Waarom niet? Niks mis mee toch?quote:Op donderdag 8 december 2005 10:09 schreef Helpdezekloon het volgende:
De vraag is: zal ik langzamerhand proberen meer contact met haar te krijgen (vragen of ze een keer komt eten oid)
Misschien handig om erbij te vermelden: we zitten allebei op kamers. Denk dus dat thuis eten net iets neutraler is, studentenhuis enzo.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:16 schreef spinnertje het volgende:
ga ervoor.. maar niet forceren.. gewoon een etentje (misschien is uit eten iets neutraler dan thuis) en na afloop een bakkie koffie drinken.. en dán.. gewoon kijken wat er verder gebeurt.
als je maar wel zorgt dat de keuken enigzins schoon isquote:Op donderdag 8 december 2005 10:18 schreef Helpdezekloon het volgende:
[..]
Misschien handig om erbij te vermelden: we zitten allebei op kamers. Denk dus dat thuis eten net iets neutraler is, studentenhuis enzo.
zou ik dus niet doenquote:Op donderdag 8 december 2005 10:18 schreef Helpdezekloon het volgende:
[..]
Misschien handig om erbij te vermelden: we zitten allebei op kamers. Denk dus dat thuis eten net iets neutraler is, studentenhuis enzo.
eens met jouquote:Op donderdag 8 december 2005 10:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
zou ik dus niet doen
denk niet dat ik me erg op mijn gemak voel als ik bij iemand thuis moet komen eten
kijk liever eerst de kat uit de boom, gezellig ergens in een tentje of kroeg in de stad
Daar heb je misschien wel gelijk inquote:Op donderdag 8 december 2005 10:35 schreef Developersrus het volgende:
Gewoon ervoor gaan kerel. Vrouwen leren begrijpen is een ilusie die je moet loslaten. Charish the moment, go with the flow.
Ik ben ook wel ontspannen hoor. Dat is het probleem niet. Ik vraag jullie ook niet dé oplossing te geven, gewoon een beetje het algemene gevoel hierover peilen.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:36 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
Ontspan es .. elke situatie is anders bij ieder persoon.
Blijf jezelf en doe wat jij denkt dat goed is.
Niemand hier kan de situatie, achtergrond, personen, beter inschatten dan jijzelf.
tuurlijk nietquote:Op donderdag 8 december 2005 10:34 schreef Helpdezekloon het volgende:
Ja, daar zit ook wat in natuurlijk. Heb daar zelf nooit moeite mee, dus daarom denk ik daar niet zo snel aan. Maar ergens in de stad gaan eten lijkt me meteen een erg duidelijke move. Of zie ik dat verkeerd?
Oew, dat lijkt me idd wel een plan. Btje vaag blijven, laat haar maar een btje gissen, maar wel met hints. Wat vinden de vrouwen hiervan?quote:Op donderdag 8 december 2005 10:43 schreef rashudo het volgende:
Ik zou gewoon lekker dingen met haar gaan doen zoals inderdaad uit eten gaan enz. Maar probeer het zelf ook een beetje romantisch te maken.. probeer een beetje spanning te houden.
Niet teveel natuurlijk, dat kan afschrikken. Het moet op zo'n niveau zijn dat het het er onbewust wel is, dat jullie het alletwee weten, maar dat er nog niet over gesproken kan worden. Als er te weinig spanning is dan ziet ze je niet als mogelijke partner.
zolang het er niet te dik bovenop ligt, want dat is afstand creeëren omdat je er mee overdonderd wordtquote:Op donderdag 8 december 2005 10:45 schreef Helpdezekloon het volgende:
[..]
Oew, dat lijkt me idd wel een plan. Btje vaag blijven, laat haar maar een btje gissen, maar wel met hints. Wat vinden de vrouwen hiervan?
Maar dan weet je wel precies waar je aan toe bent! anders modder je maar een beetje aan en dit is emotioneel gezien ook niet echt een goede keuze. Take a chance and move forward.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:37 schreef Helpdezekloon het volgende:
[..]
Daar heb je misschien wel gelijk inMaar ik wil niet teveel overhaasten, vooral omdat ze net uit een lange ralatie komt. En er gewoon voor gaan heeft al vaker gebackfired in dit soort gevallen. Kreeg net ook al de tip rustig aan te doen van een goeie vriendin.
[..]
Ik ben ook wel ontspannen hoor. Dat is het probleem niet. Ik vraag jullie ook niet dé oplossing te geven, gewoon een beetje het algemene gevoel hierover peilen.
ik wil ook wel weer nsquote:Op donderdag 8 december 2005 10:42 schreef Helpdezekloon het volgende:
Misschien moet ik dit weekend maar eens regelen dat we toevallig op dezelfde plaats uitgaan als zij. Anders toch maar de gok wagen en vragen of ze gezellig mee gaat wat drinken. denk ik....
haha, echt erg dit, het komt opeens weer onverwachts opzetten en ik vertrouw nergens meer op.
vliefd zijn is leuk
Ja, maar er is dus een verschil tussen een kans wagen en haar voor het blok zetten. Dat laatste doe ik dus zeker niet, want dat werkt zeker niet.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:47 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Maar dan weet je wel precies waar je aan toe bent! anders modder je maar een beetje aan en dit is emotioneel gezien ook niet echt een goede keuze. Take a chance and move forward.
Geef dan aan dat je het leuk zou vinden dat ze je een keer zou bellen om iets af te spreken. Dan is de keuze aan haar.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:52 schreef Helpdezekloon het volgende:
[..]
Ja, maar er is dus een verschil tussen een kans wagen en haar voor het blok zetten. Dat laatste doe ik dus zeker niet, want dat werkt zeker niet.
Dat lijkt me de meest simpele oplossing, waarom proberen toevallig tegen te komen als je de mogelijkheden hebt rechtstreeks aan haar te vragen of ze zin heeft iets te gaan doen? Bovendien heeft ze zeker geen hekel aan je als ze op je vraag ingaat,quote:Op donderdag 8 december 2005 10:42 schreef Helpdezekloon het volgende:
Anders toch maar de gok wagen en vragen of ze gezellig mee gaat wat drinken.
Ik vind er geen hol aan,quote:vliefd zijn is leuk
Daar heb je gelijk in, goed puntquote:Op donderdag 8 december 2005 11:22 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat lijkt me de meest simpele oplossing, waarom proberen toevallig tegen te komen als je de mogelijkheden hebt rechtstreeks aan haar te vragen of ze zin heeft iets te gaan doen? Bovendien heeft ze zeker geen hekel aan je als ze op je vraag ingaat,. Bovendien leer je iemand beter kennen als er geen hordes vrienden/stapmaatjes van beide partijen omheen staan.
[..]
Ik vind er geen hol aan,.
Het is allemaal zo makkelijkquote:Op donderdag 8 december 2005 10:13 schreef Ynske het volgende:
gewoon doen waar je je het beste bij voelt.
Ja: meteen.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:09 schreef Helpdezekloon het volgende:
Hoe kijken de dames hier er tegenaan? Weet je altijd meteen of je iemand interessant of niet vindt?
Hoe vaak gebeurt het niet dat een jongen in deze situatie zit, "rustig aan doet" en 2 weken later heeft ze met een andere ventquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:58 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ja: meteen.![]()
Je bespaart jezelf waarschijnlijk veel gedoe & moeite als je meteen duidelijk bent. Als zij nú al afwijzend of aarzelend reageert, moet je haar uit je hoofd zetten. Het is echt onzin om te denken dat ze er over drie maanden opeens heel anders over zal denken, alleen omdat ze dan haar vorige relatie heeft kunnen 'verwerken'. Verliefdheid kun je niet timen of uitstellen of plannen. Het overkomt je. Oók als je net een lange relatie achter de rug hebt. Of niet, dat kan natuurlijk ook...
Kom maar danquote:
EKSAAITINKKKKKKquote:Op zondag 18 december 2005 14:35 schreef Helpdezekloon het volgende:
Update:
Het heeft ff geduurd, maar heb haar net gesmst of ze meegaat wat drinken komende week. Ik heb haar afgelopen week niet gezien, dus niet irl kunnen vragen. Ze is nog werken bedacht ik me net, dus ff wachten op het antwoord
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |