ach erm meiske tochquote:Op donderdag 8 december 2005 11:06 schreef Mokster het volgende:
GDVR... Ik heb echt de verkeerde dossiers gekregen hier.
Iedereen maakt dienstreizen naar allerlei exotische (en minder exotische) uithoeken van de wereld en ik zit altijd maar op kantoor!![]()
Tja, doe er wat aanquote:Op donderdag 8 december 2005 11:06 schreef Mokster het volgende:
Iedereen maakt dienstreizen naar allerlei exotische (en minder exotische) uithoeken van de wereld en ik zit altijd maar op kantoor!![]()
Hoogste tijd voor een goed gesprek met degene die de dossiers verdeeld?quote:Op donderdag 8 december 2005 11:06 schreef Mokster het volgende:
Goed he.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:13 schreef Frezer het volgende:
Wat een mooi onderschrif heb je daar, ouwe Griek.![]()
genialiteit is slechts aan enkelen besteed.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Goed he.Ik heb het helaas niet zelf verzonnen.
Klopt, ik voel me ook zeer verheven.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:14 schreef Frezer het volgende:
[..]
genialiteit is slechts aan enkelen besteed.![]()
quote:
Jij jat van anderenquote:Op donderdag 8 december 2005 11:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Klopt, ik voel me ook zeer verheven.![]()
Juist jij als pinguïn zou moeten weten hoe het is om gediscrimineerd te worden.quote:
En erger nog, zijdelings van Danny de Munckquote:
Ik heb de bron vermeld, dus er is geen sprake van plagiaat.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 11:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Juist jij als pinguïn zou moeten weten hoe het is om gediscrimineerd te worden.![]()
Juist, het wordt tijd voor radicale maatregelen.quote:
quote:
Nee, dan ben je slechts een lamme citerende wetenschapper.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb de bron vermeld, dus er is geen sprake van plagiaat.![]()
Die zingt het alleen maar, die heeft vast de tekst niet geschreven. Ik denk zelfs dat hij helemaal niet kan schrijven.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
En erger nog, zijdelings van Danny de Munck.
quote:
quote:
Goede wetenschappers werken verder vanaf een bestaand kennisniveau. Waarom zou ik nog een keer een onderzoek doen dat al lang door de beroemde geleerde QyRoZ Einstein uitgevoerd is?quote:Op donderdag 8 december 2005 11:24 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nee, dan ben je slechts een lamme citerende wetenschapper.
Ik dacht al: waar komt die quote ineens vandaan.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 11:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
vond t niet echt op zijn plaats daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |