als belastingdient een fout maakt (lees: hoop geld op klant z'n rekening stort) moeten ze dan ook niet gaan verwachten dat de klant dat oplost....quote:Op donderdag 8 december 2005 15:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
ze krijgt toch haar zin!
ze kan toch niet verwachten dat als zij een fout maakt, die zomaar door de Belastingdienst kan worden opgelost![]()
Daar heeft de Belastingdienst ook vast heel leuke methodes voor om dat op te lossenquote:Op donderdag 8 december 2005 15:14 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
als belastingdient een fout maakt (lees: hoop geld op klant z'n rekening stort) moeten ze dan ook niet gaan verwachten dat de klant dat oplost....
laat maar snap het alquote:Op donderdag 8 december 2005 15:22 schreef Bjoro het volgende:
is er iemand die dit snapt ????
http://www.nationalemediasite.nl/harrie/index.php
eitje er komt altijd een veelvoud van 9 uit en plaatje 9 18 27 etc zijn allemaal hetzelfdequote:
Ik hou het bij m'n broodtrommel-vergeten verhaal, verder niks boeiends te melden.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:18 schreef Gollemrulez het volgende:
heb jij er nog eentje Vaduz?
ja....ik had het 2x gedaan en toen dacht ik al...HE da's ook al een veelvoud van 9....en toen zag ik dat die plaatjes allemaal gelijk waren...en dan valt het kwartje hequote:Op donderdag 8 december 2005 15:28 schreef dndiek het volgende:
eitje er komt altijd een veelvoud van 9 uit en plaatje 9 18 27 etc zijn allemaal hetzelfde![]()
mogguh tong !quote:Op donderdag 8 december 2005 15:47 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ons Berry is vandaag jarig
mooie kerel, Berry !quote:Op donderdag 8 december 2005 15:59 schreef tong80 het volgende:
En er lag een briefje in z'n broodtrommel.
'Gefelicteerd Berreke, da ge moar een groot jongske mag worre.'
Ja lachen hequote:
leuke sort, jarenlang gedaan...quote:Op donderdag 8 december 2005 16:03 schreef dndiek het volgende:
Ik ga maar weer eens naar mijn ouders.... vanavond badmintonnen
een fijne avond allemaal
ik doe het al jarenquote:Op donderdag 8 december 2005 16:05 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
leuke sort, jarenlang gedaan...
toen ik naar de senioren ging, was de lol er snel af....quote:
ik zit bij een heel gezellige club in Beek en Donk en sinds ik bij de senioren zit vind ik het alleen maar leuker geworden.... Onze vriendengroep is ook bij badminton ontstaanquote:Op donderdag 8 december 2005 16:08 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
toen ik naar de senioren ging, was de lol er snel af....
dat stelletje recreanten waren gewoon te "slecht"
misschien dat ik in arnhem over een poosje een nieuwe club ga zoeken...
Zit je te monopoliën met Appelsientje ?quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 16:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zit je te monopoliën met Appelsientje ?
ja prima...denk ik...als hij binnen is wil hij naar buiten, maar dan issie buiten en wil hij weer naar binnen, als hij binnen is, wil hij of eten of ergens liggen, maakt niet uit waar, behalve in zijn mandje.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit.
Maar ook, je katten-intelligentie
Hoest met Viggo?
lijkt onze hond welquote:Op donderdag 8 december 2005 16:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ja prima...denk ik...als hij binnen is wil hij naar buiten, maar dan issie buiten en wil hij weer naar binnen, als hij binnen is, wil hij of eten of ergens liggen, maakt niet uit waar, behalve in zijn mandje.
Soms ligt hij gewoon languit op de grond, dan weer op de bank, op een stoel, in een krantenmand.
Een lekker kattenleven dus !![]()
back to old-school ofzoquote:
speciaal voor de 1000ste hoolsquote:
doe maar zwart, met een lepeltje, om mee te roeren met de restquote:Op donderdag 8 december 2005 16:22 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
speciaal voor de 1000ste hools![]()
nee, heb m'n oude icoontje weer teruggevonden
en de signature is weer terug
Koffie ??![]()
quote:
Hehehe wat was er?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
VOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM.
Ben je er ?
Never mind
Nu welquote:Op donderdag 8 december 2005 16:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Heeft er iemand zin om te iSketchen stom toevallig?
doe eens een linkjequote:Op donderdag 8 december 2005 17:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Er is zowaar een Hools bij iSketch
Daar woont mijn lieverlings oomquote:Op donderdag 8 december 2005 18:03 schreef dndiek het volgende:
* dndiek zwaait naar iedereen vanuit Beek en Donk
Ach Watergate was nog amateuristischerquote:Op donderdag 8 december 2005 18:07 schreef Dos37 het volgende:
Wat een zooi toch ook met die diskette's zoiets kan ook alleen in Nederland
Ja ok goed punt. Maar toch dit kan je toch amper verzinnenquote:Op donderdag 8 december 2005 18:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach Watergate was nog amateuristischer
Zitten jullie daar met z'n tweeen?quote:Op donderdag 8 december 2005 18:07 schreef Bluezz het volgende:
http://www.isketch.net/isketch.shtml
* Bluezz won
Ja dit verzin je idd nietquote:Op donderdag 8 december 2005 18:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja ok goed punt. Maar toch dit kan je toch amper verzinnen
20 jaar tot levenslang is ie veroordeeld.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:12 schreef Dos37 het volgende:
De moord van John Lennon was ook 25 jaar geleden is die dader eigenlijk alweer vrij. Met google kwam er op dat ie tot 20 jaar is veroordeeld maar is hij ook daadwerkelijk vrijgelaten.
Een tijdje wel hahaquote:
Nu niemand meerquote:Op donderdag 8 december 2005 18:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een tijdje wel haha
Net waren Bos, Boez en Diek erook
Nu eten
toe maarquote:
Moest even oude tentamens hebben van Informatie Management .. Ook Business Information Management. Maar ik kon gelukkig zelf enrollen en ze van BB halen.quote:Op donderdag 8 december 2005 17:38 schreef Vom het volgende:
[..]
Hehehe wat was er?
ben niet nieuwsgierig hoor![]()
hoiquote:Op donderdag 8 december 2005 19:11 schreef rubbereend het volgende:avond, isketch? is het weer zover?
Nog steeds problemen met mijn draadloze netwerk.. Bij iedereen in het huis werkt het behalve bij mijquote:Op donderdag 8 december 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
Wat had je voor problemen VoreG?
Zit er geen Fire-Complain-Wall op toevallig?quote:Op donderdag 8 december 2005 19:23 schreef VoreG het volgende:
Nog steeds problemen met mijn draadloze netwerk.. Bij iedereen in het huis werkt het behalve bij mij
Geef is url van dat topic of post het probleem hier is, maybe I can helpquote:Op donderdag 8 december 2005 19:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nog steeds problemen met mijn draadloze netwerk.. Bij iedereen in het huis werkt het behalve bij mij
Nieuw draadloos netwerk, via kabel wel draadloos nietquote:Op donderdag 8 december 2005 19:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Geef is url van dat topic of post het probleem hier is, maybe I can help
En MM, nope niet hakken. Lekker relaxen op techno
als ik gratis kaartjes kan krijgen zeker; Sander Kleinenberg, Tiga, 2manydj's, Dave Clarkequote:Op donderdag 8 december 2005 19:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
Kaartje is nu echt besteld, Rubber ging jij nu ook?
Er is een goede jood aan jou verloren gegaan, Rubber!quote:Op donderdag 8 december 2005 19:31 schreef rubbereend het volgende:
als ik gratiskaartjes kan krijgen zeker
Alleen Tiga ken ik niet kwa naam, maar ik wist niet dat jij Techno ook goed vond??? Wel veel nieuwe namen voor een ID&T feest, dus ik laat me compleet verassenquote:Op donderdag 8 december 2005 19:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ik gratis kaartjes kan krijgen zeker; Sander Kleinenberg, Tiga, 2manydj's, Dave Clarke
Dat is toch een titel van een track van Soulwax ?quote:Op donderdag 8 december 2005 19:36 schreef methodmich het volgende:
2 Many DJ's is geen techno toch? Gewoon de broertjes Dewaele.
ik hou niet van alle techno, maar ik heb Dave Clarke live zien optreden op Lowlands en dat wasquote:Op donderdag 8 december 2005 19:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Alleen Tiga ken ik niet kwa naam, maar ik wist niet dat jij Techno ook goed vond??? Wel veel nieuwe namen voor een ID&T feest, dus ik laat me compleet verassen
beide heren doen met Soulwax hun gitaarbandje, Soulwax niteversions een dance bewerkingen van Soulwax en DJen met zn 2en onder de naam 2 Many DJ'squote:Op donderdag 8 december 2005 19:36 schreef methodmich het volgende:
Dava Clarke is wel techno bijv. En 2manydj's draaien eingelijk alles geloof ik.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:36 schreef methodmich het volgende:
okequote:Op donderdag 8 december 2005 19:39 schreef methodmich het volgende:
Ook ja Bos81. Maar ook de naam waaronder ze DJ'en.
Dave Clark draait ook zeekr verdienstelijk electro, op DV stond hij zowel op de Techno als bij de Electro.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dava Clarke is wel techno bijv. En 2manydj's draaien eingelijk alles geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |